×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.9 | 45.9 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Приват банк на боці шахраїв
Для доступу в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді.
Відповідно до Умов та Правил банківського обслуговування п. 2.1.4.5.1 Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або
нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
На жаль, у відгуці немає даних, які дозволили б вас ідентифікувати та перевірити інформацію, тому ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (4)
Заблокували вхідний SWIFT-переказ
1) Постанову НБУ від 24.02.2022 № 18 тимчасово обмежена відправка міжнародних валютних переказів. Зарахування переказів працює в стандартному режимі, крім переказів з Росії та Білорусі. Перекази з цих країн заблоковані до особливого розпорядження НБУ.
2) Постанова НБУ № 8 9. Уповноважена установа під час здійснення додаткового аналізу має право витребувати від суб'єкта валютної операції додаткові документи (інформацію), у визначених уповноваженою установою обсягах та строки. Перелік додаткових документів (інформації) не є вичерпним. Уповноважена установа самостійно визначає обсяг та перелік додаткових документів (інформації)
Банк вимагає від мене надати інформацію про кінцевих бенефіціарів компанії KIWI.com.
Я запросив дану інформацію у відправника та отримав відповідь, що ця інформація є у відкритих джерелах та на сайті компанії. Банк в свою чергу наголошує, що цієї інформації їм не достатньо.
В результаті гроші заморожені в банку. Повернути гроші відправнику відмовляються, аргументуючи що має бути звернення відправника. Відправник же вважає, що всі зобов’язання переді мною виконав і гроші перерахував. Автоматичного повернення коштів наразі не передбачено.
Переказ було здійснено під час дії 0-вої комісії за переказ.
Дії банку нагадують шахрайство та затягування часу, щоб в результаті таки зняти з мене комісію за отримання переказу.
ПриватБанк веде свою діяльність в рамках чинного законодавства та норм НБУ. Банк запросив у вас певні документи, щоб розглянути можливість зарахування переказу, однак, на жаль, запитуваної інформації не було отримано.
Коментарі (3)
Ужасный сервис
Прошу применить управленческие меры к сотруднику, так как такое отношение не впервой, и именно в этом отд.
Наші колеги проведуть перевірку відносно описаної вами ситуації та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (2)
Не видача коштів банкоматом 20 000 грн
На протязі 48 годин кошти мені не прийшли. Зателефонувавши в колцентру на 3700 мені повідомили, що в запиті відхилено, так як банкомат видав кошти і збій не зафіксовано. Після цього я декілька разів звертався з проханням детально перевірити інформацію з записом розмови з оператором та щоб передивились відеозаписи для підтвердження того, що коштів я не брав та зробив все як сказав оператор. На що отримав відповідь, що в поверненні коштів мені остаточно відмовили так як о 10:12 кошти були забрані і є фото, але хто на фото вони не знають.
Виходить, що через їх некомпетентність, я втратив 20 000 грн (двадцять тисяч гривень). І в поверненні мені «остаточно відмовили» — зі слів працівника банку який мені телефонував.
До кого і в які інстанції мені потрібно звертатись для отримання власних коштів які я втратив через недбалість працівників банку?
Ми уважно ставимось до будь-який спірних ситуацій та завжди готові піти назустріч клієнту. Це ж стосується і ситуацій, коли кошти були списані з картки та не видані банкоматом з технічних причин.
Профільні фахівці розглянули вашу заявку на повернення коштів. Важливо розуміти, що будь-яке рішення по такій заявці, позитивне воно чи негативне, не приймається випадково, а завжди спирається на інформацію, отриману при перевірці фахівцями. При знятті готівки банкомат фіксує та зберігає дані про кожну операцію та її успішність. На цю інформацію спираються фахівці. Також проводиться звірка результатів інкасації, яка має показати надлишки в банкоматі, якщо готівка не була видана. Окрім того, щоб остаточно впевнитись в тому, що купюроприймач відкрився для видачі готівки було перевірено фотоматеріали з банкомату.
Коментарі (10)
Відмова видачі готівки за дорученням
Передумови
1. Готівка замовлена та доставлена у відділення власником
2. Доручення надане банку заздалегіть
Причина відмови
Звернення 1 — вимагають підтвердити факт родинних звязків. WTF?
Звернення 2 власником в чат — заявка була створена юристам банку на переказ коштів, переказ можливо родичам…
Звернення 3 — повторно подали у відділення заявку на зняття готівки
Звернення 4 — отримали відмову «Официальный ответ они могут дать только на письмо от тебе. Приват ссылается на постанову НБУ от 02.01.19 пункт 118»
Звернееня 5 —
колцентр: Не видали бо замовлення готівки може бути лише на того, хто знімає. Зробіть замовлення на довірену особі
власник: Так банк не приймає заявку на довірену особу, бо в неї на рахунку немає валюти
колцентр: то переведіть їй на рахунок або покладіть
власник: так вона ж не рожич, як я переведу, і мені потрібно зняти, а не класти
колцентр: то приходьте самі
Від себе, буде неприємно читати
На останні 5 років укр банки все частіше дивляться на клієнтів як на лайно, все частіше забувають про цінності приватної власності, чхати хотіли на закони та крутять ними як хочуть, а закони про фінмон дозволяють навіть відьом малити, отримують шалені прибутки.
Куди поділися кваліфіковані менеджери та персонал? Закрили стільки банків, на ринку повно робочої сили, а постійно доводиться стикатися з якимось недалекими особами\новачками яких найняли з дна ринку на мінімалку.
Хочеться побажати банку побільше дропів та неповернень, бо на надійних клієнтів воно не заслуговує.
А ще дуже шкода людей, які гинуть захищяти «таку систему» та таке відношення державного банку до своїх клієнтів.
Та даже прикро що ті приференції, які мають лайно-банки ніколи не дозволять розвиватися в масштабі нормальним приватним банкам, і жодні порядні іноземці в наше рідне лайно не полузіть
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації за ситуацією.
Коментарі (1)
Банкомат не видав готівку, проте здійснив списання з рахунку.
Мій банк («Universal») подав заявку, проте в Приватбанку її не погодили. Станом на сьогодні (6 жовтня) заявка на розгляді у платіжній системі.
Скільки приблизно триває повернення коштів в таких випадках? Чому так довго повертаються кошти, хто відповідає за збитки?
Ми в жодному разі не прагнемо створити незручності, як нашим клієнтам, так і власникам карток інших банків, які користуються нашими послугами. За правилами міжнародної платіжної системи (МПС) в подібній ситуації регламент оскарження складає до 120-ти днів. Зі своєї сторони ми максимально оперативно відпрацьовуємо запити коли вони до нас надходять.
Щоб перевірити, чи дійсно до нас вже надійшов запит відправлений вашим банком ми звернулись в приватному повідомленні та уточнили додаткову інформацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Клієнти банку-люди
За рахунок того, що договором по депозиту не передбачено дострокове розірвання, по ньому діє найвигідніша ставка.
Тип договору обирається на етапі оформлення депозиту, при цьому вказується інформація про неможливість розірвання такого договору.
В той же час, можливість анулювати договір є в день відкриття шляхом розірвання вкладу, якщо вклад відкритий з картки — операція анулювання договору проводиться як стандартне розірвання депозиту. Кошти повертаються тільки на ту ж картку, з якої відкрито депозит.
Коментарі (3)
Мошенник 4149499111513188
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Приватбанк створює умови для міжнародного скандалу!
Так як платіж не надходив, як відправнику, вам необхідно звернутись до свого банку та перевірити стан переказу і запити банків кореспондентів.
Коментарі (4)
Не предупредив, проводят операцию, а потом обьявляют,чт сеяли комиссию.
Подошёл к кассе для того, чтобы пополнить карту для депозита.
Дал кассиру «Ірина Под’яча» 50 000 гривен!
Она пересчитала деньги и сказала, что комиссия будет 100 гривен.
Я ответил, чтобы я не хочу платить никакие комиссии и чтобы мне вернули мои деньги!
На, что кассир ответила, что уже перевела мои деньги и операцию нельзя отменить.
Я начал настаивать, чтобы мне чернули мои деньги, кассир отказывалась.
Согласие оплатить комиссию я не давал, ничего не подписывал.
Я позвонил на гарячую линию, ответила Оксана.
Я рассказал ей, что произошло.
Оксана ответила: — «Нет жодного платежа. Платежи, которые проводятся в кассе кассиром могут быть скасованы или подтверждены»
— Я — «Кассир говорит, что не может отменить»
— Оксана -" Кассир может образаться к специалистам техн ческой поддержки.
Платежа ещё НЕТ!"
Через время, Оксана сказала, что деньги уже зашли на карту и верну ть мои деньги они могут, ещё раз сняв комиисию.
Я подал жалобу. N 15711292.
Что кассир «Ірина Под’яча» не предупредив меня, что будет снята комиссия, с которой я был не согласен и требовал вернуть мои, сначала перевела мои деньги на карту и только потом сказала мне, что комиссия составляет 100 гривен.
Ранее я открывал депозиты и не платил никаких комиисий внося деньги в кассу для открытия депозита.
Когда у человека забирают его собстветвеность без его согласия, это называется — ГРАБЁЖ!
Так как это вина кассира и (или) службы технической поддержки «ПриватБанка»
Требую «ПриватБанк» вернуть мне мои 100 гривен!
За результатом розгляду вашого звернення бачимо, що вам була доведена інформація щодо комісії в 0,2% перед проведенням операції, та запропоновано провести операцію в терміналі без комісії. В зазначеній ситуації комісія поверненню не підлягає.
Додатково з вами зв`язався наш співробітник в телефонному режимі.
Інформація щодо тарифів також доступна на сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Поповнення картки:
— У касі: власник картки (з наявністю та без картки) – 0,2%, мінімум 5 грн.
— Через термінал самообслуговування: з карткою – не тарифікується.
Коментарі (11)
НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ І ХАМСЬКЕ ВІДНОШЕННЯ ДО КЛІЄНТІВ
Я зателефонувала на гарячу лінію приват 3700, де оператор ІРИНА 292465 повідомила мені, що у зв’язку з тим що існувала загроза життю і здоров’ю співробітникам та клієнтам банку, відділення було зачинено. Я пояснила ще раз, що тривога об’явлена лише Київській області, а не в місті Києві. На що Ірина повідомила, що Київ та Київська область це одне і те ж саме… Я перезапитала в неї ще раз, проте ця НЕЗДАРА почала говорити, що керівництво банку може самостійно регулювати роботу відділення в любий момент. Я знову ж запитала, що виходить, що в будь-яку секунду відділення ДЕРЖАВНОГО БАНКУ може бути зачинено за рішенням керівника відділення??? На що ІРИНА 292465 повідомила, що відповідно до (зверніть увагу будь-ласка) СТАТТІ 173 КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ, вона вимушена покласти слухавку. І просто закінчила розмову.
В мене виникає запитання: це державний банк, чи шайка недосвідченого ***, яке мало того, що наживається за рахунок коштів простих людей, так навіть не в змозі відповісти на елементарні запитання!
Ганьба!!! Дно вИ просто дно цієї країни!
Перепрошуємо від імені банку за незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (4)
Приватбанк надёжный и лучший банк украины
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (5)
Фактичний випадок з банком
Ніхто, жодного разу при спілкуванні зі мною не перепросив за ситуацію. Я вимушена була взяти кредит в іншому банку, щоб оплатити послуги які були заказані завчасно, але через блокування картки Приват вимушена була платити відсоток іншому банку.
І головне питання: — Чому мені так довго розказували, що мою карту намагалися взломати, і банк нібито допомагає в запобіганні шахрайських дій, коли банк самостійно її заблокував?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (1)
Приват обкрадає
Банк максимально орієнтований на підтримку клієнтів у цей нелегкий час.
Стандартна комісія за нецільове поповнення картки для виплат складає 0,5% від суми надходження.
З початком повномасштабного вторгнення банк прибрав цю комісію. Та з метою покриття витрат банку, поступово комісія відновлюється.
З 01.09.2022 складає 0,5% (та не більше 50 грн) від суми поповнення.
Коментарі (8)
Невдала спроба отримання переказу
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження.
Для нас важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Ми проведемо детальний аналіз цього випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково повідомимо.
Коментарі (2)
Приват украл мои деньги
29-ого сентября оказывается приват списал деньги с моей карты якобы по запросу банка Пумб, с которого мне оплатили товар. Как такое вообще возможно? В поддержке отвечают что это норм, нам пришел запрос, мы обработали. То есть теперь я остался без своего товара, да ещё и с огромным долгом перед банком?
У випадку, коли надходить успішно авторизований запит на списання коштів, банк не може його ігнорувати.
Для коректної роботи картки і рахунку до картки, а також дотримання умов міжнародних платіжних систем, по картці присутня можливість овердрафту, яку відключити, на жаль, немає можливості.
Згідно умов договору, розміщених на сайті https://privatbank.ua/ru/terms за кредитними картками, Картками для виплат, інтернет-картками, елітними картах (Platinum, MC World Black Edition, World Elite, Infinite) допускається авторизація понад доступного залишку (визначеного сумою власних коштів, залишком заборгованості та розміром кредитного ліміту) в межах встановленого технологічного ліміту.
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
Коментарі (5)
Лизинг от привата…
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями. За результатом з вами було проведено зворотній зв'язок та надано інформацію по питанню.
Коментарі (3)
отримання переказу від Вестерн Юніон
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Швидко і професійно
Написати коментар
Зняли 3,4% замість 1,7
В кінці місяця банк зняв 3,4% замість 1,7 «бо я не внесла до 25 вересня мінімальний платіж»
Зв’язатися нереально, бо в чаті «дуже багато запитів», а на гарячій лінії «на жаль, всі оператори зайняті»
Відсоткова ставка по кредитному ліміту збільшилась через те, що банк з 01.09.22 повернувся до стандартних умов.
Ми розуміємо цю ситуацію та хочемо зазначити, що повернення до стандартних умов, дозволить ще більше підтримувати економіку України, а також дозволить створювати нові можливості в кредитуванні нашим клієнтам. При цьому наш банк один з небагатьох, який пропонував влітку нашим клієнтам додаткові умови по сплаті щомісячних платежів по кредитній картці.
Коментарі (2)