×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.6 | 42.2 |
Всі курси банку |
Система переказів
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Написати коментар
Обвинувачення інваліду у шахрайських операціях
У поліцію і Нбу звернувся.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами.
Коментарі (10)
Фінансування є оселі
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Обережно нова пастка від приватбанку, для тих хто закордоном
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, тому створили декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Коментарі (3)
ПриватБанк — надійний банк.
Вдячні вам за такі теплі слова. Яна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
Коментарі (1)
Зняти валюту з рахунку за замовленням дають вітхими старими купюрами
Замовлення підтвердили.
Коли прийшов до каси, то касир почала розказувати свою улюблену байку що гроші є, але старого зразка у неважному стані.
Казку вони цю розповідають не вперше. І не тільки мені.
У відділенні ПриватБанк, Київ, Бажана 10 спеціально маринують клієнтів, щоб вони не знімали $ з рахунку, кажучи що валюти нового зразка немає.
Отже, якщо хтось буде розбиратися — цей цирк був сьогодні, 8 жовтня.
Ви там скажіть вашому касиру що через неї підривається довіра як до Приватбанку так і до банківської системи України.
Нехай вона якусь нову придумає казку про те щоб не віддати гроші клієнту.
Всім буду розповідати свій досвід з ПриватБанком та щиро не радити мати гроші які потім треба з проблемами отримувати у касі.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (5)
Все працює чудово користуюсь більше 6 років
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
Коментарі (1)
Подяка
Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Коментарі (1)
Пільгові умови для обслуговування кредитів для військовослужбовців
До операторів банку претензій не має. Вони ввічливі і пробували допомогти.
У чаті фахівець надав інформацію, про те чому саме надані документи не проходять перевірку та де відсутній необхідний підпис.
Які документ необхідно надати:
— Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу із зазначенням відомостей про другого з подружжя" (додаток 6). Свідоцтво про шлюб не підходить, у витягу повинно бути обов'язково вказано ПІБ дружини та ПІБ чоловіка, дата видачі витягу повинна бути не більше 1 року до моменту подання в банк;
— разом з витягом один із документів, який підтверджує період проходження військової служби за мобілізацією (із зазначенням дати/періоду призову за мобілізацією):
● військовий квиток;
● витяг з наказу;
● довідка за формою 5 або іншої форми, в якій зазначено період проходження військової служби.
Коментарі (1)
1000 євро
Після того як минули 11 днів, кошти не повернулись, а оператори гарячої лінії стали говорити про повернення коштів протягом 15 днів. Після того як минуло 15 днів і кошти не повернулись, оператори стали говорити про строки повернення коштів протягом 45−120 днів.
Дану заявку було прийнято в роботу лише 24.08.2024 (на 17 день з дня отримання заявки та багаточисельних звернень на гарячу лінію).
Після таких обурливих дій з боку Приватбанку, мною було подано скаргу на ПриватБанк до національного банку України, як до органу, що здійснює державне регулювання банку з метою повернення моїх коштів.
Після цього Приватбанк заблокував мені можливість телефонувати на гарячу лінію банку. При дзвінках з іншого номеру телефону оператори повідомляли, що жодних обмежень з боку банку до мого облікового запису немає та після чисельних звернень (більше 5 звернень з іншого номеру телефону та 4-годинного спілкування з 5-ма операторами в чаті онлайн-допомоги) можливість здійснювати дзвінки на гарячу лінію відновили. Розглядаю цей факт як спробу помсти працівників Приватбанку за подану скаргу до НБУ.
28.08.2024 від банку, якому належить банкомат в якому була спроба зняття коштів, надійшла офіційна відповідь, що кошти надлишкові кошти в сумі 1000 євро були вилучені з банкомату, інформації від жодного банку на повернення коштів не надходило і ця сума була повернена в міжнародну платіжну систему.
На мої чисельні запити щодо надання інформації: що було зроблено працівниками банку для повернення моїх коштів та чи був відправлений запит на повернення коштів до міжнародної платіжної системи, а якщо такий запит був відправлений, то — коли, — я інформації до сьогоднішнього дня не отримав. Відповідь на ці питання була, що Приватбанку потрібно більше часу для опрацювання мого запиту. Така відповідь отримана через 2 тижні після запиту: «що вже зроблено і чи подано запит до міжнародної платіжної системи на повернення коштів!?» При цьому статус заявки щодо надання інформації чи надано запит приватбанком до міжнародної платіжної системи на повернення коштів, відображається як «закрито». Цей факт є фактом обману клієнта та ухилення від надання відповіді.
До сьогоднішнього дня (07.10.2024 — 61й день від дня коли кошти було знято з рахунку), ні кошти які я намагався зняти в банкоматі, ні комісія банку з невиконану оперцію, ні дій Приватбанку щодо врегулювання цієї ситуації — нічого немає.
Чомусь комісію за невиконанні послуги Приватбанк стягує миттєво, а повертати мої особисті гроші — не хоче.
Прошу та вимагаю негайно повернути мої кошти!
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою (IPS). В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї.
Зі свого боку ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.
Якщо виникає складність при звернені на гарчу лінію, рекомендуємо звертатись у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Коментарі (1)
бокировка счетов
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
Коментарі (2)
Банк ***
За Вашим зверненням була перевірена інформація. Повідомляємо, що зміна резидентності (країни постійного проживання) відбулася на підставі наданих Вами документів під час останньої актуалізації даних. Відповідно до вимог НБУ Ви маєте відкрити нові поточні/карткові рахунки вже в новому статусі резидентства. Наявні рахунки має бути закрито. Якщо є залишки на рахунках, їх необхідно перевести на відкриті Вами нові рахунки. Офіційна відповідь від банку буде сформована та надана Вам у термін передбачений згідно із Законом «Про звернення громадян».
Коментарі (8)
Жах!!! Я обурен!!!
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
Коментарі (1)
ПриватБанк — надійний партнер для бізнесу. Відмінний сервіс та зручність користування.
Отже, це по перше — високий рівень обслуговування, також треба відзначити високий професіоналізм та доброзичливість співробітників банку. Наприклад, при спілкуванні з операторами завжди отримую оперативну допомогу.
По друге — це зручність користування послугами. Не можу не згадати про мобільний додаток Приват24 за його зручність та функціональність. Це дозволяє мені легко керувати рахунками, здійснювати платежі та отримувати консультації онлайн.
По третє ПриватБанк активно підтримує український бізнес, надаючи кредити та інші фінансові послуги. Неодноразово брав мікрокредит на потреби власного бізнесу.
Відповідальність та надійність: відомо, що ПриватБанк є одним із найбільших платників податків в Україні та відповідальним роботодавцем, що також позитивно впливає на його репутацію.
Отже, я впевнений, що ПриватБанк і надалі демонструватиме високий рівень обслуговування та зручність користування своїми послугами. Я дуже задоволений співпрацею з цим банком і рекомендую його всім. Бажаю ПриватБанку подальшого процвітання, розвитку, успіхів у всіх починаннях та нових здобутків!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Коментарі (1)
паскудне вiдношення до обовязкiв,якi взяв на себе Приват банк при офоррмленнi страхових дiй
На 03.10.2024р до страховiй компанii ТДВ СК «КРЕДО» заявка на виплату не надходила, про що повiдомив iх оператор, пройшло 5 днiв???
03.10.2024року мною знов подана заявка на виплату через оператора Приват банку за адресою м. Запорiжжя вул.Шкiльна ,30, я провела бiльше часу у вiддiленнi.а ми знаходимося у Запорiжжi.
Питання, до яких пiр система Приват банку буде знущатися та доводити клiентiв до нервового зриву, куди дiваються оформленнi заявки, навiщо моб. зв’язок, якщо ваша Яна невзмзi вирiшувати питання, коли припиняться цi знущання???
Очикую вiдповiдь на моi питання,
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Заблокували кошти при перевазі і не зараховували на рахунок.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Мошенники
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
Премиум поддержка Приватбанка ставится к клиенту как скот
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
«Лізинг» від Приватбанку
Платили справно, навіть трішки раніше все закрили.
Дійшло діло до переоформлення — отримали всі документи, з «боями» поставили на облік в ТЦК (авто на юридичній особі), а в Сервісному Центрі говорять, вибачте, «болт»). Приватбанк — в реєстрі боржників, переоформлення їх (Привату) майна не можливо!
В Запоріжжі «послали», в банку порадили шукати щастя в столиці, бо начебто є Сервісні Центри, які реєструють для Приватбанку. Навіть декілька адрес дали…
А далі ви розумієте… Звісно, скрізь посміялися і говорили про те, що це не можливо).
А «фінт» з адресами нагадав лохотрон двухтисячних, коли «агенція нерухомості» за немалі гроші давала адреси квартир, які начебто здаються)).
Шановні представники Приватбанку! Коли і яким чином буде вирішено питання? І, я так розумію, таких випадків по Україні тисячі…
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Коментарі (4)
Відгук про роботу Приватбанку
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Написати коментар