Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
RomanN1976 10 жовтня 2024, 11:41
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 76
Простий випадок. Отримання коштів з США у розмірі 100 долларів за допомогою Вестерн Юниан. Не можу отримати на картку через систему Приват 24. В касі банка можу, але спробував на картку та повинен підтвердити особу відправника… Не можу зрозуміти логіку. Намагався відмінити операцію. Направив паспорт, код, водійські права, військовий квіток… Не можу отримати. Через касу — можу. На картку — не можу… Ось таке диво… Висновок — не користуйтесь Приват 24 для отримання переказів… Ось…
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 12:58
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону.
Andriy34 9 жовтня 2024, 21:07
Шановний представник Приватбанку прочитайте це Уважно будьласка.Мене інваліда з дитинства обвинуватили у шахрайських операціях і просто заблокували рахунки.Без суду без доказів просто так.Відколи це пенсія стала шахрайськими операціями? Розблокуйте не смішіть.
У поліцію і Нбу звернувся.
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2024, 10:34
Вітаємо.
Банк змушений обмежити співпрацю з Вами. Нами було виявлено факти пов'язані з шахрайськими операціями. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами.
Проблема вирішена
Ковтун Вікторія 9 жовтня 2024, 14:38
Маючи вже погоджену заявку під програму є оселя, я очікуючи вже місяць її фінансування дізнаюся що внесені зміни в постанову. І якщо гроші мені ненадійдуть до 04.11 я втрачу завдаток, час і надію на придбання житла.
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2024, 15:27
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Sl13 9 жовтня 2024, 0:49
Був ковід, потім війна. Приватбанк (та інші банки теж). Продовжили дію протермінованих карток — ніби все добре дякуємо, але… Продовжені карти не дуже працюють в інтернеті та закордоном. І ось ви збираєтесь за кордон — що потрібно зробити правильно оновити усі протерміновані картки. Максимум 6 штук в рік. картка для виплат і універсальна на 3-х валют грн, дол, евро. Ніби оновив все добре, але ні. Краще залишити одну, а ще краще 2 карти і ось чому. Тому що якимось чином злочинці дізнаються номер карти термін дії і св2 код. (Це пенсійна карта в інеті не світилась, так як є інші карти для цього — підозрюю, що ці інформацію злили самі співробітники банку чи ті хто карки виготовляв, але доказів немає — лише припущення, бо карткою ніде не користувалися, тільки 2−3 рази для зняття готівки в банкоматі.) В один прекрасний день (точніше ніч) хтось намагається розрахуватися вашою карткою в інеті (де ж вони взяли всю інфу про карту?) і банк її одразу блокує. (ну спочатку ніби дякую, але) Потім він запитує чи це ви робили цю операцію там якась дрібна сума була (1 дол чи щось на зразок цього). І ти кажеш, що ні. (сказав правду — молодець, але виходить з приватбанком потрібно спочатку думати про наслідки для себе.) Можна було сказати, що так — вони розблокують карту, втратиш макс 1 дол, і бігом забороняєш розрахунки в інеті і щасливий користуєшся картою далі. Але якщо перезамовив 6 карток в рік, тут тобі і гайки. Карта блокується (можна розблокувати 2 рази на міс на 1 год. і це без черги займає хв 20). Замовити ні віртуальну, ні пластик через приват вже не можеш. Можеш лише замовити карту в відділені за 100 грн з фото. Ніби все добре, але що робити, якщо за кордоном і немає змоги приїхати? (дорога коштує не 1 дол., а ще потрібно назад.) Замовити карту через інет теж не можна. І тут як завжди нічого не можна зробити — правила банку важливіше. Добре що на заблоковану карту кошти можна отримувати, а ось перевести — ні. Ні з рахунка (чому з рахунка не можна — не зрозуміло, заблокована карта, а не рахунок.) НІ покласти на депозит, ні погасити СВОЮ ж кредитку!!! Якийсь тридець. Добре хоч розблокувати можна за 20 хв і на год і аж 2 рази на місяць!!! Тому якщо банк питає чи це ви чи не ви, то краще добре подумати про наслідки і проблеми які чекають, якщо дати не правильну відповідь… (Це сталось з пенсійною картою моєї дружини.)
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2024, 9:05
Вітаємо.
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, тому створили декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security;
https://privatbank.ua/safeness.
Luda1402 8 жовтня 2024, 19:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Юри, 7-Д
08.10.2024 звернулась до відділення Привата за адресою: місто Київ вул.Гната Юри, з проблемою щодо шахрайських дій відносно моєї банківської картки. Менеджер Яна оперативно зреагувала та професійно надала допомогу у вирішенні даного питання. Дякую керівництву ПриватБанку за вмілу організацію робочого процесу, а особливо, хочу висловити величезну подяку менеджерові Яні за виконану роботу. Дуже приємно усвідомлювати, що є такі відповідальні і виконавчі люди. З повагою, Клієнт ПриватБанку Людмила!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 жовтня 2024, 19:48
Вітаємо.
Вдячні вам за такі теплі слова. Яна, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде рада допомогти вам знову:)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dimitrio 8 жовтня 2024, 13:29
Зробив завчасно замовлення на готівку $ у відділенні ПриватБанк у м. Київ, проспект Бажана 10.
Замовлення підтвердили.
Коли прийшов до каси, то касир почала розказувати свою улюблену байку що гроші є, але старого зразка у неважному стані.
Казку вони цю розповідають не вперше. І не тільки мені.
У відділенні ПриватБанк, Київ, Бажана 10 спеціально маринують клієнтів, щоб вони не знімали $ з рахунку, кажучи що валюти нового зразка немає.
Отже, якщо хтось буде розбиратися — цей цирк був сьогодні, 8 жовтня.
Ви там скажіть вашому касиру що через неї підривається довіра як до Приватбанку так і до банківської системи України.
Нехай вона якусь нову придумає казку про те щоб не віддати гроші клієнту.
Всім буду розповідати свій досвід з ПриватБанком та щиро не радити мати гроші які потім треба з проблемами отримувати у касі.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 жовтня 2024, 13:37
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тарас Валігурський 8 жовтня 2024, 1:49
Сервіс хороший, питання вирішують швидко та оперативно
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 жовтня 2024, 8:51
Вітаємо.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ірина Гусак 7 жовтня 2024, 16:06
Дуже вдячна фахівцям чата онлайн за допомогу у відновленні входу у додаток Приват 24. Гарного вам дня і мирного неба!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 17:13
Вітаємо.
Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Проблема вирішена
olenakalashnik 7 жовтня 2024, 12:46
Звернулась до банку через застосунок Приват24 з тим, щоб не нараховували відсотки за користування кредитом для військовослужбовців та членів їх сімей. Неодноразово надсилала всі документи, які потребували оператори банку. Нажаль, всі документи були забраковані системою банку. Складається враження, що банку все ж таки вигідно нараховувати відсотки по кредиту.
До операторів банку претензій не має. Вони ввічливі і пробували допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 13:25
Вітаємо.
У чаті фахівець надав інформацію, про те чому саме надані документи не проходять перевірку та де відсутній необхідний підпис.
Які документ необхідно надати:
— Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію шлюбу із зазначенням відомостей про другого з подружжя" (додаток 6). Свідоцтво про шлюб не підходить, у витягу повинно бути обов'язково вказано ПІБ дружини та ПІБ чоловіка, дата видачі витягу повинна бути не більше 1 року до моменту подання в банк;

— разом з витягом один із документів, який підтверджує період проходження військової служби за мобілізацією (із зазначенням дати/періоду призову за мобілізацією):

● військовий квиток;
● витяг з наказу;
● довідка за формою 5 або іншої форми, в якій зазначено період проходження військової служби.
Проблема вирішена
1000Euro 7 жовтня 2024, 2:08
08.08.2024 під час тимчасового перебування за кордоном, мною було проведено спробу зняття особистих коштів з валютної картки ****5998 в сумі 1 000 євро. Кошти не були видані банкоматом, але списані з рахунку вся сума та комісія за зняття коштів. Відразу зателефонував на гарячу лінію Приватбанк та створено заявку 3102316 від 08.08.2024 на повернення коштів та оператором було повідомлено, що кошти будуть повернуті протягом 11 днів.

Після того як минули 11 днів, кошти не повернулись, а оператори гарячої лінії стали говорити про повернення коштів протягом 15 днів. Після того як минуло 15 днів і кошти не повернулись, оператори стали говорити про строки повернення коштів протягом 45−120 днів.

Дану заявку було прийнято в роботу лише 24.08.2024 (на 17 день з дня отримання заявки та багаточисельних звернень на гарячу лінію).

Після таких обурливих дій з боку Приватбанку, мною було подано скаргу на ПриватБанк до національного банку України, як до органу, що здійснює державне регулювання банку з метою повернення моїх коштів.

Після цього Приватбанк заблокував мені можливість телефонувати на гарячу лінію банку. При дзвінках з іншого номеру телефону оператори повідомляли, що жодних обмежень з боку банку до мого облікового запису немає та після чисельних звернень (більше 5 звернень з іншого номеру телефону та 4-годинного спілкування з 5-ма операторами в чаті онлайн-допомоги) можливість здійснювати дзвінки на гарячу лінію відновили. Розглядаю цей факт як спробу помсти працівників Приватбанку за подану скаргу до НБУ.

28.08.2024 від банку, якому належить банкомат в якому була спроба зняття коштів, надійшла офіційна відповідь, що кошти надлишкові кошти в сумі 1000 євро були вилучені з банкомату, інформації від жодного банку на повернення коштів не надходило і ця сума була повернена в міжнародну платіжну систему.

На мої чисельні запити щодо надання інформації: що було зроблено працівниками банку для повернення моїх коштів та чи був відправлений запит на повернення коштів до міжнародної платіжної системи, а якщо такий запит був відправлений, то — коли, — я інформації до сьогоднішнього дня не отримав. Відповідь на ці питання була, що Приватбанку потрібно більше часу для опрацювання мого запиту. Така відповідь отримана через 2 тижні після запиту: «що вже зроблено і чи подано запит до міжнародної платіжної системи на повернення коштів!?» При цьому статус заявки щодо надання інформації чи надано запит приватбанком до міжнародної платіжної системи на повернення коштів, відображається як «закрито». Цей факт є фактом обману клієнта та ухилення від надання відповіді.

До сьогоднішнього дня (07.10.2024 — 61й день від дня коли кошти було знято з рахунку), ні кошти які я намагався зняти в банкоматі, ні комісія банку з невиконану оперцію, ні дій Приватбанку щодо врегулювання цієї ситуації — нічого немає.

Чомусь комісію за невиконанні послуги Приватбанк стягує миттєво, а повертати мої особисті гроші — не хоче.

Прошу та вимагаю негайно повернути мої кошти!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 9:38
Вітаємо.
Просимо звернути увагу, що процедура регламентована не банком, а Міжнародною Платіжною Системою (IPS). В даному випадку терміни надаються сторонам для можливості підготовки документації та надсилання претензії, а також відповіді на неї.

Зі свого боку ми підготували запит і відправили його на розгляд. Ми, як банк-емітент Вашої картки (банк, що випустив картку) виступаємо в ролі заявника і докладаємо максимум зусиль для того, щоб оскаржити транзакцію і виграти справу.

Якщо виникає складність при звернені на гарчу лінію, рекомендуємо звертатись у мобільному застосунку Приват24 або на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
StopPrivat 7 жовтня 2024, 0:29
8 лет был фоповский счет в этом банке, деньги заходили в основном от новопей и иногда люди платили напрямую по iban. В один прекрасный момент заблокировали счета фопа и личные без обьяснения причин. Менеджер в отделении говорит- звоните на горячую линию, на горячей линии посылаю к менеджеру. Так причину блокировки установить не удалось. Ну ладно более-менее адекватных банков много, перешел в другой. Но тут ожидает еще одна подляна от привата — теперь клиентам привата невозможно заплатить на прямую по реквизитам на мой счет — приват блокирует платежи на мой фоп. Так вот вопрос — согласно какой норме законодательства вы запрещаете людям пользоваться своими средствами? Почему люди не могут тратить свои деньги по своему усмотрению и оплачивать то что им нужно? Если будете овечать на мое сообщение — процитируйте норму закона в котором написано что нужно блокировать переводы на счета закрытые в вашем банке, просто набор слов от вас меня не интнресует.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 жовтня 2024, 9:24
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для зарахування коштів від інших користувачів на інший рахунок, рекомендуємо використовувати канали поповнення банку, в якому він відкритий.
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2024, 20:57
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
Igor Kardava 5 жовтня 2024, 17:18
28.08.2024 года посетил отделение банка для открытия счетов в гривне и долларах предоставив загранпаспорт другого государства посвидку на постийное проживание на территории Украины индефикационный код Украины мне открыли счета. Спустя неделю приходит сообщение в приложении что я сменил резиденство и мои счета будут заблокированы. Сразу после чего позвонил я на горячую линию 3700 и говорю я вам предоставил все документы и предоставлял документы как резидент Украины, а они мне вы являетесь гражданином другой страны. Задаю вопрос, а знают ли что такое резидент и что такое гражданин на что слышу в ответ резидент это та особа у которой паспорт Украины. Говорю вы не совсем правы они просто бросают трубку и блокируют дозвон до оператора через приложение общаюсь с одним оператором потом подключается второй потом третий и каждому надо одно и тоже объяснять и в итоге и тебя делают идиотом и так же блокируют общение с оператором в приложении. После всего этого иду в отделение задаю вопрос как так предоставлял я вам все документы документы мои не изменились почему вы записали меня как не резидента Украины там отвечают что они зарегистрировали меня как резидент, а почему так произошло не знают написали на главный офис банка заявка закрыта блокировка не снята счетов и крайнего нет не кого, а клиент то есть я должен бегать по их отделениям и каждую неделю обновлять данные которые у меня имеются в посвидке до 45 лет, а загранпаспорт до 2028 года действителен и сами мои документы без моего участия не изменяется, а у банка получается что сами меняются
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2024, 19:07
Вітаємо.
За Вашим зверненням була перевірена інформація. Повідомляємо, що зміна резидентності (країни постійного проживання) відбулася на підставі наданих Вами документів під час останньої актуалізації даних. Відповідно до вимог НБУ Ви маєте відкрити нові поточні/карткові рахунки вже в новому статусі резидентства. Наявні рахунки має бути закрито. Якщо є залишки на рахунках, їх необхідно перевести на відкриті Вами нові рахунки. Офіційна відповідь від банку буде сформована та надана Вам у термін передбачений згідно із Законом «Про звернення громадян».
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2024, 20:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.
Soloma88agnr 4 жовтня 2024, 22:25
Без мого відома забрали 1500 гривень з моєї карти, оформлено на військовослужбовця (79 ОДШБ), на мої дзвоники та звернення не має ніякого реагування!!! На мої подальші дзвоники і звернення не реагують!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2024, 9:32
Вітаємо.
Дозвольте нам розібратися в ситуації більш детально. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
mpv 3 жовтня 2024, 20:23
Користуюся послугами банку «ПриватБанк» більше 20 років. Від мене особисто, як клієнта банку, тільки позитивні відгуки!
Отже, це по перше — високий рівень обслуговування, також треба відзначити високий професіоналізм та доброзичливість співробітників банку. Наприклад, при спілкуванні з операторами завжди отримую оперативну допомогу.
По друге — це зручність користування послугами. Не можу не згадати про мобільний додаток Приват24 за його зручність та функціональність. Це дозволяє мені легко керувати рахунками, здійснювати платежі та отримувати консультації онлайн.
По третє ПриватБанк активно підтримує український бізнес, надаючи кредити та інші фінансові послуги. Неодноразово брав мікрокредит на потреби власного бізнесу.
Відповідальність та надійність: відомо, що ПриватБанк є одним із найбільших платників податків в Україні та відповідальним роботодавцем, що також позитивно впливає на його репутацію.
Отже, я впевнений, що ПриватБанк і надалі демонструватиме високий рівень обслуговування та зручність користування своїми послугами. Я дуже задоволений співпрацею з цим банком і рекомендую його всім. Бажаю ПриватБанку подальшого процвітання, розвитку, успіхів у всіх починаннях та нових здобутків!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 жовтня 2024, 9:30
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
сергей батанов 3 жовтня 2024, 17:33
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Шкільна, 30
Я, Батанова Олена Володимирiвна оформила страхове вiдшкодування по нещасному випадку у страховiй компанii ТДВ СК «КРЕДО» через Приват банк та 27.09.2024року надала до Приват банку пакет документiв: Свiдоцтво про право на спадщину за заповiтом на ½ страховоi виплати за Договором №ZPNONS-168RBJ9 вiд 27,09,2016року, а саме працiвники Приват банку оформили Заявку на виплату по страховому случаю, оформили карту для виплат.
На 03.10.2024р до страховiй компанii ТДВ СК «КРЕДО» заявка на виплату не надходила, про що повiдомив iх оператор, пройшло 5 днiв???
03.10.2024року мною знов подана заявка на виплату через оператора Приват банку за адресою м. Запорiжжя вул.Шкiльна ,30, я провела бiльше часу у вiддiленнi.а ми знаходимося у Запорiжжi.
Питання, до яких пiр система Приват банку буде знущатися та доводити клiентiв до нервового зриву, куди дiваються оформленнi заявки, навiщо моб. зв’язок, якщо ваша Яна невзмзi вирiшувати питання, коли припиняться цi знущання???
Очикую вiдповiдь на моi питання,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 жовтня 2024, 18:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
RussellUA 2 жовтня 2024, 5:29
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Грушевського, 61
В п’ятницю переказав кошти з монобанк в ПриватБанк, після закінчення депозиту. Ще в п’ятницю, я надав усі документи включаючи договір та виписку за депозитом і консультант в приват24 передав в обробку надані документи. В понеділок написав у підтримку в приват24 і там сказали, що документи не пройшли перевірку, бо тільки надано договір і треба виписку з депозиту але ж я надавав усе в п’ятницю — відповів я консультанту і вказав скріншот переписки. Надав я ще раз виписку в понеділок. На наступний день у вівторок мені дзвонить Тетяна з відділення в Ужгороді і каже, що їй треба виписку з картки в монобанк з якої було оформлено вклад та відбулося списання коштів і щоб я доніс її у відділення. Прийшовши до відділення, я просидів чекаючи свою чергу десь хвилин 10−15 після чого надав їй виписку, яку просила і потім вона почала просити інші документи. Ви нормальні взагалі? Ми з нею сиділи там, вона переписувалася з кимось, потім по телефону розмовляла, просила від мене інші підтверджуючі документи і.т.д., ще й потрібно було на кожній копії поставити підпис, написати «копія вірна», потратити купу часу і саме головне, що кошти висіли у них з п’ятниці по вівторок і це коли в понеділок вже був кінець місяця, що призвело до того, що я не зміг зробити деякі свої операції з коштами. Цілий день в понеділок і до обіду вівторка курс долара був 41.45 у відділенні каси банку, коли ми розібралися і кошти надійшли курс піднявся до 41.50 і я поніс збитки заплативши за долар більше. Ще один раз на місяць, можна відкрити депозит, який конвертує гривню в долари США, що і хотів зробити в понеділок але ПриватБанк вирішив з мене познущатися і затримати мої кошти цим же зруйнувавши мої плани і цим же мені поніс збитки. Скажіть — ви там нормальні взагалі? В понеділок був цілий день робочий. Ви могли повідомити мене про те, що потрібно донести і куди звернутися, щоб розібратися, ще в понеділок, чому ви зробили це у вівторок? З п’ятниці по вівторок мої заощадження не працювали на мене, а в понеділок я не зміг зробити деякі операції заплановані заздалегідь із за вашої некомпетентності. Консультанти у вас жахливі і працюють неналежним чином. Із за них я втратив купу часу, нерви і можливість запустити заощадження в хід ще в понеділок, хоча я думаю, якби все правильно було зроблено в п’ятницю, то ще в п’ятницю або в суботу вранці, я б отримав свої кошти, але некомпетентність ваших консультантів затримала переказ коштів до вівторка. ПриватБанк — це одне розчарування. Депозити ніякі, як в гривні так і в іноземній валюті. Деякі банки пропонують до 3% річних на депозитах в доларах, в Приватбанку 0.01% але в цілях здихатися гривні, як скоріше, я відкриваю раз на місяць депозит, який конвертує гривні в долари США і паралельно здійсню обмін в касі банку, оскільки в бюджеті на 2025 рік долар закладений по 45 гривень, а з початку 2024 року гривня дуже знецінилася, отже скоро новий рік і долар піде в гору. На овдп чи на депозитах, не вигідно вже тримати свої заощадження, а ставити свої кошти на середньострокові овдп, я вже не хочу з власного досвіду. Вже раз відкрив рахунок у овдп під 12% в грудні 2021 року з погашенням в травні 2024 року і це була моя велика помилка, бо коли почалася війна, овдп знецінилося і відсотки за новими угодами підняли, а в мене увесь час були 12% і це при тому, що в нових угодах було 21%. Тому якщо і ризикувати вкладати кошти в овдп, то тільки на короткий термін до пів року, не більше. А депозити це взагалі ні про що особливо в Приватбанку під 11% на термін 4−5 місяців. ПриватБанк — робимо так, щоб ви розчарувались.
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2024, 9:31
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
alians72 1 жовтня 2024, 15:00
Являюсь клиентом банка более 10 лет.Имея кредитный лимит закрыл до 25 числа чтоб не платить % но банк все равно второй месяц считает %. Раньше такого некогда не было. Решение вопроса закрыл все счета и попрощался с банком.
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 17:18
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
chevap38 30 вересня 2024, 21:34
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Шандора Петефі, 17
Я себе хочу оформить Премиум карту Приватбанка, имея в приватбанке карточку для выплат, я 10 раз оформлял заявку на сайте приватбанке на оформление карты, но увы мне так ни разу не позвонили, а обращая к поддержке приватбанка, оформили заявку сказали мол позвоним 30.09 с 12 до 15, и увы досих пор не перезвонили. с таким отношением к клиенту мне не каждый хочет делать премиум карту. позор и стыд
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 8:56
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
leol 30 вересня 2024, 20:37
В вересні 2021 року придбали авто в лізинг в Приватбанку.
Платили справно, навіть трішки раніше все закрили.
Дійшло діло до переоформлення — отримали всі документи, з «боями» поставили на облік в ТЦК (авто на юридичній особі), а в Сервісному Центрі говорять, вибачте, «болт»). Приватбанк — в реєстрі боржників, переоформлення їх (Привату) майна не можливо!
В Запоріжжі «послали», в банку порадили шукати щастя в столиці, бо начебто є Сервісні Центри, які реєструють для Приватбанку. Навіть декілька адрес дали…
А далі ви розумієте… Звісно, скрізь посміялися і говорили про те, що це не можливо).
А «фінт» з адресами нагадав лохотрон двухтисячних, коли «агенція нерухомості» за немалі гроші давала адреси квартир, які начебто здаються)).
Шановні представники Приватбанку! Коли і яким чином буде вирішено питання? І, я так розумію, таких випадків по Україні тисячі…
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2024, 8:45
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Вiкторія Філіппович 30 вересня 2024, 19:07
Відділення за адресою: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Добрий день, товариство. Хочу залишити відгук про мою ну дуууже довгу співпрацю з Приватбанком — років 17 вже, мабуть. Зараз я перебуваю за кордоном. Закінчилась в мене карта для цільових виплат. І от скористалася я послугою доставки карти Приватбанку за кордон. Днів за 5 вже з під-дому телефонує кур'єр — привіз карту. Сьогодні теж випадок — необхідно було звернутися з певними питаннями до підтримки. Я не телефоную — пишу в чат. Секунди 2 — вже оператор Анастасія надає відповідь. Вичерпну, оперативну та коректну. З повною відповідальністю ставлю 5 зірок з 5 Приватбанку і дякую всій команді за працю. Ви реально Топ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 вересня 2024, 19:36
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.6 42.2
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝