×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Не повертають помилково перераховані кошти, які й досі на рахунку в банку, без адекватних пояснень
Але, вибачте, сьогодні вже 10.09.24р., а кошти так і не повернули. Навіть не отримали ніякої відповіді. Причина неповернення не відома. Таке враження, що Приват просто присвоює собі кошти, навіть кошти військових, завдяки яким досі мають змогу працювати. Ще додам, що зарплатний проєкт у нас відкритий і з іншими банками, а такі проблеми тільки з Приватбанком! Жах!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (1)
РСЦ відмовляє у перереєстрації авто після закриття договору фінансового лізингу
Та ще одне. Нав’язують КАСКО від страхової компанії Unica. В коли мені в'їхали в крило (пошкодили фару, бампер та крило) — відмовили в компенсації, бо нарахували пошкоджень на суму без 40-ка тисяч ціна автомобіля та признали авто тотально знищенним. Хоч на СТО відновлення обійшлось у 54 тисячі. Потім дзвонили та казали, що у них є покупець на моє авто. І вони можуть мені «допомогти» його позбутися. Звичайно ж з продажу мали забрати непогашену суму.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Коментарі (2)
Неможливо переоформити авто після лізінгу в ПриватБанку. Вже рік банк продовжує бути власником по документах авто, котре я повністю виплатила.
Виплотити всю вартість авто в 2023 році.
Приїхали переоформлювати… банк нам тіпа його передав, але жоден сервісний центр МВС не переоформлює, БО МАЙНО БАНКУ ЗААРЕШТОВАНО
пишу відгук 8.09.2024 року- пройшов майже рік… Результат — 0, що дуже сильно нагадує шахрайство
Бережіться лізингу в цьому банку. Бо поки ви все не заплотите, вам ніхто не скаже, що банк дуже проблемний
Зараз представник банку напише, бла-бла-бла, ми перевіримо…а по факту нічого робити не будуть і розведуть руками, що вони тут нідочого …
от мені треба продати машину… як це зробити?
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Коментарі (2)
Блокують гроші пенсіонерів
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Коментарі (1)
Найгірший сервіс в історії людства
Ще коли я вчився у коледжі та отримував стипендію на цей недо-банк, пам’ятаю купу дрібних, але постійних і стабільних проблем при використанні цього «банку». Коли злетів зі стипендії, навіть не дуже сумував, бо більше не потрібно було мати справу з цим приват-непорозумінням.
Нажаль усі ми із часом стаємо дорослими, йдемо працювати і ще на більший жаль — більшість роботодавців чомусь думають, що це класна ідея: виплачувати зарплатню на карти приват-помийки. Мій роботодавець не виняток:(
Як тільки отримую зарплатню — одразу іду її знімати та перекидати на нормальні банки, але навіть при такому сценарії використання, привату вдається мене «ощасливлювати». Сьогодні от знімав кошти з банкомату і під час цього процесу вимкнулось світло у приміщені, відповідно і банкомат, який не встиг видати мені гроші, а от з рахунку вони знятися встигли. Перші мої дії? — звичайно дзвінок у підтримку і тут увага СПОЙЛЕР: її не існує. Замість підтримки — голосовий помічник яна… хочеться зробити щось погане з людиною, яка відповідна за провадження такого рішення у якості клієнт-сапорту. Написав у онлайн-чат — спочатку думав, що там теж боти відповідають, але то була жива людина (алілуя), сказав що моя заявка прийнята на РОЗГЛЯД і цей процес може зайняти ДО 14 ДНІВ. Це все, що вам потрібно знати про оперативність вирішення проблем у цьому «банку».
Щиро не розумію людей, котрі працюють у цій конторі, а також не розумію тих, хто користуються послугами цього «банку» добровільно. Так само щиро я сподіваюся, навіть мрію, що одного разу я прокинусь, та прочитаю новину, що приват банк зачиняється, та перестає існувати, АМІНЬ.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (9)
Excelente Servicio
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написати коментар
робота прро
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Банк розірвав відносини та не повертає кошти
Далі через помилку (на вже заблокований) ФОП рахунок 01.08.24 мені була відправлена транзакція. Банк досі її не відмінив, не зробив повернення.
У чаті «допомоги» на сайті боти навіть спілкуватись відмовляються якщо ти не активний клієнт банку. Відправляєш електронного листа, відповідь «ось в нас є боти — питай туди».
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (1)
Заблокировали счёт .
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Запрос о наследстве!
Папы не стало, но счет в банке он имел.
Мой нотариус Кравцова О.Н делала запрос дважды в банк чтобы узнать информацию про счёт моего отца!
В итоге с июня месяца тишина, хотя этот запрос делается максимум в течении месяца! Нотариус утверждает, что запроса нет! Банк, что выслали его дважды! Можно копию увидеть этого запроса? Может можно этот заппос выслать по адресу, а не по электронной почте?! Время идёт, а воз иныне там!
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (4)
Отримання пенсії на картку
P. S. Перш ніж писати повідомлення сюди, я протягом години намагався вирішити проблему через телефонну та онлайн лінію консультацій банку. Але там схоже живих людей не лишилось, треба спілкуватися з ботами, які нічого не вирішують.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Коментарі (2)
Комісія за оплату комісії
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
Написати коментар
ПриватБанк не виконує рішення суду
Апеляція https://reyestr.court.gov.ua/Review/118496852
Сплата мною після Рішення суду Апеляційної інстанції 08 травня 2024 року, неодноразовий арешт рахунків вже після сплати мною заборгованості і зараз, не зважаючи що я після сплати не користувалась жодними коштами, чекала закриття рахунку, Приватбанк вимагає від мене сплати відсотків, які скасовані Апеляцією. Їх не ціуавить рішення суду. Поки в мене була можливість оскаржити їх дії — були обіцяки здійснити перерахунок до 01 серпня 2024 року, проте 22.08.2024 вони надіслали лист з вимогою про сплату. ПриватБанк хоч офіційно і став Деравною фінустановою — по факту керується власними правилами, поза законом.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Написати коментар
Ґешефт в стилі ПриватБанка
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Коментарі (2)
Розірвали відносини без адекватних пояснень!
Прокидаюсь зранку і бачу повідомлення що банк розірвав зі мною стосунки.
Зайти в Приват24 не можу, ніяких запитів напередодні, ніяких звернень від банку.
Дзвоню в тех.підримку ніхто нічого не знає кажуть вам прийде лист з причиною.
Пишу в чат там кажуть що я місяць не надавав їм документи про походження коштів.
На мої аргументи що банк в мене не запитував такі документи оператор в чату попросив привести докази!!! А їм маю наводити докази що банк не запитував документи!
Ок. Питаю:
— Які б докази вас влаштували б?
— Скріншот повідомлень в Приват24
— Так я заблокований в Приват24 я не можу туди зайти.
— Потрібно було робити скріншоти раніше до того як вас там заблокували
— !!!
Я такого свиньского ставлення ніколи не бачив!!!
Ок я ж не здаюсь.
— Зверніть увагу на мої депозити які були розміщенні в банку рік назад у банка не виникло питання про походження коштів тоді. А як закінчились і я їх почав виводити з банку то у банка виникло таке питання раптом?
У висновці теж зїхала на лист.
Приходить лист там прописано аж 5 причин мого блокування:
1) встановленням неприйнятно високого рівня ризику (ок, це внутрішні документи, дуже секретні, можливо приоткриють завісу тільки в суді, там і поспілкуємось)
2) ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей (яких саме? 24 роки я з вами все що питали все надавав)
3) неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (коли лежали депозити то питань що я власник не було, як їх вивів то на залишки вже їм це неможливо, так це хіба мої проблеми? Запитайте як щось не зрозуміло!)
4) подання недостовірної інформації (де? коли? якої?)
5) подання інформації з метою введення в оману Банк. (де? коли? якої?)
Ще раз наголошую в мене нічого не запитували і я нічого не подавав!
Не одна з них не відповідає дійсності! (можливо окрім першої бо це ж велика таємниця, вас судять але не можуть сказати за що, ви покарані але то секрет за що саме)
Ну ок є інші банки відкриваю рахунок в А-банку і пишу заяву на переведення коштів туди. Десь через 2−3 тижні мені приходять кошти на А-банк і ті відразу його блокують просять знову писати заяву вже на третій банк. Ага щоб там далі заблокували?
В думаєте на цьому все закінчилось? Куди там! Приват банк став блокувати всі перерахування на мої рахунки в іншому банку, тепер я не можу надавати послуги клієнтам ПриватБанку бо вони елементарно не можуть платити на мої рахунки ФОП в іншому банку! Тобто Приват банк без ніякого рішення суду без взагалі якось пояснення перешкоджає моїй законній підприємницкій діяльності на території України!
Звязатись з Приват банком можливості були відсутні листи по емейлу блокують в телефоні коллцентр не відповідає. Добре що хоч чат працює. В чаті порадили всі питання надсилати на пошту м. Дніпро вул. Набережна Перемоги 30 =))) «сучасний банк» на пошту Карл! на звичайну укрпошту!
Що це за свавілля банків? Що це за беззаконні діяння? Та що за порушення моїх прав?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (6)
Блокують гроші пенсіонерів
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Коментарі (2)
Хотите быть обманутым, вам сюда.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок. Також надіслана офіційна відповідь від банку в канал який Ви зазначили.
Коментарі (7)
Депозит
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками.
Коментарі (1)
Не підтримують військових
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
Коментарі (5)
Всі питання вирішили
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
Написати коментар