Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
A4689 10 вересня 2024, 12:29
Військова частина Ф4689(ЄДРПОУ 26637172) неодноразово зверталась з заявою про поверненя помилково перерахованих коштів 14.06.24р. на картковий рахунок Зеленянського Олега Івановича (РНОКПП 2952118156). Вищезазначений військовослужбовець загинув в січні 2024р. Ці кошти-це грошове забезпечення іншого військовослужбовця, якій зараз знаходиться на передовій, а його сім'я не може їх отримати, тому що Приватбанк не реагує на наше звернення. Ці кошти не були зараховані на рахунок загиблого військовослужбовця, і їх ніхто не отримав, про що повідомив спеціаліст банку. Для вирішення цього питання спеціаліст банку порадив написати заяву. Військова частина Ф4689(ЄДРПОУ 26637172) направила заяву від 08.08.24р. № 12014, на повернення коштів, яка була прийнята до розгляду 08.08.24р. Швець О. В. у відділенні Приватбанку в м. Подільськ Одеської облості. Також звертались на гарячу лінію, де, спочатку перемикали різних спеціалістів, а потім сказали, що заява прийнята в обробку і розглядається. Також писали на електронну пошту help@pb.ua, там відповіді взагалі не отримали.
Але, вибачте, сьогодні вже 10.09.24р., а кошти так і не повернули. Навіть не отримали ніякої відповіді. Причина неповернення не відома. Таке враження, що Приват просто присвоює собі кошти, навіть кошти військових, завдяки яким досі мають змогу працювати. Ще додам, що зарплатний проєкт у нас відкритий і з іншими банками, а такі проблеми тільки з Приватбанком! Жах!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 10 вересня 2024, 13:15
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
TetYeD 9 вересня 2024, 17:56
Закрила лізинговий договір достроково у липні 2023 року, а автомобіль вже рік не можу переоформити на себе через те, що цей банк значиться боржником у понад 300(рік тому 500) виконавчих проваджень. Перереєстрація такого автомобіля не здійснюється відповідно до Порядку N1388. Тепер в мене виникла ситуація, коли мені потрібно їхати в Європу. Маю бути там через тиждень, а дозвіл вони роблять 14 днів. Мені потрібно перебувати за кордоном пів року, а вони дають тимчасовий технічний паспорт тільки на три місяці. Для цього потрібно особисто звернутись у будь-яке відділення ПБ. Чому я маю витрачати свій час на відвідування відділень, коли я закрила всі свої зобов’язання по договору? Та й взагалі думати про те, про що мала забути ще у серпні 23-го? І гроші мовчки забрали (ніхто не попереджав мене про проблеми з переоформленням, коли я достроково закривала рахунок), і авто не моє.
Та ще одне. Нав’язують КАСКО від страхової компанії Unica. В коли мені в'їхали в крило (пошкодили фару, бампер та крило) — відмовили в компенсації, бо нарахували пошкоджень на суму без 40-ка тисяч ціна автомобіля та признали авто тотально знищенним. Хоч на СТО відновлення обійшлось у 54 тисячі. Потім дзвонили та казали, що у них є покупець на моє авто. І вони можуть мені «допомогти» його позбутися. Звичайно ж з продажу мали забрати непогашену суму.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 9 вересня 2024, 18:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
YanaPet 8 вересня 2024, 0:08
брали авто в лізинг в 2020 році.

Виплотити всю вартість авто в 2023 році.
Приїхали переоформлювати… банк нам тіпа його передав, але жоден сервісний центр МВС не переоформлює, БО МАЙНО БАНКУ ЗААРЕШТОВАНО

пишу відгук 8.09.2024 року- пройшов майже рік… Результат — 0, що дуже сильно нагадує шахрайство

Бережіться лізингу в цьому банку. Бо поки ви все не заплотите, вам ніхто не скаже, що банк дуже проблемний

Зараз представник банку напише, бла-бла-бла, ми перевіримо…а по факту нічого робити не будуть і розведуть руками, що вони тут нідочого …

от мені треба продати машину… як це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 10:57
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим за договором фінансового лізингу транспортним засобом.
Yrij1960 7 вересня 2024, 21:59
Я пенсіонер, є клієнтом Приватбанку, знаходжусь на тимчасово окупованій території України. Мій рахунок на який я отримав пенсійні виплати у Приват Банку заблоковано разом з моїми пенсійними грошима, без пояснень зі сторони банку. Доступу в додаток приват24 тепер немає. Спілкувався у чат боті з оператором, мені оператор що мені направлено лист за моїм місцем реєстрації (це зовсім якесь знущання, тому що відповідно данних в банкі я зареєстрований в Луганській області і на даний час тут і мешкаю. Цікаво як мені цей лист сюди буде доставлено) відповів що банком прийнято рішення про розірвання договору та закриття поточних рахунків і що треба звернутися в банк з заявою на переведення коштів на рахунок відкритий в іншому банкі. У мене немає можливості виїхати на підконтрольну територію України, щоб написати заяву про переказ грошей в відділенні банку. Як повернути мої пенсійні гроші?
Приватбанк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 10:08
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
Міша Мольченко 6 вересня 2024, 21:46
Навіть не знаю як описати словами усю ту ненависть, яку я плекаю до цієї помийки під назвою приватбанк.

Ще коли я вчився у коледжі та отримував стипендію на цей недо-банк, пам’ятаю купу дрібних, але постійних і стабільних проблем при використанні цього «банку». Коли злетів зі стипендії, навіть не дуже сумував, бо більше не потрібно було мати справу з цим приват-непорозумінням.

Нажаль усі ми із часом стаємо дорослими, йдемо працювати і ще на більший жаль — більшість роботодавців чомусь думають, що це класна ідея: виплачувати зарплатню на карти приват-помийки. Мій роботодавець не виняток:(

Як тільки отримую зарплатню — одразу іду її знімати та перекидати на нормальні банки, але навіть при такому сценарії використання, привату вдається мене «ощасливлювати». Сьогодні от знімав кошти з банкомату і під час цього процесу вимкнулось світло у приміщені, відповідно і банкомат, який не встиг видати мені гроші, а от з рахунку вони знятися встигли. Перші мої дії? — звичайно дзвінок у підтримку і тут увага СПОЙЛЕР: її не існує. Замість підтримки — голосовий помічник яна… хочеться зробити щось погане з людиною, яка відповідна за провадження такого рішення у якості клієнт-сапорту. Написав у онлайн-чат — спочатку думав, що там теж боти відповідають, але то була жива людина (алілуя), сказав що моя заявка прийнята на РОЗГЛЯД і цей процес може зайняти ДО 14 ДНІВ. Це все, що вам потрібно знати про оперативність вирішення проблем у цьому «банку».

Щиро не розумію людей, котрі працюють у цій конторі, а також не розумію тих, хто користуються послугами цього «банку» добровільно. Так само щиро я сподіваюся, навіть мрію, що одного разу я прокинусь, та прочитаю новину, що приват банк зачиняється, та перестає існувати, АМІНЬ.
Приватбанк
Відповідь банку
7 вересня 2024, 9:45
Вітаємо.
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою. За результатом розгляду заявки Вам надійде повідомлення від банку. Вибачте за створені незручності.
Wolf9092 6 вересня 2024, 17:30
Very quick to solve problems and thus avoid long lines at the office.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 6 вересня 2024, 18:11
Вітаємо,
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.
top777 6 вересня 2024, 17:11
Відділення за адресою: Київ, Харківське шосе, 57
Дві доби рееструємо прро з терміналом, і це жахливо, в Приват немає компетентних спеціалістів взагалі, спеціалісти які допомагають взагалі не розуміють технічні питання роботи Прро, та сервісів, роблять вигляд що допомагають та нічого не працює, вони не можуть назвати ні причину ні рішення проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 6 вересня 2024, 18:22
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
sophos 6 вересня 2024, 17:02
Мені було відмовлено в обслуговуванні 08.07.24. Того ж дня я втратив весь доступ до рахунків і приват24. Написав заяву на повернення, повернули лише кошти з карти фізичної особи. ФОП рахунки приватбанк просто вирішив не повертати.

Далі через помилку (на вже заблокований) ФОП рахунок 01.08.24 мені була відправлена транзакція. Банк досі її не відмінив, не зробив повернення.

У чаті «допомоги» на сайті боти навіть спілкуватись відмовляються якщо ти не активний клієнт банку. Відправляєш електронного листа, відповідь «ось в нас є боти — питай туди».
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 6 вересня 2024, 18:08
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Andrii88888888 6 вересня 2024, 15:48
6.09.24 был заблокирован счёт.в приложении было написано.у вас нет предприятий прикрепленным к вам.все таки интересно…банк уже решает за регистратора??? все.что банк просил было предоставлено в банк в бумажном виде…но неделю спустя выяснилось что в банке ничего нет…я такого бардака ещё не в одном банке не видел.код предприятия 03105797
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 6 вересня 2024, 16:22
Добрий день.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Ilona199020 5 вересня 2024, 22:16
Здравствуйте! Я Паламарчук И.В являюсь единственным наследником своего отца Паламарчука Владимира Васильевича, который был пользователем Приват банка.
Папы не стало, но счет в банке он имел.
Мой нотариус Кравцова О.Н делала запрос дважды в банк чтобы узнать информацию про счёт моего отца!
В итоге с июня месяца тишина, хотя этот запрос делается максимум в течении месяца! Нотариус утверждает, что запроса нет! Банк, что выслали его дважды! Можно копию увидеть этого запроса? Может можно этот заппос выслать по адресу, а не по электронной почте?! Время идёт, а воз иныне там!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 6 вересня 2024, 9:51
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mvi1968 5 вересня 2024, 14:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Солом'янська, 14
Моя мама, Мельниченко Людмила Євгенівна, 27 липня цього року в відділенні Приватбанку відкрила картковий рахунок і написала заяву про отримання пенсії на картку. Після цього пенсія вже 2 рази продовжує надходити на пошту. Співробітниця відділення подивилась інформацію і сказала, що заява «в обробці». Скільки ця обробка ще буде тривати? Я б вже давно сам відніс заяву до Пенсійного фонду.
P. S. Перш ніж писати повідомлення сюди, я протягом години намагався вирішити проблему через телефонну та онлайн лінію консультацій банку. Але там схоже живих людей не лишилось, треба спілкуватися з ботами, які нічого не вирішують.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 вересня 2024, 15:06
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Buyer 5 вересня 2024, 12:58
Приват настільки суворий банк, що зніміє комісію за оплату комісії при переказі коштів на карту для виплат
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 вересня 2024, 13:42
Вітаємо.
Тарифи встановлюються виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.
AChen 5 вересня 2024, 4:53
Рішення суду першої інстанції https://reyestr.court.gov.ua/Review/116032808
Апеляція https://reyestr.court.gov.ua/Review/118496852
Сплата мною після Рішення суду Апеляційної інстанції 08 травня 2024 року, неодноразовий арешт рахунків вже після сплати мною заборгованості і зараз, не зважаючи що я після сплати не користувалась жодними коштами, чекала закриття рахунку, Приватбанк вимагає від мене сплати відсотків, які скасовані Апеляцією. Їх не ціуавить рішення суду. Поки в мене була можливість оскаржити їх дії — були обіцяки здійснити перерахунок до 01 серпня 2024 року, проте 22.08.2024 вони надіслали лист з вимогою про сплату. ПриватБанк хоч офіційно і став Деравною фінустановою — по факту керується власними правилами, поза законом.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 5 вересня 2024, 9:35
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
58Valeriy 4 вересня 2024, 16:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Якуба Коласа, 12
ПриватБанк не є надійною установою по збереженню наших коштів. Неодноразово їх співробітники використовуючи таємну фін. інформацію передають її шахраям, після чого із рахунка зникають кошти в розмірах 20 000 -30 000грн. Кримінальну справу поліція гальмує, чекає термін давності розслідування, щоб закрити її. Таким чином наші заощадження розподіляються між шахраями, банком, і поліцією. У підтвердження цим подіям надаю № 12022105080001724 кримінального провадження від 06.09.2022р.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 вересня 2024, 17:22
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
WiseFire 3 вересня 2024, 19:54
Користуюсь банком дуже активно з 2000 року. В мене там налаштовано біля сотні автоплатежів щомісячні рухи більше 100000 грн, депозити були до 1000000 грн, довгий час навіть платив їм за ВІП обслуговування, потім відмовився бо не бачив переваг для себе.

Прокидаюсь зранку і бачу повідомлення що банк розірвав зі мною стосунки.
Зайти в Приват24 не можу, ніяких запитів напередодні, ніяких звернень від банку.
Дзвоню в тех.підримку ніхто нічого не знає кажуть вам прийде лист з причиною.
Пишу в чат там кажуть що я місяць не надавав їм документи про походження коштів.
На мої аргументи що банк в мене не запитував такі документи оператор в чату попросив привести докази!!! А їм маю наводити докази що банк не запитував документи!
Ок. Питаю:
— Які б докази вас влаштували б?
— Скріншот повідомлень в Приват24
— Так я заблокований в Приват24 я не можу туди зайти.
— Потрібно було робити скріншоти раніше до того як вас там заблокували
— !!!

Я такого свиньского ставлення ніколи не бачив!!!

Ок я ж не здаюсь.
— Зверніть увагу на мої депозити які були розміщенні в банку рік назад у банка не виникло питання про походження коштів тоді. А як закінчились і я їх почав виводити з банку то у банка виникло таке питання раптом?
У висновці теж зїхала на лист.

Приходить лист там прописано аж 5 причин мого блокування:
1) встановленням неприйнятно високого рівня ризику (ок, це внутрішні документи, дуже секретні, можливо приоткриють завісу тільки в суді, там і поспілкуємось)
2) ненадання необхідних для здійснення належної перевірки документів чи відомостей (яких саме? 24 роки я з вами все що питали все надавав)
3) неможливістю здійснення ідентифікації та/або верифікації, а також встановлення даних, що дають змогу встановити кінцевих бенефіціарних власників (коли лежали депозити то питань що я власник не було, як їх вивів то на залишки вже їм це неможливо, так це хіба мої проблеми? Запитайте як щось не зрозуміло!)
4) подання недостовірної інформації (де? коли? якої?)
5) подання інформації з метою введення в оману Банк. (де? коли? якої?)
Ще раз наголошую в мене нічого не запитували і я нічого не подавав!

Не одна з них не відповідає дійсності! (можливо окрім першої бо це ж велика таємниця, вас судять але не можуть сказати за що, ви покарані але то секрет за що саме)

Ну ок є інші банки відкриваю рахунок в А-банку і пишу заяву на переведення коштів туди. Десь через 2−3 тижні мені приходять кошти на А-банк і ті відразу його блокують просять знову писати заяву вже на третій банк. Ага щоб там далі заблокували?

В думаєте на цьому все закінчилось? Куди там! Приват банк став блокувати всі перерахування на мої рахунки в іншому банку, тепер я не можу надавати послуги клієнтам ПриватБанку бо вони елементарно не можуть платити на мої рахунки ФОП в іншому банку! Тобто Приват банк без ніякого рішення суду без взагалі якось пояснення перешкоджає моїй законній підприємницкій діяльності на території України!

Звязатись з Приват банком можливості були відсутні листи по емейлу блокують в телефоні коллцентр не відповідає. Добре що хоч чат працює. В чаті порадили всі питання надсилати на пошту м. Дніпро вул. Набережна Перемоги 30 =))) «сучасний банк» на пошту Карл! на звичайну укрпошту!

Що це за свавілля банків? Що це за беззаконні діяння? Та що за порушення моїх прав?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 вересня 2024, 20:17
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Nid675 3 вересня 2024, 14:03
Я знаходжусь на тимчасово окупованій території України. Мій рахунок у Приват Банку заблоковано разом з моїми пенсійними грошима. Банк вимагає актуалізувати дані та написати заяву у відділенні. У мене немає можливості виїхати на підконтрольну територію України, щоб написати заяву про переказ грошей з неіснуючого рахунка в відділенні банку. Як повернути мої пенсійні гроші?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 вересня 2024, 15:06
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Проблема вирішена
Василий Костянецкий 2 вересня 2024, 19:21
7 месяцев назад обратился в отделение приват банка в инкокассу, по вопросу замены поврежденной валюты 30 евро и 200 долларов, ну решил вот сделать все по закону так сказать, ну я как пенсионер, который верит ещё, специалистам, решил что тут ну ничего такого быть не может, ах как я ошибался. В кассе очень вежливо с меня взяли за эту услугу более 1000 гривен клятвенно заверив несколько раз что по времени это займет максимум 6 месяцев, а по ее опыту так и вовсе 4−5 месяцев, я все сдал, оплатил, взамен мне оформили 2 карты на год на евро и на доллары, заверев что на них поступит моя ранее сданная сумма в течении 6 месяцев. В придачу ещё и пенсию перевел с ощада в приват, ну очень понравились вежливые специалисты. Прошу заметить все это произошло 24 января. Прошло пол года я чтоб не создавать в наше непростое время ненужную очередь позвонил в это отделение, с просьбой помочь мне, в ответ услышал что я не вовремя, у них запара, и меня наберут, через двое суток пошел туда Сам мы не гордые, ну заняты люди. Пришел сначала в кассу, девушка меня узнала, все вспомнила подтвердила, но сообщила что теперь это не шесть месяцев, а три года, ждите просто у них изменения… И объявила мне что эта информация ей была доведена 25 января, но я то тут причем? Ведь я сдал все 24 января… Ничего незнаю идите куда хотите все денег нема… Класс! Дальше ещё веселее, виноват то оказывается я сам, я ничего не понимаю, я оплатил услугу, не получив ее, и чето требую деньги всего то через 6 с половиной месяцев. Позвонил на горячую линию, меня выслушали, посочувствовали, сказали дуже складне питання надо им месяц. Через месяц пришёл ответ, все за регламентом. За каким регламентом? Ждите три года 20 января вышел закон что теперь это три года, просто его не довели до кассира, и меня, напомню я был 24 января. Ну, а я причем что кто-то не довел эту информацию а? Причем? Мне все мило так посочувствовали, и намекнули что нет смысла спорить, понимаете, может для Вас это не деньги, а для меня это большие деньги, я кроме пенсии никаких доходов не имею. Вывод не верьте, этим ребятам, там обман крайний непрофессионализм., круговая порука, и обман. Берегите себя.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 3 вересня 2024, 9:32
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотній зв'язок. Також надіслана офіційна відповідь від банку в канал який Ви зазначили.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2024, 11:54
Даний відгук став учасником редакційних публікацій: https://minfin.com.ua/ua/2024/10/17/137997498/ і https://minfin.com.ua/ua/2024/10/18/137928043/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lilia1as 1 вересня 2024, 12:18
Задала питання спеціалісту. Отримала дуже вичерпну інформацію. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 вересня 2024, 14:09
Вітаємо.
Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками.
Проблема вирішена
Денис Скупий 1 вересня 2024, 11:02
З 2008 року я клієнт банка. Завжди кредитною картою цього банку користувався відповідально. В 2014 році на кредитній карті було 4 тис грн. як мобілізувався то знизили ліміт до 400 грн, а потім до 200 грн. боялись за свої гроші. Ладно час пройшов змінився власник. Знову мобілізувався, кредитка 200к дозволяють користуватись. переодично обмежують, но сумму не міняють. Зарплати білі приходять на карти приват банка. Треба було купити товар оплатою частинами, короче взяти 40 тисна 2 місяця. Мені відмовили по тій причині що я військовий. Довго я цього добивався щоб вони мені сказали що не дадуть бо військовий. Бо почали юлити та розповидати що кредитна історія не дуже, а це відверта брехня. Короче пора переходить до конкурентів з котом
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 1 вересня 2024, 14:24
Добрий день!
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
NickHeinen 30 серпня 2024, 17:55
В підтримці з’явилось більше компетентних, уважних співробітників. Окрема подяка оператору Юлії, робочий номер не знаю. Слухавки більше не кидаються на півпитанні, аби скоріше набити кількість відповідей, проблеми всі вирішуються поки не вирішаться, так тримати.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 30 серпня 2024, 18:22
Вітаємо.
Дякуємо, що ви з нами. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо. Ми поруч 24/7.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝