Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Svitlana777888 23 лютого 2023, 20:13
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 9/7
Я постійний клієнт банку. Хочу залишити позитивний відгук, висловити слова подяки Троянович Анні. Завжди отримую професійні послуги та гарне обслуговування, Анна постійно доброзичлива та уважна. Щиро Вам дякую за позитивні емоції та вашу працю.
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2023, 10:03
Вітаємо!
Дякуємо за добрі слова в адресу нашої колеги. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Тетянка Моя 23 лютого 2023, 15:31
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
Доброго дня, моє зауваження касиру банку Друге столічне відділення, пр-т Степани Бандери, 21, конкретно Тимошенко Ангеліні, яка неуважно зробила два невірних призначення платежів на юридичну фірму. Що могло сьогодні зробити збитків фірмі в кругленьку суму…але завдяки професійній консультації операторів 3700, нам вдалось уникнути цієї халепи. Моє величезне прохання до касира цього відділення, будьте уважні працюя в такій установі. Такі помилки дуже вартісні — для ваших клієнтів, але не для Вас… Сподіваюсь з вами проведуть бесіду щодо гідного виконання своїх обов’язків. Дякую за увагу. Все буде Україна!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2023, 16:32
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за дану ситуацію. Раді, що в результаті наші колеги з підтримки допомогли виправити ситуацію. Ми передали інформацію колегам для проведення перевірки, щоб з працівником була проведена необхідна робота. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Полезный комментарий
Тетянка Моя 24 лютого 2023, 20:45
Дякую за швидку реакцію з боку департаменту банку і професійне ставлення до вирішення питання.
Проблема вирішена
Bogdan12121979 22 лютого 2023, 21:00
Моє підприємство придбало на голандському аукціоні Troostwijk авто. Цей загальноєвропейський майданчик працює майже сто років. Всі операції прозорі і відповідають європейському законодавству. Тут можна прозоро і за розумну суму придбати будь-що, а також швидко оплатити онлайн та швидко забрати свій лот. Умови — оплата день-два, на третій-четвертий день забираєш. Всі інвойси формуються системою онлайн — мінімум паперів — швидко , — прозоро — результат. Тільки нешвидко для приватбанку. Вони під надуманими приводами відмовили вже вдруге мені на купівлю за два дні. Просять надати купу документів, які голандський аукціон Troostwijk не надає. Мало того, голандці під час спілкування здивувались, чому таку кількість вимагають. Вони не розуміють такого рівня бюрократії Приватбанку. Після першої відмови банку 21.02.23 р. я перезвонив на гарячу лінію привату і пояснив, що умови, контракти і характеристики товару формуються онлайн, на що працівник, після консультацій сказав, що мені треба хоча б надати підтвердження техогляду авто (!!!) І все — все узгодять. Я так і зробив — надав підтвердження-витяг, що авто справне і подав нову заявку. Проте цю заявку в особі Якименко Н.І. за вих # Г31.0.0.0/1−18942 від 22.02.23 було знову відхилено і знову — повно надуманих причин! Прошу Приватбанк розібратись з бюрократією! І вивчити детально аукціони в Європі. Чи ви думаєте, що там займаються шахрайством?
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2023, 15:40
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Наші колеги ретельно проаналізували ваш випадок та наразі питання вирішено. Раптом що — пишіть в особисті повідомлення. Будемо раді підказати.
Полезный комментарий
Bogdan12121979 23 лютого 2023, 20:08
Дякую за швидку відповідь. Все вирішили
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлиана Джулик 22 лютого 2023, 17:36
Було оформлено заявку на повернення коштів 29 грудня, сьогодні 22 лютого, майже два місяці, кошти так і не повернуто і толкової відповіді немає.З‘єднатись з оператором стосовно цього питання неможливо! З‘єднатись для того, щоб дізнатись куди звертатись щоб прискорити повернення також! Заявка 2264420.Ціна питання 3800, для когось це не багато, а для когось можуть бути останні кошти.Ні з одноі ні з другої сторони відповідей немає!
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 18:13
Вітаємо.
За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.
Проблема вирішена
alekstarsukov 22 лютого 2023, 13:12
Відділення за адресою: Харків, вул. Космічна, 16
21.02.2023 хотів поповнити картковий рахунок за допомогою банкомату, навіть з допомогою співробітника банку на екрані з’явилася помилка, і мої 20 000 грн пропали безвісти. Оформив заявку через 3700 на повернення коштів, і очікувати потрібно від 3 до 14 днів.
Але що ж це таке? Мені потрібно здійснити переказ, я розраховую на банк, на що тепер я повинен добиватися, дзвонити, оформляти заявки … очікувати…
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2023, 15:04
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Проблема вирішена
shevchikigg 21 лютого 2023, 18:33
Відділення за адресою: Суми, пл. Незалежності, 3/1
Уже почти год пользуюсь приложением Терминал для приема платежей.
16 января 2023 года при попытке провести очередной платеж появилась ошибка 801−12 и в проведении платежа было отказано.
Обращение в службу поддержки оставило неоторые надежды на исправление ситуации — было сказано, что проводятся регламентные работы, срок решения проблемы — не более 3 дней.
Увы, как оказалось, надо было запастись терпением. Трех дней оказалось мало.
Проблема не решена до сих пор — на дворе 21 февраля. Т. е. уже более месяца проволдятся регламентные работы, которые, по утверждению сотрудников Приватбанка, не могут длиться более 3 дней, по регламенту самого банка.
Более того, в ответ на мое письменное обращение банк ответил, что, цитирую — «У додатку „Термінал“ проводяться регламентні роботи, які можуть тривати від декількох
днів, до декількох тижнів. Ви може самостійно дізнатись чи вже працює додаток спробувавши провести оплату.»
Т. е., они даже сами не знают, работает ли их приложение и когда оно заработает!!!
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 20:06
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
TinaKul 21 лютого 2023, 17:38
С момента вторжения России у меня даже не возникло других мыслей, кроме как быть волонтёром. А что значит быть волонтёром в такое тяжёлое время? Это отдать всё своё время, силы и деньги на благие дела и радоваться тому, что очередной день прожит не зря, что ты смог кому-то помочь, а также думать что можно сделать ещё полезного, чтобы хоть как-то облегчить жизнь военным, которые полуголодные замёрзшие, не раздумывая о последствиях, рвутся в бой, чтобы каждому из нас было тепло и сытно, а таким же как и ты волонтёрам, но только тем, кто боятся меньше чем ты, и ездят на передовую с гуманитарными грузами.
Используя собственную карту Приватбанка, я принимала платежи от тех, кто имел деньги, и хотел помочь нашим военным и тратила на помощь нуждающимся. Даже не задумываясь о том, что нужны какие-то документы или отчёты. Мне они не были нужны. Для меня достаточно было слово военного, что ему что-то нужно.
Однако в один «прекрасный» момент Приватбанк начал требовать документы, не оглашая сроки, в которые я должна их предоставить. Часть документов я подала в отделение банка, затем выслала чеки (о закупке товара только за два дня на сумму свыше 30 тыс грн), и которых накопилось у меня целая гора. Но в ту же неделю мои счета в Приватбанке были просто заблокированы. Обратившись в 3700 мне сказали, что ничем помочь мне не могут, открывай счёт в другом банке и мы перечислим деньги. Так же оператор сказала, что на её опыте ещё никому счета не были разблокированы. Специалист по работе с жалобами Людмила Нагаец, с которой я изначально общалась, даже не посчитала нужным ответить на мой вопрос — нужно ли предоставлять оставшиеся документы, которые она запрашивала (я ей говорила, что начала просить «запросы на поставки товара» у тех, кому я помогала), для разблокирования моих счетов.
Что ни говори, а «благими делами вымощена дорога в ад». И Приватбанк этот ад для меня создал.
Из вышесказанного рекомендую волонтёрам задумываться каждый раз при использовании карты Приватбанка.
А Приватбанку за такое отношение жирная двойка.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 18:30
Вітаємо.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Вам надіслали на пошту перелік необхідних документів та додатково колеги зв'язувались з вами в телефонному режимі, та документів не отримали.
Коли зможете надати документи, напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку.
putsseva 21 лютого 2023, 13:35
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 91
Хочу выразить огромную благодарность Галине Николаевне-сотруднику отделения Приватбанка (г.Днепр, пр.Слобожанский,91) за внимательное и доброжелательное отношение, оперативное решение вопроса и индивидуальный подход при открытии карты для человека с инвалидностью.Надеюсь, что мой отзыв станет поводом для премирования!
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 17:41
Обов’язково передамо Галині Миколаївні. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kaminskij05 21 лютого 2023, 9:02
До банку претензій немає. Скоріше це ми повірили людині на слово. Але нехай тирнет знає героїв, щоб інші не повелися.

На біржі фрілансу розмістили оголошення щодо роботи по сайту. В телеграм постукав bf4er — типу фрілансер з поштою freelance.cherkassy@gmail.com. Поспілкувалися щодо проєкту, по мові не сказав би що не розуміє що треба робити. Скинув дані паспорту на ім'я Анатолія Тюльпи і карту 5375 4141 4493 4030. Після авансу в 300 грн зник.

Це невеликі гроші, але краще би їх переказали на ЗСУ.

З цього дня всі операції тільки через біржу або зі знайомими по контракту. Отака Грицева шкільна наука.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2023, 10:10
Вітаємо.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Також варто зазначити, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.
Проблема вирішена
zhanna34 18 лютого 2023, 12:22
31 января оформила заказа на сайте Ашана и оплатила его пенсионной картой. Заказ магазин подтвердил и отправил двумя посылками с одним номером заказа. При получении заказа 3го февраля деньги списываются второй раз, просто проиходит смс о списании. Сначала на гор. линии рассказывали, що то не тудЫ смотрите. Потом ту же пластину завела и в чате приват 24, до тех пор пока не начала бросать скрины той самой «выписки, которую вы не так смотрите». Спустя 40 минут только «оформили запрос на возврат». Потом ходила в отделение, потом еще звонили и рассказывали что даже уже в бухгалтерией Ашана связали и да заказа один. но денег пока не вернем. Ждите 90 дней. Т. е. дважды списать — можно, а вернуть — нет. П. С. Ашану пришла одна оплата, т.е банк тупо держит деньги у себя. МАЛАДЦЫ.
П.П. С. По балансу очевидно двойное списание, но до тех пока не предлагаешь взять и посчитать, сотрудники привата крутят пластинку «сбой в системе, баланс не обновился, через сутки (3, 5, 10 дней 10), вы не туду смотрите»
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2023, 14:59
Вітаємо.
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:

1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але торгова точка помилково проводить повторне списання.
У більшості таких випадків блокування скасовується протягом 11 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума списувалась з картки лише один раз, то і у виписці ви побачите лише одну операцію списання.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Проблема вирішена
Мария Васильева 17 лютого 2023, 19:24
17 февраля не смогла зайти в приложение Приват24. Пишет: в целях безопасности услуга недоступна. Обратитесь в чат или 3700. Т.к. я нахожусь на оккупированной территории в Херсонской области позвонить я не могу. Еле дописалась через чат к оператору. Даже вышли на видео-звонок, мол чтоб убедится, что это я. И в итоге банк разорвал со мной договор и закрыл мне все счета. Просят прислать заявление с реквизитами другого банка, чтоб переслать мои средства со счетов. А письмо от банка мне о правят по месту регистрации, интересно каким образом. Это как понимать?
Я получаю пенсию по потере кормильца на карту Приват банка, и это единственное средство для проживания на данный момент, теперь как мне быть? В Пенсонный фонд я обратится не могу, чтоб сменить реквизиты, т.к. я на оккупированной территории. Что за отношение к тем людям, что в оккупации, им и так здесь помощи нет, так ещё и то, что есть надо забрать, и усложнить людям участь?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2023, 9:34
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам було направлено офіційну відповідь банком з даного питання.
Виктория Велиева 17 лютого 2023, 16:35
Хочу висловити щиру подяку співробітнику Департаменту по роботі зі зверненнями клієнтів Василю табельний номер 14712 за професійну консультацію, надану допомогу. Ввічливий професіонал, абсолютно компетентний, розуміюча людина. З такими співробітниками Приватбанк залишатиметься кращим.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 17:59
Василь буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
babychalena 17 лютого 2023, 16:34
Сьогодні була неприємно здивовано тим, що доступ до рахунку заблокований. Технічна підтримка в чаті надала наступну відповідь:

«Клієнту відмовлено в продовженні ділових відносин.
На підставі статті 15 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.»
«Якщо клієнт не згоден із відмовою та/або бажає отримати будь-які додаткові роз’яснення від банку про розрив відносин — може оформити письмовий запит за адресою кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.»"

Це досить серйозне звинувачення зі сторони банку, жодних підстав чи сумнівних операцій (витрат, доходів) я не мала. Була клієнтом більше 10 років, тепер взагалі не зрозуміло як діяти далі, коли залишилась за кордоном без коштів.

Прошу всебічно розглянути мою проблему та ще раз детально перевірити, які саме на думку співробітника банку операції, стали причиною блокування мого рахунку.

Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 18:25
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, на поточний момент ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Георгий Денис 17 лютого 2023, 14:23
Коли запропонували за гривню валютні депозити при умові розміщення на 3 місяці, я відкрив депозит на 100 евро. Після закінчення строку виявилось, що я не можу вільно зняти ці кошти. Банк відмовляє в замовленні валюти на таку суму, мінімум 300 у.е. Коли відкривався вклад, такого обмеження не було. Пропонують, щоб я в касі дізнаватися, чи є в наявності валюта, і тоді, якщо є, знімав з картки
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 16:20
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Проблема вирішена
alexiz75 17 лютого 2023, 10:33
01,02,2023 я, Ізюменко Олександр Вікторович, сплатив з карти Абанку на карту мойого співробітника кошти у розмірі 14400 грн. Він у свою чергу не у термін двох діб не дочекавшись грошей повідомив мені, а я у свою чергу повідомив Абанк. До сьогоднішнього дня Приватбанк ніякої відповіді не надає не відповідає на неодноразові звернення Абанку. Я особисто звернувся до Приватбанку за поясненнями у чому мені було відмовлено!!! мені не залишили вибору як стати клієнтом Приват та відкрити рахунок і получити їх карту.Із спілкуванням з оператором я взнав, що я особисто помилився у останній цифрі карти на яку перераховував свої кошти. Сплатити я бажав на карту 5168742239803889 а сплатив на карту з намером у кінці 4. заблокувати ці кошти чи повернути мені банк не взмозі не можуть поспілкуватись з отримувачем коштів… Банк став державним, якість обслуговування незрозуміла!!! Хотів зрозуміти як в данній ситуації отримати повернення коштів від Приватбанку???
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 12:56
Вітаємо.
В наведеній ситуації ми не можемо провести переказ коштів з рахунку без згоди власника цього рахунку.
Ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Сиса 16 лютого 2023, 23:04
15.02.2023 термінал самообслуговування Приват Банк який знаходиться по адресі м. Бровари, вул. Київська 239 Mark Moll під час видачі готівки завис, кошти в розмірі 10 000грн списав але не видав. Карта Укрсіббанк, звернувся в свій банк, зафіксували скаргу-претензію, направили в Приват Банк Заявка № 3251819. Не одноразово звертався в Приват Банк, спочатку взагалі відповідали що ніяких заяв по даній карті не отримували, потім все-таки визнали що так надходила заявка. Пройшов місяць коштів не повернули. І щось мені знається якщо ніяких дій самому не робити то і повертати їх Приват Банк теж не збирається. Я також свої кошти так просто дарувати не збираюся.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2023, 10:28
Вітаємо.
Оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kornievskij 16 лютого 2023, 16:35
Это не банк, а чёрт пойми что. Отец покупал доллары в этом банке несколько лет назад, выдали банкноты образца 2006 года года, как оказалось — несколько купюр были со штампами. И что же выходит? сейчас, в феврале 2023 года, я не могу продать доллар в Приватбанке, который был же и куплен в Приватбанке пару лет назад. Персонал не хочет их принимать обратно, хотя спокойно их продали несколько лет назад
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 18:05
Добрий вечір!
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги за зверненням третьої особи надавати інформацію по операціям іншого клієнта. Зазначимо, що при отриманні готівки в касі клієнт має змогу одразу оглянути отриману готівку та у разі виникнення питань знайти шляхи їх вирішення одразу звернувшись до співробітника відділення.
Проблема вирішена
vis11 16 лютого 2023, 10:58
Для понимания: я — клиент этого (прости Господи) банка больше 20 лет.
Решил купить на ОЛХ Б/У кофеварку.
Закинул наличку на карту через терминал. Через пару часов пробую оплатить 1700 грн, оплата не проходит.
Пишет позвоните в банк 3700. Я должен позвонить! Раньше звонили банк и просил подтвердить транзакцию.
Звоню со своего фининсового телефона. Девушка мне радостно сообщает что я попал под выборочную проверку. Ну ок, бывает.дальше стандартные вопросы:
-ФИО.Отвечаю.
-Дата рождения. Отвечаю.
-Место регистраци (прописки). Отвечаю. Вроде стандартная проверка.
-Место работы (!!!). Автоматически отвечаю — временно безработный.
-Нет, у нас другие данные! Я перечисляю 4 места работы, которые сменил за эти 20 лет.
-Выдолжны выбрать ОДИН вариант! -Ок, девушка, скажите в каком году обновлялись ваши данные и я вспомню где работал в данное время.
-У нас нет таких данных!!! Выберите один вариант.
-А если я не угадаю?
-Тогда мы не сможем пропустить вашу транзакцию.
И не пропустили!

Вы понимаете весь идиотизм ситуации!!!
Я хочу за счет собственных средств (не кредитных, не полученных от кого-то, а внесенных на карту за 2 часа перед оплатой)
сделать покупку на официальном интернет-портале ОЛХ на «гиганскую» сумму в 1700грн, а мне не только устраивают допрос,
но еще и предлагают сыграть в викторину «отгадайте где вы работали в таком то году, но год мы вам не скажем».
Я понимаю, что банк иногда должен идентифицировать клиента, но нельзя же доводить до абсурда этот процесс!
А еще, я очень хочу узнать фамилиию «этого гениального человека» из СБ банка, который придумал этот квест.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 13:17
Добрий день!
Банк піклується про безпеку ваших коштів і не має на меті створити незручності. Платіж випав на додаткову перевірку з міркувань безпеки. Дана процедура покликана підтвердити, що операцію з карткою проводить саме її власник, а не треті особи, які намагаються заволодіти коштами клієнта.
При зверненні в підтримку для підтвердження платежу клієнт відповідає на ряд запитань, відповіді на які може знати лише він. Це та інформація, яку сам клієнт раніше вказував у банку.
Щоб уникнути ситуації подібної до описаної вами достатньо своєчасно оновлювати дані в банку, якщо вони зазнали змін. Це можна зробити не тільки у відділенні, а і онлайн через Приват24. Також зазначимо, що необхідність актуалізації даних є вимогою чинного законодавства, а не примхою банку.
Галина Мамаївська 16 лютого 2023, 10:27
Мій перший банк, перший депозит і кредит стільки років разом і якийсь там. Фінансовий моніторинг став між нами))
Я розумію все, але чому фінмоніторинг працює так вибірково? У мене багато знайомих які купують чи продають криптовалюту всі вони писали пояснення, надавали ключі від криптобірж і їх пропускали. Я теж надала пояснення! І мене заблокували, що за несправедливість?
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2023, 11:54
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Проблема вирішена
alexanderg85 15 лютого 2023, 18:49
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Левка Лук'яненка, 24
На сторінці банку заявлють, що працюють по довіренності:
https://privatbank.ua/povnovazhennya-dlya-oformlennya-dovirenostey
Хоча насправді, коли я оформив довіренність на дружину у нотаріуса, де вона є моїм преставником на всі фінансові операції по всі валютах у всіх фінансових установах, їй у відділенні (м. Вінниця, вул. Левка Лук’яненка) відмовили, бо по їх словам вони з довіреностями не працюють, хоча в неї були всі необхідні документи (нотаріальна довіреність, паспорт та ІПН) включаючи карту мою карту з якої потрібно було зняти кошти. Кошти на відділенні були, бо були попередньо замовлені, і відповідно до довіреності вона є моїм офіційним представником і може діяти від мого імені.
Приватбанк
Відповідь банку
15 лютого 2023, 19:35
Добрий вечір!
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝