×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Подяка касиру
Дякуємо за добрі слова в адресу нашої колеги. Дякуємо, що ви з нами :)
Написати коментар
Неуважність касирів
Приносимо свої вибачення за дану ситуацію. Раді, що в результаті наші колеги з підтримки допомогли виправити ситуацію. Ми передали інформацію колегам для проведення перевірки, щоб з працівником була проведена необхідна робота. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Коментарі (4)
Приватбанк за надуманими причинами відмовляє в купівлі валюти
Перепрошуємо за незручності. Наші колеги ретельно проаналізували ваш випадок та наразі питання вирішено. Раптом що — пишіть в особисті повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (2)
Не повернулись кошти за 55 днів🤬
За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45–120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.
Коментарі (1)
Не користуйтеся банкоматом, через який можливо здійснювати поповнення та зняття готівки
Але що ж це таке? Мені потрібно здійснити переказ, я розраховую на банк, на що тепер я повинен добиватися, дзвонити, оформляти заявки … очікувати…
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Коментарі (3)
Приложение Терминал
16 января 2023 года при попытке провести очередной платеж появилась ошибка 801−12 и в проведении платежа было отказано.
Обращение в службу поддержки оставило неоторые надежды на исправление ситуации — было сказано, что проводятся регламентные работы, срок решения проблемы — не более 3 дней.
Увы, как оказалось, надо было запастись терпением. Трех дней оказалось мало.
Проблема не решена до сих пор — на дворе 21 февраля. Т. е. уже более месяца проволдятся регламентные работы, которые, по утверждению сотрудников Приватбанка, не могут длиться более 3 дней, по регламенту самого банка.
Более того, в ответ на мое письменное обращение банк ответил, что, цитирую — «У додатку „Термінал“ проводяться регламентні роботи, які можуть тривати від декількох
днів, до декількох тижнів. Ви може самостійно дізнатись чи вже працює додаток спробувавши провести оплату.»
Т. е., они даже сами не знают, работает ли их приложение и когда оно заработает!!!
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (8)
Заблокировали карты (финмониторинг) волонтёру
Используя собственную карту Приватбанка, я принимала платежи от тех, кто имел деньги, и хотел помочь нашим военным и тратила на помощь нуждающимся. Даже не задумываясь о том, что нужны какие-то документы или отчёты. Мне они не были нужны. Для меня достаточно было слово военного, что ему что-то нужно.
Однако в один «прекрасный» момент Приватбанк начал требовать документы, не оглашая сроки, в которые я должна их предоставить. Часть документов я подала в отделение банка, затем выслала чеки (о закупке товара только за два дня на сумму свыше 30 тыс грн), и которых накопилось у меня целая гора. Но в ту же неделю мои счета в Приватбанке были просто заблокированы. Обратившись в 3700 мне сказали, что ничем помочь мне не могут, открывай счёт в другом банке и мы перечислим деньги. Так же оператор сказала, что на её опыте ещё никому счета не были разблокированы. Специалист по работе с жалобами Людмила Нагаец, с которой я изначально общалась, даже не посчитала нужным ответить на мой вопрос — нужно ли предоставлять оставшиеся документы, которые она запрашивала (я ей говорила, что начала просить «запросы на поставки товара» у тех, кому я помогала), для разблокирования моих счетов.
Что ни говори, а «благими делами вымощена дорога в ад». И Приватбанк этот ад для меня создал.
Из вышесказанного рекомендую волонтёрам задумываться каждый раз при использовании карты Приватбанка.
А Приватбанку за такое отношение жирная двойка.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Вам надіслали на пошту перелік необхідних документів та додатково колеги зв'язувались з вами в телефонному режимі, та документів не отримали.
Коли зможете надати документи, напишіть, будь ласка, в наш чат на сайті банку.
Коментарі (5)
Положительный отзыв о сотруднике
Коментарі (1)
Прошу банк звернути увагу на дії шахрая
На біржі фрілансу розмістили оголошення щодо роботи по сайту. В телеграм постукав bf4er — типу фрілансер з поштою freelance.cherkassy@gmail.com. Поспілкувалися щодо проєкту, по мові не сказав би що не розуміє що треба робити. Скинув дані паспорту на ім'я Анатолія Тюльпи і карту 5375 4141 4493 4030. Після авансу в 300 грн зник.
Це невеликі гроші, але краще би їх переказали на ЗСУ.
З цього дня всі операції тільки через біржу або зі знайомими по контракту. Отака Грицева шкільна наука.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Також варто зазначити, що вказана вами картка видана не ПриватБанком.
Коментарі (4)
Дважды списали за один и тоже же заказ.
П.П. С. По балансу очевидно двойное списание, но до тех пока не предлагаешь взять и посчитать, сотрудники привата крутят пластинку «сбой в системе, баланс не обновился, через сутки (3, 5, 10 дней 10), вы не туду смотрите»
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але торгова точка помилково проводить повторне списання.
У більшості таких випадків блокування скасовується протягом 11 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума списувалась з картки лише один раз, то і у виписці ви побачите лише одну операцію списання.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Коментарі (5)
Заблокировали счета и даже вход в Приват24 жителю оккупированной территории
Я получаю пенсию по потере кормильца на карту Приват банка, и это единственное средство для проживания на данный момент, теперь как мне быть? В Пенсонный фонд я обратится не могу, чтоб сменить реквизиты, т.к. я на оккупированной территории. Что за отношение к тем людям, что в оккупации, им и так здесь помощи нет, так ещё и то, что есть надо забрать, и усложнить людям участь?
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам було направлено офіційну відповідь банком з даного питання.
Коментарі (19)
Дякую за допомогу та професіоналізм
Коментарі (1)
Приватбанк блокує рахунки біженців за кордоном!
«Клієнту відмовлено в продовженні ділових відносин.
На підставі статті 15 Закону України Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.»
«Якщо клієнт не згоден із відмовою та/або бажає отримати будь-які додаткові роз’яснення від банку про розрив відносин — може оформити письмовий запит за адресою кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.»"
Це досить серйозне звинувачення зі сторони банку, жодних підстав чи сумнівних операцій (витрат, доходів) я не мала. Була клієнтом більше 10 років, тепер взагалі не зрозуміло як діяти далі, коли залишилась за кордоном без коштів.
Прошу всебічно розглянути мою проблему та ще раз детально перевірити, які саме на думку співробітника банку операції, стали причиною блокування мого рахунку.
Дякую
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, на поточний момент ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (2)
Зняття валютного депозиту
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Коментарі (1)
позиція банка???
В наведеній ситуації ми не можемо провести переказ коштів з рахунку без згоди власника цього рахунку.
Ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (6)
Термінал Приват Банк зняв з карти гроші, але не видав готівки.
Оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Написати коментар
Доллары
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги за зверненням третьої особи надавати інформацію по операціям іншого клієнта. Зазначимо, що при отриманні готівки в касі клієнт має змогу одразу оглянути отриману готівку та у разі виникнення питань знайти шляхи їх вирішення одразу звернувшись до співробітника відділення.
Коментарі (24)
Новый квест от Привата.
Решил купить на ОЛХ Б/У кофеварку.
Закинул наличку на карту через терминал. Через пару часов пробую оплатить 1700 грн, оплата не проходит.
Пишет позвоните в банк 3700. Я должен позвонить! Раньше звонили банк и просил подтвердить транзакцию.
Звоню со своего фининсового телефона. Девушка мне радостно сообщает что я попал под выборочную проверку. Ну ок, бывает.дальше стандартные вопросы:
-ФИО.Отвечаю.
-Дата рождения. Отвечаю.
-Место регистраци (прописки). Отвечаю. Вроде стандартная проверка.
-Место работы (!!!). Автоматически отвечаю — временно безработный.
-Нет, у нас другие данные! Я перечисляю 4 места работы, которые сменил за эти 20 лет.
-Выдолжны выбрать ОДИН вариант! -Ок, девушка, скажите в каком году обновлялись ваши данные и я вспомню где работал в данное время.
-У нас нет таких данных!!! Выберите один вариант.
-А если я не угадаю?
-Тогда мы не сможем пропустить вашу транзакцию.
И не пропустили!
Вы понимаете весь идиотизм ситуации!!!
Я хочу за счет собственных средств (не кредитных, не полученных от кого-то, а внесенных на карту за 2 часа перед оплатой)
сделать покупку на официальном интернет-портале ОЛХ на «гиганскую» сумму в 1700грн, а мне не только устраивают допрос,
но еще и предлагают сыграть в викторину «отгадайте где вы работали в таком то году, но год мы вам не скажем».
Я понимаю, что банк иногда должен идентифицировать клиента, но нельзя же доводить до абсурда этот процесс!
А еще, я очень хочу узнать фамилиию «этого гениального человека» из СБ банка, который придумал этот квест.
Банк піклується про безпеку ваших коштів і не має на меті створити незручності. Платіж випав на додаткову перевірку з міркувань безпеки. Дана процедура покликана підтвердити, що операцію з карткою проводить саме її власник, а не треті особи, які намагаються заволодіти коштами клієнта.
При зверненні в підтримку для підтвердження платежу клієнт відповідає на ряд запитань, відповіді на які може знати лише він. Це та інформація, яку сам клієнт раніше вказував у банку.
Щоб уникнути ситуації подібної до описаної вами достатньо своєчасно оновлювати дані в банку, якщо вони зазнали змін. Це можна зробити не тільки у відділенні, а і онлайн через Приват24. Також зазначимо, що необхідність актуалізації даних є вимогою чинного законодавства, а не примхою банку.
Коментарі (7)
Стільки років разом і ось так просто кидають… моє серце розбито
Я розумію все, але чому фінмоніторинг працює так вибірково? У мене багато знайомих які купують чи продають криптовалюту всі вони писали пояснення, надавали ключі від криптобірж і їх пропускали. Я теж надала пояснення! І мене заблокували, що за несправедливість?
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (3)
Відмовляють в обслуговуванні коли потрібно зняти кошти з рахунку по довіреності, що суперечить законодавству України
https://privatbank.ua/povnovazhennya-dlya-oformlennya-dovirenostey
Хоча насправді, коли я оформив довіренність на дружину у нотаріуса, де вона є моїм преставником на всі фінансові операції по всі валютах у всіх фінансових установах, їй у відділенні (м. Вінниця, вул. Левка Лук’яненка) відмовили, бо по їх словам вони з довіреностями не працюють, хоча в неї були всі необхідні документи (нотаріальна довіреність, паспорт та ІПН) включаючи карту мою карту з якої потрібно було зняти кошти. Кошти на відділенні були, бо були попередньо замовлені, і відповідно до довіреності вона є моїм офіційним представником і може діяти від мого імені.
Щоб уточнити деталі та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (1)