×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Інкасація рівень Бог
Вже багато років з моно й нікому не раджу обслуговуватись у приваті.
При тому, що я колишній співробітник банку й віддала цій установі 6 років.
Рівень обслуговування повне дно.
За вашим зверненням банком була проведена ретельна перевірка, за результатом якої надана відповідь в телефонному режимі.
Коментарі (6)
такова дебильного банка я не видел
На жаль, життя кожного з нас сьогодні змінилось. Часткове повернення комісій зараз необхідне для підтримки та стабільності економіки і банківської системи України, яка забезпечує життєдіяльність бізнесу та країни.
Коментарі (2)
НЕ ПРИХОДЯТ СМС.
На жаль, за залишеними даними не бачимо ваших звернень до чату.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
Приватбанк порушує вказані на розгляд заявки сроки, по повернення коштів!!!
бажано мати готівку, при тому що була хвора донька і могли знадобитись раптово ліки. Через два дні (приблизно), ситуація зі світлом трохи вирівнялась і я вирішив назад через термінал приватбанку закинути 12000грн на свій рахунок. Робив поповнення і терміналі, який розміщений по середині торгового центру, де є безліч камер відеоспостереження. Після снесення всієї суми, раптово вимкнулось світло і знову ввімкнулось. Операція була розірвана і я не встиг натиснути кнопку зарахування, після внесення банкнот в термінал. Досить довго я намагався зв’язатись з приватбанком, де на очікуванні розмови, після початку діалогу, мене постійно вимикав робот. На протязі 1.5 години я все-таки оформив заявку на сайті приватбанку в особистому кабенеті, за допомогою чату з співробітником приватбанку. Цікаво, що адресу терміналу, його номер, де це сталось — нічого цього не потрібно, сказав працівник банку. Мені прийшло повідомлення, що термін вирішення проблеми 1день (в крайніх випадках до 3-х днів). Вже минуло три дні, і вже була створена нова заявка, по якій потрібно чекати безкінечність. Нефаховий підхід до роботи всіх працівників банку. Якщо є лишня сума, яка була внесена в термінал, то це має бути 100% впевненість в позитивному результаті повернення коштів, бо для чого тоді українцям такі банки, що кидають людей. При тому державні. При моїй пропозиції звертатись у поліцію, працівник банку запевнив, що поки цього робити не потрібно — напевно спеціально затягують строки, щоб потім не було можливості, або цілковито ускладнити процедуру повернення. Якщо стоїть ваша залізяка і забирає гроші в людей, то це справжній лохотрон. Розумію, про вимкнення світла, але має бути зчитування кількості банкнот та їх номіналу і напевно відразу потрібно офіційно заспокоїти свого клієнта, що так, суму внесення ми обов’язково бачимо, і якщо у вас щосб там не получається, то нехай банк списує свої зберігання, а не заробляє на клієнтах. Ніхто нікого не заспокоює, ніхто завчасно не скаже, що все «ок» з цими грошами, які для когось важко зароблені. Сервіс, що попало, одні роботи, дозвонитись важко, довго спілкуватись і занотувати повну інформацію ніхто не бачить сенсу. Одна халатність, при тому, що це банківська установа, монополіст. Буду звертатить в НБУ (вже консультувався) зі скаргою. Скільки можна ці гроші рахувати. Потрібно було визвати наряд поліції, зафіксувати вилучення коштів, а ще краще при клієнтові. А то клієнт має сам ще доказати, що він туди вносив гроші. Для чого давати ліцензію, при такому контролі зарахування коштів.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Коментарі (1)
Банк зробив неправомірне списання заднім числом після операцій в терміналі обслуговування SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) 07.12.2022
09.12.22 кошти у розмірі 10 000 грн (D заяви 25936658) було поверненно, але це ще не кінець історії.
Далі буде.
Також, на другу мою карту (для виплат), якою я зовісм не користуюсь 09.12.22 надійшли кошти у розмірі 6000 грн і теж після перевріки цього терміналу по заявці, яку я не надавала.
Про це у той же день я розповіла оператору, що це помилка і я заявки на поверення такої суми не подавала.
Мені відповіли, що ця заява сформована автоматично (!!!)
І «вішенка на торті "
Сьогодні мені у додаток приходить повідомлення про те, що з моєї картки Універсальніʼа, на яку було повернуто 10 000 здійснена трансакція по списанню на суму 4000 грн і мені на ровному місті банк робить мінус.
Усе це ми виясняли з оператором банку, тому що ще на вчора в мене ніякого мінусу не булу і на карті бул залишок грошей зі знаком +!!!
Оператор перевірила і знайшла 07.12 .12 трансакцію «інші операції» на суму списання 4000 грн з поміткою про невдале проведення операції у терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) і сказала, що дійсно до проведення цієї операції у мене було мінусу на карті.
З оператором ми знову погодинно буквально відновлювали події по внесенню коштів в банкомат 07.12.2022
Що я повинна була внести 14 000 грн, але внесліа тільки 10 000 і погасле світло.
4000 грн залишились. в мене на руках і внесені не були!
Якщо ця операція пройшла технічно в банку як списання 14000 -це проблема багів ваших терміналів і некомпетентності вашого технічного відділу!
Тим більше, що це було поповнення карти не Привату, а Моно і ніяким чином банк не має права зписувати ніякі суми!
Ваш банк займається шахрайством.
Спочатку ви надсилаєте гроші по заяві, яку я навіть не формувала, (6 000 грн), потім -ви таки повертаєте мені мої гроші по моїй зяві (10 000 грн), а на прикінці ви заднім числом списуєте в мене з карти 4000 грн заднім числом.
Висновок- ви шахраї, ваш технічний відділ шахраї, котрі з карт списуюсть або зараховують гроші і тобі, клієнту, ще доказують, що це ти іх потратив і просто це не відобразилося одразу.
Усе описане можна відслідкувати по всім моїм дзвінкам на 3700 з 7.12 .22 по 11.12.22
Сьогодні оператором сформовано ще одну заявку № 17602642 і передано в технічний відділ.
Якщо у понеділок на мою карту не повернуться ці списані неправомірно 4000 грн, я буду вимушена зняти іх з цієї суми 6000 грн, тому шо ви забрали МОЇ гроші!
Також, якщо ваш банк 12.12.22 не вирішить цю проблему з неправомріним списанням, я піду, як і писала раніше у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав банк відшколувати мені ці витрати!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (3)
После национализации банк стал непредсказуем.
То он обзванивает клиентов, лишая их «бонусных» карт с завтрашнего дня, после чего через день возвращает все назад.
То не понятно из-за чего уменьшает кредитный лимит, причём от сейчас с 16.15 вгоняя счёт в минус. Добиться почему-не представляется возможным. Просрочек по платежу небыло, все договорённости соблюдаются… Вот просто так решила машина и я так подозреваю, что поход в отделение, где огромные очереди даст такой же результат.
Справа у тому, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку можливості надання ліміту. Продовжуйте активно користуватись послугами ПриватБанку та зберігайте гарну кредитну історію вашої картки. Це врахує алгоритм в подальшому.
Коментарі (8)
Взагалі жах
Списання проведене відповідно до умов договору. Щоб уникнути подібних списань ми радимо клієнтам своєчасно вносити платежі на картку і погашати кредит. Закриття картки і рахунку можливе за умови відсутності заборгованості.
Коментарі (3)
Не повертають кошти
Коментарі (4)
автовідповідач
за номером 3700 перемикався по меню і скористався сабжем
це дуже круто, навіть вражає: сабж мене зрозумів і легко в дві відповіді відключив цю опцію
воно працює і працює добре
Написати коментар
Хамське відношення завідувачки, розголошення конфіденційної інформації
Коментарі (2)
Поповнення карти в терміналі SMART PLAZA (пр. Перемоги, 24) 07.12.2022
2 трансакці було виконано успішно та решту коштів після залишку було перераховано на мою картку Приватбанку, а при проведенні 3- ї операції (поповнення кредитної карти Монобанку) вимкнули світло.
Мені треба було повповнити карту на 14 тис. грн і це повинно відображатися в операції, тим більш я вказувала дані отримувача, тобто мої.
Коли світло вимкнули і термінал виключився було внесено 10 т. грн.
Кошти було внесено купюрами по 500 грн
Я терміново здійснила дзвінок на 3700, пояснила оператору всю сітуацію і в якому я стрессі знаходжуся, тому що сума немаленька. і що гроші мені потрібні до 09.12.22 Заяву прийняли і пообіцяли впродовж дня усе вирішити, якщо не в середу, то в четверг 08.12.22 точно, бо я ж наголосила на тому, що в мене дедлайн.
Оператор відповіла, що все розуміє і банк буде якнайшвидше вирішувати це питання и поверне мені гроші на мою карту Привата якомога швидше.
На сьогодні гроші на карту не зараховані і статус заяви так і не мінявся з 07.12.22 о 15:18
ID заяви 25936658
Сьогодні я вже дзвонила декілька раз знову на 3700 і ще раз наголосила, що мені терміново потрібні гроші і що статус ніяк не змінюється (вказано, що чекають інкасації з 07.12.22) і що сьогодні вже п‘ятниця і будуть вихідні дні.
Банк ніяк не поспішає вирішувати моє питання.
От якби це була заборгованість хоча б на копійку з моєї сторони, то усе б працювало дуже швидко-і нарахування пені, і нарахування штрафів і т.д.
Якщо сьогодні мені до кінця дня не повернуть МОЇ гроші я піду у поліцію фіксувати заяву з вилученням відеспостереження з терміналу та буду подавати заяву до суду і вимагати компенсації за завдання мені моральної шкоди.
Усі витрати на правничу допомогу та судовий збір покладу на банк, щоб суд зобов‘язав їх відшколувати мені ці витрати!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам визначити суму внесених коштів. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (4)
Шахраї що робити
Написати коментар
шахрайство
Через місяць заявку розглянули та відмовили в поверненні коштів. Відео з камер не надали!
Коментарі (1)
Списання коштів допомоги ВПО
Сьогодні щ моєї картки на яку отримую кошти для переселенців від держави та міжнародних організацій, в мене були списані кошти. Невже ці кошти дають людям щоб банк їх за кредити забирав?
Ні стида ні совісті у банку
Бачимо, що за вашим запитом реструктуризації було проведено розгляд та надана відповідь.
Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг списання коштів пройшло у зв´язку з тим, що на вашій кредитній картці є прострочена заборгованість.
У такому випадку, кожен раз, коли на вашу картку будуть надходити кошти, з неї буде списуватися 50% від суми простроченої заборгованості по вашій кредитній картці, в рахунок погашення заборгованості. У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (7)
Приват банк обманює і не виконує своїх умов…
з 10 серпня 2022 до 10 лютого 2023.
Я виконав всі умови які були зазначені, але кошти так і не надійшли…
Звернувшись в підтримку мені сказали що вони забули мене включити в список переможців і що на наступний етап кошти надійдуть, я чекав наступний етап теж буз змін нічого не надійшло свернувся в друге з даною ситуацією сказали чекати до 30.11.22року
Сьогодні вже 8.12.22року відповіді немає обіцяних коштів немає…Висновок лише один Приват банк недотримується своїх обіцянок за переказ з Payoner на карту бере
високу комісію за переказ і просто обманює людей які взяли в ції акції участь…
Коментарі (1)
проблеми отримання міжнародного переказу
Отримати готівку в касі можливо при умові, що необхідна сума буде в обігу каси. Всі купюри проходять додаткову перевірку.
Також, відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, при здійсненні касових операцій у відділеннях Банку клієнт зобов'язаний рахувати гроші та перевіряти стан банкнот іноземної валюти, нумізматичної продукції, інвестиційних монет та банківських металів, не відходячи від каси.
Додатково для задоволення потреб як найбільшої кількості клієнтів, в Приват24 була реалізована можливість попереднього замовлення готівки під перекази, а також під наявні на рахунках кошти, на зручне відділення.
Перелік чергових відділень, що працюють, коли нема світла: https://privatbank.ua/help
Коментарі (3)
Приват, верни мне мои деньги!
Мерчант працює з поверненнями за рахунок нових успішних платежів. Нові платежі резервуються і збираються для проведення повернення.
Коли буде накопичена вся сума, тоді повернення буде проведено.
Коментарі (7)
Пополнение карты в терминале
Это нормально? То есть я, из-за ошибки банка должна создать себе карточку которая мне не нужна, сделать номер телефона финансовым хоть мне это тоже не нужно для того чтобы получить свои деньги? опять же из-за ошибки банка!!! Почему нельзя зачислить деньги сразу получателю на карту ???
Для здійснення повернення нам необхідно переконатись, що кошти перераховуються саме відправнику, тому повернення можливе на вашу картку в банку. Оформлення безкоштовне, та не займає більше 15 хвилин. Після повернення коштів ви можете закрити картку.
Коментарі (5)
Несанкционированное списание Приватбанка овердрафт после расторжения договора и закрытия карты и счёта по ней
23.11 у меня совершена кража личных вещей среди, которых карты приват банк, инцидент произошёл в ЕС.
На месте сразу же вызвали полицию и составили протокол по факту кражи.
23.11 вывела все средства с карты и заблокоровала ее через Приват24
02.12 пришли списание все ЗАДНИМ числом не известного мне сервиса: Оплата дорог в ЕС, на сумму 4.15 евро каждый
Списания пришли за 24.11−30.11 и я их увидела только 02.12 после чего сразу обратилась в поддержку.
В поддержке заблокировали карту по мошенничеству и сказали что списаний после блокировки карты больше быть не может.
После чего мне каждый день приходили списания с задержкой 3 суток по дате на сумму 4.15 евро, а в банке уверяли, что карту привязали к некому сайту до блокировки и сумма списывается, которая была зарезервирована до блокировки.
В банк я обращалась 7 раз и на горячую линию и в чат. По всем списаниям оформлены заявки и они на рассмотрении по заявлению банка 40−120 дней.
Но списания не останавливаются и приходят ежедневно!
Сотрудник банка в поддержке мне порекомендовал закрыть счёт по этой карте, но чтоб его закрыть нужно погасить списаный овердрафт (то есть по сути кредит)
05.12 приняла решение закрыть счёт и погасить кредит несанкционированно списанный банком, мне пришла справка о закрытии счёта и карты с печатью банка на которой написано, что мой долг перед банком составляет 0,00 грн.
Банковская система не пропускает закрытие счёта и карты, если есть задолженность (овердрафт).
Моя карты закрытая исчезает из приложения, но на этом все не закончилось. В тот же день карта появилась и по ней появился новый минус и новые списания на сумму -322 грн.!
После расторжения договора с банком.
Написала в онлайн поддержку, мне сказали что этот платёж якобы завис и отобразился спустя время. Сотрудник Приватбанка меня уверила, что никаких списаний по закрытой карте не может быть, но чтоб закрыть ее и счёт нужно погасить ещё -322 грн.
В поддержке меня уверили, что это будет разовое списание и сделать перевод можно через чат онлайн.
Я несколько раз уточнила у сотрудника не будет ли таким образом мой счёт с другой карты подвязан к закрытой украденой карте.
На что сотрудник сказала, что это только разовая оплата для закрытия счёта и карты. Мы сделали списание. Утром заблокированная карта исчезла — что означает что счёт закрыт.
Но и на этом не все, теперь на ту карту с которой я погасила незаконное списание списываются средства в овердрафт!
После всех моих заявлений о мошенничестве и что я не совершала эти оплата банк присылает ответ, что все мои заявки будут рассмотрены в течении 40−120 дней, когда будет пеня по овердрафт и не известно какая сумма оплат совершенных против моего согласия.
Банк никак не помогает решить не смотря на то, что я сразу заблокировала карту и как только увидела списания сообщила банк о мошеннических списаниях. При каждом незаконном списании средств писала в поддержку и уведомляла. Но это не останавливается и средства списывают в овердрафт с моего другого счёта.
Так как у меня открыт ФОП в Приватбанке по любезности банка установлена сумма 200 000 грн. овердрафт по умолчанию и пока вся сумма не будет израсходована с моего счёта мошеники могут проводить оплаты.
Сотрудником банка в онлайн поддержке было выяснено место проведения списаний им оказалась организация по сбору оплаты дорог, обратившись в эту организацию с целью отвязать карту от платёжной системы, выяснилось что транзакция на суму 4.15евро возможна только путём физического прикладывания карты на терминале проезда, а для привязки карты онлайн к сервису минимальный припейд составляет 20 евро, то есть списания производятся ежедневно с физической карты, после её блокировки и закрытия счёта банком!
В договоре Приватбанка по карте нет ни одного пункта о том что овердрафт может начисляться после закрытия карты.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (10)
Банк не реагує на прохання змінити умови кредиту
Банк розглядає можливість реструктуризації для вас. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)