Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
KatUkraine 15 березня 2023, 13:40
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 69
Оформляла валютный депозит с покупкой валюты
Без проблем все оформляется онлайн
Депозит на сумму 2670$
Через 3 месяца за 1 раз можно было снять 2400$ в день (оформила заказ валюты через Приват24 в конкретное отделение)
На следующий день пришла с 30$ и без проблем забрала остаток 270$ (кассир предупредила, что у них купюры только по 100$)
Действительно, как пишут в других отзывах, заказывать валюту можно от 300$, но мне без проблем выдали сумму меньше без предварительного заказа.
Также и мама смогла снять 205$ с карты без предварительного заказа. При чем кассир сама предложила выдать не 200, а 205, так как у неё была купюра 5$.
Потому не понимаю, почему пишут негативные отзывы, что нельзя снять суммы менее 300$
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2023, 14:26
Вітаємо. Дякуємо за ваш відгук! Робимо все для того, щоб наш сервіс ставав ще кращим!
Проблема вирішена
ukrmegaleon 15 березня 2023, 10:56
Змінив фінансовий номер через банкомат привату, з нового номеру дзвонив на гарячу лунію, що б отримати зарахування коштів від ФГВФО, все нормально спрацювало, кошти отримав, зняв через банкомат, також прийшлось через новий номер пройти заново верефікацію в системі приват 24, наступного дня захотів додати карту в Google paу, що б завершити послугу додавання картки треба було зателефонувати на номер 3700, спочатку автовідповідач, потім дівчина уточняла дані, потім направили на службу безпеки, якась неадекватна людина в СБ, почала задавати питання типу- рік народження, передавались дані картки третім особам і т.д., питаю, яке це відношення має до підтвердження додавання картки до гаманця Google paу, на що отримав відповідь — почекати на лінії, чекав, чекав, працівник швидко проговорив що мої дії підпадають під шахрайські, все заблокував і кинув слухавку. Представники П Б — ви нормальні? Тобто коли вам дзвонять з нового фінансовго номеру для заразування коштів від ФГВФО, і знімають при цьому кошти спокіно в банкоматі і в касі банку — це не шахрайські дії, а коли хотів додати картку в гаманець, то вже шахрайські дії. Я хочу, ні я вимагаю покарання саме цього співробітника і провести службове розслідування, тому що саме ви регламентуєте зміну фінансового номеру саме через банкомат чи термінал або у відділенні, що я і зробив. Тим паче що мені на новий фінансовий номер почали надходити смс в вайбері від привату, як тільки я змінив фінансовий номер, плюс на нього під час зміни прийшла смс, яку я повинен був ввести в банкоматі. Тепер із за дій вашого недопрацівника мені треба йти у відділення в якому постійні черги, а при тривогах відділення не працює і все розблоковувати, із за дії одного неадекватного працівника, це просто жах.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2023, 15:02
Вітаємо.
Приносимо вибачення за отримані незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону, що наражає вас на ризик втратити свої кошти, через що і виникає необхідність впевнитись, що операцію проводить саме власник картки.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що вам знадобиться веб-камера.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Qwerty1999 15 березня 2023, 8:56
3D Secure — защищенный протокол авторизации пользователей для CNP-операций (операций без присутствия карты). У МПС VISA протокол называется — Verified by Visa. У МПС Masterсard протокол называется — Masterсard SecureCode. В реальной жизни не все интернет-магазины поддерживают 3D-Secure. Эта технология не является обязательной. Если банковская карта клиента поддерживает технологию 3DS, а интернет-магазин нет, то ответственность за несанкционированную транзакцию возлагается на сторону, по чьей вине не была использована технология 3DS. Только вот клиенту банка от этого не легче. Поэтому и возникла идея попросить Приватбанк в системе Приват24 в свойствах банковской карты (управление картой/счётом) в разделе «Настройки» добавить чекбокс с текстом «Разрешить только 3DS-интернет операции». И если такой чекбокс включен, то банк обязан отклонять транзакции по картам с 3DS, если интернет-магазин не поддерживает 3DS. Если же такой чекбокс выключен, то банк вправе проводить все интернет-транзакции не зависимо от наличия или отсутствия 3DS со стороны интернет-магазина, что в реальной жизни Приватбанк и делает.
Я просто уверен, что этот неприметный чекбокс в активном состоянии сильно осложнит мошенническое перечисление денег с карточных счетов клиентов Приватбанка без их ведома. И ту уже не до политеса — если Приватбанк заинтересован в уменьшении количества мошеннических операций с картами клиентов в разы — этот чекбокс да ещё и в активном состоянии по умолчанию должен быть внедрён как можно быстрее.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2023, 12:28
Вітаємо. Передали колегам на розгляд вашу пропозицію. Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще!
Проблема вирішена
mozartamadey 14 березня 2023, 16:47
14.03.2023 года мне, без моего ведома, вопреки моей воле, был начислен кредит в размере 5 000 гривен. Я мгновенно позвонил оператору по телефону 3700, потребовал аннулирования кредита, но мне устроили проверку, задавая бесконечное количество вопросов (чтобы навязать этот кредит, эта проверка не требовалась). В итоге оператор попросил меня назвать точную сумму, которую я в последний раз снимал. Я не помнил, вхожу в Приат 24, а там мне сообщают о том, что я три раза ввёл неверный пароль (я вводил один раз и безусловно верный) и заблокировали мою карточку с висячим кредитом. Это просто издевательство, эти действия незаконны и такие же самые действия в отношении меня были применены Приватбанком в прошлом году. Позор.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2023, 18:10
Вітаємо. Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт, аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Ми збільшили вам ліміт, тому що довіряємо вам та впевнені у поверненні коштів в разі їх використання. Також додамо, що наявність ліміту не змушує вас платити нам якість кошти чи непрозорі комісії. Водночас у вас є сума, яка може знадобитись в будь-який момент, а знизити ліміт ви завжди можете в Приват24, меню: «Гаманець-Вибір картки-Кредитний ліміт-Змінити». Всі переваги користування кредитною карткою зібрали для вас ще тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Обов'язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та зв'яжемось з вами додатково.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dima2020 14 березня 2023, 0:01
Пізно ввечері я звернулася за допомогою у чат Приват 24, я була вражена тим як швидко мені відповіли, буквально через хвилину.Консультант дуже професійно відповідала на чималу кількість моїх питань)) консультацію пройшла на високому рівні, а головне доступною мовою)) я залишилися дуже задоволена роботою спеціаліста!)) Приват банк це найкращий банк.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2023, 10:33
Вітаємо.
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Задоволений клієнт — це наша краща мотивація!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Віктор Мельник 13 березня 2023, 10:14
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Келецька, 78-А
Я працював в Приватбанку, але мене відсторонили від виконання своїх посадових обов’язків на 9,5 місяців без причини та без будь яких пояснень. Я звертався до свого безпосереднього керівника та в головний офіс, але результату ніякого, на мої листи не відповідають або пишуть казна що, по телефону не хочуть спілкуватись. В решті решт мене звільнили за власним бажанням, хоча заяви на звільнення я не писав і ще повісили на мене борг. Ні зарплати ні лікарняних ні відпускних ніхто не виплатив, де взявся борг не кажуть. І це державний банк де мають виконувати Конституцію, Кодекс законів про працю і т.д. Нікому не порекомендую працювати в такому банку.
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2023, 18:11
Вікторе, дякуємо за залишений відгук.

Ми не можемо надати Вам детальну відповідь в рамках коментаря на цьому ресурсі, так
як це призведе до розкриття додаткових персональних даних, допустити чого ми не можемо.
Поміж тим, ми детально перевірили надану Вами у повідомленні інформацію, та хочемо
повідомити, що вона не відповідає дійсності. Документів про відсторонення від роботи за весь
період Вашої роботи в Банку не було виявлено. Відповідні заяви про звільнення за власним бажанням наявні в Банку.

Жодного боргу перед Банком також не було і немає та був проведений повний розрахунок при звільненні.

У разі, якщо бажаєте отримати більше інформації з порушеного питання, Ви завжди
можете звернутися до Банку через офіційні канали комунікації.
Hjn 11 березня 2023, 22:25
ПЕРШЕ!
Як Привату не соромно мутити схеми та ще й під час війни. Я завів собі звичайну картку щоб мені на неї перевели гроші, які я чесно заробив будівельником. Коли прийшов знімати їх в банкоматі, виявилось що вони з мене здирають божевільні відсотки. За що? Я клієнт вашого банку і знімаю гроші з ВАШОГО банкомату. Ви здуріли? Зняв місячну зарплатню, заплатив 200 грн відсотків. Я як би знав, взагалі не заводив би карту, а просто поїхав би за грошима фізично.
ДРУГЕ!
Вирішив передивитись баланс на цій карті в особистому кабінеті, в додатку, з мобільного.
Натиснув на картку і побачив що вони мені, до мого рахунку додали 5000 грн. кредитних коштів без мого відома та дозволу. Навіть ніяк ці гроші не відокремили. Просто закинули на мій рахунок до моїх особистих грошей плюсонули. А що було б якби я не помітив та почав ними користуватися. Встряг би на кредитні відсотки. Пацюки. Я пішов у відділення і спитав з них за це. З оператором ми в два кліка скасували ці кредитні 5000 грн. Я сказав все що думаю про них.
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2023, 11:59
Добрий день!
Зняття готівки проводиться відповідно до діючих тарифів картки, які розміщені у відритому доступі на нашому сайті pb.ua і доступні для перегляду в будь-який момент.
Виходячи з відгуку, ймовірно, що зняття могло проводитись з картки Універсальна за тарифами якої передбачена комісія при знятті власних коштів.
Окремо зазначимо, що при знятті готівки в будь-якому банкоматі України з картки для виплат на яку підключається зарплатний проєкт та на яку можна отримуваті цільові зарахування — комісія відсутня.
Що ж до кредитного ліміту — можливість його встановлення на картці Універсальна передбачено умовами договору. При цьому, наявність ліміту на картці не зобов'язує вас до його використання. Якщо ви не користуєтесь кредитними коштами ви нічого не платите за цей ліміт. Розмір встановленого на картці ліміту відображається в вашому особистому кабінеті, а натиснувши на картку ви зможете побачити суму власних або використаних кредитних коштів. Там же, в Приват24, зайшовши в налаштування картки за бажанням можна зменшити кредитний ліміт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Heti555 11 березня 2023, 17:31
Шахраї використовують карту Приватбанку щоб обдурювати людей під час війни, а служба підтримки сказала що якщо я не є клієнтом Приватбанку значить не можу подати скаргу. Хоча я вказав свої ПІБ скинув квитанцію та всі скріни діалогів. Номер карти шахраїв 4149 4993 7617 8917 щоб ніхто на них не повівся.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2023, 17:38
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ми звернулись до вас у приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації, щодо звернення в підтримку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Margo1820 10 березня 2023, 16:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Мій чоловік військова людина, отримав поранення на гарячій точці і що ви думаєте першого разу коли звернулись за страховкою до Приват банку було відмовлено, вдруге наше звернення роздивились і нарахували страховку 2500 😳😳 2500 це коштує життя військового який захищає Україну, такої страховки коштують три поранення на виліт, що це робиться невже мій чоловік такого заслуговує і я впевнена що не одна така, впевнена що багато тих людей які постраждали внаслідок бойових дій кинули ці копійки як собаці тільки б відчепився. Куди дивляться наш президент та депутати, за що наші чоловіки, сини, брати гинуть за ось ці нікчемні подачки на лікування. Я просто обурена
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 18:26
Вітаємо.
Дякуємо вашому чоловіку за сміливість та відданість! ПриватБанк цінує та поважає всіх, хто захищає нашу країну. В той же час, ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із договором страхування у web Приват24 https://www.privat24.ua/?go=p24%2Fnews, в меню: 'Мої рахунки — Страховки — Мої страховки — Вибір договору — Роздрукувати'.
Проблема вирішена
OxanaB 9 березня 2023, 22:56
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
8 березня, ходила закривати два рахунки у відділення банку за адресою м. Львів, вул. проспект Червоної Калини, 36.
Працівниця банку була попереджена, що паспорт в мене втрачений, і я маю довідку про втрату паспорта з поліції.
При закритті рахунку заява не писалася, працівниця банку спиталася номер телефону, щось робила на планшеті, після чого прийшли повідомлення в Приват24, які потрібно було підтвердити. Коли я вийшла з банку то не змогла переконатися у закритті рахунків через Приват24. Мене туди просто не впускає, бо номер телефону автоматично перестав бути фінансовим.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 9:02
Вітаємо.
Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
yuli111 9 березня 2023, 22:52
3 рази банкомат вилучав картку чужого банку. 2 рази дозволила зі скаргою в Приват.
2 рази в місяць банк ПУМБ видавав картки на заміну вилучених. На третій раз це вже коштувало 150 грн. Приват банк ніяк не сприяє сплаті за помилку в роботі свого банкомату. Я витратила 2 години і ГРОШІ, а від Привату лише усні вибачення і нічого зробити не можемо. Я залишилась з дитиною в чужому місті на 2 діб без грошей через помилку в банкоматі!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 8:56
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому ви не зазнавали таких незручностей. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену картку банкоматом або терміналом можливості немає. Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати вам оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин.
Проблема вирішена
Daria Isaikina 9 березня 2023, 21:14
04.03.23 профінансували виплати, зазвичай 1−2 дні і виплати на картці, а це вже тиждень майже чекаємо! Аваль і ощад вже виплатили багатьом!
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 8:49
Вітаємо.
Ми розуміємо, що очікуєте кошти. Але ж і ми їх також очікуємо. Якщо хтось каже, що вже кошти давно передані в банк — це не завжди так. Наша процедура зарахування вам коштів сучасна та автоматизована, тому як тільки ми їх отримаємо — чекайте і ви повідомлення про зарахування.
Проблема вирішена
amicable 9 березня 2023, 21:03
19 січня я відкрила у житомирському відділенні «Приватбанку», що на вулиці Великій Бердичівській, навпроти «Медібору», дебетну універсальну картку для власних потреб. При цьому наголосила працівниці «Приватбанку», яка мені видавала картку, що жодних кредитних карток і кредитів не потребую, оскільки ніколи їх не мала і ними не користуюся. Карткою я користувалася декілька разів, суми були невеликі (я — пенсіонерка). Аж тут на початку березня я випадково побачила на електронці повідомлення, що маю кредитний борг -1880 гривень. Звісно, як завжди із підтримкою «Приватбанку» мені довелося витратити біля години, щоб з ними звʼязатися для вирішення своєї проблеми через мобільний додаток «Приват24» (бо моя «персональна банкірка» Ірина Ковальчук виявилася на лікарняному). Пояснивши оператору свою ситуацію, я була здивована відповіддю: виявляється генеральний офіс у Києві сам вирішив збільшити кредитний ліміт по моїй картці до 2200 гривень (до цього він за моїм проханням був 0). Без мого відома, просто самі взяли і вирішили!

Цікаво те, що я з серпня 2022 року змінила свій засіб інформування від «Приватбанку» на смс-повідомлення про усі операції (за що щомісяця сплачую 20 гривень), повідомила про це оператора, надала йому скріни, що останнє моє інформування через застосунок «Приват24» було 25-го серпня 2022 року, а кредит мені «навʼязали» 1 лютого 2023 року… Тобто, їх інформація про моє кредитування ну ніяк мені не могла потрапити через «Приват24». Так само надала йому скріни з смс-інформування від «Приватбанку» у період з кінця січня-початок лютого — там теж жодної смс-ки про надання мені кредиту. Попросила його хоч якось довести, що «Приватбанк» мене інформував про надання кредиту — звісно, жодного доказу він не надав. Але скинув мені якесь шахрайське положення «Приватбанку», у якому розповідається про те, що «Приватбанк» сам замість клієнта вирішує, які кредити і коли «навʼязати».

Найцікавіше те, що у моєму застосунку «Приват24» є всього лише три картки і кредитний ліміт стоїть 0.

Звісно, я скаржитимусь в усі відповідні інстанції, але й хочу застерігти клієнтів «Приватбанку», щоб були надзвичайно пильними, а краще, взагалі змінили би банк на інший, бо до цього довіри немає…
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 8:56
Вітаємо.
Картка Універсальна дає вам можливість користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами), використовуючи кошти банку. https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформацію по рахунках, доступні кошти, актуальні ліміти в повному обсязі відображено в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Після погашення заборгованості ви можете знизити ліміт.
Проблема вирішена
QWE2023 9 березня 2023, 19:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Паньківська, 27/78
Після поповнення картки у відділені на вул.Паньківській, термінал видав помилку й кошти не зарахувались. Консультант у відділенні пояснила які дії треба вчинити. Допомогала звязатись з оператором, але всі звернення на 3700 нічого не дали: після одних й тих самих питань, дзвінки скидаються банком.

Звернення в чаті через додаток Приват24 фактично ігноруються: спочатку ботом пишуться формальні відписки, потім відписки починає писати вже оператор, ніяк не вирішуючи питання, а лише намагаючись відфутболити.

Зрозуміло, що збої системи трапляються. Але якщо фактично привласнені терміналом кошти — не те що оперативно не повернені, й на всі ці безглузді дзвінки й переписки було витрачено майже весь робочий день з зіпсованимими нервами та настроєм — але колл-центром та в чаті, НАВІТЬ ЗАЯВКА НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, щодо повернення коштів — це вважаю нехлюйством та поганою роботою.

Скоріш за все тут теж будуть відписки, аналогічні тим що були вже в чаті «ми працюємо, не ви один такий й т.д. й т.п.» — але яким чином ви приймаєте заявки та повертаєте кошти, якщо до вас надходять відповідні звернення: через загальну базу, чи вручну йдете перевіряти кожен термінал — то вже ваші проблеми.

Але на звернення ви повинні реагувати й намагись проблему якнайшвидше дійсно вирішити. Тим більше якщо у створеній ситуації винний ваш термінал та ваше програмне забезпечення.

Окремі співробітники чата, а також його керівництво, яке саме таким чином організувало його роботу — коли проблемне питання не вирішуються, а заговорюється й відфутболюється — є непрофесійними та некомпетентними.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Виноградов 9 березня 2023, 19:46
Ув.ПриватБанк, человек с Olx, берет предоплату на карту, и товар не отправляет! Внес через терминал сумму 200грн.Есть чек с терминала.Прошу обратить на это внимание! Вот, что он пишет в Olx«Оплату можно произвести на карту Приват Банка 4149 4378 7017 7522 на имя Маковського Руслана Васильовича."
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:20
ВІтаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Penkova 9 березня 2023, 19:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сергія Ядова, 16-А
Пополняла свою карту «Универсальная» сегодня,9 марта через терминал установленный по адресу г. Одесса, ул.Грушевского 39/4, магазин «Копейка» на 1000 гривен. Время проведения операции приблизительно 16 45. (Две купюры номиналом по 500) Деньги терминал принял, затем выдал на экране «Ошибка» и завис.Деньги на счет карты не зачислились. Горячая линия помочь не может или не хочет. То нет операторов, то еще какие-то незручности та складнощі при пошуку/поданні заявок на повернення коштів. Любую информацию по остатку уточню, охранник магазина подтвердит мою проблему.Чек, естественно, получен не был из-за поломки терминала. Переживаю, что инкасаторы на утро следующего дня произведут изъятие денег из терминала, как я потом буду доказывать, что деньги там мои были? Как мне вернуть мои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
Penkova 10 березня 2023, 0:48
Проблема решена в кратчайшие сроки. Приятно удивлена. Спасибо!
Проблема вирішена
02461020 9 березня 2023, 19:20
За адресою Київ Л.Курбаса 19а 9.03.2023. Приблизно у 17 годині. ± 10хвилин я Поповнив картку універсальна на 1000 гривень через термінал самообслуговання але термінал взяв гроші а на картку вони не зарохувались, на терміналу з’явилося що стався збій. Що мені робити? Це що в нормі речей так процювати? З оператором за півтори години зеднатись не можливо, як вирішати питання?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Hemi 9 березня 2023, 17:31
Поповнював свою карту Універсальна 09.03.23 через термінал на 20000грн. Термінал кошти приняв та по завершенню операції написав, що стався збій та неможливо провести операцію.
На звернення в чаті мені відповіли, що не можуть прийняти моє звернення, щоб звертався пізніше. Коли пізніше? Через рік? Після інкасації, коли грошей в терміналі вже не буде? Зареєструйте звернення та далі робіть, що хочете. 😡
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 19:40
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Спостерігається складність з проведенням операції у ТСО банку. Наші фахівці вже вирішують питання. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
Hemi 10 березня 2023, 13:49
Проблему вирішили
Проблема вирішена
Анастасия Чечко 9 березня 2023, 16:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Якуба Коласа, 12
Никогда раньше не сталкивалась с проблемами с Приватом. Пользуюсь услугами банка несколько лет. Вчера столкнулась с такой ситуацией. В Киеве в Т Ц Променада Парк по адресу Окружная 4, я воспользовалась терминалом+банкоматом, который принимает купюры пачками. Я хотела пополнить свою карту на 28000грн купюрами по 500 грн, положила их в ячейку, она закрылась, терминал долго считал деньги выдал ошибку и больше не открылся. Выдал чек, в котором было написано «Неможливо здійснити операцію. Ваші кошти залишились в банкоматі. Очікуйте автоматичного повернення коштів протягом 15 хвилин. Якщо кошти не було повернуто автоматично за 15 хвилин, зверніться за телефоном 3700». Я стояла возле банкомата 15 минут, пробовала ещё раз нажать на кнопку «пополнить» в надежде что он откроет ячейку и там окажутся мои деньги. В итоге этого не произошло, на 3700 оставила заявку, где написано, что будут её рассматривать до 14 ДНЕЙ! Это все мои и не только мои деньги. Они нужны были мне ещё вчера. Уже больше суток я просто хожу плачу каждый час обновляя статус заявки, а он не меняется. У меня дикое желание закрыть все мои карты в этом банке и больше никогда с ним не связываться. Я не знаю куда мне обращаться.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 17:50
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Полезный комментарий
Анастасия Чечко 10 березня 2023, 14:10
Вопрос закрыт. Деньги вернули через 2 суток.
09,03,2022 о 15 годині поповняв свою кредитну карту Приватбанка ну сумму 7200 грн. Термінал кошти прийняв, після нажаття кнопки продовжити — видав помилку, що операцію номожливо виконати і вийшов в головне меню. Кошти на карту не зарахувалися. Потрібна допомога!!!
При зверненні на відділення отримав відповідь — «Нічого не можемо зробити, телефонуйте на 3700…»
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 17:44
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Полезный комментарий
VetalS76 9 березня 2023, 23:05
Приватбанк я з Вами 20 років, і Дякую за оперативне рішення проблеми. Як не не крути ви найкращі.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝