×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Снятие валюты
Без проблем все оформляется онлайн
Депозит на сумму 2670$
Через 3 месяца за 1 раз можно было снять 2400$ в день (оформила заказ валюты через Приват24 в конкретное отделение)
На следующий день пришла с 30$ и без проблем забрала остаток 270$ (кассир предупредила, что у них купюры только по 100$)
Действительно, как пишут в других отзывах, заказывать валюту можно от 300$, но мне без проблем выдали сумму меньше без предварительного заказа.
Также и мама смогла снять 205$ с карты без предварительного заказа. При чем кассир сама предложила выдать не 200, а 205, так как у неё была купюра 5$.
Потому не понимаю, почему пишут негативные отзывы, что нельзя снять суммы менее 300$
Коментарі (1)
Служба підтримки СБ — просто дно із дна
Приносимо вибачення за отримані незручності. Процедура направлена на протидію шахрайства. На жаль, бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного телефону, що наражає вас на ризик втратити свої кошти, через що і виникає необхідність впевнитись, що операцію проводить саме власник картки.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що вам знадобиться веб-камера.
Коментарі (6)
Приватбанк и 3DS
Я просто уверен, что этот неприметный чекбокс в активном состоянии сильно осложнит мошенническое перечисление денег с карточных счетов клиентов Приватбанка без их ведома. И ту уже не до политеса — если Приватбанк заинтересован в уменьшении количества мошеннических операций с картами клиентов в разы — этот чекбокс да ещё и в активном состоянии по умолчанию должен быть внедрён как можно быстрее.
Коментарі (7)
Навязали кредит и заблокировали карту
Обов'язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та зв'яжемось з вами додатково.
Коментарі (7)
Гарна робота консультанта
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Задоволений клієнт — це наша краща мотивація!
Коментарі (2)
В банку працюють некваліфіковані працівники.
Ми не можемо надати Вам детальну відповідь в рамках коментаря на цьому ресурсі, так
як це призведе до розкриття додаткових персональних даних, допустити чого ми не можемо.
Поміж тим, ми детально перевірили надану Вами у повідомленні інформацію, та хочемо
повідомити, що вона не відповідає дійсності. Документів про відсторонення від роботи за весь
період Вашої роботи в Банку не було виявлено. Відповідні заяви про звільнення за власним бажанням наявні в Банку.
Жодного боргу перед Банком також не було і немає та був проведений повний розрахунок при звільненні.
У разі, якщо бажаєте отримати більше інформації з порушеного питання, Ви завжди
можете звернутися до Банку через офіційні канали комунікації.
Коментарі (3)
Шахраї. Це не банк — це суцільні шахрайства.
Як Привату не соромно мутити схеми та ще й під час війни. Я завів собі звичайну картку щоб мені на неї перевели гроші, які я чесно заробив будівельником. Коли прийшов знімати їх в банкоматі, виявилось що вони з мене здирають божевільні відсотки. За що? Я клієнт вашого банку і знімаю гроші з ВАШОГО банкомату. Ви здуріли? Зняв місячну зарплатню, заплатив 200 грн відсотків. Я як би знав, взагалі не заводив би карту, а просто поїхав би за грошима фізично.
ДРУГЕ!
Вирішив передивитись баланс на цій карті в особистому кабінеті, в додатку, з мобільного.
Натиснув на картку і побачив що вони мені, до мого рахунку додали 5000 грн. кредитних коштів без мого відома та дозволу. Навіть ніяк ці гроші не відокремили. Просто закинули на мій рахунок до моїх особистих грошей плюсонули. А що було б якби я не помітив та почав ними користуватися. Встряг би на кредитні відсотки. Пацюки. Я пішов у відділення і спитав з них за це. З оператором ми в два кліка скасували ці кредитні 5000 грн. Я сказав все що думаю про них.
Зняття готівки проводиться відповідно до діючих тарифів картки, які розміщені у відритому доступі на нашому сайті pb.ua і доступні для перегляду в будь-який момент.
Виходячи з відгуку, ймовірно, що зняття могло проводитись з картки Універсальна за тарифами якої передбачена комісія при знятті власних коштів.
Окремо зазначимо, що при знятті готівки в будь-якому банкоматі України з картки для виплат на яку підключається зарплатний проєкт та на яку можна отримуваті цільові зарахування — комісія відсутня.
Що ж до кредитного ліміту — можливість його встановлення на картці Універсальна передбачено умовами договору. При цьому, наявність ліміту на картці не зобов'язує вас до його використання. Якщо ви не користуєтесь кредитними коштами ви нічого не платите за цей ліміт. Розмір встановленого на картці ліміту відображається в вашому особистому кабінеті, а натиснувши на картку ви зможете побачити суму власних або використаних кредитних коштів. Там же, в Приват24, зайшовши в налаштування картки за бажанням можна зменшити кредитний ліміт.
Коментарі (6)
Покривають шахраїв
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Ми звернулись до вас у приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації, щодо звернення в підтримку.
Коментарі (3)
Гіршого ще не бачила
Дякуємо вашому чоловіку за сміливість та відданість! ПриватБанк цінує та поважає всіх, хто захищає нашу країну. В той же час, ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із договором страхування у web Приват24 https://www.privat24.ua/?go=p24%2Fnews, в меню: 'Мої рахунки — Страховки — Мої страховки — Вибір договору — Роздрукувати'.
Коментарі (5)
Закриття рахунка
Працівниця банку була попереджена, що паспорт в мене втрачений, і я маю довідку про втрату паспорта з поліції.
При закритті рахунку заява не писалася, працівниця банку спиталася номер телефону, щось робила на планшеті, після чого прийшли повідомлення в Приват24, які потрібно було підтвердити. Коли я вийшла з банку то не змогла переконатися у закритті рахунків через Приват24. Мене туди просто не впускає, бо номер телефону автоматично перестав бути фінансовим.
Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Коментарі (2)
Залишення без грошей
2 рази в місяць банк ПУМБ видавав картки на заміну вилучених. На третій раз це вже коштувало 150 грн. Приват банк ніяк не сприяє сплаті за помилку в роботі свого банкомату. Я витратила 2 години і ГРОШІ, а від Привату лише усні вибачення і нічого зробити не можемо. Я залишилась з дитиною в чужому місті на 2 діб без грошей через помилку в банкоматі!!!
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому ви не зазнавали таких незручностей. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену картку банкоматом або терміналом можливості немає. Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати вам оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин.
Коментарі (11)
Затримують виплати
Ми розуміємо, що очікуєте кошти. Але ж і ми їх також очікуємо. Якщо хтось каже, що вже кошти давно передані в банк — це не завжди так. Наша процедура зарахування вам коштів сучасна та автоматизована, тому як тільки ми їх отримаємо — чекайте і ви повідомлення про зарахування.
Написати коментар
Збільшують кредитний ліміт, не попереджаючи клієнта
Цікаво те, що я з серпня 2022 року змінила свій засіб інформування від «Приватбанку» на смс-повідомлення про усі операції (за що щомісяця сплачую 20 гривень), повідомила про це оператора, надала йому скріни, що останнє моє інформування через застосунок «Приват24» було 25-го серпня 2022 року, а кредит мені «навʼязали» 1 лютого 2023 року… Тобто, їх інформація про моє кредитування ну ніяк мені не могла потрапити через «Приват24». Так само надала йому скріни з смс-інформування від «Приватбанку» у період з кінця січня-початок лютого — там теж жодної смс-ки про надання мені кредиту. Попросила його хоч якось довести, що «Приватбанк» мене інформував про надання кредиту — звісно, жодного доказу він не надав. Але скинув мені якесь шахрайське положення «Приватбанку», у якому розповідається про те, що «Приватбанк» сам замість клієнта вирішує, які кредити і коли «навʼязати».
Найцікавіше те, що у моєму застосунку «Приват24» є всього лише три картки і кредитний ліміт стоїть 0.
Звісно, я скаржитимусь в усі відповідні інстанції, але й хочу застерігти клієнтів «Приватбанку», щоб були надзвичайно пильними, а краще, взагалі змінили би банк на інший, бо до цього довіри немає…
Картка Універсальна дає вам можливість користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами), використовуючи кошти банку. https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформацію по рахунках, доступні кошти, актуальні ліміти в повному обсязі відображено в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Після погашення заборгованості ви можете знизити ліміт.
Коментарі (11)
Не зараховуються гроші на картку + Не реєструється запит щодо повернення коштів
Звернення в чаті через додаток Приват24 фактично ігноруються: спочатку ботом пишуться формальні відписки, потім відписки починає писати вже оператор, ніяк не вирішуючи питання, а лише намагаючись відфутболити.
Зрозуміло, що збої системи трапляються. Але якщо фактично привласнені терміналом кошти — не те що оперативно не повернені, й на всі ці безглузді дзвінки й переписки було витрачено майже весь робочий день з зіпсованимими нервами та настроєм — але колл-центром та в чаті, НАВІТЬ ЗАЯВКА НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, щодо повернення коштів — це вважаю нехлюйством та поганою роботою.
Скоріш за все тут теж будуть відписки, аналогічні тим що були вже в чаті «ми працюємо, не ви один такий й т.д. й т.п.» — але яким чином ви приймаєте заявки та повертаєте кошти, якщо до вас надходять відповідні звернення: через загальну базу, чи вручну йдете перевіряти кожен термінал — то вже ваші проблеми.
Але на звернення ви повинні реагувати й намагись проблему якнайшвидше дійсно вирішити. Тим більше якщо у створеній ситуації винний ваш термінал та ваше програмне забезпечення.
Окремі співробітники чата, а також його керівництво, яке саме таким чином організувало його роботу — коли проблемне питання не вирішуються, а заговорюється й відфутболюється — є непрофесійними та некомпетентними.
Коментарі (5)
Мошенник 4149 4378 7017 7522
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Коментарі (1)
Терминал выдал ошибку ,завис, деньги на счет не зачислились
Коментарі (3)
Не зараховані кошти на картку
Написати коментар
Збій в роботі терміналу
На звернення в чаті мені відповіли, що не можуть прийняти моє звернення, щоб звертався пізніше. Коли пізніше? Через рік? Після інкасації, коли грошей в терміналі вже не буде? Зареєструйте звернення та далі робіть, що хочете. 😡
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Спостерігається складність з проведенням операції у ТСО банку. Наші фахівці вже вирішують питання. Дякуємо за розуміння.
Коментарі (4)
Сбой в работе терминала
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Коментарі (3)
Не зараховані кошти на картку (питання вирішено 09.03.2023)
При зверненні на відділення отримав відповідь — «Нічого не можемо зробити, телефонуйте на 3700…»
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (4)