×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Очередной зашквар от привата
Коментарі (3)
Обікрали працівники ПРИВАТБАНКУ
Вважаю, що саме ПРАЦІВНИКИ ПРИВАТБАНКУ є шахраями, які торгують даними клієнтів та банківських даних. Саме по цій причині вони не розглядають шахрайство та не шукають винних, не повертають кошти.
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Нам дуже шкода, але провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню. Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання.
Коментарі (9)
Банкомат не зарахував кошти на картку
Коментарі (2)
Банк подає до суду на стягнення боргу по іпотеці
Державний банк заганяє людей в глухий кут, замість того щоб увійти в положення та допомогти вирішити цю проблему.
Без поредження подає до суду, не йде на діалог з клієнтом.
Потім дивуються що люлди ухиляються від мобілізації, яка в людини має бути мотивація що в такий час держава не допомагає, а заганяє людину практично в глухий кут своїми діями.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (18)
Як інкасація Приватбанку привласнює кошти які застряли в терміналі
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
Коментарі (4)
Логіки немає
Коли мати звернулась замінити картку, довіреність не прийняли, бо не тими словами (не має чіткого переліку як бажає юр відділ Привату) написано і те що вказано чорним по білому «будь які дії и будь що без винятку» не влаштовує.
Вирішив не бодатися и пійти на зустріч, зробив запит де попросив надати чітку відповідь що зробити щоб моя мати могла перевипускати картки. Отримав письмову відповідь на звернення № 15751477 р. (№ 907989-ВБ від 15−02−2023). Зробив доручення в іспаніі, апостіль, переклад в Україні. Вчьора мама замінила нарешті одну додаткову картку котру я випускав для неї. Нагадаю додаткова картка котра прив'їза до мого рахунку. Сьогдні мама пішла у відділеня замінити картку котра на батька — відмова у грубій формі, слухати мої аудіповідомлення відмовились, сказали їй не ЗАЙНІМАТИ ЇХ ТА ЧАС ІНШИХ КЛІЄНТІВ. Дзвоню на 3700, говорять, так бачимо довіреність пройшла перевірку все добре. Потім уточнюю за картку котору для батька випускав й починають расказувать що ще й на нього потрібна довіреність. На мої логічні запитання відповіді нема, тіль «може в вас є ще питання?». А питання наступне: Я зробив на мати доручення в Україні, перший раз відмовили бо не такі слова не той порядок. Потім зробив не просто як просили, а ще доповнив окрему що може випускати перевипускати будь які картки до будь яких рахунків і у тому числі вказав перелік моїх рахунків. Моя мати мій представник, на те я їй й зробив доручення. І я не можу зрозуміти і мені нікто не дає відповіді ЛОГІЧНОЕ, чому моя мати не може перевипустит картку котра прев’язана ДО МОГО РАХУНКУ, которий вказан у довіреності. ВІдповідь «картка на вашого батька, а довіреність на маму, тому батьку теж потрібна довіреність» мені не зрозуміла і не логічна, оскільки моя мати Є мій представник, которий може робити будь що З МОЇМ рахунком, і в довіреності я вказав що вона може робити будь що з моїм рахунком и отримувати будь які картки. Я ще розумію якщо б мені вказали попердньо у відподі це, а ле ж ні. Я ж коли звертався, я благав просто дайте чітку відповідь щоб покінчити вже з цим, що мені потрібно зробити щоб моя мати без перешкод могла робити подібні операціі… Ще раз наголошую, ОПЕРАЦІЇ З МОЇМ РАХУНКОМ…
декілька строк з довірності:
бути моїм представником у всіх філіях та відділеннях АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (Повне найменування АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК») з абсолютно будь-яких питань без винятку, в тому числі питання розпорядження будь-якими рахунками (в т.ч. картковими та у будь-якій валюті, в т. ч. доларах США, євро та українській гривні), відкритими на моє ім'я, а також в разі необхідності відкривати та закривати будь-які рахунки на умовах на її розсуд, замовляти чи перевипускати та отримувати платіжні картки у будь-якій валюті, в т. ч. доларах США, євро та українській гривні та ПІН-кодів до них.
— право випуску, перевипуску, заміни та отримання будь-яких карток (в т.ч. платіжних) для будь-кого рахунку, особливо для: UA…
Картка за дорученням оформлюється на ім'я саме довіреної особи та при цьому прив'язана до рахунку довірителя. Таким чином, щоб перевипустити картку має звертатись саме та довірена особа на яку вона була оформлена. Наші колеги додатково перевірять коректність дій та консультації співробітника відділення та зв'яжуться за результатом.
Коментарі (8)
Игорь Казбан обережно шахрай з ОЛХ мошенник 4149 4991 3986 6584 Гордієнко К.В.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Мошенничество Привата
Далее, с ноября 2022 года нахожусь за границей, картой не пользуюсь очень давно. На карте лежит 300 грн. В декабре получаю на имеил письмо от Привата, что у меня долг около 4000 грн. Пытаюсь разобраться. В приват24 зайти из-за границы не могу, украинские телефоны не работают. Еле пробиваюсь в чат привата. Там сообщают что с карты списаны 4 платежа по 1100 грн. Сразу 4, в одной торговой точке в США, за какие то консультации. Банковская безопасность ничего странного не увидела (((
Оформляю претензию на возврат. Карту банк сразу заблокировал, и после Приват особо не чешется, около месяца готовил документы, писал в торговую точку. Потом обратился в зарубежный банк и сразу получил возврат средств в полном объеме за мошеннические операции. Деньги Приват зачислил на другую карту, для выплат. Никак меня не известил об этом.
А на универсальную карту, на которой образовался минус, Приват успешно насчитывает проценты. Когда я увидел что деньги вернули, процентов набежало больше 500 грн. На вопрос как это могло случиться — Приват в своем духе ответил: читайте угоду
Приват может в одностороннем порядке, НЕ ОПОВЕЩАЯ ВАС, поднять вам кредитный лимит и слить уже ваши деньги мошенникам.
А вам насчитывать проценты и не спешить эти деньги возвращать. И ДАЖЕ ПОСЛЕ ВОЗВРАТА ДЕНЕГ зачислить их на другую карту, надеясь получить неправомерную выгоду в виде начисленных процентов.
Кстати, есть Постановление НБУ, по которому в случае спорных транзакций и при открытых претензиях, банк ОБЯЗАН депонировать сумму претензий на счет до разрешения ситуации. И также есть Постановление НБУ, согласно которому, возвращаемые денежные средства по спорным транзакциям ДОЛЖНЫ ЗАЧИСЛЯТЬСЯ ТУДА, ОТКУДА ОНИ БЫЛИ СПИСАНЫ.
Приват успешно клал на оба Постановления.
В результате его действий до сих пор растет процент по минусу на одной карте, деньги лежат на другой карте, я не имею возможности зайти в Приват и перебросить деньги (не буду вдаваться в подробности почему, поверьте — зайти в приват24 из-за границы для меня невозможно). В тех поддержке на сайте Привата мне в переводе средств с одной моей карты на другую постоянно отказывают.
В последний раз отказала оператор с табельным номером 303873(представиться отказалась)
До этого отказал оператор Тимур (номер предоставить отказался)
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (4)
Терминал съел денежные средства, однако не зачислил их на карту
Теперь к самой ситуации. 21.02.2023 внес в АТМ (терминал+банкомат) довольно крупную сумму, он начал средства пересчитывать, далее выдал мне чек «Неможливо здійснити операцію. Зверніться, будь ласка, у службу підтримки». Я буквально в течение 15 минут обратился в службу поддержки (чат), предоставив чек транзакции и описав ситуацию. Банк на это создал заявку и попросил ожидать. Далее, обнаружив что внес более, чем указал в заявке оператору, обратился повторно, и оператор создал дополнительную заявку. К слову, при внесении средств АТМ не пересчитал сумму и не выдал ошибку что средств внесено больше. Далее, началась волокита с разбирательствами. Конечным ее итогом стал возврат мне средств по первой заявке (02.03.2023). С 03.03.2023 начались разбирательства по второй заявке (возврат остатка суммы). Та же волокита… На 7 дней мне позвонили с СБ банка, мы поговорили с его сотрудником, и выяснилось, что я внес в АТМ какой-то металлический предмет и из-за этого, он перестал работать и сбоя по остатку суммы обнаружено не было. На мои какие-то доводы о том, что я вносил, мне отвечали «А каким образом Вы это докажете?». В том месте, где я вносил средства стоят камеры, однако запись сохраняется до 14 дней. На момент разговора, прошло уже больше 2х недель. Более того, мне не предоставили результаты инкассации АТМ. Как я могу быть уверен в том, что служба инкассации просто не прикарманила эти деньги? Более того, у меня кроме средств в сумке никаких металлических предметов не было. Разговор был в пятницу. В понедельник, мне снова позвонил сотрудник СБ и сказал что заявка все еще в работе (хотя в пятницу он мне ясно дал понять что остаток мне не вернут). В службе поддержки одно и тоже «ждите ждите, ждите ждите». В среду (22.03.2023) наступил 14й рабочий день по заявке. Обратившись в службу поддержки, ответа я так и не получил. Создали еще одну заявку в пятницу (24.03) именно в СБ, сказали ожидать от 1−3 дней. Прождав выходные, в понедельник (27.03) мне ответили «ждите 30 дней». На этом моменте мое терпение уже лопнуло. Служба поддержки банка максимально неклиентроориентированная, на мои доводы о том, что я и так долго жду, мне ответили «чекайте, будь ласка». Никакой новой информации, никакой ясности по моим заявкам я не получил. Более того, по номеру 3400 не поступает обратного звонка. Дозвониться до Привата тяжелее, чем до президента. По ответам операторов, я понял что им дела нет никакого до моей проблемы. Я бы не расстроился даже, если бы речь шла о сумме в 200 грн, однако сумма в 250 раз выше. И это я веду речь о государственном банке, с которым, уже к сожалению, сотрудничаю с 2015 года. Хочу также сказать, что это ситуацию спускать на тормозах я не собираюсь, это мои деньги, дарить банку я их не собираюсь и делать из себя непонятно-кого я не позволю.
Также, непонятным остается тот факт, что карту моно пополнить в приватовском терминале — комиссии нет, а карту привата в терминале его банка — с комиссией?!
Читая отзывы других клиентов, я сделал вывод что у приватбанка какие-то проблемы. Иначе я не понимаю, как можно настолько нагло врать своим же клиентам и пускать в глаза пыль?
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми провели належну перевірку з урахуванням всієї наявної інформації по ситуації. Наразі питання повернення додаткової суми про яку йде мова у відгуці на розгляді. За необхідності ми додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (7)
Купівля білетів через приват24
Для кожного постачальника діють індивідуальні правила повернення. Саме тому потрібно ознайомитись з умовами у бланку квитка на автобус. Якщо за умовами постачальника можливе повернення через банк, відповідна кнопка буде доступна в архіві квитків Приват24.
Кнопка повернути квиток НЕ відображається в архіві:
— Якщо з моменту купівлі квитка пройшло менше 20 хвилин.
— Якщо за умовами постачальника завершений час для повернення квитка до відправлення автобуса у каналах ПриватБанку.
Коментарі (1)
mPos
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Знущання з клієнтів Привату
Гроші зняло, але продавцю вони не надійшли, і через 2 години я з’вязався з банком, і виявляється переказ заблоковано на перевірку. (Але нас про це не сповістили, і не надіслали смс).
Після цього оператор почала задавати дружині питання — дата народження, прописка…дата народження чоловіка??? (невже всі знають точну дату народження чоловіка), а коли я підказав — оператор обурилась, що я підказую.
Остангє питання було — скільки Вам повних років, на що дружина відповіла 35, хоча їй 34.
Після цього оператор сказала, що ваші данні не співпадають з анкетними (в анкеті вік не вказується, тільки дата народження), і заблокувала всі картки, а також — номер телефону!!! І кинула слухавку.
Після цього зайти в приват або дозвонитись оператору стало неможливо.
Я зі СВОГО телефону подзвонив оператору, і росказав ситуацію, вона скинула форму для відновлення телефону по фото обличча в паспорту. Ця опція виявилась незручною, бо робить тільки селфі в поганій якості і дає тільки 1-ну спробу. І в нашому випадку вона не спрацювала.
Ми вирішили сходити відновити телефон в банкоматі через кортку, і встановили там фінансовий номер. Але це не допомогло знову зайти в приват24 чи дозвонитись оператору.
Ми зайшли в чат привату, сфотографували дружину с паспортом, що б зареєструвати в чаті. Потім оператор ніяк не міг запустити відеочат, який не працював. Потім запросив ще якісь дані і ще одне фото. На цей раз з карткою в руках. Тільки після цього дружину відновили в приват24.
Вона знов зробила цей же платіж тому самому магазину, і його знов заблокували!!! І знов звонила оператор, і задавала ті ж самі питання. На цей раз платіж пройшов.
Висновок:
0) ми втратили 4 години і купу нервів.
1)некомпетентний менеджмент, який придумав перевіряти платежі в інтернет магазинах і задавати дурні запитання і кошмарити своїх клієнтів.
2)погано працюючі сервіси.
3)ви перетворили нормальний банк в цифрове пекло — лабіринт з купою пасток.
4)нічого не зміниться, доки банк залишиться державним.
Вибачте нас, будь ласка, за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Коментарі (15)
Банк використовує Закон про протидію відмивання як спосіб вирішення особистої неприязні працівника
Відомі постачальники, які є в будь- якому супермаркеті. Якщо є питання, надам договори і документи. Характер діяльності вказаний, банк коли видав кредит підприємницький перевіряв. Тобто важко банку буде пояснити, що в мене щось незаконне. Що призвело до такого відношення? В банку обслуговується інший фоп, в мене довіреність на ведення рахунків, це моя свекруха, у якої кредит в банку, єдина операція по фін допомозі на неї — це оплата кредиту її з мого фоп. Все. Але співробітник банку набрала мене і сказала закрити кредит, сьогодні (було 10.03), я відповіла це буде 31.03.23, так як у мене зобов’язання по своєму бізнесу. Банк мене не попередив, в клієнт банку вказана сума на 31.03 і додала їй, що я по Закону не платник. Результат розрив відносин зі мною як фіз особою, тов і блокування карти мого родича (пенсія) Банк думає це законно? Подала скаргу в банк, можливо ви помилились, якщо така сама розмита відповідь, залишається суд і скарга в нацбанк. Але так дозволяє собі тільки державний банк, тому що гроші не ваші, держава покриє збитки. Також зрозуміла, чому у наших продуктів харчування всі рахунки в різних банках, тільки не приват
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (2)
ВСЕ УЖАСАТЕЕ И УЖАСАТЕЕ Приватбанк в собственности государства
Через полгода лично обратился в отделение ПБ за выплатами по ФГВФО наличными, заранее получив положительное подтверждение ПБ24 о наличии и доступности моих выплат ФГВФО. Во время оформления этих выплат в отделении Приватбанк резко отказывает в проведении выплат фонда и неожиданно решает потребовать от клиента документальное подтверждение ДМС об изменении паспортных данных, с прекращением проведения выплат ФГВФО. Это при том, что полгода назад у ПБ все было «ок» с актуализацией данных клиента и никаких претензий …
Таким образом, Приватбанк, находящийся в данный момент в государственной собственности, постепенно превратился в банк с КРИВЫМИ «дистанционными» клиентскими сервисами, которые напрасно транжирят время клиента, не дают ожидаемого результата, поскольку безобразно организованы неквалифицированными «специалистами» и «руководителями». За такой «сервис» клиентам кто-то в ПБ должен быть уволен.
Еще лучше ПБ продать в частные руки, избавив его таким образом от кумовства-сватовства на должностях, требующих соответствующей квалификации.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Не зарахували кошти з POS-терміналу
За даними з відгуку, на жаль, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта банку. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Коментарі (1)
Сняли деньги с карты
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Ми робимо все, щоб захистити наших клієнтів від шахраїв та просимо клієнтів бути обачними, щоб самим не попасти на гачок шахраїв.
Щоб в подальшому уникнути подібної ситуації ми радимо не передавати персональні дані третім особам та не вводити їх на неперевірених і ненадійних сайтах.
Оскарження платежів проведених на сторонніх ресурсах відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, які передбачають, що оплати проведені з (3D Secure) підтвердженням одноразовим кодом, на жаль, не можуть бути опротестовані, як шахрайські.
Коментарі (6)
Благодарность
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами!
Коментарі (1)
Повернення коштів
Банкомат довго рахував перед видачею, видав енну кількість грошей на секунду і забрав назад, почав знову перерахунок і в результаті видав тільки 4000 тис грн. З картки зняло 13000 тис грн.
В той же момент подзвонила на гарячу лінію, вони оформили заявку, на яку за 4 дні прийшла відмова!
Подзвонила повторно, спілкувалась з оператором, описала всю проблему, зареєстрували повторно заявку, в результаті відмова!
Банк навіть не спромігся надіслати смс повідомлення, все моніторю через додаток!
Звернулась повторно до операторів, пояснюю їм в чому справа, нехай переглядають відео з банкомату, на що мені відповіли, що вони залучать дуже детальну перевірку і повідомлять. В регламенті вказувався розгляд протягом того ж дня. Знову ж таки ніякого повідомлення, перетелефонувала знову до них, на що мені оператор відповів, що банкомат видав 13 тисячних кюпюр і вони відмовляють!
І це вони називають детальною перевіркою!
Ніхто камери не переглянув, оператор сказав, що вони немають доступу до камер, повний абсурд!!!
Перепрошуємо за незручності. Ми вже перевіряємо інформацію по вашому питанню. У разі необхідності додатково звернемось до вас в приватному повідомленні.
Коментарі (5)
Банк не согласовывает анкету юр.лицу в течении трех месяцев
Коментарі (1)
Проблема на митницях з рахунками Приватбанку
Проблема банку відома і я не єдиний потерпілий. Відома проблема на митницях. Люди намагаються вирішити питання через митниці, податкову, банк, але вони займаються футболом. Митниця не може вручну вносити данні і бере їх через синхронізацію з базами податкової. примусова синхронізація нічого не дає і митники просять звертатися до податкової і банку. У податкової все ок, бо в її реєстрах Приватбанківські рахунки є, чому вони не передаються митниці вони не знають. Банк на запит про проблему з митницею через відсутність їх рахунків у картках акредитації на митниці лише повідомив, що вони ще раз надали податковій інформацію про ці рахунки, що не принесло змін у реєстрах митниці.
Можна, звичайно, зауважити, що це дійсно не проблема банку. Але я не погоджуюсь. Клієнт банку не може провадити ЗЕД через проблеми виключно по приватівським рахункам. У всіх відомих мені потерпілих однакові проблеми, реєстрація у них у Харківській і Сумській областях, ще кілька ФОП місця реєстрації я не знаю. Виходячи з того, що у реєстрах виникають проблеми лише з Приватом, безумовною є ознака проблем саме із його базами данних, протоколами обміну данних або у їх трирічній реформі по переходу на єдине МФО всіх філій.
Приват не може напряму передавати данні клієнтів митницям?
Якщо і не може, то має не відписуватися формальними листами, а реально пошукати причину, через яку його клієнти потерпають на митницях. Якби, наприклад, Приват уклав би угоди з рекламними агенствами на показ реклами по телеканалу, але на телеканалі матеріал би не з’явився, вони би, напевне, звернули би на це увагу, хоча напряму не працюють з телеканалом? Бо хтось не виконав свою функцію і у ланцюжку стався збій. Так от тут аналогічний збій у ланцюжку і я прошу банк подбати про своїх клієнтів і виправити ситуацію.
Коментарі (3)