Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Den0001 31 березня 2023, 12:24
Сегодня нужно было оплатить 120 евро важный плетеж. Ввел как всегда данные карты. Получил уведомление в приложение, подтвердил и вуаля платеж не прошел. Как потом оказалось надо приехать в отделение банка, упасть на колени и умолять чтобы они сделали этот платеж. По предыдущему отзыву приват проблему так и не решил. Но зато у них сидит в отделении королева к которой надо подползать на четвереньках и кланяться чтобы тебя приняли и не дай бог вы испортите ей настроение. И вообще как я посмел ходить со своими проблемами по неработающему приватбанку и мешать ей в соцсетях сидеть.
Приватбанк
Відповідь банку
31 березня 2023, 14:00
Вітаємо. Для проведення вказаної операції досить змінити інтернет ліміт. Ви можете це зробити в Приват24. Для збільшення ліміту в Приват24 радимо перейти в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — Оплата в Інтернеті, де потрібно вказати суму і період дії ліміту, підтвердивши операцію. Ліміт встановлюється протягом 5 — 10 хвилин. Також бачимо, що на даний момент у зверненні у відділення Банку немає необхідності, подану вами заявку було розглянуто та було проведено зворотній зв'язок. Якщо у вас залишились невирішені питання, напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення, щоб ми могли допомогти розібратись у ситуації.
Проблема вирішена
Kray 30 березня 2023, 14:09
17 січня 2023 року вночі на протязі 4 годин з моєї платіжної картки знімали кошти 16 разів поспіль на суму 850 грн. Банк не відреагував. Банківська картка була при мені, ніхто нею не користувався. Військовий стан вночі нічого не працює. Вранці звернулася до найближчого відділення — заяву не прийняли, відмовили і сказали розбиратися самій хто міг зняти, прямим текстом звинуватили мене саму. Звернулася в поліцію написала заяву, але вони запросили все ж звернутися в банк з заявою до банку. Звернулася на центральний офіс м. Кропивницький. Відмовили. Довго настоювала — прийняли. Пройшов місяць, звернулася — сказали на розгляді, пройшов другий місяць — сказали, що вертати кошти не будуть, так як у них є якісь методики та правила в самому банкові. Звернула сьогодні — відповіли, що гроші не повернуть, є у них якісь власні правила. Попросила ще раз зареєструвати заявку на шахрайство — відмовили.
Вважаю, що саме ПРАЦІВНИКИ ПРИВАТБАНКУ є шахраями, які торгують даними клієнтів та банківських даних. Саме по цій причині вони не розглядають шахрайство та не шукають винних, не повертають кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2023, 15:20
Вітаємо!
Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки.
Нам дуже шкода, але провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню. Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися до отримувача коштів для врегулювання цього питання.
Проблема вирішена
Sergiy91 29 березня 2023, 21:29
Через приват 24 вносили кошти за покупку квартири, поповнювали картку через банкомат приватбанку, який забрав немаленьку суму грошей, вибив технічну помилку і не зарахував їх на картку. Одразу ж зателефонували на службу підтримки, прийняли нашу заявку і пообіцяли вирішення на протязі 3-х днів. Благо забудовник зрозумів ситуацію та дав нам відстрочку на 3 дні для проведення платежу без штрафних санкцій Сьогодні 4-й день, інкасацію банкомату ніхто не проводив, у банку та колл центрі сказали, що все що можуть порадити це чекати. Я ще розумію коли б у нас зависло 1 чи 2 тис. грн, а сума значно більша і можна було б з розумінням поставитись до клієнта і пришвидшити розгляд інциденту, який стався у зв’язку з некоректною роботою банкоматів привату. У нас тепер дилема, платити пеню чи позичати кошти і чекати незрозуміло скільки рішення по нашій заявці. Якщо вам дорогі ваші нерви, час то краще не мати справу з такими банками і тим більше переводити велики суми їх терміналами. Чесно був значно кращої думки про цю установу.
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2023, 9:25
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату. Вже звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення контактних даних платника та детальної перевірки інформації.
mrMac 29 березня 2023, 14:55
Банк замість того щоб вести діалог з клієнтом. Подав до суду в військовий час щоб була негайно виплачений борг який виник з початку війни по іпотеці.
Державний банк заганяє людей в глухий кут, замість того щоб увійти в положення та допомогти вирішити цю проблему.
Без поредження подає до суду, не йде на діалог з клієнтом.

Потім дивуються що люлди ухиляються від мобілізації, яка в людини має бути мотивація що в такий час держава не допомагає, а заганяє людину практично в глухий кут своїми діями.
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2023, 19:00
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Yaroslav33 28 березня 2023, 20:21
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 61
20.03 о в період з 14:00 до 14:15 я звернувся у відділення Приватбанку що знаходиться за адресою м. Полтава, вул. Небесної Сотні 61 для поповнення своєї валютної карти в терміналі самообслуговування. Після того як я вніс 100$ термінал видав повідомлення що «термінал тимчасово не приймає готівку». Я відразу подав заявку через кол центр, і сфотографував цей термінал. Працівник приватну, запевнила, що гроші зарахують на рахунок. Через 2 дні мені прийшла відмова в зарахуванні, так як в кейсі не виявлено зайвої купюри, як мені пояснили на підтримці. 22.03.2023 я звернувся знову у службу підтримки і подав нову заявку, так як поповнення відбувалося в терміналі, камери відеоспостереження все це повинні були зафіксувати, і виходячи з законів логіки якщо купюра застряла в приймальнику і не дойшла до лотка значить її при інкасації повинні були ізять, а так як мені її не повернули значить інкасація її, а саме 100$ привласнила, тобто украла. При зверненні на підтримку, а саме спілкувався зі мною Дмитро, скаргу на інкасаторів він не зафіксував, наче він і сам з ними в зговорі, або їх покриває своїх колег, він зафіксував лише повторну заявку на повернення 100$. Сьогодні 28.03.2023 знову подав заявку, і просив зафіксувати 2 скарги, і на Дмитра, і на інкасацію. І взагалі така ситуація зі мною невперше, роки 2 назад була аналогічна, але я тоді не міг припустити що таке може бути, приват просто не повернув 100$ і це на тому закінчилось. В поліцію я не звертався. Але 2 раз крадіям дарувати 100$ я не буду. Хочу справедливого покарання, невже в державному банкі так підбирають персонал!
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2023, 16:46
Вітаємо.
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути кошти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mimopro 28 березня 2023, 15:38
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 30
Якесь божевілля. Перед від'їздом для батьків зробив додаткові картки котрі прив’язані до МОГО рахунку. Також зробив довіреність.
Коли мати звернулась замінити картку, довіреність не прийняли, бо не тими словами (не має чіткого переліку як бажає юр відділ Привату) написано і те що вказано чорним по білому «будь які дії и будь що без винятку» не влаштовує.
Вирішив не бодатися и пійти на зустріч, зробив запит де попросив надати чітку відповідь що зробити щоб моя мати могла перевипускати картки. Отримав письмову відповідь на звернення № 15751477 р. (№ 907989-ВБ від 15−02−2023). Зробив доручення в іспаніі, апостіль, переклад в Україні. Вчьора мама замінила нарешті одну додаткову картку котру я випускав для неї. Нагадаю додаткова картка котра прив'їза до мого рахунку. Сьогдні мама пішла у відділеня замінити картку котра на батька — відмова у грубій формі, слухати мої аудіповідомлення відмовились, сказали їй не ЗАЙНІМАТИ ЇХ ТА ЧАС ІНШИХ КЛІЄНТІВ. Дзвоню на 3700, говорять, так бачимо довіреність пройшла перевірку все добре. Потім уточнюю за картку котору для батька випускав й починають расказувать що ще й на нього потрібна довіреність. На мої логічні запитання відповіді нема, тіль «може в вас є ще питання?». А питання наступне: Я зробив на мати доручення в Україні, перший раз відмовили бо не такі слова не той порядок. Потім зробив не просто як просили, а ще доповнив окрему що може випускати перевипускати будь які картки до будь яких рахунків і у тому числі вказав перелік моїх рахунків. Моя мати мій представник, на те я їй й зробив доручення. І я не можу зрозуміти і мені нікто не дає відповіді ЛОГІЧНОЕ, чому моя мати не може перевипустит картку котра прев’язана ДО МОГО РАХУНКУ, которий вказан у довіреності. ВІдповідь «картка на вашого батька, а довіреність на маму, тому батьку теж потрібна довіреність» мені не зрозуміла і не логічна, оскільки моя мати Є мій представник, которий може робити будь що З МОЇМ рахунком, і в довіреності я вказав що вона може робити будь що з моїм рахунком и отримувати будь які картки. Я ще розумію якщо б мені вказали попердньо у відподі це, а ле ж ні. Я ж коли звертався, я благав просто дайте чітку відповідь щоб покінчити вже з цим, що мені потрібно зробити щоб моя мати без перешкод могла робити подібні операціі… Ще раз наголошую, ОПЕРАЦІЇ З МОЇМ РАХУНКОМ…

декілька строк з довірності:
бути моїм представником у всіх філіях та відділеннях АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (Повне найменування АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК») з абсолютно будь-яких питань без винятку, в тому числі питання розпорядження будь-якими рахунками (в т.ч. картковими та у будь-якій валюті, в т. ч. доларах США, євро та українській гривні), відкритими на моє ім'я, а також в разі необхідності відкривати та закривати будь-які рахунки на умовах на її розсуд, замовляти чи перевипускати та отримувати платіжні картки у будь-якій валюті, в т. ч. доларах США, євро та українській гривні та ПІН-кодів до них.

— право випуску, перевипуску, заміни та отримання будь-яких карток (в т.ч. платіжних) для будь-кого рахунку, особливо для: UA…
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2023, 16:29
Добрий день!
Картка за дорученням оформлюється на ім'я саме довіреної особи та при цьому прив'язана до рахунку довірителя. Таким чином, щоб перевипустити картку має звертатись саме та довірена особа на яку вона була оформлена. Наші колеги додатково перевірять коректність дій та консультації співробітника відділення та зв'яжуться за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1llus1on1980 28 березня 2023, 14:59
Шахрай з ОЛХ бере передплату за товар на картку 4149 4991 3986 6584 Гордієнко К.В. після чого заносить в чорний список.Коли звониш з іншого номера також блокує.
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2023, 15:57
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
Danill 28 березня 2023, 13:17
Відділення за адресою: Одеса, вул. Буніна, 30
Имею 2 карты привата, одна для выплат зарплаты. Другая универсальная. При открытии универсальной хотел получить ее без кредитного лимита. Но так оказывается нельзя, и приват выдал карту с лимитом 100 грн. Это важно!
Далее, с ноября 2022 года нахожусь за границей, картой не пользуюсь очень давно. На карте лежит 300 грн. В декабре получаю на имеил письмо от Привата, что у меня долг около 4000 грн. Пытаюсь разобраться. В приват24 зайти из-за границы не могу, украинские телефоны не работают. Еле пробиваюсь в чат привата. Там сообщают что с карты списаны 4 платежа по 1100 грн. Сразу 4, в одной торговой точке в США, за какие то консультации. Банковская безопасность ничего странного не увидела (((
Оформляю претензию на возврат. Карту банк сразу заблокировал, и после Приват особо не чешется, около месяца готовил документы, писал в торговую точку. Потом обратился в зарубежный банк и сразу получил возврат средств в полном объеме за мошеннические операции. Деньги Приват зачислил на другую карту, для выплат. Никак меня не известил об этом.
А на универсальную карту, на которой образовался минус, Приват успешно насчитывает проценты. Когда я увидел что деньги вернули, процентов набежало больше 500 грн. На вопрос как это могло случиться — Приват в своем духе ответил: читайте угоду
Приват может в одностороннем порядке, НЕ ОПОВЕЩАЯ ВАС, поднять вам кредитный лимит и слить уже ваши деньги мошенникам.
А вам насчитывать проценты и не спешить эти деньги возвращать. И ДАЖЕ ПОСЛЕ ВОЗВРАТА ДЕНЕГ зачислить их на другую карту, надеясь получить неправомерную выгоду в виде начисленных процентов.
Кстати, есть Постановление НБУ, по которому в случае спорных транзакций и при открытых претензиях, банк ОБЯЗАН депонировать сумму претензий на счет до разрешения ситуации. И также есть Постановление НБУ, согласно которому, возвращаемые денежные средства по спорным транзакциям ДОЛЖНЫ ЗАЧИСЛЯТЬСЯ ТУДА, ОТКУДА ОНИ БЫЛИ СПИСАНЫ.
Приват успешно клал на оба Постановления.
В результате его действий до сих пор растет процент по минусу на одной карте, деньги лежат на другой карте, я не имею возможности зайти в Приват и перебросить деньги (не буду вдаваться в подробности почему, поверьте — зайти в приват24 из-за границы для меня невозможно). В тех поддержке на сайте Привата мне в переводе средств с одной моей карты на другую постоянно отказывают.
В последний раз отказала оператор с табельным номером 303873(представиться отказалась)
До этого отказал оператор Тимур (номер предоставить отказался)
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2023, 9:10
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Вадим Базілєвський 27 березня 2023, 13:10
Добрый день! Практически месяц назад столкнулся с негативными последствиями работы с Приватбанком. Ранее, никаких претензий не было. Сотрудничаю с банком, к слову, с 2015 года.
Теперь к самой ситуации. 21.02.2023 внес в АТМ (терминал+банкомат) довольно крупную сумму, он начал средства пересчитывать, далее выдал мне чек «Неможливо здійснити операцію. Зверніться, будь ласка, у службу підтримки». Я буквально в течение 15 минут обратился в службу поддержки (чат), предоставив чек транзакции и описав ситуацию. Банк на это создал заявку и попросил ожидать. Далее, обнаружив что внес более, чем указал в заявке оператору, обратился повторно, и оператор создал дополнительную заявку. К слову, при внесении средств АТМ не пересчитал сумму и не выдал ошибку что средств внесено больше. Далее, началась волокита с разбирательствами. Конечным ее итогом стал возврат мне средств по первой заявке (02.03.2023). С 03.03.2023 начались разбирательства по второй заявке (возврат остатка суммы). Та же волокита… На 7 дней мне позвонили с СБ банка, мы поговорили с его сотрудником, и выяснилось, что я внес в АТМ какой-то металлический предмет и из-за этого, он перестал работать и сбоя по остатку суммы обнаружено не было. На мои какие-то доводы о том, что я вносил, мне отвечали «А каким образом Вы это докажете?». В том месте, где я вносил средства стоят камеры, однако запись сохраняется до 14 дней. На момент разговора, прошло уже больше 2х недель. Более того, мне не предоставили результаты инкассации АТМ. Как я могу быть уверен в том, что служба инкассации просто не прикарманила эти деньги? Более того, у меня кроме средств в сумке никаких металлических предметов не было. Разговор был в пятницу. В понедельник, мне снова позвонил сотрудник СБ и сказал что заявка все еще в работе (хотя в пятницу он мне ясно дал понять что остаток мне не вернут). В службе поддержки одно и тоже «ждите ждите, ждите ждите». В среду (22.03.2023) наступил 14й рабочий день по заявке. Обратившись в службу поддержки, ответа я так и не получил. Создали еще одну заявку в пятницу (24.03) именно в СБ, сказали ожидать от 1−3 дней. Прождав выходные, в понедельник (27.03) мне ответили «ждите 30 дней». На этом моменте мое терпение уже лопнуло. Служба поддержки банка максимально неклиентроориентированная, на мои доводы о том, что я и так долго жду, мне ответили «чекайте, будь ласка». Никакой новой информации, никакой ясности по моим заявкам я не получил. Более того, по номеру 3400 не поступает обратного звонка. Дозвониться до Привата тяжелее, чем до президента. По ответам операторов, я понял что им дела нет никакого до моей проблемы. Я бы не расстроился даже, если бы речь шла о сумме в 200 грн, однако сумма в 250 раз выше. И это я веду речь о государственном банке, с которым, уже к сожалению, сотрудничаю с 2015 года. Хочу также сказать, что это ситуацию спускать на тормозах я не собираюсь, это мои деньги, дарить банку я их не собираюсь и делать из себя непонятно-кого я не позволю.
Также, непонятным остается тот факт, что карту моно пополнить в приватовском терминале — комиссии нет, а карту привата в терминале его банка — с комиссией?!
Читая отзывы других клиентов, я сделал вывод что у приватбанка какие-то проблемы. Иначе я не понимаю, как можно настолько нагло врать своим же клиентам и пускать в глаза пыль?
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2023, 13:03
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось зіткнутись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми провели належну перевірку з урахуванням всієї наявної інформації по ситуації. Наразі питання повернення додаткової суми про яку йде мова у відгуці на розгляді. За необхідності ми додатково з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
YaroslavGr 26 березня 2023, 14:16
Гадав, що при купівлі білетів через приват24, а не через якийсь сайт буде більш надійним. Але мій рейс на автобус затримався і про це я дізнався у час відправлення, тому поки додзвонився оператору, який мені повідомив, що затримка більш ніж на 8 годин. Автоматично повернути квиток через приват банк було неможливо. Умови повернення зазначені на квитках не працювали. На сайті банку їх повернути було неможливо, через чат підтримку теж, а оператор за їх номером 3700 сказав, що в нього не грузиться пдф квитка та він не може зареєструвати заявку на повернення квитків. Більше не буду користуватись купівлею квитків приват24, оскільки ніяких гарантій повернення грошей за квитки, коли автобус просто не приїхав, не має! а умови повернення квитка, ви можете дізнатись тільки коли вже купили квиток.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2023, 16:10
Вітаємо.
Для кожного постачальника діють індивідуальні правила повернення. Саме тому потрібно ознайомитись з умовами у бланку квитка на автобус. Якщо за умовами постачальника можливе повернення через банк, відповідна кнопка буде доступна в архіві квитків Приват24.
Кнопка повернути квиток НЕ відображається в архіві:
— Якщо з моменту купівлі квитка пройшло менше 20 хвилин.
— Якщо за умовами постачальника завершений час для повернення квитка до відправлення автобуса у каналах ПриватБанку.
Проблема вирішена
ArtSV 26 березня 2023, 12:03
Здравствуйте.Были продажи 19.03.23 и 23.03.23 через мобильный терминал, но деньги до сих пор на счет не зачисленны, товар отдан.Получается, что в данный момент осталась без денег и товара.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2023, 16:01
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Yuriyill 25 березня 2023, 23:59
Сьогодні дружина замовила в інтернет магазині бойлер на суму 10 тис. гривень і проплатила картою приватбанку.
Гроші зняло, але продавцю вони не надійшли, і через 2 години я з’вязався з банком, і виявляється переказ заблоковано на перевірку. (Але нас про це не сповістили, і не надіслали смс).

Після цього оператор почала задавати дружині питання — дата народження, прописка…дата народження чоловіка??? (невже всі знають точну дату народження чоловіка), а коли я підказав — оператор обурилась, що я підказую.
Остангє питання було — скільки Вам повних років, на що дружина відповіла 35, хоча їй 34.
Після цього оператор сказала, що ваші данні не співпадають з анкетними (в анкеті вік не вказується, тільки дата народження), і заблокувала всі картки, а також — номер телефону!!! І кинула слухавку.

Після цього зайти в приват або дозвонитись оператору стало неможливо.

Я зі СВОГО телефону подзвонив оператору, і росказав ситуацію, вона скинула форму для відновлення телефону по фото обличча в паспорту. Ця опція виявилась незручною, бо робить тільки селфі в поганій якості і дає тільки 1-ну спробу. І в нашому випадку вона не спрацювала.

Ми вирішили сходити відновити телефон в банкоматі через кортку, і встановили там фінансовий номер. Але це не допомогло знову зайти в приват24 чи дозвонитись оператору.

Ми зайшли в чат привату, сфотографували дружину с паспортом, що б зареєструвати в чаті. Потім оператор ніяк не міг запустити відеочат, який не працював. Потім запросив ще якісь дані і ще одне фото. На цей раз з карткою в руках. Тільки після цього дружину відновили в приват24.

Вона знов зробила цей же платіж тому самому магазину, і його знов заблокували!!! І знов звонила оператор, і задавала ті ж самі питання. На цей раз платіж пройшов.

Висновок:
0) ми втратили 4 години і купу нервів.
1)некомпетентний менеджмент, який придумав перевіряти платежі в інтернет магазинах і задавати дурні запитання і кошмарити своїх клієнтів.
2)погано працюючі сервіси.
3)ви перетворили нормальний банк в цифрове пекло — лабіринт з купою пасток.
4)нічого не зміниться, доки банк залишиться державним.
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2023, 11:25
Вітаємо.
Вибачте нас, будь ласка, за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Татьяна Крук 25 березня 2023, 16:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв полку Азов, 5
Отримала від банку лист, що банк розірвав співробітництво в зв’язку з високим ризиком, ненадання підтверджуючих документів про кінцевих беніфіциарів з моєю ТОВ, не зрозумілий характер діяльності. Мабуть має право, але один момент, ТОВ не отримувала запити (можна перевірити) кінцевий беніфіциар я і директор я, дані є в банку, схема, паспорт і т.д (теж можна перевірити і доказати), надходження коштів еквайрінг в банку, термінал самообслуговування — виручка, допомоги, видаткові операції — всі
Відомі постачальники, які є в будь- якому супермаркеті. Якщо є питання, надам договори і документи. Характер діяльності вказаний, банк коли видав кредит підприємницький перевіряв. Тобто важко банку буде пояснити, що в мене щось незаконне. Що призвело до такого відношення? В банку обслуговується інший фоп, в мене довіреність на ведення рахунків, це моя свекруха, у якої кредит в банку, єдина операція по фін допомозі на неї — це оплата кредиту її з мого фоп. Все. Але співробітник банку набрала мене і сказала закрити кредит, сьогодні (було 10.03), я відповіла це буде 31.03.23, так як у мене зобов’язання по своєму бізнесу. Банк мене не попередив, в клієнт банку вказана сума на 31.03 і додала їй, що я по Закону не платник. Результат розрив відносин зі мною як фіз особою, тов і блокування карти мого родича (пенсія) Банк думає це законно? Подала скаргу в банк, можливо ви помилились, якщо така сама розмита відповідь, залишається суд і скарга в нацбанк. Але так дозволяє собі тільки державний банк, тому що гроші не ваші, держава покриє збитки. Також зрозуміла, чому у наших продуктів харчування всі рахунки в різних банках, тільки не приват
Приватбанк
Відповідь банку
25 березня 2023, 17:55
Вітаємо.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Проблема вирішена
sparky 25 березня 2023, 13:11
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
Криворукие «специалисты» Приватбанки провели полгода назад дистанционную актуализацию паспортных данных клиента ПБ (причина: вклейка фото) и дали ответ через ПБ24, что «все в порядке, данные были успешно актуализированы». После этой «дистанционной актуализации данных» карты и сервисы ПБ работали без ограничений, в обычном режиме.
Через полгода лично обратился в отделение ПБ за выплатами по ФГВФО наличными, заранее получив положительное подтверждение ПБ24 о наличии и доступности моих выплат ФГВФО. Во время оформления этих выплат в отделении Приватбанк резко отказывает в проведении выплат фонда и неожиданно решает потребовать от клиента документальное подтверждение ДМС об изменении паспортных данных, с прекращением проведения выплат ФГВФО. Это при том, что полгода назад у ПБ все было «ок» с актуализацией данных клиента и никаких претензий …

Таким образом, Приватбанк, находящийся в данный момент в государственной собственности, постепенно превратился в банк с КРИВЫМИ «дистанционными» клиентскими сервисами, которые напрасно транжирят время клиента, не дают ожидаемого результата, поскольку безобразно организованы неквалифицированными «специалистами» и «руководителями». За такой «сервис» клиентам кто-то в ПБ должен быть уволен.
Еще лучше ПБ продать в частные руки, избавив его таким образом от кумовства-сватовства на должностях, требующих соответствующей квалификации.
Приватбанк
Відповідь банку
25 березня 2023, 14:50
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Nechipai 24 березня 2023, 18:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 61/17
10−13 жовтня 2022 на приймав платежі на POS-термінал, але банк не зарахував кошти на мій рахунок, я надав банку документи, але не отримав відповіді і досі, як мені отримати свої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 19:26
Добрий вечір!
За даними з відгуку, на жаль, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта банку. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів та перевірки інформації.
Проблема вирішена
Kristina24 24 березня 2023, 14:43
Здравствуйте, 7.07.2022 года была попытка списать деньги с моих карт, мне пришли смс чтобы в течении часа я подтвердила операции, я позвонила на горячую линию и отменила операции, мои все карты заблокировали, девушка оператор сказала что день сейчас на проверке и когда я перезапущу карты деньги вернуться мне на карту, меня не было в Украине 9 месяцев, сейчас я вернулась пошла в банк и мне разблокировали все мои карты, но деньги на долларовую карту мне так и не вернулись, а это 2000$, написала письмо чтобы рассмотрели моё дело, но уже как 10 дней ни ответа ни привета, номер 102414, захожу в приват 24 чтобы проверить заявку, пишет такой заявки не существует, это как вообще понять, ну хоть бы что-то написали. Это большая сумма.
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 16:47
Добрий день!
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Ми робимо все, щоб захистити наших клієнтів від шахраїв та просимо клієнтів бути обачними, щоб самим не попасти на гачок шахраїв.
Щоб в подальшому уникнути подібної ситуації ми радимо не передавати персональні дані третім особам та не вводити їх на неперевірених і ненадійних сайтах.
Оскарження платежів проведених на сторонніх ресурсах відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, які передбачають, що оплати проведені з (3D Secure) підтвердженням одноразовим кодом, на жаль, не можуть бути опротестовані, як шахрайські.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
melburn123 24 березня 2023, 11:45
Хочу вынести благодарность сотруднику Приватбанка по имени Андрей номер290719, который помог мне в критической ситуации, когда я находясь за границей не мог войти в рриват24.Андрей не только помогал мне на протяжении всего времени перерегистрироваться при входе в личный кабинет приват24, но и сам неоднократно перезванивал мне при этом, рассказывая мне ход моих действий при регистрации.Очень ответственный сотрудник Приватбанка, большая ему благодарность
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 13:31
Вітаємо!
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу. Дякуємо, що ви з нами!
Василина Іванишак 23 березня 2023, 18:29
Відділення за адресою: Львів, вул. Щирецька, 36
15 березня знімала готівку в розмірі 13000 тис грн вбанкоматі приват банку.
Банкомат довго рахував перед видачею, видав енну кількість грошей на секунду і забрав назад, почав знову перерахунок і в результаті видав тільки 4000 тис грн. З картки зняло 13000 тис грн.
В той же момент подзвонила на гарячу лінію, вони оформили заявку, на яку за 4 дні прийшла відмова!
Подзвонила повторно, спілкувалась з оператором, описала всю проблему, зареєстрували повторно заявку, в результаті відмова!
Банк навіть не спромігся надіслати смс повідомлення, все моніторю через додаток!
Звернулась повторно до операторів, пояснюю їм в чому справа, нехай переглядають відео з банкомату, на що мені відповіли, що вони залучать дуже детальну перевірку і повідомлять. В регламенті вказувався розгляд протягом того ж дня. Знову ж таки ніякого повідомлення, перетелефонувала знову до них, на що мені оператор відповів, що банкомат видав 13 тисячних кюпюр і вони відмовляють!
І це вони називають детальною перевіркою!
Ніхто камери не переглянув, оператор сказав, що вони немають доступу до камер, повний абсурд!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2023, 12:38
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Ми вже перевіряємо інформацію по вашому питанню. У разі необхідності додатково звернемось до вас в приватному повідомленні.
Проблема вирішена
Radova 22 березня 2023, 13:58
В ноябре 2022 года по требованию банка, через Приват 24, предприятие провело актуализацию анкетных данных. В течении месяца с регулярностью раз в три дня приходили замечания, которые исправлялись или неисправлялись, так как были, мягко говоря, некорректными. Например: неверно указан состав учредителей и конечный бенефициар, хотя данные были внесены правильно, с учетом последних изменений. Анкета отправлялась без изменений и через три дня уже были другие замечания, а информация об учредителях проигнорирована или принята, и приходил список новых «замечаний», таких как неправильный КВЭД, а он у предприятия один и внесен правильно. В январе 23 года, устав от этой игры, я обратилась в отделение с просьбой решить эту проблему. Специалист по юр.лицам в течении месяца занималась тем же что и я, подавала, получала, исправляла и снова подавала. В конце концов, ей это надоело и со словами «Я не знаю как вам помочь», мне вернула документы. Все это время наш счет был заблокирован и мы не можем пользоваться средствами на счетедо сих пор!!! Директором принято решение закрыть счет. Нет слов!
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2023, 19:48
Вітаємо. Вже перевіряємо інформацію, стосовно вашої ситуації з відповідальними колегами. Додатково з вами зв'яжемось.
Dmitrich 22 березня 2023, 1:25
Тиждень не можу розмитнити вантаж на митниці, бо з картки акредитації зникли всі рахунку Приватбанку і, відповідно, у митників світиться помилка невідповідності МФО банку данним у картці акредитації. У банку порадили вказувати МФО центального банку, а не харківскої філії. Дивно, це не відповідає рахунку I-ban, у якому видно справжній код МФО. Але що не зробиш, щоб розмитнити вантаж? Вказали. Знову відмова, бо в картці акредитації геть всі рахунки Приватбанку зникли і цей МФО також відсутній.
Проблема банку відома і я не єдиний потерпілий. Відома проблема на митницях. Люди намагаються вирішити питання через митниці, податкову, банк, але вони займаються футболом. Митниця не може вручну вносити данні і бере їх через синхронізацію з базами податкової. примусова синхронізація нічого не дає і митники просять звертатися до податкової і банку. У податкової все ок, бо в її реєстрах Приватбанківські рахунки є, чому вони не передаються митниці вони не знають. Банк на запит про проблему з митницею через відсутність їх рахунків у картках акредитації на митниці лише повідомив, що вони ще раз надали податковій інформацію про ці рахунки, що не принесло змін у реєстрах митниці.

Можна, звичайно, зауважити, що це дійсно не проблема банку. Але я не погоджуюсь. Клієнт банку не може провадити ЗЕД через проблеми виключно по приватівським рахункам. У всіх відомих мені потерпілих однакові проблеми, реєстрація у них у Харківській і Сумській областях, ще кілька ФОП місця реєстрації я не знаю. Виходячи з того, що у реєстрах виникають проблеми лише з Приватом, безумовною є ознака проблем саме із його базами данних, протоколами обміну данних або у їх трирічній реформі по переходу на єдине МФО всіх філій.
Приват не може напряму передавати данні клієнтів митницям?
Якщо і не може, то має не відписуватися формальними листами, а реально пошукати причину, через яку його клієнти потерпають на митницях. Якби, наприклад, Приват уклав би угоди з рекламними агенствами на показ реклами по телеканалу, але на телеканалі матеріал би не з’явився, вони би, напевне, звернули би на це увагу, хоча напряму не працюють з телеканалом? Бо хтось не виконав свою функцію і у ланцюжку стався збій. Так от тут аналогічний збій у ланцюжку і я прошу банк подбати про своїх клієнтів і виправити ситуацію.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2023, 9:17
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Ваше питання передано відповідальним співробітникам, котрі детально перевірять дану ситуацію та зв'яжуться з вами по результату розгляду.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝