×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Оплата частинами
Після навчання мав активні договори страхування на цьому моє співробітництво з банком завершувалась, раз в місяць скинув кошти і все.
А тут вирішив придбати деякі речі і подумав чому би не скористатись послугою оплата частинами, відкрив універсальну карту подав заявку але отримав відмову, ну думаю логічно банк не бачить моїх надходжень, спробував подати заявку від імені мами яка є давно клієнтом банку, отримує тут з/п і без проблем надали ліміт який вказували, потрібний товар був куплений без жодних проблем, умови зрозумілі кожному вніс кошти вони списалась або вніс більше і подав заявку на дострокове списання/закриття угоди.
Пройшов час зайшов я в додаток і бачу карту універсальну яку я відкрив при поданні заявки на ліміт думав потрібно її закрити, але спробую ще раз подати заявку на ліміт, в цей раз попросили вказати місце роботи, розмір з/п, вказав і ліміт встановили на тому рівні що вказував + оплата частинами, що впринципі і хотів, ліміт по КК не цікавить.
Багато пишуть що банк відмовляє або зменшує ліміт. В даній ситуації це є логічно, все залежить від кредитної історії, робота, а також в якій зоні ти проживаєш (мається на увазі на скільки далеко від зони бойових дії).
Написати коментар
Такі «свої» гірше ворога! ГАНЬБА!!!
Я не маю змоги платити вам!!! І я, якщо виживу (бо ми зараз в зоні бойових дій! Хоча, що ви в цьому розумієте!!! Сидите десь на Мальдівах і витягуєте з людей останнє) я обов’язково звернусь до суду і я його виграю! Бо зараз -форс-мажорна ситуація!!! І ви не маєте жодного морального права забирати у людей останню можливість вижити! Я вас засужу!
Ви гірші за рашиків!
Ми перевіряємо інформацію по вашій картці та уточнюємо деталі. Додатково зв'яжемось з вами в приватному повідомленні.
Коментарі (2)
Банкомат перезавантажився, не видав ні картки, ні грошей
Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.
Наскільки розумію, свої гроші ми навряд чи отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Ми можемо надати інформацію по стану заявки на повернення коштів лише за зверненням власника картки. Якщо заявка вже подана і в роботі то за її результатом ми проінформуємо клієнта. У разі виникнення додаткових питань власник картки може звернутись в чат на нашому сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Коментарі (3)
Не отримав ні коштів, ні картки, персонал «розводить руками»
Ок, через декілька годин з дружиною (кошти знімав з її картки) подали заявку на повернення коштів, і почули, що все повернеться на картку до 1 дня. Потім у статусі обробки заявки раптом стало «від 1 до 3 днів», а зараз, коли пішов вже 4-й день, пише що чекати треба до 14 днів.
Наскільки розумію, свої гроші ми не отримаємо. Картку теж прийшлося перевипустити.
Враховуючи суму (20 тис. грн.) і неадекватну реакцію зі сторони банку, на жаль, прийдеться вирішувати проблему через суд.
Ми не прагнемо створювати незручності клієнтам та перепрошуємо за некоректну роботу банкомату.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку, а кошти були списані, за зверненням власника картки подається заявка на повернення коштів. При обробці такої заявки враховуються дані, які фіксує банкомат при проведенні кожної операції та додатково можуть знадобитись результати інкасації. За результатом розгляду заявки ми інформуємо клієнта.
Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію по картці чи стану заявки на повернення за зверненням третіх осіб, таку інформацію може отримати власник картки.
Коментарі (1)
Приватбанк не соромиться обкрадати людей
Коментарі (7)
Банкомат
3 раза пришлось столкнуться (снятие средств) и все три раза — проблема!
Первые два раза — операцию обрабатывает по 5 минут!!!
3й раз — 5 минут думал и вообще не выдал деньги!!!
Коментарі (1)
Три дні поспіль не можу отримати готівку в касі, купіть генератор!
Коментарі (2)
Скрытые комиссии
Комісії за поповнення картки у терміналі самообслуговування (зокрема й зарахування решти від 50 грн): з наявністю картки — не тарифікується; без картки — для клієнтів ПриватБанку 0,2% від суми (мінімум 2 грн). Детальніше з тарифами картки «Універсальна» можна ознайомитись за посиланням https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Коментарі (8)
Отказ в обслуживании без объяснения причин
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
От имени ПриватБанка знакомым приходят в телеграмм странные сообщения
✅Переказ: 6.370,31 ₴ на 4149************
Операція: Успішна.
Відправник: разова виплата від організації ООН.
❗️УВАГА: щоб гроші були остаточно відправлені вам, треба ПІДТВЕРДИТИ ваш вік👇
Скорее всего мошенники
Так, то шахраї. Користуйтесь офіційними джерелами.
Ось тут є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Вопрос по ОВГЗ
Необхідно надати джерело походження коштів на рахунках, з яких було утворено депозит, та переподати заявку.
Написати коментар
Видача готівки
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших даних.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (4)
Махінація з реалізацією монет НБУ
Пропонують звертатись у відділення. А у відділеннях, як не прийдеш — нічого немає на продаж звичайним людям. Один день не зайшов — і трапляється чудо, касир з опущеними очима в підлогу розказує, що вчора вже все продали!!!
Пропозиція для махінаторів з Приват банку: на цій сторінці
https://privatbank.ua/premium-banking/coins
добавьте інформацію що простим людям не продаєте.
А розділі детальніше добавте послання на OLX хто продає!!!
Враховуючи невелику кількість монет відсутня можливість здійснювати продаж у всіх відділеннях. Виходячи з низки параметрів було визначено перелік відділень для продажу нумізматичної продукції. Банк розподіляє отримані монети між відділеннями, список яких ми розмістили на нашому сайті: https://privatbank.ua/premium-banking/coins
Також на сайті зазначено орієнтовний місяць запуску продажу монет, які ще не стали доступними для покупки.
Продаж монет здійснюється при зверненні клієнта в касу відділення. Ми передали інформацію колегам, щоб розглянути можливі варіанти для покращення інформування на сайті про старт продажу монет.
Коментарі (2)
Як можна допомогати клієнтам в ОНЛАЙН так довго — 1:30 ? І можливо, без результатів.
Оператор написав свій номер 283540. Зараз 13:53
Скрини нашого листування
https://drive.google.com/file/d/1Rf5FKpWMVGxGXap67GxMq9FdMFa1SObT/view?usp=share_link
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити додаткову інформацію та перевірити ваше звернення в підтримку.
Коментарі (1)
Небажання розблокувати мій телефон
Війна тривала, я довго не заходив в Приват 24, а коли спробував — потрібна повторна авторизація! Після довгих розмов, переписки і теж «авторизації» 3моб таки ввімкнув роумінг мого банківського тел. 091****. А Приват Банк його заблокував і робить вигляд, що турбується про безпеку моїх грошей.
У мене є вагомі підстави думати, що ПБ просто хоче посидіти на них, як той Кощей.
Вимагаю негайно розблокувати мій +38091***… Мій телефон для зв’язку +9725475578285
Моїми грошами буде користуватись ЗСУ, а не ПБ.
Доступ в акаунт надається за логіном, який є фінансовим номером та паролем від акаунту клієнта. У вашому випадку отримати доступ до акаунту можна з використанням фінансового номеру. Якщо при самостійному вході в акаунт виникають труднощі, за вашим зверненням в онлайн чат на нашому сайті pb.ua фахівці можуть ідентифікувати вас в безпечній сесії та допомогти з відновленням доступу чи зміною фінансового номеру за необхідності.
Коментарі (3)
Доступ до кредитного ліміту на зняття готівки та перекази на картки тимчасово обмежено
Перепрошуємо за незручності. Наразі по картці тимчасово обмежене користування кредитними коштами для зняття готівки та переказів з картки. При цьому покупки в магазинах, оплата комунальних платежів та поповнення мобільного можуть проводитись за рахунок кредитного ліміту. Дане обмеження встановлюється та знімається банком автоматично беручи до уваги велику кількість факторів. З власними коштами можна проводити всі типи операцій, як і раніше.
При зверненні в підтримку в голосовому меню треба описати своє питання голосовому помічнику, а в онлайн підтримці на сайті банку можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
Коментарі (2)
отказано в обслуживании
не пользуйтесь и не создавайте счета в приватбанке, после того, как его национализировали — стал убогим.
да и постоянные очереди в кассах и к специалистам это просто ужас.
банк постоянно звонит роботом и спамит мой номер телефона, даже когда меня заблокировали, я не давал разрешение на звонки.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію.
Коментарі (4)
Выдача валютного депозита
Написати коментар
зверхнє відношення
Нам дуже шкода, що звернення у відділення залишило у вас неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Проведемо відповідну роботу, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Написати коментар
Исчезли 10871 грн
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Написати коментар