Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
yur3478 19 травня 2023, 15:02
Ситуація: користуюся банком багато років, є кредитний ліміт на картці, але завжди коли користувався сплачував всі обов`язкові платежі вчасно, жодного разу прострочень не було. Зараз виникла необхідність зробити більший платіж і я подав заявку на збільшення ліміту. В Приват 24 попросили вказати додаткові дані, я їх вказав, і отримав повідомлення, що збільшення схвалено, а також побачив збільшений ліміт на картці. Виконав необхідний платіж, а через декілька хвилин побачив, що банк знову знизив ліміт! Тобто картка перейшла в овердрафт, тому що витрачено більше фактичного ліміту. І мене навіть не попередили. При цьому досі висить останнє сповіщення про те, що ліміт успішно збільшено!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2023, 16:30
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за описаною ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Проблема вирішена
Kolhoznyk 19 травня 2023, 8:34
Цікавий кейс, при якому клієнт ПБ є не захищеним і немає можливості доступу до свого рахунку, коли клієнт, котрий скидає вам кошти на карто (після купівлю нею чогось у вас) подає жалобу, що то було незаконно. Але ви до цього домовились. А банк заблокував рахунок.
Деталі:
Проводилась Продажа 500$ з KUNA біржі usdc. Це українська біржа. Продаж проходив по p2p. через KUNA bot. Відгукнувся покупець. Я направив йому номер карти. Він скинув мені кошти на рахунок. Я відправив адресу 500usdc. На наступний день ПБ блокує карту. Почали розбиратись чому. Від них — «клієнтка пожалілась, що вона розказала свої креди від рахунку і треті особи зняли кошти». На моє питання — а я при чому тут? Вони запросили підтвердження. Я відправив всі скріни операції, переписки KUNA support. На наступний день розблокували. Пройшли 4 дні. Мені ті кошти потрібні були, щоб жити, тому їх не знімав і сімʼя користувалася картою. Плюс я в них є (вже був бо виходжу) юридичним клієнто із залишками різних валют, нормальною історією. І от, через 4 дні блочать карту. Я починаю знову розбиратись. Співробітниця, котра розблокувала карту мені зара каже — «як виявилось це так просто не робиться. СБ заблокувала карту і буде розбиратись. це триває 30 днів». Сьогодні — вже 30 днів!!! За цей період я декілька разів писав листи, десяток-другий переписуюсь з підтримкою, як в пб24 так і через дзвінок — всі говорять одне і те саме повідомлення: «розбираються. Вибачте. Ми не знаємо деталей».
Що не так з цим банком стало!!! Він скотився до рівня «так собі контора»!
Не рекомендую цей банк, якщо ви маєте рахунки в крипто біржах, на котрих ТОРГУЄТЕ СВОЇМИ КОШТАМИ КОТРІ З НЕБА НЕ ПАДАЮТЬ!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2023, 11:36
Добрий день!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією. Банк діє відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг (п.п. 1.1.3.2.7.) та проводить належну перевірку за ситуацією, за результатом якої з вами буде проведено зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
марія максимчук 18 травня 2023, 14:31
Доброго дня, внесла в термінал самообслуговування 5000 грн, стався збій в системі, створила заявку на повернення коштів. яка довго очікувати наповернення грошей, чекаю вже три дні.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2023, 10:39
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
На цей час заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись у внесенні коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
buffet2100 18 травня 2023, 10:58
Потрібно було зняти гроші з картки іншого банку. Банкомат «приватбанку» замість грошей видав помилку. Гроші з рахунку списалися. Спроби додзвонитися до служби підтримки привату виявилися марними. Штучний інтелект хвилин 5 розказує якісь нісенітниці про покращення сервісу і в кінці каже, що номер телефону не числиться в їхній базі і завершує розмову. Хоча, свій спам вони розсилають на цей номер.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2023, 14:31
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, що пов'язані з роботою банкомату. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону, а також деталей ситуації.
Maryna941 17 травня 2023, 14:07
31 серпня 2023 року банкомат, який працює тільки на видачу купюр, надав мені пошкоджені купюри. Сума невелика, 1000 грн, але їх ще потрібно заробити. Після відвідування відділення банку, купюри банком було вилучено для проведення експертизи. Дуже довго чекала на відповідь, а сьогодні мені повідомили, що я не можу доказати, що пошкоджені банкноти я отримала саме з їх банку, тому мені їх не повернуть. Виникає питання, яким чином пошкоджені купюри потрапили до банкомату?! Можливо це нова схема роботи банку по обміну пошкоджених купюр за рахунок громадян?! Будьте уважні, банку не можна довіряти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2023, 10:50
Вітаємо. Бачимо, що описане вами питання було детально розглянуте відповідальними спеціалістами, за результатами котрого з вами було проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Виктор Дубинчук 17 травня 2023, 11:41
17.05.2023 року я намагавсься зняти пенсійні кошти в бакоматі за адресою пр.Лісовий, 14 з пенсійної діжитал картки. В результаті кошти не отримав і вони пропали з картки. При цьому в банкоматі з’являлося повідомлення про помилку і надпис що кошти не будуть зняті з картки. Як це розуміти? Як пенсіонер може 14 днів (інформацію надав банк) чекати повернення пенсії на картку? А жити за які кошти? І ще хочу добавити, проблеми чомусь виникають з моєю пенсійною карткою. Перший раз співробітниця забула повідомити про всі можливості картки. Другого разу пенсійна картка була заблоковано по причині, що співробітник банку просто не внесла в базу платіж. А зараз просто … у мене не має слів. Поверніть кошти на пенсійну картку.
Висновок напрошується сам собою- треба міняти банк для отримання пенсії.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 13:32
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо. Якщо у вас залишились інші невирішені питання, напишіть нам, будь ласка, у особисті повідомлення.
Проблема вирішена
grow0125 17 травня 2023, 11:35
Приватбанк заблокировал карту для виплаты пенсии, без каких либо предупреждений и сообщений на основании наложения ареста на счет исполнительной службой, насколько я знаю по законодательству арест на пенсионные карты не делаеться, от банка никакого ответа добиться не возможно, это худший на данный момент банк Украины, может подскажете какие дальнейшие действия для быстрой разблокировки щета, до исполнителя дозвониться по указаному номеру невозможно.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 13:26
Вітаємо. Законом скасовано дозвіл на можливість користування коштами до 100 тис. грн. по арештованим рахункам, який було тимчасово встановлено з березня 2022 року. Ми можемо зняти встановлене обмеження лише коли отримаємо документ від виконавчої служби про зняття арешту. Будь ласка, зверніться до органу, який встановив обмеження для направлення в Банк відповідного документу — тоді ми одразу зможемо відновити роботу рахунку.
Також варто зазначити, що згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, власник рахунку має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
El Gatto 17 травня 2023, 8:17
Здравствуйте. Прошу прощения за русский язык, так уж вышло, что я из русскоязычного региона Украины.

Приватбанк позиционирует себя, как банк, который сохранит ваши деньги, когда вы за границей. Сохранит буквально — вы ими больше не воспользуетесь.

Сегодня я хотела купить ребенку вещи на лето. В магазине под названием Таргет. Это американский магазин, т.к. моя семья находится в США. Так уж вышло, что из-за войны нам пришлось уехать.

Магазин имеет сайт. Я сделала заказ. Магазин разбил мой заказ на две части: одна поменьше с медленной доставкой и одна побольше с быстрой. Поменьше заказ я оплатила, вторую часть мне заблокировал приват с пометкой — подозрительный сайт, подозрительный платеж, ничего не дадим, мы вас не звали. Обе оплаты были одновременными.

Начинаю писать оператору. Переписка заняла более двух часов. Суть — введите код из смс и мы может быть разрешим платеж. Смс мне почему-то не приходит. Оператор решает якобы мне помочь и сменить вместо смс подтверждение платежа на пин-код. Хорошо, я соглашаюсь на всё, всё равно других вариантов нет.

Начинается подтверждение меня, как владельца. Я фотографировалась десяток раз: с картой, с паспортом. Они постоянно ничего не видят — номер карты, данные паспорта, ничего им не видно. На последнем фото я всё отлично видела, они не видели.

Предложили видеозвонок. Я соглашаюсь, потому что см. выше вариантов нет. Позвонили. Вроде я это я, они видимо остались в сомнениях, но мы начали двигаться дальше.

Оператор просит повторить платеж. Повторяю. Платеж снова блокируется. Пишу оператору. Она отвечает, что она думала, что я буду платить через приват приложение. А через сайт на ноутбуке им что-то не так, опять ничего нельзя и идите по ссылке приват\риск. Спрашиваю, в чем их проблемы? Я подтвердила себя, отправила кучу фото, меня записали на видео (мой видеозвонок записан) и снова мы возвращаемся к тому, что мне надо отправить смс.

В чем смысл, если я подтверждаю себя лично, а мне снова требуется просто телефон? Оператор отказалась отвечать. Послала меня к оператору моего мобильного, потому что она решила, что это мой оператор блокирует их смс.

Я пообщалась со своим оператором мобильного. Он ничего не блокирует. К слову, у мужа точно тот же оператор и ему доходят смс от привата.

Чат завершен, помощи ноль, результата ноль, смс не приходят, платеж заблокирован.

А теперь результат? если вы за границей, берите с собой карты других банков, покупайте наличку, делайте что угодно, но не карту привата. Он заблокировал мужу оплату авиабилетов из Польши сразу моментом. И чтобы подтвердить и прочее, нужен роуминг, карта, деньги на телефоне, короче вообще всё. И никак не подразумевается, что у вас могут быть проблемы со связью. Приват постоянно блочит оплаты из-за границы, по своим причинам, любым. Не тот айпи — велком блок. Хотите сменить номер телефона — велком видеозвонок, что вы это вы. Хотите что-то оплатить — забудьте, денег из страны он вывести не даст. И так мило, что переводы с моей карты на мою кредитку, на карты по Украине, нова-ком и прочее не требуют никаких подтверждений вне зависимости от суммы.

Отвратительный банк. Снимаю все деньги с дебетовой карты и идите вы к ч***у. Спасибо за внимание.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2023, 9:36
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час оплати в інтернеті та при зверненні у підтримку. Дійсно, з метою збереження коштів на рахунках клієнтів ПриватБанк відхиляє платежі такого типу, доки клієнт не підтвердить, що він свідомо проводить зазначену операцію. Якщо ж дійсно клієнт здійснює оплату в даній точці (на сайті), він завжди може розблокувати проведення платежу за посиланням: https://pb.ua/risk. Окремо зазначимо, що SMS-повідомлення було підготовлено та відправлено, але оператор не зміг надіслати повідомлення. Рекомендуємо звернутися до вашого мобільного оператора за консультацією. Ми проведемо роботу зі спеціалістами чату підтримки, для того, щоб уникнути неточності у наданні ними інформації.
Тетяна Ткачук 16 травня 2023, 19:57
Я раніше всім розповідала і радила Приватбанк. Кредитні кошти я не використовувала, але і тримала про всяк запас. Знала що нікому не можна передавати СVV код і термін дії картки. І на цьому була впевнена що це є 100 % захист. І от виявляється що 15.05.23 р о 7,41год. у мене було перекинуто 414 грн. кредитних коштів на якийсь іноземний сайт.. Так, як я в цей момент збиралася їхати в обласну лікарню на контроль (післяопераційний перелом), то не помітила повідомлення телефону. О 7,53 у мене переводяться 3 748 (як потім виявилося — на Onlyfans). і у 8,03 ще одна спроба, на яку було недостатньо коштів. О 15.22 цей американський сайт відхилив трансакцію 3748 грн. і кошти повернулись. Коли, я це помітила вже був вечір і я заблокувала всі картки, в кіберполіцію заявила, а гроші буду змушена віддати, тому, що знаю, що винних не знайдуть, і не повернуть. Але це є вина Приватбанку!. Ясно, що злита інформація по карточках. Питання вже риторичне. І цей недолік скидає рейтинг такого відомого і поважного банку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2023, 20:38
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Платіжну інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненям до підтримки банку ви можете залишити запит на оскарження операції, відповідно до правил платіжної смистеми.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Marynka17 16 травня 2023, 19:54
Отримала повідомлення про арешт рахунку. Перевірила Дію — відкритих проваджень немає. Перевірила на сайті Мінюст «Єдиний реєстр боржників» — відкритих проваджень немає (посилання на сайт Приват банк надає в повідомленні в застосунку та у вебдодатку).
Дзвінок Персональному менеджеру, пообіцяла що мені передзвонить техпідтримка.
Техпідтримка не передзвонила. Персональний менеджер більше не взяла трубку.
3700 і через довжелезне айвіарменю нарешті мені повідомили номер провадження, за яким заарештовано рахунок — провадження ЗАКРИТО у листопаді 2022 року.

Приватбанк на основі застарілих даних наклав арешт на рахунок за виконавчим провадженням закритим 6 місяців тому!!!

Тепер Я повинна ще й доказати, що в мене немає боргів = відкритих проваджень! звернутись до мін.юсту щоб вони перевірили і направили інформацію в Приватбанк! І скільки на це піде часу невідомо… які для цього потрібні дії невідомо…

Що це за автоматизація що «прискорює» процес стягнення?!
Приватбанк немає актуальних списків боржників!
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2023, 20:25
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Manzya0510 16 травня 2023, 16:53
Банк заблокировал счета, после этого позвонил сотрудник и начал рассказывать что я украл 170 000, на вопрос как я их украл, сразу пошел истерический крик что какая тебе разница как, ты их украл, предоставь документы, при том что я фоп и они видят мои обороты по фоп, когда пришел в банк и развалил их за их клевету, сказали мол извините это служба безопасности банка выводят так на эмоцию людей, так может мне банк тоже вывести на эмоцию?
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2023, 17:18
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 травня 2023, 16:25
Відгук не зарахований (на 19.05.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Проблема вирішена
h001 16 травня 2023, 13:09
Була заборгованність перед Приватбанком. Банк подав до суду щодо її стягнення без попередніх повідомлень про це. Я погасила всю заборгованність, включаючи штраф який був нарахован в березні 2023. Отримала довідку, що немає заборгованністі. Спілкувалась з саппортом щоб відмінили суд, тому що заборгованність була погашена кілка неділь назад. Але вони сказали що не можуть цього зробити. Для банка це тільки 1 заява яка робиться и подається через e-суд за 5 хвилин. Але банк не може це зробити. Я зараз у інший країні і розумію, що не було ніякого сенсу гасити заборгованність, тому що все одно буде суд і можно було б потім домовитись з виконавцем щоб виплачувати кожного місяца по 300−700 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2023, 16:07
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
wikki20 16 травня 2023, 0:52
14.05.2023 о 7:03 ранку в додаток ПриватБанку почали приходити повідомлення про списання коштів з моєї кредитної карти, яка була відкрита у ПриватБанку. Я відразу заблокувала карту у додатку та зателефонувала на 3700. По моїй картці відбулося 5 операцій на списання коштів на протязі 1,5 хвилини на загальну сумму 1600 USD. Співробітник банку повідомив мені, що кошти були списані американським сайтом і взяті в резерв за товари чи послуги, які чекають на підтвердження від замовника товару чи послуги. Після двох діб пекла спілкування з кол-центром зараз я розумію, що схема однакова… без будь-якого підтвердження операції списання грошових коштів (телефонний дзвінок, СМС повідомлення з кодом, повідомлення в додаток) тебе звинувачують в передачі даних картки іншим особам, або ще гірше ніби ти дебіл і оформив підписку не помітивши цього на американському сайті, стверджують, що банк зробить все можливе для повернення коштів, але це може тривати: 1. Одинадцять діб, якщо сайт не отримає підтвердження про отримання товару чи послугу замовником. 2. 45−120 днів, якщо гроші знімуться з резерву. Але гарантії про повернення авжеж не надають і на питання про нарахування відсотків та погашення суми основного боргу відповідальність з мене банк не зніме навіть на період проведення розслідування. Зате на сьогодні знаю, що ПРИВАТБАНК НАДАЄ ГАРАНТІЮ НА КРАДІЖКУ КОШТІВ з рахунків своїх клієнтів і не являється безпечним банком. По шаблону в мене прийняли 5 заявок на повернення коштів і заяву на шахрайство. Але мене ніхто не ошукав окрім банку, запевнивши мене, що він надійний. І ця справа не про шахрайство, а про КРАДІЖКУ. Я нікому не віддавала карту, не губила її, не надходило ніяких дзвінків з опитуванням даних по карті і платежів не відправляла. Тим паче, що фізично це зробити неможливо — 5 платежів за 1,5 хвилини. Поки я подавала заяву в поліцію, мені прийшло повідомлення в додаток ВІДМОВА. Статус картки — Не обслуговувати. Сума операції 100 USD. Дзвоню на гарячу лінію, питаю у оператора чи це знову спроба зняття. Вона мені відповідає, що це кошти мали повернутися, але картка заблокована, тому їх не зарахували. Питаю, чому мені заблокували карту на вхід, тим паче, що я уточнювала цей момент у попереднього оператора. На це запитання оператор мені відповісти не змогла, сказала, що самостійно я перевипуск заблокованої карти зробити не можу, тільки звернувшись у відділення (це була неділя) і заблокувала мій номер для звʼязку з кол-центром. Наступного дня у відділенні мені повідомили, що це була ще одна спроба зняття грошей, але вже іншим сайтом і карта на вхід коштів не заблокована.
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).
2. Чому при відкритті кримінального провадження мені банк навʼязує сплату відсотків, погашення основного боргу зрозуміло я буду оскаржувати в суді.
3. І чому ваші некомпетентні оператори несуть різну ахінею і при цьому не приходять повідомлення про оцінку за спілкування з клієнтом.
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2023, 10:05
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути відсотки, які нараховані на заборгованість.
Обов' язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та додатково з вами зв' яжемось.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
ruslantamerlan 15 травня 2023, 14:13
Неодноразово при звичайних стандартних технічних накладках супроводжував свої заявки в СallСenter рукописною заявою.
Інциденти вирішувалися завжди, всі красавчики. Так було у 2011, 2012, 2019 роках.
Запитую тут у співробітника ім'я керівника Приват24, чиє ім'я вказати у заяві.
Відповідь:
«На жаль, відсутня можливість надати таку інформацію.»
Питаю: З якої причини можливість відсутня?

Він мені видає: «Згідно Конституції України (ч.1.,2 ст. 32), ЗУ «Про інформацію (ст. 21),
З У Про захист персональних даних (ст. 2, ч.1,2 ст.14)
надання такої персональної інформації не є обов´язковою умовою.»

Чи відчували глибину маразму? Це таємниця.

Кажу це державний банк. Всі хто там працює публічні особи і це марення до них не застосовується.
Ігнор.

Запитую, дайте ім'я на кого писати. Теж ігнор.

Взагалі люди збожеволіли. З цією війною у людей бажання допомагати взагалі зникло.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2023, 16:08
Добрий день!
Даний майданчик не є каналом звернень, через який ми можемо прийняти офіційне звернення від клієнта, оформлене належним чином. Ми раді допомогти у вирішенні питання та, на жаль, не отримали від вас даних, які б могли дати можливість ідентифікувати вас та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
RomanPetrenko 15 травня 2023, 4:13
Дуже давно працюю з приват банком. Був кредитний ліміт в 75 000 гривень. Навіть зробив Голд карту. Часто проводжу грошові операції, як з кредитними, так із власними коштами. Лише в квітні-травні банк заробив на комісії порядку 3000 гривень. Але раптом шось стукнуло і банк зменьшив кредитний ліміт до 0. Заборговоностей немає. Дуже незрозумило. На мої питання оператор каже, шо на ліміт впливає багато чинників і бла, бла, бла. Але я і так активно користуюсь послугами. Навіть планував відкрити долларовий рахунок, так як работодавець платить зарплату в цій валюті. Але …Прощавай приват
банк, привіт Моно Банк.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2023, 8:30
Доброго ранку!
Річ у тім, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку суми та можливості надання ліміту. Шкодуємо, якщо зниження ліміту доставило вам незручності. В подальшому банк може переглянути своє рішення та збільшити ліміт.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
trybar 14 травня 2023, 12:50
13,05,2023 чоловік зробив помилковий переказ грошей (4500грн). продавець в телефонному режимі продиктував номер карти та переплутав останні цифри. Він продиктував 5168 7456 1406 2054, а потрібно було 5168 7456 1406 5024
А та людина, якій прийшли випадково гроші, не погодилась їх повернути.
Я розумію що в тому є наша вина, на ОЛХ платити наперед не можна, але була потрібна термінова покупка дивану, і в метушні все пішло коту під хвіст.
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2023, 15:08
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Ми завжди раді піти назустріч та в такій ситуації банк не має правових підстав для примусового повернення коштів з картки отримувача. Повернення можливе за згоди отримувача.
Проблема вирішена
Инна Малахивская 14 травня 2023, 9:24
Всегда была довольна работой Приват банка, но последнее время работа ухудшилась. Еще В субботу 6 мая (прошла неделя и тишина) я внесла деньги в сумме 4800 и мне выдало, что операция не может быть проведена, для возврата денег обратитесь 3700. Позвонила, сказали, что после инкасации ЕСЛИ в терминале будет обнаружен избыток денег на сумму, о которой я говорю, то мне вернут деньги на карту. Я не понимаю, что значит ЕСЛИ. Я внесла деньги и они пропали. У меня остался чек терминала где все написано. Мне стоит писать какое-то заявление уже сейчас или мне поверить оператору, что заявку о возврате средств на карту? Неприятно, потому что средства для перевода нужны мне срочно. А получу я их неизвестно когда, если вообще получу если никто не украдет и скажут досвидания!
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2023, 10:03
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата.
Наразі додатково подавати заявку немає потреби. На цей час заявка на повернення коштів вже в роботі. Очікується звірка результатів інкасації, що дозволить нам підтвердити внесення коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Сергій Смірнов 13 травня 2023, 14:14
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Металургів, 3
Депозит був відкритий для придбання валюти за адекватним курсом.
Він закінчувався 12.05.
13.05 хотів зняти гроші, зайшов у додаток, а мене сповіщають що депозит подовжено.
Тобто за замовченням стоїть відмітка на автоматичне подовження. Жодного повідомлення що депозит закінчується немає (хоча спаму у сповіщеннях та телефонних дзвінких від банку забагато).
Тобто я маю сам слідкувати щоб не пропустити короткий проміжок у 5 днів, щоб виявити бажання зняти гроші, інакше вони знову блокуватися на 3 місяці.
Вважаю що це шахрайство з боку банку.
Після отримання депозиту завершую співпрацю з цим банком і всім буду рекомендувати не співпрацювати.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2023, 15:13
Вітаємо.
За строком можна закрити вклад протягом 5 календарних днів з дати закінчення строку вкладу.
В Приват24, меню 'Сервіси — Депозити — Мої вклади', виберіть депозит, клікніть 'Детальніше' — Розірвати депозит.
Виплата коштів проводиться в онлайн-режимі (гроші надходять відразу після розірвання).

Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад, Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
На четвертий день після закінчення терміну банк повідомляє клієнта про продовження депозиту на новий термін по одному з каналів комунікацій (E-mail, Врізка в Приват24, PUSH в Privat24, SMS).
Проблема вирішена
Сергій Лунін 13 травня 2023, 8:22
Вітання, Що можу розповісти по факту, банком не користуюся з 2021 як основним. З 2022 року це стало ПП ПриватБанк, а як ви знаєте в Приватне підприємство в наш час вкладати кошти або зберігати це просто твоя марна справа іх заробітку для невідомого ПП шахрая …
А тепер до суті заблокували картки без будь яких попереджень від банку і навіть Виконавчої служби, так знаю зараз боти ПП ПриватБанк налетять і будуть верещати все горло що потрібно платити по рахунка, то тримайте відповідь боргів по рахунках немає.
По друге якщо рішення виконавчої служби воно повинно було по перше сповістити, а головне викликати до суду, але про що це я які наразі суди))).
Ось так людей без будь якого інформування залишає ця лавочка без коштів на існування. Ось цікаво на дану карту приходить Пенсія, що можна сказати піду під магазин просити милостиню на шмат хліба, а що робити.
Ви скажете зателефонувати в службу підтримки, так відповім легше в Пентагон до телефонуватися до оператора чим В Приватне підприємство ПриватБанк…
А виводи зробить читач сам з мого допису.
Я вже зробив рахунки будуть переведення до інших Поважних Фінансових закладів які дбають про клієнтів і закон.
Банк не рекомендую так як можете залишитися без коштів на існування.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2023, 9:50
Вітаємо.
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на карти накладено арешт, ви маєте змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього вам необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Також ви можете вже відкрити нову Digital-картку. Нова картка не буде заарештована, тобто ви зможете її поповнити та проводити видаткові операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlfaKeeper 13 травня 2023, 0:29
Рівень послуг, що надаються клієнтам, спустився нижче рівня каналізації. Вважаю жахіттям те, в що перетворили цей банк за останні роки.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2023, 9:43
Вітаємо.
Нам дуже, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити, що сталось, та допомогти розібратись.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк / Відгуки про Приватбанк 📝