×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.8 | 45.8 |
USD | 41.15 | 41.75 |
Всі курси банку |
Не дают кредитный лимит
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
Коментарі (4)
Банкомат не видав готівку, через вимкнення світла
Прямо під час співпраці з банкоматом вимкнули світло у ТЦ.
Картка з якої знімали кошти належала monobank, картка на чоловіка Асадченков Павло Валерійович.
Сума зняття 10 000 грн + комісія 90 грн.
Гроші в рахунку були списані, проте банкомат видати їх не встиг.
Приват банк із запитом на повернення коштів по цій транзакції «відфутболив» до monobank — у.
Monobank заявку прийняв, сказали чекати до 07.02. В разі, якщо до цієї дати кошти не повернуть, будуть подавати на «оскарження транзакції».
Сьогодні 06.02 21:26, зрозуміло, що гроші не повернуться.
Час який дається на розглядання заявки приватбанком — сплив. За цей час інкасація у банкоматі була як мінімум двічі.
Маю величезне питання до ПРИВАТ БАНКУ!
Чому дана ситуація має розглядатися через міжнародну платіжну систему?!
Приват Банк — банк шахрай.
Або такі заявки просто не розглядаються в індивідуальному порядку.
Я вагітна жінка, на 8-ому місяці вагітності.
Гроші знімали для покупки візочка.
Наразі ми без візочка і без грошей.
Мене просто дуже цікавить питання, на яких підставах ми маємо чекати наші ВЛАСНІ кошти 2 тижні потім ще 60 днів, а потім може ще 60?
Може ще рік почекаємо?
Якби я була власницею картки, вже звернулась би у суд, із відповідною заявою.
Регламент встановлений міжнародною платіжною системою (МПС) на опрацювання подібної заявки складає до 120-ти днів. Якщо у підтримці банку емітента чекали 10 днів з дати проведення операції перед подачею запиту в платіжну систему це не означає, що за ці 10 днів заявка вже була у нас і термін її опрацювання сплив, а скоріше навпаки, заявка в цей час ще не була передана в платіжну систему. За зверненням власника картки ми можемо перевірити чи надійшла вже нам заявка та прискорити її розгляд.
Коментарі (3)
Банкомат не видав гроші
Намагався зняти гроші з картки Mono (2023−01−26 17:43:14) в банкоматі за адресою м. Бориспіль, вул. Київский шлях, 2/6, ТРЦ Аеромол. В момент нарахування вимкнули світло, банкомат відключився, але списання коштів відбулося (10 090грн).
В той же вечір залишив заявку на повернення через підтримку Монобанку і ось яку відповідь я отримав:
«Заявка по транзакції від 26.01.2023, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 07.02.2023.
Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження цих транзакції (середній термін вирішення питання — близько 60 днів, якщо відповідь від платіжної системи надійде раніше зазначеного терміну — вас обов’язково повідомлять).
Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов’язково з вами зв’яжемося. Ми робимо все для захисту ваших інтересів.»
Сьогодні вже 6 число, отримав таку відповідь від підтримки Mono:
«Павло, доброго дня! Мене звуть Тетяна.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!»
Тобто ПриватБанк за весь цей час, з 26 січня, заявку не розглянув. Питання, чи є такою великою проблемою перевірити запис з камери, накладні по інкасації та повернути кошти? Моя сім'я розраховуває на ці гроші, а нам пишуть чекати ще до 60 днів…
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією при користуванні нашим банкоматом.
Регламент та правила оскарження операцій проведених в мережі іншого банку встановлені міжнародною платіжною системою, яка і визначає терміни протягом яких розглядається заявка. Виходячи з коментаря підтримки вашого банку, наведеного вами ж, заявка тільки 6.02 була відправлена в платіжну систему, відповідно, ми не мали змогу її розглядати 26.01, адже вона ще до нас не надійшла. Зі своєї сторони ми завжди опрацьовуємо заявки якомога швидше та можемо перевірити чи надійшла вже до нас ваша заявка, якщо ви напишете нам в приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Відкрити валютний депозит можна на 2600, а зняти за раз тільки 2400
А якщо серйозно чому ви робите життя клієнта некомфортним?
Зняття валюти доступне, але на зняття коштів діють деякі обмеження:
— У гривні – 100 тис. грн на день.
— У валюті рахунку – 100 тис. грн (в екв.) на день.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
Коментарі (3)
Банк не видає валюту
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Коментарі (5)
Чому за 2 тижні не сформований пакет документів по Chargeback?
По перше, повиннен бути запис наступного змісту: «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45−120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.«Але такого запису немає. Нагадаю, що мною переданий пакет документів ще 25.01.2023 і через 10 днів нічого не змінилося. Тобто мої документи навіть не розглядалися і не передані в платіжну систему.
По друге — якби документи були передані в платіжну систему, то Аліекспресс тут же б заморозив моє замовлення (ордер), оскільки зі свого досвіду я знаю, що якщо ПриватБанк по справжньому формує пакет документів і передає їх в арбітраж по Chargeback, то Аліекспресс відразу заморожує замовлення (ордер), але станом на 04.02.2023 замовлення (ордер) не заморожений, а значить ПриватБанк нічого і не передавав.
І це все при тому, що я вже був запис по даній заявці в цьому відгуку — https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/314297 але з тих пір нічого не змінилося. Бардак як був — так і залишився.
Банк вже опрацював зазначену вами заявку. Ви можете бачити інформацію по статусу повернення коштів за посиланням, яке ви навели вище у самому відгуці або в особистому кабінеті Приват24 в меню «Налаштування» -«Комунікації» — «Заявки». Радимо переглянути виписку по картці на наявність повернення від торгової точки за операцією по якій формувалась дана заявка. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті або написати тут в приватному повідомленні.
Коментарі (4)
Ледач і брехуни
Коментарі (5)
Банкомат списал деньги, но наличку не выдал
Была создана заявка на возврат средств со сроком исполнения от 1 до 14 дней с инкассацией банкомата и пересчетом в нем средств.
Надеюсь банк не только вернет средства, но и возместит ущерб! Так как люди говорили, проходящие мимо меня (заполняющей заявку на возврат), что банкомат уже давно выделывается. Как списывать комиссии за каждый шаг, так молниеносно, а возврат ждите непонятное кол-во времени. Мы живем в непростое военное время и деньги сейчас нужны каждому, ожидание может стоить жизни! Надеюсь вопрос будет решен в кратчайшие сроки!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та перевірки інформації, стосовно заявки на повернення коштів.
Коментарі (1)
Скарга на банк ПРИВАТБАНК
Проведення платежів в інтернеті та їх оскарження регламентовано правилами міжнародної платіжної системи. Платіжна системи встановила чіткі критерії до операцій, які банки можуть оскаржувати, як шахрайські. Оплати підтверджені 3D-secure за правилами платіжної системи, на жаль, не можуть бути нами оскаржені, як шахрайські. Окремо зазначимо, що проведення подібних платежів можливе за умови введення даних картки, що відомі лише її власнику та підтвердження їх за допомогою коду, який відправляється в SMS на фінансовий номер клієнта або в мобільний додаток, доступ до яких також має сам клієнт. Виходячи з інформації в кінці відгуку можемо припустити, що ви, як автор відгуку не є власником картки, про яку йде мова. В такій ситуації радимо власнику картки самостійно звертатись в підтримку на нашому сайті для отримання консультації.
Коментарі (2)
незрощзміле зняття коштів
-8.00(пів батона), являюсь інвалідом і користуюсь карткою киянина, з якого дива — невідомо, вже по 8грн.здирають з пенсіонерів
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)
Утримання заблокованних коштів
Коли проводиться оплата карткою, за кадром відбувається багато операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані по операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, коректність введених даних за карткою). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Іноді виникають такі ситуації, коли при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів. Радимо очікувати оновлення балансу по картці у вказаний термін.
Написати коментар
Незаконне списання коштів
Оплати у інтернеті могли бути проведені тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду таких заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
Коментарі (1)
Хочу повернення коштів
Коментарі (1)
Банкомат видав не всю суму
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Приватбанк ворует деньги.
На даний момент, дійсно, спостерігаються тимчасові складнощі з відображенням операцій повернення у Приват24. Ми вже працюємо над усуненням. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Спробуйте відкрити виписку у pdf форматі через меню Приват24 ´Сервіси — Послуги — Довідки — Виписка по картці / рахунку´.
Коментарі (3)
Поповнила рахунок на 2000, а термінал видав на екрані 1800.
Я чекала що цифри «дотанцюють» до тієї суми, яку я внесла — 2000 грн. Ні, 1800 грн і все. Я побігла у відділення Привату, де спеціаліст зробила заяву і заспокоїла, що через 3 дні касу знімуть і повернуть гроші.
На слідуючий день колеги по роботі мені сказали, що «плакала моя двухсотка». Гроші вкрадуть, а з мене зроблять дуру.
Я давно звикла декілька разів рахувати гроші і я поповнювала рахунок, рахуючі гроші.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей.
Коментарі (2)
Оплата частями
Зарплата регулярно приходит на карту привата.
Специалисты в отделении уже и информацию обновляли и акцию кешбека на кредитку подключали.
Ничего не меняется.
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
Коментарі (7)
страховку в приватбанка
В першу чергу зазначимо, що ПриватБанк має чітку позицію щодо територіальної цілісності України. Тимчасово окуповані території не перестають бути частиною нашої держави. Ми бачимо причину відмови по вашій страховій події, яка не була сформульована банком та страховою компанією так, як вами подано вище у відгуці.
Відповідно до умов договору страхування визначено території на яких діє страховий поліс. Як зазначено у п.п. 12.1. Місце дії Договору страхування – весь світ, з урахуванням обмежень п.12.2. поліса.
12.2. Дія Договору не поширюється на тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей, а також Автономну Республіку Крим, на території, які офіційно визнані зонами військових дій (збройних конфліктів).
Відмова у виплаті за заявкою по страховій події базується виключно на умовах договору страхування, які визначають перелік територій на яких діє страховий поліс.
Коментарі (3)
Зникли кошти
Спочатку звернувся в онлайн підтримку — сказали чекайте 3 банківські дні, пройшло вже більше тижня, а коштів так і немає. Потім прмйшов у місцеве відділення де спеціаліст створив заявку на повернення. І все б нічого, але її розгляд 45−120 днів! Це прининішній ситуації в країні, коли незрозуміло що через тиждень буде. Тобто банк по якійсь незрозумілій причині привласнив мої кошти, а на їх повернення я повинен чекати 4 місяці, коли вже ті 8000 грн може нічого не варті вже будуть.
Перепрошуємо за незручності. Банк не забирав ці кошти. Наразі питання лише у відображенні операції повернення у виписці в Приват24, а не в поверненні самих коштів на картковий рахунок. Ви можете переглянути виписку з усіма операціями сформувавши її в сервісі довідок. У вебверсії Приват24 це меню «Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка», а в мобільному додатку Приват24 меню «⠶ — Послуги — Довідки – Виписка — Виписка по картці / рахунку».
Коментарі (5)
Важка процедура відновлення співпраці для давніх клієнтів
Як виявилося, у пенсіонера була раніше картка Універсальна й вдалося відновити доступ до Приват24, надати документи на актуалізацію даних для подальшого обслуговування. Перед банком пенсіонер має прострочену заборгованість: на зазначеній картці, строк дії якої вже був вичерпний, й транзитному рахунку 2924* (начебто штрафи). Сума відносно невелика, може бути важко, але співпрацювати з банком пенсіонер не відмовлявся.
Вирішили почати з перевипуском картки, оскільки зі собою пенсіонер її не мав. Спрацювала система безпеки й злетів фінансовий номер. Ось тут починається труднощі, які дуже важко вирішити дистанційно… Робот Яна це щось. Не кожна людина (особливо похилого віку) може правильно з нею поспілкуватися, а якщо вона тебе «не почує», то повісить трубку. Проходження фотоідентифікації (для встановлення фінансового номеру), якщо правильно пройти «квест із роботом», здійснюється набагато швидше, ніж проходження відеоідентифікації. Потім можна знову відновити доступ до Приват24. Знову спроба перевипуску картки й знову спрацювання системи безпеки… У деяких районах міста було відсутнє електропостачання, зв’язок був поганий, то подзвонити на номер 3700 не вдавалося, то робот «не чув» причину з'єднання з оператором, то через повітряну тривогу оператори були недоступні, то при спілкуванні з оператором з'єднання завершувалося, то при з'єднанні з оператором система почала посилати до чату й чи вирішуй проблеми самостійно. Чат із відеоідентифікацією не варіант, у пенсіонера немає якісного Інтернету + він губиться від переживання.
Я розумію, що ПриватБанк має багато клієнтів і звісно навантаження на підтримку в складний для країни час дуже великий. Але ось так кидати похилого клієнта це те ж не варіант. На мою думку, ПриватБанк тут перегнув палицю — пройти всі шляхи «пекла» для пенсіонерів важко.
Що отримав ПриватБанк? Фактично втратив клієнта й можливість погасити швидко заборгованість. Пенсіонер дистанційно оформив картку в іншому банку (це виявилося набагато легше), на яку буде отримувати зазначені виплати. Якійсь копійки від залишку виплат пенсіонер усе ж таки буде направляти на погашення своєї заборгованості, щоб після закінчення воєнного стану не мати проблем, але прострочена картка тут може вносити складнощі з цим (реквізити рахунку є, але тут треба навчити пенсіонера як це зробити). Доступ до Приват24 все ж таки відновить за допомогою родичів, але для слідкування за погашенням заборгованості.
Нам шкода, що клієнт зіткнувся з такою ситуацією.
Всі кроки по підтвердженню тих чи інших операцій з картками чи акаунтом клієнта покликані захистити кошти клієнта та не дати шахраям заволодіти акаунтом. Фото або відеоідентифікація дає змогу банку впевнитись, що операцію з карткою чи акаунтом проводить саме клієнт, а не треті особи. Також випустити нову або перевипустити існуючу картку можна у відділенні за зверненням довіреної особи з нотаріальною довіреністю.
Коментарі (5)