×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Такого трешу я ще не бачив
На жаль, за даними з відгуку не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію за описаною ситуацією. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактів.
Написати коментар
Блокування картки в односторонньому порядку!
Деталі:
Проводилась Продажа 500$ з KUNA біржі usdc. Це українська біржа. Продаж проходив по p2p. через KUNA bot. Відгукнувся покупець. Я направив йому номер карти. Він скинув мені кошти на рахунок. Я відправив адресу 500usdc. На наступний день ПБ блокує карту. Почали розбиратись чому. Від них — «клієнтка пожалілась, що вона розказала свої креди від рахунку і треті особи зняли кошти». На моє питання — а я при чому тут? Вони запросили підтвердження. Я відправив всі скріни операції, переписки KUNA support. На наступний день розблокували. Пройшли 4 дні. Мені ті кошти потрібні були, щоб жити, тому їх не знімав і сімʼя користувалася картою. Плюс я в них є (вже був бо виходжу) юридичним клієнто із залишками різних валют, нормальною історією. І от, через 4 дні блочать карту. Я починаю знову розбиратись. Співробітниця, котра розблокувала карту мені зара каже — «як виявилось це так просто не робиться. СБ заблокувала карту і буде розбиратись. це триває 30 днів». Сьогодні — вже 30 днів!!! За цей період я декілька разів писав листи, десяток-другий переписуюсь з підтримкою, як в пб24 так і через дзвінок — всі говорять одне і те саме повідомлення: «розбираються. Вибачте. Ми не знаємо деталей».
Що не так з цим банком стало!!! Він скотився до рівня «так собі контора»!
Не рекомендую цей банк, якщо ви маєте рахунки в крипто біржах, на котрих ТОРГУЄТЕ СВОЇМИ КОШТАМИ КОТРІ З НЕБА НЕ ПАДАЮТЬ!
Шкодуємо, що вам довелось стикнутись з такою ситуацією. Банк діє відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг (п.п. 1.1.3.2.7.) та проводить належну перевірку за ситуацією, за результатом якої з вами буде проведено зворотний зв'язок.
Коментарі (13)
повернення грошей
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою термінала.
На цей час заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись у внесенні коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Написати коментар
Відсутність зв’язку з службою підтримки
Коментарі (4)
Не рекомендую
Коментарі (9)
Зняття коштів в банкоматі
Висновок напрошується сам собою- треба міняти банк для отримання пенсії.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо. Якщо у вас залишились інші невирішені питання, напишіть нам, будь ласка, у особисті повідомлення.
Коментарі (4)
Заблокировали пенсионную карту
Також варто зазначити, що згідно нового закону від 06.05.23, якщо на картки накладено арешт, власник рахунку має змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Коментарі (8)
Приватбанк — самый недружественный банк, если вы за границей
Приватбанк позиционирует себя, как банк, который сохранит ваши деньги, когда вы за границей. Сохранит буквально — вы ими больше не воспользуетесь.
Сегодня я хотела купить ребенку вещи на лето. В магазине под названием Таргет. Это американский магазин, т.к. моя семья находится в США. Так уж вышло, что из-за войны нам пришлось уехать.
Магазин имеет сайт. Я сделала заказ. Магазин разбил мой заказ на две части: одна поменьше с медленной доставкой и одна побольше с быстрой. Поменьше заказ я оплатила, вторую часть мне заблокировал приват с пометкой — подозрительный сайт, подозрительный платеж, ничего не дадим, мы вас не звали. Обе оплаты были одновременными.
Начинаю писать оператору. Переписка заняла более двух часов. Суть — введите код из смс и мы может быть разрешим платеж. Смс мне почему-то не приходит. Оператор решает якобы мне помочь и сменить вместо смс подтверждение платежа на пин-код. Хорошо, я соглашаюсь на всё, всё равно других вариантов нет.
Начинается подтверждение меня, как владельца. Я фотографировалась десяток раз: с картой, с паспортом. Они постоянно ничего не видят — номер карты, данные паспорта, ничего им не видно. На последнем фото я всё отлично видела, они не видели.
Предложили видеозвонок. Я соглашаюсь, потому что см. выше вариантов нет. Позвонили. Вроде я это я, они видимо остались в сомнениях, но мы начали двигаться дальше.
Оператор просит повторить платеж. Повторяю. Платеж снова блокируется. Пишу оператору. Она отвечает, что она думала, что я буду платить через приват приложение. А через сайт на ноутбуке им что-то не так, опять ничего нельзя и идите по ссылке приват\риск. Спрашиваю, в чем их проблемы? Я подтвердила себя, отправила кучу фото, меня записали на видео (мой видеозвонок записан) и снова мы возвращаемся к тому, что мне надо отправить смс.
В чем смысл, если я подтверждаю себя лично, а мне снова требуется просто телефон? Оператор отказалась отвечать. Послала меня к оператору моего мобильного, потому что она решила, что это мой оператор блокирует их смс.
Я пообщалась со своим оператором мобильного. Он ничего не блокирует. К слову, у мужа точно тот же оператор и ему доходят смс от привата.
Чат завершен, помощи ноль, результата ноль, смс не приходят, платеж заблокирован.
А теперь результат? если вы за границей, берите с собой карты других банков, покупайте наличку, делайте что угодно, но не карту привата. Он заблокировал мужу оплату авиабилетов из Польши сразу моментом. И чтобы подтвердить и прочее, нужен роуминг, карта, деньги на телефоне, короче вообще всё. И никак не подразумевается, что у вас могут быть проблемы со связью. Приват постоянно блочит оплаты из-за границы, по своим причинам, любым. Не тот айпи — велком блок. Хотите сменить номер телефона — велком видеозвонок, что вы это вы. Хотите что-то оплатить — забудьте, денег из страны он вывести не даст. И так мило, что переводы с моей карты на мою кредитку, на карты по Украине, нова-ком и прочее не требуют никаких подтверждений вне зависимости от суммы.
Отвратительный банк. Снимаю все деньги с дебетовой карты и идите вы к ч***у. Спасибо за внимание.
Коментарі (21)
Довіра до Приват втрачається.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Платіжну інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненям до підтримки банку ви можете залишити запит на оскарження операції, відповідно до правил платіжної смистеми.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
Приватбанк на основі застарілих даних наклав арешт на рахунок
Дзвінок Персональному менеджеру, пообіцяла що мені передзвонить техпідтримка.
Техпідтримка не передзвонила. Персональний менеджер більше не взяла трубку.
3700 і через довжелезне айвіарменю нарешті мені повідомили номер провадження, за яким заарештовано рахунок — провадження ЗАКРИТО у листопаді 2022 року.
Приватбанк на основі застарілих даних наклав арешт на рахунок за виконавчим провадженням закритим 6 місяців тому!!!
Тепер Я повинна ще й доказати, що в мене немає боргів = відкритих проваджень! звернутись до мін.юсту щоб вони перевірили і направили інформацію в Приватбанк! І скільки на це піде часу невідомо… які для цього потрібні дії невідомо…
Що це за автоматизація що «прискорює» процес стягнення?!
Приватбанк немає актуальних списків боржників!
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (2)
Шахраї
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (3)
Немає жодного сенсу сплачувати заборгованність, якщо Приватбанк подав позов до суду
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (5)
Вкрали гроші з кредитної картки
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).
2. Чому при відкритті кримінального провадження мені банк навʼязує сплату відсотків, погашення основного боргу зрозуміло я буду оскаржувати в суді.
3. І чому ваші некомпетентні оператори несуть різну ахінею і при цьому не приходять повідомлення про оцінку за спілкування з клієнтом.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути відсотки, які нараховані на заборгованість.
Обов' язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та додатково з вами зв' яжемось.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (6)
Виявляється, імена керівників банку це таємниця.
Інциденти вирішувалися завжди, всі красавчики. Так було у 2011, 2012, 2019 роках.
Запитую тут у співробітника ім'я керівника Приват24, чиє ім'я вказати у заяві.
Відповідь:
«На жаль, відсутня можливість надати таку інформацію.»
Питаю: З якої причини можливість відсутня?
Він мені видає: «Згідно Конституції України (ч.1.,2 ст. 32), ЗУ «Про інформацію (ст. 21),
З У Про захист персональних даних (ст. 2, ч.1,2 ст.14)
надання такої персональної інформації не є обов´язковою умовою.»
Чи відчували глибину маразму? Це таємниця.
Кажу це державний банк. Всі хто там працює публічні особи і це марення до них не застосовується.
Ігнор.
Запитую, дайте ім'я на кого писати. Теж ігнор.
Взагалі люди збожеволіли. З цією війною у людей бажання допомагати взагалі зникло.
Даний майданчик не є каналом звернень, через який ми можемо прийняти офіційне звернення від клієнта, оформлене належним чином. Ми раді допомогти у вирішенні питання та, на жаль, не отримали від вас даних, які б могли дати можливість ідентифікувати вас та розібратись в ситуації.
Коментарі (4)
Зміна кредитного ліміту.
банк, привіт Моно Банк.
Річ у тім, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку суми та можливості надання ліміту. Шкодуємо, якщо зниження ліміту доставило вам незручності. В подальшому банк може переглянути своє рішення та збільшити ліміт.
Коментарі (7)
допоможіть повернути гроші
А та людина, якій прийшли випадково гроші, не погодилась їх повернути.
Я розумію що в тому є наша вина, на ОЛХ платити наперед не можна, але була потрібна термінова покупка дивану, і в метушні все пішло коту під хвіст.
Дякую!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Ми завжди раді піти назустріч та в такій ситуації банк не має правових підстав для примусового повернення коштів з картки отримувача. Повернення можливе за згоди отримувача.
Коментарі (5)
Терминал-банкомат Приват взял деньги и не зачислил на карту
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата.
Наразі додатково подавати заявку немає потреби. На цей час заявка на повернення коштів вже в роботі. Очікується звірка результатів інкасації, що дозволить нам підтвердити внесення коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (8)
Автоматична пролонгація депозиту
Він закінчувався 12.05.
13.05 хотів зняти гроші, зайшов у додаток, а мене сповіщають що депозит подовжено.
Тобто за замовченням стоїть відмітка на автоматичне подовження. Жодного повідомлення що депозит закінчується немає (хоча спаму у сповіщеннях та телефонних дзвінких від банку забагато).
Тобто я маю сам слідкувати щоб не пропустити короткий проміжок у 5 днів, щоб виявити бажання зняти гроші, інакше вони знову блокуватися на 3 місяці.
Вважаю що це шахрайство з боку банку.
Після отримання депозиту завершую співпрацю з цим банком і всім буду рекомендувати не співпрацювати.
За строком можна закрити вклад протягом 5 календарних днів з дати закінчення строку вкладу.
В Приват24, меню 'Сервіси — Депозити — Мої вклади', виберіть депозит, клікніть 'Детальніше' — Розірвати депозит.
Виплата коштів проводиться в онлайн-режимі (гроші надходять відразу після розірвання).
Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад, Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
На четвертий день після закінчення терміну банк повідомляє клієнта про продовження депозиту на новий термін по одному з каналів комунікацій (E-mail, Врізка в Приват24, PUSH в Privat24, SMS).
Коментарі (22)
Самий ненадійний банк 2023
А тепер до суті заблокували картки без будь яких попереджень від банку і навіть Виконавчої служби, так знаю зараз боти ПП ПриватБанк налетять і будуть верещати все горло що потрібно платити по рахунка, то тримайте відповідь боргів по рахунках немає.
По друге якщо рішення виконавчої служби воно повинно було по перше сповістити, а головне викликати до суду, але про що це я які наразі суди))).
Ось так людей без будь якого інформування залишає ця лавочка без коштів на існування. Ось цікаво на дану карту приходить Пенсія, що можна сказати піду під магазин просити милостиню на шмат хліба, а що робити.
Ви скажете зателефонувати в службу підтримки, так відповім легше в Пентагон до телефонуватися до оператора чим В Приватне підприємство ПриватБанк…
А виводи зробить читач сам з мого допису.
Я вже зробив рахунки будуть переведення до інших Поважних Фінансових закладів які дбають про клієнтів і закон.
Банк не рекомендую так як можете залишитися без коштів на існування.
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на карти накладено арешт, ви маєте змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього вам необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Також ви можете вже відкрити нову Digital-картку. Нова картка не буде заарештована, тобто ви зможете її поповнити та проводити видаткові операції.
Коментарі (8)
Зіпсували банк
Нам дуже, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити, що сталось, та допомогти розібратись.
Коментарі (2)