Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Spaun222 7 лютого 2023, 14:43
После начала полномасштабной войны, приват банк срезал все лимиты, и теперь не хочет его повышать аргументируя тем, что они как военнослужащему не могут насчитывать проценты и штрафы (До этого их 2 года не волновало, что я военнослужащий). В этой же статье 14 по которой они аргументируют отказ в повышении кредитного лимита, чётко написано, что они не могут снимать штрафы и проценты. Но ничего не написано о запрете выдачи кредитов. Очень грустно, что государственный банк не даёт возможности взять обычный потребительский кредит (оплату частями) на выгодных условиях, которые по сути без процентов.
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 16:07
Добрий день!
Відповідно до Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» банк не нараховує військовослужбовцям відсотки, штрафи і пені за карткою «Універсальна». Повернення до стандартних умов обслуговування з нарахуванням відсотків та збільшенням кредитного ліміту можливе після закінчення проходження військової служби.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександра Асадченкова 6 лютого 2023, 21:34
26.01.23 знімали з чоловіком готівку, з банкомату приватбанку, за адресою Київський шлях 2/6, ТЦ «AEROMALL» (банкомат навпроти TUSSO BARCELONA).

Прямо під час співпраці з банкоматом вимкнули світло у ТЦ.

Картка з якої знімали кошти належала monobank, картка на чоловіка Асадченков Павло Валерійович.

Сума зняття 10 000 грн + комісія 90 грн.

Гроші в рахунку були списані, проте банкомат видати їх не встиг.

Приват банк із запитом на повернення коштів по цій транзакції «відфутболив» до monobank — у.

Monobank заявку прийняв, сказали чекати до 07.02. В разі, якщо до цієї дати кошти не повернуть, будуть подавати на «оскарження транзакції».

Сьогодні 06.02 21:26, зрозуміло, що гроші не повернуться.

Час який дається на розглядання заявки приватбанком — сплив. За цей час інкасація у банкоматі була як мінімум двічі.

Маю величезне питання до ПРИВАТ БАНКУ!

Чому дана ситуація має розглядатися через міжнародну платіжну систему?!

Приват Банк — банк шахрай.

Або такі заявки просто не розглядаються в індивідуальному порядку.

Я вагітна жінка, на 8-ому місяці вагітності.

Гроші знімали для покупки візочка.
Наразі ми без візочка і без грошей.

Мене просто дуже цікавить питання, на яких підставах ми маємо чекати наші ВЛАСНІ кошти 2 тижні потім ще 60 днів, а потім може ще 60?

Може ще рік почекаємо?

Якби я була власницею картки, вже звернулась би у суд, із відповідною заявою.
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 10:16
Добрий день!
Регламент встановлений міжнародною платіжною системою (МПС) на опрацювання подібної заявки складає до 120-ти днів. Якщо у підтримці банку емітента чекали 10 днів з дати проведення операції перед подачею запиту в платіжну систему це не означає, що за ці 10 днів заявка вже була у нас і термін її опрацювання сплив, а скоріше навпаки, заявка в цей час ще не була передана в платіжну систему. За зверненням власника картки ми можемо перевірити чи надійшла вже нам заявка та прискорити її розгляд.
Проблема вирішена
Baofu 6 лютого 2023, 21:21
Вітаю.
Намагався зняти гроші з картки Mono (2023−01−26 17:43:14) в банкоматі за адресою м. Бориспіль, вул. Київский шлях, 2/6, ТРЦ Аеромол. В момент нарахування вимкнули світло, банкомат відключився, але списання коштів відбулося (10 090грн).
В той же вечір залишив заявку на повернення через підтримку Монобанку і ось яку відповідь я отримав:

«Заявка по транзакції від 26.01.2023, знаходиться в роботі.
На зараз ми очікуємо, що Банк зробить повернення в термін до 07.02.2023.
Якщо Банк не зробить повернення на вашу карту в зазначений термін — ми подамо документи в платіжну систему для оскарження цих транзакції (середній термін вирішення питання — близько 60 днів, якщо відповідь від платіжної системи надійде раніше зазначеного терміну — вас обов’язково повідомлять).
Якщо у нас будуть новини для вас за цією операцією — ми обов’язково з вами зв’яжемося. Ми робимо все для захисту ваших інтересів.»

Сьогодні вже 6 число, отримав таку відповідь від підтримки Mono:
«Павло, доброго дня! Мене звуть Тетяна.
Ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Термін очікування першої відповіді — до 60 днів, якщо відповідь надійде раніше зазначеного терміну, ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше.
Як тільки у нас з’явиться нова інформація по вашій справі ми обов’язково з вами зв’яжемося.
Дякуємо за співпрацю!»

Тобто ПриватБанк за весь цей час, з 26 січня, заявку не розглянув. Питання, чи є такою великою проблемою перевірити запис з камери, накладні по інкасації та повернути кошти? Моя сім'я розраховуває на ці гроші, а нам пишуть чекати ще до 60 днів…
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2023, 10:03
Добрий день!
Шкодуємо, що ви зіткнулись з такою ситуацією при користуванні нашим банкоматом.
Регламент та правила оскарження операцій проведених в мережі іншого банку встановлені міжнародною платіжною системою, яка і визначає терміни протягом яких розглядається заявка. Виходячи з коментаря підтримки вашого банку, наведеного вами ж, заявка тільки 6.02 була відправлена в платіжну систему, відповідно, ми не мали змогу її розглядати 26.01, адже вона ще до нас не надійшла. Зі своєї сторони ми завжди опрацьовуємо заявки якомога швидше та можемо перевірити чи надійшла вже до нас ваша заявка, якщо ви напишете нам в приватні повідомлення.
vimo 6 лютого 2023, 15:34
Невже банк так радий мене бачити у відділенні, що у будь-який спосіб готовий мене змусити відвідати його двічі замість одного разу? :)

А якщо серйозно чому ви робите життя клієнта некомфортним?
Приватбанк
Відповідь банку
6 лютого 2023, 16:43
Вітаємо.
Зняття валюти доступне, але на зняття коштів діють деякі обмеження:
— У гривні – 100 тис. грн на день.
— У валюті рахунку – 100 тис. грн (в екв.) на день.
Як працює ПриватБанк в умовах воєнного стану:
https://privatbank.ua/help
rosstikf 5 лютого 2023, 17:58
Відкрив декілька депозитів в валюті, відкривав так щоб вийшло рівно 200 доларів, бо мінімальне замовлення валюти від 200 доларів було в січні. Сьогодні хочу замовити 200 доларів які прийшли після закінчення депозиту але не можу бо мінімальна сума вже від 300 доларів для замовлення. В чаті відповіли їти у відділенні якщо буде валюта в касі видадуть якщо ні то на наступний день приходити якщо буде видадуть. Банк мені пропонує кожного дня іти до них як на роботу щоб знімати мої гроші які вони не можуть видати. Скоро напридумають мінімальна сума замовлення 2000 доларів і у кого менше цієї суми ходіть і шукайде де є в наявності валюта.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2023, 18:14
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galinass 4 лютого 2023, 17:13
У мене є заявка по Chargeback номер 2242594 ось посилання — https://privatbank.ua/refund/2242594#refund_table Ще 25.01.2023 мною передано необхідний пакет документів на пошту Chargeback@privatbank.ua з заголовком 2242594. Але останній запис по даній заявці — 19.12.2022 де стверджується, що нібито заявка прийнята в роботу. Насправді це не так! Як це можна легко перевірити? Дуже просто.

По перше, повиннен бути запис наступного змісту: «За вашою заявкою сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему. Зазвичай очікування відповіді триває 45−120 днів. Коли отримаємо відповідь, ми надішлемо вам SMS.«Але такого запису немає. Нагадаю, що мною переданий пакет документів ще 25.01.2023 і через 10 днів нічого не змінилося. Тобто мої документи навіть не розглядалися і не передані в платіжну систему.

По друге — якби документи були передані в платіжну систему, то Аліекспресс тут же б заморозив моє замовлення (ордер), оскільки зі свого досвіду я знаю, що якщо ПриватБанк по справжньому формує пакет документів і передає їх в арбітраж по Chargeback, то Аліекспресс відразу заморожує замовлення (ордер), але станом на 04.02.2023 замовлення (ордер) не заморожений, а значить ПриватБанк нічого і не передавав.

І це все при тому, що я вже був запис по даній заявці в цьому відгуку — https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/314297 але з тих пір нічого не змінилося. Бардак як був — так і залишився.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2023, 19:17
Добрий вечір!
Банк вже опрацював зазначену вами заявку. Ви можете бачити інформацію по статусу повернення коштів за посиланням, яке ви навели вище у самому відгуці або в особистому кабінеті Приват24 в меню «Налаштування» -«Комунікації» — «Заявки». Радимо переглянути виписку по картці на наявність повернення від торгової точки за операцією по якій формувалась дана заявка. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті або написати тут в приватному повідомленні.
Gekata666 3 лютого 2023, 18:00
Жахливе відношення до клієнтів, постійно якісь «легенди» вислуховуєш. Поміняти надривану купюру не можна посилають в другий банк, обміняти монети також не можна, бо руками вони рахувати не будуть, а машинки не має, також ідіть в інший банк. Це в усіх так відділеннях Привату, чи тільки у Володарському (Київської області)???
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 19:05
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у приватні повідомлення для уточнення ваших контактних даних та деталей ситуації.
Alisa2023 3 лютого 2023, 17:08
Сегодня 03.02.2023 пыталась снять деньги с карты для выплат (5000грн) в банкомате в г. Харьков, по адресу пер. Расторгуевский 2 (м-н Касимовский). Банкомат долго считал деньги, затем не выдав налички выдал на экране, что выдать средства не может, тк в наличии купюры только 200 грн и 500 грн, затем показал ближайшие другие банкоматы и вернулся на стартовую страницу. После чего деньги с моей карты были списаны.
Была создана заявка на возврат средств со сроком исполнения от 1 до 14 дней с инкассацией банкомата и пересчетом в нем средств.
Надеюсь банк не только вернет средства, но и возместит ущерб! Так как люди говорили, проходящие мимо меня (заполняющей заявку на возврат), что банкомат уже давно выделывается. Как списывать комиссии за каждый шаг, так молниеносно, а возврат ждите непонятное кол-во времени. Мы живем в непростое военное время и деньги сейчас нужны каждому, ожидание может стоить жизни! Надеюсь вопрос будет решен в кратчайшие сроки!
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 18:57
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та перевірки інформації, стосовно заявки на повернення коштів.
Проблема вирішена
37135033 3 лютого 2023, 13:52
13.03.2023 року около третьої ночі було списано без мого відома списали всі кошти з моєї кредитної картки (було десь 28 транзакцій) у невідомому напрямку і відмовляються їх повертати.і карткою я користуюсь раз на місяц при оплаті комунальних послуг. Прошу повернути мені всі списані кошти і провести розслідування діяльності. Як це, коли я роблю переклад, то кілька разів маю підтвердити законність операції, а як списати їх роблять, то роблять це без відома клієнта", — пише незадоволена клієнтка «ПриватБанку». До киберполіції заяву було подано. Картку не теряла.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 16:47
Добрий день!
Проведення платежів в інтернеті та їх оскарження регламентовано правилами міжнародної платіжної системи. Платіжна системи встановила чіткі критерії до операцій, які банки можуть оскаржувати, як шахрайські. Оплати підтверджені 3D-secure за правилами платіжної системи, на жаль, не можуть бути нами оскаржені, як шахрайські. Окремо зазначимо, що проведення подібних платежів можливе за умови введення даних картки, що відомі лише її власнику та підтвердження їх за допомогою коду, який відправляється в SMS на фінансовий номер клієнта або в мобільний додаток, доступ до яких також має сам клієнт. Виходячи з інформації в кінці відгуку можемо припустити, що ви, як автор відгуку не є власником картки, про яку йде мова. В такій ситуації радимо власнику картки самостійно звертатись в підтримку на нашому сайті для отримання консультації.
Проблема вирішена
Татьяна Денисова 2 лютого 2023, 20:14
з Картки Універсальної заблокованої було незрозуміле зняття KYIV.DIGITAL, KYIV
-8.00(пів батона), являюсь інвалідом і користуюсь карткою киянина, з якого дива — невідомо, вже по 8грн.здирають з пенсіонерів
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2023, 8:56
Вітаємо. Оплата з картки в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Оплата в наземних торгових точках проводиться з присутністю картки або безконтактно через телефон з прив'язаною до гаманця карткою, що також вимагає мати доступ до картки чи даних, які відомі лише її власнику. Саме тому ми завжди радимо не передавати третім особам саму картку, її дані або телефон на якому є доступ до карток. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, передання картки до рук при оплаті, ненадійні сайти). Також варто зазначити, що блокування картки відбулось після проведення вказаної операції, оплата з раніше заблокованої картки не була б проведена. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
OlgaYek 2 лютого 2023, 15:47
23.01 оплачувала з картки в межах ліміту квитки. Кошти успішно були списані з моєї картки, але авіакомпанія їх так і не побачила. Після тривалої розмови менежер авіакомпанії відповів, що платіж був заблокований банком — емітентом (Приватбанком). Таким чином я залишилась і без грошей, і без квіткив. Після подачи заявки на повернення коштів оператором он-лайн чату був озвучен період повернення — на 10 день. Вчора був 10 день. Після триволого очикування, оператор озвучив нову версію — кошти повинні утримуватись 10 днів, а на 11 повернуться. сьогодні одинадцятий день — кошти на картку не повернули, оператор вийшов з чату і більше не відповідає.
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 16:35
Вітаємо.
Коли проводиться оплата карткою, за кадром відбувається багато операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані по операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, коректність введених даних за карткою). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Іноді виникають такі ситуації, коли при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів. Радимо очікувати оновлення балансу по картці у вказаний термін.
Ольга Мороженко 2 лютого 2023, 1:45
В грудні 2022 з моєї картки незаконно були списані кошти внаслідок чого виникла ще й кредиторська заборгованість, за яку були списані відсотки. Чи відбувається взагалі моніторинг списання коштів? (з гривневого рахунку на залишку якого 4000грн списуються вночі кошти в доларах на рахунок американської компанії!). Яким чином мені довести незаконність списання коштів і повернути їх на мій рахунок?
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 8:54
Вітаємо.
Оплати у інтернеті могли бути проведені тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. За вашим зверненням були сформовані запити на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду таких заявок становить до 120 днів з моменту їх реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Артем Мороз 1 лютого 2023, 22:19
Я продавав, товари на тимчасово окупованій території України Луганська область, та банк надіслав попередження про надання коштів, потім зовсім викинуло мене з приват 24, и більше не можу увійти, я написав заяву на повернення коштів, но нічого не повернули и я так бачу не збераються, заявку я відправив в чаті, прошу вас допомогти мені у вирішенні питання
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2023, 11:41
Вітаємо. Бачимо, ваше питання розглядають відповідальні фахівці. За результатами обробки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
IraKiv 1 лютого 2023, 18:27
Знімала 5000 грн., банкомат видав 4600 грн. усі купюри по 500 і одну 100 (замість 500). Відповідно 400 грн. не додав. Зверталася в Приватбанк, прийняли заявку, зробили інкасацію банкомату і повідомили що «збою не було», в поверненні 400 грн. відмовлено. Звичайно, що збою не було, працівники Приватбанку в бокс з п’ятсотками положили сотку, заробили 400 грн.і ніякого збою. Навіщо камери стоять на банкоматах? Я коли взяла гроші розкрила їх, там добре видно 100 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 20:10
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Andryi 1 лютого 2023, 14:18
4.01.23 пришел возврат денег из интернет магазина. В истории транзакций он отобразился с пометкой «Успіх», но на балансе карты сумма не изменилась и в выписке операций по карте такая операция не отображается. После трех обращений на 3700 и долгих общений с оператором результатов никаких. Каждый раз отправлял скрин из истории транзакций, оператор говорит обращайтесь в магазин от которого был возврат не наши проблемы. Но ведь деньги уже пришли в банк, они только не зачислены на карту. После долгих музыкальных пауз оператор признает техническую ошибку банка, которую они героически обещают решить за несколько дней. А если не решите? Тогда звоните еще раз. О как. После второго обращения через 12 дней банк решил легализовать свою кражу, сделав это топорно, отминусовав сумму возврата от остатка на карте, на момент возврата платежа втиснув это в выписки операций по карте. Через сутки до гениев дошло, что могут быть скрины этого чуда до и после, запись исчезла. Обращение в отделение банка ничего не дает, говорят обращайтесь по телефону 3700. Прошло 27 дней с момента начала этой истории. Глубоко Не уважаемый банк, вы постоянно воруете у клиентов деньги, это маленькие суммы, которые не все и не всегда заметят и не всегда будут идти в вопросе возврата до конца. Я пойду до конца и «попью вашей крови» очень много, если не решите свою проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 17:40
Вітаємо.
На даний момент, дійсно, спостерігаються тимчасові складнощі з відображенням операцій повернення у Приват24. Ми вже працюємо над усуненням. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Спробуйте відкрити виписку у pdf форматі через меню Приват24 ´Сервіси — Послуги — Довідки — Виписка по картці / рахунку´.
Проблема вирішена
999sasha9 31 січня 2023, 22:36
30.01.23 в терміналі м.Запоріжжя я поповнила рахунок на 2000 грн (дві тисячі грн). Щось сталось з програмою і цифри на екрані почали «плясати», зникати, знову плясати, зникати, а потім висвітилось 1800 грн замість 2000 грн. Навіть не дивно, що збій програми стався вбік Привату.
Я чекала що цифри «дотанцюють» до тієї суми, яку я внесла — 2000 грн. Ні, 1800 грн і все. Я побігла у відділення Привату, де спеціаліст зробила заяву і заспокоїла, що через 3 дні касу знімуть і повернуть гроші.
На слідуючий день колеги по роботі мені сказали, що «плакала моя двухсотка». Гроші вкрадуть, а з мене зроблять дуру.
Я давно звикла декілька разів рахувати гроші і я поповнювала рахунок, рахуючі гроші.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2023, 11:20
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Зробимо все для повернення ваших грошей.
Проблема вирішена
KValera 31 січня 2023, 16:36
Непонятная ситуация с оплатой частями. ПриватБанк установил лимит по оплате частями 0 грн. В тоже время лимит по кредитной карте 50 тыс. грн.
Зарплата регулярно приходит на карту привата.
Специалисты в отделении уже и информацию обновляли и акцию кешбека на кредитку подключали.
Ничего не меняется.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 18:24
Добрий вечір!
Ліміт за сервісом Оплата частинами може бути встановлено банком у разі наявного кредитного ліміту по картці Універсальна. Зазначимо, що це два окремих ліміти і наявність ліміту по картці не обов'язково означає, що на таку ж суму буде встановлено ліміт Оплати частинами. Якщо у вас вже є ліміт на картці ви можете користуватись ним. В подальшому банк може переглянути своє рішення і надати ліміт по оплаті частинами також.
Проблема вирішена
Светлана Громлюк 31 січня 2023, 16:21
Заключила страховку в приватбанке, после ранения обратилась в банк, получила ответ-что приватбанк и страховая компания Метлайф не считают временно окупированные территории-территориями Украины. Ссылаясь на распоряжение руководства приватбанка и компании Метлайф.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 18:43
Добрий вечір!
В першу чергу зазначимо, що ПриватБанк має чітку позицію щодо територіальної цілісності України. Тимчасово окуповані території не перестають бути частиною нашої держави. Ми бачимо причину відмови по вашій страховій події, яка не була сформульована банком та страховою компанією так, як вами подано вище у відгуці.
Відповідно до умов договору страхування визначено території на яких діє страховий поліс. Як зазначено у п.п. 12.1. Місце дії Договору страхування – весь світ, з урахуванням обмежень п.12.2. поліса.
12.2. Дія Договору не поширюється на тимчасово окуповані території Донецької та Луганської областей, а також Автономну Республіку Крим, на території, які офіційно визнані зонами військових дій (збройних конфліктів).
Відмова у виплаті за заявкою по страховій події базується виключно на умовах договору страхування, які визначають перелік територій на яких діє страховий поліс.
Проблема вирішена
Дмитрий Пилипенко 30 січня 2023, 23:50
Прийшло сповіщення у приват 24 про зарахування на мою карту 215$(повернення з ebay). Сумма переконвертована в гривні є в історії але по факти кошти не надійшли і виписці операцій по карті відповідної суми також немає.
Спочатку звернувся в онлайн підтримку — сказали чекайте 3 банківські дні, пройшло вже більше тижня, а коштів так і немає. Потім прмйшов у місцеве відділення де спеціаліст створив заявку на повернення. І все б нічого, але її розгляд 45−120 днів! Це прининішній ситуації в країні, коли незрозуміло що через тиждень буде. Тобто банк по якійсь незрозумілій причині привласнив мої кошти, а на їх повернення я повинен чекати 4 місяці, коли вже ті 8000 грн може нічого не варті вже будуть.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 13:01
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності. Банк не забирав ці кошти. Наразі питання лише у відображенні операції повернення у виписці в Приват24, а не в поверненні самих коштів на картковий рахунок. Ви можете переглянути виписку з усіма операціями сформувавши її в сервісі довідок. У вебверсії Приват24 це меню «Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка», а в мобільному додатку Приват24 меню «⠶ — Послуги — Довідки – Виписка — Виписка по картці / рахунку».
Проблема вирішена
Maksym Solomko 30 січня 2023, 23:11
Родичі лежачого пенсіонера, який вимушено перемістився з Бахмута у Краматорськ, попросили допомогти йому відкрити дистанційно платіжну карткою для подальшого отримання допомоги ВПО та пенсії. Пенсіонер не мав карток, на які можна було б отримувати зазначені виплати, а відвідати відділення банку для нього дуже важко + не кожен банк працює в Краматорську й надає можливість виїхати співробітнику банку до клієнта.
Як виявилося, у пенсіонера була раніше картка Універсальна й вдалося відновити доступ до Приват24, надати документи на актуалізацію даних для подальшого обслуговування. Перед банком пенсіонер має прострочену заборгованість: на зазначеній картці, строк дії якої вже був вичерпний, й транзитному рахунку 2924* (начебто штрафи). Сума відносно невелика, може бути важко, але співпрацювати з банком пенсіонер не відмовлявся.
Вирішили почати з перевипуском картки, оскільки зі собою пенсіонер її не мав. Спрацювала система безпеки й злетів фінансовий номер. Ось тут починається труднощі, які дуже важко вирішити дистанційно… Робот Яна це щось. Не кожна людина (особливо похилого віку) може правильно з нею поспілкуватися, а якщо вона тебе «не почує», то повісить трубку. Проходження фотоідентифікації (для встановлення фінансового номеру), якщо правильно пройти «квест із роботом», здійснюється набагато швидше, ніж проходження відеоідентифікації. Потім можна знову відновити доступ до Приват24. Знову спроба перевипуску картки й знову спрацювання системи безпеки… У деяких районах міста було відсутнє електропостачання, зв’язок був поганий, то подзвонити на номер 3700 не вдавалося, то робот «не чув» причину з'єднання з оператором, то через повітряну тривогу оператори були недоступні, то при спілкуванні з оператором з'єднання завершувалося, то при з'єднанні з оператором система почала посилати до чату й чи вирішуй проблеми самостійно. Чат із відеоідентифікацією не варіант, у пенсіонера немає якісного Інтернету + він губиться від переживання.

Я розумію, що ПриватБанк має багато клієнтів і звісно навантаження на підтримку в складний для країни час дуже великий. Але ось так кидати похилого клієнта це те ж не варіант. На мою думку, ПриватБанк тут перегнув палицю — пройти всі шляхи «пекла» для пенсіонерів важко.

Що отримав ПриватБанк? Фактично втратив клієнта й можливість погасити швидко заборгованість. Пенсіонер дистанційно оформив картку в іншому банку (це виявилося набагато легше), на яку буде отримувати зазначені виплати. Якійсь копійки від залишку виплат пенсіонер усе ж таки буде направляти на погашення своєї заборгованості, щоб після закінчення воєнного стану не мати проблем, але прострочена картка тут може вносити складнощі з цим (реквізити рахунку є, але тут треба навчити пенсіонера як це зробити). Доступ до Приват24 все ж таки відновить за допомогою родичів, але для слідкування за погашенням заборгованості.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2023, 10:12
Вітаємо!
Нам шкода, що клієнт зіткнувся з такою ситуацією.
Всі кроки по підтвердженню тих чи інших операцій з картками чи акаунтом клієнта покликані захистити кошти клієнта та не дати шахраям заволодіти акаунтом. Фото або відеоідентифікація дає змогу банку впевнитись, що операцію з карткою чи акаунтом проводить саме клієнт, а не треті особи. Також випустити нову або перевипустити існуючу картку можна у відділенні за зверненням довіреної особи з нотаріальною довіреністю.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝