Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
OxanaB 9 березня 2023, 22:56
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
8 березня, ходила закривати два рахунки у відділення банку за адресою м. Львів, вул. проспект Червоної Калини, 36.
Працівниця банку була попереджена, що паспорт в мене втрачений, і я маю довідку про втрату паспорта з поліції.
При закритті рахунку заява не писалася, працівниця банку спиталася номер телефону, щось робила на планшеті, після чого прийшли повідомлення в Приват24, які потрібно було підтвердити. Коли я вийшла з банку то не змогла переконатися у закритті рахунків через Приват24. Мене туди просто не впускає, бо номер телефону автоматично перестав бути фінансовим.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 9:02
Вітаємо.
Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
yuli111 9 березня 2023, 22:52
3 рази банкомат вилучав картку чужого банку. 2 рази дозволила зі скаргою в Приват.
2 рази в місяць банк ПУМБ видавав картки на заміну вилучених. На третій раз це вже коштувало 150 грн. Приват банк ніяк не сприяє сплаті за помилку в роботі свого банкомату. Я витратила 2 години і ГРОШІ, а від Привату лише усні вибачення і нічого зробити не можемо. Я залишилась з дитиною в чужому місті на 2 діб без грошей через помилку в банкоматі!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 8:56
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому ви не зазнавали таких незручностей. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену картку банкоматом або терміналом можливості немає. Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати вам оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин.
Проблема вирішена
Daria Isaikina 9 березня 2023, 21:14
04.03.23 профінансували виплати, зазвичай 1−2 дні і виплати на картці, а це вже тиждень майже чекаємо! Аваль і ощад вже виплатили багатьом!
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 8:49
Вітаємо.
Ми розуміємо, що очікуєте кошти. Але ж і ми їх також очікуємо. Якщо хтось каже, що вже кошти давно передані в банк — це не завжди так. Наша процедура зарахування вам коштів сучасна та автоматизована, тому як тільки ми їх отримаємо — чекайте і ви повідомлення про зарахування.
Проблема вирішена
amicable 9 березня 2023, 21:03
19 січня я відкрила у житомирському відділенні «Приватбанку», що на вулиці Великій Бердичівській, навпроти «Медібору», дебетну універсальну картку для власних потреб. При цьому наголосила працівниці «Приватбанку», яка мені видавала картку, що жодних кредитних карток і кредитів не потребую, оскільки ніколи їх не мала і ними не користуюся. Карткою я користувалася декілька разів, суми були невеликі (я — пенсіонерка). Аж тут на початку березня я випадково побачила на електронці повідомлення, що маю кредитний борг -1880 гривень. Звісно, як завжди із підтримкою «Приватбанку» мені довелося витратити біля години, щоб з ними звʼязатися для вирішення своєї проблеми через мобільний додаток «Приват24» (бо моя «персональна банкірка» Ірина Ковальчук виявилася на лікарняному). Пояснивши оператору свою ситуацію, я була здивована відповіддю: виявляється генеральний офіс у Києві сам вирішив збільшити кредитний ліміт по моїй картці до 2200 гривень (до цього він за моїм проханням був 0). Без мого відома, просто самі взяли і вирішили!

Цікаво те, що я з серпня 2022 року змінила свій засіб інформування від «Приватбанку» на смс-повідомлення про усі операції (за що щомісяця сплачую 20 гривень), повідомила про це оператора, надала йому скріни, що останнє моє інформування через застосунок «Приват24» було 25-го серпня 2022 року, а кредит мені «навʼязали» 1 лютого 2023 року… Тобто, їх інформація про моє кредитування ну ніяк мені не могла потрапити через «Приват24». Так само надала йому скріни з смс-інформування від «Приватбанку» у період з кінця січня-початок лютого — там теж жодної смс-ки про надання мені кредиту. Попросила його хоч якось довести, що «Приватбанк» мене інформував про надання кредиту — звісно, жодного доказу він не надав. Але скинув мені якесь шахрайське положення «Приватбанку», у якому розповідається про те, що «Приватбанк» сам замість клієнта вирішує, які кредити і коли «навʼязати».

Найцікавіше те, що у моєму застосунку «Приват24» є всього лише три картки і кредитний ліміт стоїть 0.

Звісно, я скаржитимусь в усі відповідні інстанції, але й хочу застерігти клієнтів «Приватбанку», щоб були надзвичайно пильними, а краще, взагалі змінили би банк на інший, бо до цього довіри немає…
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2023, 8:56
Вітаємо.
Картка Універсальна дає вам можливість користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами), використовуючи кошти банку. https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформацію по рахунках, доступні кошти, актуальні ліміти в повному обсязі відображено в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Після погашення заборгованості ви можете знизити ліміт.
Проблема вирішена
QWE2023 9 березня 2023, 19:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Паньківська, 27/78
Після поповнення картки у відділені на вул.Паньківській, термінал видав помилку й кошти не зарахувались. Консультант у відділенні пояснила які дії треба вчинити. Допомогала звязатись з оператором, але всі звернення на 3700 нічого не дали: після одних й тих самих питань, дзвінки скидаються банком.

Звернення в чаті через додаток Приват24 фактично ігноруються: спочатку ботом пишуться формальні відписки, потім відписки починає писати вже оператор, ніяк не вирішуючи питання, а лише намагаючись відфутболити.

Зрозуміло, що збої системи трапляються. Але якщо фактично привласнені терміналом кошти — не те що оперативно не повернені, й на всі ці безглузді дзвінки й переписки було витрачено майже весь робочий день з зіпсованимими нервами та настроєм — але колл-центром та в чаті, НАВІТЬ ЗАЯВКА НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ, щодо повернення коштів — це вважаю нехлюйством та поганою роботою.

Скоріш за все тут теж будуть відписки, аналогічні тим що були вже в чаті «ми працюємо, не ви один такий й т.д. й т.п.» — але яким чином ви приймаєте заявки та повертаєте кошти, якщо до вас надходять відповідні звернення: через загальну базу, чи вручну йдете перевіряти кожен термінал — то вже ваші проблеми.

Але на звернення ви повинні реагувати й намагись проблему якнайшвидше дійсно вирішити. Тим більше якщо у створеній ситуації винний ваш термінал та ваше програмне забезпечення.

Окремі співробітники чата, а також його керівництво, яке саме таким чином організувало його роботу — коли проблемне питання не вирішуються, а заговорюється й відфутболюється — є непрофесійними та некомпетентними.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Игорь Виноградов 9 березня 2023, 19:46
Ув.ПриватБанк, человек с Olx, берет предоплату на карту, и товар не отправляет! Внес через терминал сумму 200грн.Есть чек с терминала.Прошу обратить на это внимание! Вот, что он пишет в Olx«Оплату можно произвести на карту Приват Банка 4149 4378 7017 7522 на имя Маковського Руслана Васильовича."
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:20
ВІтаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Penkova 9 березня 2023, 19:37
Відділення за адресою: Одеса, вул. Сергія Ядова, 16-А
Пополняла свою карту «Универсальная» сегодня,9 марта через терминал установленный по адресу г. Одесса, ул.Грушевского 39/4, магазин «Копейка» на 1000 гривен. Время проведения операции приблизительно 16 45. (Две купюры номиналом по 500) Деньги терминал принял, затем выдал на экране «Ошибка» и завис.Деньги на счет карты не зачислились. Горячая линия помочь не может или не хочет. То нет операторов, то еще какие-то незручности та складнощі при пошуку/поданні заявок на повернення коштів. Любую информацию по остатку уточню, охранник магазина подтвердит мою проблему.Чек, естественно, получен не был из-за поломки терминала. Переживаю, что инкасаторы на утро следующего дня произведут изъятие денег из терминала, как я потом буду доказывать, что деньги там мои были? Как мне вернуть мои деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
Penkova 10 березня 2023, 0:48
Проблема решена в кратчайшие сроки. Приятно удивлена. Спасибо!
Проблема вирішена
02461020 9 березня 2023, 19:20
За адресою Київ Л.Курбаса 19а 9.03.2023. Приблизно у 17 годині. ± 10хвилин я Поповнив картку універсальна на 1000 гривень через термінал самообслуговання але термінал взяв гроші а на картку вони не зарохувались, на терміналу з’явилося що стався збій. Що мені робити? Це що в нормі речей так процювати? З оператором за півтори години зеднатись не можливо, як вирішати питання?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 20:19
Доброго вечора! Перепрошуємо за незручності, що виникли. Вже знаємо, лагодимо. Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
Hemi 9 березня 2023, 17:31
Поповнював свою карту Універсальна 09.03.23 через термінал на 20000грн. Термінал кошти приняв та по завершенню операції написав, що стався збій та неможливо провести операцію.
На звернення в чаті мені відповіли, що не можуть прийняти моє звернення, щоб звертався пізніше. Коли пізніше? Через рік? Після інкасації, коли грошей в терміналі вже не буде? Зареєструйте звернення та далі робіть, що хочете. 😡
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 19:40
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Спостерігається складність з проведенням операції у ТСО банку. Наші фахівці вже вирішують питання. Дякуємо за розуміння.
Полезный комментарий
Hemi 10 березня 2023, 13:49
Проблему вирішили
Проблема вирішена
Анастасия Чечко 9 березня 2023, 16:45
Відділення за адресою: Київ, вул. Якуба Коласа, 12
Никогда раньше не сталкивалась с проблемами с Приватом. Пользуюсь услугами банка несколько лет. Вчера столкнулась с такой ситуацией. В Киеве в Т Ц Променада Парк по адресу Окружная 4, я воспользовалась терминалом+банкоматом, который принимает купюры пачками. Я хотела пополнить свою карту на 28000грн купюрами по 500 грн, положила их в ячейку, она закрылась, терминал долго считал деньги выдал ошибку и больше не открылся. Выдал чек, в котором было написано «Неможливо здійснити операцію. Ваші кошти залишились в банкоматі. Очікуйте автоматичного повернення коштів протягом 15 хвилин. Якщо кошти не було повернуто автоматично за 15 хвилин, зверніться за телефоном 3700». Я стояла возле банкомата 15 минут, пробовала ещё раз нажать на кнопку «пополнить» в надежде что он откроет ячейку и там окажутся мои деньги. В итоге этого не произошло, на 3700 оставила заявку, где написано, что будут её рассматривать до 14 ДНЕЙ! Это все мои и не только мои деньги. Они нужны были мне ещё вчера. Уже больше суток я просто хожу плачу каждый час обновляя статус заявки, а он не меняется. У меня дикое желание закрыть все мои карты в этом банке и больше никогда с ним не связываться. Я не знаю куда мне обращаться.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 17:50
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Полезный комментарий
Анастасия Чечко 10 березня 2023, 14:10
Вопрос закрыт. Деньги вернули через 2 суток.
09,03,2022 о 15 годині поповняв свою кредитну карту Приватбанка ну сумму 7200 грн. Термінал кошти прийняв, після нажаття кнопки продовжити — видав помилку, що операцію номожливо виконати і вийшов в головне меню. Кошти на карту не зарахувалися. Потрібна допомога!!!
При зверненні на відділення отримав відповідь — «Нічого не можемо зробити, телефонуйте на 3700…»
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 17:44
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Полезный комментарий
VetalS76 9 березня 2023, 23:05
Приватбанк я з Вами 20 років, і Дякую за оперативне рішення проблеми. Як не не крути ви найкращі.
Проблема вирішена
Dima Gor 8 березня 2023, 20:16
03.03.2023 з моєї кредитної карти Приватбанку біля першої години ночі було здійснено чотири оплати в антикварний магазин в США на загальну суму 56тис. гривень, при цьому на карті ліміт на оплати в інтернеті був «0 грн» і я не отримував жодного повідомлення про підтвердження операцій від банку та не підтверджував їх. Протягом 15 хвилин я заблокував карту в додатку «Приват 24» та повідомив на гарячу лінію за номером 3700 про незаконне списання коштів.
Вранці того ж дня я звернувся у відділення банку з письмовим проханням провести рослідування про те де та на, що були витрачені кошти. Також попросив на час рослідування припинити нарахування відсотків на кредитну лінію та відновити рахунок кредитної карти до стану у якому він був до виконання вище вказаних операцій шляхом негайного повернення коштів, згідно Постанови Правління Національного банку України від 30 квітня 2010 року № 223 п. 6.7 та п. 6.8.
На мій запит банк дав відповідь, що при здійсненні оплат вірно були введені номер картки, термін її дії та код CVV2, тому він не може здійснити повернення переказаних коштів та призупинити нарахування відсотків за кредитом. Хоча працівник банку який приймав заяву сказав в усній формі, що я вчасно звернувся на гарячу лінію і кошти заблоковано, вони залишились в банку.
Виникає питання, як такі суми можуть списуватись з рахунку клиєнта без будь якого підтвердження та навіщо встановлювати ліміти в додатку «Приват24» на оплати в інтернеті, якщо ця система безпеки зовсім не працює.
Також сьогодні, 08.03.2022 я з’ясував, що в нашому місті мешкає людина, у якої також були перераховані кошти з кредитної карти тому ж отримувачу, що й у мене в той же день без його підтвердження.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2023, 9:16
Вітаємо.
Оплата доступна при коректному введенні на сайті реквізитів картки, що мають бути відомі лише її власнику. Після підв’язки картки на сайті, дається згода на подальші списання з неї без додаткового підтвердження. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем.
Інтернет-ліміт спрацьовує при проведенні ризикових операцій в інтернеті. Система аналізує сайт, використовуючи при цьому тисячі чинників.
На жаль, ми не маємо повноважень в односторонньому порядку здійснювати повернення проведеного переказу. Оскарження операцій можливе за правилами платіжних систем. Ми докладемо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
ValentineVBK 8 березня 2023, 16:17
Вашу картку тимчасово заблоковано до погашення простроченої заборгованості. Терміново внесіть прострочений платіж, і з Вашої картки буде знято блокування на кредитні кошти протягом 3 робочих днів. В іншому випадку Вашу картку може бути заблоковано назавжди.

Ось таке повідомлення отримала від Приватбанку через заборгованість за 1 місяць. В мене на кредитній картці є кошти, більше ніж потрібно за 2 чи 3 місяці платежів, тобто десь 1342 грн при платежі близько 500.

Довелось колись взяти кредит на лікування чоловіка (він помер у минулому році), у цьому банку (і з того часу як влізла в це не можу виплутатись бо лише пенсія, а у селищі де мешкаю неможливо знайти якийсь додатковий заробіток. А зараз війна, раніше було скрутно, а зараз нема слів. До того ж це прикордоння, 15 км від кордону з Росією, то ще і це.
Я хотіла запитати у Приватбанку що ви робите? На кредитній картці є гроши, я коли можу то більше чим обов’язковий платіж плачу, навіть зараз! Навіщо блокувати картку як якомусь злочинцю?! Я якщо б мені не пояснили то вже не знала що і думати, чи що зломали шахраї рахунок чи що воно таке.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2023, 16:58
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
bogdan323 8 березня 2023, 14:40
07.12.22 через термінал самообслуговування було внесено суму в розмірі 20000грн з неправильно вказаними даними, а саме, призначенням платежу, реквізити було вказано вірно. Кошти так і не надійшли до отримувача, та не було повернено мені.Було залишено кілька десятків заяв на повернення, на зміну призначення платежу, але всі ці заявки нічого не дали. На данний момент приват банк не бачить ніякого платежу і нічого не хоче вирішувати.ПРОШУ ДОПОМОГТИ ВИРІШИТИ ДАНЕ ПИТАННЯ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2023, 16:53
Добрий день!
Якщо при створенні платежу були вірно зазначені реквізити та платіж автоматично не повернувся він мав надійти на рахунки отримувача. Якщо отримувач не бачить платіж на своїх рахунках ви можете надати йому квитанцію за платежем, щоб він розшукав кошти на рахунку. В такій ситуації також можлива відправка листа на повернення помилкового платежу. Лист формується банком за зверненням клієнта і відправляється отримувачу. Рішення про повернення платежу приймає сам отримувач у цьому випадку.
На жаль, відгук не містить інформації за якою ми могли б вас ідентифікувати та перевірити інформацію по платежу, тому ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Проблема вирішена
parmi4 8 березня 2023, 12:30
Всем привет, расскажу всем вам свою историю об использовании ПриватБанка. Мне в детстве мама оформила карту Юниор (точно не знаю когда). Мама брала кредит в ПриватБанке на нужды, оплачивала все платежи вовремя, но когда осталось заплатить пару десятков гривен, ей перестали приходить уведомления об том что надо оплатить кредит. Через пару лет ПриватБанк блокирует доступ к моему личному кабинету, а так же старшего брата (у его тоже была карта Юниор) ссылаясь на неуплату кредита, но никаких писем и т. д. не было. После 18 лет старший брат смог оформить карту «для выплат» ПриватБанка, так как он участвовал в АТО и получал зарплату. Буквально недавно мне тоже исполнилось 18 лет, я тоже захотел оформить карту в ПриватБанке, а точнее «Универсальную». Захожу в приложение Приват24 и меня просят ввести пинкод от моей карты Юниор (к счастью я его вспомнил), захожу в приложение и вижу что у моей карты уже истек срок обслуживания еще в 2020 году и я решил её перевыпустить на универсальную, но не получилось. Обратился в поддержку и они просто сказали идти в отделение. Пришел в отделение и прошу перевыпустить мне карту, говорят что ошибка какая-то которую они не могут посмотреть и надо обращаться в поддержку или на горячую линию. Консультант отправила обратный звонок на мой номер, но он за 10 минут ожидания так и не пришел (консультант подумала что я добавил номер приватбанка в черный список) мой телефон был у её в руках чтобы проверить мои данные через дію, после чего она решила выйти на рабочий стол и сама позвонить с моего телефона на 3700 (хотя я этого не просил), ей робот сказал что у меня задолженность целых 0 гривен и 0 копеек из-за этого я не могу перевыпустить карту (хотя баланс был более 500 гривен). Пришел домой и решил обратиться в поддержку, написал то что в отделении не смогли выдать мне карту ссылаясь на ошибку, мне сказали ожидать (ожидал около 20 минут) и написали «позвоните на горячую линию». Я позвонил на горячую линию и снова ждал, после чего мне сказали что в 2017 году на мою Юниор карту с разных частей Украины отправляли средства и потом жаловались на мошенничество (мне тогда было 12 лет) из-за этого со мной ПриватБанк отказался «сотрудничать», сказали писать письмо в суд и просить чтобы ПриватБанк снова начал со мной «сотрудничать» или ничего не делать. После разговора по телефону с оператором я решил написать в поддержку чтобы закрыть полностью карту и забыть навсегда об этом банке, но снова после 15 минут ожидания мне сказали идти в отделение и писать заявление на закрытие счета. На всё это ушло около 3 часов жизни.
Итог: хотите поиграться со своими нервами — пользуйтесь приватбанком.
хотите убить время — обратитесь за чем-то в поддержку.
хотите заняться спортом — обратитесь в поддержку, а потом побегайте в отделение и домой.
Ставлю 10/10 худших государственных банков Украины.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2023, 13:43
Добрий день!
На жаль, за даними з відгуку нам не вдалось вас ідентифікувати, щоб перевірити інформацію. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RobinBobin2 8 березня 2023, 1:18
Очередная порция маразма. Хотел в Приват24 отредактировать шаблон платежа — не даёт. Оказывается, если в названии шаблона, которое вообще никому кроме меня не видно, присутствуют русские буквы типа «Ы», шаблон сохранить нельзя. Вы там совсем уже рехнулись, что ли? Какое кому дело, как я называю шаблоны? Это прямое нарушение Конституции, как и специальное отключение русской версии. Банк становится полнейшим отстоем и издевается над клиентами, для которых русский язык родной.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2023, 12:41
Добрий день!
ПриватБанк є Державним Українським Банком, тому наша позиція у питанні мови та держави завжди була непохитною.
Видалення російської мови в Приват24 стало лише питанням технічного відключення, через це використовувати російські літери відсутня можливість в шаблонах.
None Null 7 березня 2023, 17:31
Доброго дня.
Рік тому, 1.03.22 я купив облігації військової позики у Приватбанку UA4000225668, тривалістю один рік. Очікувано, що 1.03.22 вони були погашені і кошти мали би бути повернуті на рахунок. Але і 2.03.22 їх там не було. Після звернення до служби підтримки мені було повідомлено, що заявка прийнята до розгляду і буде вирішена 03.03.23 до кінця вечора. Як зрозуміло із мого звернення сьогодні тут, 07.03 питання досі на розгляді. Навіть без огляду на свій вік і фізичний стан, я їздив у своє відділення, намагаючись вирішити питання там — що, звичайно, не вдалось, адже вони не займаються облігаціями. Також намагався зв’язуватись із службою підтримки 3700, але через нерозуміння цієї системи, і, звичайно, мої проблеми зі слухом, ефективної комунікації досягти не вдалось. Вчора (06.03) мені порадити набрати номер +380897201464, адже саме там займаються облігаціями. Виявляється, що так як я за цей рік перевипускав картку для виплат, Приватбанк не може повернути мені кошти на той номер картки, що був вказаний раніше. Звичайно, я здивований як у такому сучасному і надійному банку використовують не мій номер РАХУНКУ, а НОМЕР КАРТКИ, а тим паче, я сильно здивований, що тягар донесення цієї інформації (про зміну картки) та актуалізація її перекладена з менеджерів на клієнта, ким є я. Отже, вчора я зателефонував своїй онучці, попросивши її переговорити за тим номером з відповідальним працівником Приватбанку. Вона скептично до цього віднеслась, адже це є порушенням банківської таємниці з боку Приватбанку — змушуючи клієнта телефонувати незнайомим особам без можливості отримати у них будь-яке підтвердження належності до цього банку і надавати свої персональні або фінансові дані. Але все ж дзвінок відбувся, але через проблеми зі зв’язком у обох сторін результату не було. Пізніше ми зв’язались зі службою підтримки, аби спробувати передати мій номер картки таким способом — на сайті банку в особистому кабінеті ми підключились до спеціаліста і скопіювали номер моєї картки туди, аби його прикріпили до заявки, яка вже була чомусь закрита на той момент.
Отже, 17:30, 07/03/23 і досі немає коштів. Немає навіть інформації, на якій стадії вирішення ця заявка. Дякую за чудове відношення.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2023, 19:55
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та перевірки інформації стосовно вказаного питання.
komashkamala94 7 березня 2023, 13:22
Я являюсь клиентом приват банка, обратилась в отделение с просьбой снять сумму больше 20 тыс грн, в этом отделении банка есть отдельная касса для снятия таких сум, но сотрудник банка которая явно куда-то отпаздывала, отказала мне снять деньги с моей карты и сделала акцент на том что работает только обычная касса и очередь только туда, после чего мне пришлось потерять очень много времени на то что бы найти другие карты и снять деньги через банкоматы.Вопрос почему мне нужно было проходить такие сложности если я просто хотела получить свои деньги со своей карты, которые мне понадобились неожиданно и срочно! В чем тогда прелесть банка тогда если это только осложнило мне жизнь в данной ситуации да и за золотую карту каждый месяц не забывают снимать по 20 грн…
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2023, 16:15
Вітаємо. Вже звернулись до вас у особисті повідомлення для уточнення вашого контактного номеру телефону та деталей ситуації.
Моя мама пенсионерка пошла в отделение чтобы получить новую карту с бесконтактной оплатой. Клиентом банка уже является. По ее словам она явно явно проговорила что «Gold статус ей не нужен». Работник отделения мотивируя тем что пластика для обычных карт нет оформил ей Gold карты (Универсальная и Для выплат) взамен карт с истекшим сроком действия.

В итоге мама вернулась с двумя Gold картами и какой-то страховкой. Страховка была отключена в первый же день с помощью Приват24, а вот с картами ситуация сложнее. Понизить уровень карт можно только в отделении. Но пластика в отделении нету!

Самому заказать пластик на сайте нельзя т.к. из-за военного положения такая доставка не осуществляется, что подтвердили в техподдержке.

Считаю что это очевидное навязывание услуг — ежемесячно платить пенсионерке за обслуживание Gold карт (еще и за навязанную страховку) которые ей не нужны.

Сегодня сходил с мамой в отделение. В итоге сотрудник отделения сказал что пластик для универсальных карт все-таки завозят и попросил маму перезвонить в пятницу (сегодня вторник). До тех пор избавится от Gold статус нельзя т.к. для перевыпуска требуется пластик. Документально подтвердить что пластик для обычных карт завозится сотрудник отказался.

Этот отзыв будет обновлен в Пятницу, в зависимости от исхода ситуации.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2023, 14:38
Вітаємо.
Ми дуже шкодуємо, що звернення в наше відділення залишило неприємне враження. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення деталей ситуації та контактних даних вашої матері.
Полезный комментарий
Mikhail94 10 березня 2023, 14:32
Сегодня (в Пятницу) маме поменяли Gold карты на обычные, в этом же отделении. Спасибо всем кто содействовал в решении проблемы.
Проблема вирішена
Oleksandr6451 6 березня 2023, 23:20
Я военнослужащий, нас обязали открыть счета в этом банке с марта месяца все было в норме, но и денег особо не скапливалось, начало войны все надо много тратилось. И вот как-то раз решил положить на депозит. И тут раз!!! И БЛОК. Звоню, а они мне говорят у вас исполнитель наложил арест, ок, что делать? Притом все банки мои заблочились. Решите вопрос с исполнителем.
Решил. Все банки разблокировались, а не, приват честный банк, Государственный!!! Говорит мне, у вас 3 производства. Я говору какие?
Они мне:
1.производство. Я им говорю оно закрыто в реестре это видно!
2 производство не существует, там даже на одну цифру меньше
3 производство не на меня, на алименты…я с Одессы, а оно с Франковск!
Говорю и что? Ответ: пусть исполнители дадут нам бумагу мы разблокирует. А почему я сидя в жопе мира в полях должен доказывать, что я это я, а не Вася с периферии!
И кстати карта является зарплатной, как мне известно вовремя войны их не блокируют, они же видят откуда доходы. Моя ошибка, что я деньги сакомулировал на одном счёте…
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2023, 11:39
Добрий день!
Надана вами інформація свідчить про те, що до банку надійшов лист від виконавця з вимогою блокування карток.
Банк не може ігнорувати вимоги чинного законодавства України.
Ми дійсно отримали роз´яснення щодо можливості зняття арештів, якщо сума арешту не перевищує 100 000 грн, та у разі, якщо сума вказана виконавцем. Для уточнення можливості зняття обмежень радимо звернутись до виконавчої служби. Окремо зазначимо, що картка для виплат не є карткою зі спеціальним режимом використання і може бути поповнена також нецільовими коштами. Щоб окрема картка не була заблокована це має бути вказано виконавцем в постанові.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.8 45.8
USD 41.15 41.75
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝