Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Lenticular 22 червня 2023, 0:55
Як мільйони українців, я вимушений зараз жити за кордоном. Приватбанк на своєму сайті хвалиться як він турбується про таких як я, і що мій фінфнсовий номер телефону, з яким я зареєструвався, можно легко змінити на номер іншої країни. Але на практиці СМСки, що Приватбанк відправляє, на американський номер не приходять. Служба підтримки вміє тільки повторювати, що проблема з моїм мобільним оператором. Я спеціаліст у галузі IT, і мені очевидно що це неправда. Я маю доступ до обох номерів — старого і нового, прийом СМС-ок абсолютно точно працює на обох номерах. На моє прохання з'єднати мене з кимось, хто знає більше і може допомогти, просто відмовили.
Приватбанк
Відповідь банку
22 червня 2023, 11:02
Вітаємо.
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку. Якщо ви не отримуєте смс, наші колеги в чаті радо допоможуть у вирішенні питання.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Проблема вирішена
Marina Kovalenko 21 червня 2023, 19:40
Сьогодні, 21.06.2023 о 12:59 знімала готівку в банкоматі. З рахунку кошти списалися, але банкомат вимкнувся, гроші не видав! На 3700 залишена заявка № 27034673. Термін розгляду заявки 14 днів. Кошти були потрібні сьогодні на оплату лікарських послуг, чому я мушу чекати аж 14 днів? Це мої власні кошти, я не можу ними скористатися з вини банку.
Крім того, на банкоматі вулиця Засумська, 10, Суми, Сумська область не зчитується QR-код. Неможливо зняти кошти без картки за допомогою додатку. Замініть, нарешті, подряпане скло
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 20:10
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
ankrem 21 червня 2023, 17:48
Кременчук (Свободи 19) систематично виганяють чекати в черзі за межі відділення. Ну якщо бути точним в вузький коридор який з'єднує вхід і єдиний зал цього відділення. Сьогодні в ньому було вище 30 градусів, в прохолодну погоду відповідно там також не комфортно.
І особисто завідуюча відділення Оксана Іванівна також не цурається це робити. Мотивують то спочатку що по камерам дивляться і їх сварять. То міфічна конфіденційність. Ну зробіть окремі кабінети від касового залу і буде вам конфіденційність. Може варто погуглити що таке опенспейс?
А після цього ще й не було валюти, за якою я по запису прийшов. Ну точніше була, але стара і затерта. Яку потім ніхто не візьме.
Сервіс покинув відділеня.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 19:16
Вітаємо.
Приносимо вам свої вибачення за доставлені незручності.
Ми додали інформацію стосовно завантаженості відділень. Збираючись відвідати банк, можна перевірити, чи не доведеться вам стояти в черзі.
За посиланням https://privatbank.ua/map обирайте потрібну локацію, переходьте на вкладку «Завантаженість відділення» та плануйте свій час.
Проблема вирішена
verheles1988 21 червня 2023, 15:36
14.06 приватний виконавець надіслав постанову про розблокування рахунку, рахунок досі заблоковано. Підтримка відповідає, що не бачить постанови, що потрібно цілих 10 днів, щоб обробити постанову. І нажаль, такі проблеми лише з Приват, всі інші банки бачать і розблокують швидко.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 17:25
Вітаємо.
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Проблема вирішена
AleKlych 21 червня 2023, 13:41
ПриватБанк отримав постанову від державного виконавця згідно Закон № 3048- XI, тобто дозвіл на користування коштами в розмірі двох мінімальних заробітних плат, після розгляду мені надійшло повідомлення про те, що на постанові відсутня печатка, хоча її я відправляла особисто і печатка разом з підписом була присутня.
також банк додатково отримав постанову і від виконавці, але відповідь взагалі відсутня.
Можливо ПриватБанк на стільки не компетентний, що не вміє працювати згідно законодавства і виконувати постанови!
Доречі відповідь по постанові я отримала лише після скарги в НБУ, що каже про те, що потрібно знову писати скаргу.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 14:40
Вітаємо.
Ваше питання стосовно наданої постанови було детально розглянуто банко та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звернутись повторно до виконавця щоб він надіслав постанову з печаткою.
Hellraiser 21 червня 2023, 12:35
Я залишу тут опис ситуації (просто для загального відома) від імені свого батька-пенсіонера, адже я фактично пережив разом з ним цей інцидент.

Зазвичай подібних історій за останній час багато, ця ситуація не буде якоюсь унікальною.

Мій батько — пенсіонер на початку травня 2023 р. став жертвою шахраїв та реакція банку з «передовим» захистом та алгоритмом протидії шахрайським атакам.

Отже, близько дев’яти вечора, з невідомого номера масово почали роздаватися вхідні дзвінки. За декілька хвилин до цього тричі були змінені кредитні лиміти (отримані смс-повідомлення).

Одразу ж з двох карток (паралельно) кожної хвилини, почались несанкціоновані списання (без будь-яких дзвінків з привату, та смс-підтведжень).

Загальних списань з карток було 20!!! Тобто по 10 транзакцій з кожної картки — універсальна та пенсійна.

Усе це стало відомо на наступний день, оскільки телефон в руки в день шахрайської атаки ніхто не брав. Звичайно, що в день, коли про це дізнався батько (усі були в шоці), заблокували картки, звернулись до кіберполіції, навіть отримали № в ЄРДР про відкриття кримінального провадження.

Я декілька раз із максимально зрозумілим набором даних (скріншоти, пояснення) надсилав банку листи.

В останньому листі банку надіслав запитання, чи проводили банківське службове розслідування та як оцінює сам банк такі операції? Чи вважає їх підозрілими тощо.

Із самого початку були класичні відписки про те, що поза межами юрисдикції банку перебуває можливість проведення розслідування, що треба звернутися до поліції.

Така відповідь була отримана після того, як я двічі вказував банку про те, що звертались в кіберполіцію. Тобто абсолютно ніхто в банку не читає ваші листи!

Остання відповідь класика жанру, але з елементами якогось знущання.

Процитую частину відповіді.

«Дані операції були підтверджені шляхом використання «Технології безпеки 3-D Secure» (Verified By Visa або MasterCard SecureCode).

На жаль, чинним законодавством не надано повноважень Банку здійснювати повернення проведеного переказу. Тому Банк не може повернути переказані кошти.

У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Розуміючи Ваше становище, Банк буде намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.

Для подальшого безпечного використання послуг Банку радимо змінити платіжну картку, фінансовий телефон та пароль входу в Приват24. Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі в сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій".

1. Якщо банку надаються скріншоти масових списань без будь-яких підтверджень зі сторони власника рахунку, при цьому батько ніколи в житті жодним чином не купував в інтернеті товари, тим більше нікому ніколи не давав жодних даних (ПІН-код, CVV, не переходив на сумнівні сайти).

Дуже цікаве формулювання у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій…».

Це як взагалі коментувати? Кожної хвилини відбувається списання без підтверджень та блокування зі сторони банківських алгоритмів, це як назвати?

Про який захист в принципі може йти мова? Чому одразу ж не списати кошти з карток клієнтів та не видати цими коштами зарплати працівникам банку, а потім повідомити, що списання відбулось за допомогою Технології безпеки 3-D Secure.
Я навіть не думав, що банк ЖОДНИМ чином не поставить питання щодо оскарження незрозумілих транзакцій в форматі чарджбек.

Про компенсацію я просто мовчу, хоча б з огляду на приписи статті 1073. Цивільного кодексу тощо.

Цікаво, що повинен робити слідчий в цій справі (питання риторичне).

Приватбанк жодним чином не відповідає за будь-яку втрату грошових коштів його клієнтом, який в свою чергу повністю дотримується конфіденціальності даних.

Усі ці гасла про якийсь захист (на який витрачаються сотні тисяч доларів) є порожнім звуком.

Зрозуміло, що єдиним виходом проти банківського беззаконня є лише звернення до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 14:27
Вітаємо.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24. Маючи лише фінансовий номер здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Shulezhko 20 червня 2023, 20:54
Не працює сервіс «зняття готівки без картки».
У цьому місяці тричі намагався зняти готівку без картки, картка для виплат — пенсійна, ліміт на зняття встановлено, ПІН-код змінив один раз ще при отримувані картки. Спробував це робити усіма способами, які мені відомі.
Одразу сканував код на екрані банкомата, потім вибирав картку, з якої планував отримати кошти, вводив ПІН-код — відмова.
Потім натискав кнопку «зняття готівки без картки», вводив фінансовий номер телефону та набирав останні цифри номеру який викликав, вибирав картку, вводив ПІН — відмова.
Нарешті заходив у додаток: послуги/зняття готівки/вибирав картку/ПІН/сканував код — відмова!
Кожен раз банкомат для перевірки безпеки вимагав провести операцію реальною карткою.
06 червня 2023 після вищенаведених маніпуляцій повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (1000,00 грн).
16 червня 2023 повторив всі процедури, тільки вже біля двох банкоматів, повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (900,00 грн).
Нарешті 20 червня 2023 виконав всі маніпуляції, результат — банкомат кожен раз пише: проведіть операцію з реальним пластиком…
Дзвонив до колл-центру, оператори молодці, намагалися розібратись та допомогти, дарма.
Писав коментарі у додатку, реакції «0».
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2023, 10:09
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
WAYS 20 червня 2023, 12:39
Пересилаю батькам гроші з закордонного рахунку револют. Спочатку створили карту для виплат в usd, тому що на сайті вказано що за зарахування 0.5%. Але по факту крадуть 2%, думаю ок, може тому що для виплат зарахування платне. Створив голд універсальну в USD, на яку зарахування завжди було безкоштовне. Відправив — знову зняли 2% + 1% ще в кассі треба заплатити.
Виглядає сумно, у моно таких прихованих комісій нема, 0.9% за зняття тільки.
Виглядає, що банку не треба гроші з закордону чи хочуть максимально нажитись на людях.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 14:42
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація. Банк не приховує інформацію щодо тарифікації операцій, інформацію щодо комісій та шляхів отримання переказів з-за кордону можна перевірити за посиланням https://privatbank.ua/all-ways-to-receive-send-an-international-transfer
ирина плужникова 20 червня 2023, 10:41
Відділення за адресою: Харків, пр-т Льва Ландау, 12
З початком війни поїхала в Естонію, зареєстрована як біженець. 23.04.2023 повернулася в Харків для вирішення проблем із здоров’ям. Картку естонського банку SEB на отримання грошовоі допомоги залишила родичці, щоб вона вчасно платила за мою квартиру.Знову ж таки через проблеми із здоров’ям терміново знадобилися гроші.Родичка з Естонії зняла з моєї карти біженця усі гроші і перевела через приватбанк 500 євро.Гроші прийшли, але менеджер привата по телефону сказав що для їх отримання мені потрібно надати додаткову інформацію, а саме-паспортні дані відправника переказу.Здалося дивним (м'яко кажучи) що банк в ультимативному порядку вимагає від мене особисті дані третьої особи не клієнта банку і навіть не громадянина України.Насилу вдалося умовити родичку прислати фото докуметов, не кожен захоче відправляти особисті дані не зрозуміло для яких цілей.
Так вийшло, що родичка маючи, як багато в Естонії, постійне свідоцтво на проживання (народилася і жила в Естонії, сподівається незабаром отримати громадянство, що не так просто.Чоловік і діти вже громадяни Естонії) доки ще громадянка Росії. На цій підставі, -гроші переведені від людини з російським громадянством, банк конфіскував їх.Гроші переказані з Естонії, з рахунку естонського банку SEB, отримані від республіки Естонія мною як біженцем.
В результаті таких дій приватбанка я залишилась без засобів на лікування та купівлю квитка для повернення в Естонію, термін знаходження за межами якої збігає в липні.Рішення про конфіскацію прийняте Керівником Департаменту міжнародних переказив ГО Страшко М. В.
Прошу переглянути це рішення керуючись здоровим глуздом і інтересами громадянки України, пенсіонера і ветерана труда.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 12:54
Вітаємо. Згідно описаної вами ситуації, у випадку надання відправником документів, котрі підтверджують його статус постійного резидента вказаної країни, рішення щодо виплати переказу може бути переглянутим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IRINA021989 20 червня 2023, 10:06
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Академіка Янгеля, 4-Д
Ніхто проблеми не вирішив. Через кассу були переслані кошти на кредитку мого чоловіка 14.06. Ну звістно чек дали. Два рази були у банку перевіряли де ділися кошти. А коштів на карточці немає. Тільки одна відмазка чекайте. На гарячу лінію дзвонити тільки робити собі нерви. МЕНІ КПЖУТЬ ЩО ВАША ЗАЯВКА УЖЕ НЕ ДІЙШЛА ДО МЕНЕ. Приват куди ваші працівники ложать кошти ваших клієнтів через кассу?.. Даннюе горе відділення знаходиться у м. ВІННИЦЯ вул. АКАДЕМІКА Янгеля 4Д. Касир Бондар Я. П.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 11:06
Вітаємо. Знаємо про вашу ситуацію та у жодному разу не вказуємо, що проблему вирішено, допоки цього дійсно не станеться. Відповідальні спеціалісти вже займаються вашим питанням та за результатами додатково з вами зв'яжуться.
Проблема вирішена
IRINA021989 19 червня 2023, 21:00
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Академіка Янгеля, 4-Д
Не рекомендую даний банк. Через кассу невідомо куди переказують кошти. Куди пішли кошти, які я ложила на кредитку свого чоловіка ще 14 06. У них усе розглядається 3 дня бардак. Сьогодні позвонила на гарячу лінію дала заявку на скаргу — мене заблокували, я не можу додзвонитися до оператора. Одним словом бардак, а не банк
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2023, 9:03
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Ваше питання вже розглядають відповідальні спеціалісти, робимо все, щоб якомога швидше розібратись у ситуації. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Tetanus 19 червня 2023, 19:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Милославська, 43
Обслуговуємося у відділенні Приватбанку за адресою: вул. Милославська, 43, Київ.
Минулого року в цьому відділенні отримали долари. Нещодавно була необхідність поповнити рахунок. Із 45 купюр 7 не прийняли. Жодних ознак зношення, що описані в постанові НБУ ці купюри не мали. Попросили надати усне чи то письмове роз’яснення, що не так з цими купюрами. Касир відмовилась надати роз’яснення. Звернулися до фахівця з обслуговування клієнтів Вікторії Семененко теж відмова, далі до директора відділення Дмитра Балабана. Знову жодних роз’яснень, і не лише письмових, але і усних. Далі зателефонували на гарячу лінію Приватбанку, відповіли, що касир вирішує це самостійно.
Нам так і залишається незрозумілим, що відбувається в нашій «правовій» країні?
При такому відношенні до населення та порушенні прав людей, той хто і не хотів їхати з країни, то може переглянути свою думку. Тоді хто буде працювати і забезпечувати ті ж банки, осіб пенсійного віку?
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 20:25
Вітаємо. Нам дуже прикро через те, що ви отримали негативний досвід під час звернення у відділення Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Проблема вирішена
julsy 19 червня 2023, 16:13
09.06.2023 р. державним виконавцем було винесено постанову про визначення рахунку для 13400 грн.
Цю постанову надіслано Укрпоштою до ПриватБанку 09.06.2023.
Сьогодні звернулась до чату банку з запитанням чі отримав банк постанову, відповідь була, що ні. Позвонила до виконавця він перевірив і надав відповідь, що банк отримав постанову 14.06. Знову написала в чат, вони заперечують отримання постанови і просять трек код листа. Знову звязалась з виконавцем, він дав трек код.
За трек-кодом листа я з’ясувала, що постанову банк отримав ще 14.06.2023 р.
Надіслала в чат підтримки і фото трек-кода — тоді банк «побачив», що лист з постановою отримано! Спеціаліст чату саазав, що постанову будуть розглядати 10 днів з моменту реєстрації 15.06. То спочатку її не було, тепер знайшлася, і ще 10 днів банк буде вивчати один листок інформації. Скажіть де вказано, що постанова повинна розглядатись 10 днів? На блокування постанову 10 днів не розглядали, за 15 хвилин заблокували, а щоб розблокувати затягують час.
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 18:31
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Ми завжди намагаємось вирішити питання клієнта якомога швидше та якісніше.
Слід зазначити, що згідно чинного законодавства не встановлено жодних регламентів щодо виконання банком судових рішень та постанов від виконавчих служб.
Також зауважимо, що вказаний вами документ, котрий було нещодавно отримано Банком, не є постановою про зняття арешту або про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій. В даному випадку необхідно звернутись до виконавця за для уточнення змісту наданої постанови.
Andriydp 19 червня 2023, 14:43
Відверто затягують зняття арешту в межах 13400грн.
— Зпочатку казали 1−3дня,
— потім 3−10 днів,
— потім ще чуток зачекайте «вже на вищому рівні розгляду»
— але потім відповідь отримав через 13 (!!!) днів — відмова!!!
Бо постанова БУЛА НАДІСЛАНА на ЕЛЕКТРОНУ АДРЕСУ. А чого ви раніше не сказали про це? У вас же все в ціфровому вигляді зараз?! А ЯК ВІДДАТИ ГРОШІ — треба щоб державний виконавець ОСОБИСТО прийшов в банк, або цю бумажку надіслал рекомендованим листом в м.Дніпро.
Вони 13 днів розглядали і нарешті через 13 днів побачили що вона не електрону пошту надійшла??? Відверта брехня!!!
До речі, мова йде про едине джерело дохіду — пенсійне надходження всього в 2'520грн.
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 16:24
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб розібратись у ній, звернулись до вас у особистому повідомленні для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону.
alilas 19 червня 2023, 12:59
Добрий день, я та моя сім'я, з приватбанком вже довго, але ця страховка, ну вибачте мене, як так можна робити. Я розумію що приватбанк не відповідає за страхову компанію, але коли ви дзвонете щоб хоч чогось добитись, вас просто ігнорують
Мій брат, вклалав ті гроші в банк за страховку, зараз по його загибелі ми маємо повне право забрати гроші.
Вже пройшов майже рік, а моїй мамі так нічого і не сказали за цю страховку.
Можливо вони не враховують що це не просто смерть, він був ВІЙСЬКОВИМ
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 14:31
Добрий день!
На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними, наданими у відгуку. Ми звернулись у особистому повідомленні до вас, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Проблема вирішена
Ds11 18 червня 2023, 11:04
При покупке авиабилетов, после их оплаты, приходит сообщение о доплате! Почему сразу не выставить РЕАЛЬНУЮ цену? Не банк, а убожество, служба поддержки в том числе. Закрываю все карты и больше никогда не хочу иметь дело с этим недоразумением под названием приватбанк
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2023, 10:53
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Наразі бачимо, що з питання причини виникнення доплати за вказаним рейсом з вами було проведено зворотній зв'язок. У разі виникнення додаткових питань, ми будемо раді допомогти у особистих повідомленнях.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрій Сушениця 16 червня 2023, 19:19
В батька з кредитної карти було викрадено 50к грн (карта не втрачалась, сім карта не пере випускалась) Було зайдено в приват (обійдено двофакторну) збільшено ліміт на кредитній карті, створено нову карту, перекинуто кошти на нову карту, та виведено на закордонний банк як покупка техніки. В цей же день була подана заява в поліцію. Звернувшись в ПриватБанк відкрили справу на повернення коштів, а через деякий час повідомлено що був підтверджений (3Ds) тому шахрайства вони тут не бачать. І звісно почали нараховувати проценти за користування кредитом.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 20:21
Вітаємо. Звернулись до вас у особистих повідомленнях для того, щоб уточнити контактний номер вашого батька, а також деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olga2023 16 червня 2023, 19:09
Приватбанк обманює клієнта, немає можливості зв’язатися з працівником банку, кидають в чат, а в чаті відповідає робот. Але коли після двух десятків спроб якщо не більше, до тебе в чаті відгукнувся менеджер, вони плутаются в даних спочатку відповідають чекайте обробку постанови від державного виконавця від 1−3 днів, потім до 10 діб, тому що банку потрібно ЯКІСНО ВИВЧИТИ ДОКУМЕНТ, наче вірш у школі. А на питання хто так вірішив, відповідь регламент банку, питаю, а чому мені при підписанні договору з банком не повідомили під підпис, можливо я б замислилась, чи потрібен мені цей банк, де клієнт для банку ніщо. Питання чому банк не перевіряє Якісно 10 діб, постанову виконавця про арешт коштів, а накладає його на протязі 15 хвилин, вони відповіді не дають. Росія нас знищує ракетами, а Приватбанк своїми безвідповідальними, незаконними діями під час ВІЙНИ. Спочатку державний виконавець порушив мої права в тому що розглядав заяву на визначення рахунку, для видаткових операцій 10 днів, а не 2 роб.дні згідно чинного законодавства, а далі Приватбанк до 10 діб ЯКІСНО ВИВЧАЄ ДОКУМЕНТ. Люди що відбуваєтся? Це змова на знищення. Мені потрібні ліки, мені потрібно годувати дітей сьогодні, а не через 10 діб. Ганьба!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 20:24
Вітаємо. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити інформацію, стосовно вказаної ситуації.
Проблема вирішена
AlionaL 16 червня 2023, 18:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Сверстюка, 19
Нещодавно прийшлось знімати крупну суму, на жаль досконало перевірити відразу всі купюри не вдалось, бо довго стояла в черзі, та поспішала. Прийшовши додому побачила що деякі купюри мічені, ззаду стояли якісь печатки або ж були надписи. Повернувшись до ПриватБанку, вони звісно відмовились прийняти назад. Більш того нагло брехали мені у вічі, що давали мені купюри лише нового зразку, хоча це неправда! Вона ж перед цим же як видавала мені сама ж жалілась що їм привозять купюри старого зразку навіть під замовлення. І що в неї тільки половина купюр нові. Звернувшись на гарячу лінію мені лише побажали гарної співпраці з банком надалі. Це звучало як знущання, адже співпрацювати з цим банком далі не має ніякого бажання.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 19:44
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. В той самий час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У випадку, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Проблема вирішена
Barsel 16 червня 2023, 16:08
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 98
Звернувшись у відділенні банку було у грубій формі відмовлено в обслуговуванні, керівник ненавидить осіб з інвалідністю, звернувся на гарячу лінію банку зачитали набір слів ні про що, вони не визнають Конституцію України.
Приватбанк
Відповідь банку
16 червня 2023, 16:45
Вітаємо. Нам дуже прикро, що ви відчули незручності під час звернення до відділення Банку. Бачимо, що наразі за вашим зверненням було проведено перевірку, за результатами котрої з вами було проведено зворотній зв'язок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43 44
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝