×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 44 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Неможливо змінити фінансовий номер, служба підтримки ніяк не допомагає
Підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку ви можете через чат на сайті банку. Якщо ви не отримуєте смс, наші колеги в чаті радо допоможуть у вирішенні питання.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Коментарі (5)
Банкомат не видав кошти
Крім того, на банкоматі вулиця Засумська, 10, Суми, Сумська область не зчитується QR-код. Неможливо зняти кошти без картки за допомогою додатку. Замініть, нарешті, подряпане скло
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Коментарі (1)
Виганяють кліентів
І особисто завідуюча відділення Оксана Іванівна також не цурається це робити. Мотивують то спочатку що по камерам дивляться і їх сварять. То міфічна конфіденційність. Ну зробіть окремі кабінети від касового залу і буде вам конфіденційність. Може варто погуглити що таке опенспейс?
А після цього ще й не було валюти, за якою я по запису прийшов. Ну точніше була, але стара і затерта. Яку потім ніхто не візьме.
Сервіс покинув відділеня.
Приносимо вам свої вибачення за доставлені незручності.
Ми додали інформацію стосовно завантаженості відділень. Збираючись відвідати банк, можна перевірити, чи не доведеться вам стояти в черзі.
За посиланням https://privatbank.ua/map обирайте потрібну локацію, переходьте на вкладку «Завантаженість відділення» та плануйте свій час.
Коментарі (6)
Затримання розблокування рахунку
Арешт буде знято протягом 1–3 днів після надходження в банк постанови про зняття арешту від виконавчої служби чи приватного виконавця.
Коментарі (1)
Закон № 3048- XI
також банк додатково отримав постанову і від виконавці, але відповідь взагалі відсутня.
Можливо ПриватБанк на стільки не компетентний, що не вміє працювати згідно законодавства і виконувати постанови!
Доречі відповідь по постанові я отримала лише після скарги в НБУ, що каже про те, що потрібно знову писати скаргу.
Ваше питання стосовно наданої постанови було детально розглянуто банко та надано зворотній зв'язок. Рекомендуємо звернутись повторно до виконавця щоб він надіслав постанову з печаткою.
Написати коментар
Відсутність захисту від шахраїв та компенсації за завдання збитків шахраями
Зазвичай подібних історій за останній час багато, ця ситуація не буде якоюсь унікальною.
Мій батько — пенсіонер на початку травня 2023 р. став жертвою шахраїв та реакція банку з «передовим» захистом та алгоритмом протидії шахрайським атакам.
Отже, близько дев’яти вечора, з невідомого номера масово почали роздаватися вхідні дзвінки. За декілька хвилин до цього тричі були змінені кредитні лиміти (отримані смс-повідомлення).
Одразу ж з двох карток (паралельно) кожної хвилини, почались несанкціоновані списання (без будь-яких дзвінків з привату, та смс-підтведжень).
Загальних списань з карток було 20!!! Тобто по 10 транзакцій з кожної картки — універсальна та пенсійна.
Усе це стало відомо на наступний день, оскільки телефон в руки в день шахрайської атаки ніхто не брав. Звичайно, що в день, коли про це дізнався батько (усі були в шоці), заблокували картки, звернулись до кіберполіції, навіть отримали № в ЄРДР про відкриття кримінального провадження.
Я декілька раз із максимально зрозумілим набором даних (скріншоти, пояснення) надсилав банку листи.
В останньому листі банку надіслав запитання, чи проводили банківське службове розслідування та як оцінює сам банк такі операції? Чи вважає їх підозрілими тощо.
Із самого початку були класичні відписки про те, що поза межами юрисдикції банку перебуває можливість проведення розслідування, що треба звернутися до поліції.
Така відповідь була отримана після того, як я двічі вказував банку про те, що звертались в кіберполіцію. Тобто абсолютно ніхто в банку не читає ваші листи!
Остання відповідь класика жанру, але з елементами якогось знущання.
Процитую частину відповіді.
«Дані операції були підтверджені шляхом використання «Технології безпеки 3-D Secure» (Verified By Visa або MasterCard SecureCode).
На жаль, чинним законодавством не надано повноважень Банку здійснювати повернення проведеного переказу. Тому Банк не може повернути переказані кошти.
У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Розуміючи Ваше становище, Банк буде намагатись максимально ефективно співпрацювати з правоохоронними органами та сприяти щонайскорішому розгляду даної справи.
Для подальшого безпечного використання послуг Банку радимо змінити платіжну картку, фінансовий телефон та пароль входу в Приват24. Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі в сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій".
1. Якщо банку надаються скріншоти масових списань без будь-яких підтверджень зі сторони власника рахунку, при цьому батько ніколи в житті жодним чином не купував в інтернеті товари, тим більше нікому ніколи не давав жодних даних (ПІН-код, CVV, не переходив на сумнівні сайти).
Дуже цікаве формулювання у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій…».
Це як взагалі коментувати? Кожної хвилини відбувається списання без підтверджень та блокування зі сторони банківських алгоритмів, це як назвати?
Про який захист в принципі може йти мова? Чому одразу ж не списати кошти з карток клієнтів та не видати цими коштами зарплати працівникам банку, а потім повідомити, що списання відбулось за допомогою Технології безпеки 3-D Secure.
Я навіть не думав, що банк ЖОДНИМ чином не поставить питання щодо оскарження незрозумілих транзакцій в форматі чарджбек.
Про компенсацію я просто мовчу, хоча б з огляду на приписи статті 1073. Цивільного кодексу тощо.
Цікаво, що повинен робити слідчий в цій справі (питання риторичне).
Приватбанк жодним чином не відповідає за будь-яку втрату грошових коштів його клієнтом, який в свою чергу повністю дотримується конфіденціальності даних.
Усі ці гасла про якийсь захист (на який витрачаються сотні тисяч доларів) є порожнім звуком.
Зрозуміло, що єдиним виходом проти банківського беззаконня є лише звернення до суду.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24. Маючи лише фінансовий номер здійснити вхід в акаунт немає змоги, адже необхідно знати також пароль від акаунту або ж ПІН код картки(для відновлення доступу), що відомі лише клієнту власнику картки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (29)
Не працює сервіс «зняття готівки без картки»
У цьому місяці тричі намагався зняти готівку без картки, картка для виплат — пенсійна, ліміт на зняття встановлено, ПІН-код змінив один раз ще при отримувані картки. Спробував це робити усіма способами, які мені відомі.
Одразу сканував код на екрані банкомата, потім вибирав картку, з якої планував отримати кошти, вводив ПІН-код — відмова.
Потім натискав кнопку «зняття готівки без картки», вводив фінансовий номер телефону та набирав останні цифри номеру який викликав, вибирав картку, вводив ПІН — відмова.
Нарешті заходив у додаток: послуги/зняття готівки/вибирав картку/ПІН/сканував код — відмова!
Кожен раз банкомат для перевірки безпеки вимагав провести операцію реальною карткою.
06 червня 2023 після вищенаведених маніпуляцій повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (1000,00 грн).
16 червня 2023 повторив всі процедури, тільки вже біля двох банкоматів, повернувся додому взяв пластик та з його допомогою (сунув карту в банкомат) отримав кошти (900,00 грн).
Нарешті 20 червня 2023 виконав всі маніпуляції, результат — банкомат кожен раз пише: проведіть операцію з реальним пластиком…
Дзвонив до колл-центру, оператори молодці, намагалися розібратись та допомогти, дарма.
Писав коментарі у додатку, реакції «0».
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (10)
Грабують людей додатковими комісіями
Виглядає сумно, у моно таких прихованих комісій нема, 0.9% за зняття тільки.
Виглядає, що банку не треба гроші з закордону чи хочуть максимально нажитись на людях.
Коментарі (5)
Проблема з отриманням грошей у Приватбанку.
Так вийшло, що родичка маючи, як багато в Естонії, постійне свідоцтво на проживання (народилася і жила в Естонії, сподівається незабаром отримати громадянство, що не так просто.Чоловік і діти вже громадяни Естонії) доки ще громадянка Росії. На цій підставі, -гроші переведені від людини з російським громадянством, банк конфіскував їх.Гроші переказані з Естонії, з рахунку естонського банку SEB, отримані від республіки Естонія мною як біженцем.
В результаті таких дій приватбанка я залишилась без засобів на лікування та купівлю квитка для повернення в Естонію, термін знаходження за межами якої збігає в липні.Рішення про конфіскацію прийняте Керівником Департаменту міжнародних переказив ГО Страшко М. В.
Прошу переглянути це рішення керуючись здоровим глуздом і інтересами громадянки України, пенсіонера і ветерана труда.
Коментарі (4)
Неправдива інформація від шахраїв приватбанку
Написати коментар
Шахраї
Коментарі (3)
Скарга на дії Приватбанку
Минулого року в цьому відділенні отримали долари. Нещодавно була необхідність поповнити рахунок. Із 45 купюр 7 не прийняли. Жодних ознак зношення, що описані в постанові НБУ ці купюри не мали. Попросили надати усне чи то письмове роз’яснення, що не так з цими купюрами. Касир відмовилась надати роз’яснення. Звернулися до фахівця з обслуговування клієнтів Вікторії Семененко теж відмова, далі до директора відділення Дмитра Балабана. Знову жодних роз’яснень, і не лише письмових, але і усних. Далі зателефонували на гарячу лінію Приватбанку, відповіли, що касир вирішує це самостійно.
Нам так і залишається незрозумілим, що відбувається в нашій «правовій» країні?
При такому відношенні до населення та порушенні прав людей, той хто і не хотів їхати з країни, то може переглянути свою думку. Тоді хто буде працювати і забезпечувати ті ж банки, осіб пенсійного віку?
Коментарі (3)
Затягування розблокування рахунку
Цю постанову надіслано Укрпоштою до ПриватБанку 09.06.2023.
Сьогодні звернулась до чату банку з запитанням чі отримав банк постанову, відповідь була, що ні. Позвонила до виконавця він перевірив і надав відповідь, що банк отримав постанову 14.06. Знову написала в чат, вони заперечують отримання постанови і просять трек код листа. Знову звязалась з виконавцем, він дав трек код.
За трек-кодом листа я з’ясувала, що постанову банк отримав ще 14.06.2023 р.
Надіслала в чат підтримки і фото трек-кода — тоді банк «побачив», що лист з постановою отримано! Спеціаліст чату саазав, що постанову будуть розглядати 10 днів з моменту реєстрації 15.06. То спочатку її не було, тепер знайшлася, і ще 10 днів банк буде вивчати один листок інформації. Скажіть де вказано, що постанова повинна розглядатись 10 днів? На блокування постанову 10 днів не розглядали, за 15 хвилин заблокували, а щоб розблокувати затягують час.
Слід зазначити, що згідно чинного законодавства не встановлено жодних регламентів щодо виконання банком судових рішень та постанов від виконавчих служб.
Також зауважимо, що вказаний вами документ, котрий було нещодавно отримано Банком, не є постановою про зняття арешту або про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій. В даному випадку необхідно звернутись до виконавця за для уточнення змісту наданої постанови.
Коментарі (2)
Затягування зняття арешту
— Зпочатку казали 1−3дня,
— потім 3−10 днів,
— потім ще чуток зачекайте «вже на вищому рівні розгляду»
— але потім відповідь отримав через 13 (!!!) днів — відмова!!!
Бо постанова БУЛА НАДІСЛАНА на ЕЛЕКТРОНУ АДРЕСУ. А чого ви раніше не сказали про це? У вас же все в ціфровому вигляді зараз?! А ЯК ВІДДАТИ ГРОШІ — треба щоб державний виконавець ОСОБИСТО прийшов в банк, або цю бумажку надіслал рекомендованим листом в м.Дніпро.
Вони 13 днів розглядали і нарешті через 13 днів побачили що вона не електрону пошту надійшла??? Відверта брехня!!!
До речі, мова йде про едине джерело дохіду — пенсійне надходження всього в 2'520грн.
Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Для того, щоб розібратись у ній, звернулись до вас у особистому повідомленні для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону.
Написати коментар
Не випоачують страховку загиблого, його сім'ї
Мій брат, вклалав ті гроші в банк за страховку, зараз по його загибелі ми маємо повне право забрати гроші.
Вже пройшов майже рік, а моїй мамі так нічого і не сказали за цю страховку.
Можливо вони не враховують що це не просто смерть, він був ВІЙСЬКОВИМ
На жаль, не вдалось вас ідентифікувати, як клієнта банку за даними, наданими у відгуку. Ми звернулись у особистому повідомленні до вас, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Коментарі (2)
Категорически Н Е рекомендую!
Коментарі (13)
Найгірший банк в Україні
Коментарі (3)
Затягування в знятті обмеження з рахунку при арешті
Написати коментар
Видають мічені купюри
Всі купюри проходять перевірку. В той самий час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У випадку, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (старі, розірвані, обгорілі, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Коментарі (3)
Не обслуговують людей з інвалідністю
Коментарі (14)