×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.85 | 45.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Довіра до Приват втрачається.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація. Платіжну інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами. Спробуйте згадати, чи не було у когось доступу до вашої картки.
За зверненям до підтримки банку ви можете залишити запит на оскарження операції, відповідно до правил платіжної смистеми.
Ми робимо все, що не дати шахраям жодного шансу заволодіти вашими коштами. Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (4)
Приватбанк на основі застарілих даних наклав арешт на рахунок
Дзвінок Персональному менеджеру, пообіцяла що мені передзвонить техпідтримка.
Техпідтримка не передзвонила. Персональний менеджер більше не взяла трубку.
3700 і через довжелезне айвіарменю нарешті мені повідомили номер провадження, за яким заарештовано рахунок — провадження ЗАКРИТО у листопаді 2022 року.
Приватбанк на основі застарілих даних наклав арешт на рахунок за виконавчим провадженням закритим 6 місяців тому!!!
Тепер Я повинна ще й доказати, що в мене немає боргів = відкритих проваджень! звернутись до мін.юсту щоб вони перевірили і направили інформацію в Приватбанк! І скільки на це піде часу невідомо… які для цього потрібні дії невідомо…
Що це за автоматизація що «прискорює» процес стягнення?!
Приватбанк немає актуальних списків боржників!
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (2)
Шахраї
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (3)
Немає жодного сенсу сплачувати заборгованність, якщо Приватбанк подав позов до суду
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (5)
Вкрали гроші з кредитної картки
Питання до Банку:
1. Чому мені не надійшов 3dSC для проведення транзакцій (не потрібно відповідати про безпечні та сумнівні сайти, це тут ні до чого, кошти з банку випускаєте ви і ваша система безпеки).
2. Чому при відкритті кримінального провадження мені банк навʼязує сплату відсотків, погашення основного боргу зрозуміло я буду оскаржувати в суді.
3. І чому ваші некомпетентні оператори несуть різну ахінею і при цьому не приходять повідомлення про оцінку за спілкування з клієнтом.
Нам дуже прикро, що ви зіткнулись з такою ситуацією.
Якщо факт шахрайства буде підтверджено — Банк може переглянути відсотки, які нараховані на заборгованість.
Обов' язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та додатково з вами зв' яжемось.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (6)
Виявляється, імена керівників банку це таємниця.
Інциденти вирішувалися завжди, всі красавчики. Так було у 2011, 2012, 2019 роках.
Запитую тут у співробітника ім'я керівника Приват24, чиє ім'я вказати у заяві.
Відповідь:
«На жаль, відсутня можливість надати таку інформацію.»
Питаю: З якої причини можливість відсутня?
Він мені видає: «Згідно Конституції України (ч.1.,2 ст. 32), ЗУ «Про інформацію (ст. 21),
З У Про захист персональних даних (ст. 2, ч.1,2 ст.14)
надання такої персональної інформації не є обов´язковою умовою.»
Чи відчували глибину маразму? Це таємниця.
Кажу це державний банк. Всі хто там працює публічні особи і це марення до них не застосовується.
Ігнор.
Запитую, дайте ім'я на кого писати. Теж ігнор.
Взагалі люди збожеволіли. З цією війною у людей бажання допомагати взагалі зникло.
Даний майданчик не є каналом звернень, через який ми можемо прийняти офіційне звернення від клієнта, оформлене належним чином. Ми раді допомогти у вирішенні питання та, на жаль, не отримали від вас даних, які б могли дати можливість ідентифікувати вас та розібратись в ситуації.
Коментарі (4)
Зміна кредитного ліміту.
банк, привіт Моно Банк.
Річ у тім, що кредитний ліміт по кожній картці переглядається системою автоматично та регулярно. Банк бере до уваги велику кількість факторів при розрахунку суми та можливості надання ліміту. Шкодуємо, якщо зниження ліміту доставило вам незручності. В подальшому банк може переглянути своє рішення та збільшити ліміт.
Коментарі (7)
допоможіть повернути гроші
А та людина, якій прийшли випадково гроші, не погодилась їх повернути.
Я розумію що в тому є наша вина, на ОЛХ платити наперед не можна, але була потрібна термінова покупка дивану, і в метушні все пішло коту під хвіст.
Дякую!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Ми завжди раді піти назустріч та в такій ситуації банк не має правових підстав для примусового повернення коштів з картки отримувача. Повернення можливе за згоди отримувача.
Коментарі (5)
Терминал-банкомат Приват взял деньги и не зачислил на карту
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата.
Наразі додатково подавати заявку немає потреби. На цей час заявка на повернення коштів вже в роботі. Очікується звірка результатів інкасації, що дозволить нам підтвердити внесення коштів та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (8)
Автоматична пролонгація депозиту
Він закінчувався 12.05.
13.05 хотів зняти гроші, зайшов у додаток, а мене сповіщають що депозит подовжено.
Тобто за замовченням стоїть відмітка на автоматичне подовження. Жодного повідомлення що депозит закінчується немає (хоча спаму у сповіщеннях та телефонних дзвінких від банку забагато).
Тобто я маю сам слідкувати щоб не пропустити короткий проміжок у 5 днів, щоб виявити бажання зняти гроші, інакше вони знову блокуватися на 3 місяці.
Вважаю що це шахрайство з боку банку.
Після отримання депозиту завершую співпрацю з цим банком і всім буду рекомендувати не співпрацювати.
За строком можна закрити вклад протягом 5 календарних днів з дати закінчення строку вкладу.
В Приват24, меню 'Сервіси — Депозити — Мої вклади', виберіть депозит, клікніть 'Детальніше' — Розірвати депозит.
Виплата коштів проводиться в онлайн-режимі (гроші надходять відразу після розірвання).
Можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад, Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
На четвертий день після закінчення терміну банк повідомляє клієнта про продовження депозиту на новий термін по одному з каналів комунікацій (E-mail, Врізка в Приват24, PUSH в Privat24, SMS).
Коментарі (22)
Самий ненадійний банк 2023
А тепер до суті заблокували картки без будь яких попереджень від банку і навіть Виконавчої служби, так знаю зараз боти ПП ПриватБанк налетять і будуть верещати все горло що потрібно платити по рахунка, то тримайте відповідь боргів по рахунках немає.
По друге якщо рішення виконавчої служби воно повинно було по перше сповістити, а головне викликати до суду, але про що це я які наразі суди))).
Ось так людей без будь якого інформування залишає ця лавочка без коштів на існування. Ось цікаво на дану карту приходить Пенсія, що можна сказати піду під магазин просити милостиню на шмат хліба, а що робити.
Ви скажете зателефонувати в службу підтримки, так відповім легше в Пентагон до телефонуватися до оператора чим В Приватне підприємство ПриватБанк…
А виводи зробить читач сам з мого допису.
Я вже зробив рахунки будуть переведення до інших Поважних Фінансових закладів які дбають про клієнтів і закон.
Банк не рекомендую так як можете залишитися без коштів на існування.
Згідно нового закону від 06.05.23, якщо на карти накладено арешт, ви маєте змогу протягом одного календарного місяця здійснювати видаткові операції з певного рахунку на суму в межах двох розмірів мін. заробітної плати, а також сплачувати податки, збори. Для цього вам необхідно звернутись до органу, який наклав арешт, і написати заяву для визначення такого рахунку.
Також ви можете вже відкрити нову Digital-картку. Нова картка не буде заарештована, тобто ви зможете її поповнити та проводити видаткові операції.
Коментарі (8)
Зіпсували банк
Нам дуже, що у вас склалась така думка про нас. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити, що сталось, та допомогти розібратись.
Коментарі (2)
Заблокували рахунки ФОП та фізичної особи і розірвали договір в односторонньому порядку без пояснень.
Хоча кілька місяців тому банк просив підтверджуючі документи щодо походження коштів, на що було успішно завантажено онлайн звітну річну декларацію за 2022 рік і перевірку успішно пройдено. Продовжував користуватись послугами банку в звичному режимі для особистих витрат та провадження підприємницької діяльності.
Був кредитний ліміт, ліміт на оплати частинами і жодних прострочень по картках чи по кредитах не було.
Бізнес повʼязаний із роздрібною торгівлею, дуже багато оплат приймались саме на рахунок підприємця, щомісяця сплачуються податки, всі витрати на обслуговування рахунків сплачено.
Хотілося б отримати якесь пояснення, але його швидше за все не буде, наскільки я вже прочитав по відгуках тут чи на інших сайтах із відгуками, а сам банк обмежиться стандартними відписками.
Відгук пишу з метою аби інші клієнти розуміли, що вони не одні із такими проблемами загалом.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково вам була направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (1)
Зниження ліміту катрки універсальна
Ми збільшуємо або зменшуємо кредитний ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, протерміновані платежі, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи, дійсно, сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Коментарі (1)
Не пользуйтесь страховками приват Банка (развод)
Военный дважды на боевом задании получал травмы попадающие под страховой случай. Ноябрь 2022 года, консультант в отделении по адресу Метрополита Шептыцкого отказалась зафиксировать страховой случай, ссылаясь на то что родственники не могут оформить случай, камеры в отделении, отделения Приват Банка в городе Авдеевке, Бахмуте работают??? Или там прекрасный интернет, связь?.. Май 2023 второй страховой случай зафиксировали, но дали отказ. В страховку военный раненый на боевом задании, не попадает. Вы на секунду всем военным Украины при оформлении карт навязали эту страховку. А как дело к выплатам в кусты, военные уже не попадают под ваш страховой случай. Не оформляйте в этом банке не кредиты.
Рішення про виплату страхової компенсації приймає страхова компанія на основі договору страхування і визначеним в договорі страховим подіям, за якими передбачена виплата. Банк своєю чергою надає зручний спосіб оформлення страховки та сплати страхових платежів.
Щоб перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
Коментарі (6)
Приват і його постійні проблеми
Цей банк за 10 років розчарував мене настільки, що вже просто нема слів. Детальніше розкажу по пунктах:
1) якщо ви закриваєте свою кредитну карту і одразу сплачуєте % за користування, то в подальшому будьте готові до того, що приват без Вашого відома не закриє карту і додатково нарахує кошти і не дасть можливості її закрити, якби не застосунок я б не знала про існування в мене боргів, хоча було повідомлення на пошту, що карту закрито. І навіть якщо Вам будуть обіцяти повернення тих кошт, що вони списали незаконно, то їх не повернуть!
2) я як військовослужбовець подавала через дію запит на єоселю (кредитування житла під 3%), ще в листопаді місяці, приват навіть не збирався мене попереджати про відмову, а тепер я немаю ні повідомлень про відмову, ні житла і ці кредити призупинили до 21 грудня. Дякую приват
3) приват і карти юніор, це взагалі окрема мова, так як мої діти переїхали жити в інше місто і я не мала можливості віддати їм свою карту, то при зверненні до банку мені відмовили, аргументуючи тим, що копії дитячих індетифікаційних номерів не являються документом і їх не достатньо для того, щоб оформити карту! На мої пояснення, що діти виїжджають і в мене нема можливості вечері їхати і робити їм номера всім було байдуже, а у відповідь мені 3 працівниці банку нахамили, бо до завершення робочого дня лишалось пів години!
4) приват і їх голосовий помічник Яна — це щось, якщо ви хочете відчути себе розумово відсталим, то наберіть на гарячу лінію приват банку, Яна вам дрпоможе вийти з себе і відчути себе максимально тупим!
5) приват банк і їх кредитування — я досі не розумію від чого вони відштовхуються надаючи людям кредит, в один місяць ви можете отримати 50000 кредитних коштів, а в наступний 9000 і більше не буде, так що надіятись на те, що якщо вам будуть потрібні гроші і приват їх дасть, то ні, це не ппо них. Пояснень досі нема!
Про це можна говорити вічно, історій більше ніж достатньо, хоча такого відношення до себе я не мала ні в одному банку!
Будьте обережні при знятті кошт з банкоматів, бо банк пише в застосунку, що Вам їх видав, а по факту НІ, і коли в мене бцли крайні 500 грн які хотіла зняти, то банкомат не дав грошей, а в додатку писало, що зняла…і в кінці вийшло так, що я перепозичала кошти, бо кредитку не завжди можу перевипустити, а це було в пт і відповідно вихідні без власних кошт!
І якщо може хто подумає, що погана кредитна історія і бла бла бла, то ні! Бо завжди вчасно оплачую все, а навіть якщо не встигаю до 25го оплатити, то за місяць-два закриваю всі заборгованості!
Можна ще розказати, як хотіла оформити авто в кредит, але то окрема історія! Тому категорично не рекомендую цей банк! Який завгодно, але не приват!!! Будьте обережні і слідкуйте за своїми фінансами, бо приват знімає просто так кошти…
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Як бачимо, питання щодо закриття картки та перерахунку заборгованості було вирішено, а за результатом вам надано офіційну відповідь.
Щодо надання кредитного ліміту по картках, зазначимо, що його розмір залежить від сотень факторів, кожен з яких враховується при наданні ліміту і розрахунку його суми.
В ситуації, коли банкомат не видав готівку ми завжди готові допомогти з поверненням коштів. Для цього клієнт може звернутись будь-яким зручним способом в підтримку і подати заявку.
Наші колеги перевірять інформацію щодо коректності вашого обслуговування співробітниками відділення та іншим згаданим вище питанням і зв'яжуться з вами за результатом.
Написати коментар
Не надання повної інформації.
Дякуємо за звернення в Parimatch!
Миколо, виплати з Вашого ігрового рахунку були успішні. Якщо кошти не надійшли на баланс картки, радимо звернутись до служби підтримки Вашого банку та надати коди транзакцій:
1. ARN 72711183057006856518552
RRN 033354141610
2. ARN 72711183057006858698030
RRN 033361271170
3. ARN 72711183057006858699426
RRN 033361277840
4. RRN: 033363383830
ARN: 72711183058006859671357
З повагою,
Служба підтримки Parimatch
На що Приват відповів, що не затримує надходжень. Кошти не надходили.
Скажіть, будь ласка, у кого гроші. Мабуть хтось бреше.
У разі успішного надходження коштів на рахунки банку подальше зарахування на картку відображається у виписці в Приват24. Бачимо, що по зазначеним вами операціям питання було розглянуто профільними фахівцями та надано зворотний зв'язок.
Написати коментар
Гроші списали , а в банкоматі так і не видали
06.05.23 в 15.26 15000 гривень з карти укр газ банк. Банкомат видав технічну помилку, гроші з карти списало, а банкомат їх так і не видав. Зверталась в обидва банки, приваті сказали що то не їх проблема, бо карта іншого банку, але проблема ж саме в банкоматі. Вже пройшо 6 днів, кошти так і не повернулись.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомата.
Ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано міжнародною платіжною системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона до нас надходить.
Коментарі (3)
Проблема в селфі-верифікації
Написати коментар
Покупка валюты через депозит только от 4 месяцев
Коментарі (15)