×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
5169 3351 0136 8120 карта мошенника
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Коментарі (1)
Почему Приват банк позволяет безпричино блокировать карту
Банк решил заблокировать счет только потому что решил что я мошенница
Почему в договоре не прописано что я не имею права пользоваться картой как сама этого хочу почему я должна отчитываться кому и для чего я перевела деньги почему я должна отчитываться кто и что мне переслал или скинул почему этим заниматься банк, а не полиция или банк?
Почему я имея свои деньги на счету я должна отчитываться как я их тратила и кому и что я пересылала!!!
На каких основаниях банк себе позволяет такое поведение!!!
Это самый худший банк с которым я сотрудничала
Коментарі (7)
Выдают доллары только старого образца
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. На жаль, окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (5)
Шахраї
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (1)
Разочарована !!!
Мне просто, как постоянному клиенту нужна была ОПЛАТА ЧАСТЯМИ для выгодных и дорогих покупок. Всегда ею пользовалась, а теперь что? У моей сотрудницы доход 5300 и лимит оплаты частями 25000, у меня доход 20000 и лимит частями 0.Объясните мне, какие привелегии как постоянному клиенту вы мне можете предложить? Что я могу получить в вашем банке кроме зарплатной карты, которую я могу открыть в любом другом банке??? Мне КАК КЛИЕНТУ банка нужен конкретный ответ, почему именно МНЕ!!! отказанно? Какие факторы касающиеся именно МЕНЯ ваш мега банк не устраивает?
Заученный текст можете мне не писать!
Передали інформацію стосовно цієї ситуації відповідальним фахівцям для перевірки. За результатами з вами зв'яжуться додатково.
Коментарі (2)
Шахрайство: проведення платних операцій під виглядом безкоштовних
На моє запитання, як же мені дізнаватись, коли комісія при оплаті є, а коли немає —
представники банку мені порадили при кожній оплаті питати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і роздивлятись, чи є комісія при цих налаштуваннях. А якщо касир в цьому питанні не розбирається, то викликати директорів закладів. Бо банк жодної відповідальності щодо інформування своїх клієнтів про наявність комісій не несе. Уявляю такий квест на всіх касах АТБ, Сільпо, Ашанів… і довжину черг в результаті нього…
«Нова Пошта» в POS-терміналах іншого банку ввела новий тип платежу, який не відноситься до торгівельного еквайрингу, а є переказом коштів між картками фізичних осіб (тобто за фактом відбувається операція зняття готівки і переказу на картку відправника посилки), тому у випадку таких операцій у ПриватБанку діють стандартні тарифи ( https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku ). Якщо у вас виникли питання, чому був такий тип платежу — з даного питання необхідно звернутися за консультацією до «Нової пошти».
Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо оплачувати послуги за допомогою POS-терміналів ПриватБанку.
В такому випадку комісія утримуватися не буде.
Коментарі (12)
Шахрайство
Нам дуже прикро, що з вами сталася подібна ситуація. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Коментарі (3)
Банк — рахит! Реально ощущение что усложняют жизнь, но никак не улучшают.
Мало того на последней транзакции мне задали вопрос кем выдан паспорт и после моего ответа заблокировали. Вот Е-б-ла-ны слов других нету.
И свои отмазки себе в одно место засуньте «что мошенничеству мешаете», когда в действительности мошенники обманут и по факту обманывают каждый день от Вас помощи 0. Так что это не предотвращение мошенничеству, а добро пожаловать в приват банк — геморой для клиентов! Мы всегда рядом!) Я высказался, ответы Ваши заученные никчемные мне не нужны. Вопросы и проблемы вы решать не умеете.
Ми розуміємо, що блокування картки для вас стало несподіванкою. При аналізі операції було виявлено, що вона може бути створена без вашої згоди. Погодьтеся, попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись повернути кошти, якими вже заволоділи та можливо використали.
Банк хоче максимально забезпечити збереження ваших коштів. Саме тому перевірка недоступна для відключення.
Коментарі (1)
приватбанк НЕ ВОЗВРАЩАЕТ депозит покойного!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Коментарі (4)
Самый *** банк в стране
Не компетентные сотрудники, низкий уровень обслуживания, дноо, а не банк
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Дякуємо за ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще.
У разі виникнення питань, ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку.
Коментарі (4)
Блокируют сразу карты инвалидам
И вот мне в очередной раз понадобилось сделать перевод, Я посмотрел, что почти вся сумма есть на карте у мамы, Я перевел ещё недастающие пару тысяч и вот перевожу с её карты 12500гр. Приходит звонок к маме на телефон, забыл уточнить, что она ещё и плохо слышит, вообщем куча вопросов бредовых,. А зачем, а кто, а почему, и куча других, вообщем не понравилось той тёте и она заблокировала всё и карты и телефон, что нельзя позвонить в банк и наши общие карты с одним счётом.И ей всё равно, что счётом может распоряжаться доверитель, взяли одним нажатием мышки вычеркнули труд людей платили деньги за вызов натариуса, за доверенность, а банк Наср.ать на людей. Так я ещё потом со своей карты делаю перевод и опять звонок с банка, так я им высказал всё, говорю, вы сколько будете издеваться заблокировали маме карты, мне, что я пол дня провел в отделении и что теперь вам не нравиться, что вы от меня хотите…немного излил душу.
Так хочется матюков написать, через слово, для связи.Это единственное что уважаю в русском языке, что с помощью одних матов можно рассказать состояние души.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї можуть отримати доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження власник рахунку може звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення знадобиться веб-камера.
Коментарі (5)
Обмеження на видаткові операції без попередження
Ліміт видаткових операцій по картці Юніора — 50 000 грн в місяць.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років юніор може отримати картку для виплат.
Коментарі (9)
Погашение кредита
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
Коментарі (2)
Суцільні труднощі у Приватбанку.
Privat24 зажадав ідентифікацію особистості і не дав її пройти — «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка»… Чия помилка і в чому саме вона є — не пояснює. Недоробка програміста.
При проходжененні ідентифікації особисто з паспортом у банку використовується безпаперова технологія. Нібито добре.
Я поставив шість підписів пальцем на екрані (чому так багато?). Співробітник банку не демонструвала попередньо текст документа, який вона пропонувала підписати.
На моє зауваження з цього приводу («Що я підписую?») реагувала бурхливо, демонструвала своє незадоволення.
Слід зауважити, що тільки один документ, який я підписав пальцем на екрані, можна було дивитися на екрані разом з підписом, тобто був забезпечений фізичний і візуальний зв’язок між текстом і підписом, і таким чином, їх нерозривність. При підписанні інших документів, текст демонструвався окремо, а місце для підпису було на окремому екрані, на якому не було навіть зазначено, який саме документ підписується клієнтом.
Цілком зрозуміло, що в таких випадках можливо демонструвати один документ, а підпис підсунути, при бажанні, зовсім з іншого. Наприклад, з кредитної угоди…
На мою думку, такі програми повинні бути негайно зняті з експлуатації.
Мої зауваження співробітниця слухати не хотіла, мовляв, це не до мене.
Як у відомій гуморесці Аркадія Райкіна: «Я пришивав гудзики. До гудзиків зауваження є?»
Відповідаю — є і до костюму, і до гудзиків.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
відкриття рахунка
Ваше звернення було детально розглянуто банком та надано зворотний зв'язок.
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, власнику рахунку звернутись до підтримки банку.
Коментарі (2)
Не смог получить перевод Western Union в Приватбанке
Это при том, что я — клиент банка скоро 25 лет.
В другом банке получил за десять минут новыми купюрами.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти розібратись.
Коментарі (3)
заморозили гроші підприємця
Клієнти розраховуються зі мною за товар через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.
А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинен від цього страждати??? Було заморожено 32 000 грн, підкажить, як розрахуватись з псточальником???
Чек, накладну я надав по почті, выдповіді нема. і в загалі, не розумію, чого блокувати (рахунок ФОП, податки сплачую, у налоговой усі данні э) ???
Коментарі (1)
Мошенник
Написати коментар
«Прозоре» обслуговування
Коментарі (1)
Зняті кошти з рахунку третьою особою
За 10 хвилин по тому мною були поблоковані карти і подані заявки на повернення коштів. Банк пояснив, що кошти з карти списуються миттєво, але адресату зараховуються на протязі двох днів.
То чому я маю чекати 45−120 днів на повернення коштів, які не має гарантії, що повернуть. При тому, що банк вже через 10 хвилин володів інформацією, що я не здійснювала жодних переказів.
Також маю сплатити кошти зняті з кредитної карти. Бажано за 30 днів, щоб не були нараховані проценти.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Коментарі (2)