Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irina161282 23 серпня 2023, 9:08
Продавец взял предоплату в размере 100% за товар и скрылся. Товар не был отправлен, номера телефонов заблокированы.
Приватбанк
Відповідь банку
23 серпня 2023, 10:17
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Олександра Онасенко 22 серпня 2023, 17:02
Получаю каждый месяц деньги за погибшего мужа я могу деньги одалживать или кому-то помогать если нужна помощь
Банк решил заблокировать счет только потому что решил что я мошенница
Почему в договоре не прописано что я не имею права пользоваться картой как сама этого хочу почему я должна отчитываться кому и для чего я перевела деньги почему я должна отчитываться кто и что мне переслал или скинул почему этим заниматься банк, а не полиция или банк?
Почему я имея свои деньги на счету я должна отчитываться как я их тратила и кому и что я пересылала!!!
На каких основаниях банк себе позволяет такое поведение!!!
Это самый худший банк с которым я сотрудничала
Приватбанк
Відповідь банку
22 серпня 2023, 18:51
Вітаємо. На жаль, даних, вказаних у відгуку недостатньо, аби ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
SvetkaSvetka 22 серпня 2023, 16:23
Оформила в этом банке валютную карту для снятия долларов. Заказывает доллары в отделении выдают доллары только старого образца дело в том что не каждый обменник берет эти деньги если их принимают то их меняют совершенно по другому курсу -10% от курса на вопрос о наличии нового образца долларов ответ всегда один и тот же, нету в наличии. Узнать хоть как-то дистанционно о наличии новые купюры в отделениях банка города возможности нет. Для того чтобы мне получить мои деньги нового образца мне нужно самой ежедневно ходить по всем отделением данного банка подходить в каждую кассу и спрашивать есть у них доллар нового образца или нету. Сегодня мне в отделение банка сказали что доллары нового образца в отделение не поступали и не поступают в целом никогда. Даже на рынке люди которые стоят и меняют деньги не захотели принимать доллары который выдает данный банк или же они готовы их поменять, но совершенно по-другому курсу звонить в банк писать нет никакого смысла у них нету услуги выбора купюры денег я не знаю как банк обслуживает валютных клиентов с таким отношением. Девушка в телефонном режиме мне предложила с годовалым ребёнком ежедневно ходить по нескольким отделением банка с этим вопросом о наличии купюры это просто издевательство какое-то над людьми.я просто в шоке! я хочу сменить банк с таким отношением и я вижу что я не одна банком скоро никто не будет пользоваться! Среди моих знакомых все в шоке когда узнают что я связалась с Приват банком у всех только негативные отзывы! Жаль что банк не делает выводов…
Приватбанк
Відповідь банку
22 серпня 2023, 17:04
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. На жаль, окремо замовити купюри певного року, або номіналу немає можливості.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kray 22 серпня 2023, 10:26
На рахунок кошти не повернулися, банківські шахраї не покарані
Приватбанк
Відповідь банку
22 серпня 2023, 13:16
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Банк проводить повернення коштів за запитами клієнтів відповідно до умова та правил, що регламентуються Міжнародною Платіжною Системою, відповідно до котрих і було надано відповідь про результат обробки заявок, що були подані вами.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
Julia17055 22 серпня 2023, 9:46
Обидно, что самый любимый банк стал просто никаким! По ошибке закрыла кредитную карту ((закончился срок действия), пришла в отделение — открыла новую. Консультант с умным видом заявил, что через пару дней будет установлен кредитный лимит и оплата частями. Прошел месяц…Куда не обращаюсь — заученный текст.банк берет в учет много факторов…Назовите, конкретно почему МНЕ отказано? Я знаю почему. Доход хороший! Не выгодно впаривать кредитики???
Мне просто, как постоянному клиенту нужна была ОПЛАТА ЧАСТЯМИ для выгодных и дорогих покупок. Всегда ею пользовалась, а теперь что? У моей сотрудницы доход 5300 и лимит оплаты частями 25000, у меня доход 20000 и лимит частями 0.Объясните мне, какие привелегии как постоянному клиенту вы мне можете предложить? Что я могу получить в вашем банке кроме зарплатной карты, которую я могу открыть в любом другом банке??? Мне КАК КЛИЕНТУ банка нужен конкретный ответ, почему именно МНЕ!!! отказанно? Какие факторы касающиеся именно МЕНЯ ваш мега банк не устраивает?
Заученный текст можете мне не писать!
Приватбанк
Відповідь банку
22 серпня 2023, 10:29
Добрий день! Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Передали інформацію стосовно цієї ситуації відповідальним фахівцям для перевірки. За результатами з вами зв'яжуться додатково.
Ann99999 22 серпня 2023, 1:19
При оформленні «Універсальної» картки заявляють, що оплата товарів та послуг через банківські термінали проводиться без комісії. Однак при оплаті товару на Новій Пошті, окрім вартості доставки та комісії в 417 грн за переказ платежу через Нову пошту, банк додатково списав 101.43грн комісії. На мої запитання, як таке могло статися, відповіли, що такі налаштування терміналу у пошти, тому комісія. Про те, що в теорії можлива така ситуація, що оплачуючи щось карткою через термінал, власними (не кредитними) коштами, з мене знімуть якусь комісію, ні банк, ні пошта не поперджали. Замість оплати товару, банк провів цю операцію як переказ грошей на картку і списав комісію як з переказу на картку. Тобто комісію за переказ грошей з мене списали і пошта, і банк. За ту саму послугу. При цьому, при справжньому переказі на картку через Приват24, комісію хочаб показують перед підтвердженням платежу. В даному ж випадку, про комісію я дізналась випадково через 2 дні після операції. Я рідко користуюсь цією картою і тримала на ній суму тільки на цю конкретну оплату. Тому зняття комісії без попередження чи згоди призвело до виникнення боргу, про який я могла би ще довго не дізнатись, мені би ще й % на комісію нарахували…
На моє запитання, як же мені дізнаватись, коли комісія при оплаті є, а коли немає —
представники банку мені порадили при кожній оплаті питати касира, як налаштований їх термінал, потім шукати актуальний файл з тарифами картки і роздивлятись, чи є комісія при цих налаштуваннях. А якщо касир в цьому питанні не розбирається, то викликати директорів закладів. Бо банк жодної відповідальності щодо інформування своїх клієнтів про наявність комісій не несе. Уявляю такий квест на всіх касах АТБ, Сільпо, Ашанів… і довжину черг в результаті нього…
Приватбанк
Відповідь банку
22 серпня 2023, 10:15
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
«Нова Пошта» в POS-терміналах іншого банку ввела новий тип платежу, який не відноситься до торгівельного еквайрингу, а є переказом коштів між картками фізичних осіб (тобто за фактом відбувається операція зняття готівки і переказу на картку відправника посилки), тому у випадку таких операцій у ПриватБанку діють стандартні тарифи ( https://privatbank.ua/perekaz-na-kartku-rahunok-v-inshomu-banku ). Якщо у вас виникли питання, чому був такий тип платежу — з даного питання необхідно звернутися за консультацією до «Нової пошти».
Щоб уникнути подібних ситуацій рекомендуємо оплачувати послуги за допомогою POS-терміналів ПриватБанку.
В такому випадку комісія утримуватися не буде.
Олена Біловол 21 серпня 2023, 18:31
14.08.23 на телефон прийшло оповіщення про оплату товару в магазині «Сільпо» в м.Київ в сумі 10300 грн. Фізично знаходжусь в іншій країні. Картку відразу заблокували з залишком коштів. Відновити можливо лише за власної присутності. Залишились з дитиною без коштів. Подала заявку на шахрайство. Відповіли, що цю операцію здійснено в мережі іншого банку, суму списано з картки. Розгляд до 120 днів. Але почитавши відгуки на будь яких сайтах щодо шахрайства, кошти не повертають.
Приватбанк
Відповідь банку
21 серпня 2023, 18:54
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що з вами сталася подібна ситуація. Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Дійсно, він буде розглядатися в термін до 120 днів. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
DemiDimaro 21 серпня 2023, 18:09
Вчера на протяжении 3 часов сделал примерно 15 переводов на другие карты. Первый перевод прошел как положено, а потом все остальные 14 переводов нужно было каждый раз звонить 3700 и подтверждать что это я. Ну что за тупорылый банк? Закройтесь уже нафиг лучше. Или Вы специально таким способом хотите чтобы клиент ушел. У Вас голос мой записан. Я уже подтвердил что делаю платежи, какого хрена я должен это делать через каждые 3−5 минут, на каждой транзакции? Вообще там без ума!
Мало того на последней транзакции мне задали вопрос кем выдан паспорт и после моего ответа заблокировали. Вот Е-б-ла-ны слов других нету.
И свои отмазки себе в одно место засуньте «что мошенничеству мешаете», когда в действительности мошенники обманут и по факту обманывают каждый день от Вас помощи 0. Так что это не предотвращение мошенничеству, а добро пожаловать в приват банк — геморой для клиентов! Мы всегда рядом!) Я высказался, ответы Ваши заученные никчемные мне не нужны. Вопросы и проблемы вы решать не умеете.
Приватбанк
Відповідь банку
21 серпня 2023, 18:58
Вітаємо.
Ми розуміємо, що блокування картки для вас стало несподіванкою. При аналізі операції було виявлено, що вона може бути створена без вашої згоди. Погодьтеся, попередити можливе шахрайство та зберегти кошти краще, ніж після намагатись повернути кошти, якими вже заволоділи та можливо використали.
Банк хоче максимально забезпечити збереження ваших коштів. Саме тому перевірка недоступна для відключення.
id13 21 серпня 2023, 10:31
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Сергія Нігояна, 3-Д
Открыто наследственное дело. приватбанк на запрос нотариуса прислал ответ об ОТСУТСТВИИ депозита. В отделении предоставить какую либо информацию НАСЛЕДИКУ отказываются, ОРИГИНАЛ договора на руках.
Приватбанк
Відповідь банку
21 серпня 2023, 11:33
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexPavlovich7 19 серпня 2023, 22:12
Отправляю деньги с своей карты на свою же внутри банка, мне нужно было срочно это сделать, пришло сообщение подтвердите личность, звоню в банк, ждите на линии, ждал 10 минут закончились деньги, пополняю снова телефон и та же ***, в итоге 100 грн на звонки, и куча стресса, обслуживанием, которые не помогают, а создают проблемы, хуже похожу уже нету, просто вывожу деньги и ухожу, нафиг оно мне надо, лучше пользоваться моно где норм поддержка.

Не компетентные сотрудники, низкий уровень обслуживания, дноо, а не банк
Приватбанк
Відповідь банку
20 серпня 2023, 11:36
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але іноді обставини грають проти нас. Дякуємо за ваше терпіння. Ми обов'язково станемо краще.
У разі виникнення питань, ви також завжди можете звернутись в наш чат в мобільному застосунку, або на сайті банку.
Вадим Шавырин 18 серпня 2023, 20:41
Эти *** создали кучу проблем. У меня мама очень старая и больная, без ноги, почти слепая. Неходячая естественно. Так вот, мы решили оформить у натариуса доверенность на всё, всё существующие счета, на создание от её имени, полное управление.
И вот мне в очередной раз понадобилось сделать перевод, Я посмотрел, что почти вся сумма есть на карте у мамы, Я перевел ещё недастающие пару тысяч и вот перевожу с её карты 12500гр. Приходит звонок к маме на телефон, забыл уточнить, что она ещё и плохо слышит, вообщем куча вопросов бредовых,. А зачем, а кто, а почему, и куча других, вообщем не понравилось той тёте и она заблокировала всё и карты и телефон, что нельзя позвонить в банк и наши общие карты с одним счётом.И ей всё равно, что счётом может распоряжаться доверитель, взяли одним нажатием мышки вычеркнули труд людей платили деньги за вызов натариуса, за доверенность, а банк Наср.ать на людей. Так я ещё потом со своей карты делаю перевод и опять звонок с банка, так я им высказал всё, говорю, вы сколько будете издеваться заблокировали маме карты, мне, что я пол дня провел в отделении и что теперь вам не нравиться, что вы от меня хотите…немного излил душу.
Так хочется матюков написать, через слово, для связи.Это единственное что уважаю в русском языке, что с помощью одних матов можно рассказать состояние души.
Приватбанк
Відповідь банку
19 серпня 2023, 9:46
Вітаємо. Процедура направлена на протидію шахрайства.
На жаль, бувають ситуації, коли шахраї можуть отримати доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі СМС підтвердження не є перешкодою для них. Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження власник рахунку може звернутись в наш чат на сайті банку. Також відзначимо, що під час звернення знадобиться веб-камера.
Проблема вирішена
Лариса Мамоян 17 серпня 2023, 9:11
Виникла дуже прикра ситуація. Я оформила своїй дитині картку Юніора, на яку постійно надходили кошти. Нещодавно надійшла велика сума на терміново потреби. Але, на жаль, зняти ці кошти я не змогла. Зателефонував и на гарячу лінію дізналася, що, виявляється, на картці Юніора є обмеження на видаткові операції на місяць в 50 тисяч. При оформленні картки мене не попередили про це. На сайті також не знайшла цієї інформації, тільки на обмеження по кредитним коштами, а про власні — нічого. Тепер я опинилася в дуже складній ситуації, оскільки не можу ні зняти кошти, ні перевести їх на свою картку. Чекати до 1 числа не маю можливості. Навіть не знаю, що робити. Як би я знала про обмеження, звісно б, користувалася б своєю картою. Це ж не кредитні кошти, а власні. Працівники банку відповіли, що допомогти нічим не можуть…​
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2023, 10:31
Вітаємо.
Ліміт видаткових операцій по картці Юніора — 50 000 грн в місяць.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років юніор може отримати картку для виплат.
Rkbtynrf 17 серпня 2023, 8:31
Банк устраивает на все 100%. В этом месяце возникли трудности с погашением кредита, просто не могу оплатить последний платеж. Проблема именно со стороны банка, при пополнении карты нужно вводить код и смс, телефона нет заблокирован. До этого можно платить в терминале любого банка, теперь везде смс. Последний платеж 800 — 900 грн? Зачем банк усложнил пополнение своей же карты?
Приватбанк
Відповідь банку
17 серпня 2023, 9:54
Вітаємо.
Авторизація в терміналі можлива зручним для вас способом:
— карткою ПриватБанку з вводом ПІН;
— по номеру мобільного телефону та паролю (останні 3 цифри номеру, з якого надійшов дзвінок на мобільний);
— скануванням QR-коду з екрану терміналу самообслуговування за допомогою мобільного додатку Приват24.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
asnalminf 16 серпня 2023, 11:13
Відділення за адресою: Одеса, вул. Варненська, 7-Г
Суцільні труднощі.
Privat24 зажадав ідентифікацію особистості і не дав її пройти — «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка», «Помилка»… Чия помилка і в чому саме вона є — не пояснює. Недоробка програміста.
При проходжененні ідентифікації особисто з паспортом у банку використовується безпаперова технологія. Нібито добре.
Я поставив шість підписів пальцем на екрані (чому так багато?). Співробітник банку не демонструвала попередньо текст документа, який вона пропонувала підписати.
На моє зауваження з цього приводу («Що я підписую?») реагувала бурхливо, демонструвала своє незадоволення.
Слід зауважити, що тільки один документ, який я підписав пальцем на екрані, можна було дивитися на екрані разом з підписом, тобто був забезпечений фізичний і візуальний зв’язок між текстом і підписом, і таким чином, їх нерозривність. При підписанні інших документів, текст демонструвався окремо, а місце для підпису було на окремому екрані, на якому не було навіть зазначено, який саме документ підписується клієнтом.
Цілком зрозуміло, що в таких випадках можливо демонструвати один документ, а підпис підсунути, при бажанні, зовсім з іншого. Наприклад, з кредитної угоди…
На мою думку, такі програми повинні бути негайно зняті з експлуатації.
Мої зауваження співробітниця слухати не хотіла, мовляв, це не до мене.
Як у відомій гуморесці Аркадія Райкіна: «Я пришивав гудзики. До гудзиків зауваження є?»
Відповідаю — є і до костюму, і до гудзиків.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2023, 12:38
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
leska 16 серпня 2023, 9:39
такого жахливого обслуговування в Приват Банку ще не було! 10.08 звернулися в відділення в м.Києві пр.Червоної Калини 26 для відкриття рахунку ФОП. А далі просто жах!!! П’ятниця-рахунок не відкрили, ок. Ще не пройшла доба. Понеділок, теж, обробляють! Вівторок-теж немає. Середа 16.08! рахунок не відкрит. Гаряча лінія- вибачте! Менеджер по роботі з ФОПАМИ повний ігнор нас. За цей час ми відмовилися від 2замовлень, так як банально немає куди перевести гроші! Питання: навіщо ви взагалі існуєте як банк, в вас постійно проблеми. Інші банки 15хвилин дають на відкриття рахунку! ЦЕ НЕ БАНК-ЦЕ ПРОСТО ГАНЬБА! ваші співробітники взагалі некомпетентні в будь-яких питаннях!
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2023, 10:32
Вітаємо.
Ваше звернення було детально розглянуто банком та надано зворотний зв'язок.
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, власнику рахунку звернутись до підтримки банку.
asnalminf 16 серпня 2023, 0:00
Відділення за адресою: Одеса, вул. Варненська, 7-Г
Два визита на протяжении трех дней в отделение Приватбанка не помогли мне получить перевод Western Union.
Это при том, что я — клиент банка скоро 25 лет.
В другом банке получил за десять минут новыми купюрами.
Приватбанк
Відповідь банку
16 серпня 2023, 8:49
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі ситуації та допомогти розібратись.
Проблема вирішена
Kirill2007 15 серпня 2023, 16:58
Я ФОП 2 групи, користуючь додатком термінал від приват банку і приват сам мені запропонував додаток, щоб не платити за користування терміналом).
Клієнти розраховуються зі мною за товар через термінал, і раніше гроші надходили на наступний ранок, але в цей раз цього не трапилось. Оператори приват банку спочатку не могли знайти відповідь чому гроші не найдійшли і дали мені єлектронну адресу fraud@privatbank.ua, щоб написати туди лист в довільній формі, на який мені ніхто не відповів.

А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати кошти 180 днів. В мене питання, чому я повинен від цього страждати??? Було заморожено 32 000 грн, підкажить, як розрахуватись з псточальником???
Чек, накладну я надав по почті, выдповіді нема. і в загалі, не розумію, чого блокувати (рахунок ФОП, податки сплачую, у налоговой усі данні э) ???
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2023, 17:43
Добрий день! Передали інформацію відповідальним колегам щодо вашої ситуації для скорішого її вирішення. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
alians72 14 серпня 2023, 21:25
Пополнял счёт в фодафон 336.75 грн. Итог деньги списались счёт не пополнился.Бул длительное время клиентом банка будем прощаться. Во время войны банк ворует деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2023, 9:52
Вітаємо. Наразі бачимо, що зі сторони Банку вказану операцію успішно проведено, у разі, якщо отримувач не підтвердив зарахування коштів рекомендуємо звернутись до нього для уточнення. Також доступна можливість подання заявки на повернення коштів, за необхідності.
Проблема вирішена
olgalkto04 14 серпня 2023, 14:23
За даними трекінгу Укрпошти 02.08.2023 до Приватбанку було доставлено лист державного виконавця щодо визначання поточного рахунку. Протягом майже 2-х тижнів (11.08.2023 включно) на «гарячій» лінії та в онлай-чаті Приват24 співробітники повідомляли, що ніяких листів не надходило. 14.08 було нарешті підтверджено про надходження листа, але повідомлено про його відмову через «фізичне пошкодження». При чому було вказано 2 різні! причини — на 3700 повідомили, що неможливо прочитати IBAN (неякісний друк саме! в цьому місці), а в онлайн-чаті — написали що «документ поганої якості» та надіслали скрін геть порожнього документа. Ви гадаєте, що виконавець відправив порожнім або поганої якості рекомендований лист Укрпоштою?!
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2023, 15:34
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. У випадку надходження постанови про зняття арешту до Банку поганої якості її виконання неможливе. При цьому, Банком буде надано повідомлення виконавцю, щодо причин відмови виконання вказаного документу. Рекомендуємо звернутись до виконавчої служби для уточнення можливості повторного надсилання відповідної постанови належної якості.
havrylo1924 13 серпня 2023, 14:27
03.08.2023р. були зняті кошти з карток для виплат і універсальної третіми особами за три спроби на загальну суму 21433.33грн.
За 10 хвилин по тому мною були поблоковані карти і подані заявки на повернення коштів. Банк пояснив, що кошти з карти списуються миттєво, але адресату зараховуються на протязі двох днів.
То чому я маю чекати 45−120 днів на повернення коштів, які не має гарантії, що повернуть. При тому, що банк вже через 10 хвилин володів інформацією, що я не здійснювала жодних переказів.
Також маю сплатити кошти зняті з кредитної карти. Бажано за 30 днів, щоб не були нараховані проценти.
Приватбанк
Відповідь банку
13 серпня 2023, 18:01
Вітаємо.
Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝