×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.38 | 42.98 |
Всі курси банку |
Місяці туалетного паперу в Приватбанку
А якщо серйозно — кладеш гроші на депозит і потім тижнями не можеш їх забрати. Причому об'їхати 10+ відділень за день — не межа брєда керівництва Привату.
Тепер по датам і адресам які об'їхав особисто (Київ):
— 21.09.2023:
1) Андрія Шептицького 24 — тільки туалетний папір;
2) Андрія Шептицького 10 — тільки туалетний папір;
22.09.2023:
1) Шота Руставелі 24 — тільки туалетний папір;
2) Басейна 12 — тільки туалетний папір;
3) Шота Руставелі 1/12 — тільки туалетний папір;
4) Льва Толстого 13 — тільки туалетний папір;
5) Велика Васильківська 43/16 — тільки туалетний папір;
6) Велика Васильківська 80 — туалетний папір і трохи можна зняти;
7) Саксаганського 61/17 — супер-преміум відділення, де навіть туалетного паперу немає;
8) Панківська 27 — тільки туалетний папір;
9) Антоновича 66 — туалетний папір і трохи можна зняти;
23.09.2023:
Моє улюблене відділення — Братства Тарасівців 3, суббота, черга 30+ людей, всі злі, сваряться, в черзі 3+годин, 15:20 — інкасація (відділення до 16:00 працює), +15 хвилин касир бере паузу «мне нада пересчитать», 15:35 — відкривається каса, 4 людей знімають готівку і тут… залишився тільки туалетний папір, і трьоповерховий мат, завіса.
Приват, це тупо не жарти, всі ситуації цілком реальні, готов надати свої дані для перевірки, переглядайте камери, дати і час у вас є.
І давайте будь-ласка без ваших брєдо-відповідей: «Всі купюри перевірені», «Нам шкода», «Діємо згідно з… і відповідно до…», «Нам це сміття замість валюти НБУ дав», «Робіть 100500+ замовлень і ми видамо вам туалетним папером» і т.д.
P. S. І користуючись нагодою хочу звернутися до керівника роздрібного бізнесу Привату Діми Мусієнка: «Діма, зав’язуй вже зі своїми трасформація, місія, візія, стратегія, тактика, програми, політики та інші ефемерні шняги. В касі готівки немає — тупо ніде. І тебе і твоїх підлеглих вже матюкають на відділеннях. Я сподіваюсь за кілька мільйонів твоєї з.п. на місяць ти якось вже зможеш розібратися і кошти в касу підвезти для простих громадян».
Ми розуміємо ваше обурення, в той же час, Банк здійснює обмін валют для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
Допомога онлайн, справжній фахівець!
Але коли вночі ти розумієш, що випадково у відділенні закрили рахунок і карту для соц.виплат (куди щомісячно ідуть кошти на дитину) — починається паніка…
В голові: відділення-новий рахунок-соц.служба (інше місто)-зміна даних тощо…
Але дуже хочу відмітити Оператора Максима, який вирішив усі питання за 15 хвилин! Чітко, зрозуміло і швидко. Дуже дякую за сервіс! Дуже допомогли! Нікуди не треба бігти, все зробили онлайн.
Таких фахівців не часто зустрічаю нажаль, тому хочу ще раз йому подякувати. Його особистий «Табельний номер» — 283334 (запитала в нього, бо одразу сказала, що хочу залишити відгук), сподіваюсь керівництво відмітить його якісну роботу та допомогу)
Дякую!
Написати коментар
Приват банк в сговоре с мошейниками
Я общалась со специалистами по безопасности в it, и мне все сказали что невозможно совершить такую операцию какую совершил ПриватБанк.
Мошенническая операция по оплате с моей дебетовой интернет- карты 03.09 в 03.53 на сумму 2579.03 грн (68.86 USD) на компанию aws.amazon.co была оформлена в качестве «запрос на регулярную подписку'», что Ни в коем образе не даёт право с дебетовой карты списывать деньги в овердрафт! Овердрафт не может возникнуть при запросе на банковскую операцию с данной формулировкой -«регулярная подписка», если на карте недостаточно средств, то такие платежи отклоняются автоматически!!!
А на моей дебетовой карте было всего 8 гривен, однако ПриватБанк провёл этот платёж в минус, что противоречит правилам банковских операций.
Это решение было принято банком в одностороннем порядке, что указывает о возможном сговоре сотрудника банка, принявшего данное решение и мошенников, завладевшими данными моей интернет-карты. (Сговор группы лиц с целью завладения денежными средсвами)
Мною была оставлена заявка на мошеннические действия 2673536, которая рассматривается уже месяц и в это время с моей карты списываются проценты.
Если ПриватБанк не разберётся со своей грубейшей ошибкой в течение двух недель, то я пишу заявление в полицию на мошеннические действия ПриватБанка.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (4)
Депозит
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Написати коментар
мошенник с ОЛХ (карта 4149 4390 2264 4706 Мудрый Максим)
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Разочаровуюсь в Привате
В последнее время могу сказать, что очень разочаровуюсь качеством банка, сервисом, решениями, обслуживанием.
Для айтишника этот банк просто утерял привлекательность:
— оказывается, чтобы продавать зарубеж через сайт и использовать эквайринг Ликпея (сервис Привата) необходимо на сайте в карточке товара указывать цены в гривне, вопрос: зачем? Ведь, никто из-за рубежа не купит, если индийские разработчики укажут цену на свои решения в рупиях, но, нет — мой вендор был заблокирован и условия принципиальные (обязательно, непременно разместите цену в гривне, даже, если не продаете в Украине), несмотря на объяснения, специалист на линии даже не привлек ответственного, просто — отказ и все. Ок, я переведу все свои вендоры в моно, теряйте тысячи валюты в мес., госбанку же не нужна валюта, которую покупают у меня по 36,5 при фактическом курсе 38+
— если вам потребуется срочно вывести наличную валюту (такое часто случается в айти, что нужно рассчитаться с разработчиком) то в кассе при заказе валюты вам дадут проштампованные купюры 1996 года, которые никому не нужны. Вам скажут вы перезакажите, через два дня прийдете дадут такие же. А что?
Вы ищите серые обменники, крипту для расчетов, Приват стимулирует сам к этому. Зачем нашей стране налоги?
— комиссии за все (блин, ну у вашего конкурента Моно нет комиссий для айтишников, никаких, все для того, чтобы переманить этот пласт валютного поступления)
Вывод, если вы в айти — выбирайте другой банк, этот банк не клиентоориентированный, не ориентированный на айти, он превращается (уверенно возвращается) в совок.
Это всего лишь мои личные советы тем, кто открывает в айти свой бизнес и выбирает сейчас банк для ВЕД деятельности.
Валюта платежу не є критерієм для активації.
Обов'язкова умова для активації — наявність української версії сайту. Якщо ви працюєте на закордонний ринок, то має бути змога обрати українську мову на сайті. Прийом платежів здійснюється у валютах: гривня, долар, євро. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Для IT-фахівців пропонується спеціальний тарифний пакет «IT Expert»:
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij#tarif-it-expert
Коментарі (7)
Не видають кредит без пояснення причини
Коментарі (1)
Не видають долари
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (9)
Не відповідають кваліфікації менеджери Приватбанку БОРИСПІЛЬ
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас склалось неприємне враження. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Эквайринг
У меня для получения денег за эквайринг установлен счет Моно ФОП туда обычно все залетает максимально быстро. Так что это чисто приватовские палки в колеса.
Регламент зарахування коштів по еквайрингу на всі рахунки однаковий — на наступний день.
https://privatbank.ua/business/ekvajring-skb
Коментарі (1)
Попытка воровства денег Приват банком
Начну по порядку.
Совсем недавно, по моему 20 августа 2023 г., я открыл виртуальную карту в Евро. Решил открыть на случай если понадобится купить что-либо на Ebay.
Для проверки перевёл. на неё с гривневой карты сумму эквивалентную 1 евро.
Деньги перевелись, на интернет карте появилась сумма в 1 евро.
После этого никаких переводов не делал и нигде в интернете данные этой карты не регистрировал.
А теперь самое интересное… Мне приходит сообщение от Приват банка —, Ваш платёж на Амазон на сумму 22,85 евро отклонен из-за недостатка коштив на карте'' ???
Звоню в поддержку Приват банка… Оператор
— Да, у вас недостаточно средств на карте.
Я — Я ничего не оплачивал и мне даже не было подтверждения на Приват 24 о подтверждении оплаты.
Оператор — Вы наверное где-то зарегистрировали карту в интернете и произошла утечка информации…
Я — Я только открыл совсем недавно карту, и на ней был только 1 евро, я её нигде вообще не регистрировал, не указывал нигде её. данные. Об открытии этой карты знал только я один и Приват банк …
Я — Попытку украсть деньги со счета могли только сотрудники Приват Банка. Кроме них и меня никто не знал об открытии карты… Зарегистрируйте моё обращение и предайте в службу безопасности Приват банка.
Оператор — Я не могу это сделать, так как заявление передаётся если деньги были украдены…, а у Вас ведь деньги не пропали…
Я — Не пропали потому что их не было на карте… А попытку Воровства сотрудниками банка расследовать не нужно???
Прошу провести расследование этого случая, привлечь к ответственности виновных и прислать мне официальный ответ в течении положенного срока по Закону Украины.
С уважением.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
Воровство денег
Вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись.
Коментарі (10)
Приват банк делит военных на правильных и неправильных
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Написати коментар
Затримують виплату коштів
Всю інформацію передали відповідальним фахівцям, котрі проведуть перевірку та проаналізують роботу співробітників Банку під час вашого звернення. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Написати коментар
Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.
Коментарі (2)
Кредитування
Коментарі (2)
Подяка
Коментарі (4)
Заблокировали карту
Коментарі (5)
Недотримання постанови Кабміну 1202
При зверненні до чату онлайн, оператор Дмитро 285728 повідомив, що помилка пов’язана з тим, що мої документи не були актуалізовані в банку. При цьому згідно з постановою Кабміну 1202, оновлення документів, які стали прострочені після 24.02, можливо впродовж 30 днів по завершенню війскового стану. Оператор не надав відповіді на мої питання, проявив відсутність клієнтоорієнтованості та не допоміг у вирішенні питання, через що я понесла фінансові втрати, а банк поніс іміджеві втрати. Оскільки державний банк не дотримується вимог чинного законодавства та/або порушує його.
Нам дуже прикро, що у вас залишилось неприємне враження при спілкуванні з нашою службою підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу з співробітником, щоб в подальшому подібних ситуацій не виникало.
Дійсно, дозволено обслуговування, якщо своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився після 24.02.2022р.
В той же час, для підтримки інформації про вас в актуальному стані, банк повідомляв про необхідність планової актуалізації даних. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому. Достатньо зайти в Приват24, натиснути «Актуалізувати інформацію» та підтвердити операцію. Для цього вам також будуть потрібні оригінали паспорту/ ІПН. Та тоді ви зможете вирішити ваше питання.
Написати коментар
Це просто жах
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
pb.ua/chat
Коментарі (4)