Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
ViktorBras 9 червня 2023, 11:02
Як для державного банку — нормально працюють. Була проблема з паспортом, що недійсний став після 45 років, то дали відстрочку на півроку, не блокували картку. А інші банки діставали мало не щотижня.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 13:05
Стараємось для вас!
Проблема вирішена
Віра ЧеКиїв 9 червня 2023, 10:20
Заблокували картку (5168*4955) жінці, яка наразі після інсульту лежить без свідомості в реанімації. Малограмотні (по 3 помилки в слові) співробітники банку в чаті пропонують провести відеоідентифікацію власника або подати у відділення довідку від нотаріуса. Але дивно: самі їхати в реанімацію не хотять, щоб переконатись в особі власника і поїздку нотаріуса оплатити теж чомусь не готові. То навіщо було блокувати картку? Як тепер оплачувати лікування? За які кошти робити похорони? Звісно, як тільки ситуація вирішиться — не лише цей рахунок буде закритий, а й інші… І про банк забудемо назавжди
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 11:26
Вітаємо.
Розуміємо вашу ситуацію, та відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг заборонено передавати інформацію з обмеженим доступом третім особам, в т.ч. членам сім'ї. Для описаних цілей можна зробити додаткову картку за дорученням.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Проблема вирішена
Татьяна Н 9 червня 2023, 6:58
Переказ Money Gram на невелику суму, відправлений зі США, заблокований вже який день без ніяких причин на те! Звертання до Приватбанку результату не дало! Приватбанк направляє до Money Gram, а вони кажуть що все добре і ви можете отримати! Натомість переказ заблокований Приватбанком і отримати його неможливо! Шахрайські контори!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:40
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Любовь Купар 9 червня 2023, 6:54
Доброго Ранку, ситуація вкрай неприємна, якимось дивом в мене на карті для виплат Приват Банк зявився мінус, не на 350 а на 3550, зателефонувавши на 3700 чи то з мене зробили дурну чи я не розумію
Нібито Я двічі використала одну сумму коштів, нібито якийсь резерв, хіба Я просила або робила запрос або ж брала кредит?
Наразі ж в мене на балансі мінус 3515 гривень, не сьогодні так завтра Я отримую соціальну допомогу на яку Я до речі розраховую, але якщо це питання не вирішиться то Я залишусь без соц допомоги
Та ще й не перекриє!
Невже через халатність банку, Я повинна потерпати???
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:10
Вітаємо.
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Проблема вирішена
SofiyaOstaf2501 9 червня 2023, 1:50
Кредит був 2020 р 50 000грн
Залишок 44 000грн
Приват подав на мене в суд без жодного для мене повідомлення, суд виніс вирок сплатити борг, Приват банк подав на апеляцію бо йому мало було …хотіли проценти пеню штрафи ітд
На виконавчу надійшло тоді я дізналась що в мене був суд з цими шахраями,
Мені знімали з групи інвалідності 20% виконавча
Почалась війна перестали знімати
У виконавця сума 68 000 це разом з виконавчими оплатами
Пішла я в банк Приват, а в них -88 000тис
Ці уроди після суда дальше нараховують шалені проценти
Хотіла я вирішити питання і запропонувати що я можу сплатити ту суму голови яку я брала без всяких процентів, на що вони відповіли що можуть списати і сума 62 000тисячі
Я брала 50 000тисяч і з них залишок 42 000тисячі
Хотіла я вирішити по нормальному відати гроші але я проценти НЕ збираюсь платити, під час війни і можуть списати!
Я на групі інвалідності не хочуть так то буде по 400грн в місяць і то після закінчення війни бо зараз під час війни не знімає виконавча!
Не рекомендую цей банк соціальні проучаю ощад банк
Люди переходьте в ощад всі кажуть що приват банк це окремий світ з своїми законами!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:08
Вітаємо.
Звернення до суду про стягнення заборгованості не припиняє дію укладеного між сторонами договору, у тому числі в частині нарахування відсотків та штрафних санкцій.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання вам нових кредитів.
Obrazhena 8 червня 2023, 22:52
ПриватБанк для підтвердження Свіфт платежа вимагає надати паспортні дані відправника. Зрозуміло відправник не погодився надсилати свій паспорт в український банк і відкликав Свіфт в своєму банку. Після отримання запиту на повернення Свіфта, ПриватБанк в особистому чаті повідомив, що для повернення платежу необхідно знову ж таки надати паспортні дані відправника.
Прошу максимального розголосу!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2023, 10:01
Вітаємо.
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України, перш за все нормативно-правовими актами Національного банку України.
Статтею 10 Закону України «Про валюту і валютні операції» встановлено зобов’язання суб’єктів валютних операцій – резидентів надавати інформацію про їхні валютні операції уповноваженим установам, через які здійснюються такі валютні операції.
Відповідно до п. 6 Положення про порядок здійснення уповноваженими установами аналізу та перевірки документів (інформації) про валютні операції, затвердженого Постанова Правління Національного банку України 02.01.2019 № 8 (надалі – Постанова № 8), уповноважена установа здійснює первинний аналіз документів (інформації) про валютні операції, на які розповсюджуються вимоги цього Положення, до моменту проведення валютної операції з метою виявлення сумнівної валютної операції. Виявлення сумнівної валютної операції може здійснюватися шляхом установлення наявності індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи). За однією валютною операцією може бути встановлено декілька індикаторів.
Уповноважена установа в разі установлення індикатора, зазначеного в додатку до цього Положення (уключаючи індикатор, установлений на власний розсуд уповноваженої установи), здійснює додатковий аналіз документів (інформації) про валютні операції (далі — додатковий аналіз) з метою підтвердження або спростування належності валютної операції до сумнівної (п. 8 Постанови № 8).
Згідно з п. 9 Постанови № 8 уповноважена установа під час здійснення додаткового аналізу має право витребувати від суб’єкта валютної операції додаткові документи (інформацію), перелік яких зазначений у додатку до цього Положення (далі — додаткові документи), у визначених уповноваженою установою обсягах та строки.
Перелік додаткових документів не є вичерпним. Уповноважена установа самостійно визначає обсяг та перелік додаткових документів за умови забезпечення виконання достатності та адекватності вжитих заходів на виконання вимог пункту 13 цього Положення.
Проблема вирішена
Юрій Кобець 8 червня 2023, 13:11
Сталась неприємна ситуація. 02.06.2023 знімали гроші в банкоматі приват банку з карти Монобанк.
Сума не мала — 20000 гивень.
Банкомат довго відщитував гроші і викинув червону помилку з надписом що тичасово гроші не видаються і не приймаються.
Гроші списалися з монобанку.
Відразу зайшли блище відділення приватбанку, там сказали дзвонити в монобанк і в підтримку приватбанку.
Зателефонував в підтримку приватбанку, відразу сказав який банкомат, вони сказали що оформили якусь заявку на перевірку банкомату, а також сказали дзвонити на підтримку монобанку що я і зробив.
В монобанку сказали що заявку створили, чекати 10 чи 11 днів якщо не вернуть то будуть подавати документи в платіжну систему для оскарження, цей проце займає біля 60 днів.
Пройшло 7 днів, виріши взнати якісь деталі по ситуації, зателефонував в приват банк (врешті приватбанк має повернути гроші монобанку і логічно що в приватбанку мають якось знати деталі ситуації), там відповідають шаблонами кажуть дзвоніть в монобанк розбирайтесь, запитував по тому банкомату чи перевірили його (бо казали що запит на перевірку створили) — нічого незнають, чекайте, дзвоніть в монобанк…
Ніхто нічо більш-меньш конкретно неможе сказати, як таке може бути, приват банк має повернути гроші значить інформацію якусь має знати по статусу, але нічого ніхто в підтримці не може сказати.
В момент коли банкомат заблокував гроші, ми спитали в банку які гарантії що банкомат не видасть ці гроші першому прохожому коли розблокується, кажуть та таке ніби неможе бути, але гарантій конкретно немогли дати.
Ніхто нічо незнає, ждіть, а скільки незрозуміло, гарантій ніхто не дає :(
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2023, 14:01
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Розуміємо, що схожі відповіді іноді можуть викликати хвилювання, однак Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми радимо звернутись до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та подати заявку на повернення коштів і у разі підтвердження факту збою очікувати повернення коштів у визначений термін. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Проблема вирішена
Lenasuvorova 7 червня 2023, 22:36
Відділення за адресою: Київ, вул. Гарматна, 16/85
На моїй картці був встановлений інтернет ліміт 100 грн/міс. Незважаючи на це ПриватБанк посеред ночі пропускав шахрайські операції 6 шт, загальною сумою на 500 грн. Тривало це поки я не заблокувала картку. При зверненні в колл центр повідомили, що операції оскарженню не підлягають, оскільки менше 150 грн. Навіщо тоді інтернет ліміт, якщо списання все одно проходять!!! І як мені тепер повернути вкрадені кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2023, 9:33
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код, термін дії, а також номером картки. Таку інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо). Окремо варто позначити, що ліміт на оплату в інтернеті використовується в разі оплати на ризикових сайтах. У випадку, якщо оплата проходить не на ризиковому сайті даний ліміт не буде задіяний. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проблема вирішена
andrey tim 7 червня 2023, 20:48
хотів скористатися послугою виведення коштів з paypal на віртуальну картку. валюта в сервісі пейпал у євро. додав картку, в налаштуваннях якої виставив валюту євро. перед проведенням транзакції телефоную до колцентру. розказую ситуацію, запитую вивожу 50 євро, на карту зарахується 50 євро чи будуть якісь комісії. відповідь — якщо і там і там євро то комісій не буде. отримую повідомлення: зарахування 47.97 євро. комісія 0.96, зараховано 47.01. Телефоную знову, попадаю на іншого оператора. каже з пейпал кошти зайшли в гривні і потім за курсом конвертувалися в євро + комісія банку. Потім для експерименту роблю переказ з пейпал в доларах на гривневу картку і отримую як повинно бути до копійки. я розумію що 3 євро це ні про що, але це про кваліфікацію співробітників.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2023, 10:21
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності.
Дійсно, у випадку відправки з Paypal гривневого переказу на валютний рахунок у ПриватБанку буде здійснено конвертацію, через що сума зарахування може змінитись. Щоб вам було вигідніше провести оплату через PayPal, під час вибору способу оплати, радимо натиснути кнопку Change — View conversion rate options та вибрати Курс компанії-емітента Вашої картки. Тоді оплата пройде по курсу ПриватБанку. Або ж радимо проводити зарахування на рахунок у валюті гривня для уникнення конвертації взагалі.
Також окремо зазначимо, що клієнти ПриватБанку можуть переводити кошти з гаманця PayPal на гривневі кредитні картки Visa та Mastercard без додаткових комісій або на гривневі дебітні з комісією за зарахування 0,5% від суми переказу, та 2% за зарахування на валютні картки (всі валютні картки не залежно від типу).
Ми проведемо роботу зі спеціалістами підтримки, аби у майбутньому уникнути неточності під час консультації. За результатами з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
Дмитро Труш 7 червня 2023, 13:10
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 41
05.06 о 19:19 у м.Львів на вул. Городоцька 41 знімав готівку у розмірі 4000 грн за допомогою послуги «Зняття готівки» у додатку Приват24.
Кошти були списані з карти, а готівку не видало, на банкоматі показало «Помилка». Одразу зателефонував на гарячу лінії та зафіксував заявку про повернення коштів. Далі 06.06 в районі 10−11 години ранку зателефонував до оператора, який сказав мені що банкомат вже було інкасовано, вашу заявку одобрено та кошти вам повернуть протягом цього дня. Станом на 07.06 кошти не було повернені… Багато дзвінків до операторів, кожен з них говорить зовсім різні речі, хто каже просто «Вибачте будь ласка», хто просто чекайте ще 14 днів, а останній оператор сказав що мої кошти були переведені на якусь іншу карту, незрозуміло кому і технічний відділ буде перевіряти цю інформацію, а мені залишається просто очікувати, це жахливо і зовсім некомпетентно. Чому через технічні несправності я маю шукати гроші щоб позичити та розрахуватись за оренду житла.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2023, 18:09
Вітаємо.
Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою банкомату, а також з неточностями під час обробки вашого запиту. Ми провели роботу з відповідальними співробітниками для того, щоб таких ситуацій більше не траплялось.
Перевірили інформацію стосовно вказаної вами операції, та наразі вже отримали підтвердження збою. Повернення коштів буде проведено вам на картку з котрої було проведено операцію в найкоротші терміни.
AnonymousAleks 7 червня 2023, 12:07
Дуже зручний банк, були клієнтом понад 10 років напевно.
Отримав P2P переказ коштів і мені без пояснення причин відмовили в обслуговуванні.
Що це таке?
Заблокували кошти на тиждень і потім просто відмова.
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2023, 14:55
Вітаємо. Звернулись до вас у особистих повідомленнях для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
spam2023 5 червня 2023, 19:54
Повернули депозит, одна купюра з кутком, шо підклеєно скотчем. У відділенні не побачив, а тепер цю купюру ніде не приймають. Дзвонив у коллцентр, сказали везти заяву у центральний офіс у Дніпро.
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2023, 10:18
Вітаємо.
Усі купюри проходять перевірку. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділеннях банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші не відходячи від каси;
— перевіряти реквізити, вказані на касових документах, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) банк може тільки прийняти на дослідження в НБУ.
Проблема вирішена
Владлен Мамаев 5 червня 2023, 19:11
Возникла такая проблема: раньше у меня и моих родственников периодически «слетал» вход в приложение Приват24, я себе и им делал это по инструкции, которая распространена в интернете и Ютубе, а именно — Чат в приложении — написать, что нахожусь на неподконтрольной территории, нет укр.моб связи, — и система автоматически подключала живого специалиста, а дальше по его запросу всё проходило достаточно легко
А вот недавно в очередной раз «слетел» вход в Приват24, я зашёл в чат поддержки и попробовал так же всё сделать, но нет!- потребовало сразу авторизацию по номеру, после этого система выдала перечень возможных вопросов, но теперь их набор изменился, и нет того самого через который можно выйти на живого специалиста, если прописывать боту просьбу/требование подключить специалиста, он либо переводит на другой вопрос/ включает дурака.система предложила для решения вопроса — сделать вход по селфи с паспортом/id -картой, этот вариант, естественно, не прошёл…я атак понимаю, что с братом «кашу не сварить»
Попрошу совет/рекомендации, что делать в чате, чтобы выйти на живого специалиста?
Приватбанк
Відповідь банку
6 червня 2023, 10:01
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що при зверненні в чат виникла така ситуація. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника. На жаль, за залишеними даними ми не змогли ідентифікувати вас, щоб проаналізувати ваше звернення. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти, та розібратись в ситуації.
Dmytro1111 5 червня 2023, 17:06
Жаловался только что на банк-конкурента, и решил в очередной раз поблагодарить Приват за сотрудничество. Банк очень крутой. Все вопросы решаются и в онлайне и по телефону (у меня ВИП — обслуживание). Цена за ВИП — пакет очень вменяемая. Замечательная персональный банкир. Вежливые и грамотные консьержи. Я общался со многими европейскими банками в т. ч. по ВИП — обслуживанию. Лучше Привата нет нигде.
Приватбанк
Відповідь банку
5 червня 2023, 17:52
Вітаємо.
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Hearddrags 4 червня 2023, 11:33
Доброго дня!
Я — Дмитрієва Марія Іванівна.
Хочу висловити щиру подяку співробітнику ПриватБанку Буряк Владиславу!
1 Червня, близько 13.15 я зателефонувала на гарячу лінію ПриватБанку і просила допомогри мені знайти в архівах підтвердження відкритих мною у 2018 році валютних депозитах, тому що співробітники у двох відділеннях, до яких я заходила не знали як це зробити.

Буряк Владислав (призвище точно пам«ятаю, а ім»я можу переплутати) дуже уважно вислухав мене, на гучному зв«язку дуже детально розповів мені по-кроках як знайти і сформувати необхідні мені документи, щоб там були не лише номери депозиту, а і суми (саме вони мені були необхідні для нотаріуса для підтвердження сум мого доходу, задля оформлення мною заповіту на мого сина).
В мене кілька разів не виходило встановлення дати, того періоду, за який я хотіла здійснити пошук відкритих раніше депозитів. Владислав спокійно підказував мені як знайти «спільну мову» з календарем пошуку (доречі: він геть не зручний). Нам все вдалося. Депозити були знайдено, довідки сформовано і надіслано на мій e-mail. Це було НАЙПРИЕМНІШЕ І НАЙПЛІДНЕ спілкування із співробітником ПриватБанку за все моє життя! Дійсно, Владислав — компетентний, уважний співробітник! Щиро йому дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2023, 14:12
Вітаємо. Дякуємо за ваші слова, вони надихають та мотивують наших співробітників якомога якісніше виконувати свої обов'язки!
kadet0000700007 4 червня 2023, 10:39
Хотів скористатися послугою оплата частинами але під час оформлення товару з’ясувалось що я не можу нею користуватися, тому що кредитний ліміт в мене 0.
Не розумію чому в мене кредитний ліміт став нульовим адже до цього як користуватися цією послугою і завжди без запізненням вчасно хто сплачував кошти по кредиту. Ніяких попереджень від представників ПриватБанку ніяких повідомлень не надходило про те що кредитний ліміт у мене став нульовим.
Приватбанк
Відповідь банку
4 червня 2023, 14:05
Вітаємо. Банк приймає рішення про розмір ліміту за даною послугою та про його надання індивідуально для кожного клієнта на підставі математичної моделі, яка будується на великій кількості показників. Зауважимо, якщо Банк перегляне рішення щодо збільшення ліміту, ви будете проінформовані про це додатково.
AnnaVortexXaos 3 червня 2023, 14:40
25.05.2023 р. державним виконавцем винесено постанову про визначення рахунку для 13400 грн.
25.05.2023 р. постанову надіслано Укрпоштою до ПриватБанку.
Кожного дня (чат підтримки, телефон) — банк відповідав, що не отримав.
Ситуація вкрай критична — повне позбавлення коштів для існування (арешт зарплатних коштів, що саме по собі протизаконно; необхідність допомагати батькам — 1 пенсія на двох 2700, необхідність лікування та ін. обставини).
Неодноразово попереджали банк, що такі його дії є доведенням до критичного для життя стану.
31.05.2023 р. — чергове звернення до банку (чат підтримки).
Банк «не бачить» постанови.
3 години в чаті на всі питання, на прохання перевірити та на пояснення критичних обставин — банк копіпастив ті самі «поради» (на рахунки накладено арешт, перевірте у реєстрі боржників, подайте заяву виконавцю про рахунок 13400 грн та ін.). У відповідь на те, що не тільки заяву давно подано, а і постанову виконавцем винесено про рахунок 13400 грн, і надіслано в банк!
За трек-кодом листа у виконавчій службі з’ясували, що постанову банк отримав 31.05.2023 р.
Надіслали в чат підтримки і фото трек-кода — тоді банк «побачив», що лист з постановою отримано! (Вірогідно, до цього не перевіряли, а 3 години давали в чаті «відписки».)
На прохання терміново розблокувати 13400 грн ще годину відмовлялися оформити звернення. На неодноразове питання чому і який закон це забороняє — ніякої розумної відповіді, окрім «не можна сформувати».
Врешті решт банк повідомив в чаті, що постанову отримано, «взято в обробку» і протягом 1−2 днів 13400 грн буде розблоковано (тобто вже в червні, тож 13400 грн за травень відібрано, і це у вкрай критичній ситуації, про що банку неодноразово повідомлено!).
03.06.2023 р. — 13400 грн досі не розблоковано!

Чому довго йшов лист? Бачу, багато хто про таке пише.
Трекінг листа на сайті Укрпошти: лист пройшов 14 кроків (!).
Відправлений 25.05.
У точці видачі 27.05 (за юридичною адресою ПриватБанку, держоргани направляють листи за юридичною адресою, і ПриваБанк надає виконавчій службі саме юридичну адресу).
27.05 банк перенаправив листа у м. Дніпро (не юридична адреса).
Тож 29.05 лист знов потрапив на сортувальний центр.
І 31.05 лист отримано у м. Дніпро.

Раджу всім перевірити трек-код листа від виконавця. Банк скеровує листи по довгому окружному шляху, а навіть і коли постанова отримана, каже, що не отримав. Затягування часу. (А от блокування рахунків — це в них миттєво!)
До речі, у батька виконавець виніс постанову про розблокування 13400 грн 22.05. Спеціалісти банку підтвердили її отримання через кілька днів (є запис розмови). А ще через кілька днів на питання, коли буде розблоковано, стверджували, що ще не отримали постанову!
(Ще приклад. Майже півроку після закриття виконавчого провадження, після надання банку рішення суду про скасування відкриття цього виконавчого провадження банк не знімав арешт з рахунків батька, в тому числі пенсійного!)

Судячи з форумів, соціальних мереж та інших інтернет-ресурсів, затягування розблокування 13400 грн має масовий характер.
По-перше, це взагалі звичайний спосіб дій чиновничо-банківського прошарку (совкова тяганина). На людей їм начхать.
По-друге — це спосіб масово відібрати у людей 13400 грн за травень.
Це окрім масового протиправного арешту зарплатних коштів, соціальних виплат та ін.
І це під час війни, коли навіть чужі люди намагаються допомагати!
А кому допомагає банк, коли фактично своїми діями заганяє людей в критичний стан і в ще більшу заборгованість?
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2023, 16:45
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Банк працює відповідно до вимог чинного законодавства та ми завжди прагнемо якомога швидше та якісніше вирішувати питання клієнтів. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону, деталі ситуації, а також проаналізувати ваше спілкування зі спеціалістами підтримки Банку.
Проблема вирішена
Юрій Коба 3 червня 2023, 13:34
Хочу поділитись однією не приємною історією з приват банком, перед війною не законно наложили арешт на картку для виплат соціальної допомоги, а також на заробітну картку, що в свою чергу заблокували до всіх коштів, не зважаючи на те що в виконавчому про арешт вказано накласти арешт на рахунки дозволенні законном, цільові виплати є спеціальним рахунком згідно закону 10 пункту 2, а також законом 46 про виконавче впровадження, банк все одно наклав арешт, аргументуючи, що це не є спеціальним рахунком, а просто рахунок для виплат, а те, що вони ставят призначення для виплат, соціальних виплат, заробітної плати, для виплат аліментів, то це ні чого не значить, виходить, що в приват банкові нема інших рахунків.
Після початку війни ввели закон про зняття арештів рахунків, що в свою чергу виконавча відправила виконавче впровадження стягувачу про повернення без виконання, цим виконавче провадження стає завершеним, алле не видалений с реєстру боржників, в цьому році виходить новий закон, що знову оновлює арешти і так як статут виконавчого провадження завершений, але не видалений з реєстру, то приват банк знову накладає арешт на ті ж самі рахунки по яких є цільові виплати, цим знову порушуючи закони про цільові рахунки, новий закон також передбачає, що можна визначити один з заблокованих рахунків для отримання двух мінімальних заробітних виплат на місяць, для цього треба сходити в виконавчу і написати заяву про визначення такого рахунку, що було і зроблено, написавши заяву, виконавча видала виконавчу постанову і відправила два листа до приват банку, одне електронне, друге заказним через укрпошту, після цього пройшло дві неділі, але банк так і не розблокував цей рахунок, позвонивши на гарячу лінію задавши питання в чому справа, оператор відповіла, що розпорядження з виконавчої не булу, чи вони не відправляли листа, добре, сходивши до виконавчої, вияснилось, що воно відправили, навіть переглянули електронний лист який стоїть в статусі доставлено, але не переглянуто, виконавча дала на руки постанову з підписом, печаткою і зареєстрованим номером, позвонивши знову до банку і задавши питання в чому тоді справа, вони або зачекайте і слухавку кладуть, а бо знову починають туж саму пісню, що немає листа від виконавчої, ні електронного ні заказного листа, не можу збагнути, як так може бути, виконавча відправила, а банк через дві неділі не отримала, рахунки так і залишилися заблокованими, враховуючи, що я хворію на цукровий діабет, що інсулін який мені видають не повністю безкоштовний, то я тепер не маю змоги взяти його, так як бан заблокував мої рахунки, соціальну та заробітну, залишив мене повністю без грошей, так що люди робіть виводи стосовно цього банку, не дай боже щось станется та заблокують ваші рахунки не дивлячись на те що цільові рахунки не можуть блокувати, то приватбанку байдуже, що порушуюсь закон, та щей займаються брехнею, стосовно що їм листи не надійшли, коли виконавча показує що вони відправили листи ще дві неділі тому, також електронний, довіри до такого банка немає, також всім раджу якщо ви опинилися в подібному становищу, надсилати скаргу на приватбанк до НБУ, я рахую, що це дуже допоможе їм не займатися брехнею і переглянути, що таке цілові виплати, і чи можна на них накладати арешт.
Приватбанк
Відповідь банку
3 червня 2023, 19:33
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleg Kol 2 червня 2023, 12:25
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 35
Объясните пожалуйста. Вы пишите что с 1 июня вы не выдаете средства с виртуальных долларовых карт вообще, только безналичные расчеты. Соответственно есть вопросы. 1 — это касается только виртуальных карт?
2 — вы заставляете все абсолютно международные переводы (RIA, western union, moneygram и тд) в ОБЯЗАТЕЛЬНОМ порядке зачислять на вашу валютную карточку, что само по себе уже незаконно и затем заказывать снятие валюты. Ваши сотрудники открыли сами виртуальную карту человеку в приложении чтобы он мог такие платежи обналичивать через кассу. Однако теперь непонятно как быть с western union платежами тогда раз вы запретили вообще обналичивать карты, с одной стороны вы заставляете зачислять на карту и не выдаете в кассе такие платежи без карточки, а с другой сами же запрещаете обналичивать с них эти платежи. Где логика? объясните пожалуйста как теперь быть? — теперь забрать платеж western union нельзя будет без физической карты, ибо нет смысла его на виртуальную зачислять потому что вы эти деньги просто тупо не станете выдавать? Или как? потрудитесь написать развернутый ответ который будет отражать действительно, а не опять вранье и некомпетентность ваших сотрудников при ответе, где вы врете!
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2023, 13:26
Вітаємо.
Ця стаття недостовірна, адже офіційно Банк не надавав такої інформації. Якщо відбудуться будь-які зміни, ми обов'язково повідомимо наших клієнтів. Радимо звіряти новини, які іноді містять провокаційну інформацію, з офіційними джерелами — з нашим сайтом https://privatbank.ua/ або НБУ.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
okhotenko 2 червня 2023, 11:22
ПриватБанк — розірвав зі мною ділові відносини в односторонньому порядку через те, що не змогли актуалізувати дані про мене — я був на лікуванні закордоном, що документально підтверджується (що само по собі вже суперечить положенням законодавства — про що свідчить судова практика). Я не став нічого доводити — раз банку не потрібні клієнти — піду до іншого банку. Заморожені на рахунках кошти банк віддавав близько 1 місяця і з численними переписками та заявами і відвідуваннями відділень, чим також нашкодив бізнесу, який платить податки (переписка збереглася).

Найгірше почалося згодом. Я відкрив рахунок ФОП в іншому банку. Почав працювати та приймати платежі на рахунок. І от — виявляється — що жоден клієнт ПриватБанку не може надсилати мені оплату (на рахунок в сторонньому банку) — ПриватБанк їм пише: «На жаль, здійснити прийом платежів на адресу даної компанії у нашому Банку неможливо. Змушені Вам відмовити в здійсненні даного платежу!». ПриватБанк заблокував таку можливість по коду ІПН. Це охоплюється положеннями законодавства про перешкоджання законній підприємницькій діяльності та псування ділової репутації! Шановні працівники банку мабуть прокоментують цей відгук словами «Банк у своїй діяльності керується законами і …». Але не наведе жодної статті, яка б обгрунтовувала таке свавілля та беззаконня.

Дану ситуацію вважаю за необхідне опублікувати на цьому сайті та залучити блогерів, щоб вберегти як можна більшу кількість людей від вибору цього свавільного банку-шкідника!
Приватбанк
Відповідь банку
2 червня 2023, 13:27
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝