Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
IrynaHarn 8 листопада 2023, 16:27
Вночі, коли я спала, у період часу із 02 год 52 хв по 03 год 59 хв, шахраї здійснили 27 покупок на сайтах AliExspress, Маркетплейси та NYTIMES на загальну суму близько 1700 гривень. Жодних підтверджень у мене як власника карти на проведення названих платежів Приватбанк через Прива24 чи мобільний телефон — не вимагав. Деякі із платежів шахраї здійснили на суму більшу 170 гривень, а решту — меншу 155 гривень. Чому це так важливо і чому я вказую ці суми? А тому, що служба підтримки Приватбанку мені повідомила, що заявки на повернення коштів можуть оформити лише на суми, що становлять більше 170 гривень. Стосовно інших платежів вони безсилі. Приватбанк мені поспівчував і порадив звернутися до служби підтримки AliExspress та решти — що я і зробила. Проте представники названих сайтів відфутболили мене назад до Приватбанку. Приватбанк далі порадив звернутися до кіберполіції — що я і зробила. Проте кіберполіція скинула все на звичайного дільничного офіцера поліції, який мене опитав і запевнив, що правоохоронці мені допоможуть. Карту заблоковано. Проте, у даному банку я отримую зарплату, користуюся кредитними послугами, страховками та ін. послугами. Платежі здійснюю на інтернет сайтах з допомогою інтернет карт. Кредитних чи зарплатних карт не прив’язую до інтернет ресурсів. Кредитну карту я не губила. Фізично я нею навіть не користувалася, аби десь «засвітити» шахраям. Сьогодні шахраї відібрали у мене 1700 кредитних гривень, завтра відберуть зарплату — і відповідальності, захисту чи допомоги з боку банку, продавців чи правоохоронців — НІЯКОЇ. Шансів добитися справедливості немає. Все зводиться до прямих натяків, нібито я сама добровільно чи по необережності дані кредитної карти повідомила третім особам. Хоча це абсолютно не так.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 18:38
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Правила оскарження в рамках правил платіжної системи єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
mrdubz 8 листопада 2023, 15:30
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Ситуація наступна — у 2020 році ми придбали б/в автівку у лізінг через ПриватБанк, пару місяців тому сплатили останній платіж та отримали документи для переоформлення машини на себе. Але в Сервісному Центрі кажуть що майно Приватбанку арештоване та не може бути відчуджене. А саме цікаве що арешт було накладено ще до дати коли ми взяли автівку у лізінг.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 17:39
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Doba24 8 листопада 2023, 12:31
Здравствуйте!
Работаю с банком больше 20 лет почти с создания банка, никаких особых проблем с банком не было.
В этом месяце сделал много операций обмена с криптовалютой по П2П системе на бирже Байбит и банк отказал мне в дальнейшем обслуживании и предложил вернуть средства. Но я ничего не законного не сделал. Прошу банк пересмотреть мой статус и возобновить работу счета.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 13:30
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
volikovvv 7 листопада 2023, 23:25
20.10.2023 23:29:20 відбувся несанкціонований овердрафт на суму 17 тисяч гривень з картки яка була закрита 27.08.2023. Дізнався я про це 06.11.2023 року, тому що банк почав робити автоматичні списання будь яких грошей котрі заходили на картку, після дуже великої кількості дзвінків на 3700 та онлайн чат, мені такі відповіли що було списання грошей за послуги зв’язку котрими я не користуюсь з квітня 2023 року, це Starlink. Я припинив користування супутниковим інтернетом, та багато разів звертався в службу підтримки Starlink, але вони все одно продовжують виставляти рахунки. Коли я звернувся в банк в липні цього року з описом проблеми, мені запропонували закрити картку та рахунок, щоб цього більше не відбувалося, та спокійно жити. Але от вчора я дізнався що навіть з закритої картки роблять несанкціонований овердрафт, це вже якось занадто. Користування банкінгом заблоковане, служба підтримки пропонує почекати 45−120 днів, щоб вони розібралися в ситуації. Приватбанк, підкажіть будь ласка несанкціонований овердрафт з картки яка закрита 3 місяці тому за послуги котрі я не отримую, це не занадто круто?
Сьогодні під час останнього звернення в службу підтримки — мені сказали що вони не можуть нічого зробити з цими списаннями, та щоб я звернувся до тих хто надає послуги, так що ж мені до кінця життя платити за супутниковий інтернет котрого в мене нема?
Планую звертатись до суду, всі скріншоти переписок, та записи разгорів зафіксував, виписка про закриття рахунку та картки також є. Якщо банк не може захистити мої гроші, то що мені робити?
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 10:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Wgkb1974 7 листопада 2023, 17:58
В сентябре месяце 2023 года приватбанк без предупреждения и обьяснения причин закрыл мои счета. В день закрытия я получил письмо на электронную почту, что банк прекращает со мной сотрудничество. И что остатки на своём счёте я могу перевести в любой другой банк. При условии, что я лично должен явиться в любое отделение банка. Но дело в том, что мы с женой находимся на оккупированной территории, в запорожской области. Вынуждены были остаться, чтобы ухаживать за тяжелобольной мамой. Деньги на карте Приватбанка-единственная наша поддержка от дочки, которая нам помогает переводами. Вот так государство думает о своих гражданах. Нас бросили и оставили без своих денег, подышать с голода.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 20:45
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами НБУ, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, клієнту особисто або довіреній особі, надається можливість переказу залишку коштів до іншого банку.
Проблема вирішена
LiliiaBadiul 7 листопада 2023, 15:44
Вітання. 3/10/23 року я намагалась зняти кошти у розмірі 19000 з особистої карти Привата. Через те, що карта була кредитною, додатково списались +190 грн за зняття особистої готівки. Банкомат Ощадбанка, що знаходиться у м. Бровари, Епіцентр, вул. Київська 253, довго думав та видав помилку, в той час як кошти вже встигли списатись.

Одразу після інциденту були зроблені звернення на гарячу лінію Ощада, а також звернення через онлайн-помічника в Приват24. 3/10/23 року статус заявки був «зареєстрована». З 19/10/23 — «в роботі».
На численні дзвінки спеціалісти розводять руками і відмахуються загальними термінами 45−120 днів. Персональний менеджер формує якісь додаткові заявки, але їх номер з якихось причин повідомити не може. Все в усній формі та без жодної письмової конкретики.

Сума 19000 є майже максимальною, щоб зняти її в банкоматі однією операцією, і чому я маю очікувати 4 місяці, щоб скористатись своїми грішми? при тому, що очевидно, що банк нічого не робить не те, що для прискорення, а навіть для інформування клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 17:42
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Обробка відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SamRidge 7 листопада 2023, 14:36
Тут в ответах по поводу незаконного списания с карт сотрудники Привата уверяют, что оплата в интернет-магазинах возможна при указании CVV-кода. Это не так! У супруги с карты Универсальная год назад были выполнены три несанкционированных платежа на интернет-магазин, причём при разборе ситуации работники Привата неоднократно заявляли, что есть так называемые «условно безопасные сайты», при запросе с которых деньги списываются без CVV. Когда я в свою очередь консультировался на справочной линии Привата как мне обезопасить карту от мошенничества, и достаточно ли просто установить нулевой лимит на операции в интернете, мре было озвучено, что даже при нулевом лимите призапросе с «условно безопасных сайтов» деньги будут списаны. Надёжной защитой, по мнению сотрудников Привата является дополнительное страхование, естесттвенно платное. Улавливаете мысль? Вместо безусловного запрета списания средств без CVV клиенту предлагаются дополнительные платные услуги)
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 17:05
Вітаємо.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом.
Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж були введені дані картки на сайті і збережені там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
У разі здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть сформувати заявку на шахрайство та оскарження операції. Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб вирішити питання на вашу користь.
ksv777 7 листопада 2023, 12:03
У кого схожая ситуация, у кого есть время и готов идти до конца предлагаю подать совместный иск в суд

Даже если вы частный предприниматель:
— имеете счета ФОП в банке
— платите налоги
— подали в банк налоговую декларацию, прошли актуализацию данных.

Будьте готовы, что при превышению лимита финмониторига платежей по личной карте (вы решили заплатить за ремонт машины для примера) банк заблокируем вам счет:
—  без предупреждений
— запроса документов
— любых объяснений с вашей стороны
— с нарушением пунктов договора с банком

Приват банк заблокирует все ваши деньги, включая карты. Если у вас есть кредит, то будут звонить каждую неделю и угрожать вам испортить кредитный рейтинг.

При этом на запрос отправить счет для погашения кредита, они обещают отправить, но не отправляют.

У кого схожая ситуация, у кого есть время и готов идти до конца предлагаю подать совместный иск
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 13:06
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2023, 19:02
Відгук зарахований (на 07.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Ann1986 7 листопада 2023, 10:47
Оператори переобулись в колекторів? Ви де навчаєте своїх операторів? Що то за дзвінки з погрозами? Ви навчіть спілкуватись з людьми коректно та ввічливо. Витратила 5 хвилин часу, щоб пояснити оператору, що я не маю змоги зараз спілкуватись, що в курсі про прострочений платіж і вже з цього приводу спілкувалась з представниками приват банку, так ні, почали попереджати що в моїх інтересах «прям зараз» сплатити борг. Що за нахабство??? Що означає «прям зараз»? Шановні, якби я була злісним ухилянтом від спллати по кредиту- я б зрозуміла, але за багато років, я вперше прострочила платіж, сплативши лише % по кредиту, і на то є причини, але починаєте мене тероризувати дзвінками. Після того як я скинула слухавку, оператор знахабніла і почала дзвонити знову. АЛЛЬО, ШАНОВНІ, попустіться трішки!!! Навчіть операторів запитувати, чи має змогу клієнт зараз спілкуватись! Катитесь в прірву з таким відношенням.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 12:40
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше проаналізувати діалог, щоб провести роботу зі співробітником для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Наші колеги проведуть перевірку та зв'яжуться з вами за результатом.
Ils2018 6 листопада 2023, 16:52
Оплачувала рахунок через термінал, решту термінал зараховує на моб рахунок, благодійність, або на карту.
Зателефонувала на гарячу лінію сказала, що хочу відмінити платіж, відмовили сказали що я обовязково повинна отримату їхню карту. Готівкою повернути кошти не повертають.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2023, 18:28
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. У описаній вами ситуації повернення коштів виконується на картку ПриватБанку для того, щоб Банк міг бути впевненим, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх у пристрій під час проведення операції. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Так само і закриття рахунку, якщо ви не матимете бажання ним користуватись в подальшому, дуже просто виконати самостійно у особистому кабінеті Приват24.
Проблема вирішена
FarmUkraine 5 листопада 2023, 23:12
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24
Мені здається, що необхідно посилити нагляд за цим банком. Роблять, що хочуть.
Отримав повідомлення, що всі мої картки і особисті кошти заблоковано, адже людина написала в підтримку, що я шахрай.
При цьому людина робила оплату від 3-особи, але відразу скинула всі квитанції.
А далі пише в підтримку, що я шахрай.
Звідки вона взяла номер моєї карти? Навіщо робила туди 3 поспіль перекази?
Приват навіть не хоче ні в чому розбиратись. В підтримці відповідають стандартними фразами: Звертайтесь в поліцію, розблокування можливе через суд.
Чому я маю звертатись в поліцію? Якщо людина у якої претензія не зверталась в правоохоронні органи, а лише написала в підтримку привата.
На якій підставі, ви блокуєте мої особисті кошти і не даєте ними користуватись?
Немає жодної постанови суду або інших відповідних органів. Це просто БЕЗЗАКОНННЯ.
Чому НБУ не контролює діяльність банку?
Я пішов в поліцію (відділ кіберполіції), читаю їм те, що пише підтримка привату, вони дивляться на мене здивованими очима і кажуть: чим ми можемо допомогти? Ми таким не займаємось, вам треба в відділення банку.
А відділення посилає до правоохоронних органів.
Єдине, що зробили у відділенні поліції, перевірили мою карту, на яку прийшли кошти. Відповідь: жодних заяв до поліції по цій карті не існує, вона не проходить в жодних відкритих кримінальних чи інших справах.
Питання до Привату: Чому заблоковані мої особисті кошти і я не маю змогу ними користуватись? Можливо від них залежить моє життя.
Ви знущаєтесь?
Взагалі є відчуття ніби шахраї і працівники привату працюють в змові.
Прошу розібратись в даній ситуації
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2023, 10:48
Вітаємо. За поданою заявкою раніше, фахівці зв'язувалися з вами та запитували інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IlliaRS 5 листопада 2023, 18:40
Приват пробивает очередное дно. В этот раз 4 взаимодействия с банком и 4 косяка подряд за один рабочий день. Безусловно, рекорд.
05.11.2023:
1) Пополнял карту в терминале, деньги взяло, карту не пополнило. Еле-еле через поддержку выбил свои деньги: «Извините, ашибка».
2) Делаю оплату за товар на Розетке — не проходит: «Опять, ашибка».
3) Пишу оператору, не понимает в чем проблема, просит скрин, кидаю ей скрин, ответ: «Не магу аткрыть скриншот, напишите текстам». Хотя изначально текстом и писал)) Словом, ничего нельзя сделать, ничего непонятно, зайдите на недельке.
4) Кидаю со СВОЕЙ карты универсальной Приват (Mastercard) на СВОЮ карту универсальную Приват (Visa) деньги с мнимой надеждой может так сработает. И тут ошибка: «Платеж отклонен в целях безопасности». Со своей карты Приват на свою карту в Привате. Срочна, безопасность, спецназ и морские котики, вызывайте всех. Ответ оператора (табель 260241) — все плохо, идите в отделение. Комментарий у меня один — дно-днищенское.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2023, 11:40
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти.
Операція оплати на сторонньому сайті проходить в декілька етапів, яких потрібно дотримуватися для успішного проведення. Після введення реквізитів картки, сайт відправляє до банку запит на проведення платежу і ми в свою чергу відправляємо клієнту повідомлення для підтвердження (3-D Secure code).
Підтвердження може надійти в мобільний додаток Приват24 або в смс на фінансовий номер телефона. Після проведення підтвердження, на сторінці сайту буде відображено результат.
Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж може випадати на перевірку. У разі якщо платіж розцінили, як високоризиковий, фахівці надають рекомендації для підтвердження платежу чи проведення його в альтернативному каналі.
Передали інформацію відповідальним фахівцям, котрі проаналізують діалоги під час звернення до служби підтримки та проведуть роботу зі співробітниками.
yrp2017 5 листопада 2023, 17:15
Після відкриття виконавчого провадження приватним виконавцем на підставі судового наказу суду за сумнівним позовом ПолтаваГаз цей Приват Банк заблокував усі мої картки, навіть картку, на яку отримую соціальну виплату, як учасник бойових дій тому, що я є Учасником Бойових Дій та картку на яку отримую грошове забезпечення, як діючий військовослужбовець ЗСУ. В постанові приватного виконавця чітко вказано:
Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках боржника, крім тих, що містяться на рахунках які заборонено законом. На соціальні рахунки та рахунки з яких виплачується грошове забезпечення (заробітна плата) накладувати арешт заборонено.- Це рішення Верховного Суду України.
І це було зроблено Державним Банком, мені людині яка є військовослужбовцем ЗСУ втой час коли в країні йде війна.
РАХУЮ, ЩО ЦЕ ПОВНЕ ІГНОРУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКОНІВ ДАНИМ ДЕРЖАВНИМ БАНКОМ. Цікаво, чи хтось понесе за це відповідальність чи все спуститься на тормозах?
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2023, 18:46
Вітаємо.
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Проблема вирішена
Yulia1977 5 листопада 2023, 13:12
Про оцінку роботи цього банку писати не хочу. Хочу залишити скаргу з приводу завантаження банкоматів пошкодженими купюрами. Прецедент стався в М. Боярка Киівська обл ., банкомат знаходитися по вулиці Молодіжна в приміщенні магазину Фора. 04.11. 2023 означений банкомат вивід мені кошти в тому числі 500 грн — пошкоджені. Керівництво зовсім не контролює роботу касирів. Купіть касирам окуляри!!! Для владнання інциденту звʼяжіться із мною.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2023, 15:54
Вітаємо.
На жаль, нам не владось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
ATABA 4 листопада 2023, 18:35
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Дуже раджу клієнтам Приватбанку уважно читати кожен пункт договору з банком! Скільки б ви не поклали коштів на карту Юніора, більше ніж 50 000 грн. на місяць дитина зняти не зможе!
Ви, доречі, теж ніяк не зможете це зробити, навіть якщо захочете закрити цю карту і припинити взаємини з банком!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 20:29
Вітаємо.
Використання коштів дитиною передбачено в межах 50 000 грн/міс.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років можна відкрити картку для виплат.
Кристина Курявская 3 листопада 2023, 18:43
Заблокували карти та приват24 за підозрою у шахрайстві. Кажуть звертайтесь до поліції, а ті навпаки)))(смішно). Я не сперечаюся, що по одній карті був рух, ну на це і карта) Коротше не знаю що робити, я закордоном і вирішити не можу. Та й сайт підтримки не може вирішити. Шкода є клієнтом ПБ більше 10 років і така ситуація, як я шахрайка)
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 8:50
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
16215227 3 листопада 2023, 14:02
Відділення за адресою: Одеса, Фонтанська дорога, 55
Уже две недели подряд каждый день хожу в два отделения Приватбанка в Одессе чтобы снять наличные доллары. Вместо нормальных денег дают настоящую макулатуру — в лучшем случае 2006-го года потертые, в худшем 1992-го рвань. Банкноты не просто старые и потертые, на части из них стоит красная печать, которую ставят на изъятые из оборота купюры. То есть Приватбанк занимается откровенной уголовщиной. В обменниках эти купюры не принимают, кто бы что не рассказывал о том, что они «должны». Это просто мусор, которым невозможно пользоваться как настоящими долларами. Хочешь поменять, меняй в Привате по грабительскому курсу. Такая ситуация в Приватбанке с начала лета как минимум. Банк, судя по всему готовят к банкротству и таким образом пытаются оставить у себя как можно больше денег, чтобы как можно крупнее кинуть своих клиентов. Всем советую как можно скорее забрать у них все свои деньги и новые не класть. Банк соскамился, когда-то при Коломойском это был настоящий банк, теперь это мошенники и аферисты.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2023, 16:45
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
Rrrttrrrrr 3 листопада 2023, 12:10
Тиждень замовляю $ для зняття з рахунку, привозять тільки старий нікому непотрібний хлам. Звернувся за такою послугою до нашої держави перший та останній раз. Краще зайти в любий обмінний пункт, заплатити на 20коп дорожче, та отримати послуги, які ти бажаєш. А потім ви кажете у нас є держава, поважайте державу… За що? За те що тебе вона хоче кожнього дня на чом то н… тебе?
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2023, 13:16
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
sasakip 3 листопада 2023, 8:15
Зняли гроші з карти універсальна uber, на перуанському сайті в солях перуанських. Карта взагалі ніде не світилась, так як була знищена при отриманні(без неї не можливо було отримати карту для соцвиплат). Рух по карті відповідно нульовий. Ніяких смс, чи повідомлень не було про те що кошти зняті. Виявили випадково.
Служба безпеки банку відмовила в повернені коштів. Написав заяву в кіберполіцію ті передали в місцеву.
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2023, 9:48
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24. Під час проведення прив'язки картки та оплати на сторонньому сервісі для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому, необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише номер картки, також треба ввести термін дії та CVV-код.
Правоохоронці можуть отримати від банку за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію про операції.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Тетяна Скороход 2 листопада 2023, 16:40
Сегодня обращалась в КОЛЛ центр Приватбанка по вопросу депозита, как лучше сохранить деньги, какие есть гарантии от банка на мой вклад и многие другие финансовые вопросы. И мне сегодня откровенно повезло с оператором, который занимался моими вопросами. Меня ОЧЕНЬ впечатлил его высокий профессионализм в решении моих вопросов и искреннее желание мне помочь. Очень-очень приятно)) И у меня есть с чем сравнивать. Клиентом Приватбанка являюсь много лет и за эти годы много раз приходилось обращаться за помощью к операторам Приватбанка. К сожалению, не все операторы хорошо владеют информацией и это в дальнейшем отражается на самих финансах или потом приходится тратить массу времени на выяснение последствий их непрофессионализма.

Еще раз огромное спасибо оператору, предоставившему мне сегодня консультацию, а именно — оператор КОЛЛ центра Андрей, его номер: 290719. Благодарю)) ❤
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2023, 17:40
Вітаємо.
Обов’язково передамо ваші слова оператору. Андрій буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 42.25 42.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.55 44.55
USD 42.25 42.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝