Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
privatprivat85 13 липня 2023, 17:48
Сегодня снимала 100000 грн. в отделении Приватбанка по адресу: Володимира Великого, 43 в Кривом Роге. Кассир не предложила войти в комнату для выдачи крупных сумм. За закрытыми шторками распечатала пачки с деньгами, заправила в счетную машинку. Потом открыла шторку, ещё раз заправила в счетную машинку и выдала мне деньги в окно в общий зал. Как я должна проверить соответствие суммы??? Пересчитывать 100000 грн. при клиентах в зале??? Можно было хотя-бы показать результат на счётной машине о количестве купюр. Я настолько опешила от такого обслуживания, что ушла из банка, не зная какую сумму положила в сумку. Просто шок!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 липня 2023, 18:13
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Всю інформацію передано відповідальним фахівцям, котрі проаналізують ваше звернення у відділення Банку. За результатами перевірки додатково з вами зв'яжемось.
khalymon123 13 липня 2023, 11:10
Банк накладає арешт на рахунок, начебто на підставі не закритого провадження. яке насправді закрите в 2021 році
! в дії також є дані, що воно закрите, у всіх державних структурах провадження теж закрите, лише приват банку виконавець начебто не надсилав про закриття провадження!
в сервісному цетнрі є ця інформація, в судах теж. лише приват банку потрібно доказувати те, що вже давно закрите!

всі інші банки чомусь не накладають арешт, тк провадження закрите! два роки тому!

жахливий банк!
жахливе відношення!
Приватбанк
Відповідь банку
13 липня 2023, 12:43
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись у описаній вами ситуації.
Проблема вирішена
ipotapenko 12 липня 2023, 19:32
Банк пропонує оновити дані онлайн, але якщо ви змінили прізвище то вас це не стосується і вам доведеться йти у відділення щоб відстояти чергу довжиною в життя для актуалізації даних.
Застусунок видає помилку і пише що не співпадає прізвище в базі даних банку і в документах відправлених на підпис, цікаво нащо б я намагалась їх актуалізувати ти🤦‍♀️
Голосовий помічник нічого не розуміє, повторює одне й те саме, не зʼєднує з оператором і максимум що може це відправити інструкцію, яка взагалі нічим не допомогає
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 20:26
Вітаємо.
Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук. Він допоможе нам покращити наш продукт. Якщо у вас залишились невирішені питання, ми поруч 24/7.
Max159 12 липня 2023, 19:19
Виникла необхідність зробити платіж від дружини на юр.особу, в якої рахунок в приваті.

У дружини є універсальна карта привату та чорна монобанку.

Перед тим як кидати їй кошти, вирішив поцікавитися про тарифи… І так тариф на оплату по IBAN юр.особі у якої рахунок відкритий в приваті складає 4%, або 2520 грн за платіж у 63 000 грн

А тепер питаємо у монобанку, а в них 190 грн…
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 20:15
Вітаємо.
Комісія за платіж в Приват24 з власних коштів складає від 1 до 3 грн.
З кредитних коштів:
— до 10 000 грн на календарний місяць – без додаткової комісії за наявності договору з отримувачем.
— понад ліміт 10 000 грн – 3% з картки «Універсальна».
https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Проблема вирішена
phiber 12 липня 2023, 18:14
Наклали арешт на рахунки за пару місяців до повномасштабного. Заочне рішення, комуналка по давно проданій квартирі. У березні 2022 (±) картки розблокували на підставі закону, але все ж подав заяву, заочне рішення скасували.
Виконавчі провадження були вже закриті. (Чому у множині — бо окремо уявний борг, окремо судовий збір, окремо виконавчий збір (за що — незрозуміло, жодного документу мені виконавець не надсилав, ну то таке).
Після змін у законі, за ЗАКРИТИМИ виконавчими провадженнями Приват знов арештовує мої рахунки. При цьому виконавець ФІЗИЧНО не може нічого стягнути, бо в нього і рішення скасоване, і провадження закрите. Саппорт каже: нам пофігу ващє, йдіть до виконавця. Пішов, написав купу заяв, дав копію ухвали про скасування рішення.
За тиждень арешти зняли.

Сьогодні ВНЄЗАПНО арештовують дві інші картки (які не були арештовані раніше). Нових виконавчих проваджень немає. Тупий робот каже шо я сам дурак. Живої людини в саппорті нема (майже годину слухаю про немає вільних операторів, до цього не перетелефонували)

Ау, приват, якщо ви так вільно дозволяєте собі безпідставно арештовувати рахунки, мабуть доведеться з вами якось по-іншому розмовляти. В суді, наприклад.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 20:15
Вітаємо.
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Наші колеги в чаті Приват24 радо підкажуть вам, відповідно до якої постанови накладений арешт на поточний момент.
Shevebo 12 липня 2023, 17:52
дозвониться до работников банка на 3700 невозможно в ответ только музыка
чат это полный отстой тупит нереально решить проблемы невозможно отношение стало хамское нет уважения к клиентам банка
ставки по депозитам почти ноль крайне не рекомендую
нужно неуважение к Вам и хамство добро пожаловать в приват банк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 18:05
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що звернення в підтримку залишило у вас неприємний осад. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та детальніше проаналізувати звернення.
Процентні ставки за вкладами: https://privatbank.ua/depozit
Проблема вирішена
new4569 12 липня 2023, 15:05
Уже несколько дней как банк заблокировал мне использование моих средств с карты
Чат поддержки автоматом пишет, что со мной свяжется сотрудник банка, но никто на связь не выходит.
К счастью, это не последние мои деньги
Подскажите, можно ли будет через суд получить неустойку 1% в день, или банк имеет право по своему произволу на любой срок блокировать мои деньги?
Как заставить банк быстрее разблокировать карту?
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 15:52
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Даяна Полякова 12 липня 2023, 12:44
Мій батько військовий, хотів взяти в розстрочку техніку, але йому відмовили посилаючись на те, що в нього зарплата військового. Він зняв кошти з кредитного ліміту, за що списали відсотки.

Ми взяли документи, а саме військовий квиток та форму 5, яку йому видав військомат після мобілізації. Спочатку їм не сподобалася форма 5. Нам спеціаліст привату сказав що не має звання, частини та дати мобілізації, що згодом виявилося дивним, адже все це там було це було у Дніпрі. Потім ми приїхали до Кривого Рогу де нам сказали що немає дати та напису що він саме мобілізований. Батько підійшов у військовій частині до людини, яка вирішує ці питання. Вона показала йому де його дата в квитку з приписом що він був мобілізований, одразу кажу що військовий квиток в нього старого образу. Так, саме в формі 5 немає припису мобілізований, але ж в квитку він є. Батько взяв нову форму 5 до банку, ми пішли знов у приват. Вони в 3 відхилили документи і знову через не таку форму 5, через начебто відсутність доказів про мобілізацію, бо побачивши дату і надпис мобілізований в квитку, їм тепер не подобається квиток. Тепер вони кажуть що там має бути така печатка рекомендована приватом.

Я хочу спитати чи ви дійсно банк України? Ваші працівники не знають які довідки видають у військоматах? Не знають що існують старі військові квитки? Які до біса рекомендовані печатки у документі від банку, які заповнюють у частині? Після цього мій батько перебуває у шоці, бо відчуває себе ошуканим. Ось так банк ставиться до своїх клієнтів.

Якщо банк захоче вирішити питання, то я можу вирішувати його від імені батька бо в мене є нотаріальна довіреність на приват.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 13:28
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контакти батька, та допомогти розібратись.
Наталья Сс 12 липня 2023, 12:31
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 22-А
м.Одеса відд Успенська 22, відмовили зняти $ з карти тількі під замовлення.Замовлення в додатку тільки від суми 300 доларів, зняти суму до 300 тільки бігать по всім відділенням міста. «Як зручно». Тобто клієнти які знімають валюту до 300 — це вже не клієти банку,?? можно їх відправляти гоняти по місту,?? в чому тоді обслуговування банку,?? послати клієнта?
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 13:19
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Trubin1989 12 липня 2023, 7:43
Виконавець наклав арешт на рахунки, відразу ж того дня відправив постанову про визначення рахунку для здійснення видатковий операцій, банк отримав листа 6липня,7липня лист був зареєстрований, а грошима користуватися ще неможу.Чому ж так як накласти арешт потрібно 10хв, а для того, щоб користуватися цими 13 400 від 3 до 10? Сьогодні вже шостий день ви що спеціально тягнете до 10 днів, щоб як найдовше було? Я хвора людина на рахунок була зараховані соціальна допомога інваліду, я не можу собі купити ліки, в мене на руках маленька дитина,і я не можу зняти навіть пенсіїї.Знущання над людьми, це геноцид для простих людей.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 9:27
Вітаємо.
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Проблема вирішена
Александр Гринев 11 липня 2023, 23:07
06.07 23 пытался пополнить свою голд карту универсальную через терминал пополнения. Авторизировался, все начинало работать в обычном режиме. Но после того, как я внес 500 гривневую купюру, терминал выдал сообщение, что прием наличности временно недоступен. Деньги остались в терминале и на счет мне не поступили. С данной проблемой я сразу же обратился в службу поддержки. Там пообещали разобраться в течении нескольких дней после проведения инкассации. И каково же было мое удивление, когда пришло сообщение на приват 24 о том, что сбоев не выявлено и деньги не вернут. 09.07.23 я повторно обратился в службу поддержки, опять подробно объяснив ситуацию, и подсказал, что на видеофиксации можно проконтролировать факт внесения купюры. Дамочка пообещала подключить технический отдел для решения проблемы. И опять 10.07.23 пришел ответ, что «відведений час на відповідь про якість обслуговування вичерпано». Это очередная отписка нерадивых работников. Таким образом какой-то негодяй (возможно инкассатор) завладел моими деньгами. Ни компьютерные гении, ни служба безопасности не в состоянии на видео подтвердить то, что я пострадал из-за неисправного терминала. Такой непрофессионализм бьет по репутации банка. А мою честность ставить под сомнение, клиента Вашего банка более 20 лет. Сумма для меня не сильно критическая, но тут принципиально не хочу быть в дураках. Нна месте руководства я бы вышвырнул не чистых на руку сотрудников, которые в любой момент могут подставить.
Приватбанк
Відповідь банку
12 липня 2023, 13:22
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
shop76 11 липня 2023, 17:36
Найжахливіший банк в країні. В минулому місяці виставили два однакових рахунки за спожитий газ. Довго намагалися відфутболити, але домігся щоб визнали свю провину та видалили один. В цьому місяці — я так ро, аргументуючи що вони видалили, а створити не можуть)) Створюйте самі. А самому не можливо створитит — бо наробили біди — рахунок не знаходить. Бо його видалили — працівники від Бога. А головне — ще й гроші за це отримуюсть. особовий рахунок 1320034026. Це щоб не казали що брехня. Й саме найголовніше — відмовляються допомогти. Ось воно справжнє обличчя державного банку
Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2023, 18:44
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
ValentynaMalink 11 липня 2023, 11:59
28.06 виконавча служба внесла постанову про визначення рахунку для видаткових операцій. Лист потрапив до банку 6.07. Ледве досягла того, щоб лист з постановою зареєстрували у банку. Тепер очікую 10 днів без коштів на існування та ліки. Заблокована пенсійна карта, яка, як виявилося, немає ніякого відношення до соціальної карти. В мене питання: чому регламент банку працює не на користь своїх клієнтів?
Рахунок ви блокуєте протягом 10 хвилин після надходження постанови, а щоб розблокувати його, необхідно така купа часу. Що може ретельно вивчати фахівець (відповідь підтримки), якщо в постанові все чітко вказано???
Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2023, 13:25
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kalinina85 10 липня 2023, 18:01
Доброго дня. Заблокований рахунок по заяві виконавчої служби. Постанову про визначення поточного рахунку для здійснення видаткових операцій винесли 05.07.23…сьогодні 10.07.23, а банк не баче цю постанову. Питання скільки чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 20:20
Вітаємо. Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити деталі ситуації.
dmytroO1911 10 липня 2023, 17:21
Не звязуйтесь з цим банком! Блокує діяльність ФОП, які намагаються працювати у країні що воює. Ганьба!

Приват-банк в односторонньому порядку розірвав ділові відносини — без попередження, без порушень з мого боку та без будь-яких пояснень. І це була б не велика проблема — є безліч інших банків — клієнтоорієнтованих. Якби не один нюанс — тепер коли будь-який клієнт Приватбанку хоче оплатити рахунок мого ФОП (відкритий в іншому банку) чи шляхом переказу чи навіть використовуючи еквайринг — приватбанк — блокує всі платежі всіх своїх клієнтів на мої рахунки видаючи наступний напис: «На жаль, здійснити прийом платеєів на адресу даної компанії у нашому банку неможливо. Змушені Вам відмовити у здійсненні даного платежу!»

Це тотальне беззаконня, псування ділової репутації та перешкоджання підприємницькій діяльності на рівні державного банку. Геноцид бізнесу. Більш-ніж впевнений на стандартну та бездумну відповідь від банку в дусі тих відповідей, які нижче. Продовжувати пробувати працювати в Україні пропало будь-яке бажання. Щасливо залишатися!
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 18:28
Вітаємо. Банк, як суб’єкт первинного фінансового моніторингу на постійній основі здійснює заходи належної перевірки, визначені статтею 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Банк зобов’язаний забезпечувати функціонування належної системи управління ризиками, застосовуючи у своїй діяльності ризик-орієнтовний підхід з метою мінімізації ризиків з урахуванням результатів ідентифікації, верифікації клієнта, встановлення кінцевого бенефіціарного власника клієнта або його відсутності, розуміння характеру ділових відносин, вивчення клієнта, послуг, що надаються клієнту, аналізу операцій, проведених ним, та їх відповідності фінансовому стану і змісту діяльності клієнта.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
LesyaShulga2211 10 липня 2023, 15:38
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 130/57
Доброго дня! Я є клієнткою ПриватБанку з 2012 року і весь цей час сплачувала внески на страхування Захист на кожен день. 25 червня 2022 року я отримала побутову травму перелам ноги і компресійно-уламковий перелам хребця 4L. 26.06.2022 я звернулася до найближчого відділення банку і надала медичні довідки для отримання страхового відшкодування. Але спершу у мене визначили забій хребця і дали направлення на МРТ. Я повідомила про це менеджера банку. Вона сказала, що це не проблема і я можу пізніше донести документи.
07.07 2022 я пройшла МРТ і у мене було встановлено компресійно-уламковий перелам хребця. Моя донька донесла медичні довідки у банк і віддала менеджеру.
Але страхова виплатила мені лише 2200 грн відшкодування за перелам ноги і відмовила у виплаті за перелам хребця.
Я вже рік лікуюсь і проходжу реабілітаціїю. Зараз мене направили у стаціонар на встановлення групи інвалідності.
Коли я звернулася до банку з питаннями щодо страхового випадку, мені дали номер менеджера страхової, який відмовився давати мені будь-які роз’яснення.
Я збираюсь відстоювати свої інтереси в суді і мені необхідна наступна інформація:
1. Назва страхової компанії.
2. Номер мого страхового полісу Захист на кожен день.
3. Інформація по виплаті мені страхового відшкодування.
4. Письмова мотивована відмова у виплаті відшкодування втрати здоров’я через перелам хребця.
Менеджери банку і страхової компанії відмовляється надати мені таку інформацію.
У разі необхідності можу надати медичні довідки
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 18:31
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі описаної ситуації.
Проблема вирішена
achekmak 10 липня 2023, 0:09
Я працюю на Нідерландську компанію VMS та періодично прошу деяку суму переводити на приват. Крайній SWIFT переказ приват заблокував «за підозрою в обході санкцій». Як виявилось работодавець помилково написав в описі платежу «Краснодар» і щось там ще не зрозуміле. Я надіслав банку і копію контракту і останній розрахунковий лист, що доказують шо кошти мої «кровні». Також банку написав письмове пояснення, що скоріш за все відправник помилився, заповнюючи опис переказу. ВІДМОВИЛИ В ЗАРАХУВАННІ. Попросив компанію ініціювати повернення коштів на їх рахунок. Банк відмовив, ссилаючись на постанову НБУ. В фіналі вважаю себе ошуканим банком, так як ні отримати кошти ні повернути відправнику банк відмовляєтся, хоча всі докази що грощі офіційні, офіційно зароблені мною надав. Що робити і як діяти далі не розумію
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2023, 9:49
Вітаємо. Приносимо вибачення за затримку. Вказане питання було розглянуте відповідальними спеціалістами, і незабаром з вами буде проведено зворотній зв'язок щодо можливості зарахування вказаного SWIFT переказу.
Проблема вирішена
Irinamur 8 липня 2023, 9:24
Мною 23.06.2023 був здійснений платіж в Інтернет магазині на суму 1589 грн, ця сума була списана і через декілька секунд знову так ж сума списалась без смс із підтвердженням. Звернулась на гарячу лінію, сказали почекати 5 днів, можливо гроші повернуться. Не повернулись. Звернулась повторно сказали гроші знаходяться в резерві Приват банку, чекайте ще дні 5−7. Термін цей вийшов, гроші не повернулись. Також оператор озвучив варіант що гроші повернуться на протязі 120 днів. У мене питання до банку, чому ви не можете повернути моє??? Чому кредит і проценти за кредитом людина має виплачувати вчасно, а повернення своїх грошей треба чекати місяцями??? По факту ви користуєтесь зараз моїми грошима просто так!!!
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2023, 10:46
Вітаємо.
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Проблема вирішена
Вячеслав Климович 7 липня 2023, 8:21
Відділення за адресою: Полтава, вул. Європейська, 155
Самый гнилой банк и несет гнильцой ой как сильно!!! Зарекался связываться! Как приват 24 так и проблемы! Но придавило и пришлось оформить покупку частями! Скидываю на карту сумму и в определенную дату снимется платеж автоматом. И тут вдруг великая система отменяет оплату с карты автоматом и выдвигает счет по которому надо оплачивать самому! Я об этом ничего не знаю и никто не предупредил! Хотя бы в каком то сообщении! Я все сижу и жду, а сумма не снимается! И о чудо уже после даты оплаты приходит сообщение погасите задолженность по такому то счету! И теперь оплачивать самому! Так как время оплаты прошло! Я теперь должник! За все время сколько пользуюсь услугами банков не было ни одной просрочки! Как связался с Приватом и сразу проблема! И теперь кредитная история в одном месте после скольких лет безупречности! Спасибо вам огромное и счастья! Можно было предупредить как-то что оплачивать теперь надо самому по счету! Я бы не ждал и оплатил! И все было бы нормально! После просрочки предупредили, а до нельзя было? Система создана для удобства клиентов! Сомневаюсь что система зависящая от батареек и электроэнергии может вообще что-то создать! Вывод! Если хотите испортить кредитную историю милости просим в прекрасный банк Приват!!! Может нужен план по должникам! Не знаю!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2023, 10:50
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
sansic 6 липня 2023, 19:44
З зарплатної картки цього банку здійснюю оплату за товар по реквізитам на рахунок малого виробника (ФОП) в цьому ж банку (в межах однієї філії). Сума 800 грн. Це зроблено щоб не розраховуватися готівкою. І що — блокування переказу з повідомленням про перевірку на протязі 2 годин. Тобто я повинен на жарюці чекати 2 години поки декому нічим зайнятися.
Посилатися на фінансовий моніторинг не треба, бо цей переказ ніяк не підпадає під моніторинг за нормами ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів …».
Ок. Я зрозумів що вони хочуть позбутися клієнтів. І так — в ішхих більш-менш нормальних банках такої неповаги до клієнтів немає. Навіть в таких же державних Ощаді і Укргазі
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2023, 20:28
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у приватні повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.85 45.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝