Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Atleon 7 листопада 2019, 13:28
31 июля 2019г. через сайт avto.pro я задал вопрос магазину «Искали детали» об актуальности цены радиатора печки BEHR HELLA SERVICE 8FH351311371. Оперативно перезвонил, представившийся работником магазина «Искали детали», Александр Присяжнюк, и пообещал в течении 2 недель данную деталь доставить (номер его телефона 066 3036572. Сказал: так как товар из Польши, то предоплата должна быть 100%. В Viber он скинул номер своей карточки 4731… 7661. Деньги в сумме 3750грн. на указанную карту я перевёл в тот же день (31 июля).
Через 2 недели я позвонил Александру. Получил ответ: машина с товаром на таможне. Созвонимся 27 августа, после праздника (День Независимости Украины) и выходных.
При следующем нашем разговоре Присяжнюк сказал, что мой заказ не выгружен и машина вернулась в Польшу. Деньги он обещал вернуть через 3 дня. В следующий раз сказал, что это не делается быстро. Сроков возврата денег не называл и больше на звонки не отвечал.
Его последние ответы в Viber:
«Гроші віддам вибачайте що мурижу на роботі отримаю віддам кинули з товаром розумію що не ваші проблеми але гроші поверну.»
И в ответ на моё заявление 03 октября 2019г., что через две недели я имею право подавать в суд:
«17 числа гроші переведу»
С тех пор на телефонные звонки он не отвечает и мои сообщения в Viber игнорирует.
Добавил негативный отзыв к уже имеющимся на сайте avto.pro/seller/cto-top-servis/
Аккаунт магазина «Искали детали» на сайте avto.pro по требованиям обманутых уже заблокирован.
Эту информацию вместе с номерами моей и его карт, номерами наших телефонов, ссылкой на негативные отзывы на сайте avto.pro (avto.pro/seller/cto-top-servis/) и ссылкой на этот отзыв и скриншотом моего платежа отсылаю на адреса: help@pb.ua и antifraud@privatbank.ua.
Готовлю/собираю документы для подачи заявления в полицию.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 14:13
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
psv94 7 листопада 2019, 12:36
Не знаю как другие банки, но это уже изрядно надоело. Звонят по поводу долга моего брата. Ок, программа у них так сделана, у них такие правила. Но чем я так провинился?! Звонят и утверждают что именно я должник!
Ребята, вы ведете себя как твари! У меня есть своя карта на этот номер!

Я не могу сбрасывать все незнакомые номера, но и с вами я не хочу говорить! При этом номер должника активен.

Спокойствие. Звонки от представителей банка на все предоставленные клиентом номера телефонов, в том числе и 3 лиц (родственников, знакомых, коллег) будут продолжаться до тех пор, пока просроченная задолженность не будет погашена полностью.

Репутация. О долгах узнают родственники, соседи, коллеги по работе, в том числе и руководители. Это отобразится на деловой репутации заемщика, возникнут проблемы с получением достойной работы не только у самого заемщика, но и его родственников, что ограничит свободу действий.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 13:16
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Ekaterina928 7 листопада 2019, 12:01
Сегодня получила звонок от сотрудника банка. Да. просрочила платеж по карте универсальная. Знаю и помню об этом. Поблагодарила за напоминание. Далее следуют абсолютно некорректные вопросы со стороны сотрудницы банка: « А почему вы не можете заплатить?» « А когда оплатите?» На мой ответ что как только мною будут получены средства на основную карту сразу будут переведены деньги на Универсальную. На что последовал ответ, ну это ж сегодня будет? Говорю нет. Она мне а почему? разве 70 гривен это так много для Вас? О! Так у вас же есть муж! Пусть он вам поможет!
Это что вообще такое???? Где ее учили разговаривать с людьми? Вы ее из лесу взяли? Я 10 раз повторила ей одно и тоже, она мне так и продолжила говорить ну разве 70 гривен это деньги? я просто в шоке. Убирайте таких сотрудников, они действительно позорят организацию!
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 13:10
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
В цьому випадку, співробітник намагався допомогти знайти спосіб вирішення питання для того, щоб уникнути нарахування додаткових комісій та штрафів.
Також, хочемо зазначити, що згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
vinester 7 листопада 2019, 11:15
18.09.2019 я, як держатель картки АТ КБ «Приватбанк», у рамках правил МПС та відповідно до п. 1.1.1.80, п. 1.1.1.115, п. 1.1.3.1.2.2 п. 1.1.2.2.15. Умов та Правил надання банківських послуг АТ КБ «ПРИВАТБАНК», подав пакет документів для ініціювання процедури чарджбек по транзакціях, що були проведені раніше на користь шахрайського сайту форекс-сервісу i-want.trade.

20.09.2019 моїм заявам були присвоєні вхідні номери. Але, з того часу, ані id заявок по транзакціям, ані відмов я не отримав. Незважаючи на мої неодноразові звернення, (22.10, 28.10, 30.10 і т.д.), ситуація не змінюється, — відповідальні особи претензійного відділу АТ КБ «Приватбанк» зухвало саботують виконання своїх прямих обов'язків по прийняттю заяв на чарджбек у роботу та ведення претензійної роботи.

Незважаючи на те, що я надав повну та вичерпну інформацію, передбачену правилами МПС, для ініціювання диспуту у межах процедури чарджбек, співробітники Приватбанку вимагають надати пункти договору з шахрайським форекс-сервісом. Але, таких пунктів взагалі не існує, про що я неодноразово повідомляв посадових осіб банку як в усній формі, так і письмово. Так як, інформація, яку вимагають працівники банку, міститься не в пунктах договору, а на головній сторінці форекс-сервісу, на підтвердження чого я надавав скріншоти. Проте, у своєму листі від 30.10.2019 АТ КБ «ПриватБанк» (за підписом спеціаліста із забезпечення бізнес процесів Департаменту «Вхідна кореспонденція» ГО Семененко В.В. (вик. Кудєнцова О.Г.), продовжує наполягати на наданні інформації, яку надати неможливо в принципі.

Зі свідчень членів ГО «ЦЕНТР ПРОТИДІЇ ФІНАНСОВИМ ЗЛОВЖИВАННЯМ», мені, як члену вищезазначеного ГО, достеменно відомо, що претензійна робота по опротестуванню транзакцій на користь сервісу i-want.trade ведеться як Приватбанком, так і іншими українськими банками. Крім того, я знаю про наявність успішних повернень коштів шляхом чарджбеку (наприклад, 1004511, 1004522, статус яких можна перевірити на сайті: https://privatbank.ua/refund).

Таким чином, я вважаю, що працівники АТ КБ «ПриватБанк» своїми умисними діями, які виразилися у навмисному саботуванні прийняття моїх заяв в роботу та ведення претензійної роботи, можуть завдати мені значної матеріальної шкоди. Такі дії можна кваліфікувати або як службову недбалість, або взагалі як змову зі шахрайницьким угрупуванням, що орудує під вивіскою i-want.trade.

Прошу вважати вищезазначену інформацію офіційним зверненням. У випадку, якщо з даним дописом будуть знайомитись представники правоохоронних органів України, прошу надати юридичну оцінку діям співробітників АТ КБ «Приватбанк» та при виявленні ознак злочину(ів) почати кримінальне переслідування винних осіб. Всю наявну в мене інформацію та докази порушень можу надати на вимогу правоохоронців по першій вимозі.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 15:01
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що на даний час банк очіку від Вас підтвердження, про що Вас було повідомлено співробітниками банку.
Також, Вам була надана офіційна відповідь банку.
З повагою, ПриватБанк.
PRodion 7 листопада 2019, 10:40
Только что был в отделении по адресу Свободы 24, Шостка, Сумская область. Специалист банка Наталья Мурзова отказалась выдавать карту для выплат без универсальной карты. То есть, меня вынуждают сделать карту, которая мне абсолютно не нужна. Это уже 2 отделение и 3 специалист, который навязывает мне универсальную карту. При этом 2 специалиста технической поддержки сказали, что универсальную карту делать необязательно.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 12:00
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
081217Tima 7 листопада 2019, 10:29
В наше время трудно кому верить… начитавшись отзывов что приват банк последнее время многих огорчает, уже не надеялась что мне вернуться деньги которые взял терминал и не зачислил их на карту. Но на третий день около двух ночи произошло чудо пришла смс что деньги вернулись. Конечно это очень меня обрадовало, но хочу сказать одно. Мы не должны от такого страдать, люди рассчитывают на что то когда пользуются терминалами.Постарайтесь что бы деньги возвращались в тот же день, и не будет
плохих отзывов о банке.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 11:57
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми раді, що Ваше питання було успішно вирішене.
Також, ми візьмемо до уваги Ваше зауваження і будемо робити все для того, щоб наші клієнти в подальшому з такими ситуаціями не стикалися.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерий Цуканов 6 листопада 2019, 23:37
Услугами банка пользуюсь много лет, может я счастливчик, но проблем с банком не имел. Не понятна волна поднимаемая в интернете о Привате.
Единственно чем не доволен это процент по кредитам, и цена услуг банка, в остальном достаточно стабильный и надежный в Украине банк. Лучшего пока в Украине я не встречал, пробовал пользоваться 8-ю банками (как частными, так и госбанками), но не устроили их услуги.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 9:56
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Дар'ї.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, який заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 18:40
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
081217Tima 6 листопада 2019, 22:44
4. 11. 2019 терминал взял деньги и потух. Деньги на карту не зашли. Уже 3 дня одни обесчания, хотя все так хвалят что в тот же день должны были ещё вернуть. У меня вопрос сколько ещё вот так на простых людях будете наживаться? Зачем говорить то чего не делаете? Я очень разочарована. Камеры ставят для чего? Как это ждите ответа что за бред? Разве что через суд пробовать что то выбить.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 9:52
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Okvas 6 листопада 2019, 13:49
В основном доволен роботой банка, пользуюсь картой «универсальная», адекватные комиссии, удобные платежи, редко бывают технические неудобства в использовании, но за день максимум два все решается. Недавно была проблема пополнял через терминал, деньги закинул и пропал свет, соответственно деньги забрало, но не начислели на карточку. Позвонил по этой проблеме, 14:34 приняли заявку, 16:00 деньги уже были зачислены. Достаточно быстро, так как могли до 14 дней это тянуть. Разные бывают ситуации, но пока только положительный опыт.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 14:48
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AIMA 6 листопада 2019, 13:01
Мошенник, карта 5168 7573 3113 5188 Шевченко Денис. мобильный номер 0502199436. Продавец получил предоплату за товар на сайте OLX и товар не отправил.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 13:07
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які роблять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яку необхідну допомогу. У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в міліцію, так як стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ViktoriaPl 6 листопада 2019, 12:57
Пользуюсь услугами банка уже не первый год, все платежи по кредитам плачу своевременно. Благодаря этому была хорошая сумма оплаты частями. Решила воспользоваться при покупке. Обнаружила, что банк убрал услугу полностью и отказал в смене лимита. Консультант ничего не объяснил и отправил искать проблему на сайте Украинского Бюро Кредитных Историй… У меня она хорошая я знаю это и без проверки, но решила посмотреть. С историей все в порядке. Так проблема и не решилась.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 13:06
Банк в індивідуальному порядку приймає рішення про можливість надання та розмір ліміту за послугою. При цьому враховуються сотні факторів, котрі впливають на прийняття рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PrivatKidali 6 листопада 2019, 11:45
На фоп карту открыли кредит без моего ведома. Так как карта фоп для бизнеса, я попал на проценты ( зверские), используя кредитные деньги ( у меня были нарте свои деньги, но каким-то образом я делал переводы именно кредитных денег, ето выяснилось в конце рабочего дня когда проверял счета через компьютер). Банк последние пару лет ведёт себя как гопник, обманывая клиентов и не предоставляет тот перечень услуг который заявленный. Плюс у них нету кешбека. Но самый верх конченности, ето выдача кредитов без оповещения как на личные карты так и на фоп карты. В службе поддержки работают некомпетентные молодые люди, помощи от них 0, но тут нечему удивляться если банк кидает своих клиентов на деньги. Моя оценка — 0, обманщики и кидалы приват
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 12:56
Якщо на рахунку або карті є особисті кошти і відкритий кредитний ліміт, то будь-які списання спочатку йдуть за рахунок особистих коштів, а, у разі, якщо особистих грошей вже не вистачає — йде списання з кредитних коштів.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в Приват24.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 19:34
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
chdchd 6 листопада 2019, 11:14
БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ!!! Ни при каких условиях не включайте прием денег через эту систему пока не прошли активацию компании. Если по какой-то причине в активации будет отказано ТО СРЕДСТВА ПРОСТО ЗАВИСНУТ В СИСТЕМЕ без возможности их вывести. Поддержка у них весьма слабая — менеджеры не понимают что делать в таких ситуациях. Попадете в долгий капкан. Все удобно в системе, но этот момент напрочь испоортил все впечатление о сервисе — в начале все просто — но проблемы огромные когда вы хотите получить ваши деньги на счет или карту.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 12:06
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Вочевидь, наші співробітники просто не змогли правильно і зрозуміло донести Вам інформацію. Дозвольте пояснити: у разі, якщо магазин не буде активований, платежі, які не були зараховані, будуть автоматично повенуті через 30 днів.
Власник магазину також завжди може звернутися в нашу підтримку для уточнення інформації щодо активації магазину, або скасування не зарахованих платежів.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 19:33
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
polyakovru 6 листопада 2019, 10:58
Здравствуйте!
Ситуация следующая!
Мне 05.11.2019 хотели родители перевести 200 грн на карту Укрсиббанка — с терминала самообслуживания Приват.
После того как внесли деньги — выбило «Ошибка платежа»
Мама не является клиентом Приват банка — не могла дозвониться на 3700 с 10:30 до 15:30
Я являюсь клиентом банка — решил выяснить причину ошибки и как вернуть деньги!
Так же не мог дозвониться — решил выяснить через приват24 в чате.
Оператор обьяснила что у них какие то технические проблемы с терминалами, платежами и переводами! Выяснила номер телефона который вводили и последние 4 цифры карты. После сказала что деньги можно вернуть только на карту Привата плательщика!
Я обьяснил что мама не является клиентом вашего банка! Что делать? — говорит нужно маме итти в банк и открывать карту!
Я звоню 3700 — обьсняю ситуацию — говорю почему из за ваших проблем, поломок — человек должен тратить время — отпрашиваться с работы и итти открывать карту! — Оператор мне говорить — у нас нет никаких проблем и поломок и тех. работ нет — это проблемы со стороны Укрсиббанка! — ЧТО??????? Мне 3 оператора сказали что проводятся тех работы и сбои!
В общем пришлось ей идти в банк и открывать карту! — деньги вернули! Карту я сказал ей сразу закрыть! И больше не прикосаться к Приватовским терминалам и банкоматам!
Отвратительное обслуживание и правила этого Банка! — Не рекомендую. А еще больше скажу клиентам — закройте свои карты в приват банке! Будь у вас какая то проблема с приватом — уйму нервов потратите на ее решение!
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 13:02
Нам дуже прикро, що у вас накопичилося стільки негативу, пов'язаного з нами.
Процедура повернення коштів залежить від суми поповнення.
Перш за все ми намагаємося допровести операцію на ту карту, яку Ви спочатку хотіли поповнити. На жаль, з технічних причин, це виходить не завжди.
Якщо сума платежу до 500 грн — на припейд карту, з якої Ви можете зробити платіж і не оформляти реальну карту.
Якщо сума вище, з метою безпеки Ваших коштів і з метою протидії шахрайства, ми просимо Вас отримати безкоштовну карту для повернення.
Приносимо вибачення, що при зверненні до нас Вам не надали повну інформацію.
Діалог з оператором вже перевірений, по ньому буде проведено додатково навчання.
Сподіваємося, в подальшому ми зможемо змінити Вашу думку.
naktakyiv 6 листопада 2019, 10:33
Добрый день. Давно пользуюсь Вашей кредитной картой. Где-то год назад она перестала читаться, в отделении её заменили. Привязали старый счёт. Продолжал пользоваться как КРЕДИТНОЙ. В поездке заграницу выяснилось, что карточка по банковской системе идёт как ДЕБЕТ. Оплатил ренталкарс ею аренду машины. Они смогли деньги снять. Но в Италии арендная фирма не смогла заблокировать депозит. В итоге потеряны деньги за аренду машины. Так как фирма могла заблокировать депозит только с кредитной. Мне дважды показывали распечатку банковской системы. Карта депозитная! Когда связался с приват24, был ответ — Приватбанк выпускает ТОЛЬКО ДЕПОЗИТНЫЕ карты! Разъясните, будьте добры, эту ситуацию.
Получается, Вашим банком вообще НЕЛЬЗЯ пользоваться заграницей?!
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 11:35
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Вочевидь, наш співробітник просто не зміг правильно і зрозуміло донести Вам інформацію. Дозвольте пояснити: у даній ситуації справа може бути на стороні терміналу, в якому проводилася оплата, налаштування якого ми, на жаль, знати не можемо. З боку ПриватБанку обмежень немає.
Проблема вирішена
StasyaKupr 6 листопада 2019, 10:11
При подключении LiqPay на сайте возникли сложности со службой поддержки и активации. Сотрудники чата начали выдвигать дополнительные требования, хотя раньше такого не было. В онлайн чате поддержки сначала просили заключить оферту, потом было требование разместить условия конфиденциальности, потом появилось требование разместить логотипы VISA и Mastercard. Самое интересное, что после каждого нового вопроса меняется сотрудник и все начинается заново. Мало того, все требования сразу они не дают и после выполнения очередного их требования отправляют в службу активации. Узнать активировали они или нет можно только через два — три часа, то есть просто тратится наше время впустую. Создается впечатление, что сотрудники поддержки или не профессиональные, или издеваются, и явно не заинтересованы в том, чтобы помочь клиенту начать работать в их же сервисе. О том, чтобы решить вопрос быстро даже речи не идет. Подключение к LiqPay превратилось в какой-то квест и непонятно в конце будет какой-то результат или нет. Ужасно жалко времени, потраченного на это все и уже начали задумались о том, чтобы найти другой сервис оплат. Идентификатор магазина — i57724092354. Причем, для нас это перерегистрация на новое физ. лицо и раньше таких проблем не возникало.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 11:12
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Згідно прийнятих при реєстрації магазина умов і правил Договору-оферти, для активації магазину з відшкодуванням за деякими категоріями товарів \ послуг у Клієнта може бути запрошена додаткова інформація.
Дякуємо Вам за надані дані. Ваш магазин вже активований.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Пантелеев 6 листопада 2019, 7:52
Являюсь клиентом банка несколько лет. При выезде за границу небыло ни разу чтобы не возникло какой-либо проблемы. Будь то приват24 или оплата картой, или перевод средств. Особенно умиляет когда нет сети. Или денег на счету — ни позвонить ни принять!!! звонок!!! Ни конечно пополнить даже себе счёт. Онлайн поддержка напоминает попугаев — бестолковей нужно ещё поискать. Можно описать одним словом. Снимать все что есть и переводить в другой банк. Ну или у кого нервы покрепче и любит экстримчик типа когда с твоего счёта деньги снять пытаются мошенники — тогда вы по адресу. Отдельно хочется отметить сотрудников… ладно вселенной-девушки… а вот короночка-
Сейчас существует повышенная нагрузка на операторов чата, поэтому Вам приходится ждать дольше обычного. Извините за неудобства. Всем удачи. А и ещё из списка плохих сторон можно выбрать не более трёх!!! ) почему? Если их больше?
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 10:46
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити час очікування наших клієнтів, але, іноді обставини грають проти нас. Знаходячись за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу в особистий кабінет, або наша підтримка може допомогти увійти без смс.
Для цього Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
У разі зміни номеру, Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 18:39
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Sergiy10 5 листопада 2019, 21:14
Був ошуканий шахраями. Подзвонив за номером 3700 все розповів як сталося. Після заяви частина коштів првернулася. Через декілька днів знову суми не стало. Подзвонив скажи що вони в резерві банку.
Прийшла смс що протягом 10-11 днів сума буде розблокована. Так і нічого не змінилося.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 9:54
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, через сторонні сервіси, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, відповідно, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Paduslav 5 листопада 2019, 16:23
Пенсійні картки мають можливість накопичувати 7 % річних від залишку коштів понад 100 грн. Таку функцію було активовано через комп'ютер, але банк в минулому, щоб не платити відсоток від залишку на цільові кошти, а це виходить чистими 7 % без зняття податку умудрився самовільно без мого відома відключити цю функцію. Так що будьте пильні, бо активувати цю функцію прийдеться не один раз ?! І ще сьогодні в Привата виникли серйозні технічні труднощі з терміналами самообслуговування, платежами в Приват 24 та при розрахунках в терміналах платіжними картками в мережах магазинів, там кошти з карток знімали по факту, а в магазині платіж не проходив і приходилося розраховуватися готівкою. Оце інноваційний і так званий надійний банк. Поясніть, що трапилося і коли можна належним чином здійснювати безготівкові операції за картками без проблем?
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 16:54
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що Банк протягом 6 місяців здійснював комунцікації з Клієнтами та попереджав про зміни в користуванні послугою по нарахуванню відсотків на залишок.
Була озвучена інформація про те, що з 10.08.2018 депозитну властивість Клієнт активує самостійно. Діючі Клієнти повинні також підтвердити свою згоду отримувати відсотки за умовами депозитної властивості через банкомат / Приват24. Це зроблено, щоб уникнути проблем з податковою у Клієнтів, яким не можна отримувати додатковий дохід і які не звернули уваги на цю властивість карти.
Хочемо зауважити, що зі сторони ПриватБанку наразі ніяких технічних труднощів немає. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити виниклі питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AleksandrAAA 5 листопада 2019, 13:27
***, На карте ЮНИОРА 7% НЕТ НА ОСТАТОК, оказывается клиент должен сам подключить эту функцию в приват 24, НО сделать это можно только на компьютере в телефоне этой функции нет…
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2019, 14:24
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що Ви можете підключити дану послугу на телефоні, увійшовши в особистий кабінет через веб версію (браузер).
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝