Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
петя кирилюк 9 листопада 2019, 4:04
Может мне кто то объяснит как можно платить минимальную ежемесячную плату в течении года и не погасить даже тысячи от тела кредита ???
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 11:11
Добрий день!
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Детальна інформація за посиланням:
https://pb.ua/karta
З повагою, ПриватБанк.
Serzh Zh 9 листопада 2019, 1:44
Пренебрежение этого банка было ко мне когда, не смотря на длительные отношения без каких-либо нарушений и держание депозита, банк без предупреждения и объяснения анулировал тело кредита на моей кредитной карте. Пришлось самостоятельно выяснить, что благодаря мошенникам так называемые «шарашкины конторы», которые раздают кредиты налево и направо без проверки личных данных владельцев карт на которые перечисляют кредитные деньги, внесли меня на УБКИ с отрицательной кредитной историей. В итоге этот банк потерял порядочного клиента вместе с денежными средствами, лежащими на депозитах. И более того теперь категорически не рекомендую этот теперь уже и лже банк. Почему лже? Моя мать, пенсионер, делала по кредитке покупку лекарственного препарата на 4000грн. На следующий день после совершения платежа ей позвонили с банка и предложили эти 4000грн. оформить оплатой частями на 10 месяцев, уверяя что она ничего при этом не будет переплачивать. Мать конечно же согласилась, т.к. возвращать по 400грн. в месяц не так накладно, как всю сумму сразу. А в итоге, банк подключил её на мгновенную рассрочку при которой за 10 месяцев мать вынуждена будет переплатить около 1200грн. Анулировать этот процесс как оказалось нельзя и чтоб не переплачивать такую сумму необходимо досрочно погасить, но тоже с неудобным условием. Погашение только через кредитную карту и только личными средствами и ещё с месячной комиссией. Т.е. маме необходимо полностью погасить кредитку, которой она постоянно пользуется плюс сумму личных средств на закрытие мгновенной рассрочки. В итоге, чтоб не переплачивать 1200грн. ей необходимо положить на кредитку более 10000грн., хотя за полтора месяца она могла спокойно погасить потраченые ею 4000грн. Вот так банк выжимает все соки с пенсионеров. Поэтому я повторюсь, что категорически не рекомендую приватбанк и советую всем по возможности выводить свои средства. Такому банку нет доверия. А главу нацбанка прошу увидеть количество отрицательных отзывов по этому банку и принять радикальные меры.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 11:05
Добрий день!
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про нас. Дозвольте відмітити, що Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що Банк не підключає послуги без згоди Клієнта та не озвучивши чіткі умови користування. Подібні дії являються строгим порушенням та несуть за собою відповідні наслідки. В даному випадку рекомендуємо Вашій мамі звернутися в нашу службу підтримки, щоб ми змогли проаналізувати даний випадок та надати відповідь по результату перевірки.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
lidiaantonova 8 листопада 2019, 23:17
Здравствуйте. Являюсь клиентом Приват банка и пользуюсь его приложением Приват24. Шестого ноября в 11.00 утра, через Приват 24, мною были куплены 2 билета общей стоимостью 2200 гр. на 10 ноября на автобус до Гданьська. Седьмого ноября из за неожиданно возникших с проблем с документами мне пришлось отказаться от поездки, в связи с чем я решила вернуть билеты. В приложении Приват 24 есть строка о том, что я могу воспользоваться услугой возврата нажав на соответствующую кнопку, что я и сделала. Какого же было мое удивление, когда после нажатия на данную кнопку всплыла запись, что по условиям перевозчика, возврат билетов не производится. Согласно законодательству Украины ,, О правилах предоставленных услуг,, пассажир имеет право вернуть билет за сутки до отправления и ему обязаны вернуть уплаченную сумму, кроме платы за продажу билетов, сбора за предварительную продажу билетов. Я обратилась в службу поддержки Приват24, где менеджер мне скинул скрин билета в котором есть строка предупреждение перевозчика, что билеты не подлежат возврату за 168 часов до отправления автобуса, а так как до отправки осталось 70 часов возврат денег не будет!!! Панове, это что такое, это что за перевозчики с которыми Приват банк заключает договора на продажу билетов, чем подставляет своих клиентов!!! Хочу заметить, что сам процесс покупки билетов происходит в закрытой форме и нет никаких предупреждений о варварских условиях данного перевозчика и о том что в билете не указано посадочное место пассажир узнает только после оплаты за билет. Эдакий кот в мешке, хитрая мошенническая схема- разводняк. В отделении приват банка, менеджер два часа пыталась решить мою проблему, но сама с удивлением поняла, что это проблема нерешаемая. Я обратилась к перевозчику TocoBus с просьбой вернуть деньги и возмутившись их условиями возврата, на что получила ответ, что их билетами торгует посредник. Я обратилась со звонком к посреднику к компании INFOBUS, от них я тоже получила подтверждение, что билет вернуть не могу. Это, что за замкнутая круговая порука во главе с Приват банком? Почему банк не предупреждает своих клиентов при совершении операции по покупке билетов об условиях перевозчика, почему только после перечисления денег и завершения процесса покупки билета, клиент узнает. что билет без места и без права возврата?! Прошу Приват банк осуществить возврат билетов и вернуть мне деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 10:28
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте відмітити, що детальні умови повернення зазначено в PDF-бланку квитка в Архіві квитків на автобус у Приват24/на сайті bilet pb.ua.
Окремо хочемо звернути Вашу увагу на те, що дані умови встановлені не банком, а постачальником послуги перевезення.
На жаль, перевізники не надають достовірні карти автобусних салонів. Система автоматично вибирає місця з доступних на даний момент. Якщо вільних місць два або більше, то, як правило, система бронює найближчі один до одного місця по черзі. У зв'язку з цим місця можуть відрізнятися від обраних на схемі.
Дізнатися, яке точно місце надано Вам, Ви зможете після оплати.У деяких випадках місце визначає водій під час посадки в автобус: в такому випадку в квитку буде вказано номер, що перевищує кількість місць, наприклад, «№ 84», або позначення «БМ».
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Julijademjan 8 листопада 2019, 21:49
Відділення за адресою: Харків, майдан Конституції, 2/2
ПриватБанк затягивает с отправкой запроса нотариусу о наличии счетов для унаследования мной депозита отца.
У меня в апреле скоропостижно скончался отец, а у него был депозит в двух банках ТАС и Приват. После того как нотариус дала запросы на руки я сразу обратилась в банки. Я работаю за границей и у меня нету возможности находится долго в Украине, так как виза на руках, и меня через месяц уже ждут на работе. Банк ТАС сразу дал ответ в течении недели, но приват же отговаривается тем, что у них регламент до 30 дней. Без ответа по этому запросу я не могу получить свидетельство на наследство так как уже заявила его. Получается, что если я не приеду вовремя, то могу потерять работу в за границей, так у нас график и на мое место могут взять другого человека. Я объяснила свою ситуацию при подаче запроса в отделении, но воз и ныне там. Каждый день ходила в отделение и уточняла статус ответа по запросу, так как время поджимает. Мне в отделении дали номер канцелярии или бухгалтерии точно не знаю как там у них оно называется, где формируются эти ответы. Звоню туда каждый день объясняю свою ситуацию, но работники банка отговариваются тем что-то у них регламент. Я не понимаю в чём загвоздка, ведь для обработки запроса не нужно перелопатить кучу архивов для этого есть электронная база, и я думаю можно войти в ситуацию человека мы все люди. Приватбанк и так хорошо зарабатывает на том, что блокирует счета после смерти вкладчика и не выплачивает процентов по вкладу пол года, а тут ещё и этот месяц на ответ им в плюс. Почитав отзывы недовольных наследников депозитов в этом банке понимаю что и месяцем может не обойтись. На данный момент прошло уже 17 дней и запрос всё ещё в обработке. Люди обходите этот банк стороной, так как потом забрать свои же деньги будет для Вас большой проблемой!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2019, 10:07
Добрий день!
Ми ретельно проаналізували Ваш випадок і хочемо відмітити, що Ви отримали коректну відповідь стосовно даної ситуації від нашого оператора в чаті.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
adust 8 листопада 2019, 16:07
Регулярно наяривает робот и от имени Приват банка предлагает карту голд. Добавлять номера в чёрный список бесполезно, появляются новые номера.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 16:13
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації та відключення подібних дзвінків.
З повагою, ПриватБанк.
0980411366 8 листопада 2019, 14:27
08.11.19 с утра получил сообщение о том что с меня списаны 4999 грн., по какому-то вымышленному договору с магазином о покупке телевизора, который я якобы забрал ещё в сентябре, без моего согласия(подтверждения)просто украли деньги! Контактов с магазином никогда не было, заказывал все всегда через Приват маркет!!! Телевизор не покупал! Возвращать деньги отказались, сказали обращайтесь в полицию, что я и сделал… Жду результатов!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 15:29
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
natalka78 8 листопада 2019, 13:59
Мало того, що без відома відкривають якісь техрахунки, так на них нараховують %, з швидкістю звуку, 1 числа зняли 1500грн, а 4 числа ще 3300грн, таким чином прибутку в банку не буде, а хіба проблеми!!!
З бази даних банку взяли дані мого неповнолітнього сина, внього була карта юніора, і наярюють за борги батька, я зверталася в відділ по заборгованості, начальник пообіцяла це питання вирішити, але… ніякого результату, колекторам я також дзвонила, вони сказали, що дзвонили і будуть дзвонити, що вони знають, що він неповнолітній… напевно вони думають, що закони для них не писані!!! стаття 182ККУ!!! і таки я напевно візьмусь вирішувати це питання через суд!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 15:05
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до чинного договору між Вами і банком з боку банку були надані кредитні кошти для Вашого користування. У разі несвоєчасного погашення банк повідомляє Вас про необхідність внесення коштів для запобігання збільшення боргу і прострочення. Для врегулювання ситуації рекомендуємо своєчасно вносити платежі, що допоможе Вам поліпшити кредитну історію та скористатися послугою кредитування в подальшому.
Дозвольте Зазначити, что у випадку порушення умов договору, відносно погашення використаних кредитних коштів, банк нараховує відсотки за користування кредитним лімітом, списання яких і проводиться першого числа місяця. Нарахування відбувається на поточну суму заборгованості яка виникла в результаті використання Вами кредитного ліміту. Ви можете ознайомитись із сумою заборгованості та мінімального платежу в Приват24 меню «Мої рахунки». У випадку, якщо по карті немає заборгованості, то й відсотки банк нараховувати НЕ буде.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
0734660529 8 листопада 2019, 13:02
Ситуация следующая, есть кредитный лемит, и 55 дней льготный период, какого черта я на хожусь в льготном периоде до 25 ноября мне понижают, лемит, благо есть ещё одна кредитка, другого банка, к чему пишу что банк испортился ровно как стал нацианализирован, сдесь дело принципа уже пополняю кредитку и закрываю счёт,
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 14:10
Добрий день!
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально.
З повагою, ПриватБанк.
dn191095vap 8 листопада 2019, 12:58
Є клієнтом банку більше 5 років, все подобається! Легке оформлення чи переоформлення карт на вибір хочеш у відділенні, хочеш доставлять, хочеш взагалі сам відкривай Інтернет карту. Доступна клієнтська підтримка по телефону. Бездоганний інтернет-банкінг, проведення будь-яких банківських операцій не виходячи з дому чи офісу!)))
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 14:03
Добрий день!
Нам дуже приємно, що Ви оцінили наші старання та всі прикладені зусилля. Ми намагаємось не тільки бути сучасним та зручним банком, а й відкривати нові горизонти в світі банківського обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Moroz9 8 листопада 2019, 12:58
В Привате есть бонусы к депозиту 1% в гривне. Открыл дистанционно и еще не внес деньги, и в приват24 пишется ставка без бонуса. В чате мне консультант сказал, что в договоре будет указана ставка без бонуса, но банк буде начислять с бонусом. Это как получается? Хотят заплатят, а хотят нет бонус? Почему в договоре не указывается реальная ставка?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 13:54
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
garipgarip 7 листопада 2019, 23:17
Відділення за адресою: Харків, вул. Леся Сердюка, 42
07112019. Сегодня позвонил мужчина представился сотрудником приват банка, назвал карту и сказал что у нее истек срок что две недели назад вам приходило сообщение( это правда) сказал что Счёт заблокирован и для разблокировки попросил назвать код который он только что отослал. Потом я сразу зашла в приват 24 он был на линии, но откуда списывались денежные средства с зарплатной карты он сказал что это за кредит. Я начала блокировать карты но у меня уже нечего не получалось. С работы отпрасилась. Была в отделении через 10 минут приняли не сразу так как была очередь. Обратилась к начальнику скала ей о ситуации, она отказалась принять, сказала что принимает только корпоративных клиентов и ушла. Когда подошла очередь моя к операторам, счета не были заблокированы но денег уже не было. Взяла выписку банка на которая стоила у них 200 грн. Деньги ушли к клиенту приват банка Шпилевский Игорь Владиславович. После чего тоже счета не были заблокированы. Пришлось звонить на горячую линию. Но когда просила блокировать СБ переводы мне написали СМС с вами свяжутся в течении 3 рабочих дней.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 10:26
Добрий день!
Нам прикро, що Вам довелося зтикнутись з такою ситуацією.
Банк завжди дбає про збереження коштів та персональних данних клієнтів, та для того, щоб допомогти клієнтам самим не стати жертвами шахраїв, ми склали декілька рекомендацій — https://privatbank.ua/informational-security
Також хочемо зазначити, що за необхідності, Ви можете отримувати довідки та виписки безкоштовно в Приват24.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше, ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
piotr101 7 листопада 2019, 21:52
05.09.2019 року, я, у відділенні, «Нова Пошта», спробував оплатити товар з своєї картки Приватбанку. На жаль, операція не була успішною і термінал «Сбербанка» не видав жодного чека про відмову чи успішність операції. Лише висвітив інформацію про неуспішність операції на екрані Однак гроші з моєї картки було знято, але до «Нової пошти», як запевнили мене її працівники вони не дійшли. Я зателефонував в Приватбанк, спочатку мені зарахували на картку подвійну суму, а потім забрали все що зарахували, а моїх 426 грн. так і не повернули.
3 жовтня 2019 року я отримав від банку наступне повідомлення: « якщо Ви оплатили транзакцію на суму 426.0 UAH іншою картою, або готівкою необхідно на chargeback@privatbank.ua надіслати документи, що це підтверджують. В темі листа: заявка 991099».
Електронного листа з копією чека надіслав 03 жовтня 2019 року о 12 год. 03 хв. Після чого не отримав жодного повідомлення. Звертався на гарячу лінію Приватбанку мінімум тричі, питав чи надійшов електронний лист. Мені ввічливо відповідали, що якби не надійшов, то зі мною зв’язались би. На запитання, чому це ніяк не відображається на сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, відповідали, що так і має бути… Лише останнього разу мені порадили надіслати, електронний лист з чеком ще раз. Що я і зробив 01 листопада 2019р. о 14 год. 49 хв… На сторінці ПЕРЕВІРКА СТАТУСУ ЗАЯВКИ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, приблизно через добу я прочитав про те що сформовано пакет документів і передано в міжнародну платіжну систему.
Дії чи бездіяльність окремих співробітників банку, викликають велике здивування, мною було втрачено 29 днів часу і довіра до Приватбанку. А якби я не дзвонив? Ласкаво прошу Вас, допомогти мені повернути мої гроші на мій рахунок. Мені це нагадує знущання, пройшов майже місяць часу і аж тоді банк хоче подивитись додаткові документи, а якби я не зберіг чек? Потім ще 29 днів не можна зрозуміти чи надійшов лист і що буде далі. Надсилаю лист другий раз, надіслав би раніше, але мене так гарно запевнювали оператори гарячої лінії… У мене складається враження, що клієнт перестає бути цінністю для банка…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 10:20
Добрий день!
Нами буде проведена детальна перевірка, щодо коректності наданої консультації за Вашим зверненням в підтримку. За її результатом з Вами зв'яжеться співробітник банку.
По питанню повернення коштів, вже створена заявка, котра передана в міжнародну платіжну систему. Зі своєї сторони, ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта та якомога швидше, та строки обробки даного запиту залежать від платіжної системи. При отриманні інформації про результати опротестування ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Татьяна Могильченко 7 листопада 2019, 20:52
Звернулася 7.11.2019 на гарячу лінію Приватбанку з причини неповернення картки банкоматом у м.Павлоград вул.Центральна ТЦ Куб і отримала дуже професійну, якісну і детальну консультацію від оператора Мар'яни. Жодне моє запитання не залишилося без відповіді, змістовної і доступної для простого користувача. Після спілкування з таким спеціалістом, навіть не засмутилася через втрату картки.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 9:30
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Tymur 7 листопада 2019, 20:37
Итак моя история.
Будучи находясь за границей, попросил знакомую отправить мне деньги, что она и сделала. Банк на основании чего?.. Блокирует мне полностью карту со всеми средствами… супер правда?)) я пишу в поддержку так мол и так, я за границей, решите как можно скорее, ведь я фактически без средств… В ответ сухой ответ: ждите, от 1 до 3 дней. Вот представьте себе, дорогие читатели, вы за тысячи километров от дома и вам полностью перекрывают «финансовый» кислород. Ни жалоб, ни нарушений, ничего« такого » с моей картой не было. Слава Богу я был с друзьями, которые любезно вошли в мое положение и помогли мне, но кто-то мог бы оказаться без друзей, без денег, в чужой стране… Разблокировали на следующий день к вечеру, по сути почти два дня и это было очень просто: мне позвонили на мобильный за границу,(те ваш мобильный должен быть финансово состоятелен принять звонок), попросили назвать 4 или 5 последних цифр карты и все! 2 ДНЯ!!! ПАНІ і ПАНОВЕ! все скриншоты переписки могу сюда выложить PS: сейчас другая эпопея, заблокировали счет моего ФОПа на выдачу наличных, ну это отдельная хохма, напишу завтра… Всем Добра!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 9:28
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
В банку працює інтелектуальна система попередження шахрайства, що допомагає виявити та попередити шахрайські операції з картками клієнтів. Ми постійно працюємо над покращенням системи безпеки та проводимо її модернізацію, щоб кошти наших клієнтів були максимально захищеними. З усією повагою до клієнтів, ми не ставимо за мету, створення незручностей.
Щодо питання з рахунком ФОП. Дозвольте зазначити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Як ми бачимо, дане питання вже вирішено.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vipslord 7 листопада 2019, 18:23
Для того, щоб бути гідним громадянином я надсилаю кошти з Payoneer на доларовий ФОП рахунок та оподатковую їх.
Приватбанк хоче, щоб я пішов в тінь.

Вчора 06.11.2019 перевів, як завжди, як останній рік, в 11 раз, на банківський аккаунт з пайонір.
Платежу немає.

Пишу в підтримку? І знаєте що?
Де вони знову взяли Ершов Мікола?! Привіт, криватрансілетерація.
https://picua.org/images/2019/11/07/d5d039d3b5d8c6f7130aeaa3a3d8fbee.png

Платіж висить десь.

Представник приватбанку відповідає, що пайонір змінив щось (транслітерацію англійських букв)?!
https://picua.org/images/2019/11/07/97fea144e616dd6264ae4ee915f4933c.png

Ershov Mikola — це чисто фішка привата. (Замість Yershov Mykola — Єршов Микола)

20 помічників по телефону скидують один на одного.

В чому проблема?!
Як мені отримати мої кошти!?
Як мені оподаткувати кошти!?

Тримаю в курсі, що аккаунт нейм, в пайонері не можна прописати будь-які символи.
https://picua.org/images/2019/11/07/b666b0d8b66fa458cedd91f79edc2541.png

Я впевнений, що це знову облажався приват із своєю секурністю та кривою валідацією користувача.
А якщо я на дружину буду відправляти? Приватбанк також скаже, що ім«я Юля не дорівнює Миколі?
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 19:20
Доброго вечора!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що у переказі замість YERSHOV MYKOLA OLEG чи ERSHOV MIKOLA OLEG було вказано Mykola Yershov, тобто — неповне ПІБ, яке слід вказувати.
Таким чином його було повернуто до компанії Payoneer, після Вашого звернення, що кошти не повернулися, банк зв'язався з компанією та отримав відповідь, що кошти будуть поверненні на Ваш рахунок найближчим часом. Для коректного переказу слід вказувати повне ПІБ (не скорочене):
YERSHOV MYKOLA OLEG
ERSHOV MIKOLA OLEG
Якщо вказати будь-який з цих варіантів при переказі — кошти надійдуть на Ваш рахунок.
З повагою, ПриватБанк.
Ihor Yosyp 7 листопада 2019, 17:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Пекарська, 30
За те 3 года, что я имею счет ФОП в Приватбанке (ПБ), мой знакомый банкир С. вырос из руководителя направления по работе с юридическими лицами отделения в руководителя отделения.
На днях по его совету перевел оборотные средства со счета ФОП на КДВ (карту для выплат ФО), с которой загнал их на срочный депозит ФО под 16,5% годовых на 4 месяца, после чего оформил под залог этого депозита кредитную линию ФОП в размере 95 % от суммы залога под 2 % годовых.
В цифрах это выглядит так: сумма заложенного депозита 160000 грн., размер кредитной линии 152000 грн.
Я волен пользоваться или не пользоваться кредитными средствами, но о 160000, размещенных на депозите, я должен забыть на 4 месяца.
И еще: по условиям продукта, кредитная линия закрывается на 5 дней раньше срока окончания депозита, и к этому времени все суммы задолженности по ней (включая проценты, неустойки и т.д.) должны быть погашены.
Преамбула: четко зная, что никакие кредиты меня не интересуют в принципе, банкир заехал с другой стороны: у нас тут очень интересный продукт (наша фишка — аналогов не существует), позволяющий иметь относительно неплохой пассивный доход от разницы между депозитной и кредитными ставками.
Зная, что на следующий день я буду снимать в кассе отделения 80000 грн. наличными, он взял в руки лист бумаги и тут же визуализировал мою оптимизацию исходя из этой конкретной ситуации (скриншот творчества С. по ссылке (https://shr.name/2zD3E). Данный рисунок требует такой аннотации: С. сравнивает депозитные ставки ФО (16,5) и ФОП (14), в активе указывает доход до депозита 160000 в размере 1735 грн/мес по ставке 16,5, а в пассиве — 131 грн./мес за пользование кредитом в размере 80000 по ставке 2, полученных в кассе за счет средств кредитной линии.
С. вызвался помочь оформить необходимый пакет документов на его рабочем компьютера за 15 минут, если я принесу флешку со своей ЭЦП.
Поводов не доверять С. у меня не было, официальная информация о продукте указана на сайте ПБ (https://shr.name/ZthhW и https://shr.name/Zh55D), с которой я бегло ознакомился перед тем, как явился к С. с флешкой.
Хоть и с танцами с бубнами и не в теч. 15 мин., но все произошло так, как расписывал С. — скрепив необходимые документы в своем аккаунте в Папке24 (кто не знает — гуглит) своей ЭЦП, я загнал все оборотные средства в депозит, взял из кредитного лимита 80000 грн., которые тут же снял в кассе и пошел по своим делам.
Поздно вечером зашел в свой Приват24 для бизнеса, открыл вкладку «Угоди», в которой черным по белому было прописано «% ставка:18.50».
И еще: расчетная дата для погашения текущих процентов — 25 число (если не будет погашена хотя бы 1 коп. — ставка увеличится вдвое).
На следующий день зашел в отделение, вызвал С. на перекур и спросил — знал ли он, что 2 % — это не ставка по кредиту, а +2 процентных пункта к депозитной ставке, или просто сам не разобрался в условиях продукта?
С. быстро ответил, что знал. Тогда я достал лист бумаги с его творчеством и попросил показать, где в пассиве значится 18,5, и каким образом сумма процентов по этой ставке от 80000 может составлять 131 грн/мес?
Передавать весь бред, который понес при этом С., не имеет смысла (о готовности компенсировать мои потери от этой схемы при выборе всей или большей суммы кредитной линии за счет своих личных средств, до его жены, которая находится во втором декретном отпуске).
Итак, подведем баланс.
С. на выходе имеет галочки в показателях привлечения депозитов по линии ФО и от продажи кредитных продуктов ФОПам.
Банк в активе имеет надежду, что я, будучи лишенным собственных оборотных средств, попадусь на просрочку, а в пассиве — испорченный имидж и потерянного клиента (как только вся эта история закончится, мой счет ФОП в ПБ будет деактивирован).
Я же имею в пассиве гемор со своевременным погашением процентов по ненужному мне кредиту и отсутствием права распоряжаться собственными оборотными средствами, а в активе — бесценный опыт в виде граблей (никогда нельзя доверять банкиру, даже тому, с которым знаком лично).
Как соотносится аннотация продукта «Кредит под залог депозита по ставке 2%» с требованием ч. 3 ст. 12 Закона №2664-III (https://shr.name/Lo2Kc) — прямой вопрос к регулятору (куда он собственно смотрит)?
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 18:15
Доброго вечора!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Сергей Коваленко 7 листопада 2019, 16:25
Оператор Наталья Гаркуша ответила на все вопросы в чате онлайн. Нахожусь за границей, думал что не смогу решить свою проблему. Чувствовал что она хотела помочь.
Доволен общением и результатом!
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 18:06
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PRodion 7 листопада 2019, 16:11
Снова ходил в отделении по адресу Свободы 24, Шостка, Сумская область. Это уже второй поход в отделении за сегодня. Пошёл туда, потому что девушка из контроля качества позвонила и сказала что вопрос улажен. Сказала, что мне выдадут карточку для выплат без универсальной.

В итоге все три девушки, которые занимаются оформлением новых карт и их непосредственный начальник около получаса доказывали мне что я не прав, что я просто упёрся в принципы, что техническая поддержка некомпетентна, а девушка из контроля качества (которая мне звонила) не знает как устроен банк и процесс выдачи карт… Вот это поворот.

В итоге карточку для выплат никто не выдал. После давления со стороны всех сотрудников отделения, возвращаться туда не охота.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 18:05
Доброго вечора!
Вибачте, будь ласка, за цю прикру ситуацію.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Julia04 7 листопада 2019, 14:03
Обслуживание ужасное, наорали ни за что, нормально не объяснили зачем нужна универсальная карточка к зарплатой просто бред, нужно проверять своих работников.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 15:10
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Apologet 7 листопада 2019, 13:29
Вчера пополнял ч/з приложение Приват24 свой телефон с карты Универсальная 5168*******6663. При осуществлении операции после ввода суммы платежа и выбора средства оплаты (конкретная карта) система указала, что будет удержана комиссия в размере 5 грн. Также эта сумма комиссии указана в квитанции к платежу № 759354567 — см.:
https://drive.google.com/open?id=1DbbLH3ZVl3jS2aqiowylDbm_x_gbAO7l

В реальности же остаток счёта уменьшился на 26,43 грн., что составляет 1%+5грн от суммы платежа.
https://drive.google.com/open?id=1cCOGzumKYsMon0rL7oznNdA0HEEDdW0h

Первичная переписка в чате с приватовцами ожидаемо была бесполезной, мол, тарифы то у нас такие, извините, что, система Вас обманула…

Здесь неважно, какие реальные тарифы в Привате: в момент совершения операции в счёт КРЕДИТНЫХ средств Приват СОВРАЛ, указав, что денег будет списано на 5 грн больше от суммы пополнения. По факту же списано на 26 грн больше. Более того, в квитанции к платежу, как уже выше отметил, тоже указано, что комиссия 5 грн. Цена ошибки Привата = 21 грн. Просьба вернуть!.. (магазины, кстати, выявленную разницу между чеком и ценником возвращают безоговорочно).
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 14:25
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що при поповненні мобільного телефона з використанням кредитних коштів або оплати з карток інших банків, додаткова комісія складає 1% від суми.
Ознайомитись з тарифами за поповнення мобільного Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝