Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Надежда Постолатий 17 вересня 2019, 16:05
11.09 2019 года в конце дня на мою карточку в Приватбанке поступила пенсия в сумме 3512.09 грн, и через час эти деньги и плюс деньги с копилки были сняты со счета в сумме 4000 гривен не известным путем, на следующий день я обратилась в банк, заявку о хищении денег с моей карточки приняли заявка №14935746 от 12.09.2019 г. 14.09.2019г. получила отказ, написали в СМС обращайтесь в полицию для расследования. Мне 66 лет, я жду пенсию эту как бога, а нас таким путем еще и обворовывают.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 17:46
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що в подібній ситуації банк рекомендує звернутись в поліцію для написання заяви про шахрайство. Так як проведення розслідування та виявлення факту злочину(шахрайства) знаходиться в рамках повноважень правоохоронних органів. При надходженні запиту в банк, надається вся необхідна інформацію для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Александр Платонов 17 вересня 2019, 15:26
Відділення за адресою: Київ, пр-т Степана Бандери, 21
Доводиться витрачати багато часу у черга як в касу так і до менеджерів. 17.09.2019 по ФОП працює одна людина!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 16:51
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування та намагаємось мінімізувати необхідність звернення до відділення. Для цього активно розвиваємо мережу терміналів та банкоматів і вдосконалюємо онлайн банкінг. За необхідності Ви завжди можете звернутись в онлайн підтримку, щоб отримати відповіді на питання.
З повагою, ПриватБанк.
Илья Синкевич 17 вересня 2019, 14:54
Пополнил карту на определенную сумму через терминал, по факту зачислило на 1000 гривен меньше. Куда пропала 1000 не понятно! Позвонил в тех. поддержку, оператор начала что-то говорить про сбои… И что деньги буду возвращены только через несколько дней. На вопрос кто за эту ситуацию несет ответсвенность, получил ответ что «банк ответсвенности не несет». А кто тогда несет? Давно думал сменить банк…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 16:47
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Yuri Boychura 17 вересня 2019, 14:16
По состоянию на 13.09.2019 на счету было 968 грн. На утро 14.09.2019 — 700 грн, позвонил в банк сказали в течении 3х дней вернут. Звоню на 3й день поинтересоваться как дела с возвратом, сказали что 16.09 до 12 дня все будет в порядке, поверил. Но… Через 10 минут приходит смс о списании средств в размере 97 грн, я в ***, звоню опять ну и стандартные отмазки система, все вернём. Закончил разговор и *** опять смс и другая сумма и уже я в минусе — 4 грн. Опять звонок и опять стандартные отмазки. Думаю фмг с ним подожду до 17.09 до 12 дня. И о Боги меня услышали, смс с минусовым балансом в — 277 грн. Этот *** гребаный банк украл у меня как минимум 500 грн и нервов забрал. Я *** с этим отстоем ругаться. Возвращают мои деньги и *** закрываю все карточки этой бомжатни. Уходите с этого недобанка.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 16:40
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Лиза Комус 17 вересня 2019, 14:06
Нужно было съездить к родителям в Россию.Естественно карточку Приватбанка взяла с собой.Как только купила поесть, приват решил сменить пинкод(наверное я мошенник, который хотел купит продукты за свои деньги)Позвонить решить вопрос оператору нереально, по тарифам оператора.Можно написать в поддержку, где дельный совет дадут только после 3его обращение.Кстати смс с новым кодом не доходит в роуменге, по словам проблема с моим оператором связи(хотя смс с подтверждением какой-либо интернет покупки получаем)Что бы узнать пинкод, посоветовали сменить финансовый номер на заграничный.И что вы думаете, после смены заходя в Приват24 меня запрашивает пинкод.На все это ушло пол дня, а результатов ноль.Опять написав оператору дельных советов либо действий может не ждать.Просят обращаться в отделение Приват банка (которого нет в России)Хорошо, что у родителей можно занять денег и купить билеты обратно на Украину(а вот людей которые находятся заграницей сами и с одной картой ПриватБанка мне искренне жаль)Приезжаю на Украину, в надежду в то, что я смогу все таки снять свои деньги, звоню оператору.Трубку не берут на протяжении 30 минут, опять же пишем в поддержку(отвечать там не спишат совершенно)Через час я все таки смогла сменить финансовый русский номер на свой старый(и это я в 1 час ночи в Киеве не могу добраться домой)А пинкод на данный час времени я так и не знаю, пытаюсь отправить смс на номер 10060, результата никакого не дают.Спрашиваю у консультанта, он говорит, что можно поменять в банкомате (но для этого нужно знать старый, хотя я писала, что я его не знаю)Хорошо, что догадалась позвонить 3700 и там случайно услышав про смену пинкода, нажала туда, и О Боги пришла смс с новым(консультант даже не напомнил об этом способе)Вообщем простояв на холоде 2 часа я все таки смогла снять деньги с карты… После этого никому не советую пользоваться этим банком, карты закрываю и больше не хочу пользоваться услугами Привата.Мои нервы мне дороже.
И это только капля в море, у банка есть куча недостатков, которые не только помогут лешиться нервов и ума, ну и денег с карты…
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 16:34
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що автоматична зміна ПІН-коду може бути проведена банком з міркувань безпеки, якщо є підозра на використання Вашої картки третіми особами. Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
DeMar 17 вересня 2019, 12:02
Хаос, жах, тотальна некомпетентність працівників служби підтримки — саме так можуть описати роботу Приватбанку зараз особи, які здійснювали операції в інтернеті 13 вересня. Так сталося, що за збігом обставин, нічого не знаючи про збої в роботі системи, протягом 13-14 вересня я здійснив покупку великої кількості авіаквитків та провів ще декілька інтернет-операцій. Кошти банк зразу не списав, і в виписці дані операції не відображалися. Зразу починаєш переживати, оскільки бронювання можуть бути скасовані авіаперевізником, так як кошти фактично не списані, і твоя робоча поїздка з двома connecting flights в один бік може бути скасована через нестачу квитків хоча б на один з рейсів. Станом на 15 вересня частину коштів зняло, і більшість (не всі) операції появилися в виписці. 16-17 вересня банк повторно знімає значну суму коштів за операції, здійснені 13 вересня, роблячи баланс дебетової (!!!) картки мінусовим і таким чином унеможливлює подальше користування карткою. В службі підтримки доводить очікувати значну кількість часу, натомість ти отримуєш стандартну відповідь — кошти будуть повернені в межах 3 або 11 днів в залежності від банку, через який проводилась операція. В наш час, де практично кожен користується системами безготівкового розрахунку та інтернет-банкінгу, — це створення великих незручностей клієнту. Клієнт банку з, якщо не помиляюся, 2012 року, і до цього серйозних збоїв в роботі не замічив, однак навіть один серйозний факап, який стався днями, може серйозно підмочити репутацію банку.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 14:45
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Ольга Чепур 17 вересня 2019, 10:36
Доброго дня, звертаюся до вас я, Чепур Ольга Сергіївна, яка проживає за адресою:88018 м.Ужгород, вул. Минайська 6/63, тому, що виникли непорозуміння в обслуговуванні кредитної картки «Універсальна голд» в Приватбанку згідно договору номер SAMDN56000020690390. Наданний час просрочених заборговонестей по карті немає але банк висиавив до сплати всю суму кредиту або 50% суми інакше будуть прийняті радикальні дії та виїзд кредииних експертів за адресою проживання. Ще ситуауія незрозуміла тим, що працівники різних відділів та в офісі банку надають дуже різну інформацію стосовно обслуговування договору. Одні кажуть, що все добре, а інші вимагають внести 6340 грн.для вирішення ситуації. Також працівники кол-центру чинять на клієнтів психологічний тиск, насилля та залякування. Прошу розібратися в цій ситуації та провести перевірку в банку та відділеннях банку, бо немає злагодженої дії в донесені інформації до клієнтів. З повагою до вас та надією у вирішенні питання.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 12:31
Доброго дня!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Денис Туманов 17 вересня 2019, 10:20
Доброго дня, я помилково надіслав гроші, зі своєї картки монобанк на картку приватбанку, не тій людині, гроші були зараховані, я звернувся з заявою у відділення, сказали що нічого не можуть зробити. Я впевнений що ця проблема виникає досить часто, але механізму вирішення досі не винайшли невже таке відношення до клієнтів може бути прийнятним?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 11:58
Доброго дня!
Щоб допомогти в даному питанні ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили додаткову інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
alia 17 вересня 2019, 10:09
13.09.2019 р. через сервіс Sendmoney я перерахувала гроші зі своєї картки іншого банку на свою ж картку Приватбанку.
Гроші з картки списані, на картку Приватбанку не потрапили і досі.
Онлайн підтримка в кабінеті Приватбанку не реагує з суботи!
В колл-центрі іншого банку повідомили, що гроші надійшли на сервіс Sendmoney і далі питання за Проватом.

В онлайн чаті приходить автоматична розсилка, що гроші будуть повернуті через 3 дні при оплаті в мережі Приватбанку і через 10 днів при оплаті через інші банки.
Я платила через ваш сервіс Sendmoney!
3 дні вже минуло!!! Де мої гроші?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 12:34
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Rino2009 17 вересня 2019, 8:22
Мені два рази з карточки знало гроші в сумі по 2000 грн. за інтернет послуги. При тому шо ліміту на зняття грошей я не піднімав і грошовий баланс на карточці був вже в мінусі. По гарячій лінії кажуть шо питання вирішуть, але питання так і не вирішується.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 11:21
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
nikita00 17 вересня 2019, 4:32
Были займы в нескольких МФО сразу. Суммы были приличные и уже никто не давал кредит что бы погасить хоть один!
Увидел в ПриватБанке карту универсальная Gold. Это было мое спасение.
Кредитный лимит до 75000. По началу был на нуле, долго добивался повышения, но все же после общения с консультантом, после того как все объяснил она предложила мне вариант, который сыграл главную роль в этой ситуации.
Я очень благодарен этому банку, пользуюсь им уже несколько лет и готов пользоваться хоть до конца жизни!!!
Спасибо вам огромное!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 10:53
Доброго дня!
Дякуємо за Ваш відгук, завдяки йому ми розуміємо, що рухаємося в правильному напрямку і докладемо максимум зусиль, щоб ставати ще краще.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
longer10 17 вересня 2019, 2:25
Добрый день, 13.09.19 закинул 1000 гривен на счёт букмекерской конторы сразу тысячу не списали, 15 числа списали 1000 гривен за 13 число и сейчас час назад опять тысячу списали… Помогите разобраться
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 10:52
Доброго дня!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Messenge 16 вересня 2019, 22:54
13.09.2019 у меня должен был зачислен перевод на сумму 1500 грн, но банк их присвоил себе! Мне срочно нужны были эти деньги, но по сегодняшний день денег нет! Мошенники! Буду подавать в суд! Я вам так этого не оставлю! Я не миллионер дарить вам такие сумы!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 10:51
Доброго дня!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін та прикладаємо для цього максимум зусиль.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yuliyasekret 16 вересня 2019, 20:51
13.09 было зачисление денег на карту 20400, сняла с банкомата 16000, после чего сразу же заблокировала карту, 15.09 расблокировала карту, обнаружила -14000. И это на карте для выплат!!! как появился минусовый баланс и куда делись деньги тем более с заблокированной карты никто не может обьяснить. Когда вернут мои 4400 и уберут минусовый баланс неизвестно, то есть если мне придет зарплата, она пойдет на погашение несуществуещего минуса!!! на 3700 связаться с оператором невозможно. СКОЛЬКО ТЕРПЕТЬ ЭТОТ БЕСПРЕДЕЛ???
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 17 вересня 2019, 8:33
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваші контакні дані, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 вересня 2019, 20:46
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 19.09.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
danik990133 16 вересня 2019, 18:42
Приват банк это самый ужасный банк НИКОГДА НИМ НЕ ПОЛЬЗУЙТЕСЬ!!! вам может просто прийти смс что с карты пропали деньги а куда пропали банк незнает постояно всегда сбои в работе операторы ничего незнают карту блокируют просто так ЗАКРОЙТЕ ЭТОТ БАНК!!! ЭТО САМЫЙ УЖАСНЫЙ БАНК!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 19:55
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Нами була надіслана відповідь щодо Вашого питання приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Newt 16 вересня 2019, 17:58
В пятницу 13 сентября оплатила вечером покупку в аптеке пайпасом, из-за сбоев деньги списались не сразу, а в 8 утра в воскресенье, на этом я успокоилась, НО после 10 вечера с меня сняли деньги повторно. Личный банкир морозится, впрочем как и всегда(вообще не понимаю зачем он, если за год времени мне не ответили ни разу), написала в хелп@пб.юа — ноль реакции. Оставила жалобу на сайте, которая рассмотрится в течении 3 дней. Тоесть как снимать с меня деньги из-за сбоев и прочей фигни, так вот мы здесь, а рассмотрение жалобы — погодьте 3 дня.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 18:38
Добрий вечір!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Victoria12456 16 вересня 2019, 17:44
13.09 случился сбой в системе ПриватБанка. Как раз в это же время я офорляла заказ на AliExpress. Деньги с карты ушли, но куда? Через какое-то время мой заказ на сайте оказался закрытым по той причине, что платёж не прошёл. Я решила напрямую обратиться к продавцу со скрином из приложения ПБ, где ясно видно, что деньги снялись. Он ответил, что на Али ничего не поступило, а я якобы отменила заказ, чего я не делала. Затем последовало обращение в службу поддержки того же Али, где мой платёж перепроверялся, а вскоре на почту пришло письмо с просьбой обратиться к банку. Я написала через приложение в онлайн-сервис. Мне подтвердили оплату скрином (спасибо, я это видела и в своём аккаунте). Дальше от работника следовал периодический игнор, поэтому чтобы добиться хоть какого-то ответа, а не только «минуту, пожалуйста», мне приходилось каждый раз писать повторно. В итоге сначала мне сказали, что списание прошло, а затем — что деньги зарезервированы на карте и ожидают подтверждения списания. Супер, спасибо. Приказали ждать 10 дней, а на 11й деньги вернутся. Когда я по третьему кругу объясняла работнику банка ситуацию, что покупатель уже подтвердил, что оплаты нет, а я хочу вернуть деньги, поскольку возможности столько ждать у меня нет, то в ответ последовало:«не можем подать на возврат, поскольку сумма меньше N-ой». Дальше продолжать диалог я не стала.

Уважаемый ПриватБанк, не заставляйте своих клиентов огребать за ваши косяки. Сбой случился, бывает, и не впервые, но будьте добры вернуть деньги, которые куда-то исчезли не по вине клиента. А ещё большая просьба набирать более ответственных сотрудников, которые будут помогать, а не игнорировать.
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 18:36
Добрий вечір!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
Також, нами буде проведено роботу зі співробітниками, щоб надалі ні Ви, ні інші наші клієнти не стикались з такою ситуацією.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
04101095 16 вересня 2019, 15:16
13.09 снимал с банкомата сумму в размере 8,000 грн., банкомат деньги не выдал, но с карты списали. По сегодняшний день от банка нет ответа когда будет возврат средств. Ответ от них один: «Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші спеціалісти прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.»
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 16:38
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми робимо все можливе для якомога швидшого вирішення питання.
З повагою, ПриватБанк.
Shasta1234 16 вересня 2019, 14:39
Бран кредит в кредитной организаций кредит на карту универсальную с нулевим кредитним лимитом, вовремя незаплатил, я им давал разрешение на списание личних средств с карти, они сделали запрос в ПриватБанк на суму 7567грн, и банк дал им єту суму, теперь у мене минус на карте, и приват теперь будет насчитивать процент на єту суму, и теперь вопрос как мог приват дать ету суму етой организаций? а виходит так он дал кредит без мого согласие на мое имя, и передал той организаций,єто мошеничство чистой води, ПриватБанк мошеники, оформили кредит без мого согласие
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 15:56
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Хочемо зазначити, що при наданні даних картки кредитній організації, Ви дали згоду на списання коштів з картки, в зв'язку з чим, кошти могли бути списані у разі недотримання умов договору.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
witaxa 16 вересня 2019, 14:22
брал кредит потом был суд оплатил 5000 из12000 потом небыло чем платить а пошёл в банк и узнал что долг 25000 хоть на суде говорили что долг не должен расти.как так вишло??? как решить етот вопрос??
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2019, 14:52
Добрий день!
Нам шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Хочемо зазначити, що згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.

Якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі й надалі дотримуватися правил погашення (https://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝