×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.8 | 41.4 |
Всі курси банку |
Оце так називаємо типу державним банком...
Нам шкода, що у Вас склалося таке враження про наш банк. Звертаємо Вашу увагу на те, що у своїй діяльності ПриватБанк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У разі порушення позичальником умов договору, банк має право призупинити здійснення розрахунків за карткою, тобто заблокувати картку або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Ви завжди можете зв'язатися з нашою підтримкою і обговорити можливість реструктуризації боргу, що утворився. Поясніть причини, за якими Ви не в змозі платити за поточним графіком, а також запропонуйте Ваш варіант виходу з ситуації, що склалася.
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/obschaja-procedura-raboty-s-dolzhnikom
З повагою, ПриватБанк.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Коментарі (17)
Термінали не зараховують гроші
В той же день подзвонив на 3700, де заяву прийняли, сказали щоб не хвилювалися, збій в системі, протягом доби все вирішать та на карту повернуть.
Грошей не дочекався. Подзвонив, сказали заявку розглядатимуть три дні.
Через три дні — розглядатимуть тиждень.
Потім — чекайте інкасацію.
Потім — заяву розглядатимуть два тижні.
Потім відмова, лишніх коштів не було.
Потім — «у вас неправильно взяли заявку, ви не вказали, скільки і яких купюр було». А хто рахував всі купюри? Рахували суму, причому двічі.
Потім сказали що вам вже тричі відмовлено, звертайтеся в поліцію або в суд.
Звернулися на гарячу лінію НБУ, поки що чекаємо. Так не можемо повернути власні кошти — 4350 грн.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Без причин и предупреждения уменьшают кредитный лимит.
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись картками ПриватБанку і в тому числі, картою «Універсальною». Це може вплинути на рішення банку в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Заблокировали карту
Дозвольте зауважити, що в своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Беспредел
Ми б не хотіли щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте пояснити, що при встановленні та при зміні суми кредитного ліміту банк застосовує складний математичний алгоритм, що включає в себе сотні факторів. Але при цьому рішення приймається для кожного клієнта індивідуально. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись картами ПриватБанку і в тому числі, картою Універсальна. Це може вплинути на рішення банку в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
для Приватбанка есть управа???
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Списание средств
Кстати, комментарии к переводу тоже радуют ( ПОКУПКА MOSKOW / країна — Російська федерація ) Видать Москву купил, буду ждать когда ключи от города вышлют.
http://joxi.ru/52aEkVDcEM9wq2
А главный вопрос звучит так, Почему когда я оплачиваю картой в популярном инет магазине с меня просят пароль, уведомляют. А если шарашкина контора переводит за рубеж, то к чему там уже пароли всякие правда ???
Дозвольте пояснити, що у випадку, якщо картка була прив'язана клієнтом до сайту/сервісу, в тому числі, це стосується оплати щомісячних підписок або інших послуг на сторонніх сайтах, додаткове підтвердження платежу з картки при надходженні запиту від даного сайту не відправляється. Якщо дані картки були введені та збережені на сайті, тим самим Ви даєте згоду на проведення подібних оплат. Для відключення регулярного платежу з даного сайту можна звернутись в підтримку сайту. В даній ситуації, якщо Ви не підтверджуєте операції по картці або не маєте змогу звернутись в підтримку даного сайту, рекомендуємо заблокувати картку та перевипустити її на нову в будь-якому відділенні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Это надо видеть!
Нам дуже приємно, що саме такі емоції виникають у наших клієнтів після звернення до Дениса. Адже лише справжній професіонал може викликати таку реакцію, виконуючи свою роботу. Ми пишаємось, що він є частиною нашої великої команди!
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Загнали в минус
Сейчас пользуюсь услугами другого банка, и очень доволен. А вы доверие потеряли.
Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки, як джерела погашення до сервісу мікрокредитування, Ви тим самим даєте згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції. Таким чином, у випадку несвоєчасного погашення заборгованості перед даним сервісом, він може провести списання платежу з Вашої картки, що зазвичай вказується в договорі кредитування з даною оранізацією. У випадку, якщо Вами не проводилась прив'язка картки до даного сервісу або кредит, за який були списані кошти не був наданий, за Вашим зверненням в особистому повідомленні ми можемо подати запит на опротестування даної операції в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Очень мимишные сотрудники:3
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Не могу позвонить
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Ошибся одной цифрой,деньги не возвращаются,все пропало называется
В даній ситуації банк не має достатніх правових повноважень для примусового списання коштів з картки отримувача, так як даний платіж був створений Вами самостійно та підтверджений при відправленні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (6)
Фиеия ...ца. Шекспир отдыхает!
Добрий день, Сергій Олексійович!
За Вашим зверненням перевірена інформація і надана відповідь профільними фахівцями які документи необхідно надати в банк для видачі коштів в касі.
Перелік документів:
"- опис бізнесу, з визначенням змісту та мети діяльності, позиції на ринку, наявність/відсутність штату найманих працівників, основних джерел та обсягів надходження коштів та наступної реалізації придбаних/вироблених товарів/послуг, перелік основних промислових (або торгових, складських) приміщень/потужностей, логістичне супроводження бізнесу, та іншу інформацію, яка визначає характер діяльності;
— копію Книги обліку доходів (або Книги обліку доходів і витрат) та виписки з інших банків за останні 6 міс.;
— обгрунтування економічної суті проведення операцій з готівкою та документи, що підтверджують цільове використання отриманих готівкових коштів (договори купівлі-продажу, акти прийому-передачі, видаткові відомості, та інше);
— інформацію щодо джерел походження коштів (за що були отримані Вами грошові кошти та надати документи що підтверджують джерела походження коштів);
— інформацію про подальший рух коштів (з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи);
— документи, що є підтвердженням витрат пов'язаних з господарською діяльністю."
Дякуємо за Ваше звернення! C повагою, АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
______________________________________
С уважением, Наталья Ларионцева
круглосуточная поддержка «Консьерж-сервис»
!!! Браво!!! Что бы кредит получить надо документов меньше!!!
Читаю. Скажите пожалуйста — сколько времени мне понадобиться что бы это все собрать? Вы представляете? Знаете все деньги я перевел в другой банк — так что прощайте. Мы видим что вы перевели деньги в другой банк. Я хочу закрыть счета. Это в отделение банка. Хорошо я обращусь в отделение банка.
Звоню персональному банкиру (наверное банк существует ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО из-за подобных ЛЮДЕЙ). Я хочу закрыть счета. Что случилось? Рассказываю, отправляю переписку. А зачем Вы заказывали эту сумму, она получается без заказа в отделении. Но я не хотел тратить время по пробкам и стоять в очереди. Подождите я выясню… Еду домой- звонок с 056 7369129. Подымаю трубку. Алло? Тупо дышат в трубку, слышу звук закрывающейся двери. Алло — я знаю что это номер приват банка. Бросают трубку. Звонок зафиксирован оператором мобильной связи — длительность 5 секунд 17:04. Перезванию — отвечает консьержсервиз. Говорю что с этого телефона только, что звонили. Проверяют — говорят что звонка не было :). Говорят что моя заявка находиться в работе и ответ не готов. WOF!!! А что у меня на почте!!! Вот теперь не знаю. Будет еще один такой звонок — обращаюсь в полицию. Прямая угроза. Все звонки я всегда записываю…
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями з наданням відповіді в телефонному режимі та на Вашу електронну пошту.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Терминал приватбанка съел деньги, операцию не провел, в возврате средств отказано
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Ужасная ситуация с билетами PrivatBank
В ході розгляду Вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду повідомляємо про таке.
Було обрано два квитки на різні рейси, з наявністью підтвердження купівлі, після чого здійснено оплату цих квитків.
Зі сторони банку не було виявлено труднощів технічного або іншого характеру, що могли б призвести до купівлі різних квитків.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
нестабильный банк, с мутным прошлым связаным с корупцией
Имя фамилия номер телефона и серия паспорта продали собирателям баз данных и теперь ваши данные есть не только у рекламных менеджеров… Вобщем будьте осторожны!!!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банку.
Ми запросили в особистому повідомленні деталі дзвінку, щоб розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Отказ в обслуживание и закрытие счетов без предупреждения и мотивов
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, Ваше обслуговування у банку обмежене. Додатково Вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Відмова у виконанні операцій
Підприємство не має, і не мало відкритих рахунків у «Приватбанку».
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з даною ситуацією. Ми не зацікавлені затримувати будь-які платежі своїх клієнтів, однак, відповідно до чинного законодавства (стаття 6 частини другої пункту 22) — банк зобов'язаний проводити аналіз відповідності фінансових операцій, що проводяться клієнтом з метою виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу.
В цьому випадку, отримувачу достатньо надати разом із заявкою на проведення платежу документи, що підтверджують походження коштів та цілі, на які вони будуть використані.
Коментарі (6)
Іпотека
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Неполно и некорректно информируют клиента об условиях моментальной рассрочки
Однако, НЕ указано что клиент не может погасить рассрочку ТОЛЬКО с кредитной карты.
Сотрудник поддержки банка не смог найти где конкретно указано это ограничение в течение 50 минут.
Детально об инциденте:
— есть Кредитная карта, используется кредит
— есть Дебитная карта, на ней всегда собственные средства.
— моментальная рассрочка оформлена по Дебитной карте.
— погашение рассрочки с Дебитной карты невозможно. При оформлении моментальной рассрочки выяснить это нереально.
— специалист техподдержки, в конечном итоге, не смог мне указать на то где отражено это ограничение.
Второе.
При оформлении той же моментальной рассрочки специалист поддержки сообщил что в случае ее полного погашения в срок до 14 дней комиссия не берется вообще.
Гашу через 12 дней — вижу комиссию.
Это либо некомпетентность, либо что-то еще, но, сорри, это выглядит непрофессионально.
К моему сожалению, это подрывает доверие к банку.
А клиент-банк у них очень даже ничего.
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Хочемо зазначити, що згідно Умов і Правил надання банківських послуг, що опубліковано за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-156/?lang=uk
2.7.4.2.4.1. За погодженням із Банком здійснити дострокове (повне) повернення Кредиту із одночасною сплатою усіх платежів, що виникли за Договором на дату повного повернення. Про намір дострокового (повного) повернення кредиту Клієнт зобовязаний повідомити Банк шляхом подання Заявки одним з каналів: «Приват24»; у відділенні Банку; шляхом відправлення СМС з фінансового номеру Клієнта із текстом «CHASTOFF+123456», де 123456 — останні 6 цифр номеру договору з оплати частинами» на номер 10060;
у ТСО через кнопку «Оплата частинами»; звернувшись на гарячу лінію Банку за номером 3700. Дострокове (повне) повернення Кредиту «Миттєва розстрочка» можливе виключно за рахунок власних коштів Клієнта на кредитній картці
Також, нами буде проведено роботу з співробітниками, щоб надалі ані Ви, ані інші наші клієнти не стикались з такими ситуаціями.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар