Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Irina122 15 жовтня 2019, 19:00
Три месяца банк не может разблокировать карту, на которые поступают детские деньги. Заблокировали по причине того, что я являюсь родственником публичного лица. Все документы мной были предоставлены в отделение и прошли проверку. После этого сказали ожидать неделю, потом месяц, потом еще месяц. Внятно никто ничего обьяснить не может ни в отделении, ни на горячей линии. Отдайте детские деньги, предназначенные ребенку по закону!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 19:49
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк
Полезный комментарий
Irina122 16 жовтня 2019, 22:38
Спасибо за быстрое решение проблемы. Сегодня карту разблокировали.
vlato 15 жовтня 2019, 17:37
Всегда платил налоги через Приватбанк, ибо это удобно (было).
теперь банк снимает 1 процент от суммы перевода (раньше 3 гривны).
Если Вы закинули деньги на карту Универсальная, то вывести оттуда Вы без комиссии так же не сможете.
О новых тарифах клиентов не уведомляют.
Жалобу принять отказываются, деньги вернуть без комиссии так же отказываются.
Жаль, банк все хуже и хуже.
Не говоря уже о том, что государственный банк берет комиссию при оплате государству.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 17:52
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось неправильне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що комісія відображається перед проведенням платежу. Також, актуальні тарифи доступні на нашому сайті — https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi, де Ви завжди можете ознайомитись з інформацією.
Щодо питання зняття коштів з картки без комісії, то для наших клієнтів ми розмістили декілька порад, як користуватись картками ПриватБанку та не платити зайвих комісій.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleks019 15 жовтня 2019, 16:40
На сайте veneciaukr.com.ua 01.10.19 была совершена покупка двух панелей отопления на сумму 5639 грн. Деньги были переведены на карту Приват Банка,№ 4731219611018924, Наумчук Олег. Товар отправлен не был, на звонки никто не реагировал. Могли перезвонить только тогда, когда отправлял новую форму заказа. 15.10.19 мой номер телефона был ими заблокирован. Номера +38 (067) 405-08-34,
+38 (050) 327-80-02, +38 (093) 170-87-27, указанные на сайтах не отвечают. Делаю вывод, что меня обманули. Есть ли возможность вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 17:44
Добрий день!
Рекомендуємо Вам звернутися в поліцію. Питання оплати товару або послуг лежить в площині взаємовідносин покупця і продавця, банк збереже інформацію, всі матеріали звернення та операції для передачі в поліцію, якщо з поліції надійде офіційний запит про отримання даних.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SXMurchik 15 жовтня 2019, 16:31
Сегодня стал жертвой мошенника на ОЛХ.

Нашел обьявление о продаже маячка за 1000грн/шт, цена договорная, в наличии 2 шт.
Договорились о покупке двох по цене 700грн, но с предоплатой на карту Приват в размере 500грн. Сделал предоплату вчера вечером, а сегодня ни отправки, ни возможности выйти на контакт с продавцом. Обьявления все свои он уже удалил. Звонки сбрасывает.
Карта получателя: 5168 7450 1458 1448, Карпенко Виталий Вячеславович.

Обратился в СБ Привата. Ждем результата.
В ходе дела отзыв дополнится.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 17:18
Добрий день!
Проведення розслідування та повернення коштів знаходиться за межами компетенції та правових можливостей банку. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Петр Фамилия 15 жовтня 2019, 13:06
Описание на сайте не соответствует действительности в соответствии со статьей 15-1 Закона Украины «О защите от недобросовестной конкуренции» распространением информации, вводящей в заблуждение, является сообщение субъектом хозяйствования, непосредственно или через другое лицо, одному, нескольким лицам или неопределенному кругу лиц, в том числе в рекламе, неполных, неточных, ложных сведений, в частности вследствие выбранного способа их изложения, замалчивания отдельных фактов или нечеткости формулировок, которые повлияли или могут повлиять на намерения этих лиц относительно приобретения (заказа) или реализации (продажи, поставки, выполнения, оказания) товаров, работ, услуг этого предприятия.

Описание на сайте не соответствует действительности в части, цитаты с сайта:

Цитата 1

Как получить бесплатную Карту Юниора?
Для оформления карты необходимы:
свидетельство о рождении ребенка (допускается свидетельство, выданное не в Украине);

В красивой рекламе клиент вводится в заблуждение что при предоставлении требуемых документов и получении карты он получит рабочий инструмент, на самом деле это не так.
При использовании не украинского свидетельства о рождении клиент получает абсолютно ненужный и непрактичный кусок пластика, т.к. карта заводится на клиента НЕРЕЗИДЕНТА, со всеми ограничениями, введенными согласно пост.НБУ № 492. В частности выплаты на карту невозможны, перевод средств на карту с карт родителей невозможен. Зачем такой продукт и кому он нужен остается большой загадкой.

Цитата 2

С Картой Юниора вы можете:
в любое время пополнить карту в отделении ПриватБанка или через Интернет-банк Приват24 не выходя из дома;

Данное заявление не имеет ничего общего с действительностью, что подтвердит любой сотрудник этого же Банка при прямом вопросе — действительно ли можно пополнить карту Юниор со своей карты через Приват24 при условии что у ребенка свидетельство о рождении не украинское.
Ответ однозначный — НЕТ, нельзя (согласно пост.НБУ № 492). Таким образом карта является абсолютно бессмысленной и нужна банку только для привлечения клиентов, на сайте очень аккуратно умолчали об этом и не описали невозможность осуществления основной востребованной операции по карте, в связи с чем данная карта может быть открыта.

Цитата 3

Карту Юниора можно пополнить:
— регулярным платежом с карты родителя;
— перечислив средства в Приват24;

Аналогичное заявление, не имеющее ничего общего с действующим законодательством и практикой работы по карте, вводящее потребителей в заблуждение, что выглядит более как признаком мошенничества, нежели обычной ошибкой в связи с человеческим фактором.

На замечание о несоответствии информации на сайте действительности сотрудники Банка умышленно уходят от прямого ответа и не предоставляют внятного ответа почему данный вопрос не описан, вероятно при описании данного вопроса их продукт не будет иметь никакой ценности, что наводит на мысли о явных признаках мошенничества.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 14:46
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що інформація, котра вказана на сайті банку є довідковою, та доводить до відома відвудувачу сайту умови банку для оформлення такого продукту, як картка Юніора. Щодо описаних Вами питань карток нерезидентів, дозвольте зазначити, що обмеження Національного Банку України встановлені для всіх банків без вийнятку, які ведуть свою діяльність на території України. Це означає, що незважаючи на все бажання надати максимально доступний та зручний сервіс, ПриватБанк, як і інші банки, не може порушувати діюче законодавство. Окрім того, картки оформлені нерезидентами не є такими, які можна вважати недіючими, так як незважаючи на певні обмеження НБУ ними можна користуватись, проводити поповнення в касі банку, отримувати термінові грошові перекази та проводити різного роду платежі з картки.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анастасия Милославская 15 жовтня 2019, 11:34
Приват банк внезапно, без объяснения, причин заблокировал счета моей матери-пенсионерке. В приват24 пришло сообщение «Вам отказано в проведении финансовых операций по всем открытым счетам в Банке. Подробнее на сайте pb.ua/2780» А там по этой ссылке вот что написано «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»
А где доказательства? Обращались в отделение, там ничем не могут помочь, на горячей линии мужчина как робот повторяет «Ваши счета заблокированы по решению банка» Причины блокировки не называет, доказательств никаких не приводится.
Мама переживает, у нее давление высокое, это что за геноцид пенсионеров? Вообще уже совесть потеряли в приватбанке.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 14:27
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Щоб ми могли перевірити інформацію та надати відповіді на питання, клієнту достатньо звернутись в підтримку.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AlexisDV 15 жовтня 2019, 11:13
Каждый хоть раз в жизни искал доп заработок в сети. Мошенники придумывают разные способы мошенничества. Сегодня сотрудник Приват Банка, Ярослав мне очень помог и я не стала жертвой мошенников. Если Вас просят о таком дословно: Повна версія це зайти з комп'ютера або банкомата на приват 24 і вибрати ( всі услуги)-( настройки)-зміна логіна і далі вводити номер телефона який я дам Потім підтверджуєте. Пишете пін код карти. Далі провіряється ваша карта і як все гаразд то зразу получаєте перевод. НЕ ВЕДИТЕСЬ. Так работают мошенники, которые взламывают личные кабинеты приват. И получают доступ ко всем Вашим финансам.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 14:09
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Для наших клієнтів ми склали декілька простих правил, що допоможуть не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2019, 15:43
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vipslord 15 жовтня 2019, 0:17
Вітання!
Моя вічна проблема із кривою транслітерацією набирає нових обертів.
На жаль в онлайн-працівників є певні блокери.

Пощастило мені натрапити на помічника із прізвищем майже Горобець.
Сперичались ми і дійшли до висновку, що будь-якою мовою буде Горобець.
Горобець на стане Воробей в Росії чи Sparrow в США.

Зійшлись ми і на тому, що Микола буде Mykola в США, і що Микола не стане Клаусом чи Ніком в іншій країні.
Але щось у людини власна назва «Микола» принципово стає «Николай».
https://picua.org/images/2019/10/14/8db6844108d879840c227a9eabd8bda1.png
https://picua.org/images/2019/10/14/ab06a2c358c9aa6a3cd7a5718fd371a7.png

А тут онлайн-чоловік відверто дивується, що власні назви не перекладаються. Напевно для нього і Київ стає Кієв.
https://picua.org/images/2019/10/14/b539ff5e780e6e9155b02eaaa27c20c8.png

Відверто кажу, що Іван Воробйов більше всіх намагався тримати себе в руках та хоч трошки поглинутись у проблему. На жаль йому не вистачило комплексності знань, щоб вирішити проблему.

Після майже двох годин спілкування, Іван Воробйов передає мене своєму колезі.
І тут бац, ми натикаємось на того самого помічника, через якого ця проблема і почалась.
В кінці вересня, онлайн-помічник Олександр, самостійно заліз в мої персональні дані і зіпсував їх.

Акцентую увагу, що його інформація не вірна. Він практично кидає розмову, бо впевнений, що правий.
https://picua.org/images/2019/10/14/0c1057ee39420f73434d94d070782d11.png

Питаю я цього 292173 як його ім«я буде в світі писатись. Хамить. Про своє прізвище посилається на Конституції. Мужності Горобця йому явно не вистачає:
https://picua.org/images/2019/10/14/049598d72eb654d43691b065d4b97671.png

Ще декілька разів питаю, де він взяв „Николай“. Шле мене до філологів.
https://picua.org/images/2019/10/14/50fe9387a5518b65abe8d660401f8e9f.png

Дайвить авторитетом, включив мужика, закликає до сепаратизму, рекомендує мені в український паспорт вписати щось російське, відчуваю, що він так і чекає російської весни:
https://picua.org/images/2019/10/14/965b6ea52a51e5d89212a5aa0c0afa76.png

Цей розбійник так і хотів вийти звідси.

Отже що я хочу сказати.
Проблема не в імені. Для батьків я син. Для дружини — чоловік. Для друзів — друг. Іноземці кличуть Нік.
Я не проти, щоб мене називали Олегом або Николаєм.
Це немає жодного значення.
Найбільша проблема, що валідація в системі працює по так званому російському імені, що транслітерує його згідно російських правил. Як результат перекази отримати не можливо.
Порушують партнерські стосунки із такими системами як MoneyGram, Tyme, WesternUnion, які вимагають повне ім»я згідно документів. Англійскою.

Ця проблема заморожена вже під 2 роки. Я поважаю себе, своє ім«я, своє прізвище (ім»я мого роду).

Прошу у офіційних документах, які впливають на якість послуг, використовувати тільки офіційні дані.
https://picua.org/images/2019/10/14/d0feb931e0ed802964aca193568e5499.png

Не ЕРШОВ МИКОЛА-ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Не ERSHOV MIKOLA-OLEG VOLODIMIRIVICH
Не YeRShOV MYKOLA-OLEH VOLODYMYROVYCH
НЕ ERSHOV NIKOLAY-OLEG VLADIMIROVICH

Щоб закрити питання зі мною вам доведеться вписати повністю моє ім«я англійськими буквами в поле „Російською мовою“.
YERSHOV
MYKOLA-OLEG
VOLODYMYROVYCH

Бо інакше, я закрию питання з вами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 15 жовтня 2019, 13:52
Дякуємо, що висловили свою думку, щодо ситуації, яка склалась. Перевіривши ділоги, ми не можемо погодитися з вказаним твердженням у назві відгуку.
Давайте разом розберемося в ситуації, що склалася.
Щодо виплати термінових переказів, варто розуміти, що транслітерація проводиться з державної мови і при корректному написанні Вашого ім'я (Mykola) не буде жодної складності з його виплатою. Ви зможете це перевірити та переконатися самостійно при виплаті терміновго переказу, в разі, якщо у Вас буде така необходність.
Щодо написання Вашого ім'я, то дані оновлено згідно останнього наданого документа, за яким Ви проходили ідентифікацію в банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergei Shmelev 14 жовтня 2019, 18:50
Переводил со своей карты на свою карту, попросили позвонить на 3700 начали задавать идиотские вопросы каким телефоном я пользуюсь и другие не менее идиотские вопросы.Такое за много лет в первые, в результате карту заблокировали.Если деньги пропадут с карты не чего не кому не докажешь а только ответишь неправильно на вопрос сразу блокируют.Приват ты помойная яма.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2019, 20:18
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
З метою забезпечення безпеки Ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково Ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 жовтня 2019, 15:44
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
asiaa 14 жовтня 2019, 16:08
сегодня приват неприятно удивил.
переводилась сумма на подарок ко дню рождения ребёнка, через приват 24. обычно деньги поступали в течении нескольких минут. сейчас уже прошло полдня — денег нет.
обидно.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2019, 19:08
Доброго вечора!
Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію та вирішити питання.
mrZink 14 жовтня 2019, 13:44
В свое время будучи студентом, получил карту «Универсальная», активно ей пользовался, предложили лимит в 5000 грн, больше года им пользовался. Год назад устроился на официальную работу, решил уменьшить лимит до 2000, так и проходил несколько месяцев. Но где-то в начале лета, необходимо срочно было посетить стоматолога, решил увеличить лимит до 5000грн как и было, получил отказ в увеличении и полностью аннулированный лимит на оплату частями, +стандартные рекомендации о предоставлении справок о доходе и тд. Хорошо, имея надежду что рекомендации хоть как-то помогут, да и «оплатой частями» удобно было пользоваться,
взяв на работе справку о доходах, загран с визами пришел в банк и получил очередной отказ. и рекомендации сотрудника относительно депозита. Разместил депозит который в 10 раз больше чем сумма которая мне нужна на кредитке… И снова отказ. Спустя пару месяцев, взял карту голд, думал что это хоть как-то поменяет ситуацию, но нет сегодня снова отказ. Думаю при первой же возможности забрать депозит и открыть счет в другом банке, так как это просто издевательство со стороны банка. Плюс, абсолютно никто не может подсказать почему происходит такая ситуация, ведь я не допускал ни одной просрочки по платежам.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2019, 14:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Ви можете значно збільшити шанси на позитивне рішення. Для цього буде достатньо надати деякі документи. Якщо у Вас є в наявності щось із згаданого, то рекомендуємо додати їх до заявки.

Документи, які допоможуть банку розглянути Вашу заявку і збільшать можливість прийняття рішення на Вашу користь:
1. Довідка з місця роботи або виписка по зарплатній картці іншого банку за останні 3 місяці, дата видачі яких не більше 30 днів тому.
2. Техпаспорт на авто.
3. Закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік.
4. Декларація про доходи ФОП.

Це можна зробити при подачі заявки на збільшення ліміту на сайті http://limit.pb.ua за запитом системи або у відділенні банку.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lub4ik2905 13 жовтня 2019, 16:11
В приват банке воруюьт деньги уже говоря тебе об этом в лицо!
У меня в приват банке был открыт счёт ключ на фирму, как юр лицо и карточки как физ лицо, в скором времени по непонятным мне причинам мои счета заблокировали, я обратилась в службу поддержки 3700, где мне сообщили, что счета замороженные и я не могу пользыватся ими, и для того, чтоб перевести все деньги которые есть нужно написать заявления и предоставить счёт активный 5а моё имя в другом банке, я так и сделала, но деньги не перевели мне на новый счёт, после чего в течении недели мне перезвонил банк и говорят с вашего ключ счёт мы вам на обычный счёт не можем перевести деньги, это деньги фирмы, я говорю о том что её закрыла и нет больше у меня фирмы и я хочу забрать свои деньги, на что оператор мне говорит это не возможно, я спрошиваю то есть я дарю эти деньги банку? Ответ получается что да!
Я просто в шоке с какого фига я должна дарить банку деньги и почему раз ключ счёт на меня, а фирмы больше нет, я не могу перевести деньги. Куда обращаться кого терроризирывать по этому вопросу не известно, ведь вечно в приват банке друг к другу гоняют…
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2019, 18:08
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Богдан Харченко 13 жовтня 2019, 13:53
Наше предприятие обслуживалось в Привате начиная с 2003 года. В связи с ростом и развитием финансового сектора а также более конкурентоспособными предложениями других банков, в части покупки/продажи валюты, зарплатных проектов, банковских гарантий и прочих финансовых услуг. Собственниками компании было принято решение о закрытии всех расчетных счетов предприятия и окончания обслуживания в Привате в далеком 2009 году.Все хорошо, но вот не задача, бухгалтер в очередной раз проверяя в электронном кабинете плательщика (ДПС) обнаруживает следующее: Что АТ КБ «ПРИВАТБАНК» в одностороннем порядке открыл предприятию расчетные счета и передал данные в налоговую о взятии на учет данных счетов.Все хорошо, но одно но само предприятие не обращалось в банк с письмом, заявлением об открытии расчетных счетов, никто не подписывал никаких документов, нет не заявлений, ни писем, ни договор с подписями и печатями самого предприятия (юридического лица).Внимание вопрос на каком основании и согласно норма какого законодательства банк это делает в одностороннем порядке. Прошу предоставить нам копии договоров, заявлений, писем с подписями ответственных лиц и печатями нашего предприятия, на основании которых банк открыл расчетные счета.Будем вынуждены обратится в правоохранительные органы для установления справедливости и правды в этом вопросе.Такого непрофессионального обращения надо поискать, что говорить если банк ведет себя так с юридическими лицами (предприятиями), что говорить тогда за качество и сервис простых физических лиц.Банк превратился в коррумпированный орган, который постоянно грязнет то в аферах, то в непонятных схемах, и не имеет права называться государственным, это позор просто. Куда смотрят наши правоохранительные органы и органы по надзору за банковской деятельностью.Может только придавая огласке такие события и факты удастся, хоть как-то это побороть.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2019, 15:21
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні ЄДРПОУ Вашого підприємства.
zephyr04ka 13 жовтня 2019, 10:58
На щастя, я вже більше 2 місяців не є клієнткою цієї контори, закрила останню картку в серпні.Але.З тих пір, як раз з моменту закриття картки, вони періодично мені дзвонять, навіть на той номер, який зазначено фінансовим в ІНШОМУ банку.
Агов, ви там що, до баз чужих банків влізаєте?!
Трубку я, звісно ж, не беру, але сам факт надзвонювання дуже і дуже заважає.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2019, 11:31
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати.
Проблема вирішена
Dnotea 13 жовтня 2019, 9:39
Дважды за этот месяц списало сумму за оплату частями загнав карту в минус. Вы там последнее время совсем о***ли судя по последним отзывам людей.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2019, 10:30
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Vovavegas 13 жовтня 2019, 9:17
Являють клієнтом привата не перший десяток років,і були різні моменти.Відповідно часто використовую кредитну лінію, як на карті універсальна, так і сервіс оплата частинами. Кілька днів тому взнав що маю серйозні проблеми зі здоров'ям, і паралельно маю -20тис по кредитці.Спершу тихенько зняли ліміт по оплаті частинами (ще 2 товари лишись оформлені), але решта суми показує 0 з близько 15 доступниз. Дзвонив на 3700, писав через сайт привата — дайте реструктуризацію кредиту, я хочу повернути борг поки ще в стані це зробити. А відповідь ні, бо краще тягнути з клієнта відсоток+за використання кредитного ліміту.І де цей діалог, з кожним клієнтом, який вам «важливий»? Яка така чарівна кредитна комісія яка це має вирішити? В 2015 році, коли я був на сході — банк сам позвонив і запропонував реструктуризацію кредиту. А тепер що? Ви ж, не шановний банк розумієте що коли я відкину ноги, ви не побачите ні копія, бо нікому буде платити. А я нажаль не є з категорії «борги віддають тільки лохи», а хочу повернути те що взяв.
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2019, 9:58
Банк в індивідуальному порядку приймає рішення про можливість надання та суму кредитного ліміту та ліміту по сервісу «Оплата частинами». При цьому враховуються сотні факторів, котрі впливають на прийняття рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Для погашення використаного ліміту кредитної картки Вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки Ви повністю його не погасите.
Детальна інформація за посиланням:
https://pb.ua/karta
Проблема вирішена
trade24 12 жовтня 2019, 20:54
Клиент приватбанка давно, пользовался изредка, когда это было удобно, например валютные счета, особенно, рубли.
Косяки были всегда, но удавалось смотреть сквозь пальцы.
Пару раз оплачивал покупки на алиекспрессе — всё ок было.
Решил купить очередной товар — телефон с алиекспресс. Оплатил заказ, около 15800 рублей.
В тот же день передумал, и отменил заказ.
Все, кто пользовался aliexpress знают, что они ВСЕГДА возвращают полную сумму в той же валюте в которой оплачивал.
Итак приходят мне деньги, но приходит на 1 тыс рублей меньше, подумал может двойная конвертация или прочая муть, нет, всё выключено.
Пишу алиекспрессу в техподдержку, они утверждают, что отправили именно в рублях на ту же карту, ту же сумму.
Беру подробную выписку на сайте приватбанка — там есть две графы, валюта транзакции и валюта, приложу скриншот даже: https://i.imgur.com/1gO5FwG.png
Согласно их выписке, алиекспресс вернул ТУ ЖЕ СУММУ в рублях, но зачислено на тысячу меньше, при том, что двойная конвертация выключена)
Ну думаю, может ошибка, написал им в чате как обычно, сотрудник ответил, что конвертация с долларов, и да, в смс писались доллары, когда деньги пришли. Ещё раз написал aliexpress, скинул выписку, они говорят что отправляли в рублях и в выписке рубли.
Через чат открыли заявку, сказали разберуть в течении 1-2 дней, сегодня написал узнать как там заявка, сказали: «Вам деньги отправили в ФУНТАХ, вы же видите там британия написано» :DDDDDDDD
И тут я выпал, за один день валюта транзакции поменялась в долларов в фунты.
Думаю ладно, эти чаты это несерьёзно, позвоню-ка я парсональному банкиру, звоню, полчаса объясняю-ожидаю, показываю выписку, объясняю разницу между «валютой транзакции» и «валютой карты» и как-бы намекаю, что по их выписке там валюта транзакции рубли, она говорит это всё валюта карты и валюту транзакции не знает НИКТО :DDDDDDDD
После этого предложила взять платную выписку за 100 грн, где это будет видно.
И опять сказала, деньги в фунтах были отправлены.
Я тогда сказал, что мне пришло смс, в котором пишет, что пришли USD, она говорит, ну да, наверное сначала с фунтов в доллары, потом в долларов в рубли и могу ли я вам помочь чем-то ещё :D
Я поставил трубку)
В общем, для алиекспресса банк врядли подойдёт, если за каждый возврат будет сниматься 7% суммы это не дело)
Некомпетентность сотрудников абсолютная 3-4 сотрудника, включая по телефону не могли объяснить в какой валюте транзакция пришла, и почему я потерял деньги.
На следующей неделе пойду закрывать свои 5 карт и счёт в целом.
Надеюсь ничего из кармана не вытащат :D
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2019, 9:52
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MaxPasko 12 жовтня 2019, 19:14
Відділення за адресою: Полтава, вул. Івана Мазепи, 45/4
Задерживают выплаты. В субботу многим с завода зп начислили. И то не всем. Должны были в пятницу. КАК В СУББОТУ ВООБЩЕ МОГУТ НАЧИСЛИТЬ ЗП?) Персонал вообще полные д***ны. И работать на банк или быть там владельцем карты какой либо это вообще надо быть избранным богом с народа))))
Приватбанк
Відповідь банку
13 жовтня 2019, 9:43
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії підприємства (ВНЗ, Фонду по соц. виплатах), тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку.
Zozulyak2412 12 жовтня 2019, 15:58
Доброго дня. Допоможіть будь ласка у мене виникла складна ситуація. Я мала в Приват банку відкриті карткові рахунки зарплатний та кредитка універсальна обидві голд.
Спочатку про кредитну картку…
Ліміт був встановлений 27000 грн. Я ним користувалася декілька років. Брала швидку готівку. Погашено 10 кредитів миттєвоі розсрочки. Сплачувала обовязковий платіж вчасно. Ліміт одного дня в мене забрали + були на той час миттєві які додалися да рахунку і мене вийшов мінус 45000. Я далі вчасно сплачувпла але тільки обовязковий платіж. Це все одно що нічого. Сума стояла майже на місці за декілька місяців сплати на рахунку -43000. Тоді я позичила певну суму горошей + 1000 дол. Обміняла там же у приватбанку в касі покрила кредитну картку повністу. Звернулася до представників банку відновити кредитний ліміт, подали разом заявку та все марно — відмова. Так як я 3.09.19 погасила кредитку. 10.09.19 я іі закрила. Мала підтвердження про обмін валюти і довідку про закриття. Все добре.
Тепер про зарплатну картку.
Я ж винна купу грошей що брала в займ і маю повернути накнайшвидше через відсотки. Тоді я взяла від батьків 13.09.19 — 1700дол. Обміняла в обміннику бо курс значно впав. Прийшла у відділення приват банку поставила на зарплатну картку 42 000 грн. 211грн сплатила комісію. Чек додається… Ще на зарплатній картці було 4000 нрн. Всього баланс становив 46 000грн. Я прийшовши додому знійснювала платежі що повернути довги в межах свого балансу. І вирішила закрити картку і нічого не мати більше з приват банком. Не получилося так як на карті було 10грн. Я іх перекинула на віртуальну картку. Це ж зарплатна картка немає ніякого ліміту чи кредиту. Після чого я подала заявку на закриття зарплатноі картки знову. Картку закрито. Я зітхнула з полегшенням хоча родичам винна багато грошей. На ел пошту я зразу ж отримала довідку про закриття. Все добре я користуюся зарплатною карткою ощад…
Далі після закриття карток я не видалила з телефону додаток приват 24 щоб бачити комунальні платежі отже зайшла подивитися 19 вересня.
Моя зарплатна картка все ще в переліку але не діюча і на ній -23991 (списання купу грошей 891, 3000, 15000, 5100) 19.09.19 Я подумала якась помилка адже це суми які я оплачувала 13 вересня. Почекала до кінця місяця думала щось з системою. Але на 1 число мені дорахували 477.37 за овердрафт. Виписки немає карта не діюча.
Як це так можливо. Це жах. Я ж всі гроші сплатила в приват. Ви просто знищуєте людей. Допоможіть благаю.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 17:39
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
VKA91 12 жовтня 2019, 11:34
Я студент, і приват блокує карту вже 3-ій тиждень, бо я маю звітуватись за свої доходи через родичів. Надав інформацію про те що працював і пообіцяли зробити за 5 днів. Пройшов авторизацію я аж через 10 робочих днів фінмоніторингом, але банк особисто тепер перевіряє і вже загало 3 тиждень, заходив до 2-х відділень і менеджери дуже здивовані таким терміном, сказали звертатись до підтримки. Але підтримка окрім шаблонів нічого не відповідає, і це просто жах з ними спілкуватись, просиш одне, відповідають інше, коли попросити інформацію щодо правомірності, то в них взагалі ступор і вони знають лише одну статтю. Нехай менеджери і підтримка розберуться хто з них спеціалісти, бо в результаті окрім оформити карту ніхто нічого не знає. Бо знімати кошти за обслуговування карти вони вміють вчасно, а от послуги надати в останню чергу. Свинське відношення, не маю бажання більше тримати карту цього банку на майбутнє. Сподіваюсь отримати свої кошти все ж, а не просто подарувати «національному». Дуже гідна підтримка молоді.
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2019, 13:10
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями та окремо приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашими спеціалістами у Вас залишився неприємний осад.
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝