Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
sshybyryn 27 жовтня 2019, 14:15
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Всіхсвятська, 8
Являюсь клиентом ПриватБанка более 12 лет, за эти годы не единожды возникали претензии к сервису и политике банка в некоторых вопросах, но терпел, поскольку плюсы в виде хорошей инфраструктуры и удобства некоторых услуг перевешивали, но последние пол года банк демонстрирует наплевательское отношение к своим многолетним клиентам.
Банк позволяет себе в одностороннем порядке снижать кредитный лимит, после любого поступления средств на кредитку, при этом делает это задним числом, т.е. если после внесения средств на карту вы совершаете какие-либо покупки, то спустя несколько дней вы оказываетесь в овердрафте, в размере этих трат!!! Поддержка в чате делает вид что так и должно быть, и отказывается видеть в этих действиях банка причины для жалоб.
Намерен в ближайшее время закрыть в этой сомнительной конторе все счета, включая счета ФОП, и предостерегаю всех от сотрудничества с ПриватБанком, во всяком случае, в том его виде, который мы наблюдаем сейчас.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 14:39
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir Medvedev 27 жовтня 2019, 13:27
Я инвалид 2-й группы по онко заболеваний (миелома) По ходу болезни вы знаете сколько стоит лечение этой болезни жболезни. Было продано все
Авто. Все что было куплено при при прежней власти. И все что
Можно было одолжить у родственников и знакомых.
И тут деньги закончились. Я решил взять кредит в Привате
На сумму 15000 гривен. С чем я успешно справлялся. Не глядя на минимальную пенсию 1542грнКоторое наше государство нам выплачивает.
И тут я очередной раз нахожусь в больнице. Мне звонят и что-то предлагают. При этом рассказывают как это хорошо и выгодно. Вот я дурак и повёлся.
Оказался это был быстрый кредит на 8300 грн. Затем я вышел из больницы был в невменяемом состоянии и мне таким же образом втюхали ещё один быстрый кредит. На4000грн. Чем без поворотной загнали меня в долги о которых мне никто даже не говорили. А
Только рассказали как это хорошо.
Андрей Слюсар 27 жовтня 2019, 12:00
Сервіс, доступність, прозорість, копілка, страховка, депозити, купівля товарів, оплата послуг.
Практично, надійно, швидко та зручно, завдяки приват 24 та айбоксам.
Взагалі супер!
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 12:54
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми дуже раді, що взаємодія з нами було комфортним для Вас, адже ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2019, 14:08
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 27.10.2019).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом даного банку.
Проблема вирішена
Andrey Timoshenko 27 жовтня 2019, 9:03
Налоговая насчитала неуплаченный ЕСВ за ФОП, отправила исполнительной службе, а служба уже банку. В итоге заблокированны все счета, вместе с зарплатной картой. Хотя по конституции — Ст. 43 Конституції України гарантовано, що право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом, а я ее получить не могу.

Хотя предусмотрено сколько можно изымать — Ч.ч.1,2 ст.128 КЗпПУ, при кожній виплаті заробітної плати загальний розмір усіх відрахувань не може перевищувати двадцяти процентів, а у випадках, окремо передбачених законодавством України, — п`ятидесяти процентів заробітної плати, яка належить до виплати працівникові. При відрахуванні з заробітної плати за кількома виконавчими документами за працівником у всякому разі повинно бути збережено п`ятдесят процентів заробітку.

Получается, что ПриватБанк, как государственный банк, сам нарушает Конституцию Украины. Думаю так не должно быть.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 12:00
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не склалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що така процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
0675144945 27 жовтня 2019, 0:59
17.10.2019 г. я совершила покупку в интернет-магазине George. В приложении Приват24 эта операция естественно отразилась с указанием суммы (в английских фунтах) и полным названием магазина. 19.10.2019 в приложении появилось сообщение о списании приблизительно такой же суммы, только в долларах. При этом никакого названия магазина или какой-либо дополнительной информации не было. Баланс при этом не изменился. 25.10.19 история повторяется точь-в-точь, только в этот раз баланс ушел в минус. Сумма приблизительно 2600-2800 грн. Как банк мог повторно списать такую же сумму без подтверждения, и, если денег на счету было не достаточно? Разговоры с операторами ни к чему не привели: один предложил отказаться от покупок в этом интернет-магазине и заблокировать карту, второй — погасить минус по карте, чтоб баланс был нулевым. Никто из них не согласился оформить заявку на возврат денег или как-то решить эту проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 11:54
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
На поточний момент сума зарезервована на карті і очікує підтвердження списання від торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей термін нам не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс Вашої карти. Щоб між банком і клієнтом не було непорозумінь, ми б хотіли описати чому так відбувається на прикладі. У ситуації, що виникла Ви виступаєте платником і на сайті ввели дані для операції. Ми зі свого боку бачимо, що все успішно, Ви підтвердили платіж. Це виглядає так:
Ви приходите в магазин, берете товар і залишаєте гроші на касі. Завтра вже інший касир приходить і бачить, що в касовому апараті є гроші і це має на увазі, що вони залишені за отриману послугу. Вони там лежать 1-3 дні і приходить власник цього магазину, щоб їх забрати. Якщо він не приходить протягом 10 днів, то касир розуміє, що послуга не надана і повертає Вам кошти. Раніше він цього зробити не міг, тому що не бачив, взяли Ви товар і чи прийде за оплатою власник «магазину».
Аналогічно проходить і при оплаті на сайту — Ви берете товар і сума резервується під його оплату, ми чекаємо до 10 днів і якщо за грошима ніхто «не приходить» (торгова точка не вимагає їх списання), банк повертає їх на доступний баланс.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yura07 26 жовтня 2019, 23:29
Маю кредитну карточку «Універсальна», ліміт 50 000.Тобто максимум можу використати 50 тисяч, це логічно.
Дуже часто нею користуюсь.1 жовтні було -40000 грн, до 25 жовтня положив на карточку +39700.Хоть 24 жовтня все звірив, по їхніх данних і остальній платіж оплатив щоб вийти в нуль.Виявилось, що не доплатив.Тут нічого вже не докажу.Нарахували сьогодні проценти.І тут саме цікаве.Так як карточка не погашена, береться весь пільговий період і вважається що його (пільгового періоду) не було.І нараховують проценти за 55 днів користування їхніми грошима(нагадаю, дали мені ліміт 50 тисяч.) В мому випадку за 55 днів потратив 80 тисяч і рахують 3,6%.Тобто, дали мені 50 тисяч, а рахують процент від 80 тисяч.Як таке можливо?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 11:43
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Дозвольте пояснити як відбувається розрахунок відсотків за користування кредитним лімітом.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,6% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду.

Також, хочемо зазначити, що детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці в web Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунок >>'.
З повагою, ПриватБанк.
Olenkza 26 жовтня 2019, 22:14
Здравствуйте!
Не могу снять деньги с карты, лимит указан был 80000 грн в сутки, дало снять только 55 и снятие происходило через каждые три часа.
Потом пришло смс «Відмова. Перевищено ліміт зняття готівки»
И после этого снять деньги не даёт.
Как с этим быть?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 11:33
Добрий день.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Илья Ильин 26 жовтня 2019, 15:55
Відділення за адресою: Харків, пр-т Героїв Харкова, 214/2
26 октября 2019 года. Отделение Приватбанка на пр-те Московском, 214/2, г. Харьков. Проблема — закрытие карточного счета и получение справки. Оператор говорит, что справка о закрытии является платной — 100 грн., и ее выдают в отделении.

Требование о выплате денег за выдачу справке о закрытии карточного счета является незаконным исходя из следующей нормы:

Згідно вимог пункту 149 Постанови Національного банку України «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах» від 12.11.2003 № 492, «Банк закриває рахунок клієнта та видає клієнту довідку про закриття рахунку безкоштовно».

Приносим письменное заявление; поскольку «відповідно до 20.1. Постанови Національного банку України «Про затвердження Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах» від 12.11.2003 № 492 поточні рахунки клієнтів банків закриваються зокрема на підставі заяви клієнта»; Згідно п. 2.1.2.16 Умов та правил надання банківських послуг Приватбанком: «Закриття Картрахунку і повернення залишку грошових коштів з Картрахунку здійснюється за заявою Клієнта за умови погашення овердрафту, відсутності іншої заборгованості та завершення заходів щодо врегулювання спірних транзакцій після закінчення 45-ти календарних днів:
з дати здачі всіх Карток, відкритих до цього рахунку, або закінчення терміну дії Карт;
або з дати подання заяви про закриття Карт (и) Visa Electron або Maestro, випущеної до Картрахунку;
або з дати подачі заяв про втрату кожної з загублених Карт при неможливості здачі до Банку діючих Карт.».

Оператор его не принимает. Вспоминает о том, что можно бесплатно получить справку в Приват24. На вопрос о коллизии между Инструкцией НБУ и требованием 100 грн., показывает сообщение в своей компьютерной системе Приват24 о взимании 100 грн. при выдаче в отделении банка, которое ничем не обосновывается (в правилах самого Приватбанка нет ни слова по поводу 100 грн.). Признается, что ранее эта услуга была бесплатной. Деньги были сохранены благодаря правовой бдительности.

Выводы:

1. Существует правовая коллизия между Инструкцией НБУ и «системой» Приватбанка (другими словами, Приватбанк нагло присваивает средства своих клиентов).

2. Сотрудник банка не принимает письменные заявления (надо было еще настоять о письменном разъяснении взимания 100 грн., чтобы потом обращаться в суд).

3. Сотрудник банка даже не упомянул о возможности и праве бесплатного получения справки, тем самым, играя на руку банку.

Советы: Будьте бдительны. Требуйте правовых оснований для любых действий, связанных с взиманием денег. Требуйте письменного разъяснения подобных действий. Правовые коллизии воспроизводятся благодаря аморальному поведению сотрудников банка.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 17:53
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
gioiaa 25 жовтня 2019, 23:13
Подключили LiqPAy через платформу prom.ua после нескольких сделок магазин заблокировали и сказали что нужно предоставить:
«Просим предоставить следующие документы:
— Договор с дистрибьютором или диллером
— Накладные на поставку товара — необходимы именно эти документы.
(Для подтверждения легальности Вашей деятельности просим предоставить документы:
-сертификат соответствия предлагаемой продукции( брендовых товаров) на сайте, договор поставки, купли — продажи, сертификаты качества и другие документы подтверждающие их подлинность). Как уже писали здесь то процитирую:

»Я ФОП на 2-й группе единого налога, нам не нужны никакие договора. А сертификаты вообще требовать нет никакого права. Согласно законодательства сертификация не обязательна. "
Мало того что дерут за еквайринг «сказочно» так еще и замораживают деньги в пользу их шарашкиной конторы. Чтоб получить СВОИ заработанные деньги нужно идти на поклон. После того как были высланы товарные чеки которые свидетельствовали о покупке товара тупой игнор и фразы автоответчика. Поддержки нет. Вместо нее тупые боты которые вместо знания каких либо законов пользуются своими надуманными.
Не наступайте на те же грабли не пользуйтесь услугами дилетантов!!!
Кому интересно расскажу поподробнее. Не бот и не «заказной».
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 10:38
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Alexly5 25 жовтня 2019, 22:43
Когда жив был отец у него был кредит и зарплатная карта в Приват банке. Когда узнали о его сложной болезни и его состоянии здоровья моя семья заплатила остаток по кредитк и закрыла все его счета за неделю до его смерти. Нотариус подтвердил, что у покойного отца долгов нет и я как единственный наследник вступаю в право наследства через пол года. Спустя 3 года мне пришло письмо с Приват Банка, что я как наследник… которого нет в живых должен банку 7,500грн. И должен уплатить эту сумму и %. Почему сразу не уведомили когда закрывал счёт и кредит отца ещё 3 года назад??? Хотя уведомили, что долги ВСЕ погашены и счет закрываем.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 10:15
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kerik2012ua 25 жовтня 2019, 21:38
Была проблема по оплате штрафа за ПДД
И Ярослав мне помог)
Хоть я и обращался 5 раз!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 8:43
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми дуже раді, що взаємодія з нами було комфортним для Вас, адже ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 жовтня 2019, 19:11
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.10.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
VadymV 25 жовтня 2019, 12:44
Технически не корректная работа техники приватбанка — это не проблема банка, а проблема клиента за которую клиент сам и заплатит. Таким должен быть заголовок.

Снимал наличные в банкомате Приватбанка с карты другого банка. Деньги получил, но вот карту — не судьба, вместо неё были слышны звуки работы механизма картоприемника, а через время вопрос на экране с таймером в 1 минуту — спрашивали моя ли это карта и, если да, то нужно ввести пинкод, затем номер телефона, затем 3 последние цифры номера телефона с которого мне звонили для проверки. Проделал эту процедуру я 2 раза с одним и тем же результатом — клацает картоприемник, но карта не выезжает. Звонок на 3700 результатов не принес — сказали, что якобы зафиксировали обращение. Решил, что дальше пробовать возвращать карту бесполезно, прождал 1 минуту пока тикал таймер с предложением ввести пинкод, т.е. карту банкомат изъял. Далее я решил заблокировать карту через приложение, авторизовался и вижу что 2 раза с меня снялась комиссия за, якобы, предоставление информации про остаток средств в банкомате другого банка — это как раз и были те 2 раза когда я вводил пинкод, номер телефона и цифры номера проверки, чтоб вернуть свою карту.
Далее с меня снимают деньги за выпуск новой карты в замен конфискованной.
Общение с 3700 результата не приносит. Спрашиваю, могут ли мне предоставить список операций, чтоб я доказал, что не смотрел остаток средств а пытался вернуть карту, ответ — извините но технической возможности нет. Спрашиваю, почему я должен платить за перевыпуск карты, которой лишился из-за ошибки банкомата Приватбанка, ответ — извините, но проверить это и вернуть деньги — возможности нет.
Вот так, технические проблемы у Приватбанка но решать их не надо, за них клиент заплатит…
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 14:05
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. На жаль, повернути вилучену карту банкоматом або терміналом можливості немає. Рекомендуємо звернутися в службу підтримки банку-емітента картки для блокування і замовлення перевипуску.
1986sergey 25 жовтня 2019, 10:54
на мой приват24 через украденный у меня телефонный номер оформили мошенники кредитные карты и оплатили через них покупки в Кривом Роге. Доступа к карте в эти сутки я не имел т.к. в связи с кражей номера не мог на неё зайти(заявки на возврат номера подавались в этот день не однократно оператору мобильной связи). Также в полиции завели по факту мошенничества уголовное дело. ПриватБанк не смотря на все документы подтверждающие факт мошенничества не снимает с меня обязанности по процентам и выплате тела кредита. Не кредитных карт, не кредитов я никогда не оформлял. Также в эти же сутки таким же способом мошенники списали средства с карты моей мамы. ПриватБанк никак не помог нам в данной ситуации: не вернули деньги и не разобрались с оформленными незаконно картами, всё это происходило в праздничный день, когда отделения банков были закрыты.
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 11:26
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. При втраті телефону необхідно терміново зв' язатися з банком за будь-яким з каналів і заблокувати свої картки та номер телефону, зв’язатися з мобільним оператором для блокування SIM-картки. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і для розшуку і затримання зловмисників завжди працює спільно з правоохоронними органами, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Більше правил безпеки: https://privatbank.ua/safeness
KsushaKsu48 25 жовтня 2019, 5:41
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 108/1
Так легко и прямо мгновенно раздают пластиковые карты с микро кредитами. Но стоит тебе подписать договор, который в большинстве не читал ни кто у тебя начинаются проблемы.
Я клиент Приват банка 15 лет
2 авто были с досрочным соглашением, система кредитования «Ануитет» но это не повышает ваш рейтинг. Наоборот, на сегодняшний день, к тебе ни какого уважения нет. Пофиг, что пенсионер, что молодой на*** всех.
Коротко:
Оплаты частями или Мгновенные рассрочки.
В
Удобны, но не выгодны. Условия по каждой, нужно перечитывать внимательно. У меня их было много.
Много детей, зима, хочется одеть, обудь платят з.п. не постоянно…
В 2019 Апрель перевыпуск карты Платинум.
Отличается от Голд, суммой ежемесячного платежа за пользование картой, есть персональный Менеджер, пользование некоторыми привелегиями…
Пока перевыпуск карты, если у тебя кредит, необходимо положить все кредитные средства на карту, которая будет перевыпускаться. Что было и сделано
Но какого было мое удивление:
В Сентябре, решила проверить остатки по Мгновенке и Частичной.
Помиотрела:
Остаток платежа 0
Долг — 694 грн.
И так по 3м счетам
Позвонила 3700, дали ответ
— «это сбой системы у вас должна нет, деньги вы не должны, не успели обновиться»
Круто было другое:
Где то 03.10 в 8.20 утра, мне пришло смс инфо, от у меня -17 680грн
Я начала звонить, узнавать, решать и тут за 20 мин. Мне пришло 14 смс, в которых было оповещение о снятии средств. Повторялись этим и платежи…
Корочеговоая, на сегодня ответ таков:
В Апреле 2019 года, в момент перезапуска карты, нр были перенесены Мгновенные рассрочки
Поэтому они снялись сейчас за 6 мес. Сумма, которую нужно срочно внести 21 000 грн, это сумма Овердраят и у вас(типа у меня) буде плохая кредитная история и вас поставят на песню
Прикольно то, что
Курс в Апреле был 28, а в Октябре 24.5 я думаю, что это специально так банк играет из за попадалова на курсе?!
Человек согласен платить частями с сумме в месяц 4000 грн… но сразу 21 000 каа то не предсказуемо
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 10:01
Добрий день.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Julia Kalashnyk 24 жовтня 2019, 21:35
Вчера баланс на счете был положительный, до 1000 гривен. Сегодня внезапно все деньги исчезли со счета, плюс карточка ушла в минус на 1888 гривен. В банке несут какую-то чушь про сбой в системе, глюки и тому подобное. Говорят, что пока деньги вернутся на счёт, неизвестно когда. То есть получается, что вот так просто можно оставить человека без его же денег, на неизвестный срок из-за каких-то непонятных технических поломок?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 9:49
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
Кира Распутина 24 жовтня 2019, 17:29
Добрый день, считаю не правомерными требования банка о предоставлении справки об отсутствии задолженности по есв.Являюсь ФОП 2я группа, наёмных работников нет, ушла в декрет 29.08.19г, пособие по беременности и родам от ФСС начислили 23.10.19г на мой соц.счет, но деньги перевести себе на карту не могу(банком отклоняется платеж)так как банк требует квитанции об уплате ЕСВ за период декретных выплат в размере 1/5 суммы начисленных денежных средств.Считаю это не правомерным так как руководствуясь законом о начислении декретных выплат, справка об отсутствии задолженности по ЕСВ предоставляется в ФСС, и на основании отсутствия задолженности фондом перечисляются денежные средства.Так как, с декретных выплат ЕСВ не уплачивается, банк не законно удерживает мои денежные средства на моем же счёте, не давая ими воспользоваться.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 18:58
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
2XL 24 жовтня 2019, 16:48
Имею по кредитной карте долг в 121 грн. (сто двадцать одна!) в льготном периоде до 25 октября.
Неё смотря на то, что я всегда погашаю весь долг за прошлый месяц 25 числа текущего месяца банк каждый месяц напоминает о долге по почте или в приложении. Спокойно отношусь к этому, всегда нажимаю кнопку подтверждения «спасибо» или «ознакомлен», что бы люди с той стороны не волновались. Так было и в этом месяце. Но сегодня добавились звонки из Днепровского номера с робобабой.
Вариантов у меня два: либо какие то непрофессиональные сотрудники (в голове классификация их, конечно, более точная, но воспитание не позволяет поделиться) запустили неуместный и раздражающий клиентов алгоритм, либо мой долг в 100 грн. делает «погоду» финансовому состояния банка.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 18:41
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте Вам пояснити, чому Ви можете отримувати подібні дзвінки. Справа в тому, що ми робимо все можливе, щоб наші Клієнти обслуговувалися в нашому банку з комфортом, задоволенням та завжди відчували фінансову надійність. Дані сповіщення здійснюються с ціллю нагадування, щоб Ви не відчули матеріальної і надалі моральної шкоди.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
iriska1 24 жовтня 2019, 15:32
Нахожусь в Белоруси, отправила себе перевод в Приват банк с целью получить его в Приват24 и там же положить на депозит. Итог: я не могу его получить онлайн, оказывается есть какие-то мифические лимиты у ВестернЮнион на получение переводов онлайн, и о них нигде ничего не написано, ни на сайте Привата ни на сайте Вестерн Юнион. При звонке в техподдержку ВестерЮнион в Беларуси они очень удивились услышанному и уверили что у них нет никаких лимитов.
Вывод: не связывайтесь с Приватом, я вот уже начинаю жалеть о счете там.
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 17:51
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
35578703 24 жовтня 2019, 13:45
ТОВ «Комплат» заблокували рахунок з початку жовтня взв'язку зі зміною прізвища одного із засновників, підприємство внесло зміни до статуту, внесло всі дані через систему «приват24» ще 17.10.2019р., менеджер банку запевнив, що рахунок буде розблоковано протягом 2 робочих днів, але 21.10.19р. з'ясувалося що потрібно було ще звернутися до відділення банку з новими документами. До банку 21.10 були передані документи, які затребував менеджер, але рахунок до теперішнього часу заблоковано. Кожен день представники банку запевняють що скоро розблокують, та « віз і нині там», На підприємстві несплачена заробітна плата та податки, строк оплати яких минув 21 числа. За 30 років роботи бухгалтером вперше зустрічаю таку «прекрасну» роботу банку!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 16:02
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Згідно з Постановами НБУ № 351/417, які вступили в силу з початку 2017 року, і Законами N 2121-III, N 1702-VII усі банки повинні отримувати і підтримувати в актуальному стані відомості про своїх клієнтів: структуру власності і кінцевих бенефіціарів, фінансову звітність, додаткову інформацію про діяльність підприємства. У разі несвоєчасного отримання цих даних або в разі надання некоректної інформації, банки повинні, в першу чергу, припинити обслуговування таких клієнтів за кредитними програмами, а в подальшому взагалі розглянути доцільність продовження ділових відносин.
Ми написали Вам відповідь по Вашому випадку в приватні повідомлення.
TatianaNyzhnyk 24 жовтня 2019, 13:10
Доброго дня, хочу звернутися до ПриватБанку і загалом до всіх клієнтів цього банку. Я була позичальником у ПриватБанку, станом на сьогодні всі умови договору іпотеки мною виконані повністю, без жодних порушень, тобто кредит виплачений повністю достроково.
Відповідно необхідно вивести з реєстру заставного майна мою нерухомість.
І тут все почалося…
Я звернулася до відділення ПриватБанку із відповідною заявою, та надала на вимогу спеціаліста всі необхідні документи. Результат: заявку анульовано, тому що співробітник банку забув приєднати до заявки сканкопію іпотечного договору.
Добре, я звертаюся повторно 23.07.2019 надаю знов документи, і чекаю довіреності від ДІУ.
23.09.2019 року ( через два місяці) звертаюся до спеціалістів банку в онлайн чаті Приват 24 з метою дізнатися на якій стадії опрацювання знаходиться моя заявка і отримую відповідь, ЧЕКАЙТЕ. ДІУ ще не направила довіреність на банк.
Я не стала чекати і зв'язалася із спеціалістами ДІУ, де мені повідомили, що пакет документів був направлений не на моє дівоче прізвище (на яке оформлено було договір) а на нинішнє. І відповідно вони мене не можуть знайти як позичальника.
Добре, я надала всю необхідну інформацію в ДІУ і нарешті 4 жовтня пакет документів направлено до ПриватБанку м. Дніпро на пані Кравцову Т.М. Хто така пані Кравцова Т.М. жоден спеціаліст банку не знає.
Лише через мою наполегливість і постійні дзвінки, через 13 днів, нарешті спеціалісти знайшли мої документи у банку. Це при тому, що я власноруч прослідкувала через мережу Інтернет день відправлення пакету та отримання. Ну здавалось би нарешті, документи є, залишилося тільки передати нотаріусу.
21 жовтня 2019 року передали, і знову чекати. Скільки чекати, спеціаліст банку не знає, та їм все одно, таких як я звертається безліч.
Прізвище нотаріуса називати заборонено банком, це сміх, жарт?
А відповідь спеціаліста банку « нам заборонено, у нас є така підказка» мене взагалі шокувала.
Тобто банк керується підказками, а не нормативними документами? Всі терміни порушені, відповідальності ніхто не несе, ніхто нічого не знає, чекайте і все. Скільки я ще повинна чекати, чому ПриватБанк так зневажливо і нахабно поводить себе зі своїми клієнтами?
Які механізми впливу можуть бути до співробітників які допускаються помилок, в грубій формі відповідають, і безграмотно пишуть?
Мені ще складніше, то му що я знаходжусь за кордоном, звертатися за номером телефону який зазначений для дзвінків із за кордону немає сенсу, ніхто ні разу не підняв слухавку.
Щодо нотаріуса, всі номери пані Каримової неактивні. Хочу почути відповідь банку на дану ситуацію!!!
Прошу пришвидшення процедури!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 14:39
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝