Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Руслан Рындыч 2 листопада 2019, 20:41
Сколько являюсь клиентом, ни одного замечания не было касательно работы, банк постоянно растет и развивается обслуживание всегда приятное по делу и на высоте, сам являюсь бета-тестером мобильной и компверсий интернетбанкинга приятно что улучшают интерфейс и в лучшую сторону, бывали неотложныжные трудности и вопросы на которые мне отвечали чат операторы и днём и ночью и в раннее и в позднее время оперативно предоставляли информацию по моему вопросу без каких либо лишних вопросов, «четкость и оперативность» это то, чем можно охарактеризовать ПриватБанк, обратная связь электронной почты так же на высоте, очень доволен что являюсь клиентом банка и по сей день, все просто удобно! Касательно услуги копилка все тоже на высоте в любой момент можно снять средства со счета и вывести на карту, много вариаций тарифов по депозитам, заслуженный банк Украины номер 1 это именно про них!
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 11:52
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
odessabezs 2 листопада 2019, 19:07
Имея на счету, на депозите, на приват-вкладе денежные средства
Не могу снять даже 50 гривен ни в кассе, ни в банкомате
Ограничение снятие наличных по карте и счетам
Сказали якобы финмониторинг, принести документы -мы представили документы! приват-банк не признал их!!! хотя это договор-покупки продажи оформленный нотариусом по законодательству Украины!!! теперь мы без денег! ни кто ничего не знает!!! руководитель отделения, ни оператор, ни call -центр!!! приват тупо украл деньги!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 листопада 2019, 11:47
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась не вірна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що Вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, Вам необхідно звернутися у будь-яке відділення ПриватБанку та надати документи, що підтверджують походження коштів які Ви бажаєте отримати.

У своїй діяльності банк, в першу чергу, дотримується діючого законодавства та, згідно з Пунктом 72 розділу V Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 26.06.2015 № 417 (далі — Положення № 417), передбачено обов'язок банку на постійній основі здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів з урахуванням ризик-орієнтованих підходів, які передбачають вжиття банком відповідних заходів у спосіб та обсяги, які забезпечують ефективну мінімізацію таких ризиків залежно від їх рівня (підпункт 31-1 пункту 1 розділу І Положення № 417).

Згідно з вимогами пункту 72 розділу V Положення № 417 банк, з урахуванням ризик — орієнтованих підходів, зобов'язаний здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми.

Ви можете ознайомитись з переліком можливих документів, що підтверджують джерело походження коштів за посиланням https://pb.ua/short?240
З повагою, ПриватБанк.
Павло Мокрієнко 2 листопада 2019, 16:51
На початку року керівник відділення Привату просила мене підключити кредитний ліміт до картки-ключа, що буде діяти як і на звичайній картці. Загалом це зручно і я погодився. В жовтні вирішив скористатися цим лімітом. А першого листопада з мене зписали 0,5% від максимальної! суми кредитного ліміту.
Звісно, сам винен, не прочитав договір, але Приват знову показав себе як шахраї, але будьте уважні і не ведіться на їх вмовляння.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 18:36
Умови використання ліміту на розрахунковому рахунку зручно наведені на сторінці https://privatbank.ua/business/kreditnij-limit-na-raschetnij-schet
Стосовно консультації співробітника, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розібратися в ситуації. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
AlionaL 2 листопада 2019, 14:05
Неделю назад попыталась через терминал пополнить свою банковскую карту. После того как я внесла определенную сумму, терминал глюканул и написал что операция будет проведена позже, и не выдал ни чека, и деньги тоже не зачислил. позвонила на 3700, чтоб вернули деньги. Девушка очень долго составляла заявка, сказала что через три дня деньги вернутся на карту. Прошло три дня, звоню снова на 3700 — никакой заявки оказывается не было, девушка так ничего и не оформила. Пытаюсь оформить новую с новым оператором, который требует ТОЧНОЕ время, когда я вносила купюры в терминал!!! Хотя прошло уже три дня!!! Иду в ближайшее отделение, там более адекватная девушка просит хотя бы приблизительное. Я называю плюс минус 5 минут. Составляют новое заявление, просят перезвонить на 3700 на следующий день, уверяют что деньги вернут. Звоню и ввернули НО не мне, а кому не известно — банковская тайна!!! А по моим заявлениям — отказ!!! На основание того, что деньги возвращены но кому не известно, сказали «іншому клієнту банку»!!! Речь идёт о 8 тыс грн, которые мне нужны были срочно, чтоб погасить долг, по которому уже капает пеня за просрочку! И сейчас сделали очередную заявку, которая будет рассматриваться ОТ 5ти рабочих дней!!! Что за беспредел????????
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 15:26
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
popandos0767 2 листопада 2019, 13:40
Не могу получить кредитный лимит на карту имея и депозит в приват банке и получаю там зарплату. Картой приват банка пользуюсь постоянно и давно. Кредитов и задолженностей никогда не имел. При попытке повысить кредитный лимит получил отказ. При обращении с заявлением к сотруднику получил ответ что у меня якобы стоит какие то ограничения потому что 10 лет назад были проведены какие то мошеннические действия по карте. И сказали для снятия нужно обращаться в суд. Я в свою очередь никаких таких действий не совершал, уголовных и др дел на меня никогда не заводилось. Считаю незаконным постановку меня в чёрный список или ограничить какие то действия. Почему я должен обращаться в суд? Сотрудники банка внятных ответов дать не могут, в кол центре говорят что у них нет больше информации и куда обратиться дополнительно они не говорят, вроде как служба их безопасности больше информации не даёт.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 15:04
Бачимо, що Ви недавно зверталися в банк з даного питання. За результатами перевірки Вам були надані пояснення в телефонному режимі.
Artur Zastavskiy 2 листопада 2019, 11:00
Здравствуйте.
Имею задолженность в ПриватБанке. Проблема заключается в том, что звонят не мне, а моей бывшей супруге. Звонят бывает по 300 раз в день, при этом мне звонят крайне редко. Мы с ней в разводе, не проживаем вместе, и не прописаны вместе. На просьбы и вопросы удалить ее номер из моей учётной записи, получаю отказ. Она уже хочет идти в милицию, это же не 1,2 звонка, это реально по 200-300 в сутки. Хочет и номер менять и не пользоваться этим банком.
Когда ей звонят, даже сказать ничего не могут, она никак со мной не связанна, просто пустые звонки
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 13:08
Добрий день.
Ми запросили в особистому повідомленні номер телефону, щоб детальніше розглянути описаний випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Коробкин 2 листопада 2019, 10:53
Планируется ли «амнистия»(перевод на основной счет) для средств на счету бонус+, средства накапливаются значительно быстрее, чем получается потратить, в Северодонецке магазинов принимающих к оплате бонус+ практически нет, в большей массе это аптеки(за что им отдельная благодарность), решение проблемы это возможность оплаты товаров и услуг в интернет, примите это предложение как рекомендацию, участника голд клуба.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 12:02
Добрий день.
Можливість переказу на основний рахунок не планується.

:(

Pavel879 2 листопада 2019, 8:21
1,11 Заканчивает срок действия копилки, снял 588 грв, остальная сумма осталась на счету, банк списал все начисленные процент, как при досрочном снятии!
Вот с миру по нитке бедному рубашка, так банки и живут забирая проценты!
Ужасный банк и условия ужасные
Будь осторожны с ПриватБанком
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 9:56
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
besha2vox 2 листопада 2019, 2:15
Хотел бы выразить благодарность оператору чата Дарье, за оперативную поддержку в смене номера на заграничный. Теперь я могу использовать свои карты не только для оплаты в магазинах.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 9:55
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ви оцінили роботу співробітника настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Elza07 2 листопада 2019, 2:11
Доброй ночи, Господа!
Открыла карту Голд и начались мои мучения.
О том, что смс на телефон о транзакции приходить не будут не была предупреждена. Решила через приват 24 активировать данную услугу.
И не смогла.зайти в приват 24 не получилось ни с первой, ни с пятой попытки. Правильно вводила код входа и пин, но система отвечает -пин код. не соответствует. При получении карты я захотела сразу же поменять пин код, что и успешно сделала в банке.Подозреваю, что какие то не состыковки со сменой кода.Итог, грядут выходные, и я не могу воспользоваться услугами приват 24.За пользование картой голд снимают ежемесячно 20 грн, и простите не дать такой услуги, как уведомление о транзакции средств клиента-минимум жадность.Вероятно через три положенных месяца карту аннулирую.
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2019, 9:53
Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер 10060,
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в банкоматі, або здійснити покупку з карти, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної карти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
odessabezs 1 листопада 2019, 17:29
Приват банк, не отдает деньги!!! якобы финмониторинг!!! закрыть счет не могу! снять деньги не могу!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 18:02
Добрий вечір!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
nelly1305 1 листопада 2019, 17:10
Відділення за адресою: Київ, вул. Солом'янська, 33
банк не отдает средства по депозиту!!! как приносить к ним деньги — у них вопросов нет, отдельная касса для вип-клиентов, улыбающийся операционист, а как забрать свои деньги — нахальная сотрудиница, которая вообще не сказала, что и как получать надо. Хотите деньги свои забрать?? Так ничего не получится!!! КУда жаловаться, что делать, чтоб вернули мои деньги?? Вклад закрыт, банк пользуется моими деньгами дальше, без начислений %%
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 17:56
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Likkutsmyda 1 листопада 2019, 15:28
Мав кредитну картку, З кредитним лімітом в 5 тис грн, користувався кредиткою, один місяць через певну ситуацію в житті протермінував оплату менше ніж на 7 днів, банк кинув мене в УБКІ. Ну тут все зрозіміло, але менше ніж за 7 днів я закрив кредитну картку зі всіма відсотками, але банк навіть не думав подати в убкі (вже 2 місяць буде) дані про те що кредит закрито, я надалі в банку з відкритим кредитом, пишу в убкі кажуть розібратись з банком, пишу в службу підтримку банку кажуть то все убкі, просто ставлення до клієнтів нульове, а що саме цікавіше, я потрапив у чорний список інших банків і неможливістю мати там кредитний ліміт. Так з Привату сьогодні телефонують і кажуть що мають для мене гарну пропозицію а саме картку голд кредитну з лімітом в 75000 грн. Ось так, нікому не рекомендую цей банк.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 17:05
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Likkutsmyda 5 листопада 2019, 14:40
Проблему вирішили, дякую консультанту ІРИНІ
Dmytro88 1 листопада 2019, 14:28
Давно был открыт счет а Привате, для обслуживания ФЛП. Счетом этим лет восемь не пользуюсь, но банк его не закрывает, так он и висит. Несколько дней назад приходит сообщение от ПБ о том, что согласно постановлению НБУ № 351 / 417 необходимо актуализировать информацию по ФОП.
Думаю ладно, актуализурую. Заполняю анкету на сайте и внизу страницы от банка приписочка, цитата:
«Своїм підписом я приєднуюсь і зобов’язуюсь виконувати умови, викладені в Умовах і Правилах надання банківських послуг, тарифах ПриватБанку – Договорі банківського обслуговування в цілому. Відносини між банком і клієнтом можуть вирішуватися як шляхом підписання окремих договорів або додаткових угод до цього Договору, так і шляхом обміну інформацією/узгодження щодо банківського обслуговування з клієнтом через web-сайт банку (www.pb.ua або інший інтернет-/ЅМЅ-ресурс, зазначений банком). З метою посилення заходів безпеки під час здійснення банківських операцій клієнт/уповноважена особа клієнта дає згоду банку встановити геопозиціонування за номером телефону, що верифіковано як такий, що належить клієнту/уповноваженій особі клієнта, у том числі використовувати отриману інформацію відповідно до Умов і Правил надання банківських послуг банку.»
И без согласия на это нельзя актуализировать анкету. То есть банк заведомо принуждает меня либо дать согласие на отслеживание моего местонахождения по номеру телефона( якобы для безопасности), либо я не могу подтвердить анкету.
Я естественно ничего не подписывал, нут и сразу куча страшилок — прекращение обслуживания и т.д.
Просто нет слов. И самое страшное большинство «люда невнимательного» подпишет. Задумайтесь, может стоит обслуживаться в каком-то нормальном фин.учереждении, где просто актуализуют данные, а продавать душу не нужно будет.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 17:01
Добрий день!
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Дозвольте пояснити, що безпека Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб убезпечити наших Клієнтів. В сьогодення геопозиціонування за номером телефону є необхідним атрибутом для Клієнтів банку. Не тому, що хочемо спричинити Вам незручності, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
З повагою, ПриватБанк.
votslavs123 1 листопада 2019, 13:19
Приватбанком пользуюсь уже около 5-6 лет. В целом очень даже доволен, даже обзавелся в этом году их голд-картами и вернул свой депозит на место. Только вот не нравится ситуация с кредитной линией. При этом долгом сотрудничестве + депозите 700$(без досрочного снятия) + довідка про доходи на 12 тис. грн. в місяць, у меня только 2 тысячи гривен кредитного лимита. Из-за чего пришлось оформить карту другого банка дополнительно, о чем я теперь очень сожалею в виду его нестабильности и плохой продуманности сервисов.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 14:19
Добрий день!
Дякуємо Вам за те, що користуєтесь послугами нашого банку та даєте високу оцінку нашим сервісам.
Стосовно надання ліміту кредитних коштів хочемо відмітити, що на жаль, наразі банк може запропонувати Вам лише той ліміт, який є на картці.
В подальшому розмір кредитного ліміту буде неодмінно переглянуто. На даний момент рекомендуємо продовжувати користуватися як наявним лімітом, так і іншими функціями нашого банку, які дають змогу значно спростити життя та зекономити час на банківські операції.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
olenka72 1 листопада 2019, 12:31
мала нещастя купувати білети в приватбанку через термінал, термінал почав глючити.працівниця банку кілька разів відміняла операцію, в результаті при роздруковці квитків виявилось що не той рейс що потрібно. на моє запитання, що робити?, працівниця сказала звоніть на гарячу лінію і сіла за стіл приймаючи наступних клієнтів...20 хв дзвінок на лінію пояснення як мені повернути квиток… нерви… музика в слухавці..80 грн втрат за повернення… а могла працівник банку просто сказати що є архів квитків і можна квиточок ВІДМІНИТИ… якщо не гроші то хоча б нерви не були б втрачені.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 13:49
Добрий день!
Описаний Вами випадок потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести.
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
neronar 1 листопада 2019, 8:26
Вже до того спустились що в «добровільно примусовому» порядку змушуєте відкривати у вас рахунок!!!
Суть: в м.Ужгород вулиця Капушанська, 92, в візовому центрі після подачі документів дівчата в віконці говорять" підійдіть до ось тієї і в неї замовите «курєрську доставку візи» ти підходиш і дівчина бере твій паспорт і інші документи просить підписатись просить в тебе 200 грн і вже за якихось 30 секунд дає тобі в руки кредитну карту і втає з відкритим рахунком.
Ти їй говориш який рахунок я курєрську доставку прийшов замовити мені не потрібна кредитка. На що вона тобі нажаль тут ми не закриваємо кредитні рахунки а ті 200 грн ми зразу зарахували вам на рахунок і з цією карткою ви зможете оплатити курєра. Підійдіть далі по коридору і там буде курєрська доставка. На всі питання і прохання відповідає що начим не може допомогти а треба йти у відділення банку.
Це якась фантастика кредитки втюхують вже прямо в візових центрах як гарячі пиріжки. У вас що там план якиїсь треба виконати бо надурюванню людей???
Потім ти йдеш у відділення/чекаєш чергу/тратиш свій час і нериви і в кінці тобі скажуть може передумаєте? Може не закривайте рахунок? І після твердої відповіді що хочу закрити зясувалося що банк не надає ніяких писмових підтверджень про закриття рахунк!!! Це що за ідіотизм блін?!? Як сказала працівниця банку або повірьте мені на слово або за 100 грн ми випишемо вам підтвердження!
Ви НАЙГІРШИЙ банк з яким лише можна мати справу. Цирк а не банк і це впарювання кредиток це вже занабто!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 9:51
Добрий ранок!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
amico10 31 жовтня 2019, 19:59
Відділення за адресою: Одеса, бул. Італійський , 6
ПриватБанк вообще охамел. Скинул деньги на карту через терминал. 900грн. Так мало того, что терминал глючил. Так еще и деньги на карту не зашли. В техподдержке говорят, надо ждать сутки. Очень негативное впечатление. Надеюсь, что его скоро прикроют. Буду только рад.
Приватбанк
Відповідь банку
1 листопада 2019, 9:43
Добрий ранок!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та окремо приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у Вас залишився неприємний осад. Рекомендуємо Вам перевірити виписку по картці. У разі виникнення додаткових питань — зверніться, будь ласка, до нас в особистому повідомленні.
Приносимо вибачення за незручності.
З Повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталия Паляруш 31 жовтня 2019, 19:14
29.10.2019 на карту 4731 1856 1520 9985 зарегистрированную на Милову Надежду Ярославовну, была переведена оплата в размере 300 грн. за товар, который продавался через сайт олх. Вместо заявленного товара (куртка) пришла просто тряпка. Конечно же эта дама страницу свою удалила и на телефонные звонки не отвечает. Кстати телефон её 0664459650.
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2019, 19:43
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Sergey1711 31 жовтня 2019, 19:02
В июне-июле 2019 г. приобретал в банке валюту, купюры достоинством $5 $10 $20 в одном и том-же отделении. В других банках валюту не покупал. В октябре возникла необходимость продать купленные доллары. Обратился в то-же отделение где и приобретал. Получил ошеломительный ответ: «Мы не можем принять эти доллары по причине их ветхости и старого образца, их машинка не пропускает». На мой вопрос — зачем вы их продаёте если потом не принимаете? Ответ: «Вы могли их не покупать если они вас не устраивают, идите в Ощадбанк или Альфа-банк». Купюры после покупки хранились в конверте (не в карманах!). Такая ситуация была дважды. В Ощадбанке оба раза продал без проблем.
Приватбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2019, 19:40
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Хочемо зазначити, що через відділення ПриватБанку видаються, як купюри прийняті і перевірені, в рамках своїх можливостей, касиром при проведенні операцій, так і купюри, надані інкасацією в банк, які, в свою чергу, попередньо пройшли додаткову перевірку.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝