Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Tymur 7 листопада 2019, 20:37
Итак моя история.
Будучи находясь за границей, попросил знакомую отправить мне деньги, что она и сделала. Банк на основании чего?.. Блокирует мне полностью карту со всеми средствами… супер правда?)) я пишу в поддержку так мол и так, я за границей, решите как можно скорее, ведь я фактически без средств… В ответ сухой ответ: ждите, от 1 до 3 дней. Вот представьте себе, дорогие читатели, вы за тысячи километров от дома и вам полностью перекрывают «финансовый» кислород. Ни жалоб, ни нарушений, ничего« такого » с моей картой не было. Слава Богу я был с друзьями, которые любезно вошли в мое положение и помогли мне, но кто-то мог бы оказаться без друзей, без денег, в чужой стране… Разблокировали на следующий день к вечеру, по сути почти два дня и это было очень просто: мне позвонили на мобильный за границу,(те ваш мобильный должен быть финансово состоятелен принять звонок), попросили назвать 4 или 5 последних цифр карты и все! 2 ДНЯ!!! ПАНІ і ПАНОВЕ! все скриншоты переписки могу сюда выложить PS: сейчас другая эпопея, заблокировали счет моего ФОПа на выдачу наличных, ну это отдельная хохма, напишу завтра… Всем Добра!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 8 листопада 2019, 9:28
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
В банку працює інтелектуальна система попередження шахрайства, що допомагає виявити та попередити шахрайські операції з картками клієнтів. Ми постійно працюємо над покращенням системи безпеки та проводимо її модернізацію, щоб кошти наших клієнтів були максимально захищеними. З усією повагою до клієнтів, ми не ставимо за мету, створення незручностей.
Щодо питання з рахунком ФОП. Дозвольте зазначити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Як ми бачимо, дане питання вже вирішено.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vipslord 7 листопада 2019, 18:23
Для того, щоб бути гідним громадянином я надсилаю кошти з Payoneer на доларовий ФОП рахунок та оподатковую їх.
Приватбанк хоче, щоб я пішов в тінь.

Вчора 06.11.2019 перевів, як завжди, як останній рік, в 11 раз, на банківський аккаунт з пайонір.
Платежу немає.

Пишу в підтримку? І знаєте що?
Де вони знову взяли Ершов Мікола?! Привіт, криватрансілетерація.
https://picua.org/images/2019/11/07/d5d039d3b5d8c6f7130aeaa3a3d8fbee.png

Платіж висить десь.

Представник приватбанку відповідає, що пайонір змінив щось (транслітерацію англійських букв)?!
https://picua.org/images/2019/11/07/97fea144e616dd6264ae4ee915f4933c.png

Ershov Mikola — це чисто фішка привата. (Замість Yershov Mykola — Єршов Микола)

20 помічників по телефону скидують один на одного.

В чому проблема?!
Як мені отримати мої кошти!?
Як мені оподаткувати кошти!?

Тримаю в курсі, що аккаунт нейм, в пайонері не можна прописати будь-які символи.
https://picua.org/images/2019/11/07/b666b0d8b66fa458cedd91f79edc2541.png

Я впевнений, що це знову облажався приват із своєю секурністю та кривою валідацією користувача.
А якщо я на дружину буду відправляти? Приватбанк також скаже, що ім«я Юля не дорівнює Миколі?
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 19:20
Доброго вечора!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що у переказі замість YERSHOV MYKOLA OLEG чи ERSHOV MIKOLA OLEG було вказано Mykola Yershov, тобто — неповне ПІБ, яке слід вказувати.
Таким чином його було повернуто до компанії Payoneer, після Вашого звернення, що кошти не повернулися, банк зв'язався з компанією та отримав відповідь, що кошти будуть поверненні на Ваш рахунок найближчим часом. Для коректного переказу слід вказувати повне ПІБ (не скорочене):
YERSHOV MYKOLA OLEG
ERSHOV MIKOLA OLEG
Якщо вказати будь-який з цих варіантів при переказі — кошти надійдуть на Ваш рахунок.
З повагою, ПриватБанк.
Ihor Yosyp 7 листопада 2019, 17:47
Відділення за адресою: Львів, вул. Пекарська, 30
За те 3 года, что я имею счет ФОП в Приватбанке (ПБ), мой знакомый банкир С. вырос из руководителя направления по работе с юридическими лицами отделения в руководителя отделения.
На днях по его совету перевел оборотные средства со счета ФОП на КДВ (карту для выплат ФО), с которой загнал их на срочный депозит ФО под 16,5% годовых на 4 месяца, после чего оформил под залог этого депозита кредитную линию ФОП в размере 95 % от суммы залога под 2 % годовых.
В цифрах это выглядит так: сумма заложенного депозита 160000 грн., размер кредитной линии 152000 грн.
Я волен пользоваться или не пользоваться кредитными средствами, но о 160000, размещенных на депозите, я должен забыть на 4 месяца.
И еще: по условиям продукта, кредитная линия закрывается на 5 дней раньше срока окончания депозита, и к этому времени все суммы задолженности по ней (включая проценты, неустойки и т.д.) должны быть погашены.
Преамбула: четко зная, что никакие кредиты меня не интересуют в принципе, банкир заехал с другой стороны: у нас тут очень интересный продукт (наша фишка — аналогов не существует), позволяющий иметь относительно неплохой пассивный доход от разницы между депозитной и кредитными ставками.
Зная, что на следующий день я буду снимать в кассе отделения 80000 грн. наличными, он взял в руки лист бумаги и тут же визуализировал мою оптимизацию исходя из этой конкретной ситуации (скриншот творчества С. по ссылке (https://shr.name/2zD3E). Данный рисунок требует такой аннотации: С. сравнивает депозитные ставки ФО (16,5) и ФОП (14), в активе указывает доход до депозита 160000 в размере 1735 грн/мес по ставке 16,5, а в пассиве — 131 грн./мес за пользование кредитом в размере 80000 по ставке 2, полученных в кассе за счет средств кредитной линии.
С. вызвался помочь оформить необходимый пакет документов на его рабочем компьютера за 15 минут, если я принесу флешку со своей ЭЦП.
Поводов не доверять С. у меня не было, официальная информация о продукте указана на сайте ПБ (https://shr.name/ZthhW и https://shr.name/Zh55D), с которой я бегло ознакомился перед тем, как явился к С. с флешкой.
Хоть и с танцами с бубнами и не в теч. 15 мин., но все произошло так, как расписывал С. — скрепив необходимые документы в своем аккаунте в Папке24 (кто не знает — гуглит) своей ЭЦП, я загнал все оборотные средства в депозит, взял из кредитного лимита 80000 грн., которые тут же снял в кассе и пошел по своим делам.
Поздно вечером зашел в свой Приват24 для бизнеса, открыл вкладку «Угоди», в которой черным по белому было прописано «% ставка:18.50».
И еще: расчетная дата для погашения текущих процентов — 25 число (если не будет погашена хотя бы 1 коп. — ставка увеличится вдвое).
На следующий день зашел в отделение, вызвал С. на перекур и спросил — знал ли он, что 2 % — это не ставка по кредиту, а +2 процентных пункта к депозитной ставке, или просто сам не разобрался в условиях продукта?
С. быстро ответил, что знал. Тогда я достал лист бумаги с его творчеством и попросил показать, где в пассиве значится 18,5, и каким образом сумма процентов по этой ставке от 80000 может составлять 131 грн/мес?
Передавать весь бред, который понес при этом С., не имеет смысла (о готовности компенсировать мои потери от этой схемы при выборе всей или большей суммы кредитной линии за счет своих личных средств, до его жены, которая находится во втором декретном отпуске).
Итак, подведем баланс.
С. на выходе имеет галочки в показателях привлечения депозитов по линии ФО и от продажи кредитных продуктов ФОПам.
Банк в активе имеет надежду, что я, будучи лишенным собственных оборотных средств, попадусь на просрочку, а в пассиве — испорченный имидж и потерянного клиента (как только вся эта история закончится, мой счет ФОП в ПБ будет деактивирован).
Я же имею в пассиве гемор со своевременным погашением процентов по ненужному мне кредиту и отсутствием права распоряжаться собственными оборотными средствами, а в активе — бесценный опыт в виде граблей (никогда нельзя доверять банкиру, даже тому, с которым знаком лично).
Как соотносится аннотация продукта «Кредит под залог депозита по ставке 2%» с требованием ч. 3 ст. 12 Закона №2664-III (https://shr.name/Lo2Kc) — прямой вопрос к регулятору (куда он собственно смотрит)?
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 18:15
Доброго вечора!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Сергей Коваленко 7 листопада 2019, 16:25
Оператор Наталья Гаркуша ответила на все вопросы в чате онлайн. Нахожусь за границей, думал что не смогу решить свою проблему. Чувствовал что она хотела помочь.
Доволен общением и результатом!
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 18:06
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PRodion 7 листопада 2019, 16:11
Снова ходил в отделении по адресу Свободы 24, Шостка, Сумская область. Это уже второй поход в отделении за сегодня. Пошёл туда, потому что девушка из контроля качества позвонила и сказала что вопрос улажен. Сказала, что мне выдадут карточку для выплат без универсальной.

В итоге все три девушки, которые занимаются оформлением новых карт и их непосредственный начальник около получаса доказывали мне что я не прав, что я просто упёрся в принципы, что техническая поддержка некомпетентна, а девушка из контроля качества (которая мне звонила) не знает как устроен банк и процесс выдачи карт… Вот это поворот.

В итоге карточку для выплат никто не выдал. После давления со стороны всех сотрудников отделения, возвращаться туда не охота.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 18:05
Доброго вечора!
Вибачте, будь ласка, за цю прикру ситуацію.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Julia04 7 листопада 2019, 14:03
Обслуживание ужасное, наорали ни за что, нормально не объяснили зачем нужна универсальная карточка к зарплатой просто бред, нужно проверять своих работников.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 15:10
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Apologet 7 листопада 2019, 13:29
Вчера пополнял ч/з приложение Приват24 свой телефон с карты Универсальная 5168*******6663. При осуществлении операции после ввода суммы платежа и выбора средства оплаты (конкретная карта) система указала, что будет удержана комиссия в размере 5 грн. Также эта сумма комиссии указана в квитанции к платежу № 759354567 — см.:
https://drive.google.com/open?id=1DbbLH3ZVl3jS2aqiowylDbm_x_gbAO7l

В реальности же остаток счёта уменьшился на 26,43 грн., что составляет 1%+5грн от суммы платежа.
https://drive.google.com/open?id=1cCOGzumKYsMon0rL7oznNdA0HEEDdW0h

Первичная переписка в чате с приватовцами ожидаемо была бесполезной, мол, тарифы то у нас такие, извините, что, система Вас обманула…

Здесь неважно, какие реальные тарифы в Привате: в момент совершения операции в счёт КРЕДИТНЫХ средств Приват СОВРАЛ, указав, что денег будет списано на 5 грн больше от суммы пополнения. По факту же списано на 26 грн больше. Более того, в квитанции к платежу, как уже выше отметил, тоже указано, что комиссия 5 грн. Цена ошибки Привата = 21 грн. Просьба вернуть!.. (магазины, кстати, выявленную разницу между чеком и ценником возвращают безоговорочно).
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 14:25
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що при поповненні мобільного телефона з використанням кредитних коштів або оплати з карток інших банків, додаткова комісія складає 1% від суми.
Ознайомитись з тарифами за поповнення мобільного Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Atleon 7 листопада 2019, 13:28
31 июля 2019г. через сайт avto.pro я задал вопрос магазину «Искали детали» об актуальности цены радиатора печки BEHR HELLA SERVICE 8FH351311371. Оперативно перезвонил, представившийся работником магазина «Искали детали», Александр Присяжнюк, и пообещал в течении 2 недель данную деталь доставить (номер его телефона 066 3036572. Сказал: так как товар из Польши, то предоплата должна быть 100%. В Viber он скинул номер своей карточки 4731… 7661. Деньги в сумме 3750грн. на указанную карту я перевёл в тот же день (31 июля).
Через 2 недели я позвонил Александру. Получил ответ: машина с товаром на таможне. Созвонимся 27 августа, после праздника (День Независимости Украины) и выходных.
При следующем нашем разговоре Присяжнюк сказал, что мой заказ не выгружен и машина вернулась в Польшу. Деньги он обещал вернуть через 3 дня. В следующий раз сказал, что это не делается быстро. Сроков возврата денег не называл и больше на звонки не отвечал.
Его последние ответы в Viber:
«Гроші віддам вибачайте що мурижу на роботі отримаю віддам кинули з товаром розумію що не ваші проблеми але гроші поверну.»
И в ответ на моё заявление 03 октября 2019г., что через две недели я имею право подавать в суд:
«17 числа гроші переведу»
С тех пор на телефонные звонки он не отвечает и мои сообщения в Viber игнорирует.
Добавил негативный отзыв к уже имеющимся на сайте avto.pro/seller/cto-top-servis/
Аккаунт магазина «Искали детали» на сайте avto.pro по требованиям обманутых уже заблокирован.
Эту информацию вместе с номерами моей и его карт, номерами наших телефонов, ссылкой на негативные отзывы на сайте avto.pro (avto.pro/seller/cto-top-servis/) и ссылкой на этот отзыв и скриншотом моего платежа отсылаю на адреса: help@pb.ua и antifraud@privatbank.ua.
Готовлю/собираю документы для подачи заявления в полицию.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 14:13
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
psv94 7 листопада 2019, 12:36
Не знаю как другие банки, но это уже изрядно надоело. Звонят по поводу долга моего брата. Ок, программа у них так сделана, у них такие правила. Но чем я так провинился?! Звонят и утверждают что именно я должник!
Ребята, вы ведете себя как твари! У меня есть своя карта на этот номер!

Я не могу сбрасывать все незнакомые номера, но и с вами я не хочу говорить! При этом номер должника активен.

Спокойствие. Звонки от представителей банка на все предоставленные клиентом номера телефонов, в том числе и 3 лиц (родственников, знакомых, коллег) будут продолжаться до тех пор, пока просроченная задолженность не будет погашена полностью.

Репутация. О долгах узнают родственники, соседи, коллеги по работе, в том числе и руководители. Это отобразится на деловой репутации заемщика, возникнут проблемы с получением достойной работы не только у самого заемщика, но и его родственников, что ограничит свободу действий.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 13:16
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Ekaterina928 7 листопада 2019, 12:01
Сегодня получила звонок от сотрудника банка. Да. просрочила платеж по карте универсальная. Знаю и помню об этом. Поблагодарила за напоминание. Далее следуют абсолютно некорректные вопросы со стороны сотрудницы банка: « А почему вы не можете заплатить?» « А когда оплатите?» На мой ответ что как только мною будут получены средства на основную карту сразу будут переведены деньги на Универсальную. На что последовал ответ, ну это ж сегодня будет? Говорю нет. Она мне а почему? разве 70 гривен это так много для Вас? О! Так у вас же есть муж! Пусть он вам поможет!
Это что вообще такое???? Где ее учили разговаривать с людьми? Вы ее из лесу взяли? Я 10 раз повторила ей одно и тоже, она мне так и продолжила говорить ну разве 70 гривен это деньги? я просто в шоке. Убирайте таких сотрудников, они действительно позорят организацию!
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 13:10
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
В цьому випадку, співробітник намагався допомогти знайти спосіб вирішення питання для того, щоб уникнути нарахування додаткових комісій та штрафів.
Також, хочемо зазначити, що згідно з діючим договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальним платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
vinester 7 листопада 2019, 11:15
18.09.2019 я, як держатель картки АТ КБ «Приватбанк», у рамках правил МПС та відповідно до п. 1.1.1.80, п. 1.1.1.115, п. 1.1.3.1.2.2 п. 1.1.2.2.15. Умов та Правил надання банківських послуг АТ КБ «ПРИВАТБАНК», подав пакет документів для ініціювання процедури чарджбек по транзакціях, що були проведені раніше на користь шахрайського сайту форекс-сервісу i-want.trade.

20.09.2019 моїм заявам були присвоєні вхідні номери. Але, з того часу, ані id заявок по транзакціям, ані відмов я не отримав. Незважаючи на мої неодноразові звернення, (22.10, 28.10, 30.10 і т.д.), ситуація не змінюється, — відповідальні особи претензійного відділу АТ КБ «Приватбанк» зухвало саботують виконання своїх прямих обов'язків по прийняттю заяв на чарджбек у роботу та ведення претензійної роботи.

Незважаючи на те, що я надав повну та вичерпну інформацію, передбачену правилами МПС, для ініціювання диспуту у межах процедури чарджбек, співробітники Приватбанку вимагають надати пункти договору з шахрайським форекс-сервісом. Але, таких пунктів взагалі не існує, про що я неодноразово повідомляв посадових осіб банку як в усній формі, так і письмово. Так як, інформація, яку вимагають працівники банку, міститься не в пунктах договору, а на головній сторінці форекс-сервісу, на підтвердження чого я надавав скріншоти. Проте, у своєму листі від 30.10.2019 АТ КБ «ПриватБанк» (за підписом спеціаліста із забезпечення бізнес процесів Департаменту «Вхідна кореспонденція» ГО Семененко В.В. (вик. Кудєнцова О.Г.), продовжує наполягати на наданні інформації, яку надати неможливо в принципі.

Зі свідчень членів ГО «ЦЕНТР ПРОТИДІЇ ФІНАНСОВИМ ЗЛОВЖИВАННЯМ», мені, як члену вищезазначеного ГО, достеменно відомо, що претензійна робота по опротестуванню транзакцій на користь сервісу i-want.trade ведеться як Приватбанком, так і іншими українськими банками. Крім того, я знаю про наявність успішних повернень коштів шляхом чарджбеку (наприклад, 1004511, 1004522, статус яких можна перевірити на сайті: https://privatbank.ua/refund).

Таким чином, я вважаю, що працівники АТ КБ «ПриватБанк» своїми умисними діями, які виразилися у навмисному саботуванні прийняття моїх заяв в роботу та ведення претензійної роботи, можуть завдати мені значної матеріальної шкоди. Такі дії можна кваліфікувати або як службову недбалість, або взагалі як змову зі шахрайницьким угрупуванням, що орудує під вивіскою i-want.trade.

Прошу вважати вищезазначену інформацію офіційним зверненням. У випадку, якщо з даним дописом будуть знайомитись представники правоохоронних органів України, прошу надати юридичну оцінку діям співробітників АТ КБ «Приватбанк» та при виявленні ознак злочину(ів) почати кримінальне переслідування винних осіб. Всю наявну в мене інформацію та докази порушень можу надати на вимогу правоохоронців по першій вимозі.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 15:01
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Хочемо зазначити, що на даний час банк очіку від Вас підтвердження, про що Вас було повідомлено співробітниками банку.
Також, Вам була надана офіційна відповідь банку.
З повагою, ПриватБанк.
PRodion 7 листопада 2019, 10:40
Только что был в отделении по адресу Свободы 24, Шостка, Сумская область. Специалист банка Наталья Мурзова отказалась выдавать карту для выплат без универсальной карты. То есть, меня вынуждают сделать карту, которая мне абсолютно не нужна. Это уже 2 отделение и 3 специалист, который навязывает мне универсальную карту. При этом 2 специалиста технической поддержки сказали, что универсальную карту делать необязательно.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 12:00
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
081217Tima 7 листопада 2019, 10:29
В наше время трудно кому верить… начитавшись отзывов что приват банк последнее время многих огорчает, уже не надеялась что мне вернуться деньги которые взял терминал и не зачислил их на карту. Но на третий день около двух ночи произошло чудо пришла смс что деньги вернулись. Конечно это очень меня обрадовало, но хочу сказать одно. Мы не должны от такого страдать, люди рассчитывают на что то когда пользуются терминалами.Постарайтесь что бы деньги возвращались в тот же день, и не будет
плохих отзывов о банке.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 11:57
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук!
Ми раді, що Ваше питання було успішно вирішене.
Також, ми візьмемо до уваги Ваше зауваження і будемо робити все для того, щоб наші клієнти в подальшому з такими ситуаціями не стикалися.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерий Цуканов 6 листопада 2019, 23:37
Услугами банка пользуюсь много лет, может я счастливчик, но проблем с банком не имел. Не понятна волна поднимаемая в интернете о Привате.
Единственно чем не доволен это процент по кредитам, и цена услуг банка, в остальном достаточно стабильный и надежный в Украине банк. Лучшего пока в Украине я не встречал, пробовал пользоваться 8-ю банками (как частными, так и госбанками), но не устроили их услуги.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 9:56
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Дар'ї.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, який заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 18:40
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
081217Tima 6 листопада 2019, 22:44
4. 11. 2019 терминал взял деньги и потух. Деньги на карту не зашли. Уже 3 дня одни обесчания, хотя все так хвалят что в тот же день должны были ещё вернуть. У меня вопрос сколько ещё вот так на простых людях будете наживаться? Зачем говорить то чего не делаете? Я очень разочарована. Камеры ставят для чего? Как это ждите ответа что за бред? Разве что через суд пробовать что то выбить.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2019, 9:52
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Okvas 6 листопада 2019, 13:49
В основном доволен роботой банка, пользуюсь картой «универсальная», адекватные комиссии, удобные платежи, редко бывают технические неудобства в использовании, но за день максимум два все решается. Недавно была проблема пополнял через терминал, деньги закинул и пропал свет, соответственно деньги забрало, но не начислели на карточку. Позвонил по этой проблеме, 14:34 приняли заявку, 16:00 деньги уже были зачислены. Достаточно быстро, так как могли до 14 дней это тянуть. Разные бывают ситуации, но пока только положительный опыт.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 14:48
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AIMA 6 листопада 2019, 13:01
Мошенник, карта 5168 7573 3113 5188 Шевченко Денис. мобильный номер 0502199436. Продавец получил предоплату за товар на сайте OLX и товар не отправил.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 13:07
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які роблять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яку необхідну допомогу. У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в міліцію, так як стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ViktoriaPl 6 листопада 2019, 12:57
Пользуюсь услугами банка уже не первый год, все платежи по кредитам плачу своевременно. Благодаря этому была хорошая сумма оплаты частями. Решила воспользоваться при покупке. Обнаружила, что банк убрал услугу полностью и отказал в смене лимита. Консультант ничего не объяснил и отправил искать проблему на сайте Украинского Бюро Кредитных Историй… У меня она хорошая я знаю это и без проверки, но решила посмотреть. С историей все в порядке. Так проблема и не решилась.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 13:06
Банк в індивідуальному порядку приймає рішення про можливість надання та розмір ліміту за послугою. При цьому враховуються сотні факторів, котрі впливають на прийняття рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись послугами та продуктами банку, так як це може вплинути на суму ліміту в майбутньому.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PrivatKidali 6 листопада 2019, 11:45
На фоп карту открыли кредит без моего ведома. Так как карта фоп для бизнеса, я попал на проценты ( зверские), используя кредитные деньги ( у меня были нарте свои деньги, но каким-то образом я делал переводы именно кредитных денег, ето выяснилось в конце рабочего дня когда проверял счета через компьютер). Банк последние пару лет ведёт себя как гопник, обманывая клиентов и не предоставляет тот перечень услуг который заявленный. Плюс у них нету кешбека. Но самый верх конченности, ето выдача кредитов без оповещения как на личные карты так и на фоп карты. В службе поддержки работают некомпетентные молодые люди, помощи от них 0, но тут нечему удивляться если банк кидает своих клиентов на деньги. Моя оценка — 0, обманщики и кидалы приват
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 12:56
Якщо на рахунку або карті є особисті кошти і відкритий кредитний ліміт, то будь-які списання спочатку йдуть за рахунок особистих коштів, а, у разі, якщо особистих грошей вже не вистачає — йде списання з кредитних коштів.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, наявність/відсутність заборгованості завжди доступні в Приват24.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 19:34
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
chdchd 6 листопада 2019, 11:14
БУДЬТЕ ОСТОРОЖНЫ!!! Ни при каких условиях не включайте прием денег через эту систему пока не прошли активацию компании. Если по какой-то причине в активации будет отказано ТО СРЕДСТВА ПРОСТО ЗАВИСНУТ В СИСТЕМЕ без возможности их вывести. Поддержка у них весьма слабая — менеджеры не понимают что делать в таких ситуациях. Попадете в долгий капкан. Все удобно в системе, но этот момент напрочь испоортил все впечатление о сервисе — в начале все просто — но проблемы огромные когда вы хотите получить ваши деньги на счет или карту.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2019, 12:06
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Вочевидь, наші співробітники просто не змогли правильно і зрозуміло донести Вам інформацію. Дозвольте пояснити: у разі, якщо магазин не буде активований, платежі, які не були зараховані, будуть автоматично повенуті через 30 днів.
Власник магазину також завжди може звернутися в нашу підтримку для уточнення інформації щодо активації магазину, або скасування не зарахованих платежів.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 листопада 2019, 19:33
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.11.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.3 45.3
USD 40.8 41.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝