Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NeliaDvorak75 7 березня 2020, 0:10
Коли я зверталась до приват банк мене завжди приємно зустрічали повідомляли про нові можливості показували та розказували як правильно користуватись. Допомагали поповнити карту через вестер юніор я надзвичайно задоволена цим банком
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2020, 8:49
Доброго ранку!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок. Завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 березня 2020, 15:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.03.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Валерий Сандулович 6 березня 2020, 22:45
Доброго дня! Читаю відгуки і дивуюсь, чому банк повертає кошти своїм клієнтам вибірково? Декілька днів тому я звернувся до банку з проханням скасувати транзакцію, яка була проведена 23 січня і вже сьогодні отримав повідомлення від банку, що у рамках правил платіжних систем платіж не може бути повернений??? Яким же чином повертають платежі іншим? Переказ я робив з картки Приватбанку і по чарджбеку мені повинні повернути ці кошти від шахраїв.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 7 березня 2020, 8:48
Доброго ранку!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. На жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити даний платіж.
З повагою, ПриватБанк.
Сегодня снимала деньги.Банкомат деньги не выдал.Пришла смс что деньги сняты.Верните мои деньги.Это уже не первый раз.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 20:02
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі операції.
Проблема вирішена
andole 6 березня 2020, 13:28
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Перечисляя деньги с расщетного щета Укрсиббанка случайно не изменил имя получателя в итоге с моего расщетного щета даньги списались продавцу не пришли в течении какого времени мне вернут неправильно сделаный платеж. Платіж було зроблано від 02.03.2020р. №0010 з розрахункового рахунку ФГ «Оланол» (код 23899374) невірно вказаний отримувач коштів (ТОВ НВА «ЗЕМЛЕРОБЕЦЬ») розрахунковий рахнок було вказано вірно, станом на 06.03.2020 кошти не повернулись ні на мій рахунок ні на рахунок отримувача. Допоможіть вирішити дану проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 14:49
Добрий день!
Звернулися до приватних повідомлень для перевірки ситуації.
Потрібні додаткові дані за переказом для його пошуку та надання інформації
Будемо вдячні за зворотній зв'язок
Имир Дерби 6 березня 2020, 12:23
Я Обратился в Службу БЕЗОПАСНОСТИ — Приват Банка.Написал заявление, описал все по времени. Не прошло и 15 минут как мне позвонили из службы безопасности приват банка и сообщили радостную новость: деньги 1600 гр нашлись и их зачислили на мою карту!!! Я честно был в шоке!!! Так быстро и оперативно, не работает не один банк!!! Спасибо огромное службе и всем сотрудникам за такую качественную и отлаженную работу!!! Просто мы простые смертные, многого не знаем и сразу начинаем паниковать!!! А оказалось все просто завис терминал, сбой связи… ЕСЛИ кто-то попадет в такую не понятку не волнуйтесь а делайте как я и все будет окей!!! Еще раз БОЛЬШОЕ СПАСИБО СБУ ЗА ПРОДЕЛАННУЮ РАБОТУ!!! С Уважение ваш клиент; Имир Дерби…
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 12:46
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
kharkov1983 6 березня 2020, 10:51
Мне и брату позвонили с какого то банка кредитор и сказал передать информацию соседу которого они так же как и нас назвали по имени отчеству. При вопросе откуда телефон, он *** решил схитрить, самый умный оказался, сказал дал сосед, для которого инфу просят передать, я точно за нею что сосед не знает моего и брата номера. Мой номер на котрый звонили зафиксирован только в приват банке и адрес который он назвал тоже там же зафиксирован. Так что пора брать за *** Приватбанк
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 11:32
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають таким ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Не варто забувати, що вказуючи свій номер на сторонніх сайтах, месенджерах і інших відкритих ресурсах інформацію про нього можуть отримати треті особи.
nikol99 6 березня 2020, 9:39
Було відкрито виконавче провадження приватним нотаріусом(не законно) почали розбиратись, адвокат, суд.І тут виявилось що моїх два зарплатні рахунки заблокованно.Звернення в банк нічого не дали, банк відмовився надавати інформацію в зв'язку з чим заблокованні.Довелося з адвокатом відправляти 2 офіційних запити.Також направленно листа до приватного виконавця.Виконавець надіслав відповідь що:,, Відповідно до ч.3 ст 52
закону України про виконавче провадження не підлягають арешту кошти із спеціальним режимом використання, звернення на які заборонено законом.Обов'язок банку повернути постанову без прийняття якщо рахунок має спеціальний режим використання.,, Водночас надійшла відповідь з банку:,, Отримавши зазначений документ про арешт коштів, банк був забов'язани прийняття його до виконання та накласти арешт, БЕЗ АНАЛІЗУ ПРАВОМІРНОСТІ НАКЛАДАННЯ АРЕШТУ НА КОШТИ. Тепер питання як банк міг грубо порушити закон України і заблокувати зарплатні рахунки!?
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 10:07
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
svetlana752bel 5 березня 2020, 23:40
Банк перевёл мои карты на не существующего человека и не хочет разбираться.Вместо этого требует справку, что я и не существующий человек одно лицо.В ответ на мои запросы везде блокируют. На золотую универсальную карту, на ко оной долгов нет, где гарантия, что сотрудники банка кредита не наберут? К тому же, за обслуживание карты каждый месяц снимают 20 грн.Так вгонятв долги, на читают проценты и… вдруг обнаружат свою ошибку и предъявят мне счёт с ку, ей долгов… не говорю уже о том, что копилку тоже не отдают, а перевели на того же не существующего человека
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 9:43
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Ваше звернення було раніше детально розглянуто та надана відповідь, що для підтвердження зазначеної Вами інформації до банку потрібно надати довідку з податкової.
На жаль, без неї на рівні банку неможливо визначити, що вказаний Вами ІПН належить Вам.
Просимо Вас повідомити нам в приватних повідомленнях, якщо Ви отримали довідку, щоб ми могли допомогти Вам в вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rostww 5 березня 2020, 19:59
Очень приятная девушка, все по человечески объяснила и разъяснила, побольше бы таких сотрудников у вас было… жаль что забыл как именно представилась, но уверен она поймет что речь идёт о ней, спасибо ещё раз
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 20:14
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ви оцінили роботу нашого співробітника настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 березня 2020, 18:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
kofftun4eva 5 березня 2020, 12:44
Дякую за одну з найкращіх служб підтримки та за якісне програмне забезпечення.
Ваш постійний бізнес клієнт з 2013 року.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 13:30
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ви оцінили нашу роботу настільки високо.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Roman Kozhushko 5 березня 2020, 7:20
Перший раз у своєму житті зіштовхнувся з інтернет махінаціями при купівлі будівельних товарів на Оlx, попросили переказати 30 відсотків передплати що я й зробив, через добу обіцяли привезуть, на наступний день коли я набравїх сказали що вже відгрузили і везуть, і це був останні контакт, більше ніхто ніразу на контакт не вийшов.
Перше моє звернення було у поліцію, заяву прийняли сказали що таких багато і ймовірності зясувати не багато, при умові що я пересилав кошти клієнту Приватбанка, дав номер карти ПІБ отримувача.
І тут я догадався зателефонувати на 3700 служба підтримки ПРИВАТУ і для себе вияснив що вони майже боги, не минуло і10 годин, як все було зясовано і кошти повернуто мені на карту.
Дякую Всім працівникам ПРИВАТУ, за надзвичайно відповідальне ставлення до проблем своїх клієнтів, дякую, дякую і ще раз дякую, особливо цій милі дівчині яка прийняла моє звернення і на кінець дня повідомила) що МИ все зясували і коши через кілька годин будуть увас на карті.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 11:18
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання успішно вирішено.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jokets 4 березня 2020, 22:38
Мне вот интересно читая отзывы об ситуации по списанию и понимаю- кроме писать что попало, читать люди не умеют. Стадом иначе не назвать. Надеюсь они отсеются и уйдут в другие банки там ныть не мешая работать самому приватбанку.

— Сам клиент более чем достаточно лет, что бы понять насколько удобный и простой в обслуживание банк для обычного клиента. Главное научится читать, чего наши люди в школе не учились
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 11:30
Дякуємо за розуміння ситуації!
Раді, що Ви оцінили переваги та зручність нашого сервісу!
Будемо робити все можливе, щоб і надалі співпраця з нами у Вас залишала лише позитивні емоції!
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 березня 2020, 9:55
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.03.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
2020Irina 4 березня 2020, 22:26
Что происходит с эти банком в последнее время? Я клиент банка более 10 лет, все было нормально, но вот 1марта 2020года на своей з/п карте я обнаружила -349грн, хотя у меня был баланс 150, никаких денежных операций не было, позвонив сотруднику сказали, что за сутки все исправят и вернут все на место.Но кормят завтраками уже оператору не дозваниваюсь, поставили автоответчик и приносят извинения, с дня на день разберемся… скоро з/п, и что мне в другой банк переводится, дарить 500грн, я не собираюсь, мне даром их не дают, вот так в моих глазах этот банк стал одним из хужих, не советую его.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 11:01
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом. Дозвольте повідомити, що по Вашій картці було здійснено подвійне списання коштів іншим банком. Помилково списані кошти централізовано повернуті на рахунки. Ви можете перевірити інформацію по виписці в особистому кабінеті Приват24. Приносимо вибачення за можливі незручності.
Якщо у Вас є невирішенні питання — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
VitalyL 4 березня 2020, 22:14
Раньше это был самый лучший банк, лояльный к клиентам, с самым нужным умением — быстро и качественно решать все возникающие вопросы. Настолько всё было замечательно, что и вовсе не подумал бы никогда пользоваться услугами других банков.
Последние 2-3 года наблюдаю планомерную деградацию по всем ранее выигрышным пунктам относительно других банков. Постоянные сбои системы; онлайн консультации — какой-то совершенно бесполезный отряд мальчикой с дублированием информации такого же бесполезного чат-бота; глюченые терминалы и банкоматы, которые по 10+ минут могут карточку не отдавать просто потому что зависли; мутное и сложное в использовании мобильное приложение. Приложение пережило капитальную переделку, причём это была принудительная бета-версия с большими проблемами в работоспособности, часть полезной информации просто была выкинута, часть так глубоко спрятана, что без помощи консультантов не возможно найти.
Доверие к банку и уверенность в сохранности и безопасности своего депозита пропала.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 11:31
Добрий день!
Шкода, що у Вас склалося таке враження. Нам дуже важлива думка Клієнтів, які обслуговуються в нашому банку. За результатами перевірки діалогів бачимо, що Вам надавалась коректна інформація. Якщо у Вас є невирішенні питання — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
0958525102 4 березня 2020, 21:57
03.03.2020 р. мало місце подвійного списання сум за товари, придбані в «Епіцентрі» 27.02.2020 р. Причому як з корпоративної картки-ключа, так з особистої «Універсальної» (загальна сума більше 7 тис. грн.). У мене декілька питань:
1.Чому «ПРИВАТБАНК» публічно не виступить із заявою про дану ситуацію ( тим паче масові випадки) і не припинить «годувати» своїх клієнтів обіцянками?;
2. Чому я маю так довго чекати кошти та ще витрачати свій час на дзвінки?
3. Якщо завтра до 9.00 год, як обіцяли оператори (втретє перенесли терміни) не будуть повернуті кошти, ми, як юридична особа, змушені будемо замислитися про зміну фінансової установи. Ви б довірили свої кошти тим, хто не відповідає за свої слова та вчинки?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:39
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом. Дозвольте повідомити, що по Вашій картці було здійснено подвійне списання коштів іншим банком. Помилково списані кошти централізовано повернуті на рахунки. Ви можете перевірити інформацію по виписці в особистому кабінеті Приват24. Приносимо вибачення за можливі незручності.
Проблема вирішена
dmitriy12123 4 березня 2020, 20:55
Некоректно повторно списані суми 02.03.2020 з карток деяких клієнтів по платежам через сторонні сервіси від 27.02.2020.
Очікуйте, будь ласка, повернення другої списаної суми. — текст от привата, только решить проблему они обещали позавчера до утра, потом до обеда, потом 3го числа, потом 4го числа утром, потом до обеда 4го, потом до 18-00. А по факту — списали со счета больше 8 тысяч ссылаясь на сторонние источники. Возникает вопрос! Каким образом сторонний источник без ведома и подтверждения клиента ( кстати у каждого клиента клиента сторонний источник якобы отличается, так как судя по отзывам случаи многочисленные!) может проводить списания с карт клиентов банка?! Тут возникает вопрос! Либо банк никак не защищает своих клиентов, либо же в любой момент может их обворовать!
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:18
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом. Помилково списані кошти централізовано повернуті на рахунки. Перевірити інформацію можна по виписці в особистому кабінеті Приват24. Приносимо вибачення за можливі незручності.
Проблема вирішена
Ярослав Сенько 4 березня 2020, 20:46
Зашёл в приложение приват24, смотрю у меня на балансе минус -998грн. Звоню в поддержку выяснить ситуацию оказалось что 27.02.2020 было двойное списание с моей карты из-за чего карта ушла в минус.
Лимит оплаты в интернете стоит 0, карту не терял не кому не давал.
Самое интересное что карта для выплат «зарплатная» не КРЕДИТКА это важно.
Каждый день кормят обещаниями что второе списание вернётся.
Мне это надоело так как на балансе минус. Тем более скоро прийдёт зарплата, почему я должен часть своей зарплаты отдавать за ошибки приват банка?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:17
Нам шкода, що Ви зіткнулися з таким неприємним інцидентом. Дозвольте повідомити, що по Вашій картці було здійснено подвійне списання коштів іншим банком. Помилково списані кошти централізовано повернуті на рахунки. Ви можете перевірити інформацію по виписці в особистому кабінеті Приват24. Приносимо вибачення за можливі незручності.
NataliVinnica 4 березня 2020, 18:53
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Соборна, 59
Кол центр это не колекторы но то как они работают это ужас!!! Мой первый споживчий кредит в Привате! Приват банк сотрудничает с некими организациями под названием колл центр им же они передают информацию о клиентах НО колл центр это независимая организация и в большинстве случаев люди там работают НЕ официально никакого отношения к банку они не имеют они всего лишь получают прибыл за работу и то не официально… как люди из колл центра могут воспользоваться вашими ЛИЧНЫМИ данными никто за это не несет ответственности!!! у меня кредит споживчий ( фос мажер с работой соответственно предполагалась задолженность ) пришла в банк прошу организуйте тех паузу или каникулы по кредиту потому как форс мажер в работе знаю что будет задержка — ОТКАЗАЛИ… за то на числить штраф за просрочку это они УМЕЮТ ПОМНЯТ ЗНАЮТ… обидно… с 2004 года работаю с этим банком исключительно своими деньгами а как пришлось дело кредиту выскочило очень много нехороших нюансов в первую очередь беспокоит факт использования личных данных в колл центрах люди никто нигде не числятся а в руках клон дайк ))) а вы удивляетесь что с карточек деньги пропадают! кол центр и не понятные люди владеют личной информацией в подробностях — УЖАС! я уж молчу как они позволяют себе разговаривать с клиентом с просрочкой… как бандиты с переулка!
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:03
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Банк не користується послугами сторонніх call-центрів.
Що стосується боргу, він нарахований коректно і підлягає сплаті.
Проблема вирішена
IrynaLev 4 березня 2020, 17:03
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 4
сегодня перечислила деньги через терминал приватбанка — денег не дошли до получателя. оплата была наличкой. как быть?
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 18:02
Добрий вечір!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Alinafedonyuk 4 березня 2020, 15:51
Сколько пользуюсь услугами банка Приват, никогда не была разочарована, пожалуй не смотря на некоторые плохие отзывы, я таки скажу: это очень хороший банк, и обслуживание тоже самое хорошее! Так что не задумывайтесь, Приват самый надежный!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 16:25
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.75 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝