×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Принудительные операции
Ми б не хотіли, щоб між Вами та Банком були непорозуміння. Дозвольте зауважити, Ваша картка «Універсальна» переведена на пільгові умови обслуговування, а саме: зупинено нарахування відсотків, пені та штрафів на суму заборгованості.
Але пільгове обслуговування не звільняє Вас від погашення тіла кредиту.
Тому з Вашої картки були списані кошти в рахунок погашення простроченої заборгованості по тілу кредиту.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (27)
Незаконные действия
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації.
Коментарі (1)
Отличные ребята !!! )
все объяснили за 5 мин. Мне как программисту очень помогли! Спасибо!!!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Перевод с 28.12 по 3.01
Дозвольте зазначити, що міжбанківські перекази здійснюються згідно з регламентом, який становить від 1 до 3 операційних днів. Бачимо Ваші звернення в нашу службу підтримки і хочемо повідомити, що Вам надали коректну консультацію стосовно Вашого питання.
Рекомендуємо проводити операції, враховуючи встановлені регламенти.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Скрытие комиссионных
Ситуация следующая:
При переводе в мобильном приложении отображается одна комиссия (0.5%) а при проведении платежа с карточки «Универсальна Голд» списывается ещо одна (3%) — о чем пользователь не предупреждён.
Обратился в их онлайн чат, начали мне говорит что меня предупреждало, доказал им что нет (предоставил скриншоти), тогда извинились за «неудобства» и сказали что пользуйтесь Веб версией, я назвал эти неудобства — намеренным введением клиента в заблуждение и попросил оформить жалобу — в ответ получил что на комиссии они жалобы не принимают!!..
Потом я решил проверить платёж в Веб версии — и оказывается что почти везде эту комиссию не видно — её просто не показывают, её видно только в выписке, и это и в старом интерфейсе и в новом.
На фоне этого опять обратился в поддержку предоставив скриншоти и попросил оформить жалобу уже на это обстоятельство и со скрипом вроде оформили — по словам поддержки…
Но номера жалобы у них нет и не могут они его дать, сам банк меня об состоянии жалобы уведомлять не будет…
В результате потерял 400 грн на комиссионных и 2 часа своего времени.
Клиент банка более 10 лет…
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Комісії у вільному доступі є на нашому сайті — https://privatbank.ua/ в меню «Платежі», де обравши потрібний тип платежу Ви можете побачити комісію за його проведення. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (19)
Найгірший банк України
Шахраї, знімають кошти з карт клієнтів приватбанку БЕЗ ПРОБЛЕМ!!! В той час коли сам власник карти, мусить підтвердити КОЖНИЙ свій платіж.
Можу сказати лиш одне, я знаю два НАЙГІРШИХ банка України, це ПРИВАТБАНК і А-БАНК.
І я чомусь не здивований що вони партнери…
Нам шкода, якщо наше піклування про безпеку Ваших коштів завдало незручності. Сподіваємося на Ваше розуміння в необхідності забезпечення зберження коштів наших клієнтів та проведення ряду операцій, що допомогають це зробити.
Ми постійно працюємо над вдосконаленням системи безпеки, що дозволяє нам говорити про високий рівень захищеності персональних даних та коштів наших клієнтів. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших персональних даних, однак ви також повинні дбати про їхню безпеку. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Якщо у Вас є невирішені питання, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
СКАРГА
Безпека коштів та персональних даних клієнтів є одним із наших приорітетів. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших персональних даних, однак ви також повинні дбати про їхню безпеку. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (10)
Который раз прошу прекратить безобразие!
Вы что там совсем обнаглели?
Як Ви вірно зазначили, переведення певної операції в розстрочку є лише пропозицією банку, від якої можна легко відмовитись.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (47)
Не пришли деньги на карту (пополнение через терминал ПБ) уже более 3-ёх суток!!!!
Как можно получить свои 7000????? Сколько можно праздновать, ребята!? Все уже работают с 2.01.2020, вы не можете соизволить человеку деньги перевести!!!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити успішність відправки платежу.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Накануне моего юбилея неожиданно сняли остаток с кредитки
Что же, господа, доживите до моего юбилея, может тогда поймете, как воспринимаются ваши подобные действия?
Вывод для себя я уже сделала, для Вас он тоже может быть неожиданным!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів на картку ПриватБанку також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдиний фактор, на підставі якого банк приймає остаточне рішення про суму ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (17)
Банкомат не зачислил деньги на счёт. Воровство денег ПриватБанк
В разі, якщо від клієнта надходить сигнал, про технічну складність при операції, то банком ініціюється перевірка для подальшого вирішення ситуації. Ми не можемо надати Вам інформацію по даній операції, так як бачимо, що мова йде про картку іншого клієнта. Будемо раді допомогти, якщо клієнт власник картки звернеться до нас в особистому повідомленні або в підтримку на нашому сайті pb.ua, де ми з задоволенням зможемо надати йому відповідь та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (21)
Обман колл центра
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (15)
Клієнт - банк
Хочемо звернути Вашу увагу, що про перехід на реквізити в форматі IBAN НБУ попередив влітку 2019р. Разом з тим, ПриватБанк також попередив клієнтів про це, опублікувавши новину на нашому сайті — https://privatbank.ua/news/2019/7/30/990
Рекомендуємо слідкувати за новинами на сайті банку, щоб бути в курсі новин та в подальшому уникнути незручних ситуацій в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Великолепная работы сервиса поддержки.
1. Поменять номер на заграничный для доступа.
2. Получить доступ к аккаунту.
3. Закрыть карты.
4. Открыть новую.
Терпеливо, последовательно, аккуратно и эффективно.
Приват банк — преобразился!
Просто восхищен качеством работы!
Дякуємо за хорошу оцінку нашої роботи. Ми робимо все, щоб ставати краще та допомогти подолати будь-які перепони, котрі можуть виникнути у Вас на шляху в банківському обслуговуванні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Гос. банк, всем на все плевать
3700 — бесполезный сервис
онлайн — чат — просто ужас. Сидишь ждешь по пол часа — час, что бы не получить никакого вразумительного ответа
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та детальніше розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Плохая поддержка
Я все таки дозвонилась в колл центр банка, вопрос, где и как забрать деньги с депозита, мне сказали, вы можете забрать деньги в кассе 2,3,4 января в любом отделении, но при этом не предупреждают, что денег в кассе нет и при условии, что вы можете не заказывать наличку до определенной суммы, приходится звонить и заказывать, а это снова ожидание. И если у тебя критическая ситуация, никого не волнует, заберёшь ты деньги или нет.
Больше никогда не буду и не хочу пользоваться услугами Приват Банка, ситуация не приятная, обслуживание =0! И не нужно писать о ваших извинениях, они мне ничем не помогу.
Для зручності наших клієнтів ми розмістили на сайті банку мапу з відділеннями (https://privatbank.ua/map), де також вказаний графік їх роботи та можна переглянути наявність каси або спеціаліста з обслуговування клієнтів натиснувши на «розширений пошук». Це дозволить Вам в майбутньому не витрачити час на звернення в підтримку для отримання інформації по таким питанням.
Ми звернулись до Вас у особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити коректність наданої Вам інформації при зверненні в підтримку та за необхідності провести роботу в цьому напрямі.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
ПриватБанк не возвращает средства
03.12.2019 ПриватБанк заблокировал счета нашей компании — юр.лица. Официальное письмо пришло дней через 10, причина — «неприйнятно високий ризик». Причин, понятно, никаких не указано.
11.12.19 наш директор пришла в отделение по адресу г.Киев, ул.Маршала Тимошенко, 13-А и написала заявление на перевод остатков на наш счет в др.банке. Проходит неделя — ничего (((
18.12.19 я еду в отделение, чтобы взять копию нашего заявления с отметкой банка о его регистрации. Копию дают, дают номер, проходит еще неделя — ничего (((
23.12.19 я списываюсь в он-лайн чате с Приватом и мне отвечают, что заявка зарегистрирована почему-то 18.12!!! Выясняю причину — оказалось, что заявку нач.отделения забыла отдать в работу. Я заявляю жалобу на эти действия (скорее бездействия). Вечером мне отзванивается ПриватБанк, извиняется за сложившуюся ситуацию, говорят, что провели внутр.расследование и обещают ускорить перевод денег, с надеждой, что мы их получим до конца недели (т.е., до 29.12), хотя по их каким-то внутр. положениям на это у них 30 раб.дней!!!
Проходит 29.12, нов.год, сегодня 02.01.2020 и я списываюсь в он-лайн чате снова с Приватом, чтобы узнать ситуацию.
И что Вы думаете мне отвечают?!!! Вот цитата:
«у зв'язку з тим, що співробітником банку було прикріплено заяву неправильно, Вам необхідно знову звернутись до відділення банку»!!!
Уточняю, действительно — нужно снова прийти, написать новую заяву и снова ждать 30 раб. дней!!! Как это называется?
При чём здесь наша компания, если сотрудник Привата ошибся???
Код нашей компании 35093607
Счет открывался в отд.Приватбанка по адресу: г. Киев, ул.Марш.Тимошенко, 13-А, нач. отделения Спориш М.И.
Перепрошуємо за завдані незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
ПриватБанк
Дякуємо за Ваш відгук та розуміння! Високий рівень захищеності коштів клієнтів є одним із наших приоритетів. Ми постійно вдосконалюємось, щоб Ваше обслуговування в банку було максимально комфортним.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
без предупреждения оставляют без денег на кредитке
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на Вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Щоб наступного разу Ваш кредитний ліміт був збільшений, для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Дізнатися баланс картки Ви можете завжди у Вашому особистому кабінеті Приват24 в меню «Мої рахунки»
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Задерживает деньги
Но вот 2 последних Новых года — это капец. Средства по платежам прошедшим с 30 декабря по 2 января- заходят на счет 3 января.
С какой радости, банк упадет мои деньги на 3-5 дней, оставляя меня без МОИХ денег на Новый год?? Ссылаются на внутренний распорядок банка!!! Без предупреждения!!! Я бы не принимала платежи через терминал, зная такой «распорядок». Начинают выдумывать, что в эти дни НацБанк не работает!!! Так он и на Пасху не работает, и на День Нещависимости тоже. Но в эти дни деньги заходят!!! Вытирают о клиентов ноги!!! От терминала отказалась, счет у них тоже закрываю.
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Бачимо, що Ви вже зверталися в нашу службу підтримки. Дозвольте повідомити, що наші спеціалісти Вам надали коректну консультацію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)