Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Надежда Тимошенко 29 січня 2020, 7:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Оноре де Бальзака, 16/36
Муж застрохавал всю нашу семью (4 человека): страхование здоровья и защита на кождый день.
Платим страховку уже второй год. За это время три случая страховых и все были оплачены. Никаких отказов и проблем с выплатами. Спасибо большое.
Первый случай — у меня аппендицит, после подачи документов выплата была произведена через 4 календарных дня (попали на выходные).
Второй случай — Муж сломал палец перед Новым годом и через месяц сын сломал ногу.
Все было оплачено.
Мы очень довольны.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 10:33
Дякуємо Вам за відгук!
Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Страхування від нещасного випадку так популярне саме тому, що ніхто не знає, що станеться з ним в наступну хвилину. Однак в наших силах компенсувати можливі трагічні наслідки. Зробити це ми можемо самостійно, за допомогою страхування від нещасних випадків. Таким чином, цей вид страхування забезпечує матеріальний захист у період тимчасової непрацездатності в результаті нещасного випадку.
Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину.
Проблема вирішена
051968zxcvb 28 січня 2020, 21:47
24 .01. 2020.в 11.25. Я здала виручку в касу відділення банку Козятин2.Гоші на розрахунковий рахунок не поступили на сьогоднішній день, в цей же день я перезвонила на горячу лінію банку, де мені повідомили що до кінця дня гроші поступлять на мій рахунок.25.01.2020. Я знову позвонила на горячу лінію банку, подала заявку про те що кошти так і не поступили на мій рахунок №26220679. Працівники банку пообіцяли що кошти зарахуються на протязі доби.Звонила 27 .01. 2020.пояснили що заявка обробляеться до 28.01.2020.Зонила 28.01.2020.в банк, де пояснили що моя заявка обробляеться до 31.01.2020 року.Мене в край не влаштовуе робота Приватбанку.ПРОШУ Вас повернути мені кошти.Вимушена перейти для проведення банківський операцій в інший банк. З повагою до вас Фурман АІ.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 11:37
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
HelenaPr 28 січня 2020, 21:35
По качеству обслуживания в Приватбанке. Славутич, пр. Дружбы народов, 11а. Из последнего.
Почитала предыдущие записи — о хамстве сотрудников Приватбанка уже легенды ходят. Я добавлю.

Перед Новым годом, 25 декабря 2019 г., получала бумагу для терминала, установленного на торговой точке.
Во-первых, удивил лимит — три рулончика на два месяца. У нас операций немного, плюс отчетность при закрытии дня — рулон в неделю в среднем уходит. Но ...«я не могу дать больше». Ну ладно. Проблемы у банка.

Во-вторых, прождав, пока специалист обслуживает клиента минут двадцать,
я успела только произнести несколько слов, она просто ВСТАЛА и УШЛА, не сказав ни слова.
Прождав еще тридцать пять минут, я с удивлением узнала, что она обслуживает другого клиента в другом кабинете. Необычное отношение к клиенту.
Такое обслуживание вынудило поставить перед руководством вопрос
о переходе в другой банк. Вопрос был решен положительно.
И вот сегодня, 28 января 2020 г., я пошла с утра сдать терминал.
Я звонила на 3700 чтобы оформить заявку на отключение терминала, но там мне предложили просто отнести его в ближайшее отделение.
Что я, собственно, и сделала, напросившись на грубость и хамское отношение.
Просидев опять сорок минут в ожидании услышала предложение зайти позже, будет все готово.
Зашла в четыре часа — ничего не готово, потому что «я здесь не в игрушки играю, а обслуживаю клиентов», зайдите завтра.
Я тоже клиент, и мне непонятно, почему меня пинают по два раза в день.
Я настояла на оформлении сдачи терминала « прямо сейчас, я подожду», на что мне было предложено подождать в коридоре, и «не надо сидеть у меня над душой».
Тоже вот как то непонятно, ни в одном банке со мной так не обращались. Процедура заняла 10 минут.
При попытке выяснить причину такого обращения, с удивлением услышала, что, оказывается, у нас какая-то
взаимная нелюбовь, непонятно почему.

Честно предупредила, что не поленюсь и напишу отзыв о работе отделения.
На что услышала, уже даже без удивления, что « зря, зря, мы живем в одном городе, вы к нам еще придете».
Теперь не знаю, как это воспринимать — как угрозу?
В общем, я рада, что распрощалась с Приватбанком.
Осталась только личная кредитка, но после таких слов на прощание, наверное, надо расставаться и с ней.
Обслуживала меня начальник отделения Матющенко Светлана Анатольевна.

Что я хочу? Да, в общем-то, ничего, можете ей хоть премию за это выдать.
Просто, чтоб Вы знали, не каждый клиент будет терпеть хамское отношение к себе.
Со мной так нельзя.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 10:58
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо роботу зі співробітником по даному випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації. За результатом додатково Вас повідомимо. Вибачте нас, будь ласка, за незручності, що виникли.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igjrtimchuk 28 січня 2020, 21:35
З моєї карти 28.01.20 було знято 370грн.
Знаючи те що ніхто з моїх рідних не знімав гроші з моєї карточки через приват 24 також знаючи те що я не знімав цих коштів я прийшов до висновку що його взламали. Я вимагаю повернути кошти я знаю що сума незначна проте для мене це досить велика сума. Саме тому я хоче щоб ПриватБанк розібрався в цій справі і виплатив вкрадені в мене кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 10:55
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
79Oleg 28 січня 2020, 21:27
Відділення за адресою: Київ, вул. Євгена Харченка, 29-А
На моє звернення для переоформлення картки в відділення банку працівниця зажадала зфотографувати сторінки мого паспорту на камеру планшету. Я запропонував не фотогрфувати, а можу принести ксерокопії в ч/б. На ксерокопіях вказати що копії надано в Приватбанк. Мені було відмовлено. Також телефонував на гарячу лінію з цією пропозицією і там повідомили що такі правила в їх Хоч у договорі я не побачив таких умов. Була пропозиція моя що фотографуйте, але на тлі паспорта має бути папірець з написом «копія надана в Приватбанк». І тут відмова.
Як же з захистом персональних даних ваших клієнтів?
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2020, 8:56
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а так само збереження паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з Вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допоможе нам обслужити Вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, Вам достатньо буде назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
Lubomir30 28 січня 2020, 18:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Кос-Анатольського, 2
Сьогодні відвідував відділення Приват Банку, у м.Львів, вул.вулиця Кос-Анатольського 2, для фізичних осіб, мене обслуговувала консультант Оксана.Дуже дякую за ефективну та якісну роботу.Бажаю карєрного та професійного розвитку.Передайте що вона молодець)))
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 18:44
Добрий вечір!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Оксани.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Anzhela1990 28 січня 2020, 17:11
Я ніколи нікому не буду радити ПриватБанк, як надійний банк, котрий буде на стороні своїх клієнтів.
В мене взагалі ситуація, з якою далі я буду іти і в СМІ.
ПриватБанк поступає незаконно, вони всіляко хочуть стягнути гроші, кожна людина, яка працює каже своє, таке враження, що вони працюють не в одній установі, а в різних. Мова про карту Універсальна.
Коли просила допомоги, в відділенні сказали, добре, і незважаючи на те, що вже був позов до суду (про який я не знала).По карті універсальна дівчина сказала оплатити 15.08.19р 5100грн і питання буде вирішено., Хоча тіло кредиту складало 4000. Я оплатила.Судове засідання пройшло 10 вересня, в якому суд задовольнив позов частково, де заборонив стягнення пенні і штрафу.
На засіданні мене не було (не знала), але ніхто із представників банку не представив суду квитанцію про сплату в розмірі 5100грн.
Суд постановив, що позов задовольнити частково, і заборонив стягнення пенні і штрафу. І рішенням було оплатити 6614грн 69коп.
Коли я згодом отримала рішення суду, я пішла до відділення, де попросила, враховувати 5100 до цієї суми, писали лист на головне відділення, але відповідь була, що гроші я внесла самостійно по своїй волі, і вони погасили штраф, хоча не мали права.
Потім я зверталася до Приватбанку, але вони стояли на своєму.
Кожного дня дзвонили представники банку різних відділів і з кредитної заборгованості, з фінансового контролю, з служби безпеки, з відділу реструктуризації та інших. Всі вони намагалися стягнути кошти, крім тих, що вказав суд.
По рішенню суду, по виконавчому провадженню, я все таки заплатила 6614грн.
Але мало того, що Приват не зняв арешт з моїх карток, вони дзвонять усім моїм родичам, просять про сплату, знову таки, називають різні суми. Якщо не влаштовує рішення суду чи виконання провадження, то подавайте апеляцію і будемо розглядати цю справу, але ж це не вигідно Приватбанку, бо кошти на ці рухи будуть затратні. Мало того, вони ще кажуть, що ці штрафи, вони мають право стягувати, незалежно на судове рішення.
Звісно і довідку про відсутність заборгованості вони не видають.
На форумах у соцмережах я буду шукати ошуканих людей і разом ми будемо протистояти
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 19:08
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату розгляду Вам зателефонує наш співробітник.
З повагою, ПриватБанк.
Mr280480kmj 28 січня 2020, 17:09
Обратилась в отделение банка с нотариальной доверенностью для заказа карты на мое имя согласно доверенности. Однако сотрудник банка отказала мне в ее оформлении, ссылаясь что программа требует паспорт и инн доверителя!!! Что за новый закон у Приватбанка? Якобы требуется обновление паспортных данных!!! На каком основании? Все паспортные данные прописаны в доверенности. При мне имелся оригинал нотариально заверенный и мои документы.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 18:30
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
380959595959 28 січня 2020, 14:54
Переоформили карту спустя долгого ожидания в очереди, ну это ладно, сотрудник грубоват как по мне когда задавала вопросы недовольно перебивала и говорила что все после оформления. Далее пополнила на немаленькую сумму деньги и как было сказано идите и пользуйтесь картой. И тут то все началось. Невозможно пользоваться своими только что положенными так как оказалось карта заблокирована.Ладно. Обратилась в банк сказали данные они внесли в течении 24 часов все нормально будет придет мс. И что? сама позвонила по истечению этого времени говорят обратитесь в банк. Ну вы серьезно? опять очередь и скажут ожидайте. Перезвонила еще раз другой оператор сказал что через приват 24 решите проблему но ждать еще 24 часа. И тут уже нервы на взводе сумма не маленькая и нужна была именно в тот день для этого и оформлялась карта. В общем испорчены нервы, настроение, деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 16:34
Добрий день!
Ми дуже засмучені тим, що виникла така ситуація. Дозвольте пояснити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Звертаємо Вашу увагу на те, що банк самостійно ініціює збір документів віддалено в web Приват24, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт у Вас з'являється сповіщення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням. В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
Ваше питання було детально проаналізовано та вирішене нашими спеціалістами. Наразі Ви можете користуватися Вашою карткою. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України. Якщо у Вас залишилися додаткові запитання — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Kateryna0608 28 січня 2020, 14:09
23.01.2020 року я намагалась поповнити свою карту ПУМБ через термінал Приватбанку, користувалась сервісом «Поповнити карту іншого банку» та вставляла карту в картоприймач.

Термінал ідентифікував мої дані, після цього я внесла 7300 гривень.

Після внесення останньої купюри термінал видав надпис «Платіж буде оброблено пізніше» та викинув мене на сторінку внесення коштів (нібито я нічого і не вносила).

Я відразу зателефонувала по номеру 3700, щоб запитати що мені робити. Оператор сказав вийти з операції, назвати йому номер терміналу і кошти мені будуть повернуті. По інформації оператора, обробка скарги мала відбутись від 24 год до 14 днів.

Проте, о 20.00 того ж дня мені в додатку Приват24 прийшло повідомлення, що в моїй заявці відмовлено, підстав для повернення коштів не має. Я почала уточнювати і виявилось, що за ці дві години від часу подачі моєї скарги вже була нібито проведена інкасація, кошти перераховані та різниці не виявлено.

Як на мене, це дуже підозріло, що за 2 години, ще й ввечорі встигли це все зробити. У найближчому відділені мені також підтвердили, що на підрахунок коштів треба декілька днів.

В подальшому, я подавала ще 3 онлайн заявки, щоб все-таки віднайти кошти. У відповідь мені дуже швидко надходили повідомлення, що підстав для повернення не має, при цьому не пояснюючи куди ділись кошти. Оператори грублять та натякають, що це я намагаюсь витягнути з банку кошти.

Таким чином, кошти в термінал внесені, проте банк чомусь не бачить ані моєї операції в системі, ані авторизації картки. Ще більш дивно, що інкасація була нібито проведена протягом двох годин після вилучення коштів та банк встиг кошти перерахувати та проаналізувати.

Вирішувати цю ситуацію Банк до цього часу не хоче! Будьте обережні, ваші гроші можуть таким же чинум вилучити!

Якщо питання буде вирішено за допомогою Банку, я готова в продовження цьому коментаря про це чесно написати, проте наразі жодного належного реагування не маю.
Приватбанк
Відповідь банку
28 січня 2020, 16:09
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Kateryna0608 29 січня 2020, 12:00
Хочу повідомити, що питання моє було вчора вирішено. Гроші повернули, працівники банку вибачались за незручності та неправильно надану мені інформацію щодо інкасації. Як і обіцяла, пишу цей відзив відразу після вирішення питання. 
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vasilii1975 27 січня 2020, 17:53
два месяца назад меня оштрафовали гаишники на 50гр.за то что ехал без шлема.Штраф уплатил на следующий день но квитанцию не сдал в полицию(так как не знал что ее надо туда сдавать).Через два месяца пришла смс что мою картку (кредитную) в приват банке наложен арест.После визита в исполнительную службу арест был снят.Но кредитный лимит остался на нолю.Посылал запрос но кредит мне так и не востановили(на картке было 13тысяч их просто заморозили).пришлось закрыть картку.Вот так из-за 50 гривен штрафа могут закрыть счет на картке.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 18:24
Добрий вечір!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Рішення про надання кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому, банк враховує сотні факторів, що впливають на кінцевий результат та можливу суму ліміту. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись продуктами банку, це може вплинути на позицію банку в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Merlin1 27 січня 2020, 17:48
Пользуюсь Приват Банком больше 10 лет, не было просрочек, сейчас была просрочка 3 тыс гривен, внесла 1500 тыс, банк вдруг стал требовать полной суммы возврата 10 тыс гривен одним платежем, точнее «колл- центр», с проблемными клиентами. Некий Лукьненко). И Грозится коллекторами.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 18:21
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Fuzbol 27 січня 2020, 17:00
Дурдом, я не можу отримати копію квитанції про сплату адмінштрафу бо я, як сказали в відділенні не був на той час власником карти банку. Проводив оплату через касу відділення, онлайн консультант на мої питання надає відповіді типу — Якщо Ви проводили через Приват24, якщо ви авторизувалися як клієнт то ....і т.д… Коли я вже в повишеному так би мовити тоні написав — Ви що сліпі яку ситуацію я Вам описую, при чому тут якби да каби??? — відповіді від консультанта перестали надходити взвгвлі. Короче відповіді надають аби відчепився. В іншх банках таких проблем чомусь немає. І що в результаті цього приходиться сплатити вже оплачений штраф ще в 3-х кратному розмірі їм побарабану. Щей наша доблесна реформована та ближча до народу (точніше до його кармана) поліція направляє листи в виконавчу через півроку не перевіривши оплату, яка зроблена мною відповідно до законодавства — в 10-дений термін від видачі постанови. Через що я і не беріг оригінал квитанції як зіницю ока. Задовбало вже!!!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 17:28
Добрий день!
Питання передано в роботу профільним фахівцям. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Gurol 27 січня 2020, 16:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 46-А
24,01 пополнял свою карту в терминале приват банка платёж заблокировали написали позвоните 3700, позвонил сказали нужно пойти в отделение и заблокировали приложение
Я пошёл в отделение там девушка любезно перевыпустили карту из-за чего я теперь не могу получить свои деньги
Эти деньги были на оплату кредита за который уже выросли проценты, кто будет платить за эти проценты в итоге?
Сегодня позвонил опять мне сказали мы сделали заявку ждите 2 дня
Сколько можно завтраками кормить?
Это не серьезно
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 17:36
Добрий день
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
AlinaDembytska 27 січня 2020, 15:19
20.01.2020 о 22:03 годині я здійснила покупку на сайті George на суму 48.55 GPB. Гроші зняло. На другий день у додатку приват24 бій баланс став від‘ємним, на що в онлайн-чаті мені відповіли що я здійснила покупку і тепер маю поповнити карту на суму цього мінуса! В виписці появилось ще одне списання на суму 48.55 GPB тільки о 00:00 20.01.2022. Тобто за одну покупку зняло гроші 2 рази. Я написала магзину на що отримала відповідь, що перше сума не списана а лише заблокована і автоматично повернеться на рахунок протягом 5 робочих днів. Чекаю вже тиждень і гроші мені так і не повернулись. В онлайн-чаті сказали що зформована заявка на повернення коштів і чекати до 120 днів! І це ще не факт що скарга буде вирішена в мою користь!
По моїй карті вже неодноразово було подвійне списання але гроші без проблем автоматично повертались на рахунок( без ніякого сповіщення). А тут ось така неприємна ситуація! Я неприємно здивована цим!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 16:46
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалось негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що списання коштів ініціюється не банком. Списання проводиться за запитом торгової точки. Дозвольте зазначити, що в даній ситуації кошти по одному з двох платежів знаходяться в резерві. Це означає, що вони автоматично повертаються назад на доступний баланс картки на 11й день після проведення операції, за умови відсутності запиту на списання від торгової точки.
Нами було детально проаналізовано Ваше звернення в підтримку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Так як заявка на повернення коштів була створена по вже списаній сумі, тому було озвучено регламент до 120 днів. В даному випадку, якщо перша сума повернеться з резерву автоматично, запит на повернення коштів буде оброблено з відмовою, так як це вже не буде подвійним зняттям.
З повагою, ПриватБанк.
Grosbery 27 січня 2020, 14:57
Я кліент Приватбанку як ФОП. В додатку проблем не має. Служба підтримки завжди відповідає кваліфіковано. На данний момент ще не було жодного разу коли питання б не вирішили. Так часом треба почекати, але завжди питання вирішується.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 15:29
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
denIvas 27 січня 2020, 14:37
Банк при накладенні арешту на мій рахунок не звірив достовірність данних, які надала виконавча служба, згідно закого банк не може накласти арешт на рахунок, якщо дані надані виконавчим листом відрізняються від данних клієнта (номер та серія паспорту, а також приписка). Банк повинен був відхилити запит, вказавши причину, що дані надані виконавчим листом не збігаються з данними клієнта. А не писати мені, що я повинен піти і відкоригувати дані. Як можна відкоригувати дані коли рішення суду по іншим данними вже було винесено? Кого цікавить більш детально можу надати скріншоти спілкування з операторами. І саме цікаве, що коли я зсилаюсь на це, що дані не збігають і якщо дані не збігаються банк не мав права накладати арешт на рахунок і внаслідок чого я вимагаю зняття арешту, мені пишуть то йдіть дані відкоригуйте. А коли я попросив пред'явити мені у відділенні лист, для ознайомлення то взагалі не відповідають!
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 17:39
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
В своїй діяльності банк керується виключно діючим законодавством та вимогами НБУ. Ми розуміємо Вашу незадоволеність ситуацією та хочемо зазначити, що банк не має на меті створювати незручності але при цьому не може ігнорувати запит від виконавчої служби. Банк може зняти обмеження при надходженні відповідного листа від виконавчої служби про зняття арешту. Щодо надання копії листа, то хочемо зазначити, що виконавча служба зазвичай направляє копію листа клієнту для ознайомлення.
З повагою, ПриватБанк.
Alexandr Lysenko 27 січня 2020, 14:06
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лісовий, 14-А
В зале работает только один оператор. Второй на безсрочном обеде. В отделении всегда очереди. Неприятно даже думать о посещении этого отделения заранее зная, что в любом случае придется потратить уйму времени.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 15:05
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ropuh 27 січня 2020, 12:51
Відділення за адресою: Вінниця, пл. Привокзальна, 1
5375414104519649 не кидайте сюда денег. Светлана О. — мошенница продает любые товары в ОЛХ. Я ей скинул 150 грн за доставку и она сразу удаляет чат. Не ведитесь на это. Заяву накатал и в Монобанк иду разбираться. Друг сказал, что ей счет заблокирует. Надеюсь полиция ее накажет.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 14:19
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам очікувати результату від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Буква Ґ 27 січня 2020, 12:46
Самая главная из них, что там считают что программисты-Web(бгггг) умнее себя обычного пользователя. К сожалению это заблуждение. Интерфейс дергается как вошь на гребешке, чтобы найти что-то нужно неральное количество кликов, а чтобы проплатить по реквизитам которых не скормили примату в базу так это из жанра фантастики
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 27 січня 2020, 14:01
Добрий день!
Зручність в обслуговуванні та користуванні нашим сервісом є одним із приоритетів. Ми активно працюємо над оновленим Приват24 web версії та мобільним додатком. Активно збираємо фідбек від клієнтів та орієнтуємось на нього при подальшій розробці, адже ми це робимо для Вас. У разі, якщо Ви вже спробували оновлений додаток, ми будемо вдячні, якщо Ви опишете детальніше Ваші зауваження і побажання в додатку. Для цього достатньо натиснути «палець вгору» в правому верхньому кутку стартової сторінки додатка.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝