Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
KatyaPletyanaya 5 лютого 2020, 17:20
Добрый день! Вчера пользовалась картой физ.лица, все было хорошо. Потом вечером хотела сделать оплату за товар на карту ФОП, и все транзакция не прошла. Ну я попробовала несколько раз и больше не стала. И сегодня я опять хотела сделать оплату на другую карту, и все нес могла. Позвонила в приват 3700 они спросили или прошла я индификацию. Хотя я клиент около 6 лет, и потом выяснилось что меня заблокировали и разорвали со мной договор. Как с физ и с юр лицом! Без объяснений! Скажите пожалуйста это вообще нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 18:02
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємних дій відповідно до законодавства України.
Відповідно до частини сьомої статті 9 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення „Банк має право вимагати, а клієнт (представник клієнта) зобов'язаний надати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта, а також для виконання Банком інших вимог законодавства України. У випадку ненадання документів або відомостей необхідних для актуалізації даних щодо ідентифікації та вивчення клієнта, Банк змушений відмовитися від подальшого здійснення фінансових операцій на заснований ії статті 10 зазначеного Закону і статті 64 Закону України “Про банки і банківську діяльність».
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MixaMixa 5 лютого 2020, 13:47
Менял карту универсальную, так как вышел срок действия, сказал девушке что кредитный лимит не нужен на что она ответила на усмотрение банка могут открыть, прихожу домой смотрю баланс 5000, я подумал зачем и решил поискать как убрать этот кредитный лимит до 0, но убрать оказывается нельзя, позвонил в поддержку на что мне ответили что данная операция производится раз в сутки, так как вам её подключили сегодня отменить вы её сможете завтра, (*** если я её не подключал) хотелось бы глянуть на хитрую *** которая придумывает такие условия, просто загоняют людей в долги и их не интересует Ваше мнение нужны ли Вам кредитные деньги или нет.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 16:40
Добрий день!
Вам, як лояльному і сумлінному клієнту, Банк встановив кредитний ліміт. Хочемо зазначити, що ліміт доступний далеко не всім клієнтам.
Ви можете прибрати ліміт по своєму бажанню в будь-який час. Та разом з тим перед прийняттям остаточного рішення, ми рекомендуємо оцінити спочатку його переваги.
У житті бувають різні обставини і завжди непогано мати якийсь фінансовий запас, який просто буде. У Вас буде ліміт на картці і коли він не використовується, то це не тягне за собою жодних витрат для Вас, проте Ви завжди знаєте, що є кошти про запас. Не варто забувати і про те, що наявність ліміту надає Вам можливість користуватися послугою Оплата частинами. Це дуже зручно, Ви в будь-який час зможете придбати необхідні Вам речі, при цьому розбивши на частини платежі.
У разі ж, якщо Ви все зважили і прийняли остаточне рішення, то знизити ліміт можна всього лише в пару кліків. Для цього Вам достатньо пройти за посиланням: http://limit.pb.ua, або звернувшись в нашу службу підтримки.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ausvik 5 лютого 2020, 12:37
Добрый день!
Вчера 04.02.20 г без моего ведома были списаны средства с моей карты Привата сначала пробные 25 грн. Потом 1655 грн. Списала сервис «МЕГОГО. НЕТ» якобы за информационные услуги за год, без моего согласия.
Позвонив в службу поддержки банка, мне сообщили, что МЕГОГО сервис, если когда либо получал доступ к карте, может списывать деньги без подтверждения банка. Поднял историю — действительно 23 марта 2017 года я подключал пробный сервис (за месяц) за акционную 1 гривну. Сервис не понравился. в итоге я им не пользовался. Банк посоветовал обратится к МЕГОГО. МЕГОГО утвердждает что я сам подключил годовую подписку. Вопрос к банку: 1. как можно работать с аферистами, которые в одностороннем порядке списывают деньги с счетов клиентов? 2. Как можно вернуть данные деньги, учитывая что и в мыслях не было его подключать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 14:22
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Хочемо пояснити, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження.
Дозвольте Вам допомогти у вирішенні Вашого питання. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення для уточнення Вашх контактних даних.
nvv9999 5 лютого 2020, 11:12
Прекрасный сервис помощи онлайн, квалифицированные специалисты, быстро и качественно решающие возникающие вопросы!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 11:35
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
YuliyaVolokh 5 лютого 2020, 11:01
Доброго дня! 16 січня 2020 року від контрагента мені було відправлено платіж на суму 14000,00 грн. Ці кошти помилково сідають не на поточний рахунок, а на рахунок «Комісія РКО» 3570, а потім зовсім зникають з Приват24 для бізнеса!!! Виявляється, що дана сума не може знаходитись на рахунку «Комісія РКО» 3570, тому банк автоматично переводе кошти на інший рахунок 3600!!! Дзвоню до банку. Там відповідають, що потрібно написати заяву у будь-якому відділенні банку на повернення даних коштів на поточний рахунок. 17 січня 2020 р. я написала таку заяву, де пояснила всі деталі даної справи, вказала номер свого поточного рахунка.
КОШТИ НЕ ПОВЕРНУЛИ… ПЛАТИ ПОДАТКИ ЧИМ ХОЧЕШ!!!
Аж тут, відповідь банку зовсім «незабарилась»… 28 січня 2020 р. мною було отримано листа, м'яко кажуть, просто з відпискою. Треба «уточнити реквізити для повернення коштів». Які ще Вам потрібні реквізити? Адже Ви мій банк і всі мої реквізити у Вас в наявності.
30 січня 2020 р. я знов їду до банку, знову пишу заяву, вказую номери всіх рахунків, до заяви додаю платіжне доручення на отримання коштів, меморіальний ордер на списання цієї суми з 3570 на 3600, свої реквізити з Приват24 для бізнесу.
Тепер мені знову відповідають у банку, що треба ЗНОВУ ОЧІКУВАТИ 30 ДНІВ!!! від дати нової заяви!!!
ЗНОВУ КОШТІВ НЕ МАЄ!
ЯК ПЛАТИТИ ПОДАТКИ? Чи може Приватбанк їх сплатить за свій рахунок?
Звісно добре для банку користуватися чужими грошима, заради своєї вигоди! Це просто неподобство!
Станом на 05.02.2020 кошти так і не повернули!
Раніше таких проблем з Приватбанком не було…
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 14:55
Добрий день!
Ми шкодуємо, що Ви зіткнулися з незручностями та разом з тим не бажаємо, щоб між Вами та банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що в даній ситуації відправник вказав рахунок РКО, на який ми і зарахували кошти. Так як даний рахунок по заборгованості — на ньому не може бути суми більшої, ніж 0 гривень. Тому кошти були автоматично переведені на інший рахунок. Дана інформація відображається у Вас у виписці.
На жаль, при заповненні заяви Ви вказали саме рахунок РКО, але сума вже знаходилася на іншому рахунку.
Наразі, Ваша нова заява знаходиться на розгляді. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити Ваше питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OldJew 5 лютого 2020, 1:17
Приятно удивлен качественными ответами Владислава в чате. Думал, что ответ придется ждать долго, но всё было быстро и качественно. Так держать!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 9:55
Добрий ранок!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Владислава. Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Michael453 4 лютого 2020, 22:18
Доброго времени, хочу поделиться своей историей .13 лет назад был взят потребительский кредит телефон на сумму 1700 гр, по непредвиденым обстоятельствам меня лишают свободы на 11 лет в приговоре было указано етот кредит и суд учёл его в мое дело и решением было принято кредит и судебные издержки гасятся за счёт государства и страховой компанией, но ПриватБанк продолжал считать проценты всё 11 лет ведь еме по сути это не мешает делать нашы деньги своими!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 9:52
Добрий ранок!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.
Igorenya 4 лютого 2020, 20:59
31-го января должны были начислить кешбек за пополнение мобильного, согласно заявке 26102876. Обратившись в чат, сказали что нужно еще подождать пару дней???
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2020, 11:15
Добрий день!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією.
Ваше питання детально було розглянуто нашими профільними фахівцями та було успішно вирішене. Протягом дня кошти будуть зараховані на Вашу картку.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
Igorenya 5 лютого 2020, 15:05
Дякую за спивпрацю
Goloborodko 4 лютого 2020, 19:56
В 19 году менял евро на доллары через кассу приват банка, сумма была не маленькая, но суть не в этом, операция запоменающяяся, на руки получил три купюры номиналом 100 долларов, очень много купюр по 50 и по 20 и по 10, так как деньги нужны были срочно, номинал купюр меня устраивал. Одна из 100 вых купюр была помята и странная какая-то, уточнив у кассира, с купюрой все нормально, ответ конечно да.
Мелкие купюры отдал, остались у меня только сотки, через время пошёл менять их в обменники, и как не странно именно ту самую странную сотку отказались принимать во всех обменниках, и как не странно отказались принимать её и в той касе в которой мне её выдавали.
Позвонив менеджерам, мне сказали попробовать прогнать её через терминал, терминал тоже отказался принимать эту сотку. Снова звонок менеджеру, прошу видео момента обмена валют, так как точно назвал время операции и дату, и часа операция очень запоменающяяся, увидеть в камерах три сотки которые шли самые первые, а потом много мелочи проблем бы не составило., ответ конечно же отрицательный, видео мы не даём. Был на платине в этом банке. Очередной звонок оператору, ответ, идите в кассу
которая вам выдавала эту купюру и отдавайте на проверку.
На проверку забрали у меня в сентябре 19 года, уточнив срок, на касе ответили месяц, протоколы изъятия на руках. Прошёл месяц, звоню менеджерам, мне в ответ начинают говорить 3 месяца, как нестранно уже уже скоро пол года пройдёт…
Вывод---21век, а работа на уровне 18 века. Зачем нужен банк который обманывает клиентов??? ЖИВЁМ В ШИКАРНОЙ Стране, но к сожалению количество негатива и коррупции, всех сфер обслуживания
зашкаливает.
Зачем в каждом отделении сто камер а я как клиент не могу увидеть видео операции на которой банк меня обманул????
Предполагаю что с такой скоростью решения данного вопроса, я успею выйти на пенсию а вопрос все ещё не решится.
По итогу предполагаю что приват решил нагреть меня на 100 долларов.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 20:17
Доброго вечора!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ольга Шаповал 4 лютого 2020, 17:33
К привату вопросов нет за много лет. Страховку выплачивали. %% по кошельку тоже.
Сложно конечно пробиться в КЦ или пройти бот в чате (висела мин 30 чтобы лимит уменьшить), но все же выход найти можно.
Пользуюсь Альфой, но приват лежит про запас) по 10 грн только списывается и все
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 18:55
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Що ж стосується, можливо, Ваше звернення припало на пікові навантаження.
Ми обов'язкове звернемо увагу на Ваше зауваження, щодо термінів вирішення питання при зверненні до нас.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 лютого 2020, 17:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 07.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Приватбанк — это не банк, а организованная преступная группировка, которая уже третью неделю не отдает валютный депозит, сначала заказывали деньги непосредственно в отделении банка, там врали завтра/послезавтра потому что нету нужной сумы, потом заказывали через горячую линию — тоже самое, потом заказали через Приват24 — тоже самое… и это не в одном отделении, а заказывали на разный, результат один и тот же. При том врут все начиная от кассиров и операторов горячей линии и до руководства. Рекомендую найти любой другой банк для ваших депозитов, потому что хуже этого банка точно быть не может. При чем это не уникальный случай, так как встретил в отделении человека с такой же проблемой. Естественно сейчас под этим отзывом они «перепросять за незручності» и «обов'язково будуть вирішувати дане питання», в итоге толку ноль, и ответственности ноль и огромные убытки понесенные из-за этих преступников.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 лютого 2020, 17:02
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми б не хотіли, щоб у Вас склалася негативна думка про банк, через ситуацію, що склалася.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
bogdanbaglay 4 лютого 2020, 14:15
Может ли банк, подать повторно иск, после выполнения старого. И фиксируется ли сумма долга после вынесения решения судом.
Приват банк, подал искавое заявление в суд, через судебных приставов удерживается 20% с любых поступлений, в решении суда была указана сумма 8700. Осталась одна выплата, и тут звонят с ПБ. И говорят что это не все. Предлагая реструктуризацию, на условия что я вношу 15000 и долга больше не будет.
То есть с момента вынесения решения и первого удержания они начисляли свои проценты, и сумма росла. Законно это или нет?
Так как по кредитной карте, кредитного довора не придусмотрено, а только анкета и все.
Хотелось бы, получится письменный ответ от банка, по этому поводу. Но они молчат.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 лютого 2020, 16:53
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
lapulyua 4 лютого 2020, 11:29
.У 2018 закинула кошти за нараховані нізвідки проценти, бог з ними але! Закинувши кошти я вимагала закрити рахунок, на що мені запропонували його залишити на всяк випадок, заперечивши раз 10, запропонували ще один відкрити замість цього, знову відмовившись раптово ромітили що ще не вся сумма сплачена направили мене в термінал, я буквально навпроти дівчини скинула вдвічі більшу сумму яку вона озвучила, на що вона сказала що кошти поступатимуть 3 дні з термінала, я від злості аж розкричалась з вимогою закрити мені рахунок, вона сказала що не може мені його закрити так як я мушу це зробити сама, я знову наполягла що картки не маю, пароль навіть не помню бо дуже давно нею не користувалась та і не потрібна вона мені.на ці всі заперечення дівчина сказала що навіть якщо він буде не закритий то нічого не стягуватиметься а закрити вона його не може, звернувшись до іншоі працівниці та теж вперто відмовлялась закривати рахунок але вона його тіпа ,, заморозила''.Так от це було у 2018 році! рахунок був в плюсі «заморожений», сьогодні мені написав працівник Приват Банку щоб я зайшла у відділ по заборгованості! *** по заборгованості! у мене борг 1537 грн!!! я аж очуміла, чо за ***? передзвонила на що мені відповідь була що у звязку з незакритим рахунком мені нараховували кошти! тобто вони за два роки не удосужилися мене повідомити що у мене якийсь борг! про який я ні сном ні духом! це що нормально??? що за працівники, одні не хочуть закривати рахунки а інші за два роки навіть не повідомляють що є якась проблема, що ж ви таке витворяєте??
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2020, 12:54
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Рустам Ибрагимов 4 лютого 2020, 9:58
Як завжди, Приват- найзручніший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 лютого 2020, 11:26
Добрий день!
Ми раді, що Ви оцінили переваги та зручність нашого сервісу. Зробимо все, щоб і надалі Ви залишалися задоволені нашою роботою.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2020, 15:40
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.02.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Tatianadnepr 3 лютого 2020, 23:20
За последние пару недель практически невозможно было дозвониться на гор.линию Приватбанка, постоянно отвечают «нет свободных операторов» приходилось ждать по 50 и более минут (слушать музыку), до ответа оператора, а иногда, связь обрывалась после часа ожидании, так и оставшись без ответа оператора. При выборе услуги «заказать callback» ничего не меняется, т.к. автоответчик автоматически перезванивает через несколько минут, но приходится всё также слушать музыку по часу и не факт, что дождешься ответ оператора. Если уж вы предлагаете callback, то пусть перезванивает не автоответчик, а реальный, свободный оператор, иначе не понятен смысл этой услуги.
Что происходит с гор.линией банка?
Хотелось бы увидеть ответ банка на этот вопрос и их решение этой проблемы.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 лютого 2020, 11:25
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності, які виникли при зверненні в підтримку.
Ми проаналізуємо дану ситуацію та перевіримо, що могло до неї призвести, щоб уникнути подібного моменту в майбутньому. Нами постійно проводиться робота в даному напрямку, щоб якість обслуговування була завжди на вищому рівні. Для цього ведеться набір персоналу, а також збільшується кількість операцій, які можна провести самостійно, без необхідності звернення до співробітника. Якщо ж у Вас виникають питання, ми завжди готові відповісти на них за одним із каналів, що вказані на нашому сайті. У випадку, якщо Ваше питання залишилось актуальним, будь ласка, зверніться до нас в особистому повідомленні, будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kononenkoalexsa 3 лютого 2020, 21:56
не хотят работать. Не перезванивают после обещанного.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 4 лютого 2020, 11:21
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2020, 15:39
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Serg2020 3 лютого 2020, 19:52
Відділення за адресою: Дніпро, Березинская улица, 24
Открыл карту для выплат! Выдали карту с минусом на балансе с первого дня! Звонит номер ‭+380 (67) 568 10 04‬ представляется сотрудником Приват Банка ГЛАВНОГО ОФИСА!!! В грубой форме не рассматривая ситуацию требуют уплату появившейся задолженности!!! Перезвонил по номеру 3700 уточнил у оператора является ли данный номер ‭+380 (67) 568 10 04‬ сотрудников Приват Банка или каким либо отношением к Банку, ответили что НЕТ! И зафиксировали факт МОШЕННИЧЕСТВА!!!
Вообщем минус видят! Факт выпуска новой карты с минусом принять не могут!!! Проценты насчитывают штрафы насчитыват!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 20:12
Доброго вечора!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб детально перевірити інформацію та допомогти у вирішенні даної ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2020, 12:14
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alexvol 3 лютого 2020, 17:01
За условиями договора, ты должен их использовать в течении 90 дней. Иначе они списывают баланс и деньги не возвращают. Это чистое мошенничество. Нужно подавать заявы в правоохранительные органы. Договоры, которые есть мошенническими и нарушают основные законы страны — не являются действительны как таковы.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 18:13
Доброго вечора!
Дозвольте зауважити, що при першій купівлі палива клієнт ознайомлюється та підписує погодження з умовами договору.
Згідно з п. 3.5. Покупець зобов’язаний отримати оплачений за цим Договором Товар протягом строку
поставки, який становить 90 календарних днів з дня оплати такого Товару. У випадку прострочення Покупцем цього строку, передача (поставка) таких Товарів не здійснюється.
Ознайомитись з підписаною угодою за допомогою ЕЦП Ви можете за допомогою Приват24 для бізнесу, пройшовши до меню: «Документи» — «Електронний документообіг».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dsidorov 3 лютого 2020, 15:02
Відділення за адресою: Харків, пр-т Юрія Гагаріна, 167
у меня хорошый персональный менеджер, он профессионал! А так вроде все нормально
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 16:36
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 лютого 2020, 9:36
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Shurik Linnik 3 лютого 2020, 13:11
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Авраменка, 13
Предприятие на котором я работал было завязано на Донецкий металлургический завод и после начала войны возникли проблемы с выплатой зарплаты, ее вообще перестали платить.Я обратился в банк с этой проблемой и мне четко ответили: никаких поблажек не ждите, платите как хотите.С начала февраля по май я погашал кредит не полными сумами.Банк звонил, угрожал вообщем ничего хорошего, я в ответ говорил то что говорили мне на предприятии: как только появятся деньги все заплатим и вот в начале июня выдали долги по зарплате и я погасил долги по кредиту с процентами.И вот когда я уже и забыл за эту историю,31 декабря мне пришло письмо с поддельным решением суда с взысканием с меня долга в судебном порядке.Я СРАЗУ ЖЕ ПОЗВОНИЛ В ПРИВАТ И СПРОСИЛ ЧТО ЭТО ЗА ФОКУСЫ? КАК ОНИ МОГУТ ДЕЛАТЬ ПОДЛОГ СУДЕБНЫМ ДОКУМЕНТАМ И ЧТО ЭТО УГОЛОВНОЕ ПРЕСТУПЛЕНИЕ НА ЧТО МНЕ СОТРУДНИК СЛУЖБЫ БЕЗОПАСНОСТИ ОТВЕТИЛ: ТАКОВА ПОЛИТИКА БАНКА! Если у этого банка криминальная политика то стоит ли ему доверять? Извинений от банка за этот случай я так и не получил.
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 15:05
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
На даний момент за інформацією, що Ви вказали в заявці ми не бачимо дзвінка за офіційними каналами банку.
Для того, щоб перевірити вказане Вами твердження у відгуці, ми звернулися до Вас в особистому повідомленні для уточнення дати та номеру з якого Ви проводили дзвінок.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝