Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Денис К. 14 лютого 2020, 13:46
Хочу выразить свое восхищение Приватбанком по поводу введенной вчера новой услуги, заключающейся в том, что самая копеечная транзакция с абсолютно любой платежной карты сразу же передается в виде СМС-сообщения на мобильный телефон, которыми пользуется большинство пожилых и пенсионеров. Ведь для них это очень удобно. И что бы там не говорили злопыхатели по-поводу ухудшения сервиса обслуживания, факт остается фактом: при Коломойском такого не было. Молодцы! Так держать и в дальнейшем!
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 14:08
Добрий день!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Рататуй Рататуевич 14 лютого 2020, 11:28
Страховки потребительских кредитов подключают без согласия и уведомления. Но говорят что я дал согласие когда покупал товар. Прикольно, никаких договоров ведь не дают, только чек. Приходится страховки отключать. При этом операторы банка пугают снижением кредитного лимита. Нифига, не ведитесь, лимит тот же. «У каждого свой маленький бизнес», это такие скрытые платежи по беспроцентным кредитам «оплата частями»!
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 13:53
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
burhan 14 лютого 2020, 10:15
Вторые сутки не могу дозвониться оператору. Автоответчик говорит про ожидание около 30 сек — в итоге проходит 20 минут и глухо. Заказ обратного звонка ничего не дает. Звонила более 10 раз.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 12:06
Добрий день!
Приносимо вибачення за незручності. Можливо, Ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на операторів. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно вирішення Вашого питання, перевірити, чому саме Вам не вдалося зв'язатися з нашими спеціалістами та при необхідності допомогти.
Xerkss 14 лютого 2020, 9:29
Очень не понравились последние изменения ПБ в отношении меня и очевидно не только меня. Имея в ПБ депозит, регулярно пользуясь той же оплатой частями с меня снимают и кредитный лимит и лимит по оплате частями. Плевать на кредитные деньги, беспокоит именно отношение банка к людям.
Что ж, хоть и депозит выгодный по текущему положению дел, но плевать так в себя давать не буду. В течении 1-2 недель заберу депозит (тут хоть проблем не будет?) и закрою все счета, чего желаю всем. Тестируйте свои идеи на мышах.
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 11:37
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули певні незручності. Дозвольте пояснити, шо розмір кредитного ліміту та ліміту по послузі « Оплата частинами» визначає кредитний комітет на основі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк міг переглянути рішення про суму лімітів. Наявність позитивної кредитної історії також враховується, але це не єдиний фактор, на основі якого приймається рішення.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
rubejgrad 13 лютого 2020, 21:17
Сегодня вечером обнаружил, что у меня подключено страхование коммунальных платежей. Сумма небольшая 27 грн. Но для меня это был сюрприз. Я не давал согласия на данную услугу, тем более не обращался за такой услугой потому что не знал о ней. Перезвонил на горячую линию и был ещё более удивлён услуга подключена с 2018 г. Только сейчас после обновления в Приват 24 стал виден платеж. На мои уверения что не знал о страховании оператор ответила что не имеет возможности определить кто из работников банка подключил мне услугу и в каком отделении при моем личном присутсвии это было. Попросила подождать пять дней, так как для проверки моего обращения. Подожду пять дней. Продолжение следует…
Приватбанк
Відповідь банку
14 лютого 2020, 10:45
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Serg1345 13 лютого 2020, 19:59
Был суд с приватбанком по кредитной карте.Я его выиграл, указанную сумму в суде оплатил через исполнительную службу.И начинается самое интересное-Вы нам должны, судебное решение им до одного места и т.д. и т. п.Провадження № 2/742/1235/19

Єдиний унікальний № 742/2941/19

Будем наказывать банк по полной.Готовиться иск на Приватбанк.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 20:27
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vel82 13 лютого 2020, 17:15
В очередной раз убеждаюсь что мужики это лудчшие операторы, целый день пытался провести элиментарную оперцию по оплате коммунальных услуг, произошла какая-то ошибка в системе и простая денежная операция превратилась в головную боль, было 3 оператора два из них были девушка и парень которые похоже некомпетентны, потом появился оперптор Захар и всё решилось, так я понял что это профи! Всех благ этому человеку и карьерного роста!
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 19:32
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ви оцінили роботу Захара настільки високо. Описана Вами ситуація не залишиться поза увагою наших фахівців.
Обов'язково додатково перевіримо консультації операторів, і проведемо серйозну роботу, щоб в подальшому наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями.
35049298 13 лютого 2020, 15:58
Я клієнт банку від самого заснування. Поступово він стає чи не найгіршим банком країни, особливо це стало помітно після націоналізації. Недавно з великим трудом повернув двічі незаконно списані кошти назад на карту (тривало з пів року!!!). І ось недавно стибрили кошти на OLL.tv (близько 300 грн.). Я не хотів продовжувати контракт з цим телебаченням, і ось: без попередження, чи застереження банк легенько дозволив їх зняти з КРЕДИТНОЇ КАРТИ! Довелося на майбутнє знижувати кредитні ліміти на картках, блокувати лоступи в Інтернет, знижувати добові ліміти. ОТЖЕ, 1 — БАНК НЕ ЗАБЕЗПЕЧУЄ БЕЗПЕКУ КЛІЄНТСЬКИХ КОШТІВ! Я довгий час мав платинову карту банку і поміняв її на Голден на пропозицію менеджера К. Талапи із центрального відділення м. Ужгорода (зараз це відділення раптово закрилося). Мій «приватний» банкір виявився у м. Перечині, що є за 40 км від мого місця проживання (добре, що не на Чукотці!). Я там узагалі не буваю. Один раз передзвонив. У звязку з будівництвом обєктів зеленої енергетики я дещо знизив свою присутність у банку (було понад 2 млн. на рахунках), однак депозити (з довіреностями) і зараз становлять понад 20 тис. доларів, а кошти віз зеленої енергетики, що поступали останній рік становлять до 500 тис. грн. Яким же було моє здивування, коли вказаний менеджер сповістила мене, що надалі не може мене обслуговувати. Так це я клієнт, що не заслуговує уваги? Зрозуміло, що ні брати кредит на велике планове будівництво, що планується мною на цей рік, ні будь-яка співпраця по бізнесових справах з таким підходом у цього банку неможлива. Таким чином, 2 — БАНК ПОГАНО І ЛИШЕ ФОРМАЛЬНО ПРАЦЮЄ ЗІ СТАРИМИ І НАДІЙНИМИ КЛІЄНТАМИ. І нарешті, з останніх сюрпризів. Відкритий новий IBAN рахунок для фіз. осіб для поступлення коштів від зелених сонячних станцій неможливо подивитися в Приват24 (тільки для бізнесу можливо!). Менеджер чіпляє рахунок до картки і лупить за це кошти (0,5-1,0%). Я провожу багато проплат без обналювання, тому буду змушений міняти банк і за цим показником. Отже, 3 — БАНК НАМАГАЄТЬСЯ НЕКРАСИВО ЗАЛІЗТИ У КИШЕНЮ ДО КЛІЄНТА.
Професор Андрій Анатолійович Ковальчук, м. Ужгород
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 17:19
Існує ряд умов, при яких пароль для підтвердження операції не вимагається, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання. На жаль, заблокувати такі запити на оплату ми не можемо.
Ми можемо заблокувати картку на всі операції.
Уточнити причину запиту і відключити його Ви можете, звернувшись в підтримку даного сервісу.
Що стосується скарги на персонального банкіра, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
На приват банке уже три года, до сегодняшнего дня всем была довольна. Решила с телефона зайти на приват, зайти не могу, прислали мне чужой пароль, захожу под чужим паролем, какие то пин коды все шлют, вводу их — не верный-. На снимке которой регистрировалась деньги закончились, звоню с другой. Нет нужно со своей, ну перезвони мне на ту где денег нет, вы же все равно трубку не берете, а сами перезваниете, нет как бык упёрся. Зачем было менять тебе мой пароль? Завтра придётся ехать в банк, пол дня в очереди просидеть, что бы карточку мою разблокировать.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 17:25
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
irenjane 13 лютого 2020, 14:35
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
Посетила отд. Киев, прос. Победы. Отрыть 2ю карту для выплат, так как первая через месяц закончиться, а потом посещать отделение времени не будет. После 100 вопросов, а зачем? а что будете с ней делать и т.д.? Согласились открыть 2ю. Попросили действующую карту, оформление прошло быстро, минут 10. Сменить пин код сказали тут же в терминале — замечательно. Теперь из не приятного: через 30 минут я не смогла более зайти в приват24, так как приложение просило заново подтвердить свой фин.номер в банкомате/терминале или отделение… Прекрасно, подумала я, так как уехала за пол часа уже на другой конец города. Нашла ближайший терминал через час, выполнила все. Уже дома обнаружила в приложении округление по сумме и письмо на почте, что сотрудница банка еще и копилку мне подключила, при чем не на ново выпущенную карту, а на действующую, где есть средства. Спрашивается, зачем? Если я её не просила об этом.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 16:28
Викладені Вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Проблема вирішена
54022684 13 лютого 2020, 14:12
Прекратил сотрудничество с банком еще в апреле 2019, до этого где-то с конца 2017 никак не пользовался услугами.
Последние дни был звонок по карте голд, а сегодня пришло письмо «Звіт про роботу благодійного фонду ПриватБанку за 2019 рік» с мелким шрифтом внизу «Ви отримали цей лист на адресу ..., оскільки Ви клієнт ПриватБанку.».
Так вот — клиентом банка не являюсь, закрыл все счета и карты, получил документы, подтверждающие закрытие и отсутствие задолженности. Они сейчас тоже у меня. Расторг все договора, которые мог.
Письмо, естественно, помечаю как спам(и отписался заодно, хотя наверняка делал это сразу после того, как закрывал счета).

Прошу удалить мой email и телефон из рассылки
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 16:26
При переході по посиланню в листі розсилка буде відключена.
Ми відключили всі рекламні комунікації для Вас і більше не будемо Вас турбувати.
klone 13 лютого 2020, 13:06
Было бы отлично если была бы благотворительность «братам нашим меньшим») а так претензий нет
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 14:02
ПриватБанк як фінансова організація не проводить благодійної діяльності. Ми надаємо сприяння фонду «Допомагати просто», з умовами роботи якого Ви можете ознайомитися за посиланням http://blago.privatbank.ua
Анатолій Тур 13 лютого 2020, 12:53
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Різдвяна, 43
Найкращий банк України, все зручно, має свій додаток, де легко можна пересилати готівку, оплатуватт комунальні послуги, проїзд в громадському транспорті. Оператори надають інформацію швидко і зрозуміло. Користуюсь з 2005 року банк зробив величезний прорив в диджитализациї.
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 14:16
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ви оцінили нашу роботу настільки високо. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Рататуй Рататуевич 13 лютого 2020, 12:30
Потребительские кредиты дают под 42% годовых, что дешевле чем у Правекса (без справки о доходах), который дает под 65%. И намного дешевле чем Динеры, Манивео, Швыдко гроши, Кредит365 и подобные, где до 240%! Но до европейских 3-5% как до Луны и Марса!
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 14:02
Банк дає Вам можливість користуватися коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо Ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому Ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно.
Полезный комментарий
klone 13 лютого 2020, 16:53
У карт «Универсальная» льготный период пользования кредитом – до 55 дней. Это значит, чтобы не платить проценты, Вам нужно погасить задолженность до 25 числа месяца (включительно), следующего за тем, в котором Вы воспользовались кредитом
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valeravoron 13 лютого 2020, 10:50
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Будівельників, 10/2
Самый худший банк в Украине, никому никогда не советую, в отделении вечные очереди, банкоматы выдают только крупными купюрами (500 и 1000), проценты берут за всё что угодно. Терминалы работают с вечными глюками. Закрыть этот банк к чертовой матери!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 12:00
Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження.
Дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування Ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Банк щодня працює над тим щоб Ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Банкомати інкасуються купюрами, номінал яких визначається, виходячи із сум, які запитуються клієнтами в кожному конкретному банкоматі. Наприклад, якщо частіше за все клієнти знімають великі суми, у банкоматі будуть купюри великого номіналу, і навпаки. Нагадаємо також про те, що зняття готівки в банкоматах інших банків проводиться без додаткової комісії.
У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись до нашої підтримки для вирішення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 лютого 2020, 18:09
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 14.02.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Katyadizain 13 лютого 2020, 0:52
Начало звонка 3700 в 21.48, перезвонили в 21.49. Сейчас 0.50 — нет свободных операторов. Заказав обратный звонок, перезвонил автоответчик музыка… А где операторы?
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 13:41
Ми шкодуємо, що Вам довелося витратити час даремно, вочевидь, звернення довелося на пікові навантаження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Інформація з Вашого звернення вже передана нашим співробітникам для перевірки ситуації і її виправлення. Також варто не забувати, що Ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Написали Вам в особистому повідомленні, щоб уточнити, чи вирішено Ваше питання на поточний момент. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити Вашу думку.
Проблема вирішена
neon1951 12 лютого 2020, 21:35
Около десяти лет являюсь клиентом банка и всегда была довольна сотрудничеством с ним. Но сейчас мнение ухудшилось, т.к. 27 января переводила 12000 руб в Россию за обучающий курс. Все перевели, однако, как выяснилось через несколько дней, в течение 4 минут с меня сняли дважды по 12000 руб, да еще и влезли в кредитные деньги. Но СМСка с кодом на подтверждение оплаты приходила одна и о прошедшем платеже тоже одна. Не пойму как такое могло произойти. Менеджер Приватбанка( по тел.3700) пыталась объяснить это работой системы-посредника. Как бы не работал посредник, но перевод денег произвел Приватбанк и получается, что это ошибка, недоработка банка, а я теперь ищу возможность вернуть эти деньги, теряю на комиссиях, курсе руб-грн, трачу свое время. Очень хотелось бы услышать вразумительный, правдивый ответ кого-то из ответственных лиц и о предпринятых мерах для исключения подобных двойных переводов. Н. Манойло
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 13:29
Хочемо звернути Вашу увагу, що торгова точка не може списати оплату, якщо їй не були надані реквізити карти при оплаті. У нашому ж випадку були введені вірно дані карти, в результаті чого здійснено оплату. Бачимо, що оператор повідомив Вам можливі варіанти вирішення питання. За зверненням на підтримку банку Ви можете зробити запит на оскарження операції в міжнародній платіжній системі.
BodaMat 12 лютого 2020, 20:30
Все чудово працює, багато можливостей, все швидко проходить, але коли доходить діло до онлайн допомоги, то тут появляються проблеми. На мої питання відповідають, але дуже довго, хоча фахівець вже підключений. Дуже довго думають на прості питання. Поправте, будь ласка, роботу онлайн підтримки. Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
13 лютого 2020, 9:50
Добрий ранок!
Дякуємо за ваш відгук. Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але Ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Вибачте, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Ми обов'язково станемо краще!
З повагою, ПриватБанк.
Hena Danko 12 лютого 2020, 17:34
Йдемо з приватбанка через кредитні кошти, які у нас забрали без попередження, 30 тис. грн. Мусили швидко в той самий день їх повертати, щоб не нарахували відсотки. Справа не в грошах, а в неповазі до клієнта. Завжди все вчасно сплачували, маємо гарну кредитну історію.
Ваше коментар в якому ви напишете, що існують інші фактори, які впливають на кредитний ліміт, нас не цікавить. Потрібно чітке пояснення причини, яке на жаль не можна отримати в консультантів гарячої лінії і у відділенні приватбанку, навіть якщо ми пред'являємо свої дані. Потрібно повідомляти завчасно, хоча б за день.
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 лютого 2020, 19:57
Добрий вечір!
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. За результатами чергового перерахунку цієї моделі, Банк міг переглянути рішення, про суму кредитного ліміту. Наявність позитивної кредитної історії також враховується, але це не єдиний фактор, на основі якого приймається рішення.
З повагою, ПриватБанк.
INI 12 лютого 2020, 17:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 2
12 02 2020 р. я багато разів телефонувала для зв«язку з операторм. Крім непотрібної інформації автомата нічого не вийшло. Довелось іти у відділення стояти в черзі, витрачати час, якого немає. Складається враження, що оператори до робочих годин банку, відключають обладнання і не працюють. З повагою
Приватбанк
Відповідь банку
PrivatBankQM 12 лютого 2020, 19:52
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝