Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
onryo341 11 грудня 2023, 20:25
Відділення за адресою: Ужгород, пр-т Свободи, 3
08.12.2023 Отримав сповіщення про розірвання договору, якщо станом на 14.12.2023 кошти не будуть перераховані на вказаний рахунок в іншому банку — відкривається справа у прокуратурі. Мовчу про те, що кошти з ФОП рахунку було неможливо дістати, тому що ніби-то у співробітників був відсутній доступ, іншими словами Приват вже привласнив мої кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2023, 10:51
Вітаємо.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
За результатом перевірки бачимо, що всі кошти перераховані за реквізитами, вказаними в заяві.
Проблема вирішена
Mila81 10 грудня 2023, 19:41
04.12 банк в односторонньому порядку розірвав угоду без пояснень та попереджень. Заблоковані два рахунка та додаток. Звернулась до підтримки по телефону. Сказали прийти у відділення написати заяву на переказ коштів в інший банк. Знову без пояснень. 05.12 мною написана заява на переказ власних коштів з двох рахунків до інших банків. Надано повні реквізити банків отримувачів та всі необхідні дані. Заява зареєстрована. Сказали чекати переказу 1−3 робочих дні з моменту реєстрації заяви. 06.12. Працівниця банку через додаток Вайбер попросила надати ПІБ латинецею, що було мною зроблено моментально. 07.12 переказ з банку на валютний рахунок іншого банку було здійснено. Гривневі кошти не надійшли. Підтримка запевнила, що треба зачекати. 08.12 аналогічна ситуація. Коштів немає. Підтримка запевнила що завтра точно буде переказ. 09.12 в підтримці довго щось пояснювали і вигадували, передзвонили і запевнили, що кошти з банку вже переказані на вказані мною реквізити в заяві на перерахування (від 05.12). Коштів не отримувала. 10.12. Переказу немає. Доступу до власних коштів не маю з 04.12. Підтримка каже У ВАС НЕ БУЛО ЗАЯВИ НА ПЕРЕРАХУВАННЯ. Ідіть до відділення пишіть заяву. Пояснюю попередню історію. Менеджер ніби створює заяву на повернення з реквізитами, які бере з моєї заяви, яку я нібито не писала. Розрив мізків. Заяву сформовано о 18:15. Одну добу розгляд. Після розгляду ще 1−3 дні на переказ. Домогтися повернення моїх коштів власних, які собі привласнив ПРИВАТ не вийде? Тільки судитись?
Додаю, що я ВПО, ФОП, знаходжусь в Україні, сплачую податки, ніякими оборудками не займаюся, мала один єдиний картковий рахунок, яким постійно користувалась і зберігала власні кошти. Приват залишив мене без засобів до існування, заблокувавши мої рахунки та обмеживши повністю доступ до власних коштів, порушивши всі норми та правила, а також законодавство. ВИМАГАЮ НЕГАЙНОГО ПОВЕРНЕННЯ ВЛАСНИХ КОШТІВ!
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2023, 9:54
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BohdanVb 9 грудня 2023, 23:05
Несправедливо, вимагаю відеодзвінок для подальшого з’ясування.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2023, 10:17
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Qwertyanton 9 грудня 2023, 23:00
30.11.2023 при оплате платежей в терминале было внесено 11400 грн. (или возможно 11600 грн. это было озвучено оператору при подаче заявки), но платежи в корзине были на бОльшую сумму. Т.к. терминал был переполнен, он прекратил свою работу и наличные деньги больше не принимал. На карту было зачислено не вся сумма, только 11200 грн. Заявки поданные в приватбанк автоматически закрываются с комментарием «Заявку скасовано за вашим зверненням», хотя я не закрывал их по своему запросу. На вопрос о результате инкассации операторы не могут ничего сказать. Проблема на данный момент не решена. Было подано последовательно несколько заявок: 27835667, 27841328, 27875113. Пойду в отделение, хочется верить в положительное разрешение вопроса.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2023, 10:12
Вітаємо.
Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Ivannamatiychuk 9 грудня 2023, 16:14
Є клієнтом цього банку більше 7 років. Щоразу надходять перекази від батьків, друзів, також продаю власні речі час від часу на Олх, відповідно є обіг коштів по карті. Зайшовши в Приват24 зіткнулася з тим, що при переказі власних коштів щоразу видає «платіж обмежено з метою безпеки». В тех.підтримці пишуть зайти через сайт, не допомагає. Зняти готівку не можу також. Підтримка вирішити ситуацію не в змозі, кошти мені потрібні! Виявилось, що знайшла людину, звичайну фізичну особу, яка пожалілась на мою карту, ніби то я «шахрай», але ніяких таких дій я не вчиняла! Ця людина відмінила свої дії в додатку, але кошти використовувати я всеодно не можу. Ніяких сповіщень про те, що на карті арешт мені не надходило. Підтримка каже все в порядку, то як мені зняти свої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2023, 18:21
Вітаємо.
Перепрошуємо за можливі незручності. У разі, якщо вам відмовлено в проведенні платежу, радимо скористатись альтернативними способами.
Обмежень по картці чи скарг від відправників не виявлено.
Розірвали договір на карті знаходяться гроші навіть не повідомили хоча з якимось дурними питаннями типа відкрити скарбничку то писали, а як повідомити що заблокували картку то ніхто нічого. говорять що вислали на місце реєстрації по якому щас 90 відсотків людей не проживають. Дуже розчарована. Добитися щоб сказали причину неможливо. У відділенні сидить некомпетентний співробітник до якого зверталися щоб повернути кошти, написали заяву, пройшов тиждень коштів немає, звернулися знову вона сказала, Що при 1-му візиті вона не ідентифікувала особу, Хоча всі дані були надані. Чергового відділення щоб робив хочаб був суботу до обіду немає
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 20:14
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Три літри 8 грудня 2023, 14:56
1. Спортивний інтерес всеж взяв верх
2. Тут ще людина хотіла мені грошей скинути, але в неї картки приват і вона боїться тієї комісії за переказ.

Тож пішов у відділення веріфікувати свою особу. Звісно у відділенні черги, це перший мінус Привату, але він вже класичний. Поки чекав побачив те що мене ну майже шокувало: людині яка переді мною оформлювала картку видали картку яку достали з комоду в якому всі картки лежать навалом в лотку без конвертів — при бажанні можна подивитись CVV2 будь якої картки. Де в Приват24 поміняти код чи зробити його динамічним — я не знайшов. Якщо ви знаєте — пишіть у коментарях, перевірю чи воно працює.

Завершити оформлення у відділення не вдалося через повітряну тривогу, тож я зайшов у кав’ярню і спробував шлях з відеодзвінком. Спочатку в формі заповнив дані про себе (ПІБ, день народження), потім застосунок запропонував на вивір фото паспорта чи документи з Дії — вибрав останне. Передав підписані документи з Дії, після повернення застосунок мені каже що в мене інши фінансовий телефон і тому завершити процедуру неможливо, треба переключитись на оператора. Це з документами які передані з Дії!!!1111 Другий мінус.

Пояснюю оператору проблему, він каже «зараз все зробимо», знов починаю заповнювати форму, але при відправці данних вона зависає. Пишу про це оператору, від запускає процес ще раз, воно знов довго висить але нарешті проходить. Оператор каже мені що потрібен пароль і він становлює пароль який дорівнює моєму податковому коду. Після цього мій фінансовий номер змінюється і оператора встигає написати мені одну фразу, а потім мене викидає з сеансу, але застосунок про це нічого не пише. Здогадатись можна лише по фразі «З'єднання» яка написана блідим дрібним шрифтом. Третій, хай і дрібний, але мінус.

Заходжу в Приват24, бачу що застосунок тепер дозволяє оформити картку Приватбанку, пишу оператору що тепер наче все ОК. Але ж думаю треба спочатку змінити пароль. Пробую це зробити, але після всієї процедури «новий пароль» — дзвінок робота застосунок показує мені дивне повідомлення що в мене немає карти тому процедуру завершити не можливо. Пробує ще раз — результат той самий. Пишу оператору що не можу змінити пароль і от відповідь оператора мене просто вбиває: «вам не треба міняти пароль, тепер це ваш ІПН». Четвертий мінус.

Трохи заспокоїшись розумію що мабуть треба мати хоч одну картку для того щоб змінити пароль бо виходить що процедура цього вимагає. Оформлюю картку, хоч тут все проходить без проблем. Пробую змінити пароль ще раз, виявляється що картка потрібна для того щоб ввести її ПІН який я ще не встановив (нафіга віртуальній карті ПІН!!!), тож доводиться повернутись, встановити ПІН і почати ще раз. І не знаю, може через те що я робив вже мабуть спроб п’ять вцілому поміняти пароль, але застосунок пише мені що банк відмовив у зміні пароля через міркування безпеки. Тож тепер будь яка людина яка знає мій номер телефона та мій ІПН може спробувати зайти в мій акаунт Приват24. Ну просто немає слів.

Резюме:
— дані карти не захищені бо вони зберігаються без конвертів, а зміна CVV2 недостуна
— в якості пароля використовується ІПН (взагалі то правильно буде РНКОПП) що дуже небезпечно особливо якщо клієнт це ФОП і його податковий код публічний
— клієнт Приват24 не може змінити пароль до застосунку якщо в нього немає жодної карти Приватбанка
— зміна фінансового номера потребує спілкування з оператором, в той час коли в інших банках це просто міняється в застосунку без додаткових підтверджень, а тут я ще й передав документи з Дії що по рівню довіри має прирівнюватись до особистого спілкування у відділенні
— при зміні фінансового номеру користувача викидає з чату через те що його сесія припиняється, але застосунок ніяк про це не повідомляє
— банк вирішує за клієнта чи він має право змінити пароль
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 17:30
Вітаємо.
Банк уважно слідкує за безпекою операцій з використанням карток.
Віддалена реєстрація в Приват24 доступна для нових клієнтів.
Якщо ви вже були клієнтом банку, та виникли складнощі із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Оператор допоміг встановити пароль — щоб ви змогли увійти в акаунт.
Щоб після входу ви могли відкрити картку, змінити логін, пароль тощо.
Зміна фінансового номера не потребує спілкування з оператором, якщо є доступ до старого номеру, щоб увійти в акаунт.
Проблема вирішена
KS NEMO 8 грудня 2023, 13:47
Відкрив рахунок для діяльності ФОП, отримав виплату від клієнта з з-за кордону, вивів кошти на особистий рахунок. Жодних запитів на надання додаткової інформації не отримував ні на пошту, ні в додатку. Через 4 робочи дні отримав блокування всіх рахунків та відмову в продовженні ділових відносин з посиланнями на загальні положення законодавства без вказівки про конкретні обставини, що призвели до відмови в продовженні обслуговуванні. Тобто, кошти вивести я можу, але так як ваш комплаєнс протупив і не запитав документи то легше просто розірвати відносини вибачте, але це занадто навіть для такого терплячого клієнта, як я. До цього обслуговувався в банкові більше 10 років мав бездоганну репутацію та завжди виконував свої зобов’язання по запозиченням своєчасно або ж достроково. Ну що ж будемо працювати з банками з більш адекватним комплаєнсом.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 14:45
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Antonrb Khrystenko 8 грудня 2023, 11:30
мне неожиданно пришло уведомление что банк решил разорвать деловые отношения. как сказали в поддержке из-за непредоставления запрошенных документов. Никаких запросов я не получал, и есть все необходимые документы. клиент банка больше 15 лет, около 5 лет веду у них фоп, солидная сумма на счету. сам нахожусь за границей и теперь нужно как-то оформлять доверенность чтоб вывести деньги. тех поддержка ничего внятного не отвечает, просто отправляют одно и тоже сообщение.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 12:09
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Аа Аа 8 грудня 2023, 3:15
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 61
7.12.2023 прокинувшись вранці не змогла зайти в Приват24, заблокували рахунки та розірвали всі угоди не пояснивши причини, телефонувала на гарячу лінію бот одразу повідомив що Приват банк розірвав зі мною всі угоди в що я маю зʼявитись, а відділення і подати заяву на виведення коштів на рахунок іншого банку, в цей же день зʼявилась і подала заяву очікування 3 робочі дні, також додам що на відділенні мені теж не пояснили в чому проблема і не дали жодного підтвердження скільки коштів і куди переводиться, лише сказали що якщо немає заборгованості і реквізити вірні то проблем з виведенням не буде, тож буду очікувати зарахування і сподіваюсь що все буде добре бо начитавшись всіх відгуків трошки всиляється страх що залишусь без коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2023, 10:59
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Вам буде відправлено лист від банку з даного питання.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків, за заявою від власника рахунків або від його представника, до іншого банку.
Nick47 7 грудня 2023, 16:19
Валерія Мацюк — Спеціаліст. Дуже сподобалося її ставлення, як до клієнта. На зв’язок виходить швидко. Спілкується ввічливо. Максимально точно надає інформацію щодо виниклих питань. Чітко і зрозуміло пояснює, що треба зробити для врегулювання ситуації. Дякую за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2023, 17:00
Вітаємо.
Валерія буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
korotall 7 грудня 2023, 8:49
Мене здивувало отримати інформацію, що мій рахунок, було закрито без будь-якого повідомлення щодо причини. Являюсь клієнтом банку більше 10 років. Я прагну розібратися у причинах, що призвели до такого рішення, і вважаю, що мені належить хоть якась відровідь на питання, що до цього приводу.
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2023, 9:52
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
Проблема вирішена
Три літри 6 грудня 2023, 20:35
Короткий вступ: після повернення в Харків звернувся до свого ділера з питаннями по машині. СТО працює окремо від салону і в них заплатити можна або готівкою, а через Приват24. Довелось встановити цю штуку собі на телефон. При оплаті через Приват24 банк бере комісію 1₴ і це мене дуже дратує не стільки сумою скільки фактом комісії.

Сьогодні ще раз завітав по справах, і поки очікував спробував розібратись чи є варіанти заплатити без комісії. Нормальних тарифів зібраних в одному місця не знайшлося тож подумав можливо якщо відкрити картку привату можна буде платити без комісії. Але ні, не можна … не можна відкрити віртуальну (вона зветься діджитал) картку банку через застосунок банку — обов’язково треба завітати до відділення де пройти повну аутентифікацію. Є альтернативний варіант: зробити фото з паспортом та РНОКПП, а потім ще зробити відеодзвінок — але це не для відкриття картки, а для знов таки аутентифікації як клієнта. А картку ще потом окремо відкривати. Але головне з’ясував вдома сидячи за компом: комісія 1₴ береться завжди, незалежно від того якого банку картка.

От так я вчергове не став клієнтом Приватбанку. Я б ще зрозумів коли мова йде про кредит, але просту платіжну картку в інших банках можна отримати з набагато меньшим гемороєм. Це хіба що даніличи та льолікі обожнюють візити до відділень, але я нє.

Минулий раз, що смішно, теж був теж пов’язаний з автосалоном — він порекомендував мені оформити кредит через Приват, але просидівши декілька годин у відділенні і так я був відправлений додому з пропозицією прийти наступного дня. https://minfin.com.ua/ua/company/kredobank/review/308072/
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2023, 9:48
Вітаємо.
Тарифи встановлюються, виходячи з кон'юктури ринку, собівартості надання послуги, наявності договору з отримувачем на прийом платежів. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi.
Віддалена реєстрація в Приват24 доступна для нових клієнтів.
Якщо ви вже були клієнтом банку, та виникли складнощі із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації.
Ivanna31 6 грудня 2023, 13:31
Давно перестала пользоваться услугами этого банка, так как стали выдумывать кучу всякого бреда касательно услуг по карте и т. д. Но сегодня случился прикол с банкоматом. Муж поехал снять деньги с карты (другого банка), засунул карту в банкомат, на экране картинка обновилась и… карты нет. То есть банкомат её даже не видит и обратно не выдаёт! Позвонила в техподдержку банка и получила ответ, что карту вернуть невозможно! 21 век, а банк не может вытащить и вернуть карту. Деньги за перевыпуск новой именной карты конечно тоже никто не возместит…
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 15:32
Добрий день.
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за можливі незручності. Дійсно, з міркувань безпеки повернути вилучену картку банкоматом або терміналом можливості немає, адже ідентифікувати вас, як власника картки, може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
luxeon101 6 грудня 2023, 10:40
Писал здесь про то что банк не дает ответ нотариусу о вкладе. Ответили что разобрались и отправили. как бы не так, а воз и ныне там. Депозит в банке это в итоге выброшенные деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 15:28
Вітаємо.
Сьогодні відправимо лист повторно.
Arrow186 5 грудня 2023, 20:50
Виникла необхідність зняти кошти з поточного рахунку, без замовлення валюти не видають, замовив на сьогодні, звертаюсь в 9:30 (відділення працює з 8:00 до 17:00) але каса зачинена, касира немає, ну ок прийду пізніше, приходжу в 16:50 і каса знову зачинена, і ще на мене такими великими очима дивляться, типу, а нахера ти приперся в такий час до нас.
Залишив скаргу на роботу відділення, відтелефонували і радісно повідомили що касира зараз немає і його заміняє інший касир який доїздить і тому такий графік, і класти ми хотіли що написано на сайті, ви на це не дивіться.
Ну та ок але я приїхав хто мені це компенсує?
Ніхто але ми Вам надамо кежбек 2% до розрахунків, ха-ха я ж картою Привату жодних розрахунків не проводжу😅
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 9:18
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей. Зробимо все можливе, щоб в подальшому наші клієнти не отримували такий неприємний досвід.
Проблема вирішена
putentsovaIra 5 грудня 2023, 19:28
Відділення за адресою: Київ, бул. Кольцова, 14-К
Пыталась зайти в приложение, выбило ошибку. Связалась через чат с техподдержкой, сообщили, что ПриватБанк в одностороннем порядке разорвал со мной договор. Ни уточнений по какими конкретно операциям у банка возникли подозрения мне не сообщили. Сообщили только, что я могу перевести остаток средств на счет в другом банке и мне нужно обратиться в отделении ПриватБанка. Я нахожусь с ребёнком маленьким заграницей, на карте были деньги на еду ребёнку, теперь годовалый ребенок и я, остались в другой стране, без копейки денег. Все мои средства были на счетах ПриватБанка. Каким образом мне обратиться в отделении ПриватБанка, если я нахожусь заграницей? У меня просто нет средств даже. Отношение просто ДНО. В отзывах тут писали уже, что отношение к клиентам, просто ужасное!
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 20:24
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі пакет документів для перерахування залишків коштів на ваш рахунок в іншому банку.
YevheniiM 5 грудня 2023, 19:06
Сьогодні мені заблокували всі рахунки без попередження, мотивуючи це тим, що я отримував кошти без підтвердження джерела доходів. Чому мені не було надіслано листа із запитом та не попереджено про блокування у разі відсутності інформації про доходи? Я міг надати всю інформацію та відповідні документи на запит, але приват вирішив просто заблокувати рахунки.
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 20:19
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
roma506 5 грудня 2023, 18:25
Самовільно змінили тариф на обслуговування бізнес рахунку та стягнули додаткову комісію 700 юах, скаргу зареєстрували, але вже днів 5 розглядають, підтримка на дзвінки зовсім не відповідає, в чаті — три повідомлення розтягуються на годину часу
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 19:45
Вітаємо.
Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Frank553 5 грудня 2023, 12:40
Мені приват банк підключив по кредитній картці переказ кредитних коштів за тарифом 0 грн до 11.12.2023 року включно. Але потім вони захотіли змінити умови і 05.12.2022 року вимкнули мені цю акцію.
Дуже дивне поводження для банку, змінювати умови коли заманеться і як заманеться.
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 13:52
Вітаємо. При виконанні умови акції, після здійснення платежу в інший банк згідно з оговореною сумою, повертається базова комісія на платежі. Після проведення платежу на обговорену в ході діалогу суму, підключається акційна пропозиція, яка була озвучена при дзвінку з банку. Дякуємо за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝