×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Розрив договору
Мене звати Кісельова Юлія Олександрівна.
Шановні представники банку, Ви закрили мій рахунок без будь-якого попередження. Я дуже розчарована таким ставленням. 08.2023 я не змогла зайти до свого кабінету в Приват24, написала в підтримку і мені відповдають що зі мною розірвано договір! До цього моменту мені заблокували рахунок та сказали що-«це технічний момент, почекайте 7 днів»… після цього не було попереджень про розрив договору.
В мене залишились кошти на рахунку, я хочу їх перерахувати на рахунок в іншому банку. Але підтиримка мені відповіла, що це можливо тільки у відділенні банку.
Немає змоги звернутись у відділення банку бо знаходжусь у Латвії.
Прошу банк підти мені на зустріч та перерахувати кошти дистанційно.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Написати коментар
Обслуговування в касі
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Коментарі (1)
Проблеми з отриманням інформації після закриття рахунку в банку
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Коментарі (3)
Розірвали договір
Я так і не зрозуміла, чи питання якось вирішиться??? Всі дають різну інформацію. Раніше була задоволена банком, не мала нарікань. Але після сьогоднішнього випадку…дуже неприємно, що банк не йде назустріч клієнтам.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (4)
Приват расторгнул договор по ошибке
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Написати коментар
Приватбанковские делают кидалово иностранцам
В общей сложности 5 лет в вашем банке имею счет как иностранец.
Второй раз заставили делать идентефикацию.
Теперь в приват 24 немецкий райзепасс не признается как паспорт
и идентефикация не проходит.
Про том что идентефикация с данным паспортом была пройдена в 2022 году.
На help@pb.ua сначала писали какой то треш, теперь вообще не отвечают.
Решили прошерстить карманы иностанцев и заблокировать счет?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Коментарі (25)
Жах якийсь, а не банк
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу. У відділенні банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (6)
Некомпетентна служба підтримки і не відповідають законодавству України внутрішні правила банку
Перепрошуємо за незручності. Картки, вилучені банкоматом, не підлягають поверненню з міркувань безпеки, адже ідентифікувати вас, як власника картки, може лише банк, що її видав. В даній ситуації необхідно звернутись в банк емітент картки для її перевипуску.
Для отримання письмової відповіді ви можете направити письмовий запит на адресу для кореспонденції банку: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна. cancelyaria@privatbank.ua.
Коментарі (15)
Хотіли видати туалетний папір замість доларів
У відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (4)
Ошибка банка, которую не хотят решать
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Подяка
Коментарі (1)
Відділення працює на відмінно!
Щиро вдячні вам за відгук та теплі слова! Раді, що змогли задовольнити ваші очікування!
Написати коментар
Не розглядають претензії по вкрадених картках
Такі самі операції спробували здійснити з картки Аваля — в тій самій торговій точці і в тому ж банкоматі. Все це я пояснила оператору.
Заблокувала картки та подала заявки на оскарження операцій. Пояснила, що я знаходилася в іншому місті. Оператор це бачив, коли приймав заявку, тому що я розраховувалася телефоном за 2 хвилини до спроб шахрайства з фізичними картками, а відстань між цими точками — 47 км.
Приват розглянув всі заявки за день та написав, що «провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої зяавки». Що там за коментарі написав оператор і чому вони суперечать — невідомо.
Аваль претензії сформував і відправив. Звичайно, я не маю надії на повернення, але вони хоча б спробували щось зробити.
Все це відбувається за кордоном. Коли блокували картки, оператор сказав, що я зможу виписати віртуальну картку на той самий рахунок, щоб мати доступ до грошей. Насправді, це неможливо: доступу в Приват24 немає, якщо немає активних карток, а пройти селфі-ідентифікацію я не можу, хоча зробила купу спроб.
Покладатися, но системи впізнавання обличь або автоматичні обробки заявок, так само як і на віруальну помічницу Яну (чи як її там звати) можна тоді, коли все це нормально працює. Але Приват відноситься до клієнтів як до вівців, які все стерплять. Для банку фізичний клієнт — це порошинка під ногами.
Нам дуже прикро, що виникла така неприємна ситуація
На наш жаль, з боку платіжної системи оскаржити операцію неможливо. В той же час, відповідно до умов надання банківських послуг, клієнт несе відповідальність за всі операції до моменту звернення в банк та блокування платіжної картки.
ПриватБанк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. На нашому сайті ми склали кілька простих правил, як не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/safeness
У разі труднощів із доступом в Приват24, наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть розібратись в ситуації. При зверненні в підтримку ви можете обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь, або описати ваше питання у повному обсязі, та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Коментарі (1)
Блокування коштів на 180 діб та ніяке обслуговування.
Але політика банку — нічого не зробиш. Хто не хоче — той не користується.
І дивлячись на те, що в мене є досвід користування іноземними банками — все одно, Приват отримує свою оцінку в 1 зірку. Чому?
Вклали грошей, реанімували бізнес, який був у Мелітополі, почали робити продажі. Потім, привату щось не сподобалось і вони вирішили заблокувати оплати від клієнтів на сумму 102.000 гривень. Попросили ПАСПОРТИ клієнтів. Яка розумна людина там сидить — я не розумію. Десь тиждень, вбиваючи власну репутацію, ми зібрали необхідні паспорти і відправили у приват.
Телефоную через декілька діб і питаю, що ж там кошти.
На що мені відповідь — нажаль, ваші кошти заблоковані на 180 діб, ваша фірма зареєстрована не на території України, ще є підозра, що ви працюєте з окупантами.
На жаль, я не записав цю розмову. Те, що я був, у шоці, не передасть жодних почуттів, які в мене були. ЯК ТИ, МЕРЗОТНИК МАЄШ ПРАВО ЗАЗІХАТИ НА ТЕРИТОРІЮ УКРАЇНИ? Як це не Україна?
Мене це дуже вибісило, але я запропонував надати власні документи, а саме: печатка за квітень 2022 року про перетин грузинського кордону, фірму у Грузії, Песель у Польщі, захист у Словаччині, водійське посвідчення у Канаді, на що меня приват відповів — на жаль, рішення банку незмінне. Ви — терористи і бандити.
Коментарі (4)
Ніяка підтримка + блокування комунальних платежів
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Коментарі (3)
В одні ворота
Умови погашення не змінювались.
Якщо на картці є прострочена заборгованість, коли на ваші рахунки будуть надходити кошти, з них буде списуватись 50% на кредитну картку до погашення прострочення.
Комісія за перекази залежить від типів карток, між якими проводиться операція:
https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-privatbanke
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Коментарі (2)
Воруют деньги у клиентов — это позор !
За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
Коментарі (1)
Кредитный рейтинг
Розуміємо, що ви могли очікувати на інший ліміт. В банку кожного дня система аналізує багато показників по кожному клієнту, тому ліміт може бути переглянутий в будь-яку мить і може бути збільшений. Рекомендуємо вам активно користуватись картою і надалі, та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено.
Коментарі (2)
Подвійна комісія при оплаті комунальних
При поповненні мобільного в Приват24 від 100,01 і більше — 4грн комісія.
Додаткова комісія 1% при використанні кредитних коштів.
https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
Інформація також відображається на етапі створення платежу в Приват24.
Обов'язково перевіримо консультацію оператора, що була вам надана, та зв'яжемось з вами додатково.
Коментарі (2)
Невозможно снять новые незатертые доллары с карты
Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (3)