×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Not bad
Дозвольте пояснити, що поповнення депозиту обмежено сумою відкриття вкладу, у випадку відкриття депозиту на суму до 50 тис. грн, 3 тис. дол., 3 тис. євро, або сумою 50 тис. грн, 3 тис. дол., 3 тис. євро, у разі відкриття вкладу на більшу суму.
Хочемо звернути увагу на те, що ліміт на поповнення вкладу не змінювався.
Коментарі (3)
Хамское отношение к клиентам.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
З 18 березня ПриватБанк проводитиме валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб у безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 та мережу терміналів самообслуговування.
Варто розуміти, що пріоритет онлайн валютообмінних операцій вводиться задля безпеки клієнтів у період карантинних заходів проти коронавірусу та до моменту відновлення міжнародного авіасполучення та поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.
Готівкову валюту у касах ПриватБанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, строк дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів.
Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, проводяться у звичайному режимі.
Коментарі (4)
Банк невероятно шикарен!
P.S. Живу в Европе и не встречал еще банки которые бы удаленно так круто решали проблемы. Браво.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Коментарі (1)
Отличная работа в борьбе с мошенниками.
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Написати коментар
Замечательный консультант Марина
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Лучший консультант ПриватБанка
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Для людей!
І хай мені хтось доведе що це не так, або спробує…
Дякуємо Вам за відгук!
Ми дуже раді, що взаємодія з нами була комфортною для Вас.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Нулевой банк.
У меня украли с карты 15000грн уже год прошел и всем ***
Коментарі (4)
Заблоковано рахунок для виплати пенсії.
Коментарі (1)
Не могу дозвониться до Оператора Приватбанк
Написати коментар
Заблокировали карту
Вместо этого:
1. Платёж отменили;
2. Карты (обе) заблокировали;
3. Номер телефона сняли со статуса «финансового».
И это начало!
Согласно инструкциям для восстановления фин.номера сходила в терминал самообслуживания и… НИЧЕГО! Восстановить номер телефона с использованием карты, вводя правильный пин код НЕЛЬЗЯ.
Звонила оператору и… тоже ничего сделать НЕЛЬЗЯ!
В банк я НЕ могу пойти, поскольку нахожусь в России и специально на укр.номер включила себе роуминг.
В общем, сотрудниками банка я крайне возмущена! Как можно было заблокировать карты после моих правильных ответов?! Если сотрудники глуховаты, то такой способ подтверждения платежа НАДО ОТМЕНИТЬ!
Жду реакцию банка с ответом на вопрос:
КАК МНЕ РАЗБЛОКИРОВАТЬ СВОИ КАРТЫ И ВЕРНУТЬ НОМЕР В СТАТУС ФИНАНСОВОГО, находясь за границей?!
Оператору я предлагала ответить на все проверочные вопросы.
А банку: «спасибо» за создание проблем и отсутствие сервиса.
Коментарі (2)
Как ВЛАДЕЛЬЦУ АВТОМОБИЛЯ помогает ПриватБанк
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Повернення авансу за авто
Ще раз дякую за вирішення мого питання.
Написати коментар
Допомога онлайн.
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Как вернуть билеты?
Написати коментар
Спасибо сотрудникам Приватбанка
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. Також ми склали кілька простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв: https://privatbank.ua/safeness
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Скарга
Проаналізувавши ситуацію, ми проведемо роботу зі співробітником по даному випадку, щоб уникнути повторення подібної ситуації. Додатково Вас повідомимо за результатом.
Написати коментар
Кремінське відділення Луганської філії ПАТ КБ Приватбанк
Дозвольте зазначити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Дане відділення знаходиться на стадії переїзду, та на поточний момент ще не обслуговує Клієнтів.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Пропали деньги
Я данную операцию не производила, карта была при мне. Позвонила на горячую линию, сказали, что можно подать заявку на возврат средств. Подала я эту заявку, консультант сказал, что в течение суток придёт подтверждение. Ничего не приходило, только в приват24 написали, что заявка обрабатывается 45-120 дней. Офигеть! Списали со счета за секунду, а возвращать до 4 месяцев! Перезвонила ещё на горячую линию, там уже сказали, что 25 дней на обработку. Как произошло списание денег консультанты не знают.
Так я и не поняла вернут ли деньги и когда. Что делать не знаю. Обращаться в полицию?
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Банк шахраїв!!!!!!!!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)