×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Подяка
Коментарі (4)
Заблокировали карту
Коментарі (5)
Недотримання постанови Кабміну 1202
При зверненні до чату онлайн, оператор Дмитро 285728 повідомив, що помилка пов’язана з тим, що мої документи не були актуалізовані в банку. При цьому згідно з постановою Кабміну 1202, оновлення документів, які стали прострочені після 24.02, можливо впродовж 30 днів по завершенню війскового стану. Оператор не надав відповіді на мої питання, проявив відсутність клієнтоорієнтованості та не допоміг у вирішенні питання, через що я понесла фінансові втрати, а банк поніс іміджеві втрати. Оскільки державний банк не дотримується вимог чинного законодавства та/або порушує його.
Нам дуже прикро, що у вас залишилось неприємне враження при спілкуванні з нашою службою підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу з співробітником, щоб в подальшому подібних ситуацій не виникало.
Дійсно, дозволено обслуговування, якщо своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився після 24.02.2022р.
В той же час, для підтримки інформації про вас в актуальному стані, банк повідомляв про необхідність планової актуалізації даних. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому. Достатньо зайти в Приват24, натиснути «Актуалізувати інформацію» та підтвердити операцію. Для цього вам також будуть потрібні оригінали паспорту/ ІПН. Та тоді ви зможете вирішити ваше питання.
Написати коментар
Це просто жах
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
pb.ua/chat
Коментарі (4)
Варто звернутися 1 раз, коли реально потрібно, і відразу отримати відмову.
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою 'Оплата частинами' стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт збільшений, і ви зможете ним скористатися.
Коментарі (2)
При замовленні валюти видають лише ветхими та описаними купюрами. Неможливо отримати повернення депозитів
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (6)
Пишу отзыв во время ожидания оператора (25 минут)
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити вашу думку. Власні картки передавати в користування третім особам заборонено. Інша людина разом з вами може відкрити собі додаткову картку до вашого рахунку, або це можна зробити за нотаріальним дорученням.
Коментарі (5)
Блокировка и удержание средств без объяснения причин
Банк неодноразово телефонував вам для вирішення питання. Повідомте, будь ласка, в приватних повідомленнях, коли буде змога прийняти дзвінок.
Коментарі (1)
Банкомат принял деньги, но не зачислил на карту
23.09.2023 мною была внесена наличка 6 000грн в банкомат. Банкомат не зачислить эти деньги на карту, я обращалась на горячую линию пприват, приняли жалобу, рассмотрели и дали ответ, что деньги не обнаружены. В ответе указали что если я не согласна, то нужно обратиться с повторной жалобой.
Операторы привата повторно жалобу не принимают
Завтра пойду писать жалобу в отделение, а потом в полицию, такое отношение к клиентам наталкивает на мысль о коррупционных схемах. Сколько у меня должно пропасть денег чтоб банк бфл заинтересован в расследовании причин пропажи денег привлёк службу безопасности.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Написати коментар
Зняття валюти
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Коментарі (3)
Крадіжка компанією Megogo грошей з карти Приват
Коментарі (2)
Брак-валюта (видача готівки в касі) $
Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а
Я замовляв готівку зі своєї карточки (2500$) — мені видали 2500$ на руки (касир минути 2 шукав, нормальну, валюту серед тієї пачки, яка в неї була — даби видати хочаб шось більш менш хороше і шо приняв би її термінал)
З 2500 в іншому банку (ощадбанк) в мене прийняли 2400 (я міняв $ на гривні і поповнив краточку ощадбанка гривнями). 100$ — в мене не прийняли. Я пішов зі 100$ в відділеня приватбанку обратно: (Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а)
Ні два термінали, ні касир не захотіли принімати в мене 100$ — які самі же мені і видали минут 40−1 час назад. Касир сказал — що ніяк не могла видати мені цю копюру (ну да, ну да), так як вона даже на дотик не така як обичні 100$… Залізний аргумент
В Приваті я чи то з 2010 чи то з 2011 року. Я оставлю скаргу тут, і на всіх можливих сайтах яких зможу найти вплоть до жалоби в НБУ про Захист прав споживачів фінпослуг.
Ви втратили клієнта із-за підсунутої чи то фальшифої, чи то потертої 100, чи то просто касир вирішила мене обманути. Я не знаю в чому діло там, і чого її назад не приняв ні касир, ні термінал
Касир: Дермановська Марія Вікторівна
Я не знаю, чи то касир спеціально, чи случайно дала мені цю 100$. Но факт в тому, що мені видали валюту, а назад її принімати не захотіли (ссилаючись на те, що це не та валюта, яку мені видали на руки)
Більше я з приватом сотруднічати не собираюсь.
Всі купюри проходять перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші, не відходячи від каси;
— перевіряти стан виданих купюр, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (20)
Як працює сервіс замовлення готівки
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Коментарі (6)
Про Приватбанк
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
Коментарі (5)
Приватбанк стал мерзким в обслуживании
необходимо было срочно отменить транзакцию по карте, двойное списани
по 3700, четвертые сутки нет обратной связи, голосовой помощник, менрзким голосом, не может помочь в элементарных вопросах (тупые алгоритмы, такого же разработчика).
Персональный менеджер, трубку не снимает, в отделении — медленного не качественного обслуживания, как результат — очереди
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Коментарі (2)
Не могу использовать банк для бизнеса. Получение pos-терминала.
Но сейчас я хочу открыть свое заведение и для этого мне нужно получить от банка pos-терминал, чтобы люди могли оплачивать картой. Соответственно, хочу открыть в банке счет на ФОП, где будут идти исключительно официальные доходы и расходы. При таком сотрудничестве банк будет получать от меня более 30.000грн. в год, за счет оплаты комиссии за использование терминала и вывода средств. Когда заведение начнет масштабироваться, суммы от процентов будут также расти.
Далее в сентябре 2023 года я сходил в отделение банка и написал там письмо на рассмотрение моего случая и возможного сотрудничества. (Номер обращения № 574-ВБ) Далее получил ответ, в котором ничего не говорится о рассмотрении возможности восстановления меня как клиента банка и открытия счета для ФОП. В письме лишь повторили, что 04.10.2020 мне было отказано в обслуживании.
На данный момент я хотел, чтобы мою ситуацию рассмотрели индивидуально, так как могу являться хорошим клиентом банка с исключительно официальным источником дохода. Но банк никак не отреагировал и просто ответил шаблоном.
Внаслідок прийнятого рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальше обслуговування в банку неможливе.
Коментарі (1)
Кошти внесені в термінал не зараховані на картку
Відповідь на ваше звернення 122270 було надано того ж дня за залишеними контактами. Перевірте, будь ласка, вашу пошту.
Написати коментар
Без підставно заблокували карткові рахенки
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
Коментарі (4)
Не видають валюту в доброму стані.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (3)
Одни вопросы…
Поясните пожалуйста, это распоряжение такое или самоуправство банка, что бы не было оттока валюты? Но не думаю что из-за 300$ банк обанкротится. И уверена что не у всех лежит там валюта, что бы бояться. И не предлагайте по гривневым счетам, платить валютой. Если бы мы хотели, давно перевели в валюту. Почему, положив на счёт свои деньги, мы не можем их забрать? или вынуждены терять 20%?
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (10)