×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
неправомірні дії банку
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.
Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.
Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Коментарі (3)
Півроку утримують кошти, некомпетентні співробітники
4 липня отримав платіж на 8500 грн з монобанку, ввечері того ж дня заблокували карту. В чаті онлайн написали що карту розблокують через 5 днів, якщо не буде заяви з поліції.
Через 5 днів написав в чат, скинув всі скріни, переписку і квитанцію до платежу (це був продаж криптовалюти).
В чаті сказали що карту розблокують якщо я поверну гроші відправнику або якщо я звернусь в поліцію.
Я пішов в поліцію, там сказали що на мене немає ніяких справ чи проваджень, я подав зустрічну заяву на відправника коштів, мені дали талон — повідомлення з єдиного обліку, сказали щоб скинув його в банк і вони мають розблокувати картку.
Скинув фото заяви в чат, там відповіли «Такой можливості на жаль, немає поліція має провести розслідування, якщо факт шахрайства не підтверджено закриють справу, вам мають надати рішення, з рішенням потрібно буде звернутись в чат»
Я знов написав що в поліції мені сказали що на мене немає ніяких справ чи проваджень, але оператор як робот, пише одне й те саме.
Що поліція має провести розслідування і надати висновок якщо справу буде закрито.
Я подзвонив до слідчої, у якої я писав зустрічну заяву, і вона сказала щоб я вимагав в банку витяг з ЄРДР, бо в базі на мене не знаходить ніяких справ, і якщо мені в банку не надають витяг з ЄРДР то банк сам вигадав цю справу.
Оператор мені написав в тисячний раз одну й ту саму мантру — зверніться до поліції, і що ніяких документів (витягів) банк мені надати не може.
Після цього я написав скаргу в НБУ, через місяць мені прийшла відповідь — що банк може зняти обмеження якщо надати адресу гаманця, довідку про доходи, довідку про сплачені податки.
Я знову написав в чат привату, що прийшла відповідь від НБУ і я можу це все надати, і ще прикріпив витяг з МВС що я до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не маю і в розшуку не перебуваю.
Мені знову відповіли що є запит до банку про проведення розслідування, і що строки розслідування їм невідомі, щоб я уточнив їх у слідчого.
Я написав щоб мені надали контакти слідчого — відповідь «На жаль, контакти слідчого технічно відсутня можливість надати»
Сьогодні я знов написав в чат онлайн (пройшло майже півроку з моменту блокування), оператор залишив заявку щоб зі мною зв’язались.
Подзвонила працівниця з технічного відділу, сказала що обмеження з карти можуть зняти якщо монобанк відкличе звернення. На моє прохання надати мені витяг з ЄРДР сказала що в них його немає, що це монобанк передав по внутрішньому каналу запит.
Щоб я звернувся в монобанк, надав їм ті пояснення і матеріали які надавав раніше в чат привату, щоб саме моно відкликали звернення.
Написав сьогодні в моно, пояснив ситуацію.
Але відповідь «З нашого боку, на жаль, вплинути на блокування в ПриватБанку ми не зможемо.В цьому випадку ми рекомендуємо вирішувати дане питанням з вашим банком».
Просто замкнуте коло.
В мене вже опускаються руки, раніше для мене приват був топ банк, а зараз це якесь організоване злочинне угруповання, яке може заблокувати ваші гроші і утримувати їх роками (сьогодні працівниця яка мені дзвонила так і сказала — півроку це ніщо, в нас є карти які по 5 років заблоковані).
Ні скарга в НБУ, ні витяг з реєстру МВС для банку нічого не означає.
Може в когось з користувачів була схожа ситуація — відпишіть в коментарях як вирішували питання.
Від банку чекаю адекватної відповіді і розблокування карти.
Заявку з даного питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації щодо способів врегулювання питання.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Коментарі (2)
Дуже сильно розчарована в ПриватБанкі.На жаль, але для мене шок…
Я в шоці. Перед Новим Роком я з дитиною залишилась без грошей, і нікого і нічого в ПриватБанкі не хвилює, всю мою інформацію по карті бачать і знають.Я навіть незнаю… нехочиться… так обідно і боляче, одною сумою 3930,60 коп. зняли кошти. (сказали в банкі що це було інтернет замовлення.) спочатку у мене в історії платежів писало EVA продукти, через декілька днів написало Сільпо продукти, я запитую як це розуміти мені говорять що не знають, а хто знає??? У мене всі скріншоти є від 9.12.23 до сьогодні. Кожен день чекаю назад кошти і вже сьогодні починаю розуміти що… Банк навіть код ніякий не присилав на таку оплату в інтернеті зовсім нічого навіть дзвінка небуло. Як це вийшло??? А пишуть що трьома способами кошти знімалися. Як трьома коли одна сума 3930,60 коп??? Може хто знає поясніть.
ПриватБанк не відповідальний до своїх клієнтів, без картки, без номера телефону, без пін коду без підтверджувальних смс знімає кошти з картки… це жах, а не банк. Нікому не рекомендую цей Банк.особливо мамам з дітками. Бережіть себе
Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та надана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness.
Проведенням розслідування за фактом шахрайства займаються правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по транзакції.
За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи.
Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.
Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (7)
Отказали в возврати денег моих
Коментарі (2)
Новая фича приватбанка (попытка кидалова)
Коментарі (5)
Кошти списані шахрайським сайтом https://www.cvmaker.com.ua/
Безпека коштів клієнтів є нашим пріорітетом. Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо ви раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж ви ввели дані картки на сайті і зберегли їх там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
Коментарі (15)
Приватбанк з системою «безпеки» пробив дно
ДНО повне краще користуватись будь-яким іншим банком, але це повно ДНО
Успіху в новому році «система параноїдальної безпеки дно банка Привату»
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Коментарі (7)
Розірвали договір про обслуговування без попередження!
рахунки та відновити доступ до приват 24. Походження коштів я маю змогу пояснити.
На рахунках залишились чималі кошти, депозит та заробітна плата за півроку. Звернутися до відділення не маю змоги так як перебуваю на тимчасово окупованій території.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (3)
Постійне підтвердженя входу
Одночасно бути авторизованим на двох пристроях з одного облікового запису не можна, це вимоги безпеки.
Ви можете зареєструвати вашого продавця в якості касира, і проблем з авторизацією не буде.
Коментарі (4)
Банк вводить своїх клієнтів в оману при здійсненні валютних операцій!
Отримав погодження здійснення операції та щасливу СМС «*** USD prybuly ta dostupni vam do 17:00. Pererva 12:30—13:30. Adresa: **** **** ****»
І тут починається ЦИРК ШАПІТО, приходжу у відділеня, стою в черзі 40 хвилин …
Доходить моя черга на прийом до касира і чую у відповідь «Чекайте, валюти немає! Щось не зрозуміле за інкасацію …»
Поясніть мені будь ласка, навіщо Ви як банк надсилаєте недостовірні повідомлення клієнтам, типу валюта готова до отримання. Навіщо мені знати стосовно Ваших внутрішніх процедур інкасації і тому подібне. Куди я потратив годину свого життя? і чому маю знову ставати повторно в чергу для отримання ???
Я працююча особа і не маю часу по 2−4 години перебувати у Вашому відділені в очікуванні дива …
Прикро, розчарований банком!
Перепрошуємо за ці незручності. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Неможливо зв’язатись з оператором через бота та стягується комісія без попередження
На етапі створення платежу та обрання кредитної картки відображається інформація щодо комісії, а також повідомлено, що у разі оплати за рахунок кредитного ліміту, утримується додаткова комісія 3%.
Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Коментарі (6)
Зняття арешту з картки
Незважаючи, що постанова від виконавця надійшла в банк-все статус«в обробці".Вже навіть не то що асвп, а і Дія підтягнула постанову, а ваші «спеціалісти»все обробляють
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Повернiть грошi або дайте юридичне обгрунтування своїх дій
Хотілося б дізнатися про юридичну обґрунтованість дій банку та їх відповідність чинному законодавству України.
Банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду правоохоронними органами або за рішенням суду.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми також звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі по запиту та перевірити інформацію.
Коментарі (1)
Скільки можна чекати на повернення власних коштів?
Написати коментар
Повна відсутність безпеки даних і клієнтського сервісу.
В результаті півроку без доступу до рахунків, купа дзвінків у підтримку і проходжень відеоверифікаціі, але. Але з якого б номеру я не телефонувала відповідь одна — ВИ НЕ Є КЛІЄНТОМ БАНКУ. Тобто я встановила новий фінансовий номер, але не являюсь клієнтом, якщо телефоную з нього.
Тут я повинна сказати, що на цей момент там була незакрита кредитка десь на 2000 грн. Але точну суму я не памятала і дізнатись не було жодного шансу.
І от, повертаюсь я на територію неньки, в мене активуються українські номери і не встигаю я розпакувати валізи, як отримую дзвінок. Ви винні банку гроші, ви маєте терминово сплатити щось близько 200 грн. Все це з такими інтонаціями наче без цієї суми банк збанкротує вже завтра.
Я відповідаю що трошки людина неправа, бо коли я телефоную з цього номеру — я НЕ клієнт банку і отримати будь-яку інфу не в змозі, картки в мене виключно діджітальні, тобто я навіть номеру картки не знаю, щоб її попвнити. Мені треба додаток і за півроку жодна людина мені не допомогла вирішити це питання. А зараз я не можу приділити цьому час.
Співробітниця мені попалась аж занадто сумлінна, мене вона не розуміла від слова абсолютно.
Рішення, які мені запропонували
1. Я надішлю вам номер картки в смс.
… дзвінок надйшов зі звичайного номеру київстар, щоб побачити чию картку я поповнюю, я маю її поповнити в терміналі приваттанку… для доступу к терміналу потрібна пластикова картка, якої немає. У цей спосіб я ніяк не можу дізнатись чию картку я поповнюю і чи надійшли кошти на рахунок…
2. Я надішлю вам IBAN в смс…
Та сама історія що й з номером карти. Якщо попвнювати картку приват з моно по IBAN, треба вручну ввести інші реквізити отримувача в 90% випадках…
Тут я вже відверто починаю крити людину матом. Завершуємо ми на тому, що я йду у відділеня і починаю там скандал.
Прийшла я з телефоном і документами в ДІЇ.
Мені співробітниця банку в м. Кривому Розі у відділенні по пр. Південний 20 з камяним обличчям заявляє, що документи в Дії вони не приймають.
І НА КЛАПТИКУ ПАПЕРУ РУЧКОЮ ПИШЕ НОМЕР КАРТКИ…
Люди ви подуріли? У вас на відділені принтери покрали? Ви розучились давати довідки? Вас не вчать друкувати реквізити?
В мене просто бракє слів, щоб описати свій шок. Ви у свєму вшивому приваті реально пропонуєте людям щось робити з бумажки???
А як гроші підуть не туди? А якщо вона помилилась хоча б в одній цифрі?? Як я потім маю доводити, що поповнила власний рахунок??? Я маю це сприймати як клієнтьский сервіс??? Де безпека даних взагалі??
Якщо мої документи недійсні, то чого ти взагалі мені даєш будь-яку інформацію про цей рахунок???
Так багато питань, так мало відповідей.
В результаті вже мій чоловік телефонував в підтримку і пояснював ситуацію. Чергова відео-верифікація мене як клієнта банку, спроба встановити попередній український номер телефону, три блокування, нічого абсолютно не працює. І тут я згадую пораду іншого оператора і В СМС ЗАПРАШУЮ НОВИЙ ПІН КОД ДО КАРТКИ.
І тільки після цього я, нарешті, отримала доступ і змогла користуватись рахунком.
На це в мене пішов день, в якому кожна хвилина була розписана, але через упоротість банку, мені довелось усе це робити в авральному режимі.
І вишенка на торті — отримати доступ що маминого додатку зайняло у мене 2 хвилини і не потребувало жодної верифікації. А я, дура, довіреність робила.
Думайте кому довіряєте свої гроші!
Фахівці профільного відділу вже перевіряють дії операторів під час ваших звернень, щоб провести роботу й уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Написати коментар
Як з оператором в чаті св’язатись?
Пишу «оператор, оператор, оператор…», описую коротко суть питання — все одно бот замість підключення оператора по колу намагається дати відповідь на моє питання, але воно не просто, тому і не зрозуміле машині, яка замість суті просто ловить контрольні слова накшталт «вклад, скарбничка, кредит» і кидає загальні відповіді пов’язані з цим.
Можливо є інструкція як зв’язатись з оператором? Не пам’ятаю в якому іншому банку читав, що треба три рази написати «оператор», а тут що треба зробити, щоб підключити живого спеціаліста до вирішення питання?
Коментарі (2)
Перевипуск картки=втрата грошей
Звернулась до менеджера з питанням так звісно давайте перевипустимо вашу картку. Перед тим як почати я декілька раз задала питання це перевипуск картки, а не закриття і деактивація тобто якщо на номер втраченої картки будуть приходити гроші то вони автоматично переадресуються на перевипущену картку. Менеджер мене запевнила що так. Я неодноразово робила перевипуск карток через страту або через те що банкомат є картку і завжди отримавши перевипущену картку на неї приходили перекази які робились за номером моєї старої картки.
Повернемось до суті.
Менеджер мені зробила нову картку зробила ще картку для виплат і ще одну просто додаткову універсального картку ну на всяк випадок, а запропонувала мені страхування є ліки, а на що я погодилася і зробила страхування здоров’я дітей і на випадок хвороб все чудово і прекрасно за одним але.
Картка яку я хотіла перевипустити і отримати пластик — це картка на яку переводиться моя заробітна плата вона переводиться за номером картки, які з значень на пластику. То то це звичайний переказ з картки на картку за номером картки тому я перепитала декілька разів у менеджера якщо за номером моєї старої картки буде зроблений переказ чи надійдуть гроші на нову так! запевнила вона.
Справа в тім що вчора я якраз мала отримати заробітну плату яку дуже чекала і тому задоволена що все зробила отримала картки страхування оформила пішла собі на роботу чекати аванс.
Всі працівники отримують кошти мені нічого не приходить. Я вирішила спробувати зробити мінімальний переказ з картки а-банка на свою на номер своєї старої картки. Переказ не надійшов я отримала відповідь в банку що неможливо зробити переказ тому що така картка не активна не існує не працює.
ТОБТО!!!
РОЗПОВІДАТИ ЯК Я НАМАГАЛАСЯ ДОДЗВОНИТИСЯ ДО ОПЕРАТОРА ЦЕ ПРОСТО ЖАХ МАЙЖЕ ДВІ ГОДИНИ Я НАМАГАЛАСЯ ПОТРАПИТИ НА ОПЕРАТОРА БАНКУ, А НЕ НА БОТІВ.
Нарешті додзвонилась до оператора розповідає їй свою ситуацію і отримую відповідь щодо побачення телебачення ваша картка закрита деактивована видалена гроші на неї ви не зможете отримати ніяк ніколи.
З разів п’ять, а намагаюсь її пояснити але там тугий ліс внятну відповідь Я не отримую вона торочить як попугай одне й те саме, А потім ще відключилась закінчила розмову тому що я перестала спілкуватися на українській діловій мові. Вибачте яка *** українська ділова мова коли я не можу отримати свої гроші щоб навіть доїхати додому.
Дзвоню свої менеджерці яка мені оформлювала картки і там те саме говорять одним і те самими стандартними фразами вирішення питання ніхто мені не підказав як мені зробити щоб отримати гроші ну тобто я намагаюсь їм пояснити і прошу допоможіть вирішити питання і отримати свої кошти бо в мене навіть на проїзд додому нема. Та де вони торочать стандартними фразами які завчили дуже давно мабуть майже три години я намагалась отримати відповідь на своє питання навіщо мені де актували заблокували і видалили активну нормальну картку якою я хотіла користуватися лише просто перевипустив її на пластик як мені отримати мої гроші які прийшли на цю картку. Відповіді на свої питання Я не отримала гроші теж на зараз дуже чекаю відкриття найближчого відділення банку щоб прийти і побажати всім працівникам доброго ранку!
На те що хтось мені допоможе вирішити моє питання Я навіть не сподіваюсь.
А зараз всім увага питання від гравців як мені отримати кошти які прийшли на картку яку я не просила блокувати видаляти і деактивувати але це зробили!!!
Якщо ви очікуєте переказ з картки іншого банку, радимо повідомити відправникові новий номер картки.
В разі якщо відправлення відбувається з картки ПриватБанку за старим номером картки, переказ надходить на нову перевипущену картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітників та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (3)
Захист від шахрайства
Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку.
Рішення про виплату компенсації при страховому випадку приймає страхова компанія на основі договору страхування укладеному між нею та клієнтом. Договір страхування має перелік випадків по яким передбачена страхова виплата. Ознайомитись із договором страхування можна в Приват24, а також з відповідями страхової компанії в меню: «Сервіси» — «Страхування» — «Історія заявок по страхових подіях».
Коментарі (2)
Не проводять виплати по акціям.
Згідно з умовами акції, https://newpromos.privatbank.ua/hotivku_na_kasi_znimayte_keshbek_zabyrayte
виплату отримують Клієнти, які є власниками карток Mastercard від ПриватБанку (Картка для виплат, картка «Універсальна» або «Універсальна Gold», преміальні картки, в національній валюті) і які отримували повідомлення від банку та надавали згоду на отримання заохочення. Тобто виплата буде проведена всім клієнтам, які отримали запрошення на участь в акції та виконали її умови.
Коментарі (1)
Дуже розчарований
Справедливості заради можу сказати, що усі менеджери у відділеннях куди я звертався (Юлія та Анжеліка) були дуже професійні і зацікавленні у вирішенні моїх питань.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)