Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Larisachayka60 1 жовтня 2023, 22:51
Щиро дякую юридичному відділу Приватбанку! Мене ошукали шахраї, від виглядом грошової допомоги вкрали з моєї картки майже 11000. Сьогодні банк повернув мені частину втрачених грошей. Дякую, дякую, дякую! Бажаю здоров’я працівникам і процвітання банку! Щиро дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 10:11
Вітаємо. Щиро вдячні вам за теплі слова! Ваш відгук – найцінніша нагорода за нашу роботу!
Проблема вирішена
Ruslan9000 30 вересня 2023, 20:06
Я выводил деньги с биржи через p2p перевод человек произвел оплату получил от меня валюту на бирже после чего спустя несколько дней мою карту заблокировали я обратился в банк мне сказали что на меня написали заявление в полицию и пожаловались что я мошенник я предоставил всю информацию где видно за что я получил деньги и добавил контакты службы поддержки биржи мне сказало что так как на меня было написано заявление в полицию решаю этот вопрос только через нее, я пошел в полицию написал заявление описал всю ситуацию они проверили информацию и сказали что на меня ни жалоб ни заявлений нету я связался со службой поддержки в присутствии полицейских полицейские лично им сказали что на меня нету ни каких заявлений на что они ответили полицейским что заявление к сеть и уже решение вопроса будет через суд и им нужно решение суда о том что я не причастен к мошенничеству, я пошел к адвокату он мне сказал что бы я написал заявление в приват банк на имя главного директора с просьбой провести служебное расследование и предоставить мне результаты, я так и сделал на что в приват банке мне прислали ответ с трех пунктов в которых были только пункт правил 1.1.10.5.2 на который они ссылались, никаких расследований они не проводили, после чего я отправил еще один запрос на что получил идентичный ответ, я написал в службу поддержки онлайн на что мне ответили что что на мой вопрос мне ответили и больше ни кто ничего мне не предоставит и я не имею права на получение личных данных о себе, вывод приват банк пользуется служебным положением без причин и проведений расследования блокирует деньги людей и присваивает их себе
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2023, 9:25
Вітаємо. Бачимо, що наразі за вашим питанням було проведено перевірку відповідальними спеціалістами. За результатами перевірки з вами було проведено зворотній зв'язок.
Проблема вирішена
hassbass 30 вересня 2023, 16:57
Мені необхідно терміново поповнити валютну карту. Після авторизації в ТСО пб, виникла помилка прип поповненні саме валютного рахунку, мовляв я не авторизована та поповнюю карту третьої особи. При цьому, в тсо була авторизація по кьар-коду.
При зверненні до чату онлайн, оператор Дмитро 285728 повідомив, що помилка пов’язана з тим, що мої документи не були актуалізовані в банку. При цьому згідно з постановою Кабміну 1202, оновлення документів, які стали прострочені після 24.02, можливо впродовж 30 днів по завершенню війскового стану. Оператор не надав відповіді на мої питання, проявив відсутність клієнтоорієнтованості та не допоміг у вирішенні питання, через що я понесла фінансові втрати, а банк поніс іміджеві втрати. Оскільки державний банк не дотримується вимог чинного законодавства та/або порушує його.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 20:35
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що у вас залишилось неприємне враження при спілкуванні з нашою службою підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу з співробітником, щоб в подальшому подібних ситуацій не виникало.
Дійсно, дозволено обслуговування, якщо своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився після 24.02.2022р.
В той же час, для підтримки інформації про вас в актуальному стані, банк повідомляв про необхідність планової актуалізації даних. Ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому. Достатньо зайти в Приват24, натиснути «Актуалізувати інформацію» та підтвердити операцію. Для цього вам також будуть потрібні оригінали паспорту/ ІПН. Та тоді ви зможете вирішити ваше питання.
MeowBeow 30 вересня 2023, 15:58
Випустив нову карточку, уїхав в Польщу, намагаюсь активувати, активація не проходить, мене викидає з приват24, номер мій став тепер не фінансовий, зайти не можу, подзвонити в тп не можу, в чаті теж з людиною не поспілкуватися… *бані перевірки не можу пройти, перефоткався з паспортом, з активними картками. Просто тресе. ЯК МЕНІ ЗВ’ЯЗАТИСЯ С ТП?!
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 17:29
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення в підтримку ви отримали неприємний досвід. Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
pb.ua/chat
Проблема вирішена
Алина ШАУЛЬСКАЯ 30 вересня 2023, 14:50
Я клієнт привату вже 10 років, ніколи не брала в них кредит понад 2800 грн, щоб просто був на карті для історії. Завжди користувалася послугами іншого банку. На УБКі 0 прострочок за всі 10 років. Виплачено близько 20 покупок частинами ВЧАСНО. Тут у березні 23 року я вирішила оновити інформацію в Приваті і мені дали кредит 50к на купівлю частинами. Я взяла телефон у ПЧ за 9499 грн, на сьогодні залишалося погасити ще 3900 грн до повного погашення. Я хотіла взяти ноутбук сьогодні в ПЧ, знайшла товар і від Привату було вигідніше мені взяти к-сть платежів саме. АЛЕ тут сюрприз ПЧ у мене повністю забрали. У підтримці я отримала відповідь що кожні 5 днів перераховують ліміт. Я додала тех. паспорт на своє авто, заповнила місце роботи, Досрочно погасила ПЧ але у відповідь я отримала чекайте 5 днів, і може бути підвищать. Знаєте з таким ставленням до клієнтів, у вас їх уже й так немає, але не буде ще більше. В інших банках все вирішується за добу, тут 5 днів. За 5 днів акційна пропозиція мого товару вже закінчиться. І знову ж таки хочу звернути увагу на те, що НІКОЛИ і не в якому банку у мене не було прострочення, я навіть жодної копійки відсотків не сплатила так як завжди в пільзі.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 16:05
Вітаємо.
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою 'Оплата частинами' стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
На жаль, за результатами чергового перерахунку моделі, було прийнято рішення знизити ліміт. Рекомендуємо продовжувати активно користуватися продуктами банку, це може вплинути на рішення банку про підвищення ліміту в майбутньому.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт збільшений, і ви зможете ним скористатися.
Проблема вирішена
Natalia1712 29 вересня 2023, 17:08
Намагаюсь повернути депозитні кошти, але при замовленні валюти у банку лише описані та брудні купюри. Працівник банку каже, що їй при замовленні валюти привозять таки брудні кошти. Я вислухала лекцію про те, що купюра в Україні дійсна якщо до 50 відсотків купюри брудні. Так, сьогодні я змогла зняти замість замовлених 1300$ лише 100$ і ті старого зразка 1996 року. Це неподобство у Запоріжжі, відділення по вулиці Новокузнецькій 27. І це вже декілька днів
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2023, 17:50
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Игорь Осипов 29 вересня 2023, 13:59
Являюсь членом голд клуба банка. Вот хочу задать простой вопрос, как другому человеку снять валюту с моей карты в кассе банка вместо меня? Что бы узнать это я 5 минут общался с придурошным голосовым ассистетом который не может помочь ни чем, только раздражает. Теперь 25 минут слушаю музыку в трубке телефона в ожидании оператора. Это треш. Эффективные менеджеры и оптимизаторы довели банк до ручки. Такого гнусного обслуживание нужно еще поискать. Я бы с радостью ушел от вас, жаль только у компания заставляет пользоватся этими вашими в кавычках «услугами». Я думаю 90% клиентов точно так же, а в другом случае просто ушли бы от вас. Дно
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2023, 14:38
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Сподіваємося, надалі ми зможемо змінити вашу думку. Власні картки передавати в користування третім особам заборонено. Інша людина разом з вами може відкрити собі додаткову картку до вашого рахунку, або це можна зробити за нотаріальним дорученням.
Проблема вирішена
Walllter 28 вересня 2023, 22:24
Приватом пользуюсь больше 12 лет, никаких нареканий не было. Были стандартные проверки на происхождение средств — без проблем проходил. Уже как 4 дня карта заблокирована, обращение в поддержку онлайн ни к чему не приводит — кормят завтраками о том что «перезвонят». Никакой конкретики и действий кроме удержания моих личных средств на счету.
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2023, 12:00
Вітаємо.
Банк неодноразово телефонував вам для вирішення питання. Повідомте, будь ласка, в приватних повідомленнях, коли буде змога прийняти дзвінок.
Полезный комментарий
Walllter 29 вересня 2023, 15:54
Вопрос решен. Была просто ошибочная транзакция от стороннего человека.
IrynaShelest 28 вересня 2023, 19:56
Банкомат принял деньги, но не зачислил на карту
23.09.2023 мною была внесена наличка 6 000грн в банкомат. Банкомат не зачислить эти деньги на карту, я обращалась на горячую линию пприват, приняли жалобу, рассмотрели и дали ответ, что деньги не обнаружены. В ответе указали что если я не согласна, то нужно обратиться с повторной жалобой.
Операторы привата повторно жалобу не принимают
Завтра пойду писать жалобу в отделение, а потом в полицию, такое отношение к клиентам наталкивает на мысль о коррупционных схемах. Сколько у меня должно пропасть денег чтоб банк бфл заинтересован в расследовании причин пропажи денег привлёк службу безопасности.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2023, 20:07
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Natalia2009 28 вересня 2023, 17:03
Замовила готівку (закінчився депозит в доларах), касир пропонувала лише купюри старого зразку, дуже поношені, навіть обрисовані і запевняє, що інших немає!!! При першій можливості заберу всі свої гроші та депозити і ніколи більше не користуватимусь послугами цього банку! Будьте обережні!!! Не зв’язуйтесь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2023, 18:04
Вітаємо. У відділенні для видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
AnatolPogor 28 вересня 2023, 16:47
Протягом 5-ти місяців Megogo знімала гроші з моєї карти без замовлення послуги і мого відома. Як таке могло статися? Коли звернувся у банк, мені замінили карту, але хто поверне вкрадені гроші?
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2023, 19:29
Вітаємо. Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Дійсно, на подібних сервісах так буває, коли надаючи акційні пропозиції на сайті не пишуть, що такі списання будуть регулярні та вже не за акційною ціною. В описаній ситуації, можна або звернутись самостійно до сайту, який списав ці кошти, або до підтримки Банку, для подання заявки на оскарження операцій. У випадку, якщо ви не підтверджуєте проведення даних платежів та підключення підписки, рекомендуємо звертатись до правоохоронних органів.
Parenels 27 вересня 2023, 22:01
Сьогодні (27.09.2023)

Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а

Я замовляв готівку зі своєї карточки (2500$) — мені видали 2500$ на руки (касир минути 2 шукав, нормальну, валюту серед тієї пачки, яка в неї була — даби видати хочаб шось більш менш хороше і шо приняв би її термінал)

З 2500 в іншому банку (ощадбанк) в мене прийняли 2400 (я міняв $ на гривні і поповнив краточку ощадбанка гривнями). 100$ — в мене не прийняли. Я пішов зі 100$ в відділеня приватбанку обратно: (Місто Полонне (Хмельницька обл.) вулиця Лесі Українки, 93а)

Ні два термінали, ні касир не захотіли принімати в мене 100$ — які самі же мені і видали минут 40−1 час назад. Касир сказал — що ніяк не могла видати мені цю копюру (ну да, ну да), так як вона даже на дотик не така як обичні 100$… Залізний аргумент

В Приваті я чи то з 2010 чи то з 2011 року. Я оставлю скаргу тут, і на всіх можливих сайтах яких зможу найти вплоть до жалоби в НБУ про Захист прав споживачів фінпослуг.

Ви втратили клієнта із-за підсунутої чи то фальшифої, чи то потертої 100, чи то просто касир вирішила мене обманути. Я не знаю в чому діло там, і чого її назад не приняв ні касир, ні термінал

Касир: Дермановська Марія Вікторівна

Я не знаю, чи то касир спеціально, чи случайно дала мені цю 100$. Но факт в тому, що мені видали валюту, а назад її принімати не захотіли (ссилаючись на те, що це не та валюта, яку мені видали на руки)

Більше я з приватом сотруднічати не собираюсь.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2023, 10:12
Вітаємо.
Всі купюри проходять перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. В той же час, при здійсненні касових операцій у відділенні банку клієнт зобов'язаний:
— рахувати гроші, не відходячи від каси;
— перевіряти стан виданих купюр, не відходячи від каси.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
agsmith15 27 вересня 2023, 15:19
Відділення за адресою: Харків, вул. Валентинівська, 29-Б
Замовив через додаток 1300 доларів. Видали сміттям, купюрами, що старше за мене, та ще й не всю суму. Розберіться, будь ласка, як працює ваш сервіс чи так і має бути?
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2023, 16:26
Вітаємо. У відділенні видаються купюри, які в свою чергу попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати та зробити повторне замовлення.
Проблема вирішена
Dmytro72 27 вересня 2023, 14:07
Знімав готівку в банкоматі Приватбанку, використовуючи карту Ощадбанку. Сума була списана з карти, готівку банкомат не видав. Написав заяву, мені повідомили, що час розгляду заяви 45 робочих днів!!! Карл, 45 робочих днів, 2 місяці!!! Що можна робити два місяці??? Ця проблема виникає у багатьох людей, чому б НБУ не звернути увагу на такі ситуації і примусити банки розглядати заяви у більш короткі терміни у вік цифрових технологій
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2023, 16:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою банкомату.
Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку.
antonchehov 27 вересня 2023, 13:04
у меня карта Голд клуб, вдумайтесь Голд в целом клубе! Очень долго был клиентом

необходимо было срочно отменить транзакцию по карте, двойное списани

по 3700, четвертые сутки нет обратной связи, голосовой помощник, менрзким голосом, не может помочь в элементарных вопросах (тупые алгоритмы, такого же разработчика).

Персональный менеджер, трубку не снимает, в отделении — медленного не качественного обслуживания, как результат — очереди
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2023, 15:49
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Eldarr 26 вересня 2023, 17:28
В 2020 году банк отказал мне в обслуживании, без объяснения причин. Сама причина была в том, что я совершал операции на кпитобирже, но это нельзя было назвать официальным источником дохода. С этим никаких вопросов нет.
Но сейчас я хочу открыть свое заведение и для этого мне нужно получить от банка pos-терминал, чтобы люди могли оплачивать картой. Соответственно, хочу открыть в банке счет на ФОП, где будут идти исключительно официальные доходы и расходы. При таком сотрудничестве банк будет получать от меня более 30.000грн. в год, за счет оплаты комиссии за использование терминала и вывода средств. Когда заведение начнет масштабироваться, суммы от процентов будут также расти.

Далее в сентябре 2023 года я сходил в отделение банка и написал там письмо на рассмотрение моего случая и возможного сотрудничества. (Номер обращения № 574-ВБ) Далее получил ответ, в котором ничего не говорится о рассмотрении возможности восстановления меня как клиента банка и открытия счета для ФОП. В письме лишь повторили, что 04.10.2020 мне было отказано в обслуживании.

На данный момент я хотел, чтобы мою ситуацию рассмотрели индивидуально, так как могу являться хорошим клиентом банка с исключительно официальным источником дохода. Но банк никак не отреагировал и просто ответил шаблоном.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 17:59
Вітаємо.
Внаслідок прийнятого рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальше обслуговування в банку неможливе.
Проблема вирішена
Zavim 26 вересня 2023, 9:33
Відділення за адресою: Суми, вул. Іллінська, 12
Через термінал вніс кошти для поповнення картки. Гроши не були зараховані на рахунок. Звернувся до банку заявка 122270, повинні були опрацювати її за три дні, нажаль ні відповіді ні коштів я не отримав.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2023, 10:09
Вітаємо.
Відповідь на ваше звернення 122270 було надано того ж дня за залишеними контактами. Перевірте, будь ласка, вашу пошту.
Проблема вирішена
sans106 25 вересня 2023, 16:23
Приват банк без-підставно заблокував мої карткові рахунки. Двічі надавав документи для ідентифікації, але без попередження заблоковані рахунки. Звернувся до відділення та підтримку 3700 ніхто не може розблокувати. У відділенні запевнили що перетелефонують з головного офіса, але дзвінка так і не було.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2023, 17:32
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам була направлена офіційна відповідь з даного питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Jassmminne 25 вересня 2023, 15:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Голего, 7
Замовла валюту, ходжу вже 2 день, не можу зняти. Так як стан копюр страшний, всі в печатках, плямах. Скільки мені ще до Вас ходити як на роботу? Я не говорю про долари нового зразка, нехай будуть білі, але в гарному стані. Після кожного походу буду писати тепер сюди.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2023, 16:32
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Natella Гринникова 24 вересня 2023, 20:10
Заказали в Привате валюту. Пришли забирать. Нам выдали купюрами старого образца. Ну ок! Но при обмене купюр старого образца (как выяснилось) мы теряем 20%. 20%, Карл!!! На 300$- 60$. Это как? Ну ладно. Решили не терять деньги и вернуть на счёт. Пришли в отделение где получали, а они ОТКАЗЫВАЮТСЯ их брать! Мол, купюры старого образца и мы их взять не можем. Выдать можете, взять нет?! Когда начали возмущаться и требовать поднять видеозапись выдачи- взяли. Скривили личики, но взяли. Ок, подумали мы и заказали эту же сумму в другом отделении банка. Но и там нам пытались выдать деньги старого образца.
Поясните пожалуйста, это распоряжение такое или самоуправство банка, что бы не было оттока валюты? Но не думаю что из-за 300$ банк обанкротится. И уверена что не у всех лежит там валюта, что бы бояться. И не предлагайте по гривневым счетам, платить валютой. Если бы мы хотели, давно перевели в валюту. Почему, положив на счёт свои деньги, мы не можем их забрать? или вынуждены терять 20%?
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2023, 8:45
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝