Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Александр Кузьмич 10 квітня 2020, 15:12
Фахівець Юлія швидко і якісно виконала свої обов'язки, проблем з банком майже не маю. Гарного дня і бережіть себе!
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 16:08
Раді, що Ви оцінили роботу оператора настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 квітня 2020, 17:37
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 14.04.2020).
Користувач не надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Elen Moor 10 квітня 2020, 14:55
Второй день пытаюсь безостановочно дозвониться на горячую линию, остааляю просьбу о колл-бэке, пишу в чат онлайн банкинга!!! И НОЛЬ ответа!!!
В четверг 09.04.2020 около 18:00 по адресу г.Киев, ул.Саксаганского, 70/16 вносила наличные в терминал самообслуживания!!! Все данные принимал, наличные тоже!!! А в конце выдал ошибку!!! Никакого чека, никаких средст отправлено не было!!! Что за наглейшее мошенничиство!!! Как вернуть деньги!?
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 15:53
Ми звернулися до Вас в приватному повідомленні, щоб уточнити відсутні деталі і допомогти у вирішенні питання.
Александр Трунов 10 квітня 2020, 14:36
10.04.2020 два часа выбирал в интернет магазине, интересующий товар, перешел на оплату частями и в итоге выпала новость, что превышен лимит в 10000 грн. Захожу в Приват24 в оплате частями прописано: максимальнын лимит 37000 грн., «железная леди» сказала тоже самое. Дожидаюсь ответа оператора, который сообщает, что в условиях карантина, лимит не должен превышать 10000 грн. Все понимаю, но Вы людям об этом сообщите, чтобы они время зря не теряли. И как от покупки оторвать 350 грн. превышения?
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 15:27
У зв´язку з вживанням Банком оперативних заходів з метою забезпечення безпеки здоров´я своїх клієнтів та стабільної роботи усіх банківських послуг ми тимчасово змушені обмежити максимальні суми при оформленні угод за Оплатою частинами в межах:

— до 10 000 грн на 1 угоду для системних (національних) партнерів Банку;
— до 5 000 грн на 1 угоду для не системних (інших) партнерів Банку.

Та в цей період тимчасово зупинено оформлення Швидкого кредиту та Миттєвої розстрочки (Кредит готівкою).
Приносимо вибачення за можливі незручності.
TAMILAOLEPIR 10 квітня 2020, 14:33
Хочу подякувати фахівцю Департаменту «Операційний центр NPS», Бережній Валентині в оперативному вирішенні питання, щодо повернення мені коштів по невикористаному туристичному страховому полюсу. Також хочу велика подяка працівникам гарячої лінії відділу Страхування у наданні мені консультацій з цього питання. Подяка відділу прийняття скарг від клієнтів за швидке реагування на звернення.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 15:27
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Sergey Prihodko 10 квітня 2020, 12:26
Банк, прикрываясь законом о противодействии терроризму, заблокировал снятие наличных с личных счетов. Банк требует абстрактный список документов и постоянно меняет их состав, который необходим для разблокирования счёта. Счёт ФОП и счёт физ лица блокируется отдельно, будьте готовы общаться с 2 отдельными службами для решений этой проблемы. Поддержка не содействует её решению. В любой непонятной ситуации ссылаются на закон о противодействии и раз мы можем, значит делаем. Никакого конкретного списка документов никто не даёт. Если документов таких у тебя нет (просто потому что ты работаешь в другой сфере), значит твои проблемы. Особенно порадовал пункт, согласно которому ты должен объяснять банку куда ты снимаешь свои деньги и предоставить им за 6 месяцев описание куда и на что были потрачены. Полный беспредел. Те, кто принимают решение о блокировке и разблокировке сидят отдельно и не выходят на контакт.

Для разблокировки ФОП потратил 12 дней на разбор ситуации и порядка 10 заявок с документами. Это при том, что часть отделений не работает или работает по сокращенному графику.
Для разблокировки физ лица этот список документов не подходит. И требуют ещё документы, которые физически не возможны, так как другая специфика бизнеса.

В общем, никто в этой стране ничего не должен и судиться с ними будет очень дорого и долго. Хотя уже смотрю и на этот вариант.
Не рекомендую работать с банком и хранить средства на счету в этом банке.
Никогда и ни в коем случае не храните деньги здесь!!!
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 15:48
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Кравченко 10 квітня 2020, 12:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 27
В конце марта я не смог войти в Приват-24 через компьютер ( пробовал 10раз- Авторизация отклонена). Дозвонился, заявку приняли. В этот же день вечером пришло сообщение — нет, не дали возможность подключения, а « Кредит по Карте Универсальная 0 грн.» Было 30000грн. И просят погасить кредит. Позвонил, не объясняют, просят погасить кредит до конца мая. Зашел в мобильное приложение — кредит 15118грн. С Карточки для выплат перебросить на Универсальную карточку не получилось. Через 3 дня и вход в мобильное приложение заблокировано. Вышел из дома. Карточку банкомат для пополнения выплевывает. В отделении очередь, чтобы просто зайти. Удалось в другом отделении через кассу погасить долг- за 20 дней до срока. Мало ли, сейчас банку надо, а у меня есть. И что?
У меня открыт депозит, есть деньги на Карточке для выплат, нет задолженности. При этом я пенсионер, соблюдаю карантин, хотелось бы заплатить комм. услуги — ан нет. Где мои деньги, где Приват-24? Видимо, они переехали в другую страну. Там веселее. Хорошо хоть пенсию получаю в Ощадбанке.
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 12:26
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Андрей Воробьев 10 квітня 2020, 9:21
У моей Мамы кредит у ПриватБанка работала с с ним более 10 лет но на момент карантина позвонили из привата и в грубой форме требували оплату дали неделю что бы оплатить иначе за не уплату на счётают проценты как быть в этой ситуации если был указ президента про кредитные каникулы на все равно идут проценты
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 9:55
Дозвольте наголосити, що банк не проводить нарахування пені та штрафів.
Ви можете ознайомитися з інформацію про списання у виписці по картці Універсальна і переконатися, що списання відбулось без додаткових відсотків.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Проблема вирішена
Анна Шевченко 9 квітня 2020, 19:23
Відділення за адресою: Одеса, вул. Успенська, 66
добрый день. На протяжении уже 8 лет у меня с банком сложилась такая ситуация: приват банк в 2013 году выдал мне кредитную карточку с кредитным лимитом 300 грн. ( Это та самая карта — «клубничка») Я немного попользовалась ей но в 2014 году кредит полностью обнулился. Есть распечатка. 2 года назад банк стал рассказывать мне что я должна им кучу денег сейчас это около 120 000 грн, не раз подходила в отделения, где мне то предлагают «решить вопрос», за определенную плату, 1 раз сотрудник вообще повел себя неадекватно. ( отд. Одесса ул. Успенская 60) хамил и грубил, после моего отказа оплачивать 7000 тыс. Девочки — операторы в этом вопросе не компетентны. ( Интересно, это только по одесскому региону такая некомпетентность или везде?) Говорят единственный выход — обращение в суд. Я уже на взводе, готова, но может есть какой еще либо вариант, кто в курсе. подскажите?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 19:55
Добрий вечір!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Katushyk 9 квітня 2020, 15:33
Оператори Приватбанку завжди швидко реагують на проблеми і вирішуют їх. В порівнянні з банками Індонезії, Туреччини і Голландії ПриватБанк залишається найзручнішим в користуванні.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 15:47
Добрий день!
Раді, що Ви цінуєте наш рівень обслуговування настільки високо. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 квітня 2020, 18:53
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.04.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергей Магин 9 квітня 2020, 14:53
Всем Привет.
Не рекомендую иметь дело с банком при работе ОЛХ Доставка. Ситуация — Оформлял покупку через ОЛХ Доставку товар при оплате Банк не предупреждает Вас о снятии комисси ни каким образом.
Это первое.
Второе Если вы не совершили сделку (продавец не выслал товар и т.д.) процент от суммы Банк Вам Не возвращает, хотя деньги на счет продавца НЕ переводятся,
От чего пострадал я в данном случае.
Так что Обратите ВНИМАНИЕ НА ЭТО.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 15:41
Добрий день!
Ми засмучені, що склалася така ситуація у зв’язку з тим, що сайт, на якому Ви робили платіж, міг змінити налаштування в проведенні платежів і видавати p2p-платіж з картки на картку як звичайну покупку товарів. Банк не бере комісію за оплату послуг в інтернеті. У рідкісних випадках комісія може бути списана, якщо вона передбачена сервісом/сайтом, на якому Ви робите оплату. Дозвольте зазначити, що інформація по усіх тарифах знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитись з нею Ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marta88 9 квітня 2020, 14:36
Банк, на который не распространяются правила!!! Сегодня моему мужу звонили напоминали о просрочке по кредитной карте приват банка. Услышав ответ моего мужа о том, что и он и я ФЛП, наша деятельность связана с торговлей в торговом центре, которые прикрыли ещё с 17 марта и что доход мы не получаем с бизнеса с того же момента, как нас закрыли, оператор колл центра начал угрожать, что будут совершать обзвон всех наших родственников и знакомых, настаивать на том, что это мы отказываемся от платежа (хотя это не мы отказываемся, а в силу сложившийся ситуации в МИРЕ!!! У нас не получается в данный момент оплатить), требовать оплаты в грубой форме. Так вот мне интересно… вы же государственный банк (вроде как)- для вас что указ президента вообще «филькина грамота»?!!! У нас ребёнок маленький, его кормить нужно, все заначки опустошены, у людей вообще уже иссякли запасы будь какие!!!.. вы что творите?!!!
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 15:26
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
З повагою, ПриватБанк.
Volodumur1 9 квітня 2020, 13:28
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Київська, 11
До вчорашнього дня проблем з банком практично не було, але несподівано після того як закінчився депозит мій номер телефону несподівано перестав бути фінансовим. Звернувся на відділення особисто до менеджера. Вона сказала що у мене ніяких проблем вона не бачить, оновила мої дані повідомила що протягом доби база оновиться і проблем не буде. Але як ви уже зрозуміли нічого не виправилося. В приват 24 відповідно зайти не можу. Гаряча лінія радить шукати термінал або банкомат і вносити свій телефон особисто заново. Тепер доведеться знову їхати 40 км до найближчого банкомату і це в час карантину.
p.s співробітницю не карайте просто хай буде уважніша
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 14:01
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irynabernacka 9 квітня 2020, 11:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пастера, 19
Очень професионально работала менеджер, Виктория. Помощь была четкой и существенной.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 12:46
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Вікторії. Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 квітня 2020, 17:33
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 10.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
vb999 9 квітня 2020, 11:53
бездействие сотрудников меня привело к дикому разочарованию
09.04.2020 позвонили на номер мамы в 8:40 попросили поговорить со мной
соная я говорю але мне говорят у вас просроченая задолженость сегодня ожидать от вас платеж?
карл какой платеж если карантин и обещали что не будут тревожить.
самое обидное что на мой фин номер 0501701000 не было не единой смс о просрочке ни единого звонка а сразу маме.
теперь меня выгнали с дома. при взятии карты универсальная я сотруднику обьясняла что с родителями ситуация очень плачевная и дала номер своего руководителя для поддержания связи
позвонила на горячую линию мне начали тыкать условиями договора
ни человечности ни понимания нет
по возможности выплачу задолженость и больше с этим Банком не буду работать…
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 12:48
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
ktotam020320 9 квітня 2020, 9:45
02.03.2020 зробила покупку на суму 13800грн. по карті Приватбанку «Універсальна», оплата частинами на 6 місяців. Зразу внесла перший платіж 2300грн. Другий платіж не змогла внести 01.04.2020р. тому, що банк працював до 15.00 і не працювали термінали. Працюю до 17.00 у ДСНС. 02.04.2020р. у 4.00, як мені пояснили на 3700 була нарахована комісія. Другий платіж внесла 02.04.2020р. Оформила скаргу на сайті банку, тиша. Хочу запитати, а як же відстрочка про яку нам красиво розповідає президент? Або у нас, як завжди, обіцяють одне, а роблять по своєму?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 11:53
Добрий день!
Ми не бажаємо, щоб між нашими Клієнтами та банком були непорозуміння. Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для Клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Однак, це не змінює умови погашення за послугою «Оплата частинами». Згідно договору, присутня комісія, яка складає всього 0,01%. Фактично, сума покупки від оригінальної значно відрізнятися не буде. Хочемо зауважити, що якщо списання наступних платежів проводиться в рахунок кредитних коштів стягується комісія картки в розмірі 4%, яка додається до суми платежу. Щоб її не оплачувати досить своєчасно внести суму платежу на кредитну картку, а саме за день до списання за договором. Дата списання — день оформлення Вашої покупки.
Перший платіж при оформленні угоди без комісії.
Детальну інформацію про комісії з регулярних платежів Ви можете подивитися в додатку «Оплата частинами» — Аккаунт — Виписка:
— iOS — https://pb.ua/short?MK;
— Android — https://pb.ua/short?MJ.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Slavik2502 9 квітня 2020, 9:30
Відділення за адресою: Тернопіль, пр-т Степана Бандери, 38
Дуже одобно корестуватись до датком приват 24 дякую розробникам…
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:46
Добрий день!
Ваша оцінка дає нам змогу переконатися, що ми йдемо у правильному напрямку. Дякуємо, що знайшли час на відгук.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 квітня 2020, 17:38
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.04.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Agrechok 9 квітня 2020, 0:23
Доброго дня! Користуюсь послугами банку більше 5 років, у тому числі кредитними продуктами з 2016 року. Жодних проспочок не мав Через введення урядом карантинних заходів тимчасово втратив фінансовий дохід, хоча мінімальний платіж цього місяця вже вніс, в подальшому можуть виникнути складнощі в обслуговуванні кредиту. Онлайн підтримка дає інформацію що для лояльних клієнтів банк розробляє програму рестуктуризації. Проінформуйте будь-ласка про цю програму та коли вона буде введена. Матеріально фінансова ситуація на разі дуже складна. Розраховую на вашу підтримку та розуміння.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:43
Добрий день!
Хочемо повідомити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
У випадку, якщо у Вас виникнуть труднощі чи додаткові питання – зверніться, будь ласка, в нашу службу підтримки. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
FederalReserv 8 квітня 2020, 23:02
Закрыто дополнительное отделение ПриватБанка в Новой Каховке по Днепровскому. Поэтому толпы людей стоят на улице Гагарина часами! Прям как в Совецком Союзе за продуктами! Такое неуважение к людям неприемлемо. Ждало б так несколько часов своей очереди руководство банка, поняли бы о чём пишу.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:31
Добрий день!
ПриватБанк продовжує безперебійну роботу і дистанційне обслуговування клієнтів 24/7/365.
Основні зміни:
1. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
2. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
3. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
4. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24).
5. З 08.04.2020 з валютних карток та рахунків видається валюта на суму 300 доларів/300 євро без попереднього персонального замовлення (при наявності в касі). Суми понад видаються виключно за наявності персонального замовлення. Строк виконання персонального замовлення валюти від 1 до 3 діб.
6. Змінюються умови нарахування штрафів і пені при появі простроченої заборгованості в період карантину.
З повагою, ПриватБанк.
treva 8 квітня 2020, 22:14
Всем доброго дня. Обычно не пишу отзывов, но сегодня произошла ситуация, что на голову не налазит. Хотел перечислить на карту жены 500 грн. (пятьсот гривен) Ей не хватало заплатить за коммунальные услуги ( но это не точно). Как обычно в привате 24 оформляю перечисление, пишут что код вводить не надо, платеж отправлен. Через пару мунут приходит смс что платеж заблокировани и надо позвонить оператору 3700. Звоню, начинают задавать вопросы, я это или не я, кому перечисляются деньги, жена вас попросила лично перечислить или по телефону, запрашивал ли у меня кто-то пин код., где я живу, когда родился и где, где работал когда открывалась карта, юридический адрес организации когда открывался счет???, где работаю сейчас (вообще не понятно зачем), кодовое слово, сколько мне полных лет, ну и еще пару вопросов. Кстати номер паспорта или карт не спрашивали. Ну и потом — проверку вы не прошли, все карты (3- в том числе голд и валютная) заблокированы, вам необходимо прибыть с паспортом в отделение. Я бы особо не переймався бы в обычное время и сходил бы в отделение, но я слушаю нашего президента, который сказал СИДЕТЬ ДОМА!!! (уже почти 3 недели жесткого карантина, продукты заказываю через доставку, кстати с оплатой через приват)! И зачем такая проверка за платеж в 500 гривен на карту? Да, я реально не помню юр. адрес организации где я работал когда открывали счет, да и не помню точно где я работал тогда. Счет открывался точно более 5 лет назад и за этот период я сменил не менее 4 мест работ. И да, у меня есть действующие счета еще в 4 банках Украины (пользуюсь каждым когда мне как удобно, вот и приватом не пользовался года 3, а пару месяцев назад решил возобновить сотрудничество) и тоже не очень помню какой счет когда открывал, и может и не помню точно кодовое слово (назвал привату 2 возможных, действительно не помню какой был вариант). В общем, конечно, из-за данной ситуации я не пропаду, но вот кто придумал такую хрень в привате, с походом в отделение в режим карантина. Кстати заходил в приват как всегда со своего компьютера, с постоянным паролем, звонил со своего телефона, привязанного к счетам, да меня по телефону там сразу и узнали. После окончания карантина, конечно же, я закрою свои счета в привате, чего и Вам всем рекомендую
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:21
Добрий день!
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте пояснити, що Банк завжди дбає про збереження коштів наших Клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших грошей. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб детальніше розглянути Ваш випадок та вирішити виниклі питання.
Проблема вирішена
Sodasan 8 квітня 2020, 21:13
Без судового вироку по напису ПРИВАТНОГО ВИКОНАВЦЯ наклали арешт на рахунок для соціальних виплат, тим самим порушуючи діючий закон України.
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2020, 10:08
Добрий день!
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного роду процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝