Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
kotyavrik6 14 квітня 2020, 12:13
Ночью у меня без подтверждения платежа снялось с кредитной карты 125 евро, по заказу который я не делал. В ответ оператор сообщил, что ему очень жаль и может быть деньги вернут в течении 120 дней. Позорище.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 13:45
Нам дуже прикро, що з Вами трапилася подібна ситуація. Хочемо звернути Вашу увагу, що дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами.
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Головна, 18
Хочу поблагодарить всех сотрудников, операторов за ихнюю великолепную работу. Операторы всегда вежливые, помогают в любых ситуациях и при этом сохраняя вежливость и спокойствие. Спасибо вам!
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 12:03
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у Вас тільки позитивні емоції.
horaz 14 квітня 2020, 8:42
9 апреля утром мною была произведена оплата услуг новой почты через Приват 24. Списание отобразилось в личном кабинете и отображалось там до позднего вечера. Платеж новая почта подтвердила квитанцией и наличием информации об оплате. 10 апреля мне на почте заявили, что оплаты нет. В личном кабинете информация об операции оплаты просто исчезла. Я обратилась в банк с просьбой предоставить мне выписку, что операция отменена и деньги вернулись на счет т.к. у меня на руках есть подтверждение оплаты услуг новой почты. Сотрудники банка отказали мне в предоставлении выписки, мотивируя тем, что оплату не приняла новая почта. 10 часов принимала, выдала квитанцию, а потом вдруг не приняла. Проверить вернулись ли деньги на счет возможности нет. Приватбанк, нарушая законодательство, проводит банковские операции без ведома клиента и не предоставляет отчет по тебованию категорически, уничтожая в личном кабинете клиента информацию о проведенной операции. Прошу принять меры к Прватбанку, который использует личные средства клиента по своему усмотрению без разрешения на это и требую предоставления Приватбанком доказательства отмены операции по оплате и возврате средств на мой счет.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 9:09
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:

1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума не списувалась з картки, у виписці Ви не побачите відповідного поля.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо Ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
lena376 13 квітня 2020, 22:46
Мошенники в Инстаграм скинула деньги за джинсы, и оказалась в чс. Вот данные. номер карты 4149 4991 10217716 Данильченко Христина Віталівна опл.724грн. Сразу обратилась в приват мне посоветовали обратиться в полицию.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 8:49
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ирина Привалова 13 квітня 2020, 20:52
Покупала аккаунт Fortnite через OLX. Кинула деньги на карту 5168 7573 9282 2609 Коваль Любовь. После получения денег, продавец Влад (тел.(066) 602-06-92) заблокировал мой номер во всех сетях, где общались. Мой входной вызов тоже заблокирован. Примите меры по мошеннику. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 8:48
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Приват приподнёс отличный подарок в карантин в виде повышения тарифа для ФОП. Причём сразу на 25%.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 17:52
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно тарифів, які Ви вказали у відгуку.
NastasiiaR 13 квітня 2020, 16:40
Зіткнулася з такою ситуацією: на руках є квитанція про зарахування коштів на рахунок організації. Назва співпадає, IBAN співпадає, а ось в коді ЄДРПОУ платник допустив помилку і вписав зайву цифру.

Що має відбутися в теорії та в ідеалі? Платіж не пройде, відправник побачить помилку, виправить її та здійснить оплату нормально? Я теж так гадала. Але ні.

Насправді маємо ситуацію наступну. У платника на руках реальна квитанція з підписом та печаткою банка, яка успішно перевіряється на сервісі pb.ua/check. Окрім квитанції, на рахунку у відправника ще й кошти, які (цілком логічно) нікуди не пішли, бо організації з ЄДРПОУ із 9 цифр не існує. =)

Оператор ПриватБанку видає геніальну відповідь: квитанція є і буде відображатися в pb.ua/check, тому що операція відбулася, просто кошти потім повернулися, бо було вказано некоректні дані.

То як же вона відбулася, шановні, якщо дані некоректні? Чому ще на етапі оплати не виникло помилки через невідповідність кількості цифр ЄДРПОУ? І навіщо ж ви видаєте та підписуєте абсолютно безглузду квитанцію? Я ж як клієнт вірю своєму банку, гадаю «якщо вони підписали квитанцію, то певно ж все гаразд», бачу назву своєї організації і знайомі цифри і ОК. А ні. Виходить, я ту квитанцію має з лупою переглядати, бо ПриватБанк видає квитанції навіть на транзакції з некоректними реквізитами, при яких кошти автоматично повертаються платнику.

Просто рай для авантюристів – зроби помилку в одній цифрі того гігантського IBAN і перевіримо, чи помітить це інша сторона, чи ні. =)

Дрібниця, звичайно, можна й з випискою звірити. Але неприємно. Зверніть, будь ласка, увагу. Можливо, можна додати хоч якусь перевірку на етапі оплати для таких очевидних випадків помилки в реквізитах.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 16:53
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що у випадку, якщо були введені невірно реквізити оплати – платіж скасовується та кошти повертаються на картку.
Квитанція формується на момент проведення оплати, про що й свідчать дані в ній.
Клієнт надає банку дистанційне доручення і банк проводить оплату за вказаними даними, що й фігуруються в квитанції.
У разі, якщо оплата проводиться на Ваш рахунок — рекомендуємо перевіряти коректність реквізитів, які вказані в квитанції для підтверждення оплати.
З повагою, ПриватБанк.
AnnaGlebovna 13 квітня 2020, 11:26
Я, Обертинська Анна Глібівна звертаюсь до АТ КБ «ПриватБанк», що надання мені у порядку встановленому законодавством України, інформації про дії – у вигляді зняття (списання) з моєї картки (основної) коштів сторонніми «особами», а саме контентом zMoney_GP,KYIV та відео прокатом Megogo, які відбулися без мого підтвердження. А саме 09 квітня 2020 року у додатку «Приват24» о 21:40 мені надійшло повідомлення про відмову та перевищення інтернет-ліміту на суму 1000 гривень, о 21:42:00 на суму 100 гривень та у о 21:42:30 на суму 50 гривень. У всіх випадках «ПриватБанком» було запропоновано збільшити ліміт і перейти за посилання pb.ua|224, zMoney_GP,KYIV – чого я не робила і не підтверджувала жодного з них. Вимкнувши додаток «Приват24» я зателефонувала на номер 3700, дочекавшись щоб мене з’єднали з оператором я почула у слухавку зачекайте 2 хвилини 40 секунд Вам зателефонують, пройшло 45 хвилин дзвінка я не дочекалась – прошу також АТ КБ «ПриватБанк» надати відповідь, чому за такий проміжок часу мені не передзвонили, чому така якість обслуговування своїх клієнтів?
Потім зайшовши у додаток «Приват24» я виявила списання із своєї основної карти коштів, у загальній сумі 4125 гривень — zMoney_GP,KYIV та відео прокатом Megogo.
Почала дзвонити до ПриватБанку (3700) повторно, і все одно не могла з’єднатися із оператором бо у 22 годині 30 хвилин не було жодного вільного оператора! Допомогло встановити з’єднання з оператором тільки через те що зателефонували на номер обслуговування VIP-клієнтів, де саме цікаве трубку оператор одразу взяв і мені вже передзвонили. Далі відбулася розмова з оператором, я пояснила ситуацію – на що почула відповідь — звертайтеся у поліцію пишіть заяву про несанкціоноване зняття коштів, ми вашу заявку зареєструємо протягом 5-7 днів! І можливо Ви розголошували свої дані картки іншим особам, а саме цікаве що грощі були зняті із «стороннього» сайту!
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 13:05
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
За заявками, де було отримано відмову причина в наступному:
— На повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, так як рахунок було поповнено успішно.
— Провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню.
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися к отримувачу коштів для врегулювання цього питання самостійно.
У разі, якщо проти Вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
SerhiiOliinyk 12 квітня 2020, 23:09
24.03.2020 відправив SWIFT переказ в Іспанію на суму 36 євро (ідентифікувати платіж і мене можна по UETR транзакції: 854f3a5f-11d6-49ac-8089-bd5103bb37de). Станом на сьогодні ці гроші так і не надійшли на рахунок одержувача, про що свідчить його виписка з банку, вони розводять руками, пишуть, що можливо колись вони мені повернуться назад на карту. Я, окрім того, що не придбав те, за що заплатив, так ще й невідомо чи повернуться взагалі мені мої гроші назад. Служба підтримки Приват Банку кажуть те саме, що й усім — ми відправили ваші гроші, ось вам скинем знову квитанцію про оплату, а те, що отримувач не отримав їх — не наша справа, хочете — заплатіть гроші (здається 55 доларів), щоб почали розслідування. Я думаю, що зі мною погодиться будь хто, наскільки це безглуздо. Що мені робити, я не знаю? Просто закрити очі на зникнення 36 євро? Платити за розслідування більше, аніж сама транзакція, — це перебір! Іншого варіанту вплинути на ситупцію ніхто з працівників банку мені не пропонує. Тому категорично не рекомендую здійснювати свіфт перекази через Приват Банк, причому, читаючи інші відгуки, розумію, що я не єдиний такий…
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 11:49
Добрий день!
Ми зараз детально розглядаємо Ваше питання. По результату напишемо Вам в приватному повідомленні. Дякуємо за розуміння.
Edinvest 12 квітня 2020, 22:32
Утром 10.04.2020 пытаясь приобрести товар на торговой площадке OLX через безопасную покупку, попал на мошенников, которые при помощи фишига завладели реквизитами моей карты и суммой в размере 6.613грн.
Позвонив в тп ПриватБанка по тел. 3700, мне сообщили, что сайт действительно фишинговый и средства ушли в пользу получателя, помочь не чем не могут, и предложили обратиться в полицию с заявлением по факту мошенничества.
О том, что мои реквизиты теперь находятся у мошенников сотрудник банка не сообщил, так же он не принял мер для моей безопасности, зная что мои реквизиты в руках мошенникиков он не заблокировал карту и ничего не предложил кроме как написать заявление.
В результате этой преступной халатности сотрудника ПриватБанка, спустя двое суток, утром 12.04.2020
с моей карты ****6663 были списаны ещё 17500грн без смс подтверждения, или подтверждения через приложение.
Сумма снялась 35*500 переводами за +- 20 мин.
Безопасность банка не смутил регулярный платеж с переодичностью в 30-50 секунд
Если бы не блокировка карты по телефону, было бы списание в ноль.
Написаны заявления в правоохранительные органы, в устной форме приняты ряд заявлений колцентром приват банка.
Требую незамедлительного расследования от правоохранительных органов, руководства ПриватБанка.
Требую полной компенсации суммы 17500грн, служебного расследования в отношении бездействующих сотрудников которые наплевали на безопасность клиента.
И самое ужасное, что таких случаев известных мне больше 60 только за последние трое сутки, количество только растет.
Уверен, что этим промышляют сотрудники банка нынешние или отставные.
Нет к вам никакого доверия больше.

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:43

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:42

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:41

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:41

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:40

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:39

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:39

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:38

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:37

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:37

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:36

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:35

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:35

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:34

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:33

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:33

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:32

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:31

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:29

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:29

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:28

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:28

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:27

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:27

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:26

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:25

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:25

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:24

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:24

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:23

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:23

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:22

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:22

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
10:21

Розваги: zMoney_GP, KYIV−500.00 грн
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 11:11
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.
Анна Кравченко 12 квітня 2020, 21:14
Я.Кравченко Ганна Віталіїївна, 02.04.2020, коли знаходилась по місцю проживання, (без мого відома та підтвердження) з моєї картки Приватбанк були списані кошти на загальну вартість 10500 грн.,
у Приват24 я бачу такі перекази:
09:45
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:45
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:45
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:44
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:43
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:43
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:43
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
−12 981.52 грн
09:42
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:42
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:42
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−1 000.00 грн
09:41
Розваги: zMoney_GP, KYIV
−500.00 грн
Цього дня ніяких покупок он-лайн я не робила, ніяких підтвердженнь про зняття коштів також не робила… Зателефонувала на лінію Приватбанк, заблокувала карту і подала 11 Заявок по кожній операції про Шахрайство.Також написала Заяву у Нац.Поліцію та Кіберполіцію.

З Приватбанку приходять повідомлення «На жаль, у рамках правил платіжних систем суми не може бути повернено»!
Будь ласка, допоможіть!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 10:44
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
За заявками, де було отримано відмову причина в наступному:
На повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, так як рахунок було поповнено успішно.
У разі, якщо проти Вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Yuliapacha 12 квітня 2020, 20:40
Здравствуйте! 24.11.2019 я на сайте олх решила приобрести планшет через олх доставку. Оплатила сумму 12000 грн, но в ходе разговора с «продавцом планшета» понимаю что это мошенники и прошу банк заблокировать транзакцию по обращению в службу поддержки. Сотрудник банка принял заявление и уверил что я могу спокойно спать. По выписке показало что деньги вернулись. Но уже 27.11.19 утром мне приходит невзрачное уведомление что эти же деньги с моего счёта списаны. Я сразу же обратилась в банк, который я умоляла заблокировать транзакцию, и мне ответили что увы платёж подтверждён… почему? У меня возникает вопрос- где безопасность клиента??? Сформировано куча заявлений, обращения в полицию и т д, банк даже принял заявление на оспаривание транзакции и спустя 120 дней мне уважаемый приватбанк сообщает что я могу забыть о своих деньгах. Сразу же появляется мысль о том что банк в сговоре с мошенниками, если же нет то докажите обратное. Надеюсь вам важна ваша репутация!
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 10:08
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. У випадку, коли при здійсненні платежу вводиться 3 d secure код – операція рахується як підтверджена Клієнтом та кошти списуються на рахунок отримувача.
В даній ситуації, з нашого боку були прийняті всі необхідні заходи, щоб вирішити питання на Вашу користь. Однак процедура оспорюванння транзакцій відбувається згідно правилам Міжнародних Платіжних Систем.
Рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів для подальшого врегулювання Вашого питання.
Ми підготували ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
telestudia 12 квітня 2020, 20:01
В ніч шахраї зняли кошти без иої участі з 06.04.2020 — 07.04.2020:
• 06.04.2020 плата товарів / послуг через Інтернет: GOOGLE *TEMPORARY HOLD, g.co/helppay#-1,00 RUB -0,36;
• 06.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -500,00UAH;
• 06.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -500,00UAH;
• 06.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -500,00UAH;
• 06.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -500,00UAH;
• 06.04.2020 Оплата товарів / послуг через Інтернет:GOOGLE *TEMPORARY HOLD, g.co/helppay#-1,00 RUB 0,36;
• 07.04.2020 Оплата товарів / послуг через Інтернет:GOOGLE *TEMPORARY HOLD, g.co/helppay#-1,00 RUB -0,36;
• 07.04.2020 Оплата товарів / послуг через Інтернет:GOOGLE *TEMPORARY HOLD, g.co/helppay#-1,00 RUB 0,36;
• 07.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -500,00UAH;
• 07.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -500,00UAH;
• 07.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -500,00UAH;
• 07.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -100,00UAH;
• 07.04.2020 Розваги: zMoney_GP, KYIV -200,00UAH;

• Підтвердження у додатку приват 24 мені на телефон про зняття коштів не надходило, я онлайн покупки не робив, неяких підтверджень про зняття коштів теж я не робив, на горячої лінії приват 24, я подав заяву про шахрайство та написав заяву до національної поліції та кіберполіції,
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 10:54
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно, списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином/банком, в якому була операція.
За цей час Ви можете звернутися до одержувача коштів і запросити повернення. У разі, якщо одержувач відмовить на Ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Варто звернути увагу на той факт, що банк може проводити оскарження операції виключно згідно правил, що регламентовані Міжнародною платіжню системою.
За заявкою, де було отримано відмову причина в наступному:
Провести оскарження в рамках правил платіжної системи не є можливим. Це викликано тим, що сума платежу не підлягає оскарженню.
Правила єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Рекомендуємо Вам звернутися к отримувачу коштів для врегулювання цього питання самостійно…
У разі, якщо проти Вас були спрямовані шахрайські дії — наполегливо рекомендуємо звернутися до поліції.
Зі свого боку ми готові плідно спрівпрацювати з правоохоронними органами та надати всю необхідну інформацію, при надходженні офіційного запиту від поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Veres Márk 12 квітня 2020, 19:33
Доброго дня.Ще в листопадi аферісти вкрали від мене 3275.73 ГРВ з карточки.Пройшло більше ніж 40 хвилин як мені вийшло потрапити в найближчий приватовський банк (подорозі намагався позвонити в банк щоб остановили цю транзакцію але в них ВІЛЬНИХ ОПЕРАТОРІВ НЕМАЄ)
Після того як постояв в черзі +15 хвилин, пояснив ситуацію працівнику банку, і вийшло «заморозити» транзакцію що отправлялося закордон в якусь другу країну, через других банків, і тд.
Гроші аферісти не отримали, я подав заявку ще в банку на повернення коштів.Після цього мені сказазли щоб я написав заяву в поліції… пішов в поліцію, написав заяву, пройшло пару днів і приходить повідомлення що повернення коштів неможливе, так як «дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки»
Після такого повідомлення вийшло дозвонитись в банк де мені після роз'яснення ситуації виявлося що мабуть за то неможливе повернення, бо коли в банку подав заявку на повернення коштів то в заявку записали 3275 грв а не 3275.73 копійок.Виходить, що із-за 73 копійок не можуть повернути мої гроші, бо в заявці не було ні слова про тих нещасних копійок (ХОТЯ ПРАЦІВНИК БАНКУ ЧІТКО БАЧИВ ВСЮ СУМУ В ПЛАНШЕТІ ЧЕРЕЗ ЯКУ МИ ПОДАЛИ ЗАЯВКУ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ)
І до цього дня досі маю одне питання, на яке працівники і консультанти не можуть дати відповідь: Якщо аферіст/аферісти гроші не дістали, але від мене кошти пішли, то ДЕ МОЇ ГРОШІ????? КУДИ ВОНИ ПІШЛИ??
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2020, 20:19
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в питанні більш детально.
З повагою, ПриватБанк.
Игорь Мартынов 12 квітня 2020, 16:30
Сьогодні 11.04.2020 ніччю без мого відома та мого підтвердження, з моєї карти для виплат приват 24 були зняти кошти на протязі 12 хвилин на загальну суму 7800 грн, у приват 24 я бачу такі перекази, а саме:
10.04.2020 у 00.51 хв предоплата MOSCOW – 0.38 грн;
11.04.2020 у 01.01 хв — Розваги. zMoney_GP, KYIV – 100 грн;
11.04.2020 у 01.01 хв — Розваги. zMoney_GP, KYIV – 400 грн;
11.04.2020 у 01.02 хв — Розваги. zMoney_GP, KYIV – 1000 грн;
11.04.2020 у 01.02 хв — Розваги. zMoney_GP, KYIV – 2000 грн;
11.04.2020 у 01.03 хв — Розваги. zMoney_GP, KYIV – 4000 грн;
11.04.2020 у 01.05 хв — Розваги. zMoney_GP, KYIV – 300 грн;
Підтвердження у додатку приват 24 мені на телефон про зняття коштів не надходило, я онлайн покупки не робив, неяких підтверджень про зняття коштів теж я не робив, на горячої лінії приват 24, я подав заяву про шахрайство та написав заяву до національної поліції та кіберполицїї
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2020, 18:11
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
найкращий додаток яким можна платити комунальні платижі і здийсньвати багато корисних операцій страховка авто, житла, нещасних випадків і багато багато іншого.СУПЕР
Приватбанк
Відповідь банку
12 квітня 2020, 8:29
Доброго ранку!
Дякуємо, що знайшли час та оцінили наш додаток. Будемо продовжувати й надалі робити все, щоб наші клієнти залишалися задоволеними.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
12 квітня 2020, 14:10
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 12.04.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Роман Гостюминский 11 квітня 2020, 12:10
У ПриватБанк существуют технические проблемы с электронной подписью. После наложения ЭЦП на PDF-файл, эта подпись считывается программой PrivateSign, но после отправки подписанного файла по Email, получатели, этот PDF-файл открыть не могут. У них появляется сообщение о том, что файл поврежден. Я обратился с этим вопросом в службу поддержки. Только один раз мне предложили перевыпустить подпись, но и после этого, проблема осталась. Все последующие обращения остались без решения данной проблемы. Максимум на что хватало квалификации сотрудников — это предложить мне использовать сайт Paperless для наложения ЭЦП ПриватБанк на документы и отправки их через этот же сайт. Складывается впечатление, что эту электронную подпись, специально создавали чтобы она работала только через вышеуказаный сайт. Просьба помочь решить данный вопрос. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2020, 12:33
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Valdek Franek 10 квітня 2020, 22:48
Банк неэффективно расследует элементарные сбои, --у жены при оплате на терминале задевало купюру 200 гривен, так они огрызал ись до последнего, пока не плюнул на это 3700, переведу пенсию в другой банк, боюсь уже, наглые до предела.
Приватбанк
Відповідь банку
11 квітня 2020, 10:21
Добрий день!
Нам дуже шкода, що у Вас склалась негативна думка про банк.
Інформація за питанням була надана нами особисто клієнту.
Проблема вирішена
serjantik 10 квітня 2020, 16:44
«ПриватБанк увеличивает тариф на обслуживание корпоративных счетов» — вот именно такое сообщение я получил в приложении Privat24 сейчас. Собственно вопрос — а голова не треснит?
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 17:05
В умовах необхідності максимального переходу на дистанційні канали обслуговування клієнтів і розрахунків між ними — ПриватБанк піднімає тарифи за зняття саме готівки, при цьому ніяк не обмежуючи або змінюючи умови за безготівковими операціями за допомогою карток.
Більш того, Банк спільно з платіжною системою MasterCard дає клієнтам можливість заробити винагороду за покупки за допомогою корпоративної картки або картки «Ключ до рахунку».
Проблема вирішена
Владимир Баранов 10 квітня 2020, 16:23
Я баранов Владимир Юрьевич 10.04.2012 в 14:05 стал жертвой мошенничества от Приватбанка! социальные счета пособий по инвалидности и утери кормильца заблокировали без предъявление обвинений!
прилагаю переписки с онлайн чата

«Обслуживание Ваших счетов приостановлено согласно п. 1.1.3.2.6. Условий и правил предоставления банковских услуг. После проведения проверки с Вами свяжется сотрудник банка.
14:42
Фахівець буде підключений протягом 2 хвилин
В діалог підключений фахівець
Ірина
Обслуживание Ваших счетов приостановлено согласно п. 1.1.3.2.6. Условий и правил предоставления банковских услуг. После проведения проверки с Вами свяжется сотрудник банка.
ghtljcnfdmnt j,dbytybt vjityybxtcndj b,j vjb cxtnf ghbdfn ,fyr ybrjulf yt exfdcndjdfkb d vjityybxtcndt
Предоставьте обвинение мошенничества
ибо мои счета приват банка никогда не учавствоваали в мошенничестве
Ірина
Добрий день, Володимире Юрійовичу!
добрый
к вашему сведению это не кредитные деньги а социальные от госсударства
по какому право ввели ограничение на социальные карты?
Ірина
Ваша заявка в роботі. Від імені банку приношу вибачення за те, що змушуємо Вас чекати. З упевненістю можу сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання.

Про відновлення банківського обслуговування Ви будете повідомлені додатково протягом 15 днів. У разі позитивного результату Вам буде надіслано SMS про відновлення банківського обслуговування. У будь-якому іншому випадку наш співробітник з Вами додатково зв´яжеться.
это не решение проблемы
вы отюбираете мои деньги
вы понимаете чсто вы творите??
я в полицию буду обращатиься мошенники!
Я инвалид
вы меня лешатете средств, что даёт мне госсударство
этио криминал
Ірина
на жаль, на данний час необхідно тільки очікувати рішення по заявці
может вы будете нести криминальную ответственность за мошеннические действие???
предьявите обвинение или я пишу заявление в полицию
а потом судом заставлю его внести в единый реестр
Предъявите обвинение ибо я имею право с ними ознакомиться и не может быть конфиденциальной информацией
Ірина
хвилину, будь ласка
жду
Ірина
2.1.4.14. Клієнт дає свою згоду, що Банк може блокувати можливість використання Картки при здійсненні ризикових операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур Банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.
так подождите ка!
это не кредитные средства
Ірина
в даному пункті не вказано нічого про кредитні кошти
кредтные средства на карте универсальная, на которую я каждый месяц перечисляю платёж
так где же я мошенник
факты предоставьте
а потом уцже разбирайтесь
социальные карты можно блокирповать только по решению суда
а у ваший правилах это не обозначено
касательно социальных карт
то есть вы нарушили
ит забради мои деньги
деньги мои, а не ваши
предоставьте жалобу в отношении меня, или я оброащаюсь в полицию
и поверьте мне
я во всех ворумах явас буду гадить и не просто так а по факту!
во тскажите??
где мне взять деньги?
я инвалид
Ірина
пару хвилин
жду
Ірина
Ми дуже стурбовані тим, що склалася така ситуація, для її вирішення, створена заявка. Вона буде розглянута протягом 1-2 днів. Запевняю Вас, наші фахівці зроблять все, щоб вирішити питання якомога швидше і відразу ж зателефонують Вам.
вы не предлставили мне жалобу
за какие деньги мне питаться в период карантина
когда я инвалид безработный ещё в январе стал
вы издеваетесь?
вы в отношении меня совершание мошеннические действия
у меня бюольше прав
чем у вас
потому, чт оя инвалид
и получаю пособие по инвалидности и утере кормильца!
13:13
Выплаты Социального фонда, соц. выплата
1 638.00 грн
1 823.48 грн
Перевод с карты ПриватБанка через приложение Приват24. Отправитель: Голоколенко Платон Павлович
28.00 грн
0.14 грн
1 254.19 грн
Выплаты Пенсионного фонда, пенсия
14:33
Выплаты Пенсионного фонда, пенсия
1 638.00 грн
1 748.68 грн
Ірина
Володимир Юрійович, я розумію Вас як клієнта, на даний час подала запит для розяснення ситуації
на жаль, необхідно очікувати розгляду заявки
а где мне деньги взять?
какой то чёрт решило пошутить а я должен страдать?
что за маразм??
по каким переводам вообюще претензии?
Я не мошенник
и если мне перечисляют чужиек деньги так я могу легко сказать чьи эти деньги
Ірина
на даль, нам для перевірки не доступна інформація, по яким саме переказам
тому я і подала заявку
з Вами мають звязатися співробітники банку та повідомити інформацію
22:05
Зачисление перевода на карту
646.75 грн
3.25 грн
1 873.94 грн
Категория: Переводы
Пенсионная карта для выплат
Сумма в валюте транзакции:2 000.00 руб
Курс конвертации: 0.325 UAH/RUR
Страна: Российская Федерация
Это перевод Мамы Голоколенко Платон Павлович потому, что он не может получать перевод на свою карту Его мама скинула деньги мне, чтобы Я снял и отдал ему
в этом вообщето ничего незаконного нет
или вас сама валшюта? Так его мать в Росии живёт
я требую разбирательство сейчас ибо я ничего не нарушал и не обманывал
Ірина
за Вашим питання подана заявка, на даний час зробила все можливе, щоб Ваше питання було опрацьована якнайшвидше, необхідно очікувати дзвінка від співробітника банку
Для таких обвинений ПриватБанк будет должен предоставить веские доказательства, иначе это будет просто очередной беспредел.
В противном случае, это немотивированная блокировка. Хотя… О чем это я? Законы? Не, не слышали!
судя по количеству жалоб я не первый, кого так блокируцют
я жду джоказательтсва и имею прямое юридическое право от вас требовать
мне не надо ждать 3 дня
или вас смутило, что я сегодня в медицинской маске на камеру снимал 500 грн
так это же был я
что ту тне понятно?
карантин и маски требуют одевать грозясь штрафом
Ірина
Володимир Юрійович, будь ласк, очікуйте розгляду по заявці
меня не устраивает ответ я полное юридическое правои имею право ознакомиться с обвинением
предьявите
иначе беспредел
с ваше стороны это выглядит
13:47
Снятие наличных в банкомате без карты: Харьков, б-р. Грицевца, д. 1а, Мясной магазин.
−500.00 грн
1 078.94 грн
это я снимал сегодня деньги спомощью своег8о мобильного смартфона сканированием QR кода
то, что у вас в банкомате ест ькамеры и увидели меня в белой маскуе, нек значит
это мошенник
карантин \
полиция бьез масок штрафует
так предьявите веские обвинение
я имею право знать прямо сепйчас без ваших условий
Ірина
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності, на жаль, на данний час необіхдно тільки очікувати рішення заявки, так як нам інформація причини блокування карти не доступна для перегляду
так предьявите обвингение, иначе вы занимаетесь ограблением чужиг денег
я уже не 1 год являюсь клиентом приват банк и за такое вы мне говорите спасибо?
предьявите обвинение
Ірина
нам інформація причини блокування карти не доступна для перегляду, тому я подала заявку
по якій з Вами звяжеться співробітник банку
так пуст ьсейчас со мной свяжется потому, чт оя останусь без денег
и новую карту у вас нет смывсла джелать, чтобюы просить у знакомых перевести мне в долг деньги потому, что вы и ту карту заблокируете
Ірина
на жаль, зараз звязатися не має можливості, заявка розглядаються в поряку черги
Уточніть, будь ласка, Ваше питання
короче, когда карты разблокируют и якобы отделаются простыми извинениями — я расторгну с вами договора и поменяю банк начисление пособий потому, что приват банк на сегодняшний день является мошенником
предоставляете мне обвинение или я сегодня звоню в полицию и пишу заявление и судом заставлю его зарегистрировать в екдинный реестр
это будет ещё раз минус вашему репутацию
Я свои права знаю и буду ими пользоваться
вы мошенник
Ірина
Підключаю свого колегу для подальшого вирішення Вашого питання. Він відповість протягом декількох хвилин, після того як ознайомиться з нашою перепискою.
подключайте ещё одного мошенника!
что он скажет?
Анастасія
Добрий день, Володимире Юрійовичу!
добрый
Анастасія
Заявка подана по Вашому питанню.
З упевненістю можу сказати, що колеги докладуть усіх зусиль для якнайшвидшого вирішення питання.
предолставьте обвинение или я звоню в полицию и пишу заявление п офакту мошенничества
Анастасія
Вам зателефонують
меня не устраивает
Анастасія
На відповідь повідомлять
обвинение или разбирательство чере зполицию
предоставьте обвинение или в полиции поговорим!
п офакту хищение моих средств
Анастасія
В чаті на данний момент на Ваше запитання не буде надана інша відповідь
потрібно очікувати результат заявки
Уточніть, будь ласка, Ваше питання
ds gjybvftnt? xnj z bvt. ghfdj pyfnbm b yt bvttnt ghfdj e[jlbnm jn jndtncndtyyjcnb!
Вы понимаете, что я имею право знать
и вы не имеете право уклоняться от ответственности
Анастасія
Так, розумію
заявка вже в роботі
Я в любом случае по окончании карантина расторгну с вами договор. мне такая благодартнасть не нужна за несколько лет с вами!
Я искриние желда.ю всем сотрудникам банка вечных мук!
которые так поступают нарушая законодательство
ибо вы все это заслуживаете!
я в Минфин отзыв о вас оставлю со всеми подробностями
каждому сотруджнику приват банка желаю всег оплохого!
Анастасія
Уточніть, будь ласка, Ваше питання
Анастасія
У Вас ще є питання?
да
есть
обвинение предоставьте ***
Анастасія
очікую
обвинение предоставьте ***
Анастасія
прошу Вас не використовувати образи для конструктивного продовження спілкування. В іншому випадку я буду змушена його завершити.
Вже відповіла на Ваше питання
1 — 3 дні
заявка в роботі
я снова его продолжу и не важно сколько сотрудников у вас я каждого оскорблю до тех пор, пока вы мошенники не прекратите беспредел!
я каждого из вас буду грязью покрывать!
Анастасія
У Вас ще є питання?
есть
обвинение предоставьте!
Анастасія
Нажаль, на одне й те ж питання немає можливості надати іншу відповідь»

Так же скриншоты последних операций https://drive.google.com/file/d/19mjCJsW2QK07-f3FfGNHr4CcZtaow_xR/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/16E7L2-KoyeOPIVJHvompLDtwHcDS1MwD/view?usp=sharing
Приватбанк
Відповідь банку
10 квітня 2020, 18:57
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝