Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Aleksey1975 16 квітня 2020, 2:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Драгоманова, 1-А
Беспредел…
Забрали деньги без предупреждения…
… *** вас…
10 лет. Клиент банка.
Сняли деньги в счет погашения кредитного лимита на карточке не предупредив???
На вопрос почему? Поомычали…
Фу…
Закрываю лимит и пошли *** … Павел
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 11:08
Добрий день!
Банк індивідуально визначає розмір кредитного ліміту для кожного клієнта з урахуванням різних факторів. Ось деякі чинники, що впливають на розмір ліміту: кредитна історія в ПриватБанку і в зовнішньому бюро кредитних історій; розмір доходів клієнта; наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів ПриватБанку; надання клієнтом довідки про заробітну плату, виписки по зарплатній картці іншого банку і т.д; наявність закордонного паспорта, автомобіля та ін. При прийнятті Банком рішення про збільшення кредитного ліміту, Ви будете повідомлені додатково.
З повагою, ПриватБанк!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasiia456 16 квітня 2020, 0:10
Привет исполнительной службе, которая неправомерно объявила меня должником якобы за неуплаченный штраф пдд, о котом я ни сном ни духом. На официальном сайте патрульной полиции после ввода данных о админ нарушениях и штрафах пустое поле, штрафов не выявлено. О том, что он у меня есть я узнала после того, как Приват банк, в котором я вип клиент уже несколько лет, прислал сообщение (Поставил перед фактом) о блокировке всех моих средств на карте. Внимание! Не суммы штрафа, а всех средств. То есть если исполнительной службе что-то приснилось и они решили выставить вас должником, а у вас деньги только на карте. То по мнению этого замечательного гос органа вы вынуждены голодать и побираться пока не уладите с ними отношения. И это в то время, когда в стране карантин и многие на грани выживания без работы и средств к существованию. Я не знаю кто это придумал, но с этим человеком явно не все в порядке и данный подход не соответствует мерам демократичного государства. И Приват к сожалению выступает сообщником в этой ситуации.
У Привата отличный интернет банкинг и огромная вовлеченность клиентов, поэтому совсем отказаться от их услуг невозможно. Но после данной ситуации больше 500грн на своей карте я держать не буду.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 10:38
Добрий день!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. При отриманні банком листа від Міністерства Юстиції, в якому йдеться про накладення арешту, Банк не може ігнорувати дану вимогу. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Павел Янковой 15 квітня 2020, 23:36
Снизили лимит карты без предупреждения до нуля. А с нее еще оплату частями платить, вот думаю кину деньги, переведут опять в ноль или уйдет на оплату частями? С завтрашнего дня решил свой фоп и юрлицо переводить в другой банк. С таким отношением к своим клиентам советую всем это сделать.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 10:27
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що для кожного з наших клієнтів ми розраховуємо ліміт індивідуально, базуючись при цьому на великій кількості змінних, які впливають на рішення та суму кінцевого ліміту. При активному користуванні продуктами та сервісами банку ліміт може бути збільшений в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Malina2020 15 квітня 2020, 21:18
Все время пользуюсь услугой «оплата частями», так же активно пользуюсь кредитной карточкой, вовремя все погашаю, нет ни каких задолженностей. Сегодня хотела воспользоваться услугой, но не тут то было, мой лимит по оплате частями 0, был лимит и не стало его. Ни каких уведомлений от банка не было, что мне стала не доступна эта услуга. Позвонила на горячую линию приват банка, оператор посмотрел и подтвердил, что лимит 0, и посоветовал мне активно пользоваться кредитной картой. Но куда активней то еще пользоваться, да и как если я хотела оплатить покупку с кредитки на оплату частями, а мне убрали лимит на 0. Но больше всего меня разозлило, что всякий бред шлют в смс и в приват 24, а уведомление о том что лимит по оплате частями убрали никто не прислал, да и причины адекватной никто назвать не может!
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 9:27
Доброго ранку!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно та при активному користуванні продуктами банку можуть бути збільшені в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Annamiroshnic 15 квітня 2020, 20:35
23.03.20 я оплачивала товар в интернете, мне пришло смс, что я должна пройти идентификацию по номеру 3700. Я позвонила, трубку взяла девушка оператор, с ней у нас состоялся квест разговор!!! Кодовое слово, зачем оплачиваю, кому оплачиваю, сколько оплачиваю, сколько цифр я увела и как они выглядили (просто номер или скрыт звёздочками), знаю ли я получателя и т.д. На всё ответила, она мол спасибо за ответы всего хорошего!!! Через пол часа пришло смс на телефон «Ваши карты заблокированы для перевыпуска обратитесь в отделение» ОК, захожу в он-лайн банкинг и опа, невозможно пройти идентификацию, нужно идти в отделение или к терминалу. Опять же звоню 3700, берет уже парень и все заново, зачем когда и почему. Объяснила, мол живу посёлку всего одно отделение, (уточнила адрес ) закрыто на ремонт!!! Ехать в ближайшее отделение 50 км, и это по николаевской дороге часа 3!!! Я мама в декрете, ребёнку 4 месяца, муж работает, как выбраться, разблокируте хотя бы доступ к Приват 24, я работаю через интернет, мне приходят выплаты. После разговора мне заблокировали ещё и карту для выплат и вот те на… Наш банк открылся 13.04.20 пускают по одному, работает один экономист, ребёнка оставить не накого, терминал так и не работает!!! Вот скажите мне теперь мне за этот месяц пришли и детские выплаты и день за товар?! Они на счету у меня останутся или в никуда пойдут??
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 9:06
Доброго ранку!
Профільні фахівці вже перевіряють інформацію за даною ситуацією. За результатом проведення перевірки з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Tatyana90 15 квітня 2020, 20:05
14.04.20 я воспользовалась услугами приват 24, а именно решила оплатить коммуналку, требовало подтверждение звонка, так как я живу в селе мобильная связь не устойчивая и звонок не поступил. Через определённое время решила повторить, но в приват 24 уже не возможно было зайти (требовало подтвердить финансовый номер через банкомат или терминал, или посетить отделение банка). Я начала звонить по номеру 3700 для решения ситуации но все случаи были не удачны так как ВСЕ ОПЕРАТОРЫ ЗАНЯТЫ. 15.04.20 я решила попробовать развязать проблему через чат. Тут совершилось чудо, подключился оператор. Я обьяснила ситуацию, но мне поступили те-же рекомендации (банкомат, терминал, отделение). После вопроса что мне делать, как доехать до банкомат или отделения так как живу от города в 150 км и в связи с карантином транспорт не ходит, оператор ТУПО ОТКЛЮЧИЛСЯ. Перед этим указана причина отвязки номера, так как я 14.04.20 не ответила на звонок. Одним словом «СПАСИБО» банку что ЧЕРЕЗ ПЯТЬ лет пользования они решили во время карантина отключить финансовый номер, по причине того что они один раз не дозвонились. P. S. Privat24 не хворіє? А вот система очень больна
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 9:22
Доброго ранку!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк, через те, що ми піклуємось про безпеку Ваших коштів.
Нами було детально проаналізовано Ваше звернення в підтримку. Додаткове підтвердження певних операцій є одним із заходів безпеки, котрі використувує банк, щоб недопустити можливість заволодіння Вашими коштами третіми особами. В даній ситуації, Вам міг надійти дзвінок для підтвердження операції на який відповіла інша особа, через що, з міркувань безпеки банком було вжито необхідних заходів для запобігання можливому шахрайству. Хочемо звернути Вашу увагу, щоб підтвердити номер телефону фінансовим не обов'язково звертатись у відділення. Це можна зробити в банкоматі чи терміналі самообслуговування ПриватБанку.
З повагою, ПриватБанк.
olgagrusha1990 15 квітня 2020, 18:20
Відділення за адресою: Київ, пр-т Григоренка, 28
Доброго вечора!
Хочу залишити відгук про те, як працівники ПриватБанку не відповідально відносяться до своєї роботи,і більше того не дають перевірити правильність введення реквізитів!
Після проведення операції видають чек і говорять там все написано.
Це після того, як вистоїш в черзі 1,5 години.
Михайлова Аріна Михайлівна, будьте уважні і відповідальні, не у всіх є час стояти в чергах і бігати по банках кожного дня.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 20:10
Доброго вечора!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
universal79 15 квітня 2020, 17:47
Открыл депозит вклад «Стандарт» в $ на 1 мес, дог SAMDNWFD0072691300400 от 11.01.2020г.
За 6 дней до окончания договора позвонил на 3700 и сказал, что б не продлевали автоматом договор и вклад хочу забрать 14.04.2020г. (12е- выходной, 13е, что б наверняка успели завезти деньги).
Прислали в тот же день 1смс, что заявка принята (!!! и 12.04.20 на почту письмо «11.04.2020 Ваш вклад СТАНДАРТ НА 1 МIС. було продовжено на новий строк» ).
13го числа 2е смс — «можете забрать депозит после обеда… и адрес» (отделение где деньги отдавал на карантине)
В отделении с 14.00 до 15.30 очередь (единственный специалист принимал одного клиента 45мин), под напором общественности добавили 2го специалиста.
15.40 специалист три раза меня фотографирует и три раза просит расписаться в планшете (понятно откуда 45 мин на одного клиента)
15.50 «Да возврат депозита оформлен но денег ещё нет!!! » До закрытия отделения 10 минут (до 16.00)
«Ждите, скоро должна быть инкасация», (приехали в 16.05- когда отделение уже закрыто).
Итог
1)Заказал деньги за 6 дней
2) простоял в очереди с 14 до 16.15 (и это во время карантина....)
3) только благодаря настойчивости и неоднократному обращению на 3700 получил вклад в закрытом отделении.
При подаче жалобы на неорганизованность и саботаж работы гос. банка в период карантина, получил ответ «Вы сами виноваты!!! Вам нужно было дождаться 3го СМС с указанием, что инкассаторы уже приехали»
P.S. В договоре ни про смс ни про то, что за работу инкассаторов отвечает вкладчик ничего не указано.
На 3700 заявили, что заранее привезти не могли, привозят в день выдачи (напомню — когда отделение УЖЕ ЗАКРЫТО.
Вопрос как можно забрать во вторник то, что вы привозите в уже ЗАКРЫТЫЙ Банк того же вторника?
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 19:05
Доброго вечора!
Дозвольте зауважити, що ПриватБанк продовжує безперебійну роботу і дистанційне обслуговування клієнтів 24/7/365.
В тому числі, проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24).
Також, з 08.04.2020 з валютних карток та рахунків видається валюта на суму 300 доларів/300 євро без попереднього персонального замовлення (при наявності в касі). Суми понад видаються виключно за наявності персонального замовлення. Строк виконання персонального замовлення валюти від 1 до 3 діб.
Хочемо зазначити, що Вам буде також надано офіційну відповідь банку щодо Вашої скарги.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Viktorzolt 15 квітня 2020, 17:42
Я так понимаю, что для этого банка клиент который погашает кредитный лимит вовремя это плохой клиент и они от этого клиента ничего не имеют. Вот когда вы платите не уложившись в льготный период, тогда Вы для них просто находка. С таким подходом к своим клиентам они отбивают всю охоту связываться с любым банком. За 52 своих года я в первый раз оформил кредитную карту и наверное в последний раз, лучше старый проверенный вариант это наличка.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 18:46
Доброго вечора!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 квітня 2020, 16:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Андрій Єлісєєв 15 квітня 2020, 17:32
15.04 мною здійснювалося переведення моїх коштів з моєї карти. В 16.43 мені прийшло sms повідомлення про те щоби я підтвердив цю операцію. Я зателефонував у Приват Банк і пройшов повну ідентифікацію: назвав дату народження, місце народження, прописку, кодове слово і навіть, відповідав на дивні питання: чи сам я створював платіж, чи спілкуюся я в соцмережах з цією людиною тощо. Я запитався чи я повинен це весь час таке проходити і попросив позбавити мене від таких перевірок.
В результаті мені відключили телефон як фінансовий і надіслали повідомлення, що я повинен прийти у відділення Приватбанку. До мого рахунку мені також відключили доступ. Хамству та непрофесійності Приватбанку немає меж. А може це спеціальна акція щоби відігнати клієнта від банку? Тоді вам це вдалося.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 18:42
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала Вам незручностей.
Дозвольте пояснити, що по картці здійснювалася операція, яка потребує додаткового підтвердження. В першу чергу це спрямовано на збереження Ваших коштів та запобігання можливого шахрайства по відношенню до Вас.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням, щоб допомогти у вирішенні питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитрий Кравченко 15 квітня 2020, 15:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 27
У меня завязались дивные отношения с банком. Вдруг у меня оказался заблокирован аккаунт. Депозит 5000грн., на карточке 500грн. На кредитке задолженность, чтобы узнать сумму и погасить пришлось идти в банк. Пошел, погасил. Для выяснения причины приняли заявку. Оказалось, что поскольку у меня сын Публичная особа ( в Едином реестре числится как Директор гос.предприятия в Крыму, занимается сбором винограда с марта 2016года, хотя он сам об этом не знал, в то время работал простым менеджером в Укрспирте, никогда не был в Крыму, не подписывал документов, не исполнял обязанности и т. п. ), то меня просили сдать справку о доходах. Что я сделал в феврале — спорить бесполезно, формально они правы. Оформил и дал справку пенс. фонда – я пенсионер. ( Кстати, сын обратился в Минагрополитики, они дали ответ, что его не назначали, последнего директора уволили в окт. 2015года, но он остался «Подписантом», а предприятие, естественно, не работает с 2014года, надо обращаться в Минюст. Пришел пока ответ в эл. виде из Минюста, что они больше не занимаются регистраторами, надо обращаться в суд для исправления ошибки. Что мы и готовим. Ждем оригиналы писем по почте.) Так вот, оказывается кто-то решил, что мои расходы не совпадают с доходами, поэтому мой аккаунт заблокирован. Какие доходы !? Нашли. У меня были депозиты еще с 2014-15 годов, когда Фонд гарантування выплачивал по Дельта-банку, Пивденкомбанку и пр. — а я оформлял Депозиты, продлевал их, получал проценты- в самом надежном Приват-банке. А в 2019году понадобились сбережения, перевел их на карточку, потом снял. Вот и доход. Я и не подозревал. Вот это бдительность. Так вот девочка, которая мне позвонила и выслушала — объяснила, что она все понимает, но ей надо документ, я должен сдать его в банк, откуда у меня были эти депозиты. То, что они были еще до формального «Директорства» сына, и где через 6 лет я найду какие то квитанции и тем более, почему я должен в этом оправдываться, даже если у меня и сохранились декларации за 2008-2010гг, когда я прилично зарабатывал, ее не интересует. Легче сделать справку, что я не верблюд. К тому же если и найду — куда идти, если после 60 лет запрещено выходить? Уже выходил по их милости. Но девочка же ничего не решает. В этом банке решает кто то, кто не общается с клиентом, а смотрит на какие-то документы, которые «специалисты» сканируют и таким образом борются с коррупцией. Жаль, что не с теми и что поздновато (Коломойский вывел 150 млрд. с такими помощниками). Жаль, что они арестованы не нашим, а английским судом, уйдут Англии или США, те тоже его требуют к ответу. А тут борцы с коррупцией, аж смешно. Дай вам бог здоровья, удачи, благодарю за бдительность и внимание.
P.S. А комм. услуги оплачу через другой банк. Хорошо хоть пенсию получаю не здесь.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 16:12
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності
Згідно з вимогами п. 2 частини 5, статті 6 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов`язаний приймати всі заходи для з`ясування джерел походження коштів.
Просимо Вас пройти актуалізацію даних і надати джерело походження коштів.
Раніше наш співробітник зв'язувався з Вами для врегулювання ситуації та надання допомоги, та на жаль, ми отримали від Вас відмову в наданні джерела походження коштів.
Игорь Галусяк 15 квітня 2020, 10:05
Пользуюсь кредитной картой больше 12 лет. Ни одного просроченного платежа. Снизили кредитный лимит с 34000 грн. до нуля. Предлагают чаще пользоваться кредитной картой. Льготный период хуже, чем в других банках. Отсутствует какой-либо кешбек в отличии других банков. Оплата коммунальных услуг и пополнение мобильного номера в счет кредитных средств не под 0% как в других банках. Внимание вопрос: зачем пользоваться таким днищенским банком на таких паршивых условиях? Верните банк законному владельцу. Без Гороховского и Дубилета — это не Приватбанк, а Ощадбанк. Такое же унылое *** .
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 10:17
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
MarMarOl 15 квітня 2020, 0:32
Частный нотариус Колейчик В.В. и частный исполнитель Дорошкевич В.Л. имеют тереториальный округ Киев и Киевская область. Они вам присылают липовые документы и вы как слепые коты блочите социальные, пенсионные и зарплатные счета, не проверяя какой счёт открыт человеком у вас — хорошая забота о своих клиентах или вы с ними в сговоре?! На вас тоже нужно подавать в суд!!! По какому праву вы арестовываете счёта не подлежащие аресту по многим законам!!! У вас есть юристы которые должны знать что не единой инструкцией НБУ 22 от 21.01.2004 банк должен руководствоваться…
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 10:19
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк дотримується діючого законодавства.
У разі накладення арешту на рахунок, банк керується постановою від ДВС, що було нам надіслано.
Для вирішення питання рекомендуємо Вам звернутись до ДВС, щоб від виконавчої служби надійшов запит з уточненням про зняття арешту з однієї з карток.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 квітня 2020, 11:19
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 15.04.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Vladislav1918 15 квітня 2020, 0:08
Зашол в приват 24, там било отображино две кредитные карты, одна действующая, другая срок действия закончился 9 ть лет назад, позвонил в сервисный, вопрос« как ето может быть, значит карта дочих пор не закрыта», адекватного ответа я не получил, сказали что сделают заявку на закрытие карты 9 ти летней давности, вместе с просроченной закрыли действующую, без моего согласия, я неоднократно потом звонил, ничего объяснить не могут, мне не приходили сообщения о созданной заявки, и о закритии, отношение хамское мягко говоря, «привет», банк одно название.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 10:10
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olegved 14 квітня 2020, 21:47
Комиссия за пополнение карты Gold для выплат наличными в терминале самообслуживания по номеру карты составляет в итоге 0,7%.
Так как комиссия состоит из 0,2% за операцию в терминале и 0,5% за зачисление средств на карту. Это разные комиссии и они суммируются. Будте внимательны.
В тарифах по карте об этом не сказано. Сегодня оператор банка мне это подтвердила.
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 9:48
Добрий день!
Хочемо зазначити, що у своїй діяльності банк притримується прозорості тарифів та комісій.
Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат складає 0.5%, при цьому, поповнення картки без її наявності у терміналі самообслуговування додатково складає – 0,5% від суми (мінімум 5 грн), для власників карток ПриватБанку діє акційний тариф – 0,2% від суми (мінімум 2 грн).
Ознайомитись з тарифами картки Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
Tanya2412 14 квітня 2020, 20:49
У мене сьогодні уменшили кредитний ліміт без всяких попереджень і при тому, що вся країна на карантині. Ми зараз остались без роботи в зв'язку з карантином, але на вечір зайшла в приват24 і на ужаснуласть забрали останні і іще оставили ще долг в 2000 грн. Можу тільки одне сказати що як закінчиться карантин відновлю своє ФОП і можете забути за клієнта
Приватбанк
Відповідь банку
15 квітня 2020, 8:21
Доброго ранку!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Veronica555 14 квітня 2020, 18:15
Более 10 лет я была клиенткой ПриватБанка. До некоторых пор всё более-менее устраивало, хотя мелкие проблемы и трудности периодически случались. В феврале 2020 года я заподозрила, что к средствам на банковской карте получили доступ третьи лица. Сразу же заблокировала карту в автоматическом режиме через Приват24. Теперь, когда ситуация прояснилась, не могу автоматически разблокировать карту. Такая функция в Приват24 предусмотрена, но не работает. Банк присылает СМС-сообщения, в которых сказано, что для разблокировки карты необходимо явиться в банковское отделение. Очень неудобно в период карантина, учитывая тот факт, что на сайте самого банка опубликован призыв: «Радимо не відвідувати відділення та користуватися послугами Приват24!»

Ненадежный банк, который подводит клиентов, внезапно устраивая им проблемы. Да и такое понятие, как банковская тайна, ему абсолютно чуждо.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 20:13
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olgaw369 14 квітня 2020, 17:11
Ответили почти сразу в точку, что надо делать, спасибо.
И быстро на связи. Хороший сервис
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 18:05
Раді, що Ви оцінили нашу роботу настільки високо. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 квітня 2020, 16:57
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.04.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
joninigeria 14 квітня 2020, 16:32
Одного прекрасного весняного дня, що заворожував душу і тіло своєю температурою ,і промінням сонця, звернувся до фахівця приват24 з проханням надати код авторизації, щоб додати карту до іншої програми, задля зручної оплати, що гарантує приват банк.Фахівець одразу допоміг у вирішенні питання, що сильно врятувало мене.Фахівець дуже-дуже приємний у спілкуванні,і допоможе у будь-якому питанні.Після отриманої дромоги-отримав не тільки можливість користуватися карткою, а і натхнення, що є працівники, які виконують свою роботу на всі 100%.Дякую ще раз за чудовий сервіс,і за натхнення!
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 17:04
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Ми високо цінуємо Вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі Ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Проблема вирішена
valeviko 14 квітня 2020, 12:36
Згідно з рекомендаціями Національного банку, в лиці першого заступника глави НБУ Катерини Рожкової, зробив онлайн-запит в службу підтримки банку щодо реструктуризації боргу або визначення формули подальшого обслуговування кредиту, враховуючи майже повну зупинку підприємств, установ та організацій та повну втрату доходу та можливості обслуговування кредиту на цей час. До початку Карантину за більше як 10-тирічний період користування кредитами не було жодного місяця прострочки, тому вирішив наслідувати порадам Національного банку.

По факту отримав вже всім відому інформацію про заборону списувати пеню, яка була прийнята Кабінетом Міністрів (подано як це ініціатива банку, а не розпорядження держави). Проте мінімальний платіж продовжує нараховуватись і збільшуватись. Незрозуміло тільки яким чином ви хочете щоб клієнти вам оплатили цей 2-3 місячний мінімальний платіж зразу після виходу з карантину якщо Карантин не послаблюється, а підприємства і далі стоять. Ви оперуєте умовами Договору, хоча мовчите за пункти Форс-мажору (нагадаю що Карантин офіційно визнаний Форс-мажором в Україні).

Що маємо:
1. Банк державний і мав би йти на зустріч клієнтам, а дають стандартні відписки
2. Лояльність не відіграє абсолютно ніякої різниці
3. Всі «рекомендації» НацБанку залишаються рекомендаціями та звичайним піаром і НІЯК не впливають на кінцевий результат. Банк не йде на діалог з клієнтом
4. Не отримав ні пропозиції про те щоб якось підтвердити втрату доходів (хоча незрозуміло як це потрібно буде підтверджувати якщо величезна кількість українців працює неофіційно), ні посилання на он-лайн форму з подібною заявкою (про яку анонсувала пані Рожкова).

Моя оцінка банку 1 на даний момент. Повна не клієнтоорієнтованість та небажання входити в ситуацію, яка склалась не по вині клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
14 квітня 2020, 14:26
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Полезный комментарий
valeviko 15 травня 2020, 16:26
Отримав кредитні канікули на хороших умовах. Питання вирішене!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝