×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.95 | 41.55 |
Всі курси банку |
Задоволений обслуговуванням
Написати коментар
Заблокували всі рахунку, картки, приват 24 за 1−2 години до готовності замовлення в валюті $
03.10.2023 Поповнив гривневу карту універсальну голд для покупки валюти $, після чого 04.10.2023 замовив готівку на відділення на 05.10.2023 після 14:00.
05.10.2023 За 1−2 години до запланованого зняття готівки заблокували всі рахунки, картки, додаток приват 24 чим повністю знищили плани та настрій на весь день на відділені, в чаті онлайн, гарячій лінії ніяким чиним, не могли чи не хотіли, так як їх пропозиції були не прийнятними та не допустимими.
Оператор чату, повідомив про те, що мені відмовили в обслуговувані та по рекомендував звернутися у відділення.
Коли, я звернувся у відділення, консультант повідомив що, рахунки заблоковані, та що мене повинні були повідомити, якимось чином, я постійно заходив в приват24, повідомлень про можливе блокування не отримував, актуалізував мої дані, не факт, що вірно, тому що, я думав виключно про зняття готівкових коштів у валюті, сказав що щось, не прийшло та неможливість зараз видати готівкові кошти в $, хоча вони лежали в касі та були готові до видачі, що я дізнався пізніше на лінії 3700 від бота, та запропонували написати заяву на закриття та вказати для перерахування коштів в інший банк, яким чином та в якій валюті, будуть перераховані кошти не зрозуміло, я думав на той, момент, що виключно в гривні, конвертація та перерахування коштів в інший банк є категорично неприйнятним варіантом, марною витратою мого часу, ресурсів, нервів, не запропонували видачі готівки, яка вже була підготовлена для мене в будь якому разі, буду забирати кошти в цьому банку виключно готівкою, зобов’язання відкривати та забирати в безготівкові формі немає, отримавши категорично не прийнятні варіанти, пішов чекати листа від банку…
Далі подзвонив на гарячу лінію 3700, де отримав іншу інформацію, мені надали зовсім інші дані, сказали, що нічого в обслуговувані не відмовлено та чекати листа та можливо надавати, якісь документи які будуть зазначені в листі… роз’яснивши повністю ситуацію, порекомендували написати звернення кореспонденцію через сайт, розділу такого не знайшов, далі в чаті отримав поштові реквізити, сказали онлайн цього не можливо зробити (
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
Висновок: повної та зрозумілої інформації не отримав, так як дії по блокуванню чи розблокуванню, приймають у головному офісі в Дніпрі…
Витратив тільки час та нерви, питання не вирішив від слова зовсім.
Рекомендації, краще купувати валюту в інших банках де, можна положити кошти в гривні та конвертувати її в $, після цього без ніяких замовлень, ризиків блокування зняти в касі.
Надіюсь, все-таки банк прийме єдине правильне рішення та видасть готівкові кошти в $, якомога швидше…
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (6)
Жахливе обслуговування
Написати коментар
Взломали Приват24, набрали кредитов на моё имя, а банк ничего не делает
С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, как все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн.
И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)
На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!
Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире.
Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает.
На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:
1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет?
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карты для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…
В даному випадку, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію. Окремо зауважимо, що з приводу цієї ситуації з вами було проведено зворотній зв'язок, з уточненням рекомендацій щодо подальших дій.
Коментарі (15)
Місяці туалетного паперу в Приватбанку
А якщо серйозно — кладеш гроші на депозит і потім тижнями не можеш їх забрати. Причому об'їхати 10+ відділень за день — не межа брєда керівництва Привату.
Тепер по датам і адресам які об'їхав особисто (Київ):
— 21.09.2023:
1) Андрія Шептицького 24 — тільки туалетний папір;
2) Андрія Шептицького 10 — тільки туалетний папір;
22.09.2023:
1) Шота Руставелі 24 — тільки туалетний папір;
2) Басейна 12 — тільки туалетний папір;
3) Шота Руставелі 1/12 — тільки туалетний папір;
4) Льва Толстого 13 — тільки туалетний папір;
5) Велика Васильківська 43/16 — тільки туалетний папір;
6) Велика Васильківська 80 — туалетний папір і трохи можна зняти;
7) Саксаганського 61/17 — супер-преміум відділення, де навіть туалетного паперу немає;
8) Панківська 27 — тільки туалетний папір;
9) Антоновича 66 — туалетний папір і трохи можна зняти;
23.09.2023:
Моє улюблене відділення — Братства Тарасівців 3, суббота, черга 30+ людей, всі злі, сваряться, в черзі 3+годин, 15:20 — інкасація (відділення до 16:00 працює), +15 хвилин касир бере паузу «мне нада пересчитать», 15:35 — відкривається каса, 4 людей знімають готівку і тут… залишився тільки туалетний папір, і трьоповерховий мат, завіса.
Приват, це тупо не жарти, всі ситуації цілком реальні, готов надати свої дані для перевірки, переглядайте камери, дати і час у вас є.
І давайте будь-ласка без ваших брєдо-відповідей: «Всі купюри перевірені», «Нам шкода», «Діємо згідно з… і відповідно до…», «Нам це сміття замість валюти НБУ дав», «Робіть 100500+ замовлень і ми видамо вам туалетним папером» і т.д.
P. S. І користуючись нагодою хочу звернутися до керівника роздрібного бізнесу Привату Діми Мусієнка: «Діма, зав’язуй вже зі своїми трасформація, місія, візія, стратегія, тактика, програми, політики та інші ефемерні шняги. В касі готівки немає — тупо ніде. І тебе і твоїх підлеглих вже матюкають на відділеннях. Я сподіваюсь за кілька мільйонів твоєї з.п. на місяць ти якось вже зможеш розібратися і кошти в касу підвезти для простих громадян».
Ми розуміємо ваше обурення, в той же час, Банк здійснює обмін валют для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (1)
Допомога онлайн, справжній фахівець!
Але коли вночі ти розумієш, що випадково у відділенні закрили рахунок і карту для соц.виплат (куди щомісячно ідуть кошти на дитину) — починається паніка…
В голові: відділення-новий рахунок-соц.служба (інше місто)-зміна даних тощо…
Але дуже хочу відмітити Оператора Максима, який вирішив усі питання за 15 хвилин! Чітко, зрозуміло і швидко. Дуже дякую за сервіс! Дуже допомогли! Нікуди не треба бігти, все зробили онлайн.
Таких фахівців не часто зустрічаю нажаль, тому хочу ще раз йому подякувати. Його особистий «Табельний номер» — 283334 (запитала в нього, бо одразу сказала, що хочу залишити відгук), сподіваюсь керівництво відмітить його якісну роботу та допомогу)
Дякую!
Написати коментар
Приват банк в сговоре с мошейниками
Я общалась со специалистами по безопасности в it, и мне все сказали что невозможно совершить такую операцию какую совершил ПриватБанк.
Мошенническая операция по оплате с моей дебетовой интернет- карты 03.09 в 03.53 на сумму 2579.03 грн (68.86 USD) на компанию aws.amazon.co была оформлена в качестве «запрос на регулярную подписку'», что Ни в коем образе не даёт право с дебетовой карты списывать деньги в овердрафт! Овердрафт не может возникнуть при запросе на банковскую операцию с данной формулировкой -«регулярная подписка», если на карте недостаточно средств, то такие платежи отклоняются автоматически!!!
А на моей дебетовой карте было всего 8 гривен, однако ПриватБанк провёл этот платёж в минус, что противоречит правилам банковских операций.
Это решение было принято банком в одностороннем порядке, что указывает о возможном сговоре сотрудника банка, принявшего данное решение и мошенников, завладевшими данными моей интернет-карты. (Сговор группы лиц с целью завладения денежными средсвами)
Мною была оставлена заявка на мошеннические действия 2673536, которая рассматривается уже месяц и в это время с моей карты списываются проценты.
Если ПриватБанк не разберётся со своей грубейшей ошибкой в течение двух недель, то я пишу заявление в полицию на мошеннические действия ПриватБанка.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (4)
Депозит
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись в ситуації.
Написати коментар
мошенник с ОЛХ (карта 4149 4390 2264 4706 Мудрый Максим)
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Разочаровуюсь в Привате
В последнее время могу сказать, что очень разочаровуюсь качеством банка, сервисом, решениями, обслуживанием.
Для айтишника этот банк просто утерял привлекательность:
— оказывается, чтобы продавать зарубеж через сайт и использовать эквайринг Ликпея (сервис Привата) необходимо на сайте в карточке товара указывать цены в гривне, вопрос: зачем? Ведь, никто из-за рубежа не купит, если индийские разработчики укажут цену на свои решения в рупиях, но, нет — мой вендор был заблокирован и условия принципиальные (обязательно, непременно разместите цену в гривне, даже, если не продаете в Украине), несмотря на объяснения, специалист на линии даже не привлек ответственного, просто — отказ и все. Ок, я переведу все свои вендоры в моно, теряйте тысячи валюты в мес., госбанку же не нужна валюта, которую покупают у меня по 36,5 при фактическом курсе 38+
— если вам потребуется срочно вывести наличную валюту (такое часто случается в айти, что нужно рассчитаться с разработчиком) то в кассе при заказе валюты вам дадут проштампованные купюры 1996 года, которые никому не нужны. Вам скажут вы перезакажите, через два дня прийдете дадут такие же. А что?
Вы ищите серые обменники, крипту для расчетов, Приват стимулирует сам к этому. Зачем нашей стране налоги?
— комиссии за все (блин, ну у вашего конкурента Моно нет комиссий для айтишников, никаких, все для того, чтобы переманить этот пласт валютного поступления)
Вывод, если вы в айти — выбирайте другой банк, этот банк не клиентоориентированный, не ориентированный на айти, он превращается (уверенно возвращается) в совок.
Это всего лишь мои личные советы тем, кто открывает в айти свой бизнес и выбирает сейчас банк для ВЕД деятельности.
Валюта платежу не є критерієм для активації.
Обов'язкова умова для активації — наявність української версії сайту. Якщо ви працюєте на закордонний ринок, то має бути змога обрати українську мову на сайті. Прийом платежів здійснюється у валютах: гривня, долар, євро. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратись в ситуації.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
Для IT-фахівців пропонується спеціальний тарифний пакет «IT Expert»:
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij#tarif-it-expert
Коментарі (7)
Не видають кредит без пояснення причини
Коментарі (1)
Не видають долари
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (9)
Не відповідають кваліфікації менеджери Приватбанку БОРИСПІЛЬ
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас склалось неприємне враження. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Эквайринг
У меня для получения денег за эквайринг установлен счет Моно ФОП туда обычно все залетает максимально быстро. Так что это чисто приватовские палки в колеса.
Регламент зарахування коштів по еквайрингу на всі рахунки однаковий — на наступний день.
https://privatbank.ua/business/ekvajring-skb
Коментарі (1)
Попытка воровства денег Приват банком
Начну по порядку.
Совсем недавно, по моему 20 августа 2023 г., я открыл виртуальную карту в Евро. Решил открыть на случай если понадобится купить что-либо на Ebay.
Для проверки перевёл. на неё с гривневой карты сумму эквивалентную 1 евро.
Деньги перевелись, на интернет карте появилась сумма в 1 евро.
После этого никаких переводов не делал и нигде в интернете данные этой карты не регистрировал.
А теперь самое интересное… Мне приходит сообщение от Приват банка —, Ваш платёж на Амазон на сумму 22,85 евро отклонен из-за недостатка коштив на карте'' ???
Звоню в поддержку Приват банка… Оператор
— Да, у вас недостаточно средств на карте.
Я — Я ничего не оплачивал и мне даже не было подтверждения на Приват 24 о подтверждении оплаты.
Оператор — Вы наверное где-то зарегистрировали карту в интернете и произошла утечка информации…
Я — Я только открыл совсем недавно карту, и на ней был только 1 евро, я её нигде вообще не регистрировал, не указывал нигде её. данные. Об открытии этой карты знал только я один и Приват банк …
Я — Попытку украсть деньги со счета могли только сотрудники Приват Банка. Кроме них и меня никто не знал об открытии карты… Зарегистрируйте моё обращение и предайте в службу безопасности Приват банка.
Оператор — Я не могу это сделать, так как заявление передаётся если деньги были украдены…, а у Вас ведь деньги не пропали…
Я — Не пропали потому что их не было на карте… А попытку Воровства сотрудниками банка расследовать не нужно???
Прошу провести расследование этого случая, привлечь к ответственности виновных и прислать мне официальный ответ в течении положенного срока по Закону Украины.
С уважением.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (2)
Воровство денег
Вже звертаємось до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись.
Коментарі (10)
Приват банк делит военных на правильных и неправильных
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Звернулись до вас у особистому повідомленні для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та допомогти розібратись у ситуації.
Написати коментар
Затримують виплату коштів
Всю інформацію передали відповідальним фахівцям, котрі проведуть перевірку та проаналізують роботу співробітників Банку під час вашого звернення. За результатами перевірки з вами буде проведено зворотній зв'язок.
Написати коментар
Самовільно змінили умови пільгового кредитування від держави
Позичальник за умови належного виконання положень Порядку та умов Договору за користування кредитом сплачує Банку компенсаційні відсотки, в розмірі 0% річних на період строку дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, або обмежувальних заходів, пов’язаних з її поширенням, та протягом 90 днів з дня його (їх) відміни, а після їх скасування — 3% річних.
Коментарі (2)
Кредитування
Коментарі (2)