Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Nesergav 19 травня 2020, 18:04
Я брала кредит в далекому 2014 році в розмірі 4000 гривень. Я була військова, одинока мати і спочатку не потягнула його, а потім взагалі забула і як на диво ніхто і не телефонував. Через 6 років я одружилась і мій чоловік дізнався про кредит і вирішив його сплатити. На відділенні назвали сумму 232900 гривень. Хоча брали то всього 4000 гривень. Відразу звернулись до УБКІ там надали інформацію що борг становить 16023 грн станом на 17.05.2020р. Тобто приват банк офіційно звітує що борг складає 16023 гривні, а вимагає до сплати 232900. Цікаво скільки ж коштів вони таким чином економлять на податках та статистиці? Ми два дні ходим від відділення до відділення, щоб добитись правди. Надаємо документи що прізвище змінили і фінансовий номер даємо, а вони не хочуть приймати, довідку форми 5 хотіли надати вони сказали що. На гарячій лінії 3700 та 0800505120 один раз поспілкувались і після цього ніхто слухавку не знімає цілий день телефонуємо. Короче жесть. Я одного не розумію. Якщо відсотки законні то чому не звітують в УБКІ помилка тут не можлива так як ці дані автоматом передаються це значить свідомо і системно по всім клієнтам для покращення статистики та сплати менших податків при списанню. ПРИВАТБАНК я дуже прошу щоб зі мною звязались чи змінили менеджера. я хочу сплатити кредит допоможіть може хоч тут. на 3700 ніхто нічого не знає, а на відділенні кажуть що не можуть даже номер зробити фінансовим
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2020, 19:09
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
yana2628b 19 травня 2020, 17:31
Я приватний підприємець, на сьогоднішній день перебуваю в стані вагітності, через тиждень мені вже народжувати а я не можу отримати свої законні лікарняні кошти нараховані мені соцстрахом через рахунок 2604 який відкритий в Приватбанку. Кошти вже надійшли, але отримати мені їх важко через те, що співробітники банку, в телефонному режимі, за моїми дзвінками у кількості 5 раз за сьогодні надали 5 різних версій отримання мною вищезазначених коштів. Один оператор вказав на те, що необхідно лише провести платіж на картку для виплат, другий про те що спочатку необхідно отримати у податковій інспекції довідку-розрахунок та сплатити 1/5 з суми лікарняних, третій вже вказав що не треба нічого з податкової а лише сплатити 1/5, четвертий повідомив спочатку про сплату 1/5 а потім про те що у разі надання довідки-розрахунку платити не треба, і останній теж спочатку повідомив про сплату 1/5 але теж потім змінив свою думку та розповів про довідку-розрахунок, при наявності якої нічого не треба платити. Він вказав на додаток 1 до порядку прийняття банками розрахункових документів на виплату заробітної плати, що ця довідка повинна бути згідно цього додатку. Я подивилась її і в мене виникла купа запитань до Приватбанку.
1. Чому я маю такі труднощі з отримання законних лікарняних коштів які вже є на моєму рахунку?
2. Яка з 5-ти версій операторів Приватбанків правильна?
3. Чому вагітна повинна пройти через такі труднощі, при тому що ці кошти законні, заборгованості як ФОПа немає, чому банку я повинна це доказувати, якщо соцстрах який при нарахуванні цих коштів, обов'язково дивився на відсутність заборгованості про що було прийнято рішення нарахувати їх.
4. Додаток 1 відноситься до заробітної плати, який зв'язок цього додатку та заяви-розрахунка до лікарняних ФОПа, який на спрощеній системі оподаткування та не має найманих працівників?
5.Чому окрім ЄВС я повинна платити такий великий податок (1/5 від суми) 6000 грн?????? Це великі кошти для мене!!! При тому що я не можу нормально отримати лікарняні, ви хочете стягнути таку велику суму за їх отримання!!!

Я вас дуже прошу спростити для мене процедуру отримання лікарняних, оскільки за станом вагітності я не можу пройти такі випробування через податкову інспекцію, яка на сьогоднішній день не працює у звичному режимі, мені важко звернутись у відділення оскільки на наше місто працює лише 3 відділення на час карантину, там багато клієнтів у чергах і ніхто з клієнтів банку не пропускає як вагітну, мені через тиждень народжувати, мені ці кошти дуже необхідні.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2020, 18:07
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tina33 19 травня 2020, 16:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Бiлоруська, 10/18
В конце апреля, моему бизнес партнеру /за произведенный товар/ пришли деньги в сумме 60 тыс долларов из-за рубежа. Как раз накануне закона от 28.04. Он сразу пришел в отделение Приватбанка /Лукьяновка/ и предоставил нужные документы. Заведующий отделением, переминаясь с ноги на ногу, тихо попросил подержать их на краткосрочном депозите /для себя любимого/ 2-3 дня. По итогу, деньги «полощатся» на его счете уже почти месяц. Звонил наш адвокат и аудитор, и ничего… Говорит – это обычная практика, чем ваш товарищ лучше или хуже других?.. пускай ждет. В задаче спрашивается – это законные действия? В результате, мой знакомый пошел в головной офис Привата, на Б.Хмельницкого,41 с жалобой. Вы думаете, вопрос сдвинулся с мертвой точки… отнюдь. Это напрямую навевает на мысль, что существует вертикаль, по которой эти МЕЛКИЕ КРЫСЫ с отделений, носят по таким депозитам деньги НАВЕРХ. И пускай мне кто-то докажет что это не так!!! Сейчас мой знакомый добрался уже до НБУ, может там ему скажут, как ранее нам ответили в казначействе: Ну, ви знаєте, є певна процедура, ці гроші не можуть так швидко до вас прийти, потрібно чекати… Так и хочется после всех этих хождений по мукам спросить: Когда же вы нажретесь, наконец-то? ведь в гробу карманов нет.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2020, 17:59
Добрий день!
Дана ситуація потребує перевірки.
Для того, щоб ми змогли більш детально розглянути описаний Вами випадок – радимо даному Клієнту звернутися самостійно в нашу службу підтримки, щоб ми змогли перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Проблема вирішена
ElenaMK 19 травня 2020, 14:27
Я являюсь обладателем двух карточек Голд и заказала третью Голд с доставкой на отделение. Сегодня утром пыталась связаться со своим персональным банкиром а приват24, но провисев в чате более получаса без ответа — пошла в отделение ПБ. Я на восьмом месяце беременности, что по мне и не скроешь, простояла 40 минут под дверью в очереди ( за это время два специалиста вальяжно обслуживало четырёх клиентов), и за пару минут до закрытия на санитарный час (обед) хотели закрыть передо мною дверь, объяснив это тем что у них обед строго по расписанию. Т.к. оставалось пару минут до закрытия — я зашла во внутрь отделение, объяснила ситуацию, что не могу узнать есть карта уже на отделении или нет (сегодня мне также звонили из банка, когда я была в очереди к специалисту, и сказали, что они не знают и это лучше узнавать на отделении), хочу просто ее забрать (потому что позже не смогу, дома оставила маленького ребёнка с няней (нашла на это время ) и сама вырвалась, т.к. сейчас, в такой пандемической ситуации с детками лучше не ходить. Но мне на повышенных тонах объяснили, что у них обед — и ничем они мне помочь не могут.
Смысл объявлений — обладателям карточек Голд обслуживание без очереди? Тем более в положении!!! Сотрудники (специалисты по работе с клиентами) ведут себя не корректно.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2020, 15:29
Добрий день!
Приносимо вибачення за те, що після звернення до нашого відділення у Вас залишився неприємний досвід. Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас відразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
avkiev 18 травня 2020, 22:34
Планирует ли банк пересмотреть итоги акции «Без стейков сумно»?
Банк уже признал, что просто «забыл» указать в официальных условиях акции те транзакции, которые считает незасчитываемыми.
Согласно пункту 2.2 официальных правил акции — «Відповідальність за достовірність даних у Базі Акції несе Організатор».
По факту — банк не обеспечил достоверность данных в базе акции.
Вопрос: какую именно ответственность понесёт банк за неисполнение своих же правил?
Готов ли банк выплатить вознаграждение кинутым им клиентам в качестве извинения за свою халатность (если уж не говорить про злой умысел)?
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2020, 10:11
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 травня 2020, 12:01
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 19.05.2020).
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
nata121 18 травня 2020, 19:19
Считала, что Приватбанк очень серьезная организация.Но как же я ошибалась! 14 мая 2020 года мне отправили перевод из другой страны в иностранной валюте через western union.Я позвонила на горячую линию и заказала перевод на нужное мне отделение.Мне его оформили на 18,05,2020, во второй половине дня.18,05,2020 в 16,00 я пришла в банк, а перевод получить не могу так как система не пропускает.Звоню на горячую линию.Ответ: Вы уже получили перевод" ШОК! СМС я получила 15 мая с подтверждением суммы перевода и даты получения.После моего возмущеня стали разбираться, оказалось, кто-то не правильно оформил заявку.Теперь надо было ее анулировать и по-новому составить на 19,0502020.Ладно, но в конце мне сказали, что не доехал инкассатор.???????? Предложили прийти 19,05,2020 после получения СМС из банка, что деньги в кассе.Продолжение следует…
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 20:07
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Natalia72white 18 травня 2020, 18:38
Відділення за адресою: Харків, вул. Академіка Вальтера, 14
Сегодня обратилась в отделение банка, чтобы получить справку о реквизитах своей кредитной карты. Справка формируется и распечатывается элементарно через приват 24 — две минуты. Мне просто нужна была «мокрая» печать на ней. Стоит эта услуга у вас 100 грн. Объясните откуда такие цены...??? В любом другом банке такая услуга БЕСПЛАТНО!!! И почему нет никакой информации в открытом доступе о такой цене???
Ок… эта работа максимум 5 минут. Почему этого нельзя сделать, хотя бы, сразу — вне очереди? Почему мне пришлось ждать 1,5 часа, пока оператор обслужит… аж двух (!) человек и уделит мне две минуты своего драгоценного времени???
В общем, обслуживание просто ужасное, но при этом цены за услуги огромные…
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 20:05
Добрий вечір!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Хочемо звернути Вашу увагу, що отримати довідку безкоштовно можна самостійно в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку». На сторінці сайту — https://privatbank.ua/check Ви можете перевірити документ, виданий ПриватБанком та тим самим підтвердити справжність довідки.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Denis9909 18 травня 2020, 18:33
Мошенник заполичил обманным путём средства в размере 3200грн. На карту 4149439391963810 Паламарчук Сергей Владимирович. +380501487298
Предоставив все доказательства Приватбанку что это мошенник, сотрудники ничего не предпринимают.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 19:04
Добрий вечір!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
olehsh60 18 травня 2020, 17:40
Дуже якісна консультація, оператор Ніна #292528.
Отримав вичерпні відповіді на свої питання, а головне реальну
допомогу в онлайн режимі для оформлення рахунку, картки, довідки
для подальшого подання пакету документів в ПФУ.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 18:27
Добрий вечір!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NikoPilgrim 18 травня 2020, 17:36
З рахунку моєї мами 7 квітня були зняті всі доступні через банкомат (ззовні цього відділення) кошти. Виявлена пропажа була приблизно через 10 днів. Я в іншому місті, а мама стверджує, що відділення закрите через карантин. Як обстоять справи зараз і чи зможе вона отримать доступ до да архіву відео (фото) спостереження?
Ну і хай уже… Вона стверджує, що картка весь цей час була у неї і підозрює співробітника відділення (ясно, що це припущення!)
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 17:54
Добрий вечір!
Ваше питання стосується інформації персонального характеру, яка не може бути надана за зверненням третіх осіб. Клієнт може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natalja579 18 травня 2020, 17:14
Являюсь клиентом ПБ более 10л, оформлено и закрыто более 15 кредитов за это время.Раньше с этим проблем не было.
Сегодня же хотела оплатить онлайн( товар в E-markete-матрас ортопедический) первую часть кредита оплата частями личными средствами.На карте 689 гр личных средств, кредит -первая часть-на сумму 315,75гр.Вот что выдал банк при проведении операции оплаты-Договір по сервісу «Оплата частинами» не створений

Перевищено допустиму суму купівлі в розмірі 563.0 грн. Оберіть інший товар або погасіть попередні купівлі.
Я в шоке, за свои деньги я уже не могу приобрести товар.Так для чего тогда банк? При Коломойском такого не было…
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 17:53
Добрий день!
Хочемо звернути Вашу увагу, що оформлення покупки за сервісом «Оплата частинами» передбачає собою кредитні зобов'язання, які бере на себе клієнт. Оплата частинами є кредитом, який надається клієнту для оформлення купівлі та відповідно даний ліміт не є особистими коштами клієнта. Це не виключає того, що перший і подальші платежі Ви можете погашати за рахунок особистих коштів, а не кредитного ліміту на картці. Перевірити суму доступного ліміту можна в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Оплата частинами».
З повагою, ПриватБанк.
undeadjey 18 травня 2020, 16:01
Відділення за адресою: Львів, вул. Княгині Ольги, 106
04.05 неочікувано прийшло повідомлення в додатку, що замість моїх 51500 кредитних + 18000 власних. В мене 20000грн загалом, кредитний ліміт — 2к. Пробував подзвонити в підтримку — відповіли, що зараз багатьом «ріжуть ліміти» в умовах карантину в ДЕРЖАВНОМУ банку, в той час коли в нормальних державах уряд, наоборот, виділяє грошову і продуктову допомогу… який сором :(

«Дякую, дуже дякую» за підтримку клієнтів державним банком в період пандемії.

П.С. послугами банку користуюсь 10 років, фоп 3 група, кредитний рейтинг в УБКІ — 94%, жодного просроченого платежу по кредитах.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:56
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Хочемо зазначити, що активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
asdsda21 18 травня 2020, 12:51
Мошенник, остерегайтесь! Чугунов Виктор Павлович, +380984807934 карта 5168 7573 3180 3652
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 14:26
Добрий день!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mila96 18 травня 2020, 12:25
Я Марущак Людмила Миколаївна, хочу застерегти всіх клієнтів від Приват Банку не ЗВЯЗУЙТЕСЯ І ОБХОДІТЬ СТОРОНОЮ! На мої рахунки було накладено арешт згідно постанови з виконавчої служби, банк швидко на нього зреагував « МОЛОДЦІ », але після того як прийшов запит на списання коштів згідно виконавчого провадження відмовився списувати кошти ( треш ще той ) з картки для виплат бо вони не мають права списувати цільові кошти! А тепер саме більше ха-ха!!! Звернувшись до виконавця він мені надав відповідь, що він не знав про цільові надходження і згідно законодавства України банк забовязаний був його про це повідомити та не накладати арешт на цей рахунок!!! Але це ПРИВАТ БАНК І ЙОМУ ЗАКОНИ НЕ ПИСАНІ, вони мають виправдання що вони не забовязані це робити хоч і в законі це прописано
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 16:47
Добрий день!
В своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Зі своєї сторони, Банк не може ігнорувати законну вимогу виконавця та не блокувати рахунки при надходженні постанови. У Вашому випадку, в постанові було вказано про арешт всіх рахунків без вказаних вийнятків про окремі рахунки з цільовими зарахуваннями. Зняття арешту можливо в разі надходження відповідного листа від виконавчої служби.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 травня 2020, 12:00
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.05.2020).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Luli5 18 травня 2020, 10:58
Пополняла карту на 600 грн тремя купюрами по 200 грн. Терминал принял все три купюры, зачислил на карту только 400 грн, после чего появилось предупреждение, что терминал наличку больше не принимает. Неотходя от терминала, позвонила на горячую линию и сообщила о сбое терминала. Пообещали вернуть после инкассации аппарата. На третий день написали в смс, что сбоя они не обнаружили и деньги не вернут!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 11:40
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Grovich 17 травня 2020, 22:30
Вышел на просрочку по карте Голд, звонков никаких нет, смс нет, в приложении Приват24 уведомлений нет. НО… НАЧАЛИ ЗВОНИТЬ МОЕЙ МАМЕ КАЖДЫЙ ДЕНЬ… КАЖДЫЙ И СТАЛИ ШАНТАЖИРОВАТЬ И ЗАПУГИВАТЬ(хотя мне не единого звонка не поступило) аргументируя, что если она не заплатит кредит, то будут обзванивать всех родственников и будут требовать деньги с них. Также рассказали сумму кредита, хотя, по закону неимеют права разглашать данную информацию.
Вот такой ваш ПриватБанк господа.....(((
Поэтому я, сразу же написал заявление в полицию, по поводу шантажа и вымагательства. Надеюсь полиция разберётся в данной ситуации.
Вот такой ваш ПриватБанк господа.....(((
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 10:49
Добрий день!
Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були здійснені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vera34 17 травня 2020, 21:15
Сталкнулись с тем что находясь за границей мой родственник не может зайти в приват 24 из-за того что смс для аутентификации не приходят, в замен предлагают звонить из заграницы на стационарный номер приват в Украине и решать эту проблему за дурные деньги. Мне при обращении на 3700 оператор адекватно не может ответить почему смс не приходят и формируются ли они вообще, и это при том что тот же приват спокойно присылает мне сообщение на вайбер, что мог бы делать и за границей, но нет же, так было бы вашим клиентам слишком удобно, а это явно не ваш стиль. Отстойное обслуживание, отстойный банк и полное непонимание и дезориентированность ваших операторов! Человек находясь за границей не может получить доступ к своим личным средствам, ну не абсурд ли!?!? И вы не хотите решать эту проблему!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 8:25
Доброго ранку!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Для нас дуже важливо, щоб клієнти отримували якісний сервіс. В описаній Вами ситуації, співробітник не має змоги надати інформацію за зверненням третьої особи, в тому числі, якщо питання стосується смс відправлених банком клієнту.
Клієнт може спробувати здійснити вхід в Приват24 за посиланням — https://next.privat24.ua/ та самостійно обрати інший спосіб підтвердження, або ж звернутись в онлайн підтримку на сайті — наші фахівці будуть раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga2306 17 травня 2020, 19:12
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Добрый вечер.Банк нравиться, платежи через приват 24 проходят нормально, коммуналку оплачиваю по реквизитам без проблем.Вот бы дали ещё б кредит, было бы великолепно.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2020, 19:17
Добрий вечір!
Дякуємо за Ваш відгук! Для нас дуже важливий зворотній зв'язок, завдяки йому ми розуміємо, що знаходимось на вірному шляху.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 травня 2020, 12:47
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.05.2020).
Пользователь не предоставила доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что она является клиентом или пользовалась услугами данного банка.
Maksym Solomko 17 травня 2020, 17:10
У данного банка очень шикарный интернет-банкинг и ряд действий, которые можно сделать удалённо «с дивана» без посещения отделения. Но за это приходится платить порой некомпетентностью сотрудников в отделении и контакт центре по сложным вопросам… Как-то смерился с этим, вопросы получалось решить горем с пополам в мою сторону.

На днях стал одним из тех, кто банк «кинул» по выплате вознаграждения кешбека касательно промо-акции «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn, которая проводилась с 26 марта по 24 апреля 2020 года. Были выполнены условия акции, которые были озвучены в правилах на момент моей регистрации в ней: совершил оплаты в интернете с применением платёжной карты mastercard, которые попадают под пункт 2.1.3 и не попадают под пункт 2.3 условий акции, без использования Приват24 (мобильного приложения и веб-версии банкинга). Обещанное вознаграждение в виде кешбека не получил — создал обращение от 16 мая № 27193040 и через сутки получил ответ представителя, что операции оплат коммунальных услуг и услуг мобильной связи на интернет-портал платёжной системы Portmone.com не являются операциями для выполнения условий акций. Сей ответ противоречит их же правилам.

Организатор акции ПриватБанк и его партнёр Mastercard по отношению продвинутых участников акции повели себя нехорошо. Участники акции не виноваты, что организатор и партнёр написали недоскональные (неидеально) правила. Ничего не мешает банку или его партнёру в дальнейшем кинуть своих клиентов, когда клиент становится не выгодным для них.
Больше всего в данной ситуации мне не понравилось, что ни ПриватБанк, ни Mastercard не признали своей вины касательно составления таких правил.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2020, 18:52
Добрий вечір!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ваше питання було детально розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок за результатом.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
06020009 16 травня 2020, 21:21
У меня аналогичная ситуация. Зарегистрировался в Акции банка с Мастеркард «Без стейків сумно ..». Изучил публичные условия Акции размещённые на сайте банка и ответы на вопросы, также размещённые на сайте. 23.03.2020 написал Персональному банкиру по вопросу оплаты коммунальных платежей и платежей за интернет. Не получив ответ позвонил на 3700. После перезвона банка удостоверился со слов специалиста банка, что оплата коммунальных услуг и интернет услуг через сторонние сервисы ( не Приват24) является оплатой услуг в соответствии с п.п. 2.1.3 вышеуказанных условий Акции. Осуществил по 30.03.2020 оплату на сумму более 3000 грн. более 5 платежами как за товары в магазинах, так и за коммунальные услуги ( через ipay и Портмоне). После чего решил уже по факту, ещё раз, позвонить в банк для сверки по платежам и суммам. Это было также важно и для жены с дочерью, которые зарегистрировались в данной Акции со мной вместе. 30.03.2020 позвонил в банк и настоял на сверке; специалист сверив и проверив каждую сумму подтвердил, что все сделано правильно. Сказал ожидать кешбек 800 грн.После чего, уже в апреле т.г. аналогичные платежи сделали жена и дочь.
Но наступило 16.05.2020, а денег ни у кого из нас нет. Созвонившись и списавшись 16.05.2020 с банком они теперь говорят, что коммунальные платежи не идут в зачёт. Ссылок никаких нет, но их и не может быть поскольку эта услуга полностью соответствует п.п. 2.1.3 условий Акции. И наши операции даже не противоречат их ответу на сайте в части Приват24 (мы использовали сторонние сервисы -причём с комиссией). Действия банка, по моему мнению, похожи на мошенничество. И объяснением может быть, возможно, лишь желание максимально сэкономить средства. Видно не рассчитали свои финансовые возможности. Но так не делается. Банк может подвести не только себя, но и Мастеркард под определённые последствия.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2020, 9:36
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝