Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відключення світла, банкомат зняв гроші, але не видав

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Niflungar 27 травня 2024, 13:31
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 129
Доброго дня! Вчора 26.05.2024 в банкоматі у м.Одеса вул.Добровольского 130/5 о 22:50 знімав гроші, в магазині «Копійка» вимкнули світло, банкомат потух. Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію Приватбанку, оператори сказали що такі заявки не приймають. Зателефонував на гарячу лінію Сенс Банк, прийняли зверненння 1−44637522601. Минулий раз аналогічне питання Приватбанк вирішував 48 днів! Приватбанк реальні сроки виконання не називає і ніяких звернень від Сенс Банка не бачить. Навіть не може сказати, що йде хоч якийсь рух у вирішенні мого питання. Прошу вирішити дану проблему і повернути гроші на карту, які банкомат не видав!
Приватбанк
Відповідь банку
27 травня 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, як можна швидше опрацювати запит, коли він надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 11:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/

Коментарі - 3

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
27 травня 2024, 14:00
#
Ахах, забудь про них. Это какая-то новая схема привата или инкассаторов
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
27 травня 2024, 15:12
#
Ну во первых не уточнено что это карта другого банка
во вторых так как эта карта другого банка соответствеено срок рассмотрения от 45 до 120 дней.
+
0
Niflungar
Niflungar
27 травня 2024, 15:59
#
Банк вже ідентифікував мене як власника карти і сформовано запит — 1−44637522601.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Відключення світла, банкомат зняв гроші, але не видав