Мінфін - Курси валют України

Встановити

Трутні відділу Chargeback Приватбанк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
MaksymFolk 25 квітня 2024, 1:54
Чарджбек заявка 2338984. Коротко, відомий зарубіжний торговий майданчик прислав мені не той товар, що замовляв. Оплата була з доларової карти віза.
Ця заявка була створена більше року назад, а саме в лютому 2023р. Я одразу надав всі докази та пояснення ситуації. І тут почалося саме цікаве. Працівники відділу чарджбек два рази закривають заявку, наче я їм нічого не відправив, хоча дублював листи 4 рази. Всі листи, що відправляю на їхню почту chargeback@privatbank.ua — ігноруються. Достукатися до них можна тільки через скаргу самого банку. І кожен раз банк вибачається, що більше таке не повториться, що це некомпетентність їх співробітників і будуть притягнуті до відповідальності (якої?).
Заявка в роботі. Все починаєтсья по новому, ніхто не відповідає на мої листи, не відомо коли повернуть гроші і т.д. Останній статус в заявці від 03.08.2023
«Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45−120 днів. За результатами надішлемо вам SMS.»

25.04.2024 гроші не повернуті.

Приватбанку начхати на міжнародні правила Visa. Всі сроки та процедура Chargeback були порушені цим банком.
https://privatbank.ua/refund/2338984#refund_table
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 9:32
Вітаємо.
На жаль, за заявкою на проведення претензійної роботи № 2338984 отримано відмову. Справу програно, повторному оскарженню заявка не підлягає. У разі якщо зі сторони торгової точки відбулося шахрайство, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2024, 8:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/currency/articles/narodnyy-reyting-bankiv-kviten-24/

Коментарі - 2

+
+15
efess
efess
25 квітня 2024, 18:21
#
Зарубежная полиция вам поможет 😏
+
0
MaksymFolk
MaksymFolk
27 квітня 2024, 16:25
#
«На жаль» «нам так шкода» — стандартна шаблонна відписка від банку без деталей. Ви напишіть причину відмови. Чому мене банк не інформує? Чому ігноруються мої листи до банку? Чому порушена процедура? В мене є підозра, що банк ці гроші повертає, тільки собі в карман, а клієнтам кажуть «нажаль справа програна». Всі матеріали справи були відправлені в міжнародній відділ Visa мною, глянем на їхню реакцію. Але я думаю їм начхати, що якийсь банк-боржник в країні без законів, клав болт на їхні домовленості.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися