Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
s100500 12 січня 2024, 13:27
27 грудня в Приват24 з’явилось спливаюче повідомлення, що треба пройти актуалізацію даних і кнопка «Нагадати підніше». Термінів коли це треба зробити, звісно, не було. Через Дію актуалізувати не вдалось (сталася помилка). Вирішив сходити до відділення з Нового року і пройти цю актуалізацію. Але 1 січня Приват поздоровив з Новим Роком розірванням договору в односторонньому порядку без можливості оскаржити дане рішення. Надіслали листа, що вони розривають договір із-за того, що я не надав в сотий раз дані про себе (навесні вже оновлювали анкету) і додаток з реквізитими куда переказати мої кошти і інший банк. Вибачте мене, я маю бігти до вас за першим покликом??! За 3 дні не з’явився у відділення, після якогось пуш-свовіщення у додатку — це привід для розірвання договору? У вас немає мого телефону, Вайберу, чи електронної пошти, щоб надіслати нормальне повідомлення зі вставновленими строками!!! Банк повне дно з відношенням як до скота.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2024, 15:09
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
Dmytro1232 12 січня 2024, 12:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Ковпака, 29
5 вересня 2023 року Приват банк заблокував мою картку на якій було 285 тис грн. Їх я вивів з біржі бінанс, через п2п. Приблизно через неділю, розірвали зі мною договір і відмовляються обслуговувати та переводити кошти на рахунок іншого банку, після багаточисельних листувань з офісом в Дніпрі та походів в банк, до мене підійшов чоловік зі служби безпеки, як він сказав. Сказав, що була скарга на мене при переказі коштів на сумму 50000 грн 5 вересня, і ще повідомив якщо я візьму заяву в поліції, що кримінальних справ по мені не ведеться, то рахунок розблокують. Я зробив довідку з поліції та Заяву з поліції, ніяких справ по мені не ведеться! Та прикріпив скриншотик з бінансу які просив банк, після чого все перенаправив на Дніпро, через канцелярію, і що ви думаєте, ці *** відправиляють мені до сих пір одну і ту же шаблону відповідь, я вже не знаю, що робити. Тим більш кошти ці я зайняв у друга. Допоможіть будь ласка.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2024, 13:33
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Veroniks 12 січня 2024, 3:32
Моя мама пенсіонер, 78 років, перебуває в США. Приват банк списав усі гроші з її рахунку в Україні під приводом, що вони не можуть підтвердити, що вона жива. Мама багато разів намагалася зробити це через чат підтримки, надсилала фото та усі документи. Але так і не змогла зв’язатися із живою людиною. Наразі фінансовий номер телефону вже деактивовано, але є всі входи до привату 24 та карта з пін тощо. Це просто злодійство.
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2024, 10:35
Вітаємо.
Згідно вимоги законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Якщо з клієнтом проводилися комунікації про необхідність провести актуалізацію даних в банку, але актуалізація даних у встановлені терміни не була проведена — клієнт інформується, що його рахунки будуть заблоковані до моменту проходження ним ідентифікації в банку.
Провести актуалізацію даних можна звернувшись в будь-яке відділення банку або віддалено — через Приват24.
Якщо фінансовий номер телефону вже деактивовано — процедура підтвердження нового номеру з-за кордону передбачена через чат на сайті банку. pb.ua/chat
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
Для зручності та заощадження вашого часу, при зверненні в підтримку, ми пропонуємо вам обрати ваше питання в автоматизованій формі, де ви відразу можете отримати відповідь на ваше питання. Або описати ваше питання у повному обсязі та далі діяти по підказкам вашого помічника.
Наші оператори поруч 24/7!
Проблема вирішена
andrey tim 11 січня 2024, 19:24
здійснив оплату в польскому інтернет магазині. сума списана в гривні з карти суттєво більша ніж зазначав сайт. але є два ньюанси. по-перше коли я здійснював покупки на цьому ж сайте весною 23 то фактично з картки списувалась менша сума ніж зазначав сайт. по-друге по картці заборонена подвійна конвертація, і коли вона є то платіж відхиляється, а я отримую відповідне повідомлення, але не цього разу. ціна питання — сайт вказував 8801,36 грн. а по факту 9518,42.
Маю таке побажання. Коли клієнт банку натискає кнопку підтвердити платіж він має бачити фактичну суму в національній валюті яка буде списана з його рахунку і на підставі цієї інформації вже робити вибір- здійснювати покупку чи ні. банк не може не знати остаточну суму до списання бо списує її, а клієнт потім лише отримує повідомлення що списано стільки то злотих що дорівнює такій то сумі в грн.
дата транзакції 11.01.24 сума 976.59 PLN
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2024, 20:23
Вітаємо.
При здійсненні оплат в інтернеті або за кордоном конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Полезный комментарий
SergeyNina 11 січня 2024, 23:54
Заведите виртуальную карту в злотых. Иначе неизбежна конвертация гривна — доллар/евро — злотый.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
24091969 11 січня 2024, 19:02
11.01.2024 оформлювала депозит у відділенні в м. Кам’янське, пр. Т.Шевченка, 18. (до речі вже не перший раз саме в цьому відділенні). Мене обслуговували фахівець цього відділення Чечельницька Вікторія та касир Годунова Юлія. Обслуговування було на високому рівні з точки зору професіоналізма та особистого підходу до мене, як клиєнта. Мені надали консультаційну та практичну допомогу в оформленні депозита. Дівчата дуже доброзичливі та уважні. Мала велике бажання поставили відмітку «відмінно» під час автоматичного опитування про якість обслуговування, проте підвів мобільний зв’язок, який обірвався. Тому в цьому дописі ставлю «ВІДМІННО» та щиро дякую за обслуговування. Вважаю це відділення Приватбанка одним з найкращих у нашому місті. Бажаю працівникам цього відділення мирного неба, задоволення від виконання професійних обов’язків та заохочень від їх керівництва.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2024, 20:15
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SergiiM 11 січня 2024, 15:41
Через особисту карту робили закупку матеріалів для ЗСУ, тримались завжди в межах ліміту. Безпосередньо самі військові та їх родичі також скидували кошти, на вирішення ургентих питань по ремонту війсткових авто. Ці ж кошти ви бачили на які фірми і з якими призначеннями платежу ми перенаправляли. І тут блокування рахунку. Пояснення в письмовому вигляді відправив в офіс м. Дніпро і знову нуль реакції. Приват має якесь розуміння про етику клієнтських відносин? Чи може в ці часи ваша служба, яка приймає подібні рішення буде більш вникати в ситуації, та включати розум? Нажаль поки приват найбільш зручний в користуванні. Тому все-таки є питання, чи якийсь порядок та фідбек від вас?
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2024, 17:26
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Мінфін
Відповідь адміністратора
15 січня 2024, 12:25
Відгук не зарахований (на 15.01.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Доброго дня. Я клієнт цього банку з далекого 2005 року (кредитна картка та інші продукти). В 2020 році в звязку з тяжким матеріальним становищем не зміг платити по кредиту, 03.11.2020 року банк подав позов до суду. 15.09.2023 року я виграю Заводський суд м. Миколаєва по справі № 487/7956/20, суть в тому, що суд визнав відсотки банку недійсними, а всі оплати які я робив до моменту подання позову до суду, зарахувати як погашення тілу кредита. Але банк з цим не погодився і 12 жовтня подає апеляційну скаргу на рішення суду першої інстанції, але 30 листопада вже апеляційний суд ВІДМОВЛЯЄ в аппеляційній скарзі банку. 30 листопада ця постанова набрала сили. На мої запити чи була касаційна скарга банк не може відповісти, каже що нема реєстрацій і тд., по реєстрам я не бачу звернень банку до суду.
Але зараз банк ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ виконувати законні вимоги, згідно цих рішень і постанов, мій финансовий номер заблокований в банку, додзвонитися не можу.
Саме тому пишу і виложу свої вимоги ТУТ:
1. Прошу визнати постанову Апеляційного суду м. Миколаєва, (яка вступила в законну силу 30.12.2023) від 30 листопада 2023 року по справі 487/7956/20 від 28.12.2020 року
2.Прошу визнати рішення Заводського районного суду м. Миколаєва від 15.09.2023 року по справі 487/7956/20 від 28.12.2020 року.
3. В УБКІ подати данні про ЗАКРИТТЯ кредиту (не про списання, а саме про закриття) згідно рішення Заводського районного суду м. Миколаєва від 15.09.2023 року про закриття кредитного договору, кредитної заборгованності та кредитного рахунку.
4. Прошу розблокувати і надати мені доступ до додатку Приват — 24 для відкриття карток та подальшого користування послугами банку.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2024, 14:43
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
mihab 11 січня 2024, 10:43
Квест-завдання для отримання кешбеку від Привату — 3% від вартості товарів у магазинах категорії «Дім та ремонт»
Придбав товар у Епіцентрі, Приват класифікує оплату як Товари для дому, нараховує кешбек.
Придбав товар у Аврора, Приват класифікує оплату як Товари для дому, кешбек не нараховує.
Підтримка дає відповідь, що Аврора встановила іншу категорію, але зверніть увагу що Приват класифікує таку категорію як Товари для дому! Питання, я як споживач маю знати яка саме категорія встановлена на терміналі? Якщо сам Приват її класифікує як таку, по якій нараховується кешбек в інших магазинах! Я впевнений, що і касири не знають кодів терміналів! В інших банках таких квестів не зустрічав!
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2024, 12:01
Вітаємо.
Інформація про MCC доступна власнику терміналу. Якщо вам не можуть надати таку інформацію перед оплатою, ви можете здійснити спробу оплати з пустої, заблокованої картки тощо, та за зверненням до підтримки банку уточнити більш детальну інформацію по операції.
Микола Дяченко 11 січня 2024, 3:03
В кінці вересня 2023 року була подана заява на заміну старого pos-терміналу на новий переносний терміналів моделі PAX a930, що підтримує функціонал касового апарату. Всі ці майже 4 місяці ніякої конкретної відповіді на питання «коли ж все-таки буде заміна» ніхто із працівників ПриватБанку не надав. Телефонуємо на гарячу лінію майже кожен день і постійно отримуємо відповідь, що для нас апарату ще немає, ще чекайте, а скільки чекати — невідомо. Тільки чомусь для одних клієнтів є, а для інших немає і по якому принципу йде заміна — не зрозуміло. Коли кажемо, що будемо відмовлятися від їх послуг і переходити на обслуговування в інший банк, то у відповідь чуємо — як бажаєте. Це так даний банк цінує своїх клієнтів, які з ним уже багато років.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2024, 16:18
Вітаємо.
Перепрошуємо за тривале очікування. Попередньо, очікуємо нові надходження на початку березня.
Наразі можемо порекомендувати використовувати додаток «Термінал» з ПРРО без додаткової абонплати. Додаток працює на iPhone моделі XS або новіше з операційною системою iOS 16.4 та вище, а також на Android 8.0 та вище.
Проблема вирішена
Vadym098 10 січня 2024, 21:22
Писал ранее жалобу на банк что не хочет разбираться в моей ситуации и удерживает мои деньги.
Заява которую писал ранее.
https://minfin.com.ua/ua/company/privatbank/review/347167/
На протятежнии почти двух месяцев бегаю в полицию пишу заявление, ответ от полиции один — нету «матерiальних збиткiв». Заяву продвегать ни как ни хотят и банк на встречу не идёт. На меня по прежнему с 24.11 нету ни какой заявы в полицию нету. Человек который подавал жалобу что якобы я «украл деньги», пропал. В итоге банк не чем не способствует и держит деньги у себя. Хотел бы закрыть счёт в банке и вывести СВОИ! деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
11 січня 2024, 10:15
Вітаємо.
Вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Якщо ви не погоджуєтесь на запропонований варіант вирішення, за рішенням суду обмеження може бути знято.
Проблема вирішена
Євген Сібєнков 10 січня 2024, 13:57
Сменил номер телефона в Прива24 с 095******* на 098*******, с последующим удалением 095*******. Но через месяц старый номер телефона появился в системе, и такая же проблема повторяется каждый раз. При общении с оператором меня убеждали, что проблема решена. Сегодня снова вылезла проблема, но что мне порекомендовали просто через веб интерфейс сменить номер на актуальный.
То есть тот кого будет мой номер телефона 095*******, сможет от моего имени проводить операции в Приватбанке. На данный момент Приват не гарантирует целостность средств на счете в связи с тем что инфраструктура Привата 'подкидывает' левые номера в аккаунт.
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2024, 14:38
Вітаємо. Ми дуже стурбовані тим, що у вас виникла така ситуація.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Совсем недавно, а именно в 2022 году, после сорокалетнего пребывания на территории этой страны я принял решение и отказался от продолжения процесса получения банковских услуг Примата. Почему я принял это решение? Именно об этом я вам и хочу рассказать. Возможно, моя история поможет кому-то, кто уже здесь, или тому, кто только думает связать свою жизнь с этим худшим из лучших, поняв что государственная конторка превратилась в помойку, увидев постоянные кражи с банковских счетов и карт. Было принято решение что пора сказать Hasta la vista, baby. Закрыл карты взял справку о неимении долгов за 100 гривен и простился с этой шарагой. ПРОШЛО 2 ГОДА И ТУТ … В viber пришло оповещение от Примата, Банк просит документы для актуализации данных. Але гараж я у вас не обслуживаюсь поэтому прошу только одного Примат! Если клиент не актуализирует данные по требованию в установленные сроки, банк может отказать ему в дальнейшем обслуживании… Заблокируйте уже и откажите мне!
Приватбанк
Відповідь банку
10 січня 2024, 11:14
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Якщо ви наразі не бажаєте користуватись послугами та сервісами банку, ви можете не оновлювати дані.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Дякуємо за розуміння!
Ks24 9 січня 2024, 15:20
1. Не буду оригінальною, погоджуюся з тим, що тут усі пишуть: У ВАС ЖАХЛИВИЙ БОТ І КОНСУЛЬТАНТИ ОПЕРАТОРИ. Абсолютно не занурюються в проблему і тільки витрачають час клієнта, бо питання вони схопили по верхах і «люб'язно» підказують зовсім не те, що потрібно було клієнту при запиті.

2. Дайте відповідь хоч тут, бо ваші консультанти один каже одне, інший — інше. Яким чином зареєструватися пенсіонеру у додатку Приват24, перебуваючи на ТОТ? Якщо раніше клієнтом Приватбанку він не був і наразі доступу до укр.моб зв’язку не має. Усі документи і їх скан-копії для проходження реєстрації та верифікації на руках є. Проблема у тому, що неможливо отримати смс чи дзвінок на телефон. За стільки часу неможна було зробити інший спосіб підтвердження реєстрації? Мета — перевести у Приватбанк пенсію, яка десь там зависла на автоматично створеному ПФУ рахунку і накопичується вже півтора роки.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2024, 16:53
Вітаємо. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з труднощами у цій ситуації.
З міркувань безпеки, відсутній альтернативний спосіб підтвердження при віддаленій реєстрації нових клієнтів.
AndriiKostr 9 січня 2024, 13:15
Відділення за адресою: Львів, вул. Пекарська, 30
Щиро вдячний працівницям відділення приватбанку, що знаходиться за адресою: вул. Пекарська, 30 у місті Львові. Тут вас уважно вислухають, переймуться вашими проблемами і завжди знайдуть найкращий шлях до їх вирішення.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2024, 14:43
Вітаємо. Наші співробітники вдячні за ваш відгук і завжди будуть раді допомогти вам знову, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Проблема вирішена
Артем Анатольевич 8 січня 2024, 22:52
Многим пенсам наверное пришли СМС 31 декабря в 23:53? Короче, подал я в 2022 заявку маме на помощь от ООН. Первые 3 раза пришли бабки и все. 6666 выплатили и ***. И вот, приходит СМС прямо перед полночью. Из Италии пришел перевод через Вестерн Юнион. Открываем приложение, заходим в переводы, международные и выбираем вестерн, вводим код, а там лежит такой большой огурец.
Поехали узнать в приватбанк на Бабаджаняна. И там такая картина: толпа молодых офисников как раз перед закрытием кассы на перерыв ныряют к кассиру и выносят наличман. А пенсы сидят и ждут.
Кто-то спросил, а что это за смс, давайте наши бабки. Охранник взял паузу и ответил, чтобы всем было слышно: «Вам лавэ приходило? Приходило. А это просто продублировали в смс»
Короче вы поняли, что за темка в приватбанке с этими выплатами. Так как киевстар зашкварился по самое нехочу, СМС читали определенные структуры и перехватывали номера переводов с вестернюниона, потом присылали своих офисников с кодами и получали наличку. Это чисто мои размышления, возможно кто-то опровергнет.
Я уже подал в Минсоц заяву.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2024, 9:32
Вітаємо. У ПриватБанку можна отримати допомогу від міжнародної організації у розмірі – 2 220 грн на особу, але не більше ніж 6 660 грн на родину. Допомога виплачується протягом 3 місяців.
Видати кошти можуть лише одержувачу (заявнику на отримання виплат) з наданням документа, що посвідчує особу.
З усіх питань щодо виплат допомоги від WFP ООН слід звертатися за безкоштовним телефоном 0 800 600 122, а в УВКБ ООН працює гаряча лінія: 0 800 30 77 11
E-mail: unhcrukraine.cash@gmail.com.
savchur 8 січня 2024, 19:59
Заказывал наличные доллары с этого недобанка, на три разных отделения, нигде нет.Заявка отклонена.И все это как раз в аккурат подорожания доллара, кто поверит в ваши небылицы, про военные действия…Реально мерзско-гадливый банк, не удивлюсь если они опять свой хлам 1996 года начнут впаривать, я вам это *** обратно в терминал засуну
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2024, 9:20
Вітаємо. Наразі виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ShunD 8 січня 2024, 19:25
Я ФОП. У мене в магазині термінал банку ПУМБ, який працює від Wi-fe. Коли нестабильний інтернет в момент розрахунку видає помилку зв’язку (не дуже часто, але таке буває). У клієнта кошти списуються і зазвичай повертаються через декілька хвилин, але останнім часом є випадки коли кошти списуються та не повертаються! У клієнтів, яким кошти не повернулись саме Приватбанк! Нам ці кошти на рахунок не зараховуються, по z-звітам цих коштів також немає. Зі сторони банку ПУМБ є всі підтверждення, що кошти не зараховані. З першого такого випадку пройшло декілька тижнів. Клієнту кошти не повернулись і нам прийшлось повернути йому власні кошти. Вже маємо такий 3й випадок і у клієнтів саме приватбанк! Саме цікаве, що у приватбанку не можна скачати чек (тільки є скрін зі списанням) Куда пропадають кошти? Через чат вирішити питання нереально, бо я не клієнт привату. На гарячій лінії нічого не розуміють та не можуть надати відповідь. Куда надати скаргу з усіма підтверджуючими чеками?
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2024, 9:15
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з приводу списання, власники карток можуть звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat або зателефонувати на лінію за номером 3700. Фахівці працюють 24/7 і радо допоможуть вирішити питання, при необхідності сформують запит на оскарження операції.
imps 8 січня 2024, 18:02
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Получить валюту нормального качества крайне сложно. Или не завозят вообще, или завозят жалких пару тысяч $, которые забирают первые пару человек сразу после открытия. Возможно, регламент банка предусматривает издевательство над клиентами, ведь в этом гос-ве это так модно и престижно — издеваться над кем-то, а банк-то как раз гос-венный? А может это часть заговора по избавлению населения от твердой наличной валюты и в целом политики сования палок в колеса гражданам? А может просто гос-во схлопывается, готовится зачистка граждан от их счетов и денег, и доживающим свой век банкам уже абсолютно наплевать на «клиентов» и поэтому они просто пытаются зажать средства? Всё может быть, все варианты выглядят абсолютно правоподобными! Короче, чистим счета, пусть даже с потерей тех пары процентов за счет конвертации полученных ветхих долларов в гривны и обратно в других местах — и на выход, тут уже делать нечего.
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2024, 20:12
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
Руслан Новиков 8 січня 2024, 16:31
30.12.23 приобрел просроченный товар в продовольственном магазине. На следующий день 31 товар был возвращен обратно в магазин. Был произведен возврат средств на карту (сенсбанк) с которой оплачивался товар. Выдан чек возврата, на котором отправитель указан Прихватбанк. Средства должны были вернуться в течении 3х банковских дней. Сегодня 8.01.24 средства так и не поступили.
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2024, 17:22
Вітаємо.
Радимо звернутись з чеком до підтримки банку, що випустив картку, для перевірки інформації щодо повернень. Якщо кошти не зараховані на картку, ви можете оскаржити операцію відповідно до правил платіжної системи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
credaaa 8 січня 2024, 14:09
Добрый день.
8 января 2024 года проводил платеж в сумме 23,47 грн. за вывоз мусора. Платеж не был проведен банком. Обратился в службу поддержки, после получасовой переписки ответы удивили.
№ 1 Ваш платеж проходит дополнительную проверку.
№ 2 Ваш платеж проверяет служба безопасности банка.
№ 3 Ваш платеж не прошел ФИНАНСОВЫЙ МОНИТОРИНГ
№ 4 Мы Ваш платеж не можем провести идите куда хотите.
Как можно не провести коммунальный платеж и не разобраться в элементарном вопросе и не помочь клиенту?
С уважением, Ваш клиент
Приватбанк
Відповідь банку
8 січня 2024, 15:45
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝