Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
orest73 18 жовтня 2023, 20:55
Я звернувся у відділення приватбанку у м.Червоноград, вул.Шашкевича, 9 по питанню оформлення спадкових прав на грошові вклади, що знаходяться в установі банку. Мною було надано свідоцтво про право на спадщину, однак працівник заявив, що треба ще надати оригінал свідоцтва про смерть, бо без нього вона не буде вчиняти ніяких дій. Хоча 5 місяців тому коли мною особисто приносився ПОВТОРНИЙ запит від нотаріуса, щодо надання відомостей, працівником банку вимагалось свідоцтво про смерть, яке мною було надано і працівником зроблено фотокопію на планшет (робочий). Тому виникає питання? Яким нормативним актом керуються Ваші працівники вимагаючи свідоцтво про смерть??? І скільки раз тим недопрацівникам треба його пред’явити?
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2023, 9:58
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Avdeenkoviki 18 жовтня 2023, 10:02
Я просто в в шоці з приват банку, і як з ним боротися. 29.09.2023 року виконавча служба відправила лист с постановою про розблокування заробітної картки чоловіка на суму 13.400грн, по штрих коду ми відслідкували лист він 09.10.2023 року о 12:44 був переданий особисто в приват банк м. Дніпро, зараз вже 18.10.2023 року ми дзвонимо на горячу лінію щоб дізнатися коли розблокують картку, а вони кажуть вашого листа ще не має, мабуть виконавча служба ще не відправила, йдіть виконавчу і пішіть знову заяву. Як так у нас 5 місячна дитина, заробітня плата заблокована як нам жити, чому моя дитина повинна страждати що хтось не робить свою роботу, і залишає людей без коштів на життя. Куди мені ще дзвонити, куди йти щоб це питання врегулювати?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2023, 11:36
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за даними у відгуку.
Звернулись до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити дані та допомогти.
viki8887 17 жовтня 2023, 22:35
Остался негативный опыт о Приват банке, это худший банк, япросто в ужасе. Я 14.10.23 в ТРЦ Smart Plaza Obolon осуществляла две транзакции на пополнение своей карты в банкомате приват 24. первая на 1000 грн, вторая на 2000 грн, по факту пришло уведомление о зачислении 2000 грн, а о 1000 нет. После транзакции на банкомате появилось окно об ошибке и о том что банкомат не работает. Я сразу же набрала горячую линию, где оператор создал заявку, через 3 дня мне пришел отказ (типу з банкоматом все ок) Я сразу же набираю снова и создаю еще заявку, проходит 20 мин заявки в приват 24 нет, набираю в третий раз мне создают ее снова после мин 10 снова приходит отказ. Далее я обратилась в сам банк приват 24 на м Минской, где девушка развела руками со словами, «я ничем не могу помочь», звоните снова на горячую линию, я набираю в 4 раз мне снова создают заявку, я проверяю у себя в приложении ее снова нет. на вопрос оператора написать заявку на проверку камер в банкомате мне отказали. Тоесть Банк Приват 24 мошенники, которые воруют деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2023, 11:30
Вітаємо. Вже йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Lisakin 17 жовтня 2023, 17:11
Викинуло із застосунка і не дає увійти, я перебуваю на окупованій території і не можу отримати смс, раніше міг увійти за допомогою пін коду, картки маю на руках, але все одно потребує дзвінок або смс. Написав у чат бот, пише змінено спосіб входу, можна увійти за пін кодом, намагаюсь увійти, знов дає можливість тільки за телефоном та смс. Знов пишу боту, на цей раз з компьютеру, просить 4 останні цифри, вводжу першу та другу картку, пише не має таких карток! 4 цифри 100% вірні. Зв’язатись з оператором у чаті не зміг, тому що не може ідентифікувати. І що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 19:09
Вітаємо. Щоб переконатися, що саме ви проводите операцію входу до акаунту, і ваші дані не потрапили до рук шахраїв, напишіть, будь ласка, до чату через офіційний канал банку pb.ua/chat.
Для відновлення доступу до Приват24 та налаштування входу по пін-коду, потрібно здійснити декілька кроків:
— пройти відео верифікацію;
— уточнити інформацію щодо операції.
Дякуємо за розуміння!
Полезный комментарий
Lisakin 20 жовтня 2023, 1:04
Проблема решена, в приложение залогинился, со счетами всё в порядке
Алексей Кор 17 жовтня 2023, 17:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 1
Приватбанк розірвал відносини зі мною без попередження чи запиту на будь яку інформацію. Просто в один момент. Без жодних пояснень. Вказують, що необхідно з’явитися у відділення банку, щоб перевести гроші на рахунок іншого банку. Криптою ніколи не займався, До цього 20 років обслуговувався в Приватбанк
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 18:58
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Проблема вирішена
Chenfq 17 жовтня 2023, 13:21
Переказую з за кордону валюту у доларах, гроші одержувач кладе на валютну картку і наче все добре, до поки не хочеш зняти гроші з картки. Треба зняти велику сумму, видають тільки старими доларами, 20 днів не змогли зняти навіть 2000$, виносять показують старі пошарпані купюри, або пропонуюсь отримати в гривні (курс звісно занижений). Як зняти велику суму своїх грошей я не знаю. Добре що зʼясувалось зараз, змінив Перевод на другий банк, без жодних проблем дають нормальні нові купюри. Знімати можна максимум по 2500$ за раз, тобто якщо мені знадобились гроші зараз, це стало великою проблемою яку не можу вирішити. Рік назад не було такої проблеми, на жаль політики банку змінилась (валютна точно). Наче переказ швидкий, але по факту ви не отримаєте валюту швидко на руки. Розчарований
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 14:34
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
tishchenko12 17 жовтня 2023, 12:30
Оформила картку у серпні місяці. Минуло два місяці банк заблокував картку та розірвав зі мною договір без пояснень. З мого боку все чисто та гаразд. Я перебуваю в Польщі, мала рахунок лише у Приватбанку. Мене залишили у безвихідному становищі, без грошей закордоном. Вказують, що необхідно з’явитися у відділення банку, щоб перевести гроші на рахунок іншого банку. Рахунок в інших банках я не маю! Фізично до України не можу повернутися. Своїх же людей кинули напризволяще. Що мені робити в даній ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 13:54
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відносин клієнту або довіреній особі, надається можливість переказу залишку коштів до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Проблема вирішена
AAAA2000 17 жовтня 2023, 11:17
Купівля валюти під контракт. Як тільки курс «на низах» — 100+1 причина не продати. Як тільки курс до гори — залітає на рахунок зі швидкістю звуку! Це вже не перший, не другий і навіть не третій раз.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 12:54
Вітаємо. Вже йдемо в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
AnnaSk 16 жовтня 2023, 22:19
ОСТОРОЖНО МОШЕННИКИ! Перевела им деньги на карты ПриватБанка и ничего не вернули! Группа по заданиям «глобальна зайнятість» прошлое название «Kyiv International VIP». Кидают на деньги. Предлагают заработок, подписка на Ютуб каналы и также задания на инвестиции (вклад денег и возврат с %) но на крупных суммах не возвращают деньги!!! Постоянно меняют ники и название группы!!! По началу отдают деньги на мелких суммах (Втираются в доверие),
Мошенники дают карты ПриватБанка куда переводить деньги, также карты других банков. А те люди которым приходят ваши деньги переводятся потом другим людям на карту и так по цепочке! Другая группа у них как раз набирает людей на подработку по переводу денег на разные карты Приват банка и других банков. Короче целая пирамида! Обратилась в ПриватБанк чтобы отменить платежи, но сказали обращаться в кибер полицию.
Кто пострадал от них пишите отзывы на сайте!

Телеграм мошенников
Bibiana Victoria @mf84555
Kettering @xs37963
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 10:34
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
barke 16 жовтня 2023, 20:05
Замовив валюту і сподівався отримати купюри нового зразка, але запропонували старого. Як відомо такі купюри приймають з дисконтом, тому відмовився і доведеться ще приходити і сподіватись отримати нормальні витрачаючи свій час.
Приватбанк
Відповідь банку
17 жовтня 2023, 10:05
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
Kent3003 16 жовтня 2023, 19:57
Платив за комунальні послуги з карти іншого банку, а банк що прийняв платіж Приват. За вимогою приват банку мені заблокували рахунок, для звірки даних. Моєму обуренню немає меж (яке право має приват банк втручатись в роботу інших банків?
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2023, 20:22
Вітаємо.
В кожного банку своя система моніторингу операцій. Тому, на жаль, ми не володіємо інформацією щодо блокування ваших рахунків. Радимо звернутись до підтримки вашого банку для врегулювання питання.
Проблема вирішена
Valik88 16 жовтня 2023, 19:39
Відділення за адресою: Київ, бул. Євгена Чикаленка, 25
Заблокували рахунки без попередження і без будь яких пояснень. Ні в чат підтримки ні у відділені не змогли пояснити причину. Замість того щоб допомогти розібратись кажуть що рахунки заблоковані і мені надіслали лист по місцю прописки. А якщо прописка на окупованій території або хто зна де. Як мені лист прочитати.
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2023, 20:17
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
OlenaLV 15 жовтня 2023, 18:21
Відділення за адресою: Львів, вул. Русових, 11
12.10.2023 намагалась поповнити інтернет карту Приватбанку через термінал самобслуговування для поповнення Приватбанку. Авторизувалась через телефон, отримала зворотній дзвінок, виконала вхід, обрала інтернет карту для поповнення серед запропонованих. І тут в мене запросили ввести пін код для інтернет карти. Раніше такої вимоги не було. Код (чи він існує для такої віртуальної карти?) не пам«ятала. Зайшла в додаток Приват24 (оновлений!!!) через телефон. І… в налаштуваннях інтернет карти такої опції НЕМА… Зайшла в додаток через комп — то саме. Для всіх інших пластиків є, а для цієї карти такої ОПЦІЇ НЕМА!!!
13.10.2023 знову спробувала поповнити через той самий термінал аналогічним шляхом. Але, коли обрала інтернет картку, з»явився напис на моніторі: «Не вдалось отримати інформацію по карті».
Повторила спробу 14.10.2023 вже через інший термінал — аналогічна ситуація. Телефоную на 3700. Довго і нудно спілкуюсь з голосовою помічницєю. Пояснюю ситуацію згідно вказівок. Мені розказують, щоб я перешла в додаток і в налаштуваннях картки змнила пін код. АЛЕ ТАКОЇ ОПЦІЇ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ КАРТКИ НЕМА!!! Прошу з«єднати з опратором. НІ!!! НІ!!! НІ!!! Робот впевнено розказує, що цю проблему вона допоможе вирішити. Я стратила ТРИ години. Нарешті мене з»єднали з оператором.
Оператор здивувалась, що дійсно такої опції нема. Я запитую: «А в чому проблема? Картка дійсна до 2025 року! Може ЇЇ перезапустити? «Отримую відповідь, що з карткою все гаразд, така проблема у багатьох!!!
Мені радять змінити пін код через голосового помічника. Мене з"єднають, він згенерує новий код і вишле в SMS. Погоджуюсь.
З"єднали, запросили назвати останні чотири цифри карти і ПОВІДОМИЛИ ПРО ПОМИЛКУ. КІНЕЦЬ ЗВ«ЯЗКУ.
Для чого я намагалась поповнити інтернет картку? Бо при поповнені через термінал не списує відсоток. Гроші були потрібні для хірургічної маніпуляції. Поповнювати іншу картку і платити добрячий відсоток за поповнення (бо сума велика) не хочу. Маніпуляція в понеділок. Буду платити кешем.
Зроблю все, щоб закрити максимум карток в приваті і піти геть з цього банку. Це не сервіс — знущання над людиною
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2023, 17:27
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Проблема вирішена
Natok 15 жовтня 2023, 14:29
Приватбанк порушує Міжнародне право. І повинно бути покаране офіційно. Бо порушення прав людини, відноситься с саме до цієї категорії прав. Я забороняю свєю Волею людини і своїми правами блокування карток. Порушення волі людини, це порушення основного Кону всесвіту. На території України діють лише закони. Відповідно до Конституції України. Коли банк свавільно блокує, те що йому не належить він порушує конституцію. І СБУ повинно на це реагувати. На порушення Конституції. Відповідно до якого закону проходить блокування, тим паче із зарплатної картки. Це офігеть. В них нема таких повноважень і прав. Народ не надавав. Вимагаю втрутитись СБУ!
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 16:33
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
Vladyslav90 15 жовтня 2023, 2:09
Все почалось з придбання квитків на літак компанії WizzAir рік току. На сайті компанії сума відображалась в гривнях, тому я сплатив за квитки гривневою карткою Приватбанку. До мене на телефон прийшло підтвердження про оплату, що збігалось із сумою на моніторі. Я підтвердив, нічого не підозрюючи. Яке ж було здивування, коли наступного дня я побачив, що ПриватБанк зняв з моєї картки додатково понад 2000 грн. При спілкуванні з оператором вони посилались на свої правила подвійної конвертації та необхідності переведення грошей у валюту для оплати на сайті компанії. При аналогічних операціях на сайті WizzAir картою Хандельсбанку зі шведськими кронами (що за логікою також мають конвертуватися у такому випадку) сума збігалась з точністю до копійки. Напрошується висновок про шахрайство Приватбанку, покриваючи це власними приписами про можливість проведення конвертації.
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 10:17
Вітаємо.
Подвійна конвертація відбувається тоді, коли сайт або сервіс на якому ви робите оплату на своїх сторінках відображає суму до оплати в гривнях, однак запит на оплату відправляє в банк в доларах. Щоб банк міг провести оплату з вашої гривневої картки ми вимушені конвертувати суму з доларів в гривню. Таким чином, щоб уникнути подвійної конвертації достатньо на сайті обирати валюту оплати долар США або платити з доларової картки. Більш детально про подвійну конвертацію на нашому сайті: https://privatbank.ua/conv
Ви можете звернутись в підтримку сервісу на якому здійснювали оплату для отримання інформації щодо того, чому запит на списання був створений саме таким чином у валюті USD.
Ви можете дозволяти чи блокувати платежі з подвійною конвертацією в своєму Приват24 в налаштуваннях картки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Allaelsi15 14 жовтня 2023, 21:28
12.10.23 года к сестре в WhatsApp написали предложение на заработок.
Ставим лайки и за это платим деньги.
Она говорит ок меня интересует.Добавляют ее в телеграмм канал Kyiv international VIP и 2 телеграмм канала администратор и по деньгам ник Kettering
@xs37963 и Bibiana Victoria
@ria666888
Она выполнила задания ей заплатили 100 грн.
Дальше 13.10.23 они говорят у нас есть другое задание на вклад, вы нам деньги, а мы вам % с деньгами.
Она скинула 1500 грн им на карту, а они ей с % вернули 1700 грн.
Далее они предлагают ну раз вы видите что мы реально возвращаем, делайте вклад покрупнее 30,000 грн и мы вам %.
Она скинула 30к и они говорят сделка прогорела, досвидание.
Писали в приват банк, аккаунты им не заблокировали, не помогли ничем.
Сами мошенники и размножают мошенников.
Прошу заблокировать аккаунты мошенников и вернуть деньги.
Аккаунты мошенников:
1) 13.10.23
Серебрякова Тетяна Морісівна
5168745130469817
2) 13.10.23
Ім'я: Олег
Банк: Sens
4028082011346259
3) 13.10.23
Щербина Анна Сергіївна час
5168755474557598
4) Щербина Анна Сергеевна
5168755474557598
5) 14.10.23
Пумб
Ярослав Микунський
5355 2802 1098 8141
6) 14.10.23
Олександр
Укр сиб банк
5354 3280 4213 4607
7) Щербина Анна Сергіївна
5168755474557598
Приват банк
13.10.23
Приватбанк
Відповідь банку
15 жовтня 2023, 10:13
Вітаємо.
В описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Сподіваємося, що таких ситуацій у вас більше не буде.
Дякуємо за розуміння.
Проблема вирішена
globas 14 жовтня 2023, 12:47
Тимчасово мешкаю зараз за кордоном в Польщі і змушена періодично знімати готівку з картки, щоб сплачувати за житло. Після чергового такого зняття прийшло мені повідомлення від банку, що «картка заблокована на зняття готівки за кордоном». Щоб її розблокувати треба пройти спеціальну процедуру: сфотографуватися з карткою на спеціальній інтернет-сторінці.
І ось вже тиждень (7!!! разів) я намагаюся задовольнити своїм фото банківських робітників. Кожен раз відповідь або «не видно номер картки», або «фото поганої якості». І ніякої альтернативної процедури мені не пропонують. Невже не зрозуміло, що я не можу покращити якість фото своєї камери на телефоні? Все, що залежало від мене (наприклад, підібрати освітлення) я зробила. Чи мені тепер потрібно купувати новий телефон спеціально під цю процедуру? :(
Сильно обурена, вже таке враження, що банк просто не хоче бачити мене своїм клієнтом :(Жахливо, що через негнучкі і проблемні внутрішні процедури можна раптом опинитися за кордоном в ситуації, коли не можеш користуватися своїми грошима :(((
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 13:17
Вітаємо. Ми маємо бути впевнені, що кошти знімає саме власник картки, тому просимо підтвердити операцію зробивши фото з цією карткою за спеціальним посиланням. Опрацювання фото займає всього кілька хвилин.
Після успішної перевірки фото, вам буде відправлено повідомлення від банку, щодо результату перевірки та можливості користуватись карткою. Дякуємо за розуміння.
Loginyzhesushes 14 жовтня 2023, 10:57
6.10.23.пришло в Приват24 уведомление что у меня есть возможность взять Кредит готовка в сумме 42000грн. Я подумала что очень вовремя, ведь у меня идёт ремонт в квартире. Активно пользовалась картой универсальной, почти полностью исчерпав лимит, ведь я была уверенна что смогу перекинуть в конце месяца с кредита готовочки на карту универсальную, а часть денег потрачу чтобы закончить ремонт.
13.10.23. иду в отделение банка чтобы оформить кредит готивочка, но у меня уже стоит лимит 0. На горячей линии мне ответили что «решение банк принимает индивидуально».
Что случилось с моей индивидуальностью за неделю?
Таким образом, являясь постоянный клиентом банка более 20 лет- почти всю мою взрослую жизнь и клиентом «Gold club», я недостаточно благонадежна чтобы выдать мне кредит готивочка в сумме 42000грн.
К сравнению- проживая в европейской стране менее года, и не являясь ее гражданкой, местный банк соглашался мне дать кредит на покупку дома! Вы представляете сколько стоит дом в европейской стране? Зато в родной стране, являясь гражданкой, и беспроблемным клиентом банка, я не могу получить кредит в сумме чуть более 1 тыс.у.е.
Лучше быть беженцем в Европе чем гражданином в Украине. Невозможно ничего планировать. Банк играется в игрушки- то даёт кредит, то нет.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 12:03
Вітаємо.
Ми збільшуємо або зменшуємо ліміт аналізуючи дуже багато чинників — наявність кредитів в інших установах, нарахування зарплати, активне користування карткою та ще багато іншого. Тому інколи дійсно сума ліміту може бути зменшена, але ми дуже рекомендуємо вам активно користуватись картою, а також оновити наявну в банку інформацію про розмір Вашого доходу, тому що сума ліміту переглядається регулярно та ми обов´язково вам відправимо повідомлення, якщо ліміт буде збільшено. Дякуємо за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
andreshko 13 жовтня 2023, 21:36
09.10.23 через касу відділення сплатив суму згідно судового рішення від 03.10.23 — до набуття рішенням сили. Рішення стосувалось тільки суми судового збору.
Напротязі розгляду справи (три місяці: ну так працює зараз суд, то повітряна тривога, то ще щось) ПриватБанк постійно з моїх карток тягнув дрібні в рахунок цього самого судового збору.
То решту зарахую на картку, то ще щось.
До речі про судовий збір і його стягнення До розгляду справи, тут були вже відгуки: навіть з інвалідів тягнуть. Але в кредитному договорі цей момент не вказують. Тільки в захованому місці на сайті. Коли я намагався знайти де, то їх юрисконсульт сказав мені: шукайте, десь було, я сам не знаю, сайту не бачу.
Тільки коли я поскаржився на цього юрисконсульта, то мені розказали в якому підпункті шукати про цей судовий збір. То може з цим не все чисто, що вони не пишуть в договорі.
Але до суті.
Отже рішення суду. Там вказується рахунок ПриватБанку для заборгованостей і судового збору.
Я сплачую.
Але в довідці про заборгованість у додатку цей судовий збір залишається.
Три рази звертався до кол-центру. Кажуть: три дні, ще день. На третій раз якийсь трохи переляканий оператор від мене відхрестився: пиши на тех.підтримку, бо суму зараховано, а чому в довідці заборгованість, не знаю.
До чого назва цього відгуку.
Я не буду строїти теорії змови.
Не буду писати, що мої гроші крутять десь в офшорах щоб назбирати на заставу Коломойському.
Я просто вважаю, що це елементарне безладдя і перед усім почуття Безкарності. Бо співробітники думають, що нічого їм не буде. Що холопи змовчать.
І що цікаво, коли людина на день прострочить оплату, то одразу хай. А російськопишучі боти тут на сайті ще й піддакують, що так тобі і треба. Ти спеціально не платиш, Ти злочинець. А коли тисячі тисячів випадків, що банк не виконує регламент, договір, коли оператори і співробітники дурять, грубіянять і просто халтурять, то так і треба. Банк краще знає закони.
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 11:08
Вітаємо. Приносимо вибачення за очікування. Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу проінформуємо. Дякуємо за розуміння.
Ghuttre 13 жовтня 2023, 21:08
Скарга на дії Приват банку. В липні з мого рахунку були зняті гроші шахрайським шляхом, мої приватні данні були передані третім особам працівниками банку, завдяки чому вони безперешкодно зняли гроші з мого рахунку, з країни, в якій я ніколи не була, з Латвії. Гроші так і не були повернуті мені, згідно їхньої перевірки, лише підтверджено, що мої особисті данні були цілком вірні. Незадоволена і обурена роботою Приват банку!
Приватбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2023, 10:37
Вітаємо. Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки та дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
Також було створено заявки на оскарження операцій, які на цей момент, на жаль, не можуть бути опрацьовані, адже оплата була здійснена на сайті, на якому були введені та збережені дані картки, а також від сервісу надійшла інформація, що були введені повні дані під час реєстрації власником картки. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними й слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію по списаннях.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝