Невозможно добавить карту в Google Pay через Приват24
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- natashaGra
- 23 березня 2024, 16:13
- #
Голосового помощника и робота в чате давно пора выключить. Толку 0. Банк не прислушивается к просьбам клиентов. Перефразируй или нет вопрос мало что меняется у Яны. С голосовым слепком тоже непонятно. А если оператор подделает голос клиента? Очень странная технология
Карту в гугл пей можна без проблем добавить, просто ввівши її дані. І без без всяких заморочок
- +
- 0
- Fantomas2020
- 25 березня 2024, 10:09
- #
Проблема с добавлением карты в Google Pay через Приват24 была решена 23.03.2024 г. без всяких ненужных звонков, как в старые добрые времена.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.35 | 45.35 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Радимо повторити додавання картки для безконтактних платежів, через Приват24 або вручну через Google Pay і слідувати рекомендаціям для підтвердження операції.
Щодо запису голосового зліпка, то особливості цієї технології дозволяють підтвердити особу клієнта за голосом у разі незначних фізіологічних відхилень (хрипоти, закладеності носа тощо), а також за наявності сторонніх шумів. Якщо система все ж не підтвердила особу за голосом, оператор контакт-центру проводить консультацію після перевірки клієнта за стандартними запитаннями. Спасибі за розуміння!