Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
matroskin 29 жовтня 2023, 21:37
Відділення за адресою: Київ, майдан Незалежності, 2
Купив дитині сім-картку (в офіційному магазині Life). На другий день після того як її вставили почали регулярно телефонувати з Привату: «Добрий день Іван Петрович ххх…»,
разів десять їм пояснював, що я не Іван Петрович і його не знаю, разів 10 вони вибачались, запевняли, що розібрались, відмітили і більше не турбуватимуть. Але через 1−2 дні все починалось знову, прийшлось пакет викинути і купити новий.
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 10:11
Вітаємо. Шкодуємо, що ви зіткнулись з подібною ситуацією. У випадку якщо ви є клієнтом банку і придбали новий номер телефону, підтвердити його за своїми даними ви можете в терміналі й банкоматі ПриватБанку, або через відео з фахівцем в чаті Допомога онлайн.
Недорого Отзывы 28 жовтня 2023, 11:51
У привата слишком много процентов, прям на всё. Пополнение карты, снятие денег, передача денег на другие карты, оплата жкх. Есть некоторые интересные плюшки, на пример карта со своим дизайном, много банкоматов и отделений. Но пользоваться банком на постоянной основе из-за различных комиссий дорого. Льготный период по картам 55 дней
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2023, 12:07
Вітаємо.
Тарифи встановлюються, виходячи з кон'юктури ринку, собівартості надання послуги. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті. Нижча комісія встановлена в Приват24, тому радимо викостовувати цей канал для проведення оплат.
Проблема вирішена
Артем Кр 28 жовтня 2023, 11:15
26.10.23 банку було вручено постанову (id поштового вiдправлення 0600054885951) про визначення поточного рахунку для разблокування 13400грн. Банк повнiстю iгнорує її. Пiсля постанови про арешт пройшло 15 хвилин, як рахунки було заблоковано, а цю вони не бачать. У вiддiленнi кажуть «чекайте».
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2023, 11:55
Вітаємо.
Приносимо вибачення за очікування. Обробка та виконання постанови про визначення поточного рахунку фізичної особи — боржника у банку для здійснення видаткових операцій проводиться у визначений термін (до 10 днів).
Проблема вирішена
userhome 27 жовтня 2023, 17:53
19,10,2023 дистанційно створив ключ для ЕЦП в приват банку. Підписав ним документ, спробував перевірити на https://czo.gov.ua/verify і отримав — «Виникла помилка перевірки файлів. Сертифікат OSCP-сервера не знайдена (84)». Після спілкування і перевірки із Центральним засвідчувальним органом Міністерства цифрової трансформації України прийли до висновку що проблема в приватбанку.
Звертався декілька раз до приватбанку з проханням зареєструвати звернення та надати письмову відповідь чому не працюють належним чином ключ для ЕЦП, 26,10,2023 оператор 50316, 27,10,2023 оператор 293837, АЦСК приватбанку всі відмовляються навіть прийняти звернення. Бо знають що є велик проблеми з їх ЕЦП і роботою з ЕЦП. Всі давно здають звітність в електронному вигляді з ЕЦП ведуть електронний докуменооббіг, а тепер спробуйте отримати в приватбанку документ «Платіжну інструкцію» яку Клієнт підписав своїм ЕЦП і банку прийнів до виконання, в приватбанку отримаєте pdf файл і перевірте його на https://czo.gov.ua/verify — ЕЦП Клієнта Ви взагалі не побачите, ЕЦП печатки також не побачите як і ЕЦП Заіграєва Є. О. також немає. Що це за банк такий який може надати Клієнтам нормально оформлених документів «Платіжна інструкція» і «Виписка з клієнтського рахунку».
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 18:43
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Hаписали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та допомогти розібратись.
lolosha8 27 жовтня 2023, 16:32
Вчера в 23 вечера спокойно рассчитался картой и как оказалось в последний раз, ведь уже сегодня в 11 утра увидел что не дает зайти в приват24 на 3700 стандартное про блокировку счета за терроризм, являлся клиентом банка около 9 лет, такого не ожидал, будьте осторожны, сейчас мы все получаемся террористами если имеем деньги на карте, информации какие платежи попали под внимание либо действия по карте конечно же получено не было, то есть вы должны каждый вздох подтвердить, а банк без каких либо причин/обьяснений вас блочит, без возможности восстановить или завести новый счет
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 18:31
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
kingcity 27 жовтня 2023, 12:54
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 8
Вчора звернувся до служби підтримки в онлайн-чаті у Приват 24. Моє питання стосувалось нарахування акційного кешбеку.Мені відповів консультант Владислав. Враження таке, що я спілкувався зі сторонньою людиною, яка з вулиці забігла у колл-центр і випадково відповіла на звернення. Інформацію, яку він запитував у мене, він легко міг (і повинен був) побачити сам тай навряд чи ця інформація допомогла б у вирішенні питання. Відповіді, які він давав, містили або дезінформацію або просто загальні фрази, які не роз`яснювали мого питання.Одним словом, складалось враження, що людина просто робить що-небудь, аби лише створити видимість діяльності. Зрештою я перервав діалог і розібрався у своєму питанні сам, потративши на це трохи більше часу.До банку питань щодо нарахування акційного кешбеку вже не маю.Не хочу знижувати загальну оцінку банку із-за однієї людини, але прошу — Приватбанк, зверніть увагу на компетентність ваших консультантів «гарячої лінії». Я знаю, у вас там є і хороші спеціалісти, я стикався з ними, але професійний рівень деяких є не дуже вищим нуля.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 16:29
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Дозвольте нам пропрацювати цю ситуацію більш детально. Для цього написали вам в приватні повідомлення.
Igorka85 27 жовтня 2023, 11:55
Доброго дня! Я багато років обслуговувався в «АТ ПриватБанку» як фізична особа. В серпні 2023 року відкрив у Банку рахунок як ФОП. У вересні місяці у додатку Приват 24 для бізнесу було повідомлення про необхідність надати документи щодо здійснення мною діяльності як ФОПа. Мною була прикріплено скан копію 1-го договору та 1-го акту в додатку Приват 24. При цьому підкріпити, ще декілька договорів та актів я не зміг так як в додаток Приват 24 для бізнесу не давав такої можливості та повідомляв що «Ви вже підкріпили документи». Після цього я вважав, що виконав всі вимоги банку щодо надання необхідної кількості документів. В Жовтні 2023 року банк розірвав зі мною ділові відносини як з ФОП так і як з фізичною особою з неясних для мене причин. За телефоном 3700 повідомили, що я не надав документів, а відтак ділові стосунки зі мною припинено. При цьому мої доводи про те, що мене не повідомляли при необхідність надання документів, а ні телефоном, а ні листом на пошту, ситуацію не змінив. Також не змінило ситуацію і моя пропозиція прийти до відділення та надати документи щодо діяльності ФОПа.
Тобто Приват 24 для бізнесу працює не належним чином, або в момент прикріплення документів виник якийсь БАГ.
Банк без попередження та запиту документів іншими каналами зв’язку розірвав ділові відносини.
Банк не надав можливості клієнту після розірвання ділових відносин надати документи, щодо підприємницької діяльності з метою поновлення обслуговування клієнта.
Не побачив повідомлення в Приват 24 для бізнесу або не зміг завантажити документи = відмивання грошей або незаконна діяльність.
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 13:04
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
rebrovd 27 жовтня 2023, 8:56
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 5
Сьогодні 27.10.23!
24 жовтня вистояв чергу до терміналу самообслуговування у великому ТРЦ м.Дніпро
вул. Королеви Єлизавети ІІ, 2, розпочав вкладати купюри до терміналу, на 3500 термінал зробив чорний екран з написом error…error і перестав подавати ознаки життя!
Я це встиг сфотографувати! З третьої спроби додзвонився на 3700!
Там сказали що один-три дні на розгляд справи, мов буде інкасація і розглянуть свою крадіжку мої грошей!
На другий день я зателефонував у ПриватБанк, там почали брихати мов не було інкасації!
Я їм кажу, у вас несправний термінал це раз!
Я їм кажу, не брешуть мені, в великому ТРЦ де черга у терміл ви інкосацію робити щодня!

У відповідь тупі фрази мов чекайте!

Висновок:
ПриватБанк є установа яка краде гроші і не відповідає за свої дії і дії свого несправного обладнання!

Після отримання вкрадених коштів закрию рахунок у цьому банку
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 11:08
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Проблема вирішена
Kot2403 26 жовтня 2023, 21:31
13.07.2023 року державним виконавцем було надіслано постану про визнання поточного рахунку для здійснення видаткових операцій. Постанова була відправлена Укр поштою. Сьогодні 26.0.10.2023рік, відповідь операторів*постанова на банк не надійшла*. Як взагалі таке можливо, якщо виконавцю надано інформацію що постанова в банку є. Сьогодні ще раз відправили цю постанову, скільки ще треба чекати щоб співробітники банку нарешті зайнялися своїми прямими обов’язками і нарешті розблокували карту
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2023, 8:48
Вітаємо.
Банк обробляє документи в термін 1-3 робочих дні після отримання документа.
АЛЕКСЕЙ Соколовский 26 жовтня 2023, 13:22
всім привіт, мене Звати Олексій С. я перебуваю за кордоном і не можу фізично сходити в банк, я зробив довіреність на свого адвоката і він сходив у відділення в київ і відкрив рахунок на мене, і в банку йому кажуть скажіть, що б ваш клінт пройшов верефікацію через приват онлай, ок я копаюся пройти жту йохану верефікацію більше 6 місяців! дається 3 спроби і наступна через 24 години … як так що немає іншого способу пройти верефікацію, що я як клієнт повинен втрачати свій час по 2 години і отримувати відмову??? хоча у мене є вже рахунок! логіка де??? чому немає іншого способу??? я в чат з менеджером скинув довіреність, підтвердив номер, ім'я прізвища та по-батькові … і все не так! фото не проходить з айфона 14 про макс??? ви серйозно? коли в моно банку реєстрація та верефікація пройшла за 15 хвилин! позорище!!)) сьогодні 26.10.2023
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 15:24
Вітаємо. Вже написали вам в особисті, щоб уточнити контактні дані і допомогти вирішити питання.
gudkov77 26 жовтня 2023, 12:27
С сентября по октябрь Привабанк решил провести лохотрон, т. е. акцию, по которой за покупки в магазинах одежды и обуви начисляется кэшбэк — 5%. У матери карта Универсальная, к которой дополнительной картой выпущена такая же, но на моё имя. Перед походом в магазин и я, и мать зарегистрировались в акции. В магазине был проведён расчёт дополнительной картой Универсальная, выпущенной на моё имя. Но кэшбэк начислен не был. Я обратился на горячую линию Приватбанка по этому вопросу. Мне был дан ответ, что обращаться должен владелец основной карты, т. е. мать. Мать так же обратилась на горячую линию, но ей был дан ответ, что обращаться должен владелец карты, с которой был расчёт, т. е. я. Я снова обратился на горячую линию, описав всю ситуацию. В этот раз банк взял паузу ДВА дня. На второй день мне перезвонила сотрудница и сказала, что обращаться… должна мать, т.к. она — владелец основного счёта. И снова мать обратилась на горячую линию с описанием ситуации. Ей в этот раз ответ дали прямо в чате, не принимая заявку, что т.к. расчёт был дополнительной картой, то кэшбэк вообще у них «начислить нет возможности» (так и написали). Мать задала вопрос, где в правилах это написано, на что получила ответ, что в правилах этого не написано, потому банк принял решение на своё усмотрение в этой ситуации. Т. е. в правилах написано чётко: расчёт в магазине одежды/обуви, расчёт картой Универсальная/Универсальная Голд, кэшбэк 5%, но не более, чем 500 грн. в месяц. Всё. Эти условия были выполнены. А оказывается банк, чтобы не выплачивать кэшбэк, нашёл ещё кучу поводов. Я лично давно пользуюсь кэшбэками в Альфа-Банке, в Монобанке. Но такой дичи с кэшбэками как в Привате нет нигде. Чистые разводяги. В августе по ОККО 25.08.2023 так же не был начислен кэшбэк. Это был последний день акции. Позвонил на горячую линию, сказали, что был «глобальный сбой», и в последний день акции никому не был начислен кэшбэк. Обещали начислить. Прошло 2 месяца, а я всё жду 15 грн. кэшбэка. В общем, никому не советую «вестись» на эти акции от Приватбанка. Увеличивают расчёты по своим картам обманом клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 15:30
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Валерій Антюхов 26 жовтня 2023, 11:33
За офіційними правилами даної акції період її проведення з 10:00 30 серпня 2023 року до 23:59 30 жовтня. Дізнавшись у вересні про дану акцію я залюбки її підключив і до сьогодні за всі покупки в категорії «Товари для дому та ремонту» отримував заявлені 5% кешбеку. Але сьогодні щось пішло не так і за дві покупки в даній категорії мені чомусь було нараховано по 3% кешбека, хоча до кінця акції ще декілька днів. Покупки та оплата були 26.10.2023 в 9.40 і на обидві оплати було нараховано 3% замість 5%. Звернення до служби підтримки не дало бажаного результату і оператор Анастасія лише констатувала, що по даним платежам було нараховано кешбек за умовами іншої акції «Бажані товари з подвійною вигодою». При цьому не було зареєстровано звернення та пропозиції вирішити дане питання компетентними співробітниками банку. Анастасія вирішила, що все гаразд і на цьому подальша розмова з нею була не доцільна. Вважаю дії співробітника банку по відношенню до клієнта не доцільними, а саму помилку порушенням умов запровадженої акції та нарахування кешбеку. Неприємності у відносинах з Приватбанком продовжуються…
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 14:19
Вітаємо. Нам дуже шкода, що спілкування з нашим співробітником залишило у вас неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими, тому обов'язково перевіримо дії оператора під час вашого звернення. Нам знадобиться трохи часу, щоб опрацювати ситуацію детальніше з приводу нарахування кешбеку. Після розгляду заявки профільними фахівцями, ми вас проінформуємо. Дякуємо за розуміння!
tkiss95 26 жовтня 2023, 11:16
На прошлой неделе пришло письмо о закрытии моего счета со стандартной отмазкой про зброю массового знищення и о том, что нужно явиться с реквизитами другого банка. В прошлую пятницу 20.10.23 лично написала заявление и указала реквизиты для перевода, в понедельник 23.10.23 получила грн на указаный банк, а долларов по сей день нет. Сегодня четверг 26.10.23, эти деньги нужны сейчас и возможно спасли бы жизнь.

Приват банк! Когда мне ждать этот перевод?
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 13:35
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для уточнення даних.
Проблема вирішена
Binancik 26 жовтня 2023, 10:22
Мені було відмовлено в обслуговуванні.
Прошу банк розібратися та поновити мене як клієнта!
Я нічого не порушував!
Готовий на будь які перевірки!
Мав у банку соціальну картку!
Користувався Універсальною Голд, та готовий підтвердити будь який рух коштів на ній!
Те що Ви зробили це помилка!
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 11:50
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, відновлення співпраці неможливе. При розірванні ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку.
olena2024 26 жовтня 2023, 9:26
Нещодавно я звернулася до банку з питанням щодо невдалої покупки товару через інтернет. (заявка № 74034455). Хочу подякувати працівникам банку і особисто пані Інні — товар мені вислали. Вважаю, що тільки ваша кваліфікована допомога сприяла цьому. Бережіть себе і своїх близьких
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 10:18
Вітаємо. Дякуємо, що підтримуєте нашу команду своїми думками та відгуками. Наш оператор Інна буде вдячна, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
motherf 25 жовтня 2023, 15:11
Відділення за адресою: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
Дуже хотів взяти участь в акції «Додаткова знижка 5% на ROZETKA» від ПриватБанку. Переглянув умови акції та не побачив нічого підозрілого про два види карток «Універсальна Gold» у ПриватБанку.

Як виявилось далі, банк має два види карток «Універсальна Gold» та «Універсальна Gold 2» у яких номер картки починається з 53635421. Такі картки не мають права на знижку, через те, що вважаються картками іншого банку.

Підтримка банку звичайно що нічого не знає ні про які номери карток, та чому банк не передав до RozetkaPay інформацію про картки 53635421 що видаються у відділеннях банка.

Прошу банк перевірити чи картки 53635421 дійсно є картками ПриватБанку Універсальна Голд. Якщо так, прошу повідомити RozetkaPay що картки 53635421 є картками ПриватБанку, та є частиною пакета Універсальна Голд

Дякую. Та сподіваюсь на оперативне розв’язання проблеми!
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 16:43
Вітаємо. За умовами акції Додаткова знижка 5% на ROZETKA https://newpromos.privatbank.ua/znyzhka_dodatkova_na_ROZETKA, картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», преміальні картки Platinum, World Black Edition, World Elite міжнародної платіжної системи Mastercard, емітовані АТ КБ «ПриватБанк», які беруть участь в Акції, мають такі BIN ранги (перші цифри номера картки):
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
Tanya2412 25 жовтня 2023, 13:50
Кожен день проводжу оплати в бюджет в ОМС і приват24 вирішив на пару годин заблокувати платежі, а вдень такі платежів у мене багато. Це вже не вкладається ні в які рамки і мали би совість так як прифронтові міста і всім потрібні проводить адмінпослуги
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 15:05
Вітаємо. Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Перевіряти стан операції можна в Приват24 через меню Архів. Дякуємо за розуміння!
Vladyslav331 25 жовтня 2023, 7:48
При спробі зайти у приват 24 побачив (з метою безпеки зверніться 3700). Звернувшись в чат підтримку мені сказали що моє обслуговування припинено. Запитавши причину мені відповіли що раніше мені було нідіслано запит про походження коштів, і в відведений час я не надав документи. АЛЕ НІ ЯКОГО ЗАПИТУ Я НЕ ОТРИМУВАВ, ні на пошту ні в приват 24. У привата мабуть якісь проблеми були в системі що мені той запит так і не дійшов. І банк вирішив розірвати зі мною відносини. Після цього я відразу пішов у відділення і надав документи для підтвердження. ЧОМУ ЗА ВИНИ БАНКУ Я МАЮ ЛИШАТИСЯ РАХУНКУ. Я активно користувався картою покупки, оплати і т.д. кредитний ліміт без прострочок. В віділеннях ні хто не може допомгти оператори також!!! ЦЕ ВАША СИСТЕМНА ПОМИЛКА!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 11:10
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь з даного питання.
Проблема вирішена
theme8313 24 жовтня 2023, 21:29
Вирішив спробувати онлайн підтримку та через бота в телеграмі задав питання стосовно використання карток для оплати на постачальника е/е. І миттєво отримав ось таку відповідь:

«Вашими діями, Ви порушили умови договору про надання банківських послуг, розміщеного на сайті Банку, а саме, умови і правила надання банківських послуг, в частині обов’язків клієнта утриматися від дій, які порушують права Банку.
Порушуючи умови договору, Ви знижуєте якість надання послуг Чат-Online ПриватБанку. Тому, Банк відмовляється від підтримки ділових відносин в частині обслуговування в Чат-Online з Вами. У разі, якщо подібне звернення надійде з Вашого номера ще раз, ми будемо змушені призупинити для Вас можливість звернутися в Чат-Online ПриватБанку. Дякую за звернення, до побачення.»

Припускаю, що ШІ міг помилитись в аналізі мого питання, але мене не покидає відчуття, що я пройшовся по дуже тонкому льоду і був на грані повного блокування :)

Мабуть, краще буде подзвонити.
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2023, 11:05
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі, та допомогти розібратись в ситуації.
Mifflin 24 жовтня 2023, 18:40
После совершения мне p2p перевода вразмере 9000грн за услугу моя карта была заблокирована. Связавшись с банком я узнал что человек который переводил мне деньги написал заявление что он отказывается от перевода. Бегая по отделениям решения я так и не нашёл. Все деньги на карте в размере 40000грн были заблокированы. Приват мне предложил два варианта решения вопроса. 1. Отдать деньги заявителю 2. Договориться с заявителем что бы он отклонил заявление. Скажите пожалуйста как я могу связаться с этим человеком!!! Тоесть любой клиент привата после оплаты ним услуги и получения её может вернуть деньги себе обратно. Человек указал что перечисли деньги мошеиничиским путём. От куда мошенники взяли тогда мою карту? И зачем им нужно было именно мне перечислять деньги. Приват без розберательства блокирует мои личные средства и вынуждает меня перевести обратно деньги. ПРИВАТ вы лучшие!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 20:00
Вітаємо.
У разі звернення від правоохоронних органів, ми не можемо його ігнорувати.
Якщо у вас залишились контакти відправника, відколи надавали йому послугу, ви можете спробувати врегулювати питання з відправником. Якщо ви надали послугу стороннім особам та не маєте контактів платника, можете врегулювати питання також через правоохоронні органи.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝