×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відмова первипуску картки для виплат
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Коментарі (2)
Проблеми с іпотекою
І я не впевнена що можуть зробити цими документами, продати ще раз мою квартиру або сдати її.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Відсутність реакції, на пояснення, щодо блокування рахунку.
Відповідає робот, чекайте листа і … все
Листа не надіслали. Вже пройшов місяць
Були відкриті кредити по картках
Щось по ділу не можутьсказати у відділенні, сказали буде лист тоді приходьте.
Дозвонитися в підтримку не можливо. Заблокували скрізь
Як заплатити кредити?
Жах просто
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Коментарі (1)
отсутствие профессионализма сотрудников банка Приват.
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт. Але так як інформація не поширюється 3-м особам в цілях безпеки — це банківська таємниця, для посвідчення вашої особи при зверненні в чат ми повинні спочатку звірити інформацію. Верифікація в чаті замінює надання документів, що засвідчують вашу особу (паспорт, ІПН). Це пов´язано з вимогами банку в зв´язку зі збереженням грошових коштів на рахунках клієнтів.
Написати коментар
Разрыв отношений в одностороннем порядке со стороны банка
1. Как я могу узнать причину разрыва отношений с банком?
2. Как я могу исправить это и продолжить пользоваться банком?
Все данные о транзакциях, их легальности, могу предоставить, я открыт для разговора
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку з детальною інформацією. Відновити співпрацю змога відсутня.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (5)
Не попередили про комісію
Щодо комісії, вся інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті банку.
https://privatbank.ua/business/klyuch-k-schetu
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=industry-solutions_it_ua
Коментарі (3)
не можуь надати якісну допомогу клієнтам
Дозвольте нам проаналізувати дії операторів при вашому зверненні до служби підтримки та провести роботу при необхідності.
Також написали вам в особисті повідомлення, аби уточнити деталі та допомогти з відновленням доступу до акаунту Приват24 і створити виписку.
Написати коментар
заставляют закрывать счета
Написати коментар
Банк на дні океану
Чому заблокували пояснити не можуть
Постійно різні версії.
Гоняли по всім інстанціям.
Щось по ділу не змогли сказати ні у відділенні ні по 3700 (а потім і там заблокували)
Довбні яких ще потрібно пошукати
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані та розібратись в ситуації.
Коментарі (1)
Авторизація
Для актуалізації перейдіть, будь ласка, в Приват24 для Бізнесу
https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login
Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'. https://pb.ua/short?5ZS
В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' та обов´язково заповнити реквізити рахунку.
Інструкція щодо заповнення https://pb.ua/short?5YZ
Загальна інформація https://privatbank.ua/ru/business/actualisation
Коментарі (2)
Блокування і закриття рахунку
Коментарі (5)
Тиждень неможливо замовити Преміум Банкінг
Замовив дзвінок від спеціаліста. На наступний день ніякого дзвінка не було.
Звʼязався з онлайн підтримкою. У них там таких спеціалістів немає і все, чим мені змогли допомогти, це зареєструвати нову заявку на дзвінок спеціаліста. Замовлено було дзвінок з 12:30 до 14:30.
Був дзвінок наступного дня об 11:30. Я сказав, що маю дзвінок по роботі і попросив набрати в заздалегідь погоджений час.
О 13:00 йде виклик. Телефон знаходиться поблизу, тому підіймаю трубку швидко — секунд 5. Зі сторони банку звʼязок відразу було розірвано, а мені надйшло повідомлення від автовідповідача про те, що я пропустив дзвінок від банку.
Ок. Пишу ще раз на онлайн підтримку. Звичайно, ніхто нічим не може допомогти, окрім як знову зробити заявку на дзвінок консультанта з питань Преміум Банкінгу.
Ну замовили дзвінок. Знову уточнили на котру годину мене влаштує. І обираю з доступних слотів дзвінок у будь-який час в період з 12:00 до 15:00.
Дзвінок знову лунає на годину раніше — об 11:00. Знову підіймаю трубку відразу і знову Приватбанк кладе відразу трубку.
Знову звертаюся до онлайн підтримки. Вони формують якусь там заявку на внутрішню перевірку, від якої мені геть ні холодно, ні гаряче…
І дзвінок з приводу цієї заявки також повинен був відбутися сьогодні, але ніхто нікуди не подзвонив.
Супер. Просто супер.
Сподіваюся, що скоро у цього горе банку заберуть ліцензію.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Обман кассиром в отделении банка
Комісія за поповнення картки ПриватБанку ( Власником картки ) у касі — 0,2% min 5 грн.
Коментарі (7)
Подяка керуючій відділенням «Хмельницьке № 3»
Все буде Україна!
Написати коментар
Іпотечний кредит
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Не дают закрыть счёт
Я хочу закрити свої рахунки!
Та вивести свої гроші, банк не надає ЖОДНОЇ інформації!
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Коментарі (2)
Заблокировали карты за перевод 3000 гривен
Переводил 3200 гривен на карту человеку.
Итог карты заблокированы.
Позвонила девушка оператор назвал все мои данные на итог не повлияло.
Вход в Приват24 заблокирован
Восстановить доступ возможно только посетив отделение.
Друзья у меня нет на данный момент такой возможности.
Мой долг по кредитному лимиту порядка 10000 гр как я вам оплачу?
В период когда в стране итак непонятно что творится.
Вы занимаетесь явно не тем.
3200 гривен это жесть…
Являясь клиентом более 7 лет не ожидал такой подножки от Привата.
Надо искать альтернативу иначе в самый неподходящий момент останешься без денег.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Наші оператори поруч 24/7 і завжди будуть раді допомогти.
Коментарі (2)
Проблеми з переказом зарплати на карту приватбанку
Для створення платежу в Приват24 https://next.privat24.ua/ по сервісу «Списання цільових виплат з
карток інших банків на картку для виплат регулярним платежем» необхідно:
Крок 1. Перехід в меню «Усі послуги — - Платежі — Регулярні платежі».
Крок 2. Натиснути на дату платежу.
Крок 3. Створення платежу.
Натиснути кнопку — Додати регулярний платіж і обрати послугу з переліку.
Крок 4. Додавання картки.
Крок 5. Заповнення інформації щодо платежу
5.1. Вибір типу платежу.
5.2. Вибір дати (при необхідності її можна змінити).
5.3. Вибір картки для зарахувань.
5.4. Збереження платежу.
Для збереження платежу необхідно натиснути кнопку «Додати в календар
платежів».
Протягом 3 днів необхідно активувати регулярний платіж в банкоматі, після його створення в Приват24.
Щодо вашого візиту до відділення та дзвінка на лінію 3700, дозвольте нам проаналізувати дії співробітників під час вашого звернення та провести роботу з операторами.
Коментарі (3)
ДУРЯТЬ ТА ПОРУШУЮТЬ ЗАКОН ПРО ПРАВА СПОЖИВАЧА
Текст діалогу:
17:03:31 «Клієнт»: Доброго ранку
17:03:59 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:04:29 «Клієнт»: Доброго дня
17:05:07 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:05:18 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:14:45 «Клієнт»: Інше
17:14:56 «Клієнт»: Інше
17:15:11 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:26 «Клієнт»: Оператор
17:15:45 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:56 «Клієнт»: Оператор
17:16:11 «Клієнт»: Оператор
17:16:33 «Клієнт»: Банк не надає куплені квитки
17:16:57 «Клієнт»: Оператор
17:17:06 «Клієнт»: Ви знущаєтесь
17:17:20 «Клієнт»: Звʼяжіть з оператором який відповідає за аваквитки
17:17:33 «Клієнт»: Авіаквитки
17:17:48 «Клієнт»: Чекаю
17:18:03 «Оператор»: Вітаю у чаті. Мене звати Руслана, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
17:18:09 «Клієнт»: Доброго дня
17:18:54 «Клієнт»: Я купила авіаквитки в приват24 і оплатила їх. Чомусь замість квитків я отримала повернення коштів. Це неподобство. Мені потрібні мої квитки які я бронювала, та оплатила.
17:19:52 «Оператор»: Рекомендую придбати квитки у іншому місці.
17:20:26 «Оператор»: Не за місцями що Ви вибирали при першій спробі.
17:21:18 «Клієнт»: Як ви це уявляєте? Я вчора забронювала по цій ціні, яка була конкурента на той час. Сьогодні вони вже будуть дорожче. Ви мені різницю компенсуєте? Я придбала квитки, будьте ласкаві мені їх надати
17:22:51 «Клієнт»: Ви тут? Як ви плануєте надати мені квитки?
17:25:25 «Клієнт»: Ви ігнорите своїх користувачів?
17:26:57 «Оператор»: Я Вас розумію як людина, але квитки скасовані, лише купівля нова. Банк не впливає на рішення провайдера. Бажаєте залишити скаргу на банк, уточніть, будь ласка?
17:27:59 «Клієнт»: По якій причині вони скасовані?
17:30:12 «Клієнт»: Назвіть причину скасування… тим паче в статусу квитка було написано «запрос на скасування», я такий запрос не залишала
17:32:53 «Клієнт»: Я чекаю на відповідь, бо планую писати до авіаперевізника. Мені потрібно знати причину скасування
17:34:14 «Оператор»: Зачекайте, будь ласка, у чаті.
17:34:18 «Оператор»: Розумію, що Ви бажаєте якомога швидше отримати інформацію. Запевняю Вас, я роблю все можливе, щоб скоротити паузи в спілкуванні.
17:34:57 «Клієнт»: Дякую. Ви просто хоч пиши «перевіряю», чи щось, щоб я розуміла що ви на звьязку
17:36:03 «Оператор»: Ми на зв’язку, відповіді надаються в порядку живої черги.
17:37:04 «Клієнт»: Якої живої черзі, якщо я вже на консультації? Це як? Лікар приймає трьох, і вислуховує по одному реченню за раз. Ладно, не відволікаємось від основного питання
17:38:32 «Оператор»: Так, на жаль, оператор консультує не одну особу, а кількох, тому що це не лікарня. Очікую відповіді від провайдера.
17:39:13 «Оператор»: Відповідь від провайдера надана.
17:39:25 «Оператор»: Авіакомпанія не підтвердила можливість виписки, оскільки надто був великий ріст по вартості
17:39:36 «Оператор»: Відмова з боку авіакомпанії.
17:40:33 «Клієнт»: Ні, це проблеми банку. Купівля будь-якої послуги, то є публічний договір оферти. Я купила по зазначеній вартості, і якщо банк не встиг її змінити, то проблеми банку
17:42:49 «Оператор»: З боку банку відповідь надана, кошти повернуті в повному обсягу.
17:43:09 «Клієнт»: Так мені потрібна послуга, а не повернення коштів…
17:43:16 «Клієнт»: Послуга за яку я сплатила
17:43:57 «Оператор»: Я Вас розумію, але відповідь надана, вона остаточна.
17:44:04 «Клієнт»: Для цього і є бронювання. Я забронювала квитки ще вчора, по вказаній ціні. Оплатила їх сьогодні за вказану ціну
17:44:29 «Клієнт»: Шикарне відношення до клієнтів. Як би вам так кредити віддавали? То норм було?
17:45:02 «Клієнт»: Банк порушує закон про захист прав сподивача
17:46:19 «Оператор»: Якщо Ви вважаєте що дії банку неправомірні, маєте повне право звернутись до відповідного органу.
17:47:32 «Клієнт»: Звичайно я звернусь. Надайте мені нашу консультацію у відповідному форматі на електронну пошту. На офіційному електронному бланку. Це дозволить мені звернутися до відповідних органів
17:48:05 «Клієнт»: Також будь ласка надайте свій номер, щоб потім у мене не питали по 100 раз уточню саме мене консультував
17:51:32 «Оператор»: Мій табельний номер — 296438.
Строк дії бронювання отриманий від постачальника до 15:24.
На жаль, строк дії не завжди є гарантованим.
Після оплати, провайдер намагався виписати оригінальне бронювання, але у перевізника всі місця по цьому тарифу вже були недоступні. Можливості виписати квиток по оригінальній вартості не було, оскільки з моменту бронювання квитка до сплати пройшло близько 10 годин.
Через відсутність змоги виписати квитки, було ініційовано повернення коштів.
Провайдер не може впливати на зміну встановленого строку для оплати Послуг та не несе відповідальності за скасування таких бронювань.
Бронювання може бути автоматично скасовано в Системі Бронювання в разі, якщо за час, поки Ви проходили всі кроки Пошуку — Бронювання — Оплата, всі квитки були розкуплені третіми особами за допомогою послуг сторонніх сервісів або безпосередньо самим перевізником.
Написати коментар
При перевипуску основної картки анулювали додаткову платіжну картку
Якщо у вас є потреба в додатковій картці, ви можете замовити ще одну картку через Приват24 і в Керуваннях карткою — Підключити додаткову картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітника під час вашого звернення та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Коментарі (1)