×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
Отказ в подчинении постановлению НБУ о обмене рублей в национальную валюту
Постанова https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_0502202417/
Я вже багато разів звертався з проханнями розблокувати картку та обміняти рублі на національну валюту України, але щоразу мене розвертали стандартним шаблоном, що скоро буде. Але скоро це коли, місяць, два, три чи може банк зовсім відмовляється підкорятися постановами НБУ?
Як я можу обміняти рублі у національну валюту України, гривні? або як я можу створити заявку на обмін?
Відповідно до пункту 3³ постанови Правління Національного банку України від 25.02.2022 No 23 «Про деякі питання діяльності банків України та банківських груп» банк має забезпечити зберігання коштів в іноземній валюті в сумі, не меншій за суму коштів, заблокованих у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України «Про санкції» (далі – Закон про санкції), у повному обсязі на кореспондентському рахунку банку, відкритому в іншому банку у відповідній іноземній валюті, з дня, наступного за днем видання відповідного указу Президента України про введення в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування санкцій, до дня закінчення строку дії санкцій/скасування санкцій/стягнення таких коштів у дохід держави.
Вбачається, що вищевказана норма передбачає необхідність здійснення банками всіх необхідних дій, направлених на зберігання коштів в тій іноземній валюті, в якій заблоковано кошти клієнта у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до вимог Закону про санкції.
Крім того, варто звернути увагу на вимоги підпункту 1 пункту 17 постанови Правління Національного банку України від 24.02.2022 No18 “Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стануˮ зі змінами, якими запроваджено заборону уповноваженим установам здійснювати будь-які валютні операції з використанням російських рублів та білоруських рублів.
Закриття Банком єдиного кореспондентського рахунку в російських рублях також унеможливить дотримання вимог пункту 3³ Постанови No 23 в разі необхідності блокування коштів клієнтів Банку в російських рублях у зв’язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до вимог Закону про санкції.
Коментарі (3)
Відмова від оформленя Chargeback
А саме:
23 січня -4773.38
23 січня -6653.99
20 січня — 4752.85
19 січня -4 789.27
19 січня — 2873.56
18 січня -4824.23
16 січня -1923.08
10 січня 605.02
10 січня 2497.68
09 січня 9652.51
27 січня -9541.98
8 січня -6730.77
4 грудня -6554.31
3 грудня -6556.93
2 грудня -9363.30
1 грудня -9363.30
1 грудня -6554.31
30 листопада -6554.31
30 листопада -6588.39
30 листопада -6567
29 листопада -9363.30
28 листопада 9363.30
28 листопада 936.33
28 листопада 2808.99
27 листопада 9394
26 листопада 9383.52
24 листопада 9387.27
22 листопада 6554.31
19 листопада 6568.54
11 грудня -14 981.27
7 грудня 9363.30
Згідно з правилами, встановленими Visa/Mastercard, я, як власник карти, маю право на повернення коштів у разі несанкціонованих транзакцій. Протягом останніх днів, я виявив низку транзакцій на моєму рахунку, які я не авторизував і не здійснював. Докладніше, перелік таких транзакцій додається до цього звернення.
Прошу негайно розпочати процедуру чарджбеку та повернення коштів на мій банківський рахунок у зв’язку з цими несанкціонованими транзакціями. Я також зобов’язуюся співпрацювати з вашим відділом безпеки та надати будь-яку додаткову інформацію чи докази, що можуть бути необхідні для вирішення цього питання.
Хочу нагадати, що згідно з Правилами Visa/Master ви зобов’язані приймати мої заявки на чарджбек та надавати відповідні послуги в рамках встановлених правил і процедур.
Прошу розглянути цю ситуацію як найбільш серйозну та вжити всі необхідні заходи для відшкодування збитків, завданих мені через цей випадок шахрайства.
Надіюсь на ваше оперативне реагування та позитивне вирішення цієї проблеми.
— Лист другий
З повагою повідомляю вас, що, додатково до мого попереднього звернення, я також безпосередньо звертався до мерчанта, що здійснював транзакції на моєму банківському рахунку. Я намагався отримати відповідь та вирішення цієї ситуації з його сторони. Однак, незважаючи на мої зусилля, до цього часу я не отримав від нього відповіді.
Це свідчить про серйозні проблеми у співпраці з цим мерчантом та підтверджує те, що я зробив усе можливе для вирішення цієї ситуації в рамках своїх можливостей. Прошу вас врахувати цю інформацію при подальшому розгляді моєї справи.
З повагою, Белицький Андрій Сергійович
— Відповідь від самого банку
Шановний Андрію Сергійовичу!
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі — Банк) висловлює Вам
свою повагу. За результатами розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне.
Між Клієнтом та Банком укладений договір про надання банківських послуг. Укладання
такого договору здійснюється на підставі анкети-заяви про приєднання до умов та правил
надання банківських послуг та відповідає статтям 633, 634 Цивільного кодексу України.
Підписавши цю анкету-заяву, Клієнт підтвердив свою згоду на те, що підписана заява
разом з «Умовами та правилами надання банківських послуг» (далі — Умови) та «Тарифами
Банку», які викладені на банківському сайті privatbank.ua, складає між ним та Банком Договір,
що підтверджується підписом у заяві.
Пунктом 16, 17 розділу І Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних
інструментів, затверджений Постановою Правління Національного банку України № 164 (далі
— Постанова № 164) від 29.07.2022 року власник рахунку здійснює контроль за рухом і
цільовим використанням коштів за операціями з використанням платіжних інструментів.
Користувач здійснює контроль за використанням платіжного інструменту для
проведення операцій.
Пунктом 140 розділу VІІ Постанови № 164 користувач зобов’язаний не повідомляти та
іншим чином не розголошувати індивідуальну облікову інформацію та/або іншу інформацію,
що дає змогу ініціювати платіжні операції, та негайно після того, як йому стало відомо про
факт втрати такої інформації та/або платіжного інструменту, повідомити про це емітента в спосіб та каналами зв’язку, визначеними договором між емітентом та користувачем
Відповідно до п. 1.1.10.10.1. Умов, Клієнт несе повну відповідальність за всі платіжні
операції з використанням електронного платіжного засобу та/або за несанкціоноване
отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, якщо його дії чи бездіяльність
призвели до втрати платіжного інструменту або індивідуальної облікової інформації,
розголошення ПІНу/індивідуальної облікової інформації або іншої інформації, яка дає змогу
ініціювати платіжну операцію з використанням Платіжного інструменту.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1. Умов, Клієнт зобов’язаний не передавати Картки, PIN — коди,
постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором,
або що суперечать чинному законодавству.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2. Умов, Клієнт зобов’язаний вживати необхідних заходів для
запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому
числі до інформації, нанесеної на неї.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2.2. Умов, суми операцій, проведених з використанням всіх
наданих до поточного рахунку Клієнта Карт, будуть списані Банком з цього поточного рахунку
на підставі платіжних повідомлень від торгових точок.
Згідно з п. 2.1.4.52.5. Умов, відповідальність за операції електронної комерції чи мотооперації по Картах, прив’язаним до поточного рахунку Клієнта, покладається на Клієнта.
Згідно п. 2.1.4.1.1. Умов, порядок здійснення операцій з використанням Картки
регулюється чинним законодавством України, нормами Міжнародних платіжних систем Visa
International, MasterCard International, Національної платіжної системи «Український платіжний
простір» (далі — НПС «ПРОСТІР»), UnionPay International Co., Ltd. та цим Договором.
Відповідно до п. 2.1.4.10.1. Умов, Клієнт має право оскаржити в Міжнародних
платіжних системах (VISA, MasterCard та ін.) операцію з використанням Картки або реквізитів
Картки.
Оскарження фінансових операцій, які були проведені з порушенням правил платіжних
систем проводиться за процедурою «CHARGEBACK».
CHARGEBACK — фінансова претензія банку-емітента банку-еквайру на повернення
платежу за проведеною транзакцією.
Порядок вирішення спірних питань між банком-емітентом та банком-еквайром
встановлюється правилами міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжних систем емітент приймає рішення щодо доцільності
оскарження транзакцій.
Відмовлено у проведенні оскарження, через нетипову активність карток на даному
мерчанті і послідовному їх оскарженні як «шахрайських».
В даному випадку банком прийнято рішення не оскаржувати дані транзакції. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.
— Шановні представники банку,
Я з великим розчаруванням звертаюся до вас щодо негативного досвіду, який я отримав під час спроби вирішити питання, пов’язане з незаконним списанням коштів з мого банківського рахунку.
Нещодавно я звернувся до вас з проханням провести процедуру «CHARGEBACK» стосовно незаконних транзакцій, які сталися з мого рахунку. На моє розчарування, ваша відповідь була повністю неприйнятною та неадекватною.
Замість того, щоб взяти на себе відповідальність та надати необхідну підтримку своїм клієнтам, ви відмовилися від проведення процедури «CHARGEBACK» без вагомих обґрунтувань. Це не тільки порушує ваши власні внутрішні правила, але і грубо порушує права клієнтів.
Ваша бездіяльність та відмова допомогти мені в цьому питанні призводить до подальших фінансових втрат і створює серйозний негативний враження про вашу компанію. Я втрачаю довіру до вашої організації та розглядаю можливість перегляду своїх фінансових відносин з вашим банком.
Як клієнт, я вважаю, що така поведінка неприйнятна і навіть шкідлива для репутації вашої компанії. Я маю надію, що ви вживете необхідних заходів для виправлення ситуації та надання мені відшкодування за втрачені кошти.
Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотній зв'язок. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.
Коментарі (22)
Доллары 1988 и 1996 годов
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (4)
Розірвання відносин та закриття рахунку
Коментарі (3)
Обережно шахрайство!!!
Люди, не довіряйте даному банку і блокуйте та не користуйтесь кредитною карткою! Місто Звягель, Житомирської області.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (7)
Не відкривайте в ніякому разі рахунки в цьому банку!
Відкрив рахунок 1.09.2023 року, наче все було ок. Потім 20.12 мені зателефонувала керівник відділення і сказала, що треба надати пул документів які підтверджують мою діяльність. Я надав все що було потрібно. Потім вийшло так що 08.01.2024 мій рахунок заблокували, нічого мені не пояснивши.
09.01 я пішов у відділення і нажаль керівника відділення на місті не було (пішла лікувати зуби дитині) Потім я прийшов на наступний день, но нажаль цей керівник пішла на лікарняний, а окрім неї ніхто не може вирішити це питання (заступників нема). Я поїхав у інше відділення де мені запропонували оформити письмове звернення. Після написання сказали чекати 3 доби. Пройшов час, зі мною так і не зв’язались, я позвонив на 3700 мені сказали чекайте ще 2 доби. Потім та сама ситуація, пройшло ще 2 дня, я знов зателефонував, мій запит переоформили вже знову, типу на самий «верх» офісу. Дійсно, цього ж дня зі мной зв’язалась жінка і сказала чекати… чекати поки одужає керівник відділення де я оформлював свій фоп. Отож, через тиждень я знов пішов у те саме відділення, но після лікарняного та керівник пішла у відпуску, аж до 24.01…
Шов час, в мене на заблокованому рахунку купа грошей які вкрай мені необхідні, але ми чекаєм керівника відділення.
Настало 25.01 я пішов у відділення, мені кажуть що моя заявка була ще в обробці. потім через 2 добі мені зателефонували і запросили щоб я надав повний опис своєї діяльності додатково до документів які я вже надав.
Тож, спустя ще 2 тижні я так і не дочекався відповіді від представників банку я вирішив всеж таки що треба закрити рахунок. Прийшов знов у відділення написав запит на закриття рахунку і перевод грошей на інший рахунок. Перший запит нажаль піля 5 днів був невдалий, т.к. інший банк отримувач не захотів брати ці гроші, ну хоч з другм банком повезло, він прийняв гроші з привату.
Також в приваті написав заяву на виписку по заблокованому рахунку.
Наразі 27.02 битва з приват банком йде 2-й місяць, гроші вони перевели, але виписку надати так і не змогли.
Просто довбану виписку.яка робиться за 2 кліка у інших банках… Вони аргументують це тим що вони беруть її з архиву.і напротязі 30 робочих днів мають право зробити її.
І ніякий нема шляхів вирішення та прискорення цієї процедури. ЖАХ!!!
Висновок: за весь час я разів 40 був у відділенні, разів 100 телефонував на 3700, потратив купу нервів та часу. Банку просто побоку на своїх клієнтів.
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.
Отримати виписку по закритому рахунку можна:
1 Через відділення написати письмовий запит
2 Написати листа адреса кореспонденції вул. Набережна Перемоги 30. м Дніпро, 49094, Україна
3. Написати листа на електронну адресу cancelyaria@privatbank.ua
Звернення має містити скан або фото письмової заяви
Коментарі (3)
Обережно Приватбанк грабує своїх клієнтів
17000*3.5%= 700 грн.
Звідки 3180 грн???
Банк сказав, не подобається, звертайся до суду.
В мене тільки одне непохитне враження, банк і є той шахрай який мене грабує. Поскорійше б звільнитися від його «чуйного» сервісу.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дійсно, якщо факт шахрайства буде підтверджено — банк може переглянути відсотки, які були нараховані на заборгованість.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці вебверсії старого Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Коментарі (4)
Позитивне вирішення мого питання
Написати коментар
Скарга
Банком було надіслано запит на повернення коштів до отримувача.
Дозвольте пояснити, що рішення про повернення коштів приймає отримувач платежів.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до отримувача з квитанціями по платежах. Отримати квитанцію Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Історія» — «Платежі».
Ми також обов'язково проведемо перевірку дій співробітника при створенні платежів та про результати перевірки повідомимо вас. Спасибі за розуміння.
Написати коментар
Велика подяка
Коментарі (1)
Розірвали відносини
В середу заходив у додаток все було добре, треба було пройти ідентифікацію. Сфотографував паспорт, відправив. Виконав всі вказані дії які казали.
Сьогодні зайти вже не зміг.
Написав у підтримку казали, що повинен за здадегідь прийти лист де повинно було пояснити за надходження коштів. Кошти надходять тільки від роботодавця, державне підприємство. Після спілкування з менеджером на пошту прийшов лист, що відносини розірвано.
Як це називається? Як так взагалі можливо?
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (2)
Авто в лізінг
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Коментарі (1)
Мошенники
Кредитна картка Універсальна дає можливість власнику користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами), використовуючи кошти банку. Якщо ви не користуєтесь лімітом, це не тягне додаткових затрат. Якщо вам нараховуються відсотки, відповідно, ви вже витратили кредитні кошти і вийшли з пільгового періоду. https://pb.ua/karta
Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів, ліміти завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Коментарі (3)
Блокування рахунків без попереджень
при звичайній оплаті в магазині помітив що карту заблоковано,
виявилось що договір розірвано в односторонньому порядку, без будь-яких попереджень!
Ніяких повідомлень не отримав, зв’язатись по телефону, або через чат не можливо, додаток заблокован.
Через соц.мережу вдалось вийти на зв’язок, мені дали лінк на чат, де я зміг отримати хоч якусь інформацію.
Разом з цим прийшов і сам лист (імейл) про розірвання договору, через добу після блокіровки!
В листі перерахований перелік причин і зрозуміти реальну причину не можливо. Але в чаті мені повідомили що я не надав документи, що підтверджують джерело походження коштів.
І ось тут цікаве, ніхто у мене їх і не запитував!
Припускаю, що міг пропустити телефонний виклик, або кинути слухавку якщо б почув голос робота. Але ж є і інші канали зв’язку, імейл, чат, смс, оповіщення в додатку, месенджери. Чому не було спроб зв’язатись іншим способом і взагалі вони були?
Про джерело вже не питають, повідомили що відновлення обслуговування не можливе. Зараз в чат вже не пускає.
Гроші можна переслати на рахунок іншого банку, але потрібно прийти в відділення.
Ось така історія, професійності і відношення, колись гарного, банку до свої клієнтів.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (9)
Дают старые доллары, которые не принимаю заграницей
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Коментарі (4)
Приватбанк вкрав кошти з пенсийного рахунку — стягнув судовий збір по справі яку програв
В своєму нахабстві та беззаконі банк неперевершений
Приват в 2014 вкрав мій депозит, за рішенням суду повернув з відсотками в 2020 році. Але в 2023 році віришив що «переплатив» та подав позов до суду щоб я повернув частину коштів, суд програв. 12 лютого Приватбанк подав апелляцію, заплатив судовий збір і порушив всі норми закону вирішив стягнути з мене судовій збір — нарахував кредиторську заборгованість та почав списувати гроші з мого пенсийного рахунку.
Але судовий збір стягуєтся з відповидача тільки за рішенням суду
В відділенні заяву про незаконне списання коштів подати технично неможливо, в підтримці — робот, написав звернення в чат — не можемо прийняти — повітряна тривога.
Не повторюйте моїх помилок- не працюйте з шахраями Приватбанк.
Звичайно буду подавати заяви в НБУ, правоохоронні органи та суд.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Блокування рахунків після роботи більше 10 років
Якби у моїй сім'ї не заробляв ніхто окрім мене, ми б могли залишитися взагалі без грошей.
Я більше 10 років користувався послугами Приватбанку: вів там особисті фінанси, рахунок ФО-П та рахунки моєї ТОВ. Іншими банками ніколи не користувався, все життя був в Приваті.Одного дня, 20 лютого, я приїжджаю на роботу та бачу повідомлення від банку про розрив зі мною всіх договорів.
Відразу поїхав у відділення аби розібратися, та всі розводять руками і говорять це без пояснення прчиини. Я був шокований, адже банк не просив мене надавати якісь пояснення та взагалі не було спроби врегулювати якісь питання. Просто без пояснення причини припинили співпрацю. Я б хотів врегулювати це питання так як робота із банком мене влаштовувала, тому і в інших ніколи не обслуговувався…
Проте, я отримував кошти згідно рахунків. Офіційного пояснення відмови в обслуговуванні не отримав. Я навіть не отримав чіткого пояснення чи проблема у фізичній особі чи у ФО-П. Так як у відділенні мені сказали, що були питання як до фізичної особи, а на лінії 3700 мені сказали, що проблема була у ФО-П. Хоча які саме питання чи проблеми були ніхто так і не знав…
Таким чином моя компанія перед днем видачі зарплати залишилася без доступу до зароблених коштів. Також ми не змогли сплатити податки та відпустити в рейс вантажні авто, які вистояли чергу в умовах блокади в Польщі та вимушені знову простояти понад два тижні черги повторно.
Банк відмовляється розбиратися, адже в такий складний час я вважаю взагалі так себе поводити це дуже не коректно… Тим більше підходить час оплати річного податку, а в мене немає доступу до коштів. Збитки мого бізнесу через раптову відмову в співпраці склали вже більше декілька тисяч євро.
Попри те, що я завжди вчасно оплачував послуги, що надавав мені Приватбанк та проводив погашення кредитних лімітів.
Ціла компанія без зарплатні, простій бізнесу, безпідставне нанесення збитків моїй діловій та особистій репутації. Такий подарунок від цього банку я отримав після понад 10 років роботи.
Та найбільше дивує те, що банк не зацікавлений у вирішенні проблеми та у подальшій співпраці. Я б хотів вирішити дану проблему та спокійно далі працювати та жити.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Коментарі (1)
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».
Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»
Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???
Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. А ми готові посприяти в його вирішенні й надати всі необхідні дані.
Коментарі (4)
Відмова у поданні оскарження неавторизованої покупки
Загальна сума списання: 3807 доларів та 88 центів, що суиарно 145000 гривень.
Через день, як заявки були подані, мені в один момент приходять декілька сповіщень про те, що з приводу моїх списань суму не може бути повернуто. Я звісно ж після цього одразу звернувся знову в чат допомоги з питанням: «Чому відмова?» і отримав відповідь: «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
Після мого питання: «Які саме дані яким транзакціям суперечять?», мені порекомендували звернутися на пошту chargeback@privatbank.ua, що я і зробив. Звертався я декілька разів, але після запиту на обґрунтоване пояснення того, що саме повпливало на відмову в подачі, мені не надали жодного документа, жодного обґрунтованого пояснення, просто написали що рішення є остаточним і оскарженню не підлягає, хоча як я знаю, може бути перерозгляд, в Приваті він платний, коштує 500$, але навіть в ньому мені відмовили. Наступне що я зробив, це звернувся до мерчанту (магазину), в якому і відбулося саме списання, за рекомендацію Приватбанку, бо він всім рекомендує звертатися до магазину або поліції. При спілкуванні з службою підтримки магазину, в якому пройшло списання, надав їм ідентифікатор списання, який ледь випросив у підтримці Приватбанку, бо вони дуже важко дають ці данні.
І тут, УВАГА, магазин мені повідомляє, що за даною транзакцію на момент звернення ПРОВОДИТЬСЯ ЧАРЖБЕК, уточню ще раз, звернувся я до магазину вже ПІСЛЯ того, як по заявкам надійшла відмова. Тут я знову звертаюся на пошту, надаю дані про те, що мені повідомив магазин, прошу надати мені хочаб будь-який доказ, про те що заявку дійсно закрито, на це отримую відповідь, цитую: «В оскарженні відмовлено. Документи відсутні. Заявка закрита.», «Ми не надаємо жодних довідок.
Вам надходить сповіщення про статус заявок.»
Після цього я знову звернувся в чат допомоги, почав їх розпитувати з приводу даної ситуації та отримував отримав відповідь, яка мене дуже здивувала, отже, ПриватБанк мотивував відмову у заявці тим, що у банка є підозра на те, що заявки які я подав — є шахрайські по відндошенню до магазину, бо в мене було багато списань від цього магазину (всі шахрайські) і я поповнював карту перед списанням. Я так розумію ПриватБанк не розглядає можливості взлому додатка Приват 24 шахраями і на стороні шахраїв, а не свого клієнта. Також хочу уточнити, що ні одне сповіщення про списання по карті мені не приходило, якби вони приходили, то можливо і не було-б даної ситуації. Я помітив що сповіщення в додатку Приват 24 живуть своїм життям, по одній карті вони приходять, по другій — ні, хоча сповіщення в мене включені для всіх карт.
Я дуже сильно розчарувався в Приватбанку, уточню, що я є клієнтом Приватбанку вже ± 9 років і така ситуація вперше. Навіть були подібні кейси, з шахрайськими списанням по карті, але вони закінчились в мою сторону.
Нажаль, якщо ПриватБанк не розгляне можливості перерозгляду та переподачі моїх заявок, то мною та моїм адвокатом буде поданий позов до суду з приводу цієї ситуації, бо щось вона дуже не зрозуміла та дивна, але я надіюсь що дана ситуація вирішиться і до суду не дійде, я думаю даний коментар помітить людина, яка має хочаб трішки розуміння і повпливає на людей які сидять в претензійному відділі. Дякую, за увагу.
Ми проаналізували надану вами інформацію та виявили операції підозрілими, наразі, відмовляємо в оскарженні, рекомендуємо вирішувати питання з сайтом або звернутися в правоохоронні органи.
Коментарі (9)
Повна некомпетентність спеціаліста з повернення коштів
Особливу увагу зверніть на відповіді та питання спеціаліста.
З яких часів співробітники замість вирішення питання висказують свою думку?
З яких часів співробітники замість того щоб прочитати норми закону та їх роз’яснення офіційною палатою, та пізнати щось нове у своєму житті, вважають свою недосвідченість та фантазію Нормами вище Європейських законів?
Ви просто прочитайте мою кореспонденцію з вашим «спеціалістом» і зрозумієте в чому річ. Я також попросив цього спеціаліста надати мені контакт головного. Та й вас прошу. Я хочу зрозуміти як так трапилось, що я розписав кейс від, А до Я як для дитини, додавши скріншоти до кожного кроку як роз’яснення, а мені у відповідь якусь безглузду маячню пишуть.
Повна зневага мене як клієнта та повна некомпетентність персони яка почала вести мій кейс. Прошу передати мою справу до відповідального співробітника, котрий правильно ініціює арбітраж за інформацію ВЖЕ наданою мною. Це теж саме що замість слідчого всю роботу здійснити та надати йому папку з ділом щоб закрити когось)
В вас купа клієнтів котрі вже довгий час знаходяться в Європі та користуються сервісом та здійснюють покупки в Європі. Вашим робітникам потрібно зробити підвищення кваліфікації та провести семінари з роз’яснення стосовно законів Європи, законів що до продавців та права споживачів.
Якщо клієнт звертається по ділу, котре стосується Європейського продавця\магазину, та доставка відбувається на території ЄС, то й привід та закони повинні братись відповідні, а не розказувати мені як жити та наводити свої фантазії та закони нашої Батьківщини, котрі, готовий посперечатись, й ті не знають.
Оскарження проводиться згідно правил міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжної системи товар має бути повернутий продавцеві. На даний момент немає підтвердження успішного повернення товару, тому оскарження неможливе.
Коментарі (4)