Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Cvitlana Stasiv 1 лютого 2024, 14:41
Добрий день, 31.01.2024 року прийшла у відділення банку м. Стрий вул. Шевченка 66, і попросила консультанта перевипустити карточку дебітову для виплат, консультант Наталія відмовила мені, сказала що це неможливо без оформлення кредитної карточки, або картки «Універсальна» з кредитним лімітом. Змушена буду закрити цю картку, і стати клієнтом іншого банку, тому що кредит мені не потрібен.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2024, 17:01
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад. Оформлення додаткових послуг при отриманні картки не є обов'язковою умовою. Викладені вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота. За результатом додатково з вами зв'яжемось.
Проблема вирішена
Tania36 31 січня 2024, 18:00
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Після закриття іпотеки попросила повернути оригінал договору по купівлі-продажу та техпаспорт картири. Але документи загубилися в банку і писали мені лише відписки про те що їх не можуть знайти. При оформленні іпотеки мій менеджер не видав мені акт передачі документів і без цього документу тепер вони навіть не хочуть слухати і шукати далі свого носу. Менеджер той вже там не працює, а та що працює сказала що ні за що не відповідальна тепер. Запроси на проведення розслідування по пошуку документів відмовляють, а відновити їх коштує чимало грошей.
І я не впевнена що можуть зробити цими документами, продати ще раз мою квартиру або сдати її.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 19:35
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Vladimir3333 31 січня 2024, 11:10
Раніше проблем з приватом не було, місяць тому заблокували я так розумію через перевищення ліміту на картці, чому заблокували, яка причина? дізнатися не можливо
Відповідає робот, чекайте листа і … все
Листа не надіслали. Вже пройшов місяць
Були відкриті кредити по картках
Щось по ділу не можутьсказати у відділенні, сказали буде лист тоді приходьте.
Дозвонитися в підтримку не можливо. Заблокували скрізь
Як заплатити кредити?
Жах просто
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 12:09
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Проблема вирішена
Татьяна Соколовская 30 січня 2024, 22:00
Я, Позницкая Тамара Егоровна, 23.11.1955 г.р. обращаюсь с жалобой на действия сотрудников Приват банка. 30 ноября 2023 г. обратилась в отделение банка, там внесла изменение номера телефона и пин-кода пенсионной карты. Сотрудница банка уверила меня, что новый номер телефона привязала к Приват24 и изменила пин-код. Волею судьбы сейчас за границей, а вот воспользоваться своей пенсией не могу из-за того, что измменения не были сделаны. Обращение на гарячую линию банка — никакого результата, — карта заблокирована. Е-поддержка никак не отвечает. Мой сын на данный момент защищает нашу Родину, был неоднократно ранен, пришел в отделение банка в Украине и обратился за помощью к сотрудкам банка. Результат все тот же — мы не знаем что делать. Что это? — черствость или бестолковость. Я сама была ранена, мой дом разбомбили и я вынужденаа была уехать. Что же получается? — чего не хватает клеркам банка для того, чтобы востановили мне доступ к моей пенсии на карте??? Помогите пожалуйста, в отчаянии. Мир не без добрых людей, нашлась здесь женщина, которая дала мне возмоность написать вам это обращение. Мой телефон 099 0543 555. Я верю, что безвыходных ситуаций не бывает и я не зря к вам обратилась за помощью.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 10:03
Вітаємо!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті Приват24 радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт. Але так як інформація не поширюється 3-м особам в цілях безпеки — це банківська таємниця, для посвідчення вашої особи при зверненні в чат ми повинні спочатку звірити інформацію. Верифікація в чаті замінює надання документів, що засвідчують вашу особу (паспорт, ІПН). Це пов´язано з вимогами банку в зв´язку зі збереженням грошових коштів на рахунках клієнтів.
Проблема вирішена
VieleSind 30 січня 2024, 18:01
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Вопрос адресуется представителям банка. 26.01.2024 совершил достаточно много операций с денежными переводами на карты других людей, вполне вероятно был достигнут лимит в месяц. 30.01.2024 при попытке зайти в аккаунт выдает ошибку, при звонке на 3700 автоответчик сообщает что мой аккаунт заблокирован и мне необходимо указать реквизиты другого банка для перечисления остатка средств на счете. Сразу же сходил в отделение для выяснения причин, оператор мне ничего внятного не ответила, а лишь повторила, что мне нужно указать номер счета на который переведут остаток на балансе.
1. Как я могу узнать причину разрыва отношений с банком?
2. Как я могу исправить это и продолжить пользоваться банком?
Все данные о транзакциях, их легальности, могу предоставить, я открыт для разговора
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 20:02
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. Додатково вам буде надіслано лист від банку з детальною інформацією. Відновити співпрацю змога відсутня.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Klienr 30 січня 2024, 15:53
Мало того, що зняти долари, що тобі заходять на фоп ти не можеш, треба їх міняти на грн. За найнижчим курсом, а потім знову купувати дол., Але вже за завищеним курсом. Так ще і комісію беруть за зняття своїх же грошей в грн. в банкоматі, це просто гівнюки. Айті, поділіться де вигідніше пумб, моно, райф? Бо коли сказали менеджеріце приват, чого не попередили про суму додаткової комісії ми ж про це питали, і що так від вас всі айті підуть, вона сказала ок до побачення.
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 16:39
Вітаємо. Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників, тому ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратися в ситуації.
Щодо комісії, вся інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті банку.
https://privatbank.ua/business/klyuch-k-schetu
https://privatbank.ua/business/uslugi-dl-a-it-kompanij?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=industry-solutions_it_ua
Проблема вирішена
Любов Юріївна 30 січня 2024, 10:57
Жахливий банк. В 2021 році закрила всі картки. Служба безпеки не працює. Помітила що з мого рахунку списуються кошти з різних куточків світу по 10 Євро за 30 хвилин. До приват банку не дозвонилася, заблокувала картку сама. Написала заяву. Мені сказали що сумма немше 2000,00 грн. розгляду не буде. На жаль мені потрібний доступ до моїх виписок. Три дні я телефонувала до різних операторів, писала, мені відкрили онлайн 24. Ще три дні я намагалясь сформувати виписки, дати постійно злітають. А потім мій кабінет заблокували. Вже дві неділі я дзвоню, пишу, ввожу двні, відповідаю на питання, роблю фото — результату нуль. На елетронну адресу отримую листи. Подзвонила і прошу виписки сформувати і вислати на пошту, відповідь супер в нас її не має, а листи як ви присилаєте, ну так пошта є, Але її треба підтвердити але ви не можете аккаунт заблоковано. Вирішила закрити картку яку мене примусили відкрити, щоб мати доступ до виписок. А ви не можете це зробити у вас аккаунт заблоковано. Приїзжайте у відділеня, ми вам домоможемо, можливо… Дуже шкода що статистика клієнтів робиться таким чином. Ні користуватися банком не можливо, закрити не можливо. Онлайн помічник і оператори не можуь надати якісну допомогу клієнтам, спілкуются завченими скриптами
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 12:57
Добрий день. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією.
Дозвольте нам проаналізувати дії операторів при вашому зверненні до служби підтримки та провести роботу при необхідності.
Також написали вам в особисті повідомлення, аби уточнити деталі та допомогти з відновленням доступу до акаунту Приват24 і створити виписку.
мое ФОП занимается поставками продуктов питания. приват банк заставляет закрывать счета Фоп в своем банке, аргументируя тем что было снятие три раза по 100000 грн за месяц. снял свои деньги в течении месяца всего 300000 грн в декабре 2023 года. говорят если вы сами не закроете счета, то мы вам заблокируем все карты, включая личные и у вас будут проблемы с открытием счета в другом банке. вот так банк помогает бизнесу. счета закрыл. такая же аналогичная проблема у еще 2-х знакомых предпринимателей. этот безпредел происходит в Кривом Роге. при этом я им сказал, что если вам нужно, то вы сами закрывайте, а они в ответ с угрозами что не дадут возможности работать моему предприятию ООО, которое тоже имеет счет в банке, говорят заблокируют счета, заблокируют личные карты заставили закрыть счет Фоп. это так у нас переживают за бизнес и за уплату налогов в государстве. теперь счет в банке для избранных и налоги могут платить только избранные. и это происходит массово, как минимум еще двоих знаю с такой же проблемой. и это я уже молчу про то, что неоднократно задерживали платежи даже по несколько дней которые отправляли мне за поставку товаров аргументируя финмониторингом. Банк стал ужасный. при это заставили дать подтверждающие документы для каких целей я снял деньги и я их предоставил. хотя у меня фоп на 2-й группе. налоги уплачены, а банк создает вот такие надуманные проблемы. теперь успешно открыл счет фоп в другом банке
Приватбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 10:56
Вітаємо. Вже написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити контактні дані і розібратися в ситуації.
Roman937 29 січня 2024, 18:32
Заблокували рахунки, на яких є кошти.
Чому заблокували пояснити не можуть
Постійно різні версії.
Гоняли по всім інстанціям.
Щось по ділу не змогли сказати ні у відділенні ні по 3700 (а потім і там заблокували)
Довбні яких ще потрібно пошукати
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2024, 20:09
Вітаємо.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити контактні дані та розібратись в ситуації.
Paul Yer 29 січня 2024, 13:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Олександри Екстер, 13
Отримав новий паспорт і одразу оновив анкетні дані у відділенні. Але не пройшло і двох місяців як 18.01.24 при спробі поповнити власний рахунок через касу у відділенні, отримав відмову та вимушений був ЗАНОВО надати паспортні дані. Після надання паспортних даних готівку було зараховано. Але того ж дня отримав повідомлення, що я маю терміново надати … анкетні дані інакше обслуговування буде припинено!!! При намаганні оновити анкету онлайн система видає повідомлення про помилки і вимагає з’явитись до віділення.
Приватбанк
Відповідь банку
29 січня 2024, 16:10
Вітаємо. Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Дана процедура проводиться, щоб ви завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку. Для цього, надана інформація має бути актуальною та в повному обсязі. На поточний момент необхідно актуалізувати інформацію ФОП.
Для актуалізації перейдіть, будь ласка, в Приват24 для Бізнесу
https://otp24.privatbank.ua/v3/#!/login

Увійдіть в потрібне підприємство, меню 'Анкета'. https://pb.ua/short?5ZS

В анкеті необхідно вказувати достовірну інформацію.
Якщо у Вас є рахунок в іншому банку, при заповненні поля 'Чи є рахунки в інших Банках?' необхідно вибрати 'Так' та обов´язково заповнити реквізити рахунку.

Інструкція щодо заповнення https://pb.ua/short?5YZ

Загальна інформація https://privatbank.ua/ru/business/actualisation
Volodymyr1005 27 січня 2024, 1:22
После 2 запросов на возврат закрыли счет еще в конце ноября. Отправителей пришлось искать самому через IBAN перевода. Вместе с ними на посредника накатали заявления в полицию. На универсальной карте были использованы кредитные средства. Пополнить ее было нереально ни через кассу, ни через терминал, ни с другой карты другого банка, везде происходила отмена. По 3700 с оператором нет возможности связаться, в отделениях нет доступа до моего счета. По итогу за 1 один месяц насчитали % и сами начали звонить. Я им объяснил, что на карте «для выплат» остались средства, почему их нельзя перевести на универсальную и покрыть долг. Мне продолжили дальше рассказывать что внесут в черную базу, так как отказываюсь погасить кредит. Меня соединили уже с необходимым мне специалистом и сказали, что если я его погашу, то они оставят заявку на разморозку моего счета или же через отделение смогу подать заявление на отправку денег на карту другого банка. В тот же день пошел в отделение, специалисты также не смогли пополнить мне ни через терминал, ни через кассу (идет отмена), по IBAN через кассу тоже не удалось. По итогу удалось пополнить только через IBAN c другого банка. Прошло несколько недель, связи с банком нет ни через 3700, ни через техподдержку. На карте осталось более 5000 грн + скарбничка. Пришел в отделение писать заявление на перевод денег. Доступа к моему счету у них нет, ничего не вышло. Оставили заявку на обратную связь. Обратная связь веселая была. Три звонка, все были по 1 гудку в разное время и все 3 раза я не успел взять трубку. По итогу деньги так и не удалось вывести с банка. Хотя зачем мне тогда по телефону специалист говорила, что это не окончательная блокировка, а они могут подать заявку на разблокировку или же я без проблем смогу решить вопрос с переводом денег через любое отделение? Клиент банка уже много лет, но я сам виноват, сам допустил оплату с чужой карты получив в замен только квитанцию. Спасибо, что спустя 3 месяца хотя бы вернули платеж в размере 49 долларов за автоподписку, оплату которой в приложение я не подтвердил. Но забрать я эти деньги с карты не могу. Мне посоветовали идти в НБУ и писать жалобу на банк, но я надеюсь этого не придется делать
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2024, 10:45
Вітаємо. За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
Habs 26 січня 2024, 20:08
Відділення за адресою: Рівне, вул. Степана Бандери, 67-В
Від понеділка намагаюсь замовити Преміум Банкінг.
Замовив дзвінок від спеціаліста. На наступний день ніякого дзвінка не було.
Звʼязався з онлайн підтримкою. У них там таких спеціалістів немає і все, чим мені змогли допомогти, це зареєструвати нову заявку на дзвінок спеціаліста. Замовлено було дзвінок з 12:30 до 14:30.
Був дзвінок наступного дня об 11:30. Я сказав, що маю дзвінок по роботі і попросив набрати в заздалегідь погоджений час.
О 13:00 йде виклик. Телефон знаходиться поблизу, тому підіймаю трубку швидко — секунд 5. Зі сторони банку звʼязок відразу було розірвано, а мені надйшло повідомлення від автовідповідача про те, що я пропустив дзвінок від банку.
Ок. Пишу ще раз на онлайн підтримку. Звичайно, ніхто нічим не може допомогти, окрім як знову зробити заявку на дзвінок консультанта з питань Преміум Банкінгу.
Ну замовили дзвінок. Знову уточнили на котру годину мене влаштує. І обираю з доступних слотів дзвінок у будь-який час в період з 12:00 до 15:00.
Дзвінок знову лунає на годину раніше — об 11:00. Знову підіймаю трубку відразу і знову Приватбанк кладе відразу трубку.
Знову звертаюся до онлайн підтримки. Вони формують якусь там заявку на внутрішню перевірку, від якої мені геть ні холодно, ні гаряче…
І дзвінок з приводу цієї заявки також повинен був відбутися сьогодні, але ніхто нікуди не подзвонив.
Супер. Просто супер.
Сподіваюся, що скоро у цього горе банку заберуть ліцензію.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2024, 10:34
Вітаємо. Приносимо вибачення за можливі незручності.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Vshmel 26 січня 2024, 13:20
Пополнял карту, Универсальная, наличными в отделении Приватбанка по адресу г. Вышгород, проспект Мазепы 8, 25 января 2024 г, время 16:35—16:40. Отстояв очередь, передаю кассиру кредитную карту для совершения операции и говорю, что мне нужно её пополнить, кассир берёт карту и заявляет мне, что пополнение карты через кассу будет с процентами, а через терминал бесплатно, на что я ей сказал, что раньше я не единожды пополнял карту, Универсальная, через кассу и никакие проценты за данную операцию не взымались. Интересен факт, что кассир спросила меня какая сумма пополнения и после того как я ей назвал сумму, сказала что данная операция будет стоить 50 грн. Даже если предположить что она по ошибке перепутала карту, универсальная, с картой для, выплат, то заявленные 50 гривен никак не сходились с 0,5% процентами которые взымаются за пополнение карты, для выплат,. У меня вопрос к представителю, Приват, банка. Это было сделано для личной наживы? В день может на таких, процентах, набраться неплохая сумма. Или чтобы я ушёл потому, что ей не хотелось заниматься данной процедурой? Но тогда второй вопрос если я бы согласился, куда бы она положила эти 50 грн ?! Или сотрудники банка не знакомы с условиями обслуживания карт и выдумывают их, на ходу,? Чтобы пополнить карту Приватбанка мне пришлось идти в другой банк и пополнять карту их банка чтобы потом перевести деньги на карту банка, Приват, —, Универсальная,. Это нормальная практика в, Приват,?
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 14:34
Вітаємо. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna.
Комісія за поповнення картки ПриватБанку ( Власником картки ) у касі — 0,2% min 5 грн.
ludmyla123 26 січня 2024, 12:57
Висловлюю вдячність керуючій відділенням «Хмельницьке № 3» Південно-західного макрорегіону ПриватБанку Олені Василівні Хомич. Високий рівень професіоналізму, особистісні властивості, толерантність у ставленні до клієнтів, уміння вести діалог і психологічно «відчувати» клієнта — все це створює неперевершене враження у відвідувачів і бажання звернутися ще і ще саме у це відділення, і саме до пані Олени. Завжди усміхнена, привітна, готова надати допомогу, вислухати — і не просто вислухати, а почути клієнта. Надзвичайно приємно звертатися до такого працівника, адже повертаєшся із відчуттям задоволення і вирішеного питання. Вважаю, що саме такі працівники створюють імідж ПриватБанку. Здоров’я пані Олені, кар'єрного зростання, особистих перемог і нашої Перемоги! Любимо Вас!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 14:07
Доброго дня. Дякуємо Вам за теплі слова на адресу Олени. Наша колега й надалі надаватиме Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
Все буде Україна!
Проблема вирішена
umserg 26 січня 2024, 9:26
Маю іпотечний кредит в Приватбанкі платіж рівними частинами + раз в рік страхування майна в цьому році було прострочено страховий платіж але він погашений тепер 25 числа кожного місяця система як і раніше показує суму платежу однак після оплати її 25 числа на наступний день виника заборгованість кожного місяця різна на звернення дають лише відповідь чому вона виникає (мовляв так система розподіля) але не надають відповідь ні скільки це буде тривати ні графіку де розписано скільки ж я повинен платити кожного місяця бо сумма кожен місяць різна
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 11:14
Вітаємо.
Ваше питання розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadym098 25 січня 2024, 17:13
Пройшло рівно два місяці як банк мені заблокував картки, та ні як це не аргументували, ні яких матеріалів не надали, як вони спочатку сказали за «шахрайство», залишав купу запитів на дзвінок, с банку не телефонують. Ходив до відділення, написати заяву на закриття рахунку та вивід грошей, і тут нова проблема, заяви на мене нема (а вона була раніше на 50к грн, повністю дурна скарга, повністю сфабрикована, та без доказів) и тут мені вчора кажуть що, не можна нічого підкріпити, у вас карта заблокована, через «виконавче провадження», зрозуміло, що, номера впровадження нема, також перевірив через стороні сервіси (Дія, OpenData), нічого нема, і от цікаво, банк навмисно це робить? Просто утримувати гроші, без наявної причини. 2 місяці я бігав до поліції, два місяці бігав до банку, жодних результатів.
Я хочу закрити свої рахунки!
Та вивести свої гроші, банк не надає ЖОДНОЇ інформації!
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 19:51
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
Проблема вирішена
Boroda81 25 січня 2024, 16:37
Непонятно по какой причине исскуственный интеллект ПриватБанка выбрал мой перевод.
Переводил 3200 гривен на карту человеку.
Итог карты заблокированы.
Позвонила девушка оператор назвал все мои данные на итог не повлияло.
Вход в Приват24 заблокирован
Восстановить доступ возможно только посетив отделение.
Друзья у меня нет на данный момент такой возможности.
Мой долг по кредитному лимиту порядка 10000 гр как я вам оплачу?
В период когда в стране итак непонятно что творится.
Вы занимаетесь явно не тем.
3200 гривен это жесть…
Являясь клиентом более 7 лет не ожидал такой подножки от Привата.
Надо искать альтернативу иначе в самый неподходящий момент останешься без денег.
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 18:39
Вітаємо.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
Для вирішення питання зверніться, будь ласка, в чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
Наші оператори поруч 24/7 і завжди будуть раді допомогти.
Проблема вирішена
g5wrik 25 січня 2024, 16:30
1.5 роки користувався регулярними платежам, проблем ніяких не було, але раптово не зміг змінити дату платежу, видалив платіж і через банкомат зареєстрував нові платіжні доручення в дорученнях значиться що платіж пройде 26.01.2024р але в онлайн версії стоїть 26.02.2024р, зателефонувавши на 3700 і відвідавши відділення не вдалося виправити дату платежу, всі фахівці відповіли як один вони не можуть, і є якась таємна інструкція банку згідно якої вони не можуть, в той же час в електронній системі написано що я можу змінювати дату платежу з 1 по 28 число, парадокс, розчарований що не знайшлось компетентного фахівця, і даремно простояв в черзі 2 години
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 18:21
Вітаємо.
Для створення платежу в Приват24 https://next.privat24.ua/ по сервісу «Списання цільових виплат з
карток інших банків на картку для виплат регулярним платежем» необхідно:
Крок 1. Перехід в меню «Усі послуги — - Платежі — Регулярні платежі».
Крок 2. Натиснути на дату платежу.
Крок 3. Створення платежу.
Натиснути кнопку — Додати регулярний платіж і обрати послугу з переліку.
Крок 4. Додавання картки.
Крок 5. Заповнення інформації щодо платежу
5.1. Вибір типу платежу.
5.2. Вибір дати (при необхідності її можна змінити).
5.3. Вибір картки для зарахувань.
5.4. Збереження платежу.
Для збереження платежу необхідно натиснути кнопку «Додати в календар
платежів».
Протягом 3 днів необхідно активувати регулярний платіж в банкоматі, після його створення в Приват24.
Щодо вашого візиту до відділення та дзвінка на лінію 3700, дозвольте нам проаналізувати дії співробітників під час вашого звернення та провести роботу з операторами.
Полезный комментарий
g5wrik 25 січня 2024, 21:28
Дякую Приват банку та його співробітникам за вирішення мого питання у повному обсязі, з повагою!
Mykola95 24 січня 2024, 20:45
Вам надійшов автоматичний лист від Чат-Онлайн.
Текст діалогу:
17:03:31 «Клієнт»: Доброго ранку
17:03:59 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:04:29 «Клієнт»: Доброго дня
17:05:07 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:05:18 «Клієнт»: Допомога фахівця
17:14:45 «Клієнт»: Інше
17:14:56 «Клієнт»: Інше
17:15:11 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:26 «Клієнт»: Оператор
17:15:45 «Клієнт»: Авіаквитки
17:15:56 «Клієнт»: Оператор
17:16:11 «Клієнт»: Оператор
17:16:33 «Клієнт»: Банк не надає куплені квитки
17:16:57 «Клієнт»: Оператор
17:17:06 «Клієнт»: Ви знущаєтесь
17:17:20 «Клієнт»: Звʼяжіть з оператором який відповідає за аваквитки
17:17:33 «Клієнт»: Авіаквитки
17:17:48 «Клієнт»: Чекаю
17:18:03 «Оператор»: Вітаю у чаті. Мене звати Руслана, я вже читаю питання та спробую вам допомогти.
17:18:09 «Клієнт»: Доброго дня
17:18:54 «Клієнт»: Я купила авіаквитки в приват24 і оплатила їх. Чомусь замість квитків я отримала повернення коштів. Це неподобство. Мені потрібні мої квитки які я бронювала, та оплатила.
17:19:52 «Оператор»: Рекомендую придбати квитки у іншому місці.
17:20:26 «Оператор»: Не за місцями що Ви вибирали при першій спробі.
17:21:18 «Клієнт»: Як ви це уявляєте? Я вчора забронювала по цій ціні, яка була конкурента на той час. Сьогодні вони вже будуть дорожче. Ви мені різницю компенсуєте? Я придбала квитки, будьте ласкаві мені їх надати
17:22:51 «Клієнт»: Ви тут? Як ви плануєте надати мені квитки?
17:25:25 «Клієнт»: Ви ігнорите своїх користувачів?
17:26:57 «Оператор»: Я Вас розумію як людина, але квитки скасовані, лише купівля нова. Банк не впливає на рішення провайдера. Бажаєте залишити скаргу на банк, уточніть, будь ласка?
17:27:59 «Клієнт»: По якій причині вони скасовані?
17:30:12 «Клієнт»: Назвіть причину скасування… тим паче в статусу квитка було написано «запрос на скасування», я такий запрос не залишала
17:32:53 «Клієнт»: Я чекаю на відповідь, бо планую писати до авіаперевізника. Мені потрібно знати причину скасування
17:34:14 «Оператор»: Зачекайте, будь ласка, у чаті.
17:34:18 «Оператор»: Розумію, що Ви бажаєте якомога швидше отримати інформацію. Запевняю Вас, я роблю все можливе, щоб скоротити паузи в спілкуванні.
17:34:57 «Клієнт»: Дякую. Ви просто хоч пиши «перевіряю», чи щось, щоб я розуміла що ви на звьязку
17:36:03 «Оператор»: Ми на зв’язку, відповіді надаються в порядку живої черги.
17:37:04 «Клієнт»: Якої живої черзі, якщо я вже на консультації? Це як? Лікар приймає трьох, і вислуховує по одному реченню за раз. Ладно, не відволікаємось від основного питання
17:38:32 «Оператор»: Так, на жаль, оператор консультує не одну особу, а кількох, тому що це не лікарня. Очікую відповіді від провайдера.
17:39:13 «Оператор»: Відповідь від провайдера надана.
17:39:25 «Оператор»: Авіакомпанія не підтвердила можливість виписки, оскільки надто був великий ріст по вартості
17:39:36 «Оператор»: Відмова з боку авіакомпанії.
17:40:33 «Клієнт»: Ні, це проблеми банку. Купівля будь-якої послуги, то є публічний договір оферти. Я купила по зазначеній вартості, і якщо банк не встиг її змінити, то проблеми банку
17:42:49 «Оператор»: З боку банку відповідь надана, кошти повернуті в повному обсягу.
17:43:09 «Клієнт»: Так мені потрібна послуга, а не повернення коштів…
17:43:16 «Клієнт»: Послуга за яку я сплатила
17:43:57 «Оператор»: Я Вас розумію, але відповідь надана, вона остаточна.
17:44:04 «Клієнт»: Для цього і є бронювання. Я забронювала квитки ще вчора, по вказаній ціні. Оплатила їх сьогодні за вказану ціну
17:44:29 «Клієнт»: Шикарне відношення до клієнтів. Як би вам так кредити віддавали? То норм було?
17:45:02 «Клієнт»: Банк порушує закон про захист прав сподивача
17:46:19 «Оператор»: Якщо Ви вважаєте що дії банку неправомірні, маєте повне право звернутись до відповідного органу.
17:47:32 «Клієнт»: Звичайно я звернусь. Надайте мені нашу консультацію у відповідному форматі на електронну пошту. На офіційному електронному бланку. Це дозволить мені звернутися до відповідних органів
17:48:05 «Клієнт»: Також будь ласка надайте свій номер, щоб потім у мене не питали по 100 раз уточню саме мене консультував
17:51:32 «Оператор»: Мій табельний номер — 296438.
Приватбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 14:50
Доброго дня. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з цією ситуацією.
Строк дії бронювання отриманий від постачальника до 15:24.
На жаль, строк дії не завжди є гарантованим.

Після оплати, провайдер намагався виписати оригінальне бронювання, але у перевізника всі місця по цьому тарифу вже були недоступні. Можливості виписати квиток по оригінальній вартості не було, оскільки з моменту бронювання квитка до сплати пройшло близько 10 годин.
Через відсутність змоги виписати квитки, було ініційовано повернення коштів.

Провайдер не може впливати на зміну встановленого строку для оплати Послуг та не несе відповідальності за скасування таких бронювань.
Бронювання може бути автоматично скасовано в Системі Бронювання в разі, якщо за час, поки Ви проходили всі кроки Пошуку — Бронювання — Оплата, всі квитки були розкуплені третіми особами за допомогою послуг сторонніх сервісів або безпосередньо самим перевізником.
Проблема вирішена
Maksym Solomko 24 січня 2024, 18:28
Є особистий гривневий рахунок у тарифі «Картка для виплат», на якому вчора (23 січня) були наявні три платіжні картки: дві картки (mastercard пластик із індивідуальним дизайном і Visa digital), які оформлені на мене, й одна картка, яка оформлена на довірену особу. За пластиком спливав у цьому місяці його строк дії, тому через застосунок Приват24 я замовив пластик із доставкою у поштове відділення — тут проблем немає. Пластикову стару картку я бажав віддати на утилізацію, щоб дбати про навколишне довкілля, тому картку я вирішив перевипустити через банкомат ПриватБанку. У процессі такого перевипуску система анульовує мені Visa digital і перевипускає старий пластик mastercard на новий пластик — за рахунком тепер я маю дві закріплених платіжні картки: новий mastercard пластик і картку на довірену особу. При цьому в процесі перевипуску банкомат мене попереджав, що з'їсть мою картку mastercard і ні слова про ануляцію іншої картки Visa, яка мала чинний строк дії. Звернувся відразу у підтримку… Фактично я з нею спілкувався годину, якщо не більше. То вона не розуміє, що не можна мати декілька карток на рахунку, то про ліміт перевипуску 6 карток до рахунку (яким боком він стосується на ануляцію старої картки?), то втулює, що додаткову картку я можу відкрити дистанційно на digital. Що зміг отримати так це зафіксувати у технічний відділ заявку щодо того, що мене не попередили. А ось повернути мені назад digital Visa, то зафіксувати не можуть.
Приватбанк
Відповідь банку
24 січня 2024, 20:21
Вітаємо.
Якщо у вас є потреба в додатковій картці, ви можете замовити ще одну картку через Приват24 і в Керуваннях карткою — Підключити додаткову картку.
Дозвольте нам проаналізувати дії співробітника під час вашого звернення та провести роботу при необхідності.
Ситуацію вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.85 43.85
USD 41.05 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝