Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
xzmkrit 30 липня 2020, 19:57
Добрый вечер, случилась такая неприятная ситуация. Дело началось с штрафа ПДД. При штрафе мне сказал полицейские что оплатить нужно в течение 15 дне. Я оплатил. Но как оказалось штраф нужно было оплатить в течение 10 дней, естественно мне насчитали двойной штраф и какие-то проценты. Но пол беды если бы мне кто то сообщил об этом, я бы заплатил или как то начал разбираться. Но я ни очем об этом не знаю, так как мне некто не сообщал. Я часто пользуюсь кредитными средствами, всегда маме погашал вовремя, не просрочку не чего не было ни когда, лет 5 добивался лимита в 37000грн. Так вот одним утром я заезжаю купить чашечку кофе, пытаюсь оплатить картой, а мне отказ. Ну я плачу наличными. Захожу в приват, а там пишет ваши счета арестованы. Начинаю узнавать всплывает что у меня долги за штраф. В быстром порядке пытаюсь уригулировать ситуацию, в этот же день получаю риквизиты для оплаты задолженности, оплачую. Там говорят все пришло подарки заявку на снятие ареста. Это была пятница. Проходит ещё 1 день и прилетает письмо в Приват24 что ваш кридитные лимит 0 грн. Я в шоке, пишу оператору за что мол все оплачено все в порядке, не когда не было проблем и тут снимают весь лимит не часть, а весь. Оператор ответил снимут арест подадите заявку и вам вернут лимит. Ну думаю ладно. Снимают в понедельник арест, подаю заявку на поднятие и как вы думаете что ??? А не чего, пишут извените лимита не будет. Пользуйтесь картой, оплачивайте покупки, коммуналку и так далее. Я и так это все делаю через приват. А теперь нет кридитные средств и никто ничего не делает. Всем все равно. Ну так случилось парень бывает…
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 20:17
Добрий вечір!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
djerry 30 липня 2020, 17:14
Я, як офіційний представник дитини, позбавленої батьківського піклування звернулася з дитиною до відділення в Броварах для оформлення картки Юніора. Надала всі документи, в тому числі і ті, що підтверджують мої повноваження як особи, яка замінює батьків. Але банк відмовив у видачі картки Юніора з тих підстав, що недостатньо інформації про батьків. Це є пряма дискримінація дитини за її соціальним походженням. Останнім часом обслуговування в банку стало набагато гірше, мабуть тому, що Державний. Ганьба.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 18:07
Добрий вечір!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
katrinket 30 липня 2020, 16:19
Приват_банком пользовалась долго. В принципе, была довольна и количеством отделений, и банкоматов… Пока не стала жертвой мошенников. Да, и когда перезвонила на 3700, мне подтвердили, что это звонит ИХ служба безопасности!!! Не убуду сейчас расписывать все подробности, хочу сказать только одно — я сразу обратилась в полицию. Предоставила все аудиозаписи телефонных разговоров. В полиции возбудили уголовное дело — им хватило для этого оснований! Но Приват-Банк решил, что им недостаточно оснований, и теперь требует выплатить им не только тело кредита, но и все проценты по кредиту! И документ из полиции им не указ!

Честно говоря, я просто в отчаянии… Таких денег у меня нет… А даже если бы и были — моими деньгами пользуются мошенники (кстати, которые почему-то знали, какие карты зарегистрированы на мой номер телефона), но я должны оплачивать весь банкет, включая проценты!

Пока ты клиент — тебе улыбаются и машут, но если тебе обокрали — вынь да положь! «Одолжите у своих знакомых и родственников», как мне сказали на горячей линии!

Только вдумайтесь — вас обокрали, а вы еще должны за все это платить, да еще с процентами!!!

И уголовное дело для банка — не указ!!!

НИКОГДА не пользуйтесь их кредитными картами, ваши данные сливают мошенникам (кстати, о чем мне напрямую сказали в полиции) а Вас потом заставят еще это все оплачивать!
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 17:58
Добрий день!
В ході розгляду вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду з вами було проведено зворотній зв`язок.
Звертаємо вашу увагу, що банк не телефонує з вимогою терміново зняти кошти або перерахувати їх на мобільний рахунок. Дані дзвінки надійшли вам від третіх осіб не з номеру банку.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Що стосується зауваження про дзвінки від третіх осіб, то варто розуміти, що банк не може контролювати та стежити за функціями вхідних дзвінків до вас, так як ми не є мобільним оператором.
Ми неодноразово нагадували клієнтам, про те, що наші співробітники не телефонують з проханням переказу коштів і не запитують персональні дані картки.
Нещодавно ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб ви могли захистити себе від таких дій зловимсників
(https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707)Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lolik1837 30 липня 2020, 15:17
Ну срезал «Приватбанк» лимит карты «Универсальная» до « О», причем даже без уведомления и при отсутствии хоть каких то, даже единоразовых просрочек — да черт с ним.
Вы мне одно объясните. Зачем вы присылаете на почту мне рекламу о том, что вы мне, как клиенту банка, несете радостную новость- о том, что % за пользование средств карты «Универсальная» снижен с 36% до 35%. Это вы так тонко троллите? Или это вы так издеваетесь над людьми? Как я физически могу воспользоваться этим вашим «снижением» ставки если вы же мне лимит «0» сделали?
Или вы и с ноля умудритесь содрать с клиента какие то деньги по «пониженной » ставке?
Это такое тонкое издевательство над людьми?
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 15:49
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактории.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
mixmixmix 30 липня 2020, 14:40
Заблокировали счета ФОП на основании того, что им нужна заполненная анкета. И сами уже второй день ее не обрабатывают. Счета до сих пор заблокированы. Деньгами пользоваться не могу.

Говорят, может еще пару дней надо подождать. А там выходные. И конца-края этому маразму нет.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 16:26
Добрий день!
Прийняли до роботи ваше звернення.
Зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше.
Проблема вирішена
0992978430 30 липня 2020, 9:48
15,07 через терминал, который принимает деньги пачками, попыталась внести выручку предприятия, но что то пошло не так и операция не прошла.Терминал мне вернул деньги, которые я туда положила, но на 6900 грн меньше.В этот же день я подала заявку на 3700, заявку приняли и сказали подождать так как регламент обработки 7 дней.Через 7 дней мне сказали что регламент обработки 14 дней.В этот же день я попросила официальное письмо где прописан этот самый «плавающий»регламент обработки.Письмо мне выслали, но в нем написано «подождите еще не много».Я считаю, еще не много-понятие растяжимое.Сегодня 14 дней после подачи заявки и мне на 3700 отвечают подождите еще и никаких сроков не называют.Отношение к своим клиентам халатное, банк вообще не заинтересован в решении этого вопроса.И все это мне обосновывают, якобы еще терминал не инкассировали.14 ДНЕЙ ТЕРМИНАЛ НЕ ИНКАССИРОВАЛИ???? Большое разочарование в банке, и переживание что деньги мне не вернут никогда.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 15:01
Добрий день!
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити Ваше питання в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Svetlana Digtyaruk 30 липня 2020, 9:04
Дякую що повернули
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 13:29
Добрий день!
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 липня 2020, 14:34
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 30.07.2020).
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Oleksandr12 30 липня 2020, 4:05
12.07.2000 года снимал деньги в банкомате (тот, который находится внутри, большой.а не втсроенный в стену снаружи) в торговом центре «левобережный» по адресу Евгения Свертюка 2Б. Я клинет банка монобанк, но регулярно пользуюсь для обналички.
Где-то между 13 и 14 часами я хотел снять 2 тысячи гривен. Банкомат пожжужал, но железная шторка не открылась. Банкомат написал, что произошла ошибка, и прекратил выдачу денег (было написано, что банкомат не выдает наличку). Я проверил счет. К моей досаде, деньги снялись! Я позвал охранника, чтобы он зафиксировал, что шторка не открылась. Позвонил в приват, и всё, что они сказали «звоните в свой банк, мы тут ни при чем».
Прошло почти 3 недели. Приват, как я понял, не предпринял никаких действий!
Почему не была зафиксирована поломка и не проведена инкассация?
Сейчас на рассмотрении обращение в платежную систему мастеркард.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 15:21
Добрий день!
Ви проводили зняття коштів з картки іншого банку.
В цьому разі дії повинні проводитись з боку банку, що випустив картку, а саме запит від вашого банку.
Якщо мав місце збій, то ваш банк повинен формувати претензію згідно правил міжднародних платіжних систем.
При отриманні даної заявки ми зі свого боку перевіримо ситуацію та надамо відповідь, яка регламентована правилами.
Romanall 30 липня 2020, 2:44
Украли карточку, обнаружили пропажу через неделю когда поступили смс о подтверждении пароля. Украдено около 23000 грн. Переводили на сайт google*axlebold pub. И производились оплаты. Переводы были по одному каждую минуту по 55, 135, 255, грн. Смс пришли только в последний день через 7 дней, запрос подтверждения пароля. До этого ни одной смс. На вопрос, оператору вернуть на карту украденные деньги, было сказано: рассматриваются заявки свыше 155грн. Каким образом этот горе банк, несёт гарантию за сохранение наших финансов? Не советую в этом обмане обслуживаться.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 17:37
Добрий день!
Зазначажмо, що згідно умов та правил користування картки, а саму пункту
2.1.4.48.1. Клієнт зобовязується:
— не передавати Карти, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству; вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, розкрадання Карти;
Щодо інформування по операціям, то для зміни каналу інформування на той, що доступний вам, ви можете скористатися Приват24, та перевірити який канал підключено на поточний момент.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, в той же час, коли дані по картці мають треті особи і не було прийнято мір для блокування картки з боку її власника або ж повідомлень банку, що картка перебуває в руках третьої особи, це дає змогу шахраям провести операцію використавши персональні дані на картці.
За вашим зверненянм до нашої служби підтримки сформовано заявки на оскарження операцій, які будуть розглянуті згідно правил міжнародної платіжної системи.
Наші спеціалісти зроблять все можливе, щоб повернути кошти, які було списано торгівельною точкою.
Проблема вирішена
Карен Лалаян 30 липня 2020, 1:22
Тоже интересная картина. На днях получил блокировку карты ФОП
3700 говорят все ок с картой, никаких ограничений со стороны банка нет. Отправил им скрины с приложения, что действительно у меня большой замок нарисован на карте.
Пошли уточнять сутки, звонят через день с предложением обратится в отделение и перевыпустить карту.
Агонь, топ!)
Других решений не смогли предложить.
— извините, других вариантов помочь вам у нас нет, ваша карта не заблокирована в системе
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 12:48
Добрий день!
Дякуємо за сигнал.
Перевіряємо ситуацію.
Додатково повідомимо вас за результатом.
Bakiev Rusya 30 липня 2020, 0:35
Приват заблокировал мои карты и счёт ФОП! без объяснения причин! Просто заблокировали и всё!
Деньги все вернули, написал им заявление!!!
Что за бред? Никто не может объяснить в банке!
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 11:14
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Natali523 29 липня 2020, 23:14
Нахожусь в Польше. У меня была проблема с картой по смене PIN кода карты и по этой причине не могла войти в приват24. Так как в Польше филиалов банка нет( к сожалению), то единственная помощь была — онлайн-поддержка. Сотрудники банка Наталия и Ирина очень помогли в этом вопросе.Ирина проконтролировала каждый мой шаг, пока я удачно не вошла в свой приват24. Большое спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 10:55
Добрий день!
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу наших фахівців. Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Щиро сподіваємося, що і надалі Ваша з нами співпраця буде мати лише позитиний досвід.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
live4music 29 липня 2020, 21:51
Хочу оставить отзыв о работе оператора принимающего SWIFT платежи.
22.07.2020 из Египта со Словацкой карты были отправлены 50 евро на предварительно созданную карту в евро.
23.07.2020 оператор отправителя провел свифт операцию. 27.07.2020 пришло смс, что поступил свифт платеж и его нужно подтвердить, для этого нужно позвонить по указанному телефону. Позвонили, оператор Андрiй ответил что для проведения платежа требуется справка переселенца, ее необходимо отправить на почту. Справку отправили в тот же день 27.07.2020. Платежа по прежнему нет, 29.07.2020 снова звоним оператору, пытаемся выяснить где деньги, говорим что справку отправили, оператор начинает искать, не находит. После вопроса на каком основании он требует подтверждающий документ, он выдает какую то отговорку про МВС Украины и говорит, что справку нашел и что до конца дня деньги будут на счету.
уже 21.50, 29.07.2020 — денег по прежнему нет.
Хотелось бы узнать почему в банке работают такие сотрудники которые не видят сразу же отправленное письмо, сотрудники которые не знают когда и какие документы нужно требовать и сотрудники которые в течение 6 суток не выполняют перевод который должен выполняться в течение трех суток? Сколько раз Андрiю нужно позвонить что бы он таки выполнил свою работу?
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 12:00
Добрий день!
Просимо вибачити за затримку при зарахуванні.
У разі, якщо ви проживаєте на території підконтрольній Україні, то рекомендуємо вказувати дану адресу при переказі, що дозволить автоматично проводити зарахування.
За вашим зверненням проводиться перевірка коректності дій співробітника.
Дякуємо за сигнал — це допоможе нам стати ще краще та надавати кращий сервіс для всіх клієнтів.
Щиро сподіваємось, що дана прикра ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Раді, що ви з нами.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
MargaritaSA 29 липня 2020, 20:14
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
Сегодня в 9:45 на телефон моей мамы поступил звонок якобы о снятиии денег с ее кредитной карты. Зайдя в Приват24 никаких действий она не заметила. Но при постоянном психологическом насилии со стороны звонящего таки перевела деньги сначала с кредитной карты на свою карту для выплат, а потом на счет мошенников в другом банке. Решающим было то, что номер мошенников, указанный при звонке совпадает с официальным номером Приватбанка, что подтвердили сотрудники банка. Сейчас почти всегда при попытках дозвониться на 3700 сообщают о том, что перезвонят в течении 3 минут и звонят уже с многочисленных мобильных номеров. Получается все такие звонки тоже нельзя принимать, т.к. любой из них может быть поддельным? Также мошенники знали, когда мама звонила на 3700 и заходила в Приват24, хотя никаких своих данных она не передавала третьим лицам. Т.к. номер ее мобильного контрактный, то переоформить его на себя они не могли, значит единственный источник информации сам Приватбанк. Заявление в полицию написано, но конечно надежды мало. Как прокомментирует служба безопасности Приватбанка, что мошенники знали обо всех действиях моей мамы, хотя своих данных она никому не передавал?? На горячей линии отказались как-либо комментировать причастность Приватбанка и возможности компенсации, если к этому причастны сотрудники банка.
Хотелось бы сказать спасибо сотрудникам отделения по адресу г.Киев, ул. Героев-Сталинграда, 12г которые действительно пытались помочь в решении проблеме, в отличии от сотрудников колл-центра.
Приватбанк
Відповідь банку
30 липня 2020, 10:06
Добрий день!
Звертаємо вашу увагу, що банк не телефонує з вимогою терміново зняти кошти або перерахувати їх на мобільний рахунок. В такому випадку, рекомендовано не надавати персональну інформацію та не робити те, що кажуть шахраї, а звернутись в підтримку банку за контактами, що вказано на офіційному сайті та повідомити про ситуацію, щоб в разі необхідності заблокувати картки(також ви можете за лічені секунди самостійно заблокувати картки в Приват24).
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що наші співробітники не телефонують з проханням переказу коштів.
Нещодавно ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб ви могли захистити себе від таких дій зловимсників (https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707) Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Нам щиро шкода, що ваша мама стикнулася з такою неприємною ситуацією.
Зі свого боку ми готові надати підтримку в розслідуванні та всю необхідну інформацію правоохоронним органам, при отриманні запиту, що оформлений згідно діючого законодавства України.
Я была проездом в Великой Новоселовке, и мне срочно нужно было оплатить через терминал. Я зашла в кабинет к специалистам ( их двое и с ними сидит управляющая) попросила помощи (к стати у них никого не было) они в грубой форме ответили что это терминал самообслуживания и они не собираются помогать. Зато курить пошли) Такого я ещё не видела, я уже 15 лет являюсь клиентом приват банка. У нас в Днепре заходишь в отделение девочки улыбаються, приятные, в белых рубашечка. В Новоселовке можно узнать что это работник банка только по шарфику и бейджику. Зато за коробку конфет управляющая готова сама лично помочь на терминале. А в коридоре возле двери можно услышать как они обсуждают доходы и расходы клиентов. Руководству банка следовало бы послушать все это( насколько я знаю есть банковская тайна, зато в этом отделении похоже не знают) Моя знакомая потом рассказала, что у девочек ( управляющей в том числе) можно узнать сколько у кого на счету денег без владельца карты. Как так? И в итоге, я поняла что это самое ужасное отделение и я сочувствую клиентам этого отделения. Хотя Приват банк самый лучший для меня и моих родных банк.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 20:18
Добрий вечір!
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист персональних даних клієнтів. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Щоб перевірити інформацію по даній ситуації ми звернулись до вас в особистому повідомленні.
adanon 29 липня 2020, 18:42
Просьба, разобраться на каком основании, мне обнулили кредит на карте, и выслать официально на почту, поселку операторы толком сказать нечего не могут, и отсылаются службой безопасности.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 18:59
Добрий вечір!
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні показників, серед яких також є і кредитна історія, котру Ви накопичуєте користуючись кредитними коштами. Але це не єдиний фактор на основі якого приймається остаточне рішення про суму ліміту та можливість його надання. При активному користуванні сервісами та продуктами банку, ліміт може бути збільшено в майбутньому.
braginak 29 липня 2020, 17:56
Хочу оставить положительный отзыв о банке и в особенности о его работниках. Наталья Сонкина, Александр Волошин и Станислав (к сожалению не знаю фамилии). Обращение было из Казахстана. Я подверглась мошенническим действиям и в течении суток мой вопрос разрешился. Быстрая и слаженная работа, доброжелательность. Спасибо огромное за помощь банку и работникам не знала, что делать, думала никто не поможет.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 18:51
Добрий вечір!
Дякуємо за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Marianna67 29 липня 2020, 17:42
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 27
Мною було засновано юридичну особу в 2016 році та відкрито рахунок в ПриватБанку для юридичної особи в 2018 році. Під час моєї декретної відпустки з невідомих причин доступ до відкритого мною рахунку було заблоковано. Рахунок переведено на обслуговування в інше відділення ПриватБанк в м.Ужгород, де керівником є Шубелко Наталія Юріївна. Як з'ясувалося, ПриватБанк надав доступ рейдеру до рахунку. При цьому моїх повноважень як керівника юридичної особи ніхто не припиняв.
Міністерство юстиції України скасувало незаконну реєстрацію рейдерів, але ПриватБанк відмовився блокувати доступ до рахунку рейдеру.
Звернулась на гарячу лінію ПриватБанку одразу після визнання реєстрації незаконною. На жаль, ПриватБанк надає цілодобовий онлайн доступ до рахунку, але блокувати доступ рейдеру до рахунку онлайн не надає.
Мені було рекомендовано операторами ПриватБанку звернутися до відділення.
Керівник відділення ПриватБанк в м.Ужгород Шубелко Наталія відмовилась приймати від мене, як законного керівника документи, які підтверджують, що саме я є керівником, а особа, яка має доступ до рахунку — рейдер.
Мною все ж було залишено у відділенні анкету — заяву, заяву про блокування доступу рейдеру до рахунку та відновлення мені доступу, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який підтверджує, що є я керівником, свідоцтво, яке підтверджує зміну прізвища. Це було на початку червня. За два місяці доступ до рахунку мені не відновлено. Дзвінки на гарячу лінію ПриватБанку не принесли жодного результату.
Повторно в кінці червня я надала також статутні документи та повторно заяву-анкету. У відповідь мені рекомендували звернутися до керівника та отримати довіреність (?).
Тобто ПриватБанк не визнає офіційних документів, зазначає як керівника юридичної особи рейдера — незаконна реєстрація якого скасована, а законному керівнику, яка відкривала рахунок доступ не надає.
Як виявилося рейдер знімав кошти з рахунку після скасування незаконної реєстрації, а ПриватБанку було відомо про це і надавався доступ онлайн вже після того, як у відділенні мною подано документи. Тому, ПриватБанк покриває викрадення коштів, адже керівник відділення до цього причетна і не в її інтересах розкриття такої інформації.
P.S. про результати службового розслідування ПриватБанк мене також не повідомив.
Для коштів юридичної особи краще обрати більш надійний банк.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 18:44
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації більш детально ми звернулись до вас в особистому повідомленні.
Nata1973 29 липня 2020, 16:20
Відділення за адресою: Харків, вул. Гіршмана, 4
Сегодня обратилась в отделение города Харьков по ул. Гиршмана, 4 с просьбой оформить пенсионную карту. Специалист Дарья (как потом выяснилось) бейдж одела в 14.00, а наш диалог начался в 10.30, на протяжении всего оформления карты за помощью обращалась к соседнему специалисту, создалось такое впечатление, что она не понимает как оформить карту правильно, тем самым показывая свою не компитентность. В 13.30 мне сообщили, что оформить карточку нет возможности, хотя по горячей линии были решения данного вопроса. Я обратилась к руководителю отделения, такого равнодушия я давно не встречала. Гуренко Юлия Александровна не только не помогла и не разобралась в сложившейся ситуации, не прокомментировала абсолютно ничего, не в профессиональном плане в силу должности не просто по человечески.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 17:54
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації більш детально.
Canibal 29 липня 2020, 13:58
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Небесної Сотні, 14-А
сьогодні 29.07.2020 зайшову віділені ***Банку іменють себе приватом забрати переказчерезвесрн юніон. у касі сказали треба пійти до круглого столу бо треба оновити данні!!! за ккруглим столом: без паспорту ніяк, раз на рік треба оновлювати. на підставі чого не поянила. в онлайн чаті посилютьня на ст 7 55 56 зу про нбу і ст 63 зу про банківську діяльність які до мене ніякого відношенн не мають. і видають що данні станов на 13 рік коли мав юніорку. як тоді мені в 15 році видали карту? нахрена я в 16 чи 17 році оновлював данні на вимогу банку і куди вони пішли. як міняв карти в грудні 18 та червні 19? і перейшов на голд в червні 19. працівниця я ка відкривала гол фоткала і ксерила паспорт. того місяця норм получив переказ а зараз подавай паспорт. завтра скажуть що беруть на мене кредит і я аю платити, нічого не поянючи… ***Банк є ***Банк. 1 через те що ситема не дозволяє поставити менше а так то реба вліпити всі -100 балів
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2020, 15:08
Добрий день!
За вашим відгуком буде перевірено звернення до відділення.
Додатково наш співробітник повідомить за результатом.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.9 44.9
USD 40.65 41.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝