×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Связано с кредитным лимитом
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (16)
Відмовили у наданні картки Юніора дитині, позбавленій батьківського піклування,
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Дане питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Маразм крепчал.
Честно говоря, я просто в отчаянии… Таких денег у меня нет… А даже если бы и были — моими деньгами пользуются мошенники (кстати, которые почему-то знали, какие карты зарегистрированы на мой номер телефона), но я должны оплачивать весь банкет, включая проценты!
Пока ты клиент — тебе улыбаются и машут, но если тебе обокрали — вынь да положь! «Одолжите у своих знакомых и родственников», как мне сказали на горячей линии!
Только вдумайтесь — вас обокрали, а вы еще должны за все это платить, да еще с процентами!!!
И уголовное дело для банка — не указ!!!
НИКОГДА не пользуйтесь их кредитными картами, ваши данные сливают мошенникам (кстати, о чем мне напрямую сказали в полиции) а Вас потом заставят еще это все оплачивать!
В ході розгляду вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду з вами було проведено зворотній зв`язок.
Звертаємо вашу увагу, що банк не телефонує з вимогою терміново зняти кошти або перерахувати їх на мобільний рахунок. Дані дзвінки надійшли вам від третіх осіб не з номеру банку.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Що стосується зауваження про дзвінки від третіх осіб, то варто розуміти, що банк не може контролювати та стежити за функціями вхідних дзвінків до вас, так як ми не є мобільним оператором.
Ми неодноразово нагадували клієнтам, про те, що наші співробітники не телефонують з проханням переказу коштів і не запитують персональні дані картки.
Нещодавно ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб ви могли захистити себе від таких дій зловимсників
(https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707)Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Просто свинство
Вы мне одно объясните. Зачем вы присылаете на почту мне рекламу о том, что вы мне, как клиенту банка, несете радостную новость- о том, что % за пользование средств карты «Универсальная» снижен с 36% до 35%. Это вы так тонко троллите? Или это вы так издеваетесь над людьми? Как я физически могу воспользоваться этим вашим «снижением» ставки если вы же мне лимит «0» сделали?
Или вы и с ноля умудритесь содрать с клиента какие то деньги по «пониженной » ставке?
Это такое тонкое издевательство над людьми?
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактории.
Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
Абсолютно обнаглевший банк
Говорят, может еще пару дней надо подождать. А там выходные. И конца-края этому маразму нет.
Прийняли до роботи ваше звернення.
Зробимо все можливе, щоб вирішити питання якомога швидше.
Коментарі (1)
Как вернуть деньги?
Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Для відпрацювання заявки ми чекаємо на результати інкасації пристрою. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити Ваше питання в найкоротші терміни.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Вирішили проблему зі зникнення коштів
Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Банкомат не выдал деньги
Где-то между 13 и 14 часами я хотел снять 2 тысячи гривен. Банкомат пожжужал, но железная шторка не открылась. Банкомат написал, что произошла ошибка, и прекратил выдачу денег (было написано, что банкомат не выдает наличку). Я проверил счет. К моей досаде, деньги снялись! Я позвал охранника, чтобы он зафиксировал, что шторка не открылась. Позвонил в приват, и всё, что они сказали «звоните в свой банк, мы тут ни при чем».
Прошло почти 3 недели. Приват, как я понял, не предпринял никаких действий!
Почему не была зафиксирована поломка и не проведена инкассация?
Сейчас на рассмотрении обращение в платежную систему мастеркард.
Ви проводили зняття коштів з картки іншого банку.
В цьому разі дії повинні проводитись з боку банку, що випустив картку, а саме запит від вашого банку.
Якщо мав місце збій, то ваш банк повинен формувати претензію згідно правил міжднародних платіжних систем.
При отриманні даної заявки ми зі свого боку перевіримо ситуацію та надамо відповідь, яка регламентована правилами.
Коментарі (5)
Украли с карточки деньги
Зазначажмо, що згідно умов та правил користування картки, а саму пункту
2.1.4.48.1. Клієнт зобовязується:
— не передавати Карти, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству; вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, розкрадання Карти;
Щодо інформування по операціям, то для зміни каналу інформування на той, що доступний вам, ви можете скористатися Приват24, та перевірити який канал підключено на поточний момент.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, в той же час, коли дані по картці мають треті особи і не було прийнято мір для блокування картки з боку її власника або ж повідомлень банку, що картка перебуває в руках третьої особи, це дає змогу шахраям провести операцію використавши персональні дані на картці.
За вашим зверненянм до нашої служби підтримки сформовано заявки на оскарження операцій, які будуть розглянуті згідно правил міжнародної платіжної системи.
Наші спеціалісти зроблять все можливе, щоб повернути кошти, які було списано торгівельною точкою.
Коментарі (3)
Заблокировали карту ФОП, причину не знают
3700 говорят все ок с картой, никаких ограничений со стороны банка нет. Отправил им скрины с приложения, что действительно у меня большой замок нарисован на карте.
Пошли уточнять сутки, звонят через день с предложением обратится в отделение и перевыпустить карту.
Агонь, топ!)
Других решений не смогли предложить.
— извините, других вариантов помочь вам у нас нет, ваша карта не заблокирована в системе
Дякуємо за сигнал.
Перевіряємо ситуацію.
Додатково повідомимо вас за результатом.
Написати коментар
Приват заблокировал мои карты и счёт ФОП
Деньги все вернули, написал им заявление!!!
Что за бред? Никто не может объяснить в банке!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Коментарі (1)
своевременная помощь
Дякуємо Вам за теплі слова на адресу наших фахівців. Раді, що Ваше питання успішно вирішено. Щиро сподіваємося, що і надалі Ваша з нами співпраця буде мати лише позитиний досвід.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не зачисляют SWIFT перевод всего на 50 евро
22.07.2020 из Египта со Словацкой карты были отправлены 50 евро на предварительно созданную карту в евро.
23.07.2020 оператор отправителя провел свифт операцию. 27.07.2020 пришло смс, что поступил свифт платеж и его нужно подтвердить, для этого нужно позвонить по указанному телефону. Позвонили, оператор Андрiй ответил что для проведения платежа требуется справка переселенца, ее необходимо отправить на почту. Справку отправили в тот же день 27.07.2020. Платежа по прежнему нет, 29.07.2020 снова звоним оператору, пытаемся выяснить где деньги, говорим что справку отправили, оператор начинает искать, не находит. После вопроса на каком основании он требует подтверждающий документ, он выдает какую то отговорку про МВС Украины и говорит, что справку нашел и что до конца дня деньги будут на счету.
уже 21.50, 29.07.2020 — денег по прежнему нет.
Хотелось бы узнать почему в банке работают такие сотрудники которые не видят сразу же отправленное письмо, сотрудники которые не знают когда и какие документы нужно требовать и сотрудники которые в течение 6 суток не выполняют перевод который должен выполняться в течение трех суток? Сколько раз Андрiю нужно позвонить что бы он таки выполнил свою работу?
Просимо вибачити за затримку при зарахуванні.
У разі, якщо ви проживаєте на території підконтрольній Україні, то рекомендуємо вказувати дану адресу при переказі, що дозволить автоматично проводити зарахування.
За вашим зверненням проводиться перевірка коректності дій співробітника.
Дякуємо за сигнал — це допоможе нам стати ще краще та надавати кращий сервіс для всіх клієнтів.
Щиро сподіваємось, що дана прикра ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Раді, що ви з нами.
Написати коментар
Мошенничество с участием банка
Хотелось бы сказать спасибо сотрудникам отделения по адресу г.Киев, ул. Героев-Сталинграда, 12г которые действительно пытались помочь в решении проблеме, в отличии от сотрудников колл-центра.
Звертаємо вашу увагу, що банк не телефонує з вимогою терміново зняти кошти або перерахувати їх на мобільний рахунок. В такому випадку, рекомендовано не надавати персональну інформацію та не робити те, що кажуть шахраї, а звернутись в підтримку банку за контактами, що вказано на офіційному сайті та повідомити про ситуацію, щоб в разі необхідності заблокувати картки(також ви можете за лічені секунди самостійно заблокувати картки в Приват24).
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що наші співробітники не телефонують з проханням переказу коштів.
Нещодавно ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб ви могли захистити себе від таких дій зловимсників (https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707) Зі своєї сторони Банк гарантує високий рівень захисту коштів та персональних даних клієнтів. При цьому, хочемо наголосити, що Банк неодноразово попереджав та продовжує нагадувати про необхідність дотримання клієнтами простих правил. Персональні дані та одноразові паролі з повідомлень не можна надавати третім особам, навіть, якщо вони є співробітниками банку.
На нашому сайті ми зібрали правила та поради, дотримуючись яких Ви не станете жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security.
Нам щиро шкода, що ваша мама стикнулася з такою неприємною ситуацією.
Зі свого боку ми готові надати підтримку в розслідуванні та всю необхідну інформацію правоохоронним органам, при отриманні запиту, що оформлений згідно діючого законодавства України.
Коментарі (2)
Такого обслуживания нигде нет!
В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист персональних даних клієнтів. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Щоб перевірити інформацію по даній ситуації ми звернулись до вас в особистому повідомленні.
Написати коментар
Зачем нужна кредитная карта без лимита?
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні показників, серед яких також є і кредитна історія, котру Ви накопичуєте користуючись кредитними коштами. Але це не єдиний фактор на основі якого приймається остаточне рішення про суму ліміту та можливість його надання. При активному користуванні сервісами та продуктами банку, ліміт може бути збільшено в майбутньому.
Коментарі (4)
помощь из другой страны.
Дякуємо за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Написати коментар
Категорично не рекомендую для обслуговування юридичних осіб. Банк надає доступ рейдерам до рахунку
Міністерство юстиції України скасувало незаконну реєстрацію рейдерів, але ПриватБанк відмовився блокувати доступ до рахунку рейдеру.
Звернулась на гарячу лінію ПриватБанку одразу після визнання реєстрації незаконною. На жаль, ПриватБанк надає цілодобовий онлайн доступ до рахунку, але блокувати доступ рейдеру до рахунку онлайн не надає.
Мені було рекомендовано операторами ПриватБанку звернутися до відділення.
Керівник відділення ПриватБанк в м.Ужгород Шубелко Наталія відмовилась приймати від мене, як законного керівника документи, які підтверджують, що саме я є керівником, а особа, яка має доступ до рахунку — рейдер.
Мною все ж було залишено у відділенні анкету — заяву, заяву про блокування доступу рейдеру до рахунку та відновлення мені доступу, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який підтверджує, що є я керівником, свідоцтво, яке підтверджує зміну прізвища. Це було на початку червня. За два місяці доступ до рахунку мені не відновлено. Дзвінки на гарячу лінію ПриватБанку не принесли жодного результату.
Повторно в кінці червня я надала також статутні документи та повторно заяву-анкету. У відповідь мені рекомендували звернутися до керівника та отримати довіреність (?).
Тобто ПриватБанк не визнає офіційних документів, зазначає як керівника юридичної особи рейдера — незаконна реєстрація якого скасована, а законному керівнику, яка відкривала рахунок доступ не надає.
Як виявилося рейдер знімав кошти з рахунку після скасування незаконної реєстрації, а ПриватБанку було відомо про це і надавався доступ онлайн вже після того, як у відділенні мною подано документи. Тому, ПриватБанк покриває викрадення коштів, адже керівник відділення до цього причетна і не в її інтересах розкриття такої інформації.
P.S. про результати службового розслідування ПриватБанк мене також не повідомив.
Для коштів юридичної особи краще обрати більш надійний банк.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації більш детально ми звернулись до вас в особистому повідомленні.
Написати коментар
Не профессионализм персонала
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації більш детально.
Коментарі (1)
шарашкіна контора
За вашим відгуком буде перевірено звернення до відділення.
Додатково наш співробітник повідомить за результатом.
Коментарі (7)