×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.9 |
USD | 40.65 | 41.25 |
Всі курси банку |
Лист-скарга
Шановні панове!
Сьогодні, 21 серпня, мені поступило повідомлення з Литви, що відправили на моє прізвище грошовий переказ 30 євро через систему Western Union. Мешкаю я в селі Ланівка за 15 км від м.Стрий, то ж зібравшись з обіду я вирушив приміським автобусом до райцентру. Спочатку підійшов до банку ОТП, що в Стрию по вулиці Шевченка, 87, дочекавшись своєї черги і пред’явивши необхідні документи я попросив касирку виплатити грошовий переказ. Скарбник підтвердила поступлення коштів, однак виплатити не може і порадила звернутися в Приватбанк, тобто в банк, де отримую пенсію.
Тож попрямував я на Майдан Ринок, 33/26, в Приватбанк. І знову черга, і знову почуття тривоги чи встигну одержати належні мені гроші, адже п’ятниця і робочий день добігає кінця. Дочекався, підходжу до віконця касирки, пред’являю паспорт, і/код та код переказу, пояснюю при цьому за якою системою поступив грошовий переказ, країну. Якась мить клацання її на комп’ютері і «футболить» касирка мене до іншої працівниці банку щоб я поновив паспортні дані, а до тієї працівниці, звісно, теж черга. Звісно, я став обурюватися, дратуватися, адже я пред’явив документи, що мають державну силу, навіщо їх ще поновлювати чи ще щось з ними творити. Але, як я зрозумів, працівникам Приватбанку не звикати до обурень їх клієнтів. Я потрапив в халепу з чисто народного вжитку: на кожну довідку треба ще «справку».
Тож з цього банку я почимчикував пішою і скорою ходою, незважаючи на свої 65, до іншого відділення Приватбанку, що по вулиці Шевченка, 66. А там, як і слід було чекати, черга.
Я розвернувся, пришвидшив темп, на щастя язику висолопити не давала маска, і подався до Ідея-банку, вул. Шевченка, 48. Робочий день невблаганно близився до свого завершення, але я встиг увійти в приміщення банку. Миловидна дівчина-касир, привіталася, вислухала привід мого візиту із душевною і непідкупною добротою взяла мої документи. В мене відразу чомусь склалося враження, що в цьому банку панує доброта, привітність, чуйність, добросердя, є ж все-таки внутрішня інтуїція людини і вона іноді сповіщає правдиві нотки. За кілька хвилин касирка без зайвих питань виплатила мені суму переказу. Ось так, нервово, з підвищеною дратівливістю, збудливістю, недбалістю, з роздратуванням нервів я одержував сьогодні, у 21 столітті, мізерний грошовий переказ.
Слів немає і ледь стримую себе від недопустимої лексики. З гіркотою в душі висловлюю своє незадоволення роботою наведених вище банків «ОТП» та «Приватбанк». Прикрощі і образи, які вони чинять по відношенню до своїх клієнтів не вписуються у формат європейської країни.
Водночас, не все ще втрачено. Є в нас управління, різного роду виробництва, банки, які відповідально і коректно ставляться як до своїх працівників, так і до клієнтури. В даному випадку у мене залишились приємні враження і почуття про «Ідея-банк», бо тут домінує порядність, взаємоповага, добросовісне виконання своїх обов’язків. Спасибі Вам, шановні панове! Ви є добрим взірцем для наслідування. Спасибі дівчині-касирці цього банку, яка обслуговувала цього дня!
І насамкінець. Повернувшись ввечері додому я заглянув до комп’ютера, а там
лист з Приватбанку:
«Шановний Михайле Ярославовичу!
Під час спроби виплатити ваш переказ щось пішло не так»
Ось так, «пішло не так». Що тут коментувати? В іншому банку чомусь «пішло так», а у вас, у Приватбанку, «не так».
Виходячи з наведеного прошу розглянути скаргу по суті викладених фактів. Це неподобство, це знущання, це безсовісно, адже люди вистоюють у масках на сонці довжелезні черги, а тут таке аморальне ставлення.
З повагою, Левандовський Михайло Ярославович,
21 серпня 2020р.
Ми перевіримо ситуацію детальніше та зв'яжемось з вами за результатом.
Щодо актуалізації даних, то хочемо зазначити, що наявність актуальних даних та необхідність їх оновлення в базі банку є вимогою законодавства.
Для зручності клієнтів отримати терміновий переказ на картку можна не виходячи з дому скориставшись Приват24.
Коментарі (19)
Очередной уровень дна пробит
А если я хочу именную карту, то на ней обязательно должно быть мое фото, просто потому что банку так хочется, без других вариантов. Ощущение как будто я не их клиент, а радоваться должна, что они вообще обслуживают меня хоть как-то.
И да, если ты хочешь оставить жалобу на сотрудника поддержки онлайн — ты потратил час, потому что он будет отвечать раз в несколько минут, делать вид, что он не понимает о чем ты и оправдываться.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Коментарі (2)
Ставлення до працівників
Я не розумію вам в прикол знущатися над працівниками чи така стратегія Приватбанку і ще одне люди будьте лояльніші до інших, бо я думаю, що вам також не подобається коли ваша рідна людина в істеріці, в сльозах або коли її трусить після прийнятого дзвінка від дуже «приємно» розмови з клієнтом.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Кожен працівник не може працювати лише тоді, коли йому заманеться, адже як і на будь якій роботі працівники ПриватБанку мають свій графік, згідно з яким мають виконувати свої функціональні обов'язки.
Це стосується й лікарняних, які мають бути оформлені офіційно та у відповідності з трудовим законодавством. Якщо співробітник надає довідку яка не є дійсною — це буде грубим порушенням, адже в банку діє політика нетерпимості до шахрайства.
Якщо ваша подруга справді має слушні претензії, що допоможуть покращити робочий процес, то для їх обговорення в банку є дієві канали внутрішнього зв'язку.
Написати коментар
ПриватБанк не повернув гроші
Хочемо звернути вашу увагу, що при створенні платежу ви маєте змогу бачити реквізити отримувача, за якими будете відправляти кошти ще до його проведення. Таким чином, підтверджуючи платіж ви доручаєте банку відправити кошти за введеними реквізитами. Якщо відправником були введені помилкові або застарілі реквізити ми маємо змогу сформувати лист на отримувача для повернення платежу. Та варто розуміти, що рішення про повернення коштів приймає отримувач, адже банк не має правових підстав для примусового списання коштів з рахунку отримувача в подібній ситуації. Для формування такого листа достатньо звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Користувач надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (2)
Приватбанк не возвращает деньги за билеты до окончания карантина. Самые бедные?
03.03.2020 года прибрела билеты в системе Приват24 на следующие рейсы авиакомпании Onur Air:
• 8Q289, Одесса-Стамбул, вылет 01.09.2020 – 2 билета;
• 8Q288, Стамбул-Одесса, вылет 05.09.2020 – 2 билета.
26.06.2020 года, я получила уведомление от авиакомпании об отмене рейсов.
Авиакомпания предложила произвести замену даты вылета или вернуть денежные средства.
Я выбрала возврат.
06.07.2020 года в системе Приват24 я оформила заявку на возврат билетов.
10.08.2020 года больше чем через месяц, я получила сообщение от Приватбанка следующего содержания:
«Уважаемый клиент, добрый день. Информируем Вас о том, что в связи с ограничениями, вызванными вспышкой вируса Covid-19, возврат средств будет произведен после завершения карантина.»
При этом Приватбанк не даёт ссылки на нормативно-правовые акты, которые позволяют им беспроцентно пользоваться моими деньгами.
Приватбанк, объясните пожалуйста, что это за СВИНСТВО и когда вы вернете мне деньги?
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Написати коментар
Покрывают мошенников
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
зауважимо, що банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Коментарі (10)
Шахрайство - незаконне списання коштів з рахунку банка
Одразу звернувся на гарячу лінію банку за номером 3700. Оператор заблокував картку і порадив повидомити Поліцію. Кіберполіця була повидомлена. Приват Банк відказався відшкодовувати мені кошти. Інформацю своєї картки нікому не разголошував.
Добре що це, була відносно невелика сумма. Люди поміркуюйте на скілики це надійний банк, коли будете залишати велики кошти на картці.
Зазначимо, що для здійснення оплати необхідне підтвердження власника картки, або ж введення реквізитів картки.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть не стати жертвами шахраїв за посиланням: https://pb.ua/safeness
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам очікувати відповіді від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (2)
НОЛЬ ВНИМАНИЯ К КЛИЕНТУ
Мало того, что у клиентки сел телефон и я звонил со своего, они не хотели принимать заявку от меня мол проблема то у другого человека… И нужно звонить с телефона клиентки, так еще и при попытки получить какие-то объяснения и когда просишь оставить жалобу на этого сотрудника «ЯНУ», она просто скидывает трубку… БРАВО БРАВО СПАСИБО, ЧТО Я ОСТАВИЛ КЛИЕНТКЕ СВОИ 50 грн!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розглянути ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (1)
ноль внимания на клиентов
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб розглянути ваш випадок більш детально та допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (2)
Блокировка карты
Мне позвонил сотрудник банка и сказал что карту блокируют в связи с мошенничискими операциями, я конечно догадывался что коммунальщики которым я оплачиваю счета (возможно мошенники, судя по тарифам), но чтоб так открыто об этом говорили, да еще на таком уровне…
Попытки выяснить причины блокировки так выяснить не удалось.
Буду переходить в другой банк, видимо у руководства банка стоит задача превратить банк в убыточный и продать за бесценок…
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (7)
ПриватБанк ворует деньги
Звертаємо увагу, що оплата проведена успішно в адресу отримувача. З вашого звернення ми бачимо, що ви інформували оператора, що адреса в оплаті вказана помилково.
У разі, якщо ви бажаєте повернути кошти, рекомендуємо звернутиь до отримувача переказу з квитанцією. Отримати квитанцію ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій».
Платежі, що здійснено на адресу цього отримувача, за зверненням банку повернути немає можливості.
Коментарі (7)
Заблокировали карту
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Можливості Вашої картки обмежені, в зв´язку з наявністю сигналу від служби безпеки стороннього банку.
У своїх діях ми в першу чергу беремо до уваги наявність офіційної заяви в правоохоронні органи. Тому в разі, якщо протягом п´яти днів ми не отримаємо підтвердження, це обмеження буде знято з Вашої картки. Вибачте за тимчасові незручності.
Коментарі (14)
Гос.банк самое худшее что может быть.
Коментарі (9)
ОЩАДБАНК ТА ПРИВАТБАНК перешкоджає виконанню рішення суду
Так, за виконавчим провадженням по стягненню аліментів, де існує заборгованість більш 160 тисяч грн. (виконавче провадження №51214875) державним виконавцем були направлені запити. Проте, не дивлячись на наявність рахунку і коштів у боржника в ОЩАДБАНКУ фінансова установа не надає новий номер рахунку IBAN вже три місяці. До цього часу на запити виконавців по формальним причинам банки відмовляли у виконанні постанов. ПРИВАТБАНК навіть не надав інформацію про режим рахунку, з якого мождиве стягнення. Всі діі призводять до вчинення перешкод у виконанні рішень українських судів та дій державних виконавців. І це, ще раз наголошую, ДЕРЖАВНІ банки.
Коментарі (14)
Приват блокирует переводы из-за границы
В зазначеній ситуації переказ був заблокований системою. Для розблокування переказу відправнику необхідно зв`язатися з підтримкою системи переказів.
Якщо ви маєте зауваження щодо обслуговування, будь ласка, напишіть нам про це.
Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще.
Коментарі (30)
Обнулилили кредитный лимит
Коментарі (1)
Защита от мошенников
Коментарі (8)
Приват краде кошти
Зверніть увагу, що в виписці вказано списання з комісією, без додаткової суми, про яку йде мова у відгуці.
Вибачте, що ви отримали негативний досвід при спілкуванні з нашою службою підтримки. Ми обов'язково проведемо роботу з співробітником, щоб в подальшому подібних ситуацій не виникало.
Якщо виникли складності при перевірці інформації в виписці, напишіть нам, ми допоможемо.
Коментарі (3)
Приватбанк не на стороне своих киентов
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (8)
Мошенники!!!!!!4149 6293 1485 3409
Взламывают страничку соц сетей и просят друзей скинуть помочь деньгами!!!
Просьба, заблокировать их и вернуть людям деньги!!! Скрины переписки есть!
Коментарі (2)