Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Medvedev281280 1 вересня 2020, 20:24
Наш пятнадцатилетний сын пришел оформить карточку Приват банка по ул.Леваневского 40 город Белая Церковь. Консультант Наталья, спокойно корректно объяснила ребёнку, все преимущества по данной банковской карте. Побольше бы таких вежливых специалистов в наше время. Хотелось бы, чтоб ей наш отзыв был полезен. Огромное человеческое спасибо. Семья Кинаш.
Приватбанк
Відповідь банку
2 вересня 2020, 11:27
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виталий Гузь 1 вересня 2020, 18:22
Прострочив 25 на день зразу 3 тис напосло через 5 днів знову три стало разом 6 тис. Процент за пересилку з карти на карту 1600 тобто за 5 днів 7500 процентів що це робиться хто так рахує пппц. Знав би що таке буде спалив би відділення там де карту видали.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 20:06
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 30.09.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов’язань – запорука формування позитивної кредитної історії. Завдяки бездоганній кредитній історії Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банку в разі надання Вам нових кредитів.
natalaaa 1 вересня 2020, 18:21
банк очень отвратительнный банк не соблюдает законы украны часть2 пункт59
о блокировки зарплатных карт банк не имеет право блокировать такие счета по скоку счет являеться
имеет специальное предназначение хотя мне заблокировали без уведомления и я осталось можно сказать
без хлеба мне может ответить представитель банка когда будете соблюдать законы
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 20:02
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках згідно з постановою про накладення арешту. Щоб не блокувалась окрема картка, це повинно бути зазначено в постанові. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Natalia02 1 вересня 2020, 16:09
В ПриватБанке обслуживают достаточно долгое время, больше 10 лет. Имею крымскую прописку, но проживаю на территории Украины, регулярно прохожу идентификацию, к карте подвязан зарплатные проект, где мне регулярно начисляют зарплату. Задолженностей перед банком нет и быть не может, потому что из- за прописки мне не оформляют кредитную карту, ну и да ладно, как то переживу, работа есть и зарплата тоже. Но сегодня ситуация вышла из под контроля, мне надо было срочно заплатить сумма то смешная 100 грв, но оказалась что карта заблокирована, деньги не возможно было и через терминал самообслуживания отправить, телефон подвязан к карте. 2 дня назад заходила в Приват24 ни какого предупреждения не было об индентификации. Не знаю как назвать сложившуюся ситуацию, учитывая что в отделении вечно очередь и стоять там полдня у меня нет ни сил, ни желания, ни возможности
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 18:07
Звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні.
При снятии наличных средств (дебетовая, зарплатная карточка ) в кассе банка ( при снятии наличных в банкомате комиссия РАВНА НУЛЮ), кассир отделения банка сказала про комиссию ПОСЛЕ проведения операции.ИТОГ: МИНУС 420 грн. за операцию.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 16:22
Дійсно, за зняття готівки в касі з картки іншого банку комісія 3%.
З вашого питання була проведена ретельна перевірка, за результатом якої надана відповідь в телефонному режимі.
troubler 1 вересня 2020, 14:02
Это немыслимо и очень дерзко))) с такой политикой останутся только нытики за кредитный лимит, мне так кажется, но дело канеш хозяйское
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 16:08
Встановлення тарифів проводиться виходячи з кон'юнктури ринку, собівартості надання даної послуги та відсотка прибутку. Інформація про тарифи є публічною і доступна на офіційному сайті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nitsikus 1 вересня 2020, 13:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Миколи Кибальчича, 11-В
Пришел в отделение за час до перерыва. Передо мной был один человек в очереди к менеджеру. После него менеджер пропустила еще одного человека вне очереди, типа он записан на время. Параллельно помогала другим людям в терминале. В итоге менеджер обслуживала его пол часа и я зря час проторчал в отделении… 2 человека — обслуживание за час. Это капец. У меня психологическая травма.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 15:59
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування відбувалося швидко і якісно.
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Не Скажу 1 вересня 2020, 11:54
Пользовался кредитной картой GOLD банка более 10 лет, хранил в банке депозиты, по кредитной карте не было ни одной просрочки — всегда все погашалось вовремя, в течении недели-двух после использования кредитных средств. Кредитная карта с кредитным лимитом 10000 (банк периодически сам поднимал кредитный лимит, — приходилось самостоятельно возвращать на вменяемую сумму в 10000) и личными средствами на карте (что подразумевает, что кредит по карте в данный момент не используется). В августе исполнительная блокирует счет (потеряли квитанции по алиментам и открыли дело), разбираемся с исполнительной — отсылаем им квитанции в электронном виде, исполнительная служба закрывает дело, блокировка со счета снимается — и, о чудо!, банк выставляет кредитный лимит в «0». Общение по телефону с персональным банкиром, с поддержкой в чате результата не дают — мягко посылают к договору, в котором указано что банк без объяснения причин может в одностороннем порядке изменить кредитный лимит по своему усмотрению. А дальше идет фраза — пользуйтесь активно картой, и возможно в будущем вам изменят кредитный лимит…
Так вот… активно пользуюсь картой монобанка (кредитной и дебетной) и переводить деньги со счета ФОП в монобанк на кредитку без кредитного лимита в приватбанке для «активного» использования — нет желания. Карта в приватбанке закрыта, и сотрудничество с банком прекращено.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 12:33
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. При активному користуванні послугами банку, ліміт може бути збільшений.
BadBoy911 1 вересня 2020, 10:54
Утро 01.09.2020 проверяю свои счета и списания — и вижу следуещее:
-карта для выплат в минусе на -1150 грн!!! Как такое может быть?? )
— обратился в консьерж сервис и персональному банкиру ,- никто не может обьяснить происхождение, в выписках этой операции- нет!!!
Жду объяснений! Сообщу)
Вывод: если б у меня, как обычно, на счету лежала б сумма больше 10 тыс, я б скорее всего -пропажи не заметил бы, ( думал бы что где-то потратил и забыл), уверен что это приват прокручивает не впервые!!! Что то подобное уже было!!!
!!! ВНИМАНАТЕЛЬНО ПРОВЕРЬТЕ СВОИ СЧЕТА И ПЕРЕСЧИТАЙТЕ ОСТАТОК ВРУЧНУЮ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 12:28
Як ми можемо зрозуміти з відгуку, то по картці відбулось списання, яке ви не підтверджуєте.
Зверніть увагу, що даного роду списання можливі в разі, якщо по картці була предавторизація на сайті.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо для вирішення питання. Звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб розібратися в ситуації більш детально, після чого зможемо підказати в рахунок якої торгівельної мережі проведено оплату.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tatka1104 1 вересня 2020, 10:53
Продолжение истории о блокировке карты. Приват Банк в одностороннем порядке, без объяснения причин, расторг договор и заблокировал карты.
Требуют явиться в отделение банка для индификации личности. В настоящий момент, в условиях пандемии, это невозможно, так как нахожусь в городе Донецке.
В банке меня видимо не слышат!!!
Я не могу, как бы я не хотела, выехать из Донецка!!!
ВЕРНИТЕ МОИ ДЕНЬГИ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 16:23
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів. Про способи додатково повідомили вас в телефонному режимі.
naktakyiv 1 вересня 2020, 10:32
Вчера безуспешно пытались разобраться во внесении показаний по счётчику на воду. Дело в том, что я всегда оплачиваю через приват24 сразу же внося и показания счётчиков, так как у конкретно этого водоканала нет своего сайта. Но поменяв счетчики, столкнулись с проблемой, внести дробные показания — НЕВОЗМОЖНО. То есть, только целые числа. Если нужно оплатить полкуба — как быть? Позвонили в службу поддержки. Сначала оператор так же при мне пытался ввести и через запятую, и через точку))) Потом «развёл руками» и переключил на «специалиста». После долгого ожидания специалист повторил действия мои и оператора и тоже признал — невозможно! Вопросов два! 1) при сегодняшних тарифах почему невозможно до сих пор вводить показания дробные? 2)что за «специалисты» у вас работают, если не знают заранее ответов?! Подчеркну, этого так называемого специалиста оператор выбирал именно по моему конкретному вопросу!
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 12:38
Необхідність передачі показань задається комунальним підприємством. З причини того, що таких підприємств в країні безліч, оператор не може наперед знати особливості оплати на рахунок того чи іншого, і може перевірити дану інформацію з вами онлайн. Щоб перевірити шаблон на оплату йдемо в особисті повідомлення для уточнення даних.
Проблема вирішена
Messa12 1 вересня 2020, 10:12
Доброго дня. Прошу допомогти розібратись в даній ситуації.В банкоматі приват 24 м Львів знімав кошти з карточки іншого банку Mono Bank та помилково відправив певну суму на благодійність на рахунок приватбанку.
Я хочу повернути свої кошти? У мене є номер квитанції 3529-CBM4-EX7K-KK97 Точний час вісписання коштів.Звернувся до працівників монобанку вони сказали що кошти поступили на рахунок приват банку і вони нічого з тим зробити неможуть кошти має повернути приват банк на основі даної квитанції.В приватбанку навіть неможуть оприділити чи кошти поступили на рахунок (і взагалі чому вони мені мають звітувати) і коли з якого банкомату хоча я надав всю необхідну інформацію і для того щоб повернути кошти їм потрібно щоб монобанк відправив їм листа з заявою про повернення коштів. У відповідь монобанк сказав що немає права надсилати такого листа. Я дуже обурений даною ситуацією і реально задумався про те щоб змінити банк, навіщо мені такий банк працівники якого мені хамлять і навіть ненамагаютьсямені допомогти в вирішені мого питання.
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 12:02
Звертаємо увагу, що ви проводили операцію з картки іншого банку.
В даному разі банк, що випусти картку, мав сформувати заявку на chargeback, згідно процедурі, встановленій правилами МПС.
Чим скоріше ми отримаємо даний запит з банку-емітенту картки, тим більше шансів, що ми зможемо допомогти вам в поверненні коштів.
З огляду на вищесказане, просимо вас повідомити, коли банк надішле нам запит, щоб ми могли допомогти вам в вирішенні питання.
vernitebabki 31 серпня 2020, 20:04
Покупала через приват24 авиабилет Бангкок-Стамбул-Киев, туда и обратно. Рейс два раза отменили. Я ещё с апреля месяца заполнила заявку на возврат средств, и до сих пор меня кормят завтраками каждый раз, как я пишу насчёт этого вопроса онлайн-консультанту. При этом сотрудники ещё и путаются в своём враньё, то деньги идут напрямую авиакомпании, то потом говорят, что напрямую ПриватБанку, то потом говорят, что через посредника.Я уже устала бороться с этим нечестным банком.С каждым разом появляется желание прекратить пользоваться услугами банка.Это уже невозможно, на каждом шагу пытаются надурить, да ещё и путаются в своём вранье.Мне говорили, что нужно ждать восстановление рейсов, рейсы уже давно восстановлены.Где деньги? Где? Платите проценты за пользование моих ЛИЧНЫХ денег, раз такие дела. Понятно, для банка это копейки, но для меня это деньги на которые я могу прожить целый месяц.И я сейчас вынуждена из-за ПриватБанка голодать, ну спасибо вам, ребята. Почему многим уже вернули, а я намерена слушать обещания? Задолбали! Заберу деньги и прекращу пользоваться вашими услугами.
НОМЕР БРОНИРОВАНИЯ VYLEWT
Приватбанк
Відповідь банку
1 вересня 2020, 12:34
Взяли питання в роботу.
Додатково повідомимо результат.
Станислав Косовцов 31 серпня 2020, 18:21
Задача для младших классов. :)
Станиславу нужно было пополнить наличкой приватовскую карту другого человека на 250 грн. через терминал банка. На экране терминала была указана комиссия в размере 5 грн.
Вопрос: сколько сдачи банк должен перекинуть Станиславу на мобильник, если в терминал было внесено 300 грн.?
Ответ банка: 42 грн. :)
Дополнительный вопрос на засыпку знатокам: почему так? Кто и зачем забрал трёху? :)
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 20:12
Добрий вечір!
Ми не бажаємо, щоб між вами та банком були непорозуміння. Дозвольте зазначити, що при сумі решти до 10,00 грн – комісія відсутня. Якщо сума решти від 10,01 грн — стягується комісія, як за умови поповнення мобільного телефону готівкою в ТСО.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Belovaksyxa88 31 серпня 2020, 18:04
Я и дочь застрахованы у Вас, от Приват Банка по страховке АРКС ЛАЙФ, хочу выразить благодарность за оперативность и компетентность сотрудников банка и страховщиков.
Я теперь рекомендую Вас всем
Благодарю
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 18:31
Добрий вечір!
Ми готові гори звернути, щоб вирішити ваше питання! Беремо і робимо :)
З повагою, ПриватБанк.
IrynaCHV 31 серпня 2020, 14:20
Был приобретен билет (код брони VDT6TQ). Авиакомпания отменила рейс. На консультационной линии 3700 было предложено отправить запрос на возврат и от Приват на почту поступить письмо с возможными решениями данного вопроса. В полученном письме сообщалось, что могут вернуть деньги без проблем. После подтверждения запроса на возврат оказалось, что Приват деньги вернет на карточку после карантина ( сотрудник Сергей подтвердил, что если карантин продлиться два года, то и возврат будет через два года). Данная информация была утаенная от меня в информационном письме о возврате билетов.
В кол-центре авиалинии подтвердили, что возврат за билеты произошел и на ваучер поменять билеты я уже не могу.
Билеты для меня, как оказалось, бронировал ТОВ «Эйр Лайф Логистик» код 34874970 тел. (044)3333800, оператор которого отказывается предоставлять какую либо информацию по данному вопросу, отправляя к Привату за всеми ответами. Хочу добавить, что курсовую разницу по билетам оставляют на Эйр лайф.
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 15:22
Добрий день!
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з такою неприємною ситуацією. Враховуючи усі обставини, ми зробимо все можливе для повернення коштів в найкоротші терміни.
Орієнтовний термін повернення — 5 робочих днів.
Вибачте за можливі незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
medvedd 31 серпня 2020, 13:49
ФОП 2-я группа. Хочу подключить себе переносной терминал. Пошла вторая неделя.
И два раза заявки оставлял в кабинете, и на встречу с менеджером ездил, и никак — говорят я внес телефоны приват в черный список.
Может точно внести и поменять банк. Подскажите в каком банке можно без проблем подключить терминал?
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 14:21
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають наші профільні фахівці. По результату Вас проінформуємо додатково.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
dmitrylaptev 30 серпня 2020, 22:58
Відділення за адресою: Полтава, вул. Небесної Сотні, 11/21
Забув свою картку у банкоматі. Банк відмовляється активізовувати нову картку, яку доставили кур'єром. Без пояснення причин.
Перед цим так само нахабно відмовили у відділенні банку.
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 10:32
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
agasfer 30 серпня 2020, 20:23
Клиент Привата лет 10 уже, наверное. Кредитка Голд, лимит 30000. Никогда не было ни копейки задолженности, всё всегда было хорошо, картой пользовался, оплачивал всё всегда 100%. Вдруг недавно получаю смс — мы изменили ваш лимит на 0. Почему, зачем — в вежливой форме типа идите на...., мы имеем право. Конечно, имеете. Равно как и я, уйти, что я и сделал. Был БАНК — стало г***o. Полное.
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 10:23
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори.
Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ngadzet 30 серпня 2020, 18:19
«Повідомляємо, що клієнтам, які мають паспорт громадянина України з реєстрацією місця проживання на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях, необхідно підтвердити в банку фактичне (поточне) місце проживання/перебування на підконтрольній Україні території для подальшого здійснення валютних операцій: SWIFT-платежів, термінових грошових переказів, поповнення валютних рахунків тощо.»

Если человек проживает в Донецке, какие он документы должен предоставить и каким образом? Если границы закрыты?

Что вы устроили вообще? Прошу дать публичный комментарий
Приватбанк
Відповідь банку
31 серпня 2020, 10:19
Добрий день!
В межах дотримання правил програми ідентифікації клієнтів ПриватБанку по клієнтам, які мають зареєстроване місце проживання (юридичну адресу) на території ООС, необхідно документально підтвердити місце проживання або перебування на підконтрольній частині України.
Дозвольте нам детальніше розглянути ваш випадок. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝