Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сервис обслуживания

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
vv21642 8 грудня 2020, 10:37
Сегодня мне необходимо было срочно оплатить платеж для пополнения мобильной связи в Приват24. Сумма 1000 грн. Платеж более часа числился «в обработке».
Ни сообщений, ни объяснений — ничего. Написала в чат — почему так долго? Нужно пройти подтверждение — фото пришлите или по телефону пройдите аутентификацию.
Господа, я клиент банка более 20 лет. Мне начали задавать такие вопросы, что это за платеж, ваша должность и где при последнем посещении банка?
Какой платеж — это мое личное дело, когда именно мне задавали вопрос о должности — я помнить не могу. За несколько лет поменяно несколько мест работы. Я не могу помнить когда именно мне задавали такие вопросы.
Всегда при прохождении платежей были запросы подтверждений. Что сейчас случилось?
В результате меня нагло выкинули из Приват24.
Отвратительный сервис! Я в результате осталась без связи, теперь еще нужно тратить время на какие то банкоматы и посещения отделений.
С каждым годом Приват24 превращается в отвратительный и кретино (не креативно!) подобный сервис.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2020, 11:58
Добрий день!
Після створення платежу нами було відправлено повідомлення в мобільний додаток, а згодом і в смс, щодо необхідності звернутись в підтримку для підвердження операції.
Якщо у вас змінились дані, то потрібно надати банку актуальну інформацію, щоб не виникало складності при ідентифікації та подальшому вашому обслуговуванні.
Банк дійсно може попросити підтвердити платіж, щоб впевнитись, що його робите саме ви і отримати укір про незручність та неклієнтоорієнтовність. На жаль, інший бік цієї ситуації мало хто хоче розуміти. Кожна така незручність може бути саме тим випадком, коли ми не дамо шахраям вкрасти ваші кошти. Безумовно, ми не просимо телефонувати після кожного кліпу очима та перегляду балансу. Тому просимо вас віднестись із розумінням до нашого бажання вберегти ваші кошти.
Щодо питання розблокування картки та перевірки інформації за вашим зверненням в підтримку з вами додатково зв'яжеться співробітник банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 43.4
USD 39.3 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.4 43.4
USD 39.3 39.9
Всі курси банку