Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
rzhornovoi 9 листопада 2023, 17:27
Исполнительная служба обратилась в Приват с требованием заблокировать все мои счета в рамках исполнительного производства, кроме счетов, блокировка которых запрещена законом (наличие этой формулировки в запросе подтвердили в колл-центре банка).
Банк заблокировал все, включая зарплатную карту, мотивируя тем, что исполнитель не указал какие именно ЗАПРЕЩЕННЫЕ законом карты они блокировать не должны.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 19:01
Вітаємо.
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Helen HR 8 листопада 2023, 21:04
ПриватБанк, на мою думку, один з найкращих у світі. Але є один недолік і він дуже важливий. Цей банк й досі не надсилає фізичні картки до Європи, як це вже робить Монобанк. Було б добре щоб ПриватБанк не відставав від Монобанку.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 9:30
Вітаємо.
Наразі доставка карток здійснюється в Польшу, Молдову, Литву, Німеччину, Чехію, Румунію
Замовлення доставки можливе в додатку Приват24 (мобільна та веб-версія) — «Гаманець» – вибір картки для перевипуску – «Налаштування» – «Замовити картку» – «Доставка закордон» — вказання адреси доставки, номер телефону (обов’язково тієї країни куди буде доставка картки), email.
Доставка здійснюється кур’єром поштового оператора ТОВ «Нова Пошта Глобал» на адресу, вказану в заявці.
SVEA2023 8 листопада 2023, 19:47
Раніше підприємство обслуговувалось в Приватбанку років 10 тому, після виграного судового позову проти банку всі рахунки були закриті, та підприємство перейшло обслуговуватись в інший банк. З боку менеджерів банку кожен місяць надходять телефонні дзвінки з питання повернутись обслуговуватись до банку. Але власник відмовив. В липні 2023 року почали надходити від клієнтів нашого підприємства скарги, що платежі від фізичних та юридичних осіб з їх рахунків через систему приват 24 на розрахунковий рахунок в інший банк блокуються на перевірку, та не списуються з рахунків клієнтів. А також при зверненні в відділення банку у м. Кривий Ріг, Жовті Води, Дніпро в касу кліенти одержали відмову в прийомі платежу за реквізитами на рахунок іншої банковскої установи. Одержав відповідь касирів, що рахунки заблоковано. Підприємство звернулось в письмовій формі до банку за роз’ясненням, так як банк порушує права як клієнта у відмові прийому платежа, так і підприємства. Але в відповідь одержали, що підприємство повинно пройти індитифікацію в Приватбанку і надати документи. Пройти індитифікацію кліент може тільки при створенні кабінету в Приват 24 маючи рахунки та договір на обслуговування. Було створено заявки на 3700 неодноразово, але вже три місяці підприємство вибачається перед своїми клієнтами за некоректну поведінку банку, та рекомендує сплачувати рахунки в інших банківських установах. Станом на 08.11.2023 на створенні заявки через 3700 підприємство так і не отримало відповідь яким чином не маючи договору з банком, не маючи рахунків в банку, не маючи кабінету приват 24 підприємство має пройти індитифікацію в банківській установі. Але сьогодні нам знов позвонив менеджер банку і запропонував зустріч та поцікавився може підприємство змінило своє ставлення до банку і відкриє рахунки знову. Після того як сьогодні в м Кривий Ріг клієнти тричи спробували відравити через термінал в банківській установі платіж 200 грн. на рахунки підприємства за реквізитами, та потім звернулися до касси і їм теж відмовили. Будем вдячні за коментарі з приводу позиції банку, та сподіваемся що підприємству знову не прийдеться звертатись до юридичних фахівців, бо під час воєнного стану як і у наших клієнтів — фізичних так і у юридичних осіб досить клопоту, чим бігати по банківських установах щоб сплатити абонплату в 200 грн за наданні послуги.
Приватбанк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 8:36
Вітаємо.
При прийнятті банком рішення рішення про відмову від підтримання ділових /відмову в
обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Проблема вирішена
Игорь Бидеев 8 листопада 2023, 17:28
Здравствуйте, ситуация сложилась таким образом. Совершил я покупку в магазине «Аврора» на сумму 174 грн., и при расчете картой терминал выбил ошибку. Мне предложили опять приложить телефон, опять ошибка. Продавцы начали грешить на интернет, перезагрузили терминал, снова попросили приложить телефон, опять сбой. Попросили пройти ко второй кассе, всё повторилось. Странно говорят, до вас только что рассчитывались всё работало. В итоге я расситался другой картой. Придя домой, я увидел, что ПриватБанк снял с моего счета 6 раз одну и ту же сумму 174 грн., сделав при этом только 3 возврата.
Делаю звонок 3700, девушка Яна сказала, что будут и остальные 3 возврата. Зашёл в приложение, и правда 6 раз снята сумма по 174 грн. и 6 возвратов. Вроде бы все правильно, только сумма денег осталась на карте меньше на 348 грн. и исправлен остаток после каждой покупки в магазинах за все предыдущие периоды. Вроде бы комар носу не подточит, да только есть у меня доказательство в виде сообщений на почту после каждой транзакции и сумма везде не сходится ровно на 348 грн.т.е 2 раза по 174 грн.
Звоню опять в приват, девушка говорит, что да действительно у вас зарезервирована сумма 348 грн!!! Деньги вам вернут в течение суток.
Через полчаса приходит мне уведомление, что ПриватБанк не может вернуть средства ввиду чего-то там непонятного. Вообщем, такой получился развод от ПриватБанка.
Пенсия у меня 2093 грн., квартира моя разбита, скитаюсь кругом, как бомж, так мало этого ещё и ПриватБанк забирает последние гроши. Вот и всё, что я хотел рассказать о гарантировании вкладов у нас в стране. Вроде бы сумма небольшая, а неприятный осадок на душе присутствует от несправедливости.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 18:50
Вітаємо.
Коли Ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку Ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом кількох днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс картки протягом 11 днів.
IrynaHarn 8 листопада 2023, 16:27
Вночі, коли я спала, у період часу із 02 год 52 хв по 03 год 59 хв, шахраї здійснили 27 покупок на сайтах AliExspress, Маркетплейси та NYTIMES на загальну суму близько 1700 гривень. Жодних підтверджень у мене як власника карти на проведення названих платежів Приватбанк через Прива24 чи мобільний телефон — не вимагав. Деякі із платежів шахраї здійснили на суму більшу 170 гривень, а решту — меншу 155 гривень. Чому це так важливо і чому я вказую ці суми? А тому, що служба підтримки Приватбанку мені повідомила, що заявки на повернення коштів можуть оформити лише на суми, що становлять більше 170 гривень. Стосовно інших платежів вони безсилі. Приватбанк мені поспівчував і порадив звернутися до служби підтримки AliExspress та решти — що я і зробила. Проте представники названих сайтів відфутболили мене назад до Приватбанку. Приватбанк далі порадив звернутися до кіберполіції — що я і зробила. Проте кіберполіція скинула все на звичайного дільничного офіцера поліції, який мене опитав і запевнив, що правоохоронці мені допоможуть. Карту заблоковано. Проте, у даному банку я отримую зарплату, користуюся кредитними послугами, страховками та ін. послугами. Платежі здійснюю на інтернет сайтах з допомогою інтернет карт. Кредитних чи зарплатних карт не прив’язую до інтернет ресурсів. Кредитну карту я не губила. Фізично я нею навіть не користувалася, аби десь «засвітити» шахраям. Сьогодні шахраї відібрали у мене 1700 кредитних гривень, завтра відберуть зарплату — і відповідальності, захисту чи допомоги з боку банку, продавців чи правоохоронців — НІЯКОЇ. Шансів добитися справедливості немає. Все зводиться до прямих натяків, нібито я сама добровільно чи по необережності дані кредитної карти повідомила третім особам. Хоча це абсолютно не так.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 18:38
Вітаємо.
Оплата в інтернеті можлива за умови володіння даними картки, як то СVV код і термін дії разом з номером картки. Дану інформацію шахраї могли отримати не тільки з необережності, а й більш витонченими методами (наприклад, камери спостереження на касах магазину і недобросовісні охоронці, ненадійні сайти тощо).
Правила оскарження в рамках правил платіжної системи єдині для всіх можливих банків-заявників і, на жаль, не можуть бути змінені. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними і слідувати простим правилам, для чого розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
mrdubz 8 листопада 2023, 15:30
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Ситуація наступна — у 2020 році ми придбали б/в автівку у лізінг через ПриватБанк, пару місяців тому сплатили останній платіж та отримали документи для переоформлення машини на себе. Але в Сервісному Центрі кажуть що майно Приватбанку арештоване та не може бути відчуджене. А саме цікаве що арешт було накладено ще до дати коли ми взяли автівку у лізінг.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 17:39
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Doba24 8 листопада 2023, 12:31
Здравствуйте!
Работаю с банком больше 20 лет почти с создания банка, никаких особых проблем с банком не было.
В этом месяце сделал много операций обмена с криптовалютой по П2П системе на бирже Байбит и банк отказал мне в дальнейшем обслуживании и предложил вернуть средства. Но я ничего не законного не сделал. Прошу банк пересмотреть мой статус и возобновить работу счета.
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 13:30
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Додатково вам направлена офіційна відповідь з даного питання.
Для перерахування залишку ваших коштів на рахунку (ах) в банку, вам чи вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку (ів), відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Проблема вирішена
volikovvv 7 листопада 2023, 23:25
20.10.2023 23:29:20 відбувся несанкціонований овердрафт на суму 17 тисяч гривень з картки яка була закрита 27.08.2023. Дізнався я про це 06.11.2023 року, тому що банк почав робити автоматичні списання будь яких грошей котрі заходили на картку, після дуже великої кількості дзвінків на 3700 та онлайн чат, мені такі відповіли що було списання грошей за послуги зв’язку котрими я не користуюсь з квітня 2023 року, це Starlink. Я припинив користування супутниковим інтернетом, та багато разів звертався в службу підтримки Starlink, але вони все одно продовжують виставляти рахунки. Коли я звернувся в банк в липні цього року з описом проблеми, мені запропонували закрити картку та рахунок, щоб цього більше не відбувалося, та спокійно жити. Але от вчора я дізнався що навіть з закритої картки роблять несанкціонований овердрафт, це вже якось занадто. Користування банкінгом заблоковане, служба підтримки пропонує почекати 45−120 днів, щоб вони розібралися в ситуації. Приватбанк, підкажіть будь ласка несанкціонований овердрафт з картки яка закрита 3 місяці тому за послуги котрі я не отримую, це не занадто круто?
Сьогодні під час останнього звернення в службу підтримки — мені сказали що вони не можуть нічого зробити з цими списаннями, та щоб я звернувся до тих хто надає послуги, так що ж мені до кінця життя платити за супутниковий інтернет котрого в мене нема?
Планую звертатись до суду, всі скріншоти переписок, та записи разгорів зафіксував, виписка про закриття рахунку та картки також є. Якщо банк не може захистити мої гроші, то що мені робити?
Приватбанк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 10:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Wgkb1974 7 листопада 2023, 17:58
В сентябре месяце 2023 года приватбанк без предупреждения и обьяснения причин закрыл мои счета. В день закрытия я получил письмо на электронную почту, что банк прекращает со мной сотрудничество. И что остатки на своём счёте я могу перевести в любой другой банк. При условии, что я лично должен явиться в любое отделение банка. Но дело в том, что мы с женой находимся на оккупированной территории, в запорожской области. Вынуждены были остаться, чтобы ухаживать за тяжелобольной мамой. Деньги на карте Приватбанка-единственная наша поддержка от дочки, которая нам помогает переводами. Вот так государство думает о своих гражданах. Нас бросили и оставили без своих денег, подышать с голода.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 20:45
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами НБУ, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
При розірванні ділових відносин, клієнту особисто або довіреній особі, надається можливість переказу залишку коштів до іншого банку.
Проблема вирішена
LiliiaBadiul 7 листопада 2023, 15:44
Вітання. 3/10/23 року я намагалась зняти кошти у розмірі 19000 з особистої карти Привата. Через те, що карта була кредитною, додатково списались +190 грн за зняття особистої готівки. Банкомат Ощадбанка, що знаходиться у м. Бровари, Епіцентр, вул. Київська 253, довго думав та видав помилку, в той час як кошти вже встигли списатись.

Одразу після інциденту були зроблені звернення на гарячу лінію Ощада, а також звернення через онлайн-помічника в Приват24. 3/10/23 року статус заявки був «зареєстрована». З 19/10/23 — «в роботі».
На численні дзвінки спеціалісти розводять руками і відмахуються загальними термінами 45−120 днів. Персональний менеджер формує якісь додаткові заявки, але їх номер з якихось причин повідомити не може. Все в усній формі та без жодної письмової конкретики.

Сума 19000 є майже максимальною, щоб зняти її в банкоматі однією операцією, і чому я маю очікувати 4 місяці, щоб скористатись своїми грішми? при тому, що очевидно, що банк нічого не робить не те, що для прискорення, а навіть для інформування клієнта.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 17:42
Вітаємо.
Нам шкода, що ви зіткнулись з такою ситуацією. Зі своєї сторони ми будемо оскаржувати цю операцію і зробимо все можливе для повернення коштів. Обробка відбувається за правилами міжнародної платіжної системи, яка і встановлює регламент на опрацювання таких заявок. Це не означає, що заявка буде опрацьована на 120-й день, вона може бути оброблена раніше. За результатом ми вас додатково повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SamRidge 7 листопада 2023, 14:36
Тут в ответах по поводу незаконного списания с карт сотрудники Привата уверяют, что оплата в интернет-магазинах возможна при указании CVV-кода. Это не так! У супруги с карты Универсальная год назад были выполнены три несанкционированных платежа на интернет-магазин, причём при разборе ситуации работники Привата неоднократно заявляли, что есть так называемые «условно безопасные сайты», при запросе с которых деньги списываются без CVV. Когда я в свою очередь консультировался на справочной линии Привата как мне обезопасить карту от мошенничества, и достаточно ли просто установить нулевой лимит на операции в интернете, мре было озвучено, что даже при нулевом лимите призапросе с «условно безопасных сайтов» деньги будут списаны. Надёжной защитой, по мнению сотрудников Привата является дополнительное страхование, естесттвенно платное. Улавливаете мысль? Вместо безусловного запрета списания средств без CVV клиенту предлагаются дополнительные платные услуги)
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 17:05
Вітаємо.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом.
Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж були введені дані картки на сайті і збережені там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
У разі здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть сформувати заявку на шахрайство та оскарження операції. Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб вирішити питання на вашу користь.
ksv777 7 листопада 2023, 12:03
У кого схожая ситуация, у кого есть время и готов идти до конца предлагаю подать совместный иск в суд

Даже если вы частный предприниматель:
— имеете счета ФОП в банке
— платите налоги
— подали в банк налоговую декларацию, прошли актуализацию данных.

Будьте готовы, что при превышению лимита финмониторига платежей по личной карте (вы решили заплатить за ремонт машины для примера) банк заблокируем вам счет:
—  без предупреждений
— запроса документов
— любых объяснений с вашей стороны
— с нарушением пунктов договора с банком

Приват банк заблокирует все ваши деньги, включая карты. Если у вас есть кредит, то будут звонить каждую неделю и угрожать вам испортить кредитный рейтинг.

При этом на запрос отправить счет для погашения кредита, они обещают отправить, но не отправляют.

У кого схожая ситуация, у кого есть время и готов идти до конца предлагаю подать совместный иск
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 13:06
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 листопада 2023, 19:02
Відгук зарахований (на 07.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
Ann1986 7 листопада 2023, 10:47
Оператори переобулись в колекторів? Ви де навчаєте своїх операторів? Що то за дзвінки з погрозами? Ви навчіть спілкуватись з людьми коректно та ввічливо. Витратила 5 хвилин часу, щоб пояснити оператору, що я не маю змоги зараз спілкуватись, що в курсі про прострочений платіж і вже з цього приводу спілкувалась з представниками приват банку, так ні, почали попереджати що в моїх інтересах «прям зараз» сплатити борг. Що за нахабство??? Що означає «прям зараз»? Шановні, якби я була злісним ухилянтом від спллати по кредиту- я б зрозуміла, але за багато років, я вперше прострочила платіж, сплативши лише % по кредиту, і на то є причини, але починаєте мене тероризувати дзвінками. Після того як я скинула слухавку, оператор знахабніла і почала дзвонити знову. АЛЛЬО, ШАНОВНІ, попустіться трішки!!! Навчіть операторів запитувати, чи має змогу клієнт зараз спілкуватись! Катитесь в прірву з таким відношенням.
Приватбанк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 12:40
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше проаналізувати діалог, щоб провести роботу зі співробітником для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Наші колеги проведуть перевірку та зв'яжуться з вами за результатом.
Ils2018 6 листопада 2023, 16:52
Оплачувала рахунок через термінал, решту термінал зараховує на моб рахунок, благодійність, або на карту.
Зателефонувала на гарячу лінію сказала, що хочу відмінити платіж, відмовили сказали що я обовязково повинна отримату їхню карту. Готівкою повернути кошти не повертають.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2023, 18:28
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. У описаній вами ситуації повернення коштів виконується на картку ПриватБанку для того, щоб Банк міг бути впевненим, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх у пристрій під час проведення операції. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Так само і закриття рахунку, якщо ви не матимете бажання ним користуватись в подальшому, дуже просто виконати самостійно у особистому кабінеті Приват24.
Проблема вирішена
FarmUkraine 5 листопада 2023, 23:12
Відділення за адресою: Черкаси, вул. Сумгаїтська, 24
Мені здається, що необхідно посилити нагляд за цим банком. Роблять, що хочуть.
Отримав повідомлення, що всі мої картки і особисті кошти заблоковано, адже людина написала в підтримку, що я шахрай.
При цьому людина робила оплату від 3-особи, але відразу скинула всі квитанції.
А далі пише в підтримку, що я шахрай.
Звідки вона взяла номер моєї карти? Навіщо робила туди 3 поспіль перекази?
Приват навіть не хоче ні в чому розбиратись. В підтримці відповідають стандартними фразами: Звертайтесь в поліцію, розблокування можливе через суд.
Чому я маю звертатись в поліцію? Якщо людина у якої претензія не зверталась в правоохоронні органи, а лише написала в підтримку привата.
На якій підставі, ви блокуєте мої особисті кошти і не даєте ними користуватись?
Немає жодної постанови суду або інших відповідних органів. Це просто БЕЗЗАКОНННЯ.
Чому НБУ не контролює діяльність банку?
Я пішов в поліцію (відділ кіберполіції), читаю їм те, що пише підтримка привату, вони дивляться на мене здивованими очима і кажуть: чим ми можемо допомогти? Ми таким не займаємось, вам треба в відділення банку.
А відділення посилає до правоохоронних органів.
Єдине, що зробили у відділенні поліції, перевірили мою карту, на яку прийшли кошти. Відповідь: жодних заяв до поліції по цій карті не існує, вона не проходить в жодних відкритих кримінальних чи інших справах.
Питання до Привату: Чому заблоковані мої особисті кошти і я не маю змогу ними користуватись? Можливо від них залежить моє життя.
Ви знущаєтесь?
Взагалі є відчуття ніби шахраї і працівники привату працюють в змові.
Прошу розібратись в даній ситуації
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2023, 10:48
Вітаємо. За поданою заявкою раніше, фахівці зв'язувалися з вами та запитували інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IlliaRS 5 листопада 2023, 18:40
Приват пробивает очередное дно. В этот раз 4 взаимодействия с банком и 4 косяка подряд за один рабочий день. Безусловно, рекорд.
05.11.2023:
1) Пополнял карту в терминале, деньги взяло, карту не пополнило. Еле-еле через поддержку выбил свои деньги: «Извините, ашибка».
2) Делаю оплату за товар на Розетке — не проходит: «Опять, ашибка».
3) Пишу оператору, не понимает в чем проблема, просит скрин, кидаю ей скрин, ответ: «Не магу аткрыть скриншот, напишите текстам». Хотя изначально текстом и писал)) Словом, ничего нельзя сделать, ничего непонятно, зайдите на недельке.
4) Кидаю со СВОЕЙ карты универсальной Приват (Mastercard) на СВОЮ карту универсальную Приват (Visa) деньги с мнимой надеждой может так сработает. И тут ошибка: «Платеж отклонен в целях безопасности». Со своей карты Приват на свою карту в Привате. Срочна, безопасность, спецназ и морские котики, вызывайте всех. Ответ оператора (табель 260241) — все плохо, идите в отделение. Комментарий у меня один — дно-днищенское.
Приватбанк
Відповідь банку
6 листопада 2023, 11:40
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти.
Операція оплати на сторонньому сайті проходить в декілька етапів, яких потрібно дотримуватися для успішного проведення. Після введення реквізитів картки, сайт відправляє до банку запит на проведення платежу і ми в свою чергу відправляємо клієнту повідомлення для підтвердження (3-D Secure code).
Підтвердження може надійти в мобільний додаток Приват24 або в смс на фінансовий номер телефона. Після проведення підтвердження, на сторінці сайту буде відображено результат.
Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж може випадати на перевірку. У разі якщо платіж розцінили, як високоризиковий, фахівці надають рекомендації для підтвердження платежу чи проведення його в альтернативному каналі.
Передали інформацію відповідальним фахівцям, котрі проаналізують діалоги під час звернення до служби підтримки та проведуть роботу зі співробітниками.
yrp2017 5 листопада 2023, 17:15
Після відкриття виконавчого провадження приватним виконавцем на підставі судового наказу суду за сумнівним позовом ПолтаваГаз цей Приват Банк заблокував усі мої картки, навіть картку, на яку отримую соціальну виплату, як учасник бойових дій тому, що я є Учасником Бойових Дій та картку на яку отримую грошове забезпечення, як діючий військовослужбовець ЗСУ. В постанові приватного виконавця чітко вказано:
Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках боржника, крім тих, що містяться на рахунках які заборонено законом. На соціальні рахунки та рахунки з яких виплачується грошове забезпечення (заробітна плата) накладувати арешт заборонено.- Це рішення Верховного Суду України.
І це було зроблено Державним Банком, мені людині яка є військовослужбовцем ЗСУ втой час коли в країні йде війна.
РАХУЮ, ЩО ЦЕ ПОВНЕ ІГНОРУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКОНІВ ДАНИМ ДЕРЖАВНИМ БАНКОМ. Цікаво, чи хтось понесе за це відповідальність чи все спуститься на тормозах?
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2023, 18:46
Вітаємо.
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Проблема вирішена
Yulia1977 5 листопада 2023, 13:12
Про оцінку роботи цього банку писати не хочу. Хочу залишити скаргу з приводу завантаження банкоматів пошкодженими купюрами. Прецедент стався в М. Боярка Киівська обл ., банкомат знаходитися по вулиці Молодіжна в приміщенні магазину Фора. 04.11. 2023 означений банкомат вивід мені кошти в тому числі 500 грн — пошкоджені. Керівництво зовсім не контролює роботу касирів. Купіть касирам окуляри!!! Для владнання інциденту звʼяжіться із мною.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2023, 15:54
Вітаємо.
На жаль, нам не владось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
ATABA 4 листопада 2023, 18:35
Відділення за адресою: Запоріжжя, пл. Інженерна, 1
Дуже раджу клієнтам Приватбанку уважно читати кожен пункт договору з банком! Скільки б ви не поклали коштів на карту Юніора, більше ніж 50 000 грн. на місяць дитина зняти не зможе!
Ви, доречі, теж ніяк не зможете це зробити, навіть якщо захочете закрити цю карту і припинити взаємини з банком!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 20:29
Вітаємо.
Використання коштів дитиною передбачено в межах 50 000 грн/міс.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років можна відкрити картку для виплат.
Кристина Курявская 3 листопада 2023, 18:43
Заблокували карти та приват24 за підозрою у шахрайстві. Кажуть звертайтесь до поліції, а ті навпаки)))(смішно). Я не сперечаюся, що по одній карті був рух, ну на це і карта) Коротше не знаю що робити, я закордоном і вирішити не можу. Та й сайт підтримки не може вирішити. Шкода є клієнтом ПБ більше 10 років і така ситуація, як я шахрайка)
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 8:50
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.95 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝