×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
Если Премиум обслуживание - то вам в ПриватБанк
Консьерж привата решает вопросы в течении 45 мин, быстро и качественно.
Конкурент в течении 4 часов и то не факт.
Единственно чего не хватает, так это кешбека :)
Отдельное спасибо, персональному менеджеру Анне.
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе в будь-якій ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Благодарность за вопрос
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Неправомерность и бестактность
Ми перевіримо інформацію за даною ситуацією та зв'яжемось за результатом.
Коментарі (16)
Можно ли доверять ПриватБанку?
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам. Ми перевіримо інформацію за наданими документами та зв'яжемось за результатом.
Коментарі (2)
Отделение, Харьков ул. Академика Богомольца, 4
Дякуємо за зворотній зв'язок! Ми постійно працюємо над підвищенням якості обслуговування прислухаючись до наших клієнтів. Хочемо зауважити, що для зручності та економії вашого часу ми активно розвиваємо дистанційні сервіси, які допомагають здійснювати всі необхідні операції максимально швидко та з мінімальними зусиллями. Інформацію по даному відділенню уточнимо та у разі його переїзду чи відркриття ми надамо вам відповідь в особистих повідомленнях.
Написати коментар
Обман через терминал
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (8)
Обман Клиентов!!!
Не так давно замовив авіаквиток через Приват24.Звісно ж при купівлі додатково оплатив страхування від затримки та відміни рейсу.(суть страхування: при затримці або відміні рейсу ПриватБанк, у разі сплати послуги страхування, гарантує повернути 100 відсотків від вартості квитка).І ось, декілька днів назад приходить лист від авіакомпанії, що рейс скасовано,і не тільки цей рейс, а всі рейси цієї компанії за кордон.Я звертаюся в ПриватБанк для повернення коштів, але там повідомляють, що ніяких коштів за білет вони не повертають, а повертається лише збір аеропорту у розмірі 172 грн.На мої запитання щодо страхування-оператори просто пишуть якісь шаблонні відмазки а потім закривають чат.Ось так.Завжди купував білети через Приват24, але після цього випадку буду обходити цей банк стороною.P.S. Шкода, що у відгук не можна додати скріни переписки з оператором Приватбанку і скріни сторінки купівлі квитка.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку для покращення якості обслуговування. Хочемо звернути вашу увагу, що страховим випадком за послугою «Компенсація вартості рейсу» вважається затримка або скасування рейсу в день вильоту (за 24 години до встановленого часу вильоту згідно електронного квитка).
Також, необхідно розуміти, що у разі відсутності оформленої послуги «Гарантованого повернення» при купівлі квитка, як у вашому випадку, дана послуга буде недоступна в разі відміни рейсу.
Ми завжди дотримуємось умов та надаємо послуги, якщо вони були оформлені клієнтом. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю.
Коментарі (3)
Нашли мошенника и вернули деньги
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Коментарі (3)
Через глюк на сайті сплатила комісію
Договір закрився швидко. В мене вийшло закриття договору за рахунок «кредитних коштів», бо мій переказ на карту не зарахувався вчасно. Тому я втратила 4% від цієї суми. Дуже неприємна ситуація.
Зазначимо, що при здійсненні дострокового погашення за послугою «Оплата частинами», на екрані вказується баланс картки, з якої буде здійснюватись погашення та сума заборгованості за послугою.
Для здійснення дострокового погашення без комісії за використання кредитних коштів, необхідно спочатку поповнити картку, після чого здійснювати операцію. На жаль, в іншому порядку, кошти не можуть надійти на картку раніше підтвердження вами операції.
Наскільки ми бачимо з діалога в чаті, то складність при завантаженні була усунена після очищення тимчасових файлів браузера, з чого можна зробити висновок про некоректну роботу браузера, що й викликало тривале завантаження при підтвердженні платежу в кошику.
Написати коментар
Подяка сайту minfin.com.ua та представнику Приват Ользі
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Написати коментар
Прихват банк
У меня к вам вопрос — с какого перепугу при внесении помощи предприятию вы отжимание 4 %? Чем это вызвано?, другие банки не берут мзду за это. Прихват короче. Буду с вами прощаться. Не рекомендую.
При розгляду можливості надання кредитних послуг приймаються до уваги дані фінансової звітності, кредитна історія, статистичні галузеві показники та багато іншого.
Факторами, що можуть вплинути на перегляд Банком свого рішення є обсяг та стабільність обігу коштів по рахункам, що відкриті у Банку, досвід роботи підприємства, лояльність клієнта, відсутність прострочок за кредитними продуктами і т.д.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку.
Коментарі (19)
приватбанк стал одним из худших
Зазначимо, що співробітником було надіслано на вашу електронну адресу шаблон, заповнивши за яким заяву, ви можете перевести кошти до іншого банку.
На жаль, заяву було складено не за шаблоном та через те, що було втрачено зв'язок за номером телефону, що вказано в банку, вам було рекомендовано звернутись до відділення банку для проходження цієї процедури.
На даний час ми повторно передали ваше питання в роботу. Очікуйте, будь ласка, дзвінок від співробітника банка. Також, рекомендуємо завчасно підготувати заяву на переказ коштів, складену саме за шаблоном.
Написати коментар
Нет реструктуризации или рефинансирования.
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 30.09.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Написати коментар
Был 13-ть лет клиентом банка (социальная карта) - «Вы больше не обслуживаетесь у нас» без обьяснения причин!
Звонят в одну субботу из головного офиса — «Вам нужно прийти в отделение поменять карту» — ну ОК, надо, так надо.
Прихожу — сотрудник говорит «Я не могу поменять, карта заблокирована, вы больше не являетесь клиентом нашего банка, мы вас не обслуживаем. Вы имеете право снять ваши деньги, и всё, до свидания»!!!
Звонили оператору, и сотрудник писала в свой чат — ответ «Внутреннее распоряжения банка. Мы имеем право не объяснять причин и прекратить обслуживать в одностороннем порядке»!!!
Где это такое видано?! Выкинули меня, как собаку. Государственный банк! Я получаю пособие по инвалидности на эту карту восемь лет!
В итоге, оператор послала запрос в главный офис, сказала что ответ будет в течении 5 дней. Ответа не было месяц (картой пользуюсь, как и раньше)- пошел сам узнавать опять, что это было — «Вы у нас не обслуживаетесь, допользуйтесь картой и всё. Мы можем не объяснять причин».
Коментарі (70)
Найкращі послуги = задоволений клієнт .
Мене звати Христина.
Я, звичайна фізична особа. З ПриватБанком знайома уже 9 років, і я просто обожнюю цей банк. От, чесно, я ще не зустрічала на ринку, банків які б надавали послуги на такому високому рівні.
ПриватБанк навчив мене заробляти гроші на депозиті — я використовувала послугу «Стандарт Безподатковий», допоміг у важку хвилину, коли захворіла, то отримала грошу компенсацію, завдяки послузі « Страхування Здоров’я», здійснив мою заповітну мрію, я стала власницею квартири, завдяки кредитній програмі Іпотека, з ним я незнаю, що таке черга для оплати комунальних послуг чи бюджетних платежів, завдяки Apple Pay, я забула як це носити готівку з собою. Дякую всім, хто вдосконалює мій улюблений банк❤️
Дякуємо вам за відгук! Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Коментарі (3)
Махинации LiqPay и Приватбанк!
Деньги сразу списали, но получателю не пришли. Путем целого дня переписок с техподдержками (в лице одного и того же сотрудника – Дмитрия и от Привата и от LiqPay) выяснил, что деньги застряли в LiqPay. Для решения вопроса я должен ВНИМАНИЕ! «звернутися в підтримку сайту https://online.minjust.gov.ua/ аккаунт не активований в нашій системі, після активації кошти будуть зарахування, так само вони можуть відразу скасувати платіж».
На вопрос, почему с моего счета списаны деньги в пользу неактивированного пользователя Дмитрий, как представитель LiqPay — ответил: так работает система.
В итоге оформил заявку на возврат №1317020 «регламент розгляду якої становить до 30 днів.»( со слов Дмитрия), о чем тут же пришло уведомление, но срок уже указан 45-120 дней!
То есть LiqPay при помощи неактивированных аккаунтов получает ваши средства, которые может использовать в своих интересах до 120 дней! Не стесняясь даже фактом работы такого аккаунта на сайте Министерства Юстиции!
В общем, желание сэкономить время вылилось в потерю почти 5 тыс. гривен, неуплаченный штраф и нервы.
Буду писать жалобы.
Коментарі (1)
Бумага
Коментарі (1)
Безответственность !!!!!
В пятницу были из Киева отправлены деньги с карты на карту ( международный перевод) максимум который нужно ждать 2-3 дня!!! Сегодня 5 ый день денег нет! Обратились в банк на 4ый деньсказали проблема с валютой! Отправитель не знал, что возникла проблема! Никто не предупредил и по всей видимости не собирался!!! Сказали завтра получите ,,,, завтра наступило и денег до сих пор нет! Это полное безобразие!!!
Якщо ви маєте на увазі, що на вашу карту переказ так і не надійшов, ви також можете звернутися з квитанцією про переказ до підтримки банку-одержувача. Відправник, зі свого боку, для перевірки переказу може звернутися в підтримку свого банку.
Якщо ви проводили оплату через наш банк, будемо раді допомогти вам розібратися в ситуації.
На жаль, за відгуком ми не можемо ідентифікувати вас як платника і зрозуміти про яку оплату йде мова.
Йдемо до приватних повідомлень.
Написати коментар
Дорогі друзі, як ви можите блокувати картки без попередження????
Дорогі друзі, як ви можите блокувати картки без попередження????
Банк без попередження заблокував рахунки.
Звернувся до банку, менеджер банку звірила всі дані, зробила декілька роботу та сказала, що картку розблокують на протязі доби.
Але пройшла доба, пройшло ще декілька годин, але картку так і не розблоківали.
Сиджу, чекаю.Грошей нема, нерви зіпсовані. А проценти треба платити за кожен день просрочки, тому що банк заблокував рахунки. А саме що важливо картки заблаковані, зняти не можливо, але поповнювати можно… ЯК це? Воні ж заблоковані????
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Коментарі (1)
Кто знает, можно ли закрыть счет в приватбанке, если он заблокировал карту за мошенничество?
Отзывов про такие блокировки много, но нигде нашел о том, можно ли закрыть счет.
Коментарі (10)