Нав’язують непотрібні послуги
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- StarFighter27
- 30 грудня 2022, 11:44
- #
Добрый день. И до войны и сейчас Приват банк проводит политику навязать то, что можна навязать. И страховку, и голд-карту и другой непотреб. На гарячей линии сидят девочки, которые даже не вникают в Ваше положение. Поэтому если у Вас зарплата меньше 4 тыс., то следует отказаться от кредитки. Я не понимаю, как Вы на эти деньги выживаете, учитывая что минималка 6700
«Мені сказали, що немає пластику для звичайних карток, є тільки для голд карток…» — яка стара казка ! Невже у працівників Привату така бідна фантазія, що за стільки років нічого нового придумати не можуть…
- +
- +15
- SergeyNina
- 30 грудня 2022, 20:34
- #
Пластик есть, идите в другое отделение приватбанка, голд бесполезен
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Більше ніж через рік (29.12.2022) знов звернувся у відділення щоб замінити картку. На цей раз мене навіть не питали, чи хочу я голд картку. Консультант відразу сказала «у вас активний голд статус» (якого в мене немає), і продовжила оформлювати мені голд карту. Якби я не почав розпитувати, так би мені і нав’язали цей голд статус з щомісячною платою 20 грн. Виявилось, що знов немає пластику, є тільки голд (збіг?). І по поведінці консультанта видно, що я не перший хто відмовляється від цієї голд картки, і вона вже як завгодно намагається ії хоч комусь впарити.
Так це ще не все. Приблизно тиждень до цього у мене з цієї картки списали 20 грн. Зв’язався з оператором в чаті підтримки Приват24, щоб з’ясувати що це за транзакція. Він сказав що це списання за страховку «На кожен день» здається. Зайшов, подивився, жодних страховок в мене не підключено, тим паче вищезазначена страховка передбачає плату 25 грн/міс (не 20), звідки він це взяв — не зрозуміло. Написав оператору про це. Він почав взагалі мені якусь нісенітнецю розказувати, що у мене договора страховки немає, але він є у основного власника карти, держателя (хто цей основний власник, як не я, я так і не зрозумів). Скинув посилання на примірники цих договорів і не дочекавшись моєї відповіді, поки я переглядав ці договори, від'єднався.
Зв’язався з іншим оператором. Цей уже адекватно пояснив що це комісія за обслуговування рахунку, якщо їм рік не користуватись. Але в мене за останній рік операції були, списання помилкове, гроші згодом повернули. (Але я не здивуюся, якщо і тут мені намагались нав’язати голд статус без мого відома.)
В мене питання до Приватбанку: навіщо ви проводите таку агресивну політику нав’язування непотрібних послуг? Ви ж так всіх клієнтів розпугаєте. Хай би там ще на зарплатну карту цей голд статус вішали, туди все-таки щомісячно зарплата надходить, 20 грн списується, не так уже й багато (якщо не враховувати, що війна в країні, заводи стоять, і в мене зарплата через це меньше 4 тисяч гривень). Але ж на кредитку, якою я роками можу не користуватись, навіщо? Навіщо мені цей головний біль, постійно класти на неї гроші, слідкувати щоб у мінус не зайти? Ідіотизм якийсь. Зрозуміло, що всі будуть відмовлятись.
Якщо Банк хоче збільшити доходи, скасуйте ви льготний період. При заміні карти перезаключайте контракт, щоб там не було льготного періоду, якщо потрібно. Я згоден платити відсотки з першого дня користування кредитними коштами, якщо я ними користуюсь. Але я не згоден платити по 20 грн/міс просто за те, що у мене в кармані лежить шматок пластику
Але ж якась «розумна» людина в Приватбанку вирішила, що треба під час війни і безробіття з людей гроші за повітря здирати. І не кажіть, що консультант винен. Я не до одного звертався. Видно, що їх змушують нав’язувати ці голд картки.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та розібратись в ситуації детальніше.