×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
Заблокували рахунок бо так захотіли
Коментарі (3)
Нема ніякого відділення Приватбанку за адресою м. Львів вул. Городоцька 300.
Знайти зручну для вас адресу відділення (і його графік роботи), Ви можете прямо на карті, пройшовши за посиланням.
http://privatbank.ua/map
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Написати коментар
Согласно Закону Украины “О платежных системах и переводе денег" банк должен предупреждать своих клиентов об изменениях тарифов минимум за 30 дней до даты введения новых тарифов. Иначе – финансовое учреждение нарушает права своих клиентов.
Изменять тарифы на обслуживание клиента, не отправив ему предварительного уведомления об этом — незаконно, сообщает Национальный банк Украины.
Приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником і обучимо решту персоналу, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.
Дозвольте зазначити, що установка тарифів проводиться виходячи з кон'юнктури ринку.
Інформація стосовно комісій банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (19)
Не работают банкоматы
Вибачте за незручності. Наші фахівці працюють над вирішенням проблеми.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Про работу техподдержки и использование Приват24
Приложение Приват24 довольно тяжёлое в освоении даже для меня — программиста. Здесь совершенно неинтуитивный интерфейс. Спасибо техподдержке за помощь в освоении этого неюзабельного куска кода.
В целом, работа самого банка меня устраивает, особенно нравится возможность создавать виртуальные карты, это очень выручает.
Дякуємо вам, що виділили час, щоб залишити позитивний відгук, та вказати нам на ситуацію, яку потрібно виправити.
Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Вибачте, що вам довелося зіткнутися з певними незручностями. Ми обов'язково станемо краще.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Приват допомагає!
Дякуємо вам за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Банк заблокировал все деньги на картах
Как могут быть жалобы, ещё и несколько на меня в моём случае, понять не могу. История с банком очень длительная и обширная (много продуктов у меня было и есть оформлено), а меня в один момент как какого-то мошенника заблокировали, аюсолютно не интересуясь, есть ли у меня какие-то средства вообще кроме как на этих картах.
Крайнее удивление вызывает ситуация, при которой банк тратит огромные средства на привлечение новых и удержание старых клиентов (я о рекламе), и тут же блокирует своего давнего лояльного клиента (на минуточку, деловые отношения с банком были установлены ещё 17 лет назад).
При этом предоставление обратной связи крайне затянутое и неконкретное. Я на самом деле очень сомневаюсь, что были какие-то жалобы от кого-либо. Неужели банк не знает другие методы как сдержать отток пассивов?
Дякуємо вам за відгук. Бачимо, що ваше питання успішно вирішено. У разі додаткових запитань – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Блокирование карты
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (7)
Остерегайтесь. Ваш кредитный лимит заблокируют в любой момент.
Началось так:" Обмеження за карткою
У вас прострочена заборгованість – кредитні кошти недоступні.
Погасіть борг, і ми переглянемо розмір кредитного ліміту протягом 3 днів.
Якщо платіж не буде погашено, ви не зможете отримати кредит у майбутньому."
Затем продолжение- ответы на вопросы:
" Спеціаліст Станіслав в чаті
По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк? Може умене є прострочені платежи, згідно з вашими умовами користування карткою? Напишіть, мені потрібно це знати.
Станіслав
Добрий день, Сергію Івановичу!
Добрий.
Станіслав
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження на кредитні кошти.
При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Це обмеження тільки на доступ до кредиту, в іншому карти активні
Я запитував: По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк?
Відписку я читав.
Станіслав
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті https://www.ubki.ua/
Я питав про історію використання картки в ПРИВАТ банку. А в УБКІ ваш банк передає данні. Чи Ви цього не знаєте.
Станіслав
Кредитний ліміт затверджує та змінює не людина, система аналізує Ваші дані і кредитну історію, і в сукупності може як підняти так і опустити ліміт
Документи, які допоможуть банку розглянути Вашу заявку і підвищать можливість прийняття рішення на вашу користь:
1. Довідка з місця роботи або виписка по зарплатній картці іншого банку за останні 3 місяці, дата видачі яких не більше 30 днів тому.
2. Техпаспорт на авто.
3. Закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік.(всі сторінки, на яких є інформація про Вас, штампи і т д.).
4. Декларація про доходи ФОП.
Дане рішення приймає система, вона не повідомляє нам причину відмови у збільшенні кредитного ліміту.
Надається лише рекомендації, які допоможуть у збільшенні кредитного ліміту.
Причину відмови Банк не коментує.
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вашу відповідь я вже читав в інтернеті.Мені все зрозуміло. Ваш банк не надає кредитний ліміт. Так чи ні. Це просте запитання.
Станіслав
Така система кредитування у всіх Банках
Можливо, у Вас залишились інші питання?
12:25
НІ. Все зрозуміло. Краще б я вчасно не платив.
Когда человек не понимает за что его ущемляют- он начинает так же отвечать.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку, для покращення якості обслуговування.
Щодо питання кредитного ліміту то хочемо звернути вашу увагу, що по картці обмежено користування саме кредитними коштами та у разі відсутності заборгованості, особистими коштами можна користуватись.
Коментарі (6)
Осторожно мошенники!
Рассказал историю товарищу. Он поведал, что три года назад страховались в приват, ребёнок упал на велосипеде,, рассёк верхнюю губу до носа. Пол года жена бегала, то документы «теряли», то справки были «не такие», денег нет по сей день.
Сам буду сворачивать с приват ом все контакты и другим связываться не советую.
Дозвольте звернути вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови страхової виплати. Для зручності клієнтів є можливість подати заявку про настання страхового випадку одразу в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» і там же переглянути її результат та коментар до прийнятого рішення.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (6)
Указано некорректное время работы отделения
Радимо переглядати графік роботи відділення саме на нашому сайті https://privatbank.ua/map або в мобільному додатку Приват24, а не користуватись сторонніми ресурсами.
Актуальний графік роботи відділення за адресою м. Харків, вул.Гіршмана, 4, що вказаний на нашому сайті:
Пн-Пт: 09:00-18:00
Перерва: 12:30-13:30
У разі виникнення питань ви можете звертатись в цілодобову підтримку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Коментарі (2)
Обновление документов на недавно выданные карточки
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I п.3; Розділ V та інших пунктах даної постанови. Якщо у клієнта виникають питання, щодо банківського обслуговування, він може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
Коментарі (2)
Решение проблемы!
Дякуємо за те, що ви з нами! Ми щиро прагнемо, щоб кожен наш клієнт отримував обслуговування найвищого рівня.
Написати коментар
Приват ворует деньги клиентов
Списання з іншої картки на рахунок погашення мінімального платежу може бути проведено в разі, якщо по картці Універсальна не було своєчасно внесено суму обов'язкового платежу. Таким чином, банк не списує кошти з іншої картки на свою користь, а перераховує їх на картку з кредитним лімітом, щоб ви не вийшли на прострочення.
Щоб уникнути подібної ситуації в подальшому, достатньо своєчасно вносити мінімальний платіж, згідно з умовами дговору до 25-го числа місяця. Його суму ви можете бачити в Приват24 меню «Мої рахунки».
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (16)
Приват опять украл деньги
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом проведено зворотній зв'язок.
Звертаємо вашу увагу, що в даній ситуації проведення платежу було ініційовано не банком. Створюючи платіж через Приват24 чи інші канали ви доручаєте банку здійснити переказ коштів на вказану суму, що і було зроблено банком. В даній ситуації, кошти успішно надіслані отримувачу, який може їх бачити в своєму Приват24 та перерахувати на свою картку в меню «Всі послуги» — «Переказ між вашими рахунками».
Коментарі (31)
ПриватБанк распоряжается кредитными средствами вместо вас. Избегайте большого кредитного лимита – банк не защищает его неприкосновенность от третьих лиц без вашего ведома.
24 сентября в 2:05 ещё 65 гривен банк без моего ведома отдал мои деньги и часть кредитных средств на счёт EASYPAY*MOBILE.OC, KYIV
Оператор ПриватБанка морочил голову, так чётко ничего и не сказав: 11 дней ждите, придут или не придут деньги обратно – не знает никто, отправляет на сайт, где я пополнял, или предлагает в полицию обратиться. Звонил в EasyPay, оператор вообще ничего не знает не может сказать кому деньги ушли и отправляет в полицию, называя сайт vodafone.ua фишинговым, то есть вводит в заблуждение. Но причём тут полиция, когда банк без моего ведома отдал мои деньги без решения суда и без моего подтверждения неизвестно куда и вынуждает меня искать мои деньги? Никогда такого не было. И больше всего поражает абсурдность, что никто не знает ничего! Были деньги, а куда пропали — банк не знает. Банк в лучшем случае на 11 дней взял меня в заложники, забрав мои, хоть и в данном случае небольшие, средства, и вогнал в кредит. 15 гривен моих украл и 50 из кредитных взял. То есть я в кредите по вине банка, банк добровольно отдал мои деньги без моего подтверждения, которое всегда было, и решения суда, а никто другой их не забирал! А если бы провёл оплату на 2000 гривен или больше? Вы бы ещё 2000 украли у меня? Вообще проблемы с головой, приватбанк? То флаг гомиков ставите на аватарки в соцсетях, то деньги крадёте и шантажируете 11 дней.
Очень недоволен неопределённостью, в которую меня поместили этим случаем. Это вы идите в полицию сами и ищите мои деньги, которые вы добровольно отдали без моего ведома, а кто вам вообще разрешал меня в кредит загонять я понять даже не могу. Скотство натуральное.
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Від сайту надійшов запит на списання коштів, який банк не міг відхилити. У разі, якщо ви не підтверджуєте операцію, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати заявку на повернення коштів.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
Коментарі (2)
Депозит- мінус: «беремо і робимо»
Це типу «заохочення» шоб відмовитись від усіляких депозитів?
Зниження відсоткових ставок по депозитах є позитивним сигналом на банківському ринку і сигналізує про подальшу стабілізацію економіки країни. Варто зазначити, що при зміні ставки за певним типом вкладів в банку, вже діючи депозити залишаються активними та за ними діє ставка, що була актуальна на момент оформлення чи останнього продовження договору.
Написати коментар
Банкомат не выдал деньги, но списал с карты
Приносимо вибачення за можливі незручності.
За вашим питанням вже зареєстрована заявка на повернення коштів. На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що операція не була успішна та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Коментарі (1)
Без объяснения причин
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість отримання власних коштів. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Коментарі (3)
Оплатил штраф через приват24, но получил деньги назад через 16 дней
Далее 06.09.2020 решил проверить, оплачен штраф или нет. Он оказался неоплаченым. Я написал в службу поддержки банка, где мне ответили что платежи прошли успешно. И я успокоился потому что нет повода им не доверять.
Каково же было мое удивление, когда 16.09.2020 мне вернулись 2 платежа!!!
Теперь получается что из-за приватбанка я потерял скидку в 50%.
Ну и самое интересное что в чате приват24 я попытался выяснить почему же не прошли мои платежи, но это оказывается сложный вопрос на решение которого им нужно больше 1 недели времени.
Ну и на вопрос возместят ли они мне 255грн за их же ошибку мне отвечают:
«Повернення не буде Вам так як ми вже повернули Вам повну суму платежу з якої Ви можете повторити платіж. Питання платежу лежить на площині Вас та компанії на рахунок якої була оплата»
Мне возместили 255грн которые я потерял за несвоевременную оплату штрафов.
Для меня это второй раз когда приватбанк меня подвёл, но возместил то что я потерял.
Вывод могу сделать следующий:
1. Из-за подобных случаев не стоить оценивать работу банка в целом, потому что данная ситуация может произойти в любом банке
2. Приватбанк идет на уступки, только на это нужно потратить время
Коментарі (5)