Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
igor4444 28 вересня 2020, 19:14
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Проскурівска, 1
Срок дії карти закінчувався, пішов в банк шоб поновити і там ніхто нічого не може пояснити. Просто банк захотів розірвати договір зі мною і розірвав. Без якихось попереджень чи притензій до мене
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 9:33
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yura Asder 28 вересня 2020, 18:27
Відділення за адресою: Львів, вул. Городоцька, 300
Нема ніякого відділення Приватбанку за адресою м. Львів вул. Городоцька 300. Шкода, що тільки стратив час і бензин якого ніхто не відшкодує
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 9:32
За цією адресою розташовані банкомати та термінали ПриватБанку.
Знайти зручну для вас адресу відділення (і його графік роботи), Ви можете прямо на карті, пройшовши за посиланням.
http://privatbank.ua/map
Хочемо звернути вашу увагу, що більшість операцій ви можете провести без відвідування відділення. Повідомте, будь ласка, нам, яка операція вас цікавить, і ми зможемо підказати, як провести її, при цьому не витрачаючи свого часу на поїздку до відділення. У банку доступний дистанційний функціонал по більшості функцій — це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції.
Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше розібратися в ситуації.
CostaIII 28 вересня 2020, 18:10
Вот пример из жизни, при чем настоящей, т.е. вот вчера-сегодня. Раз в месяц перевожу порядка 20000 грн с карт Приватбанка на карту др. банка по реквизитам банка (IBAN), платеж не мгновенный — около 3х суток, но зато комиссия — 3 грн. Вчера (27.09.20) что-бы сформировать один платеж с двух своих карт перевел с «Катры для выплат» на «Универсальную» вторую часть денежных средств, около 10000 грн. Вот и каково было мое удивление, когда высветилась комиссия за перевод по реквизитам порядка 100 грн. Вопрос не только в 100 грн, а в ПОДЛОСТИ банка. Оказывается, что с 1.09.2020 банк поменял тариф(ы), ну ладно, поменял и поменял, хозяин-барин, тут будем делать свои выводы, благо банков в Украине хватает… Но зная об этом заранее я бы снял с карты для выплат без комиссии ДС и далее распорядился ими, теперь же ДС все на универсальной с которой чтобы снять нужно заплатить 1%!!! и перевод с карты на карту другого банка что типа мгновенный, что по реквизитам (около 3х дней) с комиссией 0.5% Вот как-то так. Бодался в чате Приват24 с представителем банка, такое впечатление, что банку законы не писаны. В итоге — ХАМСТВО и ПОДЛОСТЬ, как обычно, рулят)

Изменять тарифы на обслуживание клиента, не отправив ему предварительного уведомления об этом — незаконно, сообщает Национальный банк Украины.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 20:09
Добрий вечір!
Приносимо вибачення за те, що після звернення в нашу службу підтримки у вас залишився неприємний осад. Ми обов'язково проведемо серйозну розмову зі співробітником і обучимо решту персоналу, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.
Дозвольте зазначити, що установка тарифів проводиться виходячи з кон'юнктури ринку.
Інформація стосовно комісій банку знаходиться у відкритому доступі. Ознайомитися з нею ви завжди можете на сайті: https://privatbank.ua/perevod-na-kartu-schet-v-drugom-banke
З повагою, ПриватБанк.
Николай Кингсли 28 вересня 2020, 15:53
В Каменском не работают банкоматы по всему городу
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 17:28
Добрий день!
Вибачте за незручності. Наші фахівці працюють над вирішенням проблеми.
З повагою, ПриватБанк.
Виктор Гербер 28 вересня 2020, 15:31
Здесь довольно грамотная техподдержка, никогда не возникало с ними проблем. Одни отвечают медленно, другие — шустро. К быстрым консультантам я пишу дополнительный отзыв. Надеюсь, особо шустрых консультантов тут поощряют премиями, они это заслужили.
Приложение Приват24 довольно тяжёлое в освоении даже для меня — программиста. Здесь совершенно неинтуитивный интерфейс. Спасибо техподдержке за помощь в освоении этого неюзабельного куска кода.
В целом, работа самого банка меня устраивает, особенно нравится возможность создавать виртуальные карты, это очень выручает.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 16:24
Добрий день!
Дякуємо вам, що виділили час, щоб залишити позитивний відгук, та вказати нам на ситуацію, яку потрібно виправити.
Ми активно працюємо над скороченням часу очікування, але ваш досвід говорить про те, що намагатися потрібно ще більше. Вибачте, що вам довелося зіткнутися з певними незручностями. Ми обов'язково станемо краще.
З повагою, ПриватБанк.
Anzhelika Feniuk 28 вересня 2020, 15:24
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 69
Сьогодні мою картку приват заблокував, я дуже рада що є такі банки які не дають попастися на шахраїв. Вчора я перекинула гроші на рахунок шахраїв, подробиці пропущу як я на них попалась, але суть в тому що приват банк заблокував картку щоб гроші не перейшли на той рахунок. Спочатку я була зла чого це блокує мою картку, а потім як дізналась, була на скільки рада. Сума невелика, але кожна копійка потрібна.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 16:14
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук! Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
gudkov77 28 вересня 2020, 13:53
В субботу утром в кафе не смог рассчитаться картой. Зашёл в Приват24 все карты оказались заблокированы — все карты Универсальная и Ключ к счёту. Набрал 3700, чтобы уточнить, в чём проблема. Работаю с банком с 2003 года — никогда проблем с ним не было, карты не блокировались сами по себе. Оператор ответила, что карты были заблокированы в 3 часа ночи в субботу, якобы по чьей-то жалобе. Ответила, что со мной свяжутся в течение трёх дней. На выходных никто не связался. В понедельник пишу в чат. Уже отвечают, что жалоб на меня несколько, а свяжутся уже в течение семи дней. Всё это время карты будут полностью заблокированы.
Как могут быть жалобы, ещё и несколько на меня в моём случае, понять не могу. История с банком очень длительная и обширная (много продуктов у меня было и есть оформлено), а меня в один момент как какого-то мошенника заблокировали, аюсолютно не интересуясь, есть ли у меня какие-то средства вообще кроме как на этих картах.
Крайнее удивление вызывает ситуация, при которой банк тратит огромные средства на привлечение новых и удержание старых клиентов (я о рекламе), и тут же блокирует своего давнего лояльного клиента (на минуточку, деловые отношения с банком были установлены ещё 17 лет назад).
При этом предоставление обратной связи крайне затянутое и неконкретное. Я на самом деле очень сомневаюсь, что были какие-то жалобы от кого-либо. Неужели банк не знает другие методы как сдержать отток пассивов?
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 14:48
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук. Бачимо, що ваше питання успішно вирішено. У разі додаткових запитань – зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
shyup 28 вересня 2020, 12:39
27,09,2020 мне потребовалось перевести 200 (двести) гривен с одной карточки на другую (обе карточки мои). Все вроде бы прошло, по телефону подтвердил, но тут вдруг выскакивает надпись, что я попал под проверку и мне (самому) нужно позвонить 3700. Звоню, мадам начинает задавать вопросы. Я не на все вопросы знал ответы, поэтому отменил перевод. Думаю завтра будет кто-либо адекватный, и все утрясется по телефону. Однако мне заблокировали и карточки и телефон, наверное, чтобы я не смог связаться с оператором. И это удовольствие на выходные. Слов нет.***.
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 14:04
Безпека наших Клієнтів — найважливіший пріоритет ПриватБанку. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб гарантувати фінансову захищенність людей, які обслуговуються в нашому банку. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо витратити Ваш час, а тому що хочемо захистити Вас від матеріальної і, в подальшому, моральної шкоди.
Мінфін
Відповідь адміністратора
30 вересня 2020, 16:15
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
964ici 27 вересня 2020, 13:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 12-Г
Я попал в общество пользователей которым «тупо» заблокировали возможность пользоваться кредитным лимитом. Остальное как у всех. Платил вовремя, процентов за пользование кредитным лимитом ноль. И на это получил Стандартные отписки.
Началось так:" Обмеження за карткою
У вас прострочена заборгованість – кредитні кошти недоступні.
Погасіть борг, і ми переглянемо розмір кредитного ліміту протягом 3 днів.
Якщо платіж не буде погашено, ви не зможете отримати кредит у майбутньому."
Затем продолжение- ответы на вопросы:
" Спеціаліст Станіслав в чаті
По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк? Може умене є прострочені платежи, згідно з вашими умовами користування карткою? Напишіть, мені потрібно це знати.
Станіслав
Добрий день, Сергію Івановичу!

Добрий.

Станіслав
На даному етапі банк проаналізував поточний стан та історію використання картки, і прийняв рішення встановити подібне обмеження на кредитні кошти.
При прийнятті банком рішення про його скасування Ви будете додатково сповіщені по SMS.
Ви зможете користуватися особистими коштами при відсутності заборгованості.
Це обмеження тільки на доступ до кредиту, в іншому карти активні

Я запитував: По яким критеріям моя історія використання картки не влаштовує банк?
Відписку я читав.

Станіслав
ПриватБанк не формує кредитну історію, цим займається Українське Бюро Кредитної Історії (УБКІ) Якщо у Вас є питання, напишіть в їх підтримку на сайті https://www.ubki.ua/
Я питав про історію використання картки в ПРИВАТ банку. А в УБКІ ваш банк передає данні. Чи Ви цього не знаєте.
Станіслав
Кредитний ліміт затверджує та змінює не людина, система аналізує Ваші дані і кредитну історію, і в сукупності може як підняти так і опустити ліміт
Документи, які допоможуть банку розглянути Вашу заявку і підвищать можливість прийняття рішення на вашу користь:
1. Довідка з місця роботи або виписка по зарплатній картці іншого банку за останні 3 місяці, дата видачі яких не більше 30 днів тому.
2. Техпаспорт на авто.
3. Закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік.(всі сторінки, на яких є інформація про Вас, штампи і т д.).
4. Декларація про доходи ФОП.
Дане рішення приймає система, вона не повідомляє нам причину відмови у збільшенні кредитного ліміту.
Надається лише рекомендації, які допоможуть у збільшенні кредитного ліміту.
Причину відмови Банк не коментує.
Чим можемо бути Вам кориснi?
Вашу відповідь я вже читав в інтернеті.Мені все зрозуміло. Ваш банк не надає кредитний ліміт. Так чи ні. Це просте запитання.
Станіслав
Така система кредитування у всіх Банках
Можливо, у Вас залишились інші питання?
12:25
НІ. Все зрозуміло. Краще б я вчасно не платив.

Когда человек не понимает за что его ущемляют- он начинает так же отвечать.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2020, 16:21
Добрий день!
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку, для покращення якості обслуговування.
Щодо питання кредитного ліміту то хочемо звернути вашу увагу, що по картці обмежено користування саме кредитними коштами та у разі відсутності заборгованості, особистими коштами можна користуватись.
uglesos33 27 вересня 2020, 9:48
Мне не нравится, что приват банк продолжает мошенничать и обманывать людей, впаривать услуги страхования, которые не работают. Я принял предложение работница приват банка, застраховал себя и детей. Как у сына случилась травма, перезвонил на горячую линию, на которой вместо ответов продолжительное время на меня вываливали информационный спам. Связь с оператором затруднительна. Специалист по страхованию сказал, какие документы предоставить в ближайшее отделение банка. Предоставили, переспросили, достаточно ли этих документов, ответили, что ДОСТАТОЧНО, ожидайте выплат в течении трех дней. Выплат нет ни через три дня, ни через неделю. При повторном обращении в банк специалист сообщает, чтобы предоставили опять те же самые документы (свидетельство о рождении, справку от врача). Предоставили ещё раз, работница банка сообщает, что страховой не нравится формат справки от врача, как вроде, врачи пишут справки по пожеланиям и в формате родителей больного. В общем, деньги приват как и десять лет назад ищет, за что содрать с клиента, при этом включает механизмы защиты от выполнения взятых на себя гражданско-правовых обязательств.
Рассказал историю товарищу. Он поведал, что три года назад страховались в приват, ребёнок упал на велосипеде,, рассёк верхнюю губу до носа. Пол года жена бегала, то документы «теряли», то справки были «не такие», денег нет по сей день.
Сам буду сворачивать с приват ом все контакты и другим связываться не советую.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2020, 12:18
Добрий день!
Дозвольте звернути вашу увагу, що рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору та додатку до договору в якому описані умови страхової виплати. Для зручності клієнтів є можливість подати заявку про настання страхового випадку одразу в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» і там же переглянути її результат та коментар до прийнятого рішення.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
JuliaPrivat 26 вересня 2020, 23:47
Відділення за адресою: Харків, вул. Гіршмана, 4
Почему на сайте указано время работы отделения банка по Гиршмана, 4 суббота с 9.00 до 16.00? Приехала в субботу специально в это отделение, т.к. в другие дни проблематично попасть в банк — оно закрыто. Или работайте как указано или уберите эту дезинформацию.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2020, 8:47
Доброго ранку!
Радимо переглядати графік роботи відділення саме на нашому сайті https://privatbank.ua/map або в мобільному додатку Приват24, а не користуватись сторонніми ресурсами.
Актуальний графік роботи відділення за адресою м. Харків, вул.Гіршмана, 4, що вказаний на нашому сайті:
Пн-Пт: 09:00-18:00
Перерва: 12:30-13:30
У разі виникнення питань ви можете звертатись в цілодобову підтримку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Shurik Linnik 26 вересня 2020, 20:45
Сейчас в Запорожье проходит голосование по общественному бюджету. С момента начала голосования люди очень часто видят что приват просит обновить данные и это притом что карточки получены недавно. Если бы наши активисты не обращались к ним, то они и не знали бы что нужно обновлять данные. Когда кончится это кино? Ваша система вообще с дуба рухнула?
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2020, 8:50
Доброго ранку!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділ I п.3; Розділ V та інших пунктах даної постанови. Якщо у клієнта виникають питання, щодо банківського обслуговування, він може звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олеся Смирнова 26 вересня 2020, 18:57
Выражаю огромную благодарность за столь быстрое и оперативное решение моей проблемы! После моего обращения в течении 2 часов был решён мой вопрос, который не получилось решить самостоятельно 5 дней. Приятно видеть профессионалов своего дела! Еще раз огромное спасибо за вашу отзывчивость, доброжелательность, компетентность! Желаю Вашему банку успехов, финансовой стабильности и процветания!
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 19:52
Добрий вечір!
Дякуємо за те, що ви з нами! Ми щиро прагнемо, щоб кожен наш клієнт отримував обслуговування найвищого рівня.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OtVinta 26 вересня 2020, 15:29
Банк без предупреждения переводит средства с одного счета на другой в счет погошения задолженности без уведомления клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 17:08
Добрий день!
Списання з іншої картки на рахунок погашення мінімального платежу може бути проведено в разі, якщо по картці Універсальна не було своєчасно внесено суму обов'язкового платежу. Таким чином, банк не списує кошти з іншої картки на свою користь, а перераховує їх на картку з кредитним лімітом, щоб ви не вийшли на прострочення.
Щоб уникнути подібної ситуації в подальшому, достатньо своєчасно вносити мінімальний платіж, згідно з умовами дговору до 25-го числа місяця. Його суму ви можете бачити в Приват24 меню «Мої рахунки».
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 вересня 2020, 16:04
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 29.09.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Lanka123456789 26 вересня 2020, 14:31
Три дня назад перевела знакомой на карту 100 грн через приват 24. Сообщила ей сразу о переводе, а она сказала, что карта у нее закрыта. Я начала звонить сразу в приват, чтобы вернули деньги. Девушка приняла заявку, сказала, да карта закрыта и деньги просто зависли в воздухе, сказала, что в течении 24 часов со мной свяжется специалист другого отдела для подтверждения возврата денег. НО прошло три дня и вот сегодня звонок. Сказали, что карта закрыта, но открыт какой-то мифический счет, на который эти деньги поступили. И знакомая их получила. И мне деньги не вернут, а разбираться я теперь должна со знакомой. Я всегда знала, что это не банк, а полное г… но. Присвоили 100 грн, и сказали идти сбивать деньги со знакомой. Хотя я знаю, что она не только не получила их, но и не знала, что у нее еще и счет какой-то есть. Мошенники.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 16:51
Добрий день!
Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом проведено зворотній зв'язок.
Звертаємо вашу увагу, що в даній ситуації проведення платежу було ініційовано не банком. Створюючи платіж через Приват24 чи інші канали ви доручаєте банку здійснити переказ коштів на вказану суму, що і було зроблено банком. В даній ситуації, кошти успішно надіслані отримувачу, який може їх бачити в своєму Приват24 та перерахувати на свою картку в меню «Всі послуги» — «Переказ між вашими рахунками».
Проблема вирішена
ihorechek 26 вересня 2020, 13:09
23 сентября в 19:22 пополнил мобильный счёт на 65 гривен с помощью карты как обычно на сайте pay.vodafone.ua за счёт моих средств с карты Универсальная на счёт EASYPAY*VODAFONE, KYIV.

24 сентября в 2:05 ещё 65 гривен банк без моего ведома отдал мои деньги и часть кредитных средств на счёт EASYPAY*MOBILE.OC, KYIV

Оператор ПриватБанка морочил голову, так чётко ничего и не сказав: 11 дней ждите, придут или не придут деньги обратно – не знает никто, отправляет на сайт, где я пополнял, или предлагает в полицию обратиться. Звонил в EasyPay, оператор вообще ничего не знает не может сказать кому деньги ушли и отправляет в полицию, называя сайт vodafone.ua фишинговым, то есть вводит в заблуждение. Но причём тут полиция, когда банк без моего ведома отдал мои деньги без решения суда и без моего подтверждения неизвестно куда и вынуждает меня искать мои деньги? Никогда такого не было. И больше всего поражает абсурдность, что никто не знает ничего! Были деньги, а куда пропали — банк не знает. Банк в лучшем случае на 11 дней взял меня в заложники, забрав мои, хоть и в данном случае небольшие, средства, и вогнал в кредит. 15 гривен моих украл и 50 из кредитных взял. То есть я в кредите по вине банка, банк добровольно отдал мои деньги без моего подтверждения, которое всегда было, и решения суда, а никто другой их не забирал! А если бы провёл оплату на 2000 гривен или больше? Вы бы ещё 2000 украли у меня? Вообще проблемы с головой, приватбанк? То флаг гомиков ставите на аватарки в соцсетях, то деньги крадёте и шантажируете 11 дней.

Очень недоволен неопределённостью, в которую меня поместили этим случаем. Это вы идите в полицию сами и ищите мои деньги, которые вы добровольно отдали без моего ведома, а кто вам вообще разрешал меня в кредит загонять я понять даже не могу. Скотство натуральное.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 16:21
Добрий день!
В першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах та підтвердивши авторизацію картки, Ви даєте згоду на подальші списання з картки без додаткового підтвердження. В подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу. Від сайту надійшов запит на списання коштів, який банк не міг відхилити. У разі, якщо ви не підтверджуєте операцію, за вашим зверненням в підтримку ми можемо сформувати заявку на повернення коштів.
Ми склали декілька простих правил, що допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olexandr34 26 вересня 2020, 11:22
На депозиті була процентна ставка 11.5 річних, потім стала 8.75, потім 8.00, тепер вже 5.00 річних,- то ось що означає «беремо і робимо»..?
Це типу «заохочення» шоб відмовитись від усіляких депозитів?
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 13:13
Добрий день!
Зниження відсоткових ставок по депозитах є позитивним сигналом на банківському ринку і сигналізує про подальшу стабілізацію економіки країни. Варто зазначити, що при зміні ставки за певним типом вкладів в банку, вже діючи депозити залишаються активними та за ними діє ставка, що була актуальна на момент оформлення чи останнього продовження договору.
Проблема вирішена
Aabramova 25 вересня 2020, 20:42
Відділення за адресою: Дніпро, ул. Коммунаровская, 10
24.09.2020 в г.Днепр в Новокодацком районе в банкомате-терминале снимала 20000 грн. После нажатия кнопки «выдать деньги» банкомат начал считать банкноты по звуку и подавать их в окно выдачи, и на протяжении следующих 5-7 минут светилось то же окно полоса загрузки, банкомат не реагировал. После обращения сразу на горячую линию приват банка, оператор сказал, что нужно нажать, чтобы разблокировать банкомат от зависания. Со второй попытки получилось и банкомат отдал карту, но деньги так и не выдал!!! А списание по карте прошло… По возврату денег мне сообщили, что нужно дождаться инкасации непонятно когда. Данные средства предназначались для погашения кредита в другом банке, в связи с этим я должна оплачивать штрафы в другом банке… сроки возврата моих денег неизвестны. Почему так происходит и кто будет оплачивать штрафы по вашей вине?
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 8:43
Доброго ранку!
Приносимо вибачення за можливі незручності.
За вашим питанням вже зареєстрована заявка на повернення коштів. На даний момент очікуються результати інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що операція не була успішна та звірити суму з вказаною вами для повернення. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Natalynchuk 25 вересня 2020, 19:45
Три дня назад я увидела в почте письмо с просьбой отправить скан паспорта в банк. Сразу отправила. Пару дней ждала ответа, что паспорт принят, подтверждение получите в мобильный приват 24, писали из банка. Потом попыталась войти в личный кабинет и тогда узнала, что все мои счета, карточки и деньги на них заблокированы. Путем выяснения причин в течении двух суток, причем больше времени в ожидании, чем ответов от банка получила письмо, где банк останавливает обслуживание моих счетов и разрывает со мной договор. Когда я открою счет в другом банке, они обещают перевести туда мои средства. А теперь главное. Я нахожусь в оккупированной части Донбасса, выехать не могу из-за карантина и работаю на украинском! предприятии все годы оккупации. С известным риском для свободы и жизни плачу налоги в Украину и даже военный сбор, который нас обязали выплачивать. Имею карточку голд, но личный банкир никогда еще не отвечал на мои звонки и мне не перезванивал, хотя его реквизиты я регулярно получаю на почту вместе с кучей рекламных предложений. Регулярно плачу ежемесячный взнос за карточку голд, хотя её преимущества так и не поняла. На вопрос почему мне отказано в обслуживании, Мне предложили обратиться в Центральный офис в Днепропетровске в письменном виде. У нас на территории не работает почта, По которой можно отправить письмо в Днепропетровск. Я не могу сейчас зайти в отделение банка, чтобы забрать деньги, я больше не могу получать зарплату на карточку приват. У нас на работе штат юристов, я так поняла, что сама не справлюсь и придется обращаться к ним за помощью, потому что решить что-то с банком не представляется возможным, они даже не отвечают на мои звонки. Все переписки сохранены, если надо что-то подтвердить
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 20:17
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість отримання власних коштів. Додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Проблема вирішена
pashlyak 25 вересня 2020, 14:52
01.09.2020 оплатил 2 штрафа за нарушение ПДД со скидкой в 50%. По закону если оплатить за 10 дней, то будет скидка.
Далее 06.09.2020 решил проверить, оплачен штраф или нет. Он оказался неоплаченым. Я написал в службу поддержки банка, где мне ответили что платежи прошли успешно. И я успокоился потому что нет повода им не доверять.
Каково же было мое удивление, когда 16.09.2020 мне вернулись 2 платежа!!!

Теперь получается что из-за приватбанка я потерял скидку в 50%.
Ну и самое интересное что в чате приват24 я попытался выяснить почему же не прошли мои платежи, но это оказывается сложный вопрос на решение которого им нужно больше 1 недели времени.
Ну и на вопрос возместят ли они мне 255грн за их же ошибку мне отвечают:
«Повернення не буде Вам так як ми вже повернули Вам повну суму платежу з якої Ви можете повторити платіж. Питання платежу лежить на площині Вас та компанії на рахунок якої була оплата»
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 15:36
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Полезный комментарий
pashlyak 2 жовтня 2020, 10:26
Приватбанк разобрался в проблеме и признал свою ошибку.

Мне возместили 255грн которые я потерял за несвоевременную оплату штрафов.

Для меня это второй раз когда приватбанк меня подвёл, но возместил то что я потерял.

Вывод могу сделать следующий:
1. Из-за подобных случаев не стоить оценивать работу банка в целом, потому что данная ситуация может произойти в любом банке
2. Приватбанк идет на уступки, только на это нужно потратить время

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝