Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
humanJ 30 вересня 2020, 17:23
06.06.2020р. блокують зарплатну картку. Телефоную до банку. Прохаю «говорилку» зєднати з юристом банку. У відповідь відмова: — «зверніться до юриста, він знає як зв»язатись з юристом банку" — ??? Спробував пояснити що згідно постанови Верховного Суду України за №340/1018/19 від 18.01.2020р. банк не має право блокувати єдине джерело доходу громадян. У відповідь починає зачитувать якусь постанову місцевих органів влади. Поняття хто головніший, просто відсутнє. Банк — прсто одне велике дно.

P.S. Завтра вранці з юристом будемо готувати позов до суду.

P.S.S. В відгуках в рубриці «погано» можна вибрать тільки 3 пункти — Привіт — банк, та для вас 103 пукнти буде замало!
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 19:10
Добрий вечір!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
panaceya 30 вересня 2020, 16:10
24 июня блокируют карту, требуют подтвердить номер в банкомате. Сделал. Через час блокировка всех карт. Звоню на горячую линию — сделать ничего не могут, причини не знают — приходите мол в банк, там расскажут. Прихожу, причин не знают — едьте в глав офис (дебилы?). Все подтвердил, верификацию какую прошёл.

Сегодня опять такая же *** . ПРИВАТ ВЫ АХРИНЕЛИ? КАКОГО ЛЕШЕГО Я ДОЛЖЕН ТРАТИТЬ СВОЁ ВРЕМЯ И НЕРВЫ НА ВАС?
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 19:18
Добрий вечір!
Ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнта від шахраїв. Кожного дня ми працюємо над тим, щоб наші клієнти могли отримувати якісний сервіс та користуватись своїми коштами як їм заманеться. Але в наш час, на жаль, є велика кількість шахраїв, які найрізноманітнішими способами намагаються заволодіти чужими грошима. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, які дозволяють виявити та запобігти шахрайським операціям на різних рівнях. Насамперед, ми намагаємось недопустити проведення таких операцій і сподіваємось на Ваше розуміння в необхідності таких механізмів, котрі дозволяють нашим клієнтам кожного дня не перейматись про безпеку своїх коштів.
Блокування картки та необхідність підтвердження номеру телефону виникла виключно з міркувань безпеки. В подібній ситуації достатньо звернутись в онлайн чат на нашому сайті, де фахівці залюбки допоможуть з розблокуванням картки, коли це можливо дистанційно та дадуть відповідь на актуальні питання.
josephkorin99 30 вересня 2020, 15:34
Оформили заявку на еквайринг у менеджера Людмили Семенюк 10 днів тому. Менеджер обіцяла встановлення еквайрингу за 2 дні. Пройшло два тижні. З нами на зв'язок ніхто не виходить. Приватбанк жахливий в обслуговувані.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 17:10
Добрий день!
Дякуємо вам за небайдужість до наших сервісів. Вашу проблему розглядають наші фахівці. Нагадуємо, що, крім дзвінків, ви можете звертатись в чат онлайн та електронною поштою.
Den Chernov 30 вересня 2020, 15:26
Відділення за адресою: Київ, вул. Композитора Мейтуса, 4
Один из худших клиентских сервисов среди банков Украины. Ваш менеджер сказал что поставят эквайринг в течении 2-х дней после подачи заявки. Прошло две недели. Дозвониться до Вас нереально. В понедельник ваш менеджер Тимченко Владимир обещал все в сроки. Сегодня пришло письмо что установят эквайринг через неделю. Из-за действий Ваших сотрудников наш объект несет убытки.

Будем прекращать сотрудничество с Вашим банком из-за некомпетентности Ваших сотрудников и клентского сервиса, а также никому не советуем связываться с Вашим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 17:08
Добрий день!
Дякуємо вам за небайдужість до наших сервісів. Вашу проблему розглядають наші фахівці. Нагадуємо, що, крім дзвінків, ви можете звертатись в чат онлайн та електронною поштою.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Daniil Kulyk 30 вересня 2020, 15:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Композитора Мейтуса, 4
Керівник проекту по роботі з національними компаніями ГО Тимченко Володимир зовсім не компетентний у своїй роботі. Із-за його брехні по термінам встановлення ми понесли збитки. Нікому не рекомендую працювати з приватбанком.
До сервісу підтримки неможливо додзвонитися. Банк жахливий.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 17:07
Добрий день!
Дякуємо вам за небайдужість до наших сервісів. Вашу проблему розглядають наші фахівці. Нагадуємо, що, крім дзвінків, ви можете звертатись в чат онлайн та електронною поштою.
Проблема вирішена
Роман Чехов 30 вересня 2020, 14:20
Я кліент ПБ з 2005 року боргів або не закритих кредитів перед банком не маю. Маю тільки особисті кошти в банку. Але.
1) 01.09.20 року без будь якого попередження ПБ заблокував мою зарплатну картку та всі рахунки. В відділенні пояснили що мені потрібно пройти ідентифікацію(!!! А що вам заважало мене попередити???). Я приніс в відділення всі необхідні документи. Сказали що все гаразд, на протязі доби розблокують. Через три дні очикування мені вдалось через чат з'ясувати, що в мене нема реєстрації на матеріковой частині України, тому вони не розблоковують.
2) 24.09.20 року я приніс документ який підтверджує моє місто проживання на теріторії підконтрольній Україні. Мені знов пообіцяли за добу розблокувати картку. Але прошло вже 7 (сім) діб після подання документа. Картка досі не розблокована. Пояснення одне: «Ми робимо все можливе щоб вирішити ваше питання.» Пройшов рівно місяць як я не маю доступу до моїх особистих коштів.
3) Крім цього всього, заблокован доступ до Приват24 через компьютер. Навіщо це робити???? Слів нема, тільки вирази.
Оцінка 2 ( і це забагато) за обслуговування. Питання до ПБ — а як ви самі в цій сітуції себе оцінете?
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 15:13
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Микус Микус 30 вересня 2020, 12:45
Если вы имеете долг перед банком, то вы не получите денежную компенсацию за бейби бокс от государства ребенку, и не сможете эти деньги некак потратить на новорожденного, так как банк их изымает!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 13:43
Добрий день!
За карткою на яку зараховані кошти за проектом «Пакунок малюка» недоступні будь-які витрати, окрім ухвалених магазинів Міністерством соціальної політики https://pakunok-malyuka.ioc.gov.ua
Звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
1 жовтня 2020, 16:15
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 01.10.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
MIkhailVasiliev 30 вересня 2020, 12:30
Дано: кредитна карта класу Голд, персональний банкір, кредитний ліміт 50 тис. грн…

В останній момент погасив іпотеку, зняв з кредитки 48 тис., потім почав гасить всіми коштами, які були в наявності, тобто собі на прожиття взагалі нічого не залишав, в надії на те, що при необхідності зможу знять із кредитки. Коли залишилось погасить 20 тис, кредитний ліміт раптово зменшився настільки, що зняти з карти нічого більше не можна було. Тобто я залишився без можливості оплатити навіть продукти. Звернувся в підтримку, говорять «Щоб підвищи шанси на збільшення кредитного ліміту, Вам необходно частіше користуватись кредиткою ПриватБанку» — тут сміялась вся сім'я) потім подзвонив персональному банкіру (Ліщук Наталія), вона взагалі слухавку не взяла. У дружини Монобанк, таких проблем немає, хоча користуємось кредитним лімітом схожим чином. Буду також переходить на Монобанк.

Банком не задоволений, «підставили» в найбільш непідходящий момент.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 13:42
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Дійсно, активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталья Рязанова 30 вересня 2020, 12:25
Банк повністю ігноруї мої листи тому я змушина писати тільки тут і вимагати перерохування умов кредитування у зв'язку з карантинними заходами. Прошу внести зміни до надоного проекту Додаткової угоди до Договору які стосуються карантинних заходів та відсутності штрафін та пені і направити мені для ознайомлення. Також, мною була затребувана виписка по мойому кредитному рахунку де зазначена: пеня у березні 2020р у розмірі 27 грн. 54 копійки., а також збільшення тіла кредиту які не повинні відбуватися на підставі діючого законодавства України. Так, станом на 04.05.2020р. тіло кредиту складало — 796037 грн. 82 коп., а станом на 26.08.2020р. тіло кредиту складає — 818552 грн. 46 коп. Тіло кредиту неповинно збільшуватись! Прошу повідомити мене про перерахування і надання відповідних скріншотів про зняття пені і залишення суми тіла кредиту на дату 4.05.2020р.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 13:41
Добрий день!
За вашим зверненням питання було розглянуто профільними фахівцями, які надали інформацію та повідомили вас про можливі шляхи вирішення питання за результатом. Додатково вам буде направлено офіційну відповідь за даною ситуацією.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tonya Yurchenko 30 вересня 2020, 12:14
Расценки банка растут на все услуги. Приват уже нельзя назвать недорогим банком. При этом качество падает. Я говорю конкетно о Привате онлайн, который работает с очень большими перебоями. И в последнее время работа онлайн банка заметно ухудшилась.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 13:35
Добрий день!
Ми кожного дня старанно працюємо, щоб наші клієнти отримували лише якісний сервіс. Впроваджуємо нові та модернізуємо вже існуючі послуги та механізми, даючи вам можливість здійснювати всі необхідні операції з мінімальними зусиллями. У разі, якщо ви маєте невирішені питання, будь ласка, опишіть деталі в особистому повідомленні. Будемо раді допомогти.
Ксюша Николаевна 30 вересня 2020, 9:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 19-А
Приходжу вже який день у відділення по проспекту правди, постійні черги з бабушок-говорушок. Приймає один спеціаліст на відділення! Ні карту змінити, ні внести поправки в попередні дані. Не задоволена!!! Банкомат лише один!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 12:00
Добрий день!
Кількість спеціалістів у відділенні розрахована на нормальний режим роботи. Ваше звернення могло випасти на час, коли у послугах відділення виникла потреба у великої кількості клієнтів, що з різних причин не користуються нашими дистанційними каналами. В той же час, наші фахівці в онлайн підтримці на сайті та гарячій лінії цілодобово доступні та будуть раді допомогти.
Щодо одного з питань, з яким ви хотіли звернутись у відділення то хочемо зауважити, що оформити картку зараз можна онлайн через Приват24. Оформлена таким способом віртуальна картка має ті ж функції, що і звичайна.
Таким чином, ви можете провести більшість необхідних операцій онлайн, тим сами економлячи свій час та не наражаючи себе на небезпеку в умовах карантину.
Ми наполегливо рекомендуємо мінмізувати контакти та максимально використовувати канали самообслуговування.
Бережіть себе та своїх близьких!
Проблема вирішена
Polomaka 30 вересня 2020, 2:57
Долгая история, но попробую по существу: С 2014 года, побывав в плену боевиков «днр», и уехав из своего родного города — я считаю своим долгом выявлять боевиков НВФ, оккупировавших Донецкую область, и выносить их посредством соцсетей на всеобщее обозрение. Так вышло и в 2018 году, когда я опубликовал данные очередного убийцы из Донецка, свободно проживающего в Киеве. Далее его задержали, начались суды, и процесс идёт по сей день. Уже тогда мне доносили информацию, что данный человек хочет меня убить…

И тут, внезапно, знакомые люди пересылают мне фотографию, где я держу полученную мной карту ПриватБанка, в отделении. Так же пересылают мои личные данные, адрес прописки, состав семьи… Меня начали искать, с целью мести. Так уж вышло, что ПриватБанк продал мои данные террористам.

Далее я еду в службу безопасности этого «банка» в городе Черкассы, где проживаю. Сотрудники просят позвонить на 3700, и обратиться к оператору. Туда, увы, дозвониться не вышло. Пишу в чат, жду, и… И мне отказывают в общении со службой безопасности. Далее они создают какую-то заявку, что-то там решают… Потом они пробуют дозвониться мне на мой номер телефона, который мне пришлось выбросить, после продажи моих личных данных. По состоянию на сегодня — я сменил квартиру, адрес которой они продали, и понес материальный ущерб, дабы сохранить семью в безопасности.

У меня вопрос: Имея на руках фотографии, где меня фотографируют в отделении с картой в руках, и имея прочие аргументы передачи моих данных третьим лицам… Понеся вынужденные материальные потери… Что, наиболее логичным, с точки зрения закона — следует предпринять? Иск? Обращение в СБУ? Как поступить правильно?
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 11:10
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають таким ситуаціям.
Банк не надає персональні дані третім особам, окрім випадків, що передбачені законодавством України.
Що стосується заявки, то за результатом її розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку за номером, який ви вказали в заявці до відгуку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GSVGSV 29 вересня 2020, 20:28
После долгих звонков переписки в чате и хождениям по отделениям для распространения короновируса банк удосужился разблокировать карты, но любые операции по моим картам выполнить невозможно. Пишет то операция отменена, то ошибка выполнения операции, а в систему Приват24 через браузер вообще «З метою безпеки послуга недоступна. Для завершення операції зверніться до чату-онлайн або зателефонуйте за номером 3700.».
Обращаясь по указанным контактам отправляют в отделение для актуализации данных.
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер, написано с целью безопасности услуга недоступна, значит дело не в документах, или на сайте фраза указана некорректно.
Включите, пожалуйста, вход в систему Приват24 через сайт до того как я актуализировал данные, каждый день я что-то предоставлять банку не собираюсь, актуальные документы, которые указал ваш специалист в голосовом звонке, который записан, я предоставил.
Документ предоставил и опять Вам необходимо актуализировать данные…

Ребята в банке отдайте мои деньги, закройте счета и идите актуализировать данные…

Я уже давно спокойно пользуюсь услугами другого банка.
П.С. Как выяснилось в процессе разговора, юристы банка решили ограничить всех клиентов с подозрительными документами, которые легальны, выписаны в органах Украины и имеют полную силу, и теперь нужно бесконечно ходить и кому-то что-то доказывать.
Мои деньги банк не отдает, воспользоваться ими со счёта нельзя, похоже пора разбираться правоохранительным органам.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 8:27
Доброго ранку!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ваше питання було детально розглянуто фахівцями та за результатом проведений зворотній зв'язок з наданням інформації і шляхів вирішення питання. На жаль, після цього, вами не були надані необхідні документи для актуалізації.
Проблема вирішена
wekeent 29 вересня 2020, 16:46
Банк упал в моих глазах. В общем дабы не расписывать длинную историю, напишу в коротко. Была карта голд для выплат и в начале месяца закончился ее срок. Что бы ее перевыпустить или открыть диджитал карту в привате, надо было принести паспорт в отделение. В общем так и сделал. Но карту не перевыпускал. Через час, решил открыть карту диджитал в Приват24 и что я вижу, банком отказано. При попытке узнать в отделении банка или у оператора, не кто не объясняет почему я не могу открыть какую либо карту!!! В отделении управляющий банком порекомендовала мне связаться с оператором и что бы она передала запрос супервайзеру, на попытки так сделать, было отказано оператором!!! Я в шоке. И при всем этом, у меня нет ни задолженностей, ни кредитов. Просто позор! Банк не рекомендую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 18:35
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
4526 29 вересня 2020, 15:05
Прикриваючись хз якими вимогами безпеки заблокували переказ на свій рахунок в іншому банку. Все перевірили, але знову заблокували. Власні кошти, сума до 5к, подібні операції були раніше.
Але тут прийшла смс з пропозицією піти в банкомат або каску (де комісія вища) і все стало зрозуміло.
#зелене.всі.знають.що
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 16:05
Буквально щодня ми стикаємося з різними способами шахрайства по відношенню до наших клієнтів. Шахраї не стоять на місці і придумують все нові і нові схеми. Повірте, нам дуже шкода тих Клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
Mozgov777 29 вересня 2020, 14:13
Все до гениальности и просто, закрыл счет не могу получить выписку для снятия с учета в налоговой. Ходил в отделение писал заявление 3 дня рассматривали, наверное всем правлением банка. Потом ждать 30 дней пока пришлют выписку, вы сейчас серьезно? Кнопку же нельзя сделать «скачать выписку по счету за вес период». А ты жди попадай на ЕСВ, последний раз сотрудничал с ними
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 15:42
Ми дуже засмучені тим, що у вас склалося таке враження. Виписка по закритому рахунку може бути надана за офіційним запитом у встановлені законом терміни.
Проблема вирішена
romka1988 29 вересня 2020, 13:15
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Березинська, 18
Банк заблокировали снятие наличных с р/с ФОП. Предоставил всю первичную документацию по ФОП еще 23.09, пришел отказ, 25.09 прикрепил кучу документов — договора, акты выполненных работ, квитанции об уплате налогов, письменное пояснение ведения бизнеса, письмо с объяснением зачем нужна наличка, результата 0. Надо наверное открывать счет в другом банке, а то можно и бизнеса так лишиться.
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 14:02
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Angela13 29 вересня 2020, 11:45
Пишут отписки, не открывают чаржбэк. Могу прикрепить файлы иностранных граждан, которым платежная система Visa вернула деньги. Не верю сотрудникам банка, которые не выполняют свою работу и не занимаются своими клиентами
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 13:26
З причини державних обмежень, у зв'язку з пандемією, рейси авіакомпанії не відбулися.
Авіакомпанія пропонує наступні альтернативи: зміна дати, ваучер.
Звертаємо вашу увагу що згідно розсилки бюлетенів від Visa, chargeback на період пандемії (в разі якщо чарджбек виникає як наслідок ненадання послуги з причини державних обмежень) заборонений відповідно до правил віза. Повернення коштів через chargeback в банку є порушенням правил платіжної системи віза, а також діє в розріз правил авіакомпанії.
Виктор Богуж 29 вересня 2020, 8:54
Вообще Народ= Если Вас Кинули Мошенники Или Не Хотят Возвращать Деньги Не Родивые Продавцы Интернет Магазинов,,, Или Другие Личности= Обращайтесь В Службу Безопасности Привата!!!
Мне Вернули Деньги К Вечеру, После Утреннего Обращения.
И Продавец Засуетился, Сразу Начал Отзваниваться.
Мне Даже Не Пришлось Обращаться В Кибер Полицию.
Хотелось Бы Чтобы Ваш Банк, Подольше Просуществовал.
Рекомендую Всем Этот Банк!!!
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 10:30
Дякуємо вам за відгук!
Ми високо цінуємо вашу довіру і будемо робити все, щоб і надалі ви могли покластися на нас в будь-яку хвилину. 
Dmitriy19941994 29 вересня 2020, 8:16
28.09.2020 15:00 мій начальник відправляв мені аванс який був мені коньче необхідний, не мало не багато 4000грн
Термінал прийняв всі дані та гроші, але потім прийняв рішення що операція повинна скасуватись
В результаті я провів пів дня в чаті підтримки через те що перший консультант з яким я розмовляв 16:00 взагалі нічого не зробив, дізнався я про це в 20:00
Коли вирішив дізнатись про ступінь вирішення мого питання
В результаті коли відправник підтвердив операцію через чат вже о 21:00 йому сказали що кошти можуть надійти від 1 до 12 годин, а якщо ні то йому потрібно буде стати клієнтом приват банку…
Ні грошей, ні впевненості того що мені прийдуть кошти через залишившихся дві години до кінця терміну повернення вказаний оператором
До цього був всім задоволений, а на разі хочу завершити відносини з цим банком
Повністю зруйновані плани не тільки через технічні проблеми, а й через не компетентність співробітника банку
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 10:29
Інформація щодо платежу може бути надана тільки відправнику. Відправник може самостійно звернутися до нас в будь-який час і уточнити інформацію, яка його цікавить. Ми доступні цілодобово через Internet в chat on-line, за номером 3700 і завжди раді допомогти.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝