×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
Терминал съел деньги и не провел операцию
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. По результату Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Не очень доверяю Приватбанку
Идем дальше: по $ -от 1,25% (3-5 месяцев); 1,5% от полугода до 9 месяцев. Ладно, так тому и быть. Но, депозиты в гривне… От 8 до 9%…
Нонсенс… На сколько % курс $ вырос? А? За август-сентябрь.
Думайте, куда вкладывать деньги.
И это… Голосуйте за кого хотите.
P.S. Но таки Приват в плане сервиса и количества банкоматов и терминалов — таки «рулит».
Дозвольте зазначити, що розмір відсоткових ставок по депозитним договорам напряму залежить від рівня інфляції. Звертаємо вашу увагу, що банк не має права переглядати відсоткову ставку протягом терміну вкладу. Виняток — вклади, відкриті на умовах повернення на першу вимогу.
Ви завжди можете ознайомитися з актуальною інформацією стосовно депозитів банку на нашому сайті: https://privatbank.ua/depozit
У випадку, якщо у вас є додаткові чи невирішені питання – напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
LigPay - бюрократический идиотизм!
«Просимо надати наступні документи:
— Договір з дистриб'ютором або дилером
— Накладні на поставку товару;
Просимо кожну сторінку сфотографувати і надати окремо. Документи мають бути з підписами обох сторін.»
Я ФОП на 2-й группе единого налога, нам не нужны никакие договора.
Работаю без договора, ассортимент мультибрендовый, шесть разных поставщиков плюс два с которыми работаю по дропшипингу, получается они требуют что бы я с каждым заключал договор, хоть по закону я не обязан этого делать! Отправил фото нескольких накладных, так нет же, им подавай каждую отдельно еще и поедь к поставщику и заставь подписать их! Заключать договор не хочу, так как не выгодно для меня, прийдеться работать по безналу, а тогда цены на закупку выше!
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з певними незручностями. Дійсно, згідно умовам та правилам надання послуг в системі Liqpay, без підтверджуючих документів немає можливості активувати акаунт.
Для активації магазину з відшкодуванням за деякими категоріями товарів/послуг у Клієнта може бути запитана додаткова документація. Включаючи, але не обмежуючись:
Для продавців об'єктів інтелектуальної власності (ОІВ): прямі договори з правовласниками на право продажу/поширення/відтворення ОІВ.
Для продавців брендових товарів: прямі договори з правовласниками на використання торгової марки і договори з дистриб'ютором або дилером.
Для продавців квитків на заходи: договори з виконавцями і організаторами на право продажу квитків на захід.
Для продавців квитків на транспорт: договори з перевізниками, транспортними компаніями, туристичними агентствами, транспортними компаніями, яких приваблює така компанія для організації перевезень, перельотів і подорожей.
Для компаній, що надають послуги теле-, радіо- мовлення, телебачення та інтернет-провайдерів: ліцензії на теле-, радіо- мовлення.
Для вирішення вашого питання – просимо вас надати накладні з підписами та договори з постачальниками.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (5)
Ужасно медленно работают специалисты
Приносимо вибачення за те, що після звернення в наше відділення у вас залишився неприємний осад. Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Дозвольте зазначити, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн. Наші спеціалісти будуть раді допомогти. Додатково звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Вернули деньги
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Второй месяц не могу получить swift перевод. Наживаются на курсе валют
Сначала писали, что регламент рассмотрения 7-10 рабочих дней, теперь пишут, что регламента нет и сколько ждать — непонятно. Что за ошибка не отвечают. Больше похоже на развод. Деньги в банке, они нигде не потерялись, не зависли, получатель известен. Вообще неясно, почему я не могу получить деньги. Никаких пояснений не дают, стандартные ответы-отмазки. При этом, что второй перевод отправленный тем же отправителем по там же реквизитам уже давно получен.
Ну и вторая проблема — это курс, по которому они засчитывают курс на карту. Это настоящий грабеж, как по мне. 20% просто так отбирает банк. Переводы отправляются в чешских кронах, Приват банк может зачислить на гривневую карту, при этом курс считают 1,02-1,06 при курсе нбу 1,23-1,25.
Мало того, что деньги висят у них уже второй месяц и неизвестно, когда получу. Так еще и на курсе заработают не много, не мало около 3000 грн. На первом переводе из-за курса я потеряла около 2000 Грн. Неплохо так, да, Приват? При этом даже нормальной информации что не так с переводом получить не могу.
Очень разочарована.
Коментарі (6)
Законы НБУ для сотрудников ПриватБанка и самого ПриватБанка, не указ у них свои законы.
Отказали в обмене мелочи по 50 копеек на сумму 61 гривна, тем более своему клиенту, а за пополнение карты той же мелочью, взимается комиссия 5 гривен. Даже если бы я захотел пополнить неплатёжными 25-ю копейками свою универсальную карту класса Gold, всё равно комиссия составляет 5 гривен. Что это за дань за пополнение карты мелочью и не принятия её же к наличному обмену в ПриватБанке?
Разберитесь, пожалуйста.
Дійсно, за проведення власником картки поповнення в касі — утримується касова комісія 0,2%, мінімум 5 грн.
До касової комісії може додаватися карткова комісія, якщо вона передбачена типом картки. Наприклад, при поповненні картки для виплат власником картки, комісія становитиме: 0,5% карткової комісії + 0,2% касової комісії.
Обмін банкнот і монет, які вилучаються з обігу, без стягнення плати за проведення такого обміну.
Після обміну, за бажанням клієнта, гривні можуть бути прийняті для проведення всіх касових операцій.
Коментарі (3)
Ецп
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації детально.
Коментарі (2)
Відмова у видачі карті для виплат
Ми розглянули ваше питання та після детального аналізу вам було надано інформацію в телефонному режимі.
Коментарі (7)
Відмова у видачі депозиту
Звернулась до банку з проханням розірвати депозитний рахунок, оскільки виникла така ситуація, коли дійсно потрібні гроші. У чому мені було відмовлено, посислаючись на те, що депозит є «строковим» і гроші можуть повернути тільки по закінченню терміну дії депозиту, при чому працівник банку розмовляв зі мною грубо і так, щоб я від нього відчепилась.
Я все розумію, але дійсно, виникають життєві ситуації, коли необхідні кошти. Вони у тебе є на рахунку, але віддати їхне можуть, посилаючись на умови договору, хоча статті 1060 (ч.2) та 1075 ЦКУ говорить зовсім інше…
Раніше Приват був моїм улюбленим банком, але ця ситуація розчарувала зовсім.
Ми розуміємо ваше невдоволення та разом з тим хочемо звернути увагу, що оформлюючи депозитний вклад ви погоджуєтесь з умовами договору згідно яких банк нараховує вам відсотки за більшою ставкою, ніж у випадку коли відкривається звичайний, не строковий депозит. В своїй діяльності банк керується діючим законодавством та нормами НБУ, згідно яких має право відмовити у достроковому розірванні вкладу, що був відкритий клієнтом як «строковий».
Щодо коректності поведінки співробітника, ми перевіримо ситуацію детальніше та зв'яжемось з вами.
Коментарі (9)
Мені відмовили в поверненні монет номіналом 25 копійок!
— в усіх українських банках – упродовж одного року з дати вилучення їх з обігу – до 30 вересня 2021 року включно». Хотілося б отримати пояснення з приводу описаної ситуації. Чи правомірною була відмова касира? А може відділення таким способом хоче збільшити кількість своїх клієнтів? Тоді спосіб вибрали такий собі…
Ми приносимо свої вибачення за можливі незручності.
При проведенні подібної операції касир має провести ідентифікацію. При цьому, отримання карток чи інших продуктів банку не є обов'язковим та не нав'язується з нашої сторони.
Коментарі (4)
О работе колл-центра
вежливым; знающим банковские операции, коммуникабельным человеком! За время общения, было очень много проблем в открытии валютного депозита,
по-видимому, с окончанием месяца —
система отказывалась регистрировать
эту операцию! Благодаря усилию и настойчивости менеджера Манько Владимира Владимировича, мы открыли виртуально и зарегистрировали две
карты(интернет и карта в валюте для
выдачи), а, также успешно провели
операцию по открытию депозита.В связи с
изложенным, прошу руководство ПриватБанка, поощрить (премией или подарком), указанного сотрудника! Желаю успехов, процветания и благословений
Божьих, Вашему банку и сотрудникам! Благодарю Вас, за работу и таких ценных сотрудников! С уважением, Ирина.
Нам важливо розуміти, що кожен співробітник банку докладає максимум зусиль, щоб ви отримували якісний сервіс. Дякуємо, що ви з нами!
Коментарі (2)
переводы
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Написати коментар
Проблему отримання коштів за договором страхування вирішено
Дякуємо за ваш відгук! Ми з партнерами завжди раді піти на зустріч та допомогти у вирішенні питань.
Написати коментар
И снова проблемы с Приватом.
Обнулил свою валютную карту, подал заявку на закрытие и успешно закрыл.
Сегодня зашел в приват и обнаружил долг по карте.
$0.18, мелочь, но потом как процент насчитают — не хватит собак, что бы их продать и закрыть долг.
Неприятный факт 1: никакого оповещения со стороны банка.
Неприятный факт 2: закрыть этот долг система мне не даёт. Так как карта закрыта. Вполне логично.
Вопрос 1: Откуда взялся долг, если по карте нет кред. лимита и все операции осуществляются в режиме онлайн (или я ошибаюсь и не все? по крайней мере на борту самолёта я карту не использовал)
Вопрос 2. Как закрыть этот долг?
Вопрос 3. Влияет ли эта ситуация на кредитную историю?
Заборгованість по картці виникла через те, що на момент її закриття одна операція не була допроведена. Запит від сайту /торгової точки на списання суми за однією з оплат надійшов вже після закриття картки. Банк не міг відхилити його та був вимушений провести списання.
Ми передали інформацію колегам для більш детального аналізу ситуації. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Коментарі (5)
Помогли с моей проблемой.
Раді, що ваше питання було успішно вирішене. Завжди готові допомогти :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Приватбанк обманывает клиентов
После оплаты Приватбанк мне сообщил, что оплата выполнена и приписочка внизу — комиссия 17.81 грн.
А уведомить в первом смс о реальной сумме снятия вас не научили?!
Какое вы имеете право без спроса лезть в чужой карман?! Сейчас это 17.81 грн, а завтра вы посчитаете лишними пару тысяч в моем кармане?!
Это воровство! Если, например, на ценнике в магазине указана цена, то и на кассе я оплачиваю эту цену, а не на 17-20-100 грн больше. И где Вы видели, чтоб кассир кроме оплаты за товар по чеку ещё и в карман покупателя лез за чаевыми?!
Неужели так сложно настроить корректно уведомление?! Берите комиссию, но спрашивайте у клиента согласен ли он её оплатить!
В даній ситуації, термінал був налаштований для проведення Р2Р платежу, а не здійснення оплати, яка за тарифами картки йде без комісії. При подібному налаштуванні терміналу його власник зобов'язаний вам надавати інформацію про це та можливу додаткову комісію, яка буде списана при здійсненні операції.
За вашим питанням було проведено перевірку та сформовано письмову відповідь, що буде відправлена на вашу адресу вказану в банку.
Коментарі (3)
Повернення грошей
Очень вежливо общался, а так же помог решить проблему по моей не внимательности(
Большого здоровья!
Спасибо большое!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди онлайн та готові допомогти :)
Написати коментар
Резко урезали лимит кредитной карты!
Ситуация следующая: В конце сентября пришло уведомление о пересмотре кредитного лимита. Кредитный лимит у меня был больше года около 32 000грн. Пользовался им регулярно, в конце каждого месяца отдавая плюс-минус 1000-1100грн процентов, за использование лимитом. Ни одной просрочки даже хотя бы на день. Всё деньги ложил заранее и всё снималось в срок. Постоянное использования сервиса оплаты частями и снова не единой просрочки, все оплаты полностью в срок, за все года ни разу не просрочил ни одного кредита или плату за проценту по пользованию кредитным лимитом.
Что в итоге произошло. Стали присылать уведомления о пересмотре лимита. Положил примерно 72000 на кредитную карту заранее распланировав оставить 5000 для баланса, 1000 за использование кредитного лимита и процентов в конце месяца, а также еще примерно 1000 за снятие платежей по сервису оплате частями в начале месяца.
29го сентября приходит уведомление что кредитный лимит пересмотрен и стал около 25000грн. Захожу и вижу что все 7200 они просто списали и поставили мне новый лимит хотя более года лимит был 32000 и они успешно снимали проценты каждый месяц за использование данным лимитом.
Сейчас будет 100% ответ ниже о том что кредитный лимит могут менять когда захотят и что это зависит от многих факторов, я это всё уже читал, другого ответа даже и не жду.
Но что самое интересное в других ветках с подобной проблемой, некоторым людям сотрудники банка отвечали, что кредитный лимит снижается на определенную сумму а не на весь остаток на балансе. Так знайте что это вранье, на балансе было около 7200грн. И после уведомления о смене лимита все средства были сняты до 0. Они не сняли как то рандомно 2000-4000грн, они сняли всё до нуля. То есть либо программа, либо это вручную они отслеживают сумму на балансе после чего снимают всё что есть не оставляя даже 1000-2000грн.
Почему человеку исправно платившему 1000грн каждый месяц банку за пользование лимитом сделали вдруг такую подлянку? Опять же повторюсь ни одной просрочки у меня не было за все годы. Обороты по картам также видны как и активное пользование сервисами.
Теперь главный вопрос. Забрав все 7200 с кредитки в пользу урезания кредитного лимита, как мне теперь заплатить начисленную 1000грн за пользование кредитным лимитом который я должен оплачивать первого октября, а также несколько платежей в первых числах октября по сервису оплата частями?! Откуда мне теперь взять эти деньги если вы списали все деньги до нуля уже 29го числа. Это будто бы специальный подвох чтобы человека, который ранее ни разу не просрочивший ни единую выплату за проценты или кредита, заставить впервые за все время влезть в минуса по своим сервисам?
За все года не было ни единого проблемного момента до этого времени. Но этот случай просто показал реальное отношение к давнему клиенту. Одним поступком Вы резко изменили все накопленные положительные моменты пользования вашим банком за все предыдущие годы.
Дозвольте пояснити, що ліміт розраховується індивідуально для кожного клієнта, а кінцеве рішення приймається на основі більш ніж сотні різних показників. Хочемо зазначити, що рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Списання відсотків за користування кредитним лімітом відбувається 1-го числа місяця та у разі, якщо доступного балансу на картці недостатньо, списання відбувається в мінус, на суму, що перевищує доступні кошти.
Коментарі (16)
Відмова у видачі картки для виплат
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (3)