Скарга! Приватбанк краде кошти клтєнтів!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Але Служба Безпеки все одно не відреагувала і списання автоматично продовжувалися по схемі (яка розписана у заявах № 2879621-ВБ від 09.06.2022р та № 2933957-ВБ від 15.06.2022р). І відповіді на мої запитання, які були прописані у заявах від банку я так і не отримала. Третю мою заяву -вимогу № 4093460-ВБ від 30−08−2022 р. до банку, було складено з урахуванням правових норм та статей ЦК України, Конституції України, Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні», але на неї я теж мала шаблону відповідь і невиконання моїх вимог.
На три мої різні за змістом заяви до банку, я получила три однакові за змістом шаблонні відповіді. Що дає підстави на те, що банк, у особі Спеціаліст 3-го рівня по роботі з запитами клієнтів та держорганів ГО Рибалка Я. О., навмисне перешкоджає провести розслідування та виявити винних у справі списання грошових коштів шахрайським шляхом.
А цей вислів у відповіді «У випадку впевненості в наявності шахрайських дій щодо списання грошових коштів, рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів.» взагалі обурює мене як дієздатну людину, та рахую це приниженням моєї гідності і мого інтелекту. А також порушенням моїх прав згідно ст. 28 Конституції України.
Зразу заперечу у відповіді банку підстави відмови (п. 2.1.4.5.1 та п. 2.1.4.12.3 Умов договору) у поверненні коштів, так як я: — платіжний засіб та його реквізити я не передавала третім особам; — не давала розпорядження щодо списання коштів (не отримувала СМС-повідомлення з кодом та не вводила його), не передавала сім-картку третім особам; — мною одразу було повідомлено працівника банку про незаконне списання коштів.
Коли картки (через 15 хвилин) все ж таки вдалося заблокувати я вимагала оператора повернути мені кошти на рахунок та залишила заяву о шахрайських діях у телефонному режимі. На наступний день я звернулася до поліції та написала заяву. Розгляд справи ще триває і мабудь ще довго буде тривати! З боку провоохоронніх органів є теж багато порушень. Час йде, а гроші потрібні зараз! В таки часи наживатися на людях це просто нелюдсько!
Маю ще незаперечний факт того, що банк за вимогою клієнта повертає платежі. 21.09.2022 року був збій у системі ПриватБанку (не формувалась виписка з останньою транзакцією, а гроші з рахунку списувались), тому я подвоїла платіж на суму 769 грн, а коли через 17 хвилин додзвонилася до оператора, то мені через 7 хвилин один платіж відмінили без проблем! В мене чергове питання після цього до співробітників, чому під час шахрайських дій на мою вимогу повернути кошти на мій рахунок її проігнорували, і ця бездіяльність з боку ПриватБанку привела до таких збитків.
А 26.09.2022 року був мені від банка дзвінок у 17:34 на підтвердження входу у мій додаток до Приват 24, я звісно його скасувала і відразу подзвонила на 3700 зафіксувати цей дзвінок і прояснити з якого пристрою його зробили. І тільки 30.09. 2022 року оператор зареєструвала мою заявку у вхідну кореспонденцію вхідний номер 4803375-ВБ. Відповідь була така:
Фахівці АТ КБ «ПриватБанк» (далі — Банк) розглянули Ваше звернення. За результатамирозгляду повідомляємо наступне.Дзвінок або OTP-пароль надходить на телефон в тому випадку, коли на сайті privat24.ua вводиться номер телефону клієнта. Ймовірно, що іншим клієнтом була допущена помилка вномері телефону, таким чином дзвінок чи OTP пароль надійшов на Ваш телефон.
Тобто пояснення із серії припущення! Тоді я в свою чергу можу припустити те, що якби я випадково нажала на одиницю (підтвердження входу), то зараз можливо знов могла залишитись без коштів. Тому що я не виключаю, що це може бути чергова шахрайська схема по заволодінню чужих коштів!
Після цієї ситуації я ще більше маю сумнівів щодо надійності ПриватБанку, чесності введення клієнтської бази, прозорості в діях, спрямованих на збереження клієнтських коштів в цілісності та безпеці.
Все написане можу підтвердити сканами документів!
Додам ще про нав’язування послуг: коли після погробування я пішла у відділення банку міняти картки, мені почали навязувати послугу захисту від шахрайських дій, та менеджер банку сказав, що якщо ця послуга в мене була підключена, то кошті мені би повернули без проблем! Цікаво виходить чи не правда? Про яку надійнісь може бути мова, коли клієнту не дають гарантій в збереженні його коштів без підключення цієї послуги!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦІЙ БАНК НІКОМУ!
Бачимо, що ваше питання було ретельно розглянуто профільними фахівцями та надано зворотній зв'язок. Також слід зазначити, що для входу у особистий кабінет недостатньо лише підтвердження дзвінком, також потрібно знати статичний пароль від акаунту або ПІН код від будь-якої вашої карти ПриватБанку у випадку відновлення доступу.