Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Alekhardik 21 жовтня 2020, 19:19
Пополнил карту чужого банка, на сумму 1000грн, терминал после получения карты не выдал чека, было только написано что операция не успешна обратитесь по телефону 3700. У КОГО ТАКОЕ БЫЛО? ПОМОГИТЕ, и подскажите сколько по факту ждать возврата денег
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 20:14
Добрий вечір!
Якщо ви вже звернулись в підтримку та подали заявку, наші фахівці її розглянуть та за результатом вас проінформуємо. Щоб уточнити цей момент та деталі ситуації, йдемо в приватні повідомлення.
Оксана Березовская 21 жовтня 2020, 16:06
ждала перевод денег, отправитель ошибся номером карты, на горячей линии сказали, что нужно ждать 7 рабочих дней, но вопрос решили за сутки! перезвонили несколько раз уточнили детали, потом еще и отчитались о работе. очень благодарна за внимание к клиентам и очень оперативную работу!
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 17:13
Добрий день!
Дякуємо за ваш вибір! Будемо і надалі доводити своїми діями, що такий сервіс реальний і ми раді допомогти клієнту в будь-який момент.
Максим Блазер 21 жовтня 2020, 10:15
Заблокировали сумму на карте, магазин сделал возврат, а ПБ — нет. Писал в поддержку, создал заявку. В указанные сроки деньги не вернули, сейчас на почту вообще сообщения не доходят — адрес Chargeback@privatbank.ua не существует. Отлично работаете!
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 11:15
Добрий день!
Ми завжди максимально чесні з нашими клієнтами та дуже раді, коли клієнти відповідають нам взаємністю. Наша пошта chargeback@privatbank.ua нікуди не поділася. Окрім неї в нас є інші канали, де ви можете отримати відповіді на свої питання.
Будь ласка, перевірте виписку по картці в Приват24 ретельніше. Адже коли до нас не надходить запит на списання коштів по заблокованій сумі ми автоматично виводимо її з резерву на 11-й день. Якщо сума була в резерві та повернулась, то такого списання у виписці не буде відображено.
Якщо виникнуть додаткові питання напишіть нам про це в особистому повідомленні.
Проблема вирішена
Tori18 21 жовтня 2020, 9:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Татарська, 6
20.10 по адресу Татарская 6 (отделение приватбанка), я обратилась с целью помощи по поводу ЕЦП. Дело в том, что на днях я стала полностью совершеннолетней и мне вместо юниора выдали универсальную. Все бы ничего, но сотрудница банка начала предлагать мне оформить медицинскую страховку, утверждая, что это ОБЯЗАТЕЛЬНО. На вопрос почему, четкого ответа не последовало, мол связи с карантином. Цена: 50 грн месяц. В колл центре мне такую информацию не подтвердили. Наглая, циничная, бесстыдная ложь прямо в лицо. Успела отменить страховку, но сам факт.
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 11:09
Добрий день!
Будь ласка, вибачте, що вам довелось зтикнутись з цим.
Ми вже передали сигнал колегам, які проведуть перевірку відносно дій співробітника та зателефонують вам за результатом.
AWW 21 жовтня 2020, 8:09
Доброго дня. Цікаво чи знайома Приватбанку ст. 148 адміністративного кодексу України? Чи закони йому байдужиі? Я не клієнт банку, але отримую постиіниі дзвінки від нього з вимогою забрати « Золоту картку», яку я не замовляв, звідки в них мій номер? Чи це рандомний обдзвін? Скільки це буде продовжуватись?
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 10:10
Добрий день!
Так, ми знаємо про існування законодавства в нашій країні та суворо його дотримуємось. Такі дзвінки можуть надходити по заявці від наших агентів. Щоб відключити їх, зазвичай просто достатньо звернутись в нашу підтримку. Та й тут ми раді будемо допомогти в цьому. Йдемо до приватних повідомлень.
Проблема вирішена
BobKickass 20 жовтня 2020, 21:07
После четвертой идентификации меня у меня сдали нервы. Ваши «передовые» алгоритмы моніторингу операцій в режимі он-лайн не способны определить в 25ый раз проведение перевода с одной и той же карты на одну и ту же карту. Вас не интересует то что установлена 2-х факторная аутентификация и запрет на восстановление СИМ-карты, да и черт бы с ним — спрашивайте пин код любой карты через приложение. Но нет, звоните на 3700. Обратная связь с клиентом отсутствует, жалобу сотрудники кол центра тоже не хотят принимать. Единственный способ избежать этой дурацкой процедуры это закрыть все счета включая ФОП и перейти в другой банк?
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 10:08
Добрий день!
Банк може знов попросити підтвердити платіж, щоб впевнитись, що його робите саме ви і отримати укір про незручність та неклієнтоорієнтовність. На жаль, інший бік цієї ситуації мало хто хоче розуміти. Кожна така незручність може бути саме тим випадком, коли ми не дамо шахраям вкрасти ваші кошти. Безумовно, ми не просимо телефонувати після кожного кліпу очима та перегляду балансу. Тому просимо вас віднестись із розумінням до нашого бажання вберегти ваші кошти.
Полезный комментарий
BobKickass 27 жовтня 2020, 16:37
Похоже, что проблема действительно решена. 3-4 раза платеж проходит без проблем. Спасибо представителю банка и конечно же Минфину.
Проблема вирішена
ups187 20 жовтня 2020, 20:35
Банк самовольно, без каких- либо объяснений/сообщений/подтверждений, проводит платежи. При неоднократном обращении в отделения банка оказывается, что я должен доплачивать за самовольные действия банка. На каком- то основании банк сам прописал условия автострахования, при этом даже не сообщил о списании средств и заключении договора со страховой компанией.
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2020, 10:06
Добрий день!
Ми не хочемо, щоб ви чекали вічність, тому наші колеги вже займаються цим питанням і зв'яжуться за результатом з вами.
IGORMen 20 жовтня 2020, 17:28
Получил как многие жители неподконтрольной территории уведомление, что блокируют карту, если не подтвержу проживание на подконтрольной территории.Обращался и через эмэйл с просьбой принять справку переселенца онлайн, так как из за короновируса нас не пропускают на блокпостах.Приходит одна и таже отписка, видно на поддержке они копируют её друг у друга.В чате Голд Клуба мне вообще не стали отвечать.В приват -24 тоже отписались, а когда я повторил просьбу принять справку онлайн, так карантин и возможности приехать нет, вообще перестали отвечать.Ушли в глухой молчание.Моё мнение что банк занимается мошенничеством, удачно выбрали момент-карантин везде, и тупо отбирают наши деньги.Хотя нас гражданства Украины никто не лишал.
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 18:27
Добрий вечір!
При проживанні на підконтрольній території достатньо звернутись до найближчого відділення нашого банку і надати потрібну довідку, що не викличе складності і надасть в подальшому можливість обслуговувати при необхідності ваші валютні операції.
Якщо по якимось причинам до відділення самостійно звернутись немає змоги, то пройти актуалізацію може довірена особа.
atymofeev 20 жовтня 2020, 16:02
Заблокировали как фоп так и физ. карты. На все мои вопросы по поводу причин блокировки говорят что у них нет доступа и мне должно прийти письмо на домашний адрес, но письма нет. Буквально вынудили написать заявление о переводе всех средств на другой банк. 5 лет работал с приветом без проблем, все налоги платил и тут такое. Ужас!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 16:47
Добрий день!
Відмітимо, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
Katerina777888 20 жовтня 2020, 13:47
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 2
У меня случилась ужасная и не справедливая ситуация с ПриватБанком клиентом которого я была очень долгое время. 19.10.2020 я зарегестрировалсь на сайте OLX для продажи своей детской кроватки на сумму 1700 гривень, в тот же день мне написал на Вотсапп номер +38 068 631 51 30, о том что он хочет купить данную кроватку и просит купить ее с доставкой OLX, что он сделал оплату в размере 1700 грн и сбросил мне ссылку на сайт OLX что бы я могла зайти ввести данные карты и получить деньги за кроватку на свою карту.
Данные мошенника в ссылке следующие: Покупатель Савельев Алексей Горбачев, адрес Днепр ул. Днепровская ,63, Новая почта 23.
Я начала заполнять реквизиты карты для получения средств за свою кроватку. Но мне позвонили с банка и сказали что это идет списание средств с моей карты на сумму 1700 грн (только в рублях) а не зачисление средств и они блокируют мою карту, что бы я подошла на отделение за новой картой. Я в шоковом состоянии, что кто то пытался украсть деньги с моей карты, пошла на отделение банка за новой картой.
Но Приват Банк и особенно менеджер по обслуживанию клиентов Ткаченко Валентина, на ул Генерала Алмазов 2, отнеслись ко мне крайне не красиво, менеджер сказала мне что Приват Банк отказывается для обслуживания меня как клиента без всяких объяснений, я попросила что бы я смогла хотя бы снять остаток своих денег с заблокированной карты, она долго этого не хотела делать и сказа мне следующие не позволительные и оскоробительные вещи для любого человека, глядя мне в глаза она сказала: «Что возможно я и есть тот самый человек совершивший эти мошеннические действия», а после она добавила, что она разблокирует на несколько минут мою карту что бы я сняла свой остаток, НО ТЕМ САМЫМ Я ПОДВЕРЖДАЮ ЧТО ИМЕННО Я СОВЕРШАЛА ЭТИ МОШЕНИЧЕСКИЕ ДЕЙСВИЯ! Это прямой шантаж клиента и обвинение человека который стал жертвой в такой ситуации, я не могла сама у себя хотеть списать 1700 грн с собственной карты.
Я абсолютно порядочный человек который оказался всего лишь жертвой в от мошенников и банка!!! Банк вместо того что быв чем то разобраться прикратилл сотрудничество, зачем в че то разбираться? прекратили и забыли!!! Но это ударяет по моей деловой репутации и по моей личности как человека. На следующий день, я подала заявления в Правоохранительные органы и другие контролирующие государственные органы, что бы разобрались в данной ситуации о мошенничестве от третьих лиц и таком не справедливом отношение от Приват Банка к клиенту.
Так к же менеджер сказала что что бы мне возобновить работу с Приват Банком мне нужно пойти на суд, то есть платить адвокатам, возможно я так и сделаю, потому что нарушены мои Права потребителя честь и права достоинства личности и здоровью ( а это моральные удержки )
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 15:22
Добрий день.
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
LikaAngelova 20 жовтня 2020, 13:02
Оформила пособие по беременности и родам, деньги пришли и через минуту были списаны приватбанком на задолженность по кредиту. Причем списаны в полном размере. Кредита 2000 всего то было. За что теперь рожать…
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 15:24
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Проблема вирішена
sany07 20 жовтня 2020, 7:17
18 Октября пополняла свою карту в терминале самообслуживания, две купюры по 500грн защитали а 200грн нет, на экране сразу высветилось«терминал тимчасово не працюе».Позвонила на горячую линию, оформили заявку на повернення коштив.Пришел ответ, что сбоя в терминале не выявлено.Вопрос, а куда делись мои деньги, кто тогда забрал 200грн с купюроприемника?
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 12:07
Добрий день!
На даний час бачимо, що ваше питання було успішно вирішено.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Проблема вирішена
InnaBovkun 19 жовтня 2020, 21:32
19.10.2020 я отправила платеж через Приват24. Когда спустя пол часа деньги так и не были списаны с моего счета, я обратилась к консультанту онлайн (смс о том, что платеж попал под проверку безопасности я получила только спустя 1,5 часа!). Мне порекомендовали позвонить на 3700. После общения с сотрудником банка по телефону, мне сообщили, что я дала некорректные ответы на некоторые вопросы и мои карты блокируются.

Ну ладно, я обращаюсь снова к консультанту онлайн, чтобы разблокировать карты. Переписка заняла больше двух часов, приходилось по 10-15 минут ждать каждого сообщения от сотрудника банка! Я ответила на все вопросы, сделала необходимые фото. Мне сообщают, что карты разблокированы. Пытаюсь зайти в Приват24 — не выходит. Дважды я не смогла дозвониться в контакт-центр, затем сделала запрос на обратный звонок. Естественно, никто мне не перезвонил. Консультант на сайте отвечает, что мой номер отвязали от карт и необходимо переподвязать через банкомат. Ок, подвязываю через банкомат.

Снова пытаюсь провести оплату, и она снова висит в обработке (никаких сообщений от банка, я должна сама звонить/писать, чтобы узнать, почему не проводят платеж). Я еще раз пишу консультанту, мне снова(!) рекомендуют обратиться на 3700. И снова я узнаю, что мой платеж попал под проверку службы безопасности и задают те же вопросы, что и 4 часа тому. Какой в этом смысл?

Впервые я столкнулась с такой глупостью. В общем, чтобы провести один платеж, мне пришлось дважды звонить на 3700, общаться с тремя (!) разными консультантами онлайн, дважды отвечать на одни и те же вопросы анкеты, делать свое фото, идти к банкомату, еще трижды безуспешно пытаться дозвониться в контакт-центр (поскольку один из консультантов был на редкость медлительный). На мою жалобу мне ответили, что контакт-центр был по всей видимости перегружен, и вообще они имеют право проверять любой платеж. Это прекрасно, но я поняла, что здесь совершенно не уважают клиентов и не ценят их время.
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 12:06
Добрий день!
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Перевіривши інформацію, зазначимо, що банком було надіслано вам повідомлення у мобільний додаток Приват24 з інформацією про необхідність підтвердження платежу.
Також, з вам додатково зв'яжеться співробітник банку після перевірки інформації за вашими зверненнями.
Mozeykomax12345 19 жовтня 2020, 21:11
Обслуговуюся в банку давно. Але таким як став приват зараз, не думав ніколи його побачити. Проблем багато. Розкажу про деякі. Як всі знають на карту універсальна треба вносити обов'язковий платіж до 25 числа. Внесши вчасно обов'язковий платіж я спокійно виїхав у відпустку. В Приват я не заглядав. Випадково зайшовши в Приват24 четвертого числа я побачив що 31 банк зменшив мені кредитний ліміт і відповідно на перше число в мене утворилися несанкціонована заборгованість несанкціонований овердрафт. В банку сказали що це нормально. Так відбувалося три рази. Проте остання крапля була сьогодні. Мій кредитний ліміт за один день був зменшений 20000 до нуля. Без попередження в карантин нібито турбуючись про мої гроші. крім того раніше банк заблокував мій рахунок підприємця мотивуючи тим що я не поновив свої паспортні дані хоча вони в мене змінились. Вистоявши чергу у відділенні я приніс і надав всі документи. проти пізніше мені передзвонили і сказали що з блокування коштів на рахунках не буде відновлено доки я не дам закордонний паспорт що не передбачається законодавством України. Лише звернувшись на гарячу лінію і пригрозивши зверненням до суду за крадіжку коштів я зміг розблокувати свої рахунки. Банк на сьогодні дно. Нікому не рекомендую з ним працювати
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 11:03
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна :(

. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.

Також, зазначимо, що при зменшенні кредитного ліміту не виникає додаткова заборгованість, лише залишається та сума, що була використана при наявності ліміту.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mila Lobachiova 19 жовтня 2020, 20:40
Мошенник, аферист
Рожков Максим Денисович
5168 8777 0276 9595
выставляет товар на продажу, получает деньги на карту и не отправляет оплаченный товар.
Переписку ведёт, якобы его супруга, и для оплаты товара указывает этот номер карты и имя (якобы своего мужа).
Больше на связь в переписке не выходит.
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 10:19
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
muzikant 19 жовтня 2020, 20:26
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Будівельників, 28
В кассе не приняли долларовую купюру якобы с отметкой ветхая. Толковых пояснений от кассира не услышал, кроме как обращаться в Ощадбанк… а Приват уже не государственный стал в чем отличия??? Раньше принимали без проблем.
Дальше больше — хотел уточнить в чате поддержки относительно данных купюр, а именно как они оказываются в обороте, я не обязан знать все банковские тонкости, но тут меня решил потроллить некий КВНщик Дмитро, ответив «Ви хочете уточнити зараз в чаті де Ви взяли купюру, вірно?»
Понмаю, что квалифицированных кадров малов, но скоро будет прямое хамство нормой???
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2020, 10:17
Добрий день!
Зазначимо, що критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
Також, нами буде перевірено ваше звернення у підтримку і, у разі виявлення порушень, проведено роботу зі співробітником.
LotochukEvdokia 19 жовтня 2020, 19:08
Система безпеки в банку не відповідає своїй назві!!! В ніч на 26.08. 2020
На моїй карті були здійсненні шахрайські дії, тобто був піднятий кредитний ліміт з 5000 тис на 35000грн і була оформлена оплата частинами на суму 10700грн кошти шахраї повідправляли на різні рахунки.
Вранці 26.08 я помітила що на моїй карті мінус звернулася на гарячу лінію Приват Банку, співробітник банку мені порекомендувала закрити рахунок способом оплати заборгованості по карті.Тобто допомоги з банку не отримала ВЗАГАЛІ. Жодних даних своєї карти нікому не надавала, карта находилася в мене в гаманці.

Наразі відкрита в поліції справа по шахрайству, і кинула заявку в Приват банк на зупинення нарахування відсотків по моєму рахунку, чекаю відповіді.
Співробітники банку телефонують щодня щоб оплачувала заборгованість. Скажіть чому ж не телефонувати вночі 26.08 коли піднімали шахраї кредитний ліміт, банк не телефонував щоб почути чи справді це я а зараз телефонує щодня…
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 20:14
В ході розгляду вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду з вами було проведено зворотній зв`язок. Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
SM25 19 жовтня 2020, 17:19
После окончания срока депозита, заказал наличные доллары. Сорок минут в очереди, я возле кассы. Сунул кассиру долларовую карточку, назвал сумму. Кассир попросил ввести пин. Смотрю, а она достает указанную сумму, но в гривнах и сует ее в счетную машинку. На вопрос: а что Вы делаете? — ответ: ааа, у вас долларовая карточка? А что же вы мне не сказали? А что же вы не сказали, что у вас заказаны наличные? Я попросил отменить операцию и получил отказ. Так как сумма мне была нужна сейчас и были ограничения по времени, мне пришлось согласится на предложение кассира и выкупить назад свои баксы. Двойная конвертация обнулила часть процентов и без этого низких процентных ставок. Вопрос сотрудникам банка: Как громко я должен кричать в отделении, что моя карточка в USD и заказаны наличные? Тем более что раньше таких действий от меня никогда ни одним кассиром привата при снятии валюты не требовалось.
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 18:43
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
feelfeelips 19 жовтня 2020, 16:08
Приват банк — не надёжный банк, а может и другие Украинские банки.
Зачем ложить деньги в банк и быть уверенным за их сохранность, если ими может потом распоряжаться практически любой!
Банк не в состоянии надежно сохранять деньги своих клиентов. Доказательство тому не однократное списание средств без моего подтверждения.
По выписке можно увидеть только «Компьютерная техника: GOOGLE* app heroes g.co/helppay# —
Можно поговорить в чате, можно сходить в отделение — всё равно выяснить толком нечего не удастся. Как мне ответил консультант –
» Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.”

Мою просьбу о том что-бы все списания и платежи сделать только с подтверждением банк не может. У меня есть карты и иностранных банков – и всегда приходит оповещение мне на мобильный телефон для подтверждения.
Любую другую информацию по выписке в Банке узнать нельзя, не знают или не видят или что еще. Вернуть средства не могут.
Порекомендовали открыть новую карту и обратится в Полицию. Гарантий что это не повторится с следующей картой нет.
Вывод следующий:
Cистема сама решает и принимает решение за держателя без подтверждения.
То есть программист написал алгоритм, по которому на его взгляд все хорошо и этот алгоритм сам распоряжается средствами без ведома клиента, а где гарантия что завтра алгоритм не начнёт перечислять деньги просто так кому угодно в силу « Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв ».
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 17:35
Оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і терміні дії. Дану інформацію шахраї могли отримати з необережності, та й більш витонченими методами.
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness

Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.

Для платежів в інтернеті ми рекомендуємо використовувати окрему віртуальну картку. Ви можете переводити на неї кошти перед оплатою і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.

З боку банку ми можемо зробити запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи. Ця процедура займає до 120 днів. Зверніть, будь ласка, увагу, що в разі оскарження операції до 155 грн, банк може відмовити згідно з Умовами та Правилами роботи, пункт 2.1.4.57.2 https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Таня Иванюк 19 жовтня 2020, 11:14
Ничего хорошего про банк сказать не могу.
1. Начнем с того что он стал грязнющим
2. Им наплевать какого статуса клиент. они не пытаются помочь в решении каких-то вопросов. Один поют терминалы привата есть везде, осталось только чтобы случайно этот терминал который ужасно обслуживается не съел вашу карту.
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2020, 12:43
Нам дуже прикро, що у вас склалось таке враження. Ми активно розвиваємо наші сервіси, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші терміни і комфортно почували себе за будь-якої ситуації.
Якщо у вас залишились невирішені питання з банком, то просимо написати нам про це.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 жовтня 2020, 18:47
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 21.10.2020).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.7 41.3
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝