×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.7 | 41.3 |
Всі курси банку |
Пополнение карты в терминале самообслуживания
Якщо ви вже звернулись в підтримку та подали заявку, наші фахівці її розглянуть та за результатом вас проінформуємо. Щоб уточнити цей момент та деталі ситуації, йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (2)
возврат средств
Дякуємо за ваш вибір! Будемо і надалі доводити своїми діями, що такий сервіс реальний і ми раді допомогти клієнту в будь-який момент.
Коментарі (2)
Стабильно ***
Ми завжди максимально чесні з нашими клієнтами та дуже раді, коли клієнти відповідають нам взаємністю. Наша пошта chargeback@privatbank.ua нікуди не поділася. Окрім неї в нас є інші канали, де ви можете отримати відповіді на свої питання.
Будь ласка, перевірте виписку по картці в Приват24 ретельніше. Адже коли до нас не надходить запит на списання коштів по заблокованій сумі ми автоматично виводимо її з резерву на 11-й день. Якщо сума була в резерві та повернулась, то такого списання у виписці не буде відображено.
Якщо виникнуть додаткові питання напишіть нам про це в особистому повідомленні.
Коментарі (2)
Обманывают клиентов
Будь ласка, вибачте, що вам довелось зтикнутись з цим.
Ми вже передали сигнал колегам, які проведуть перевірку відносно дій співробітника та зателефонують вам за результатом.
Коментарі (1)
Спам від банку
Так, ми знаємо про існування законодавства в нашій країні та суворо його дотримуємось. Такі дзвінки можуть надходити по заявці від наших агентів. Щоб відключити їх, зазвичай просто достатньо звернутись в нашу підтримку. Та й тут ми раді будемо допомогти в цьому. Йдемо до приватних повідомлень.
Коментарі (6)
Постоянные подтверждения платежа через 3700
Банк може знов попросити підтвердити платіж, щоб впевнитись, що його робите саме ви і отримати укір про незручність та неклієнтоорієнтовність. На жаль, інший бік цієї ситуації мало хто хоче розуміти. Кожна така незручність може бути саме тим випадком, коли ми не дамо шахраям вкрасти ваші кошти. Безумовно, ми не просимо телефонувати після кожного кліпу очима та перегляду балансу. Тому просимо вас віднестись із розумінням до нашого бажання вберегти ваші кошти.
Коментарі (6)
Обслуживание - ужас!!!
Ми не хочемо, щоб ви чекали вічність, тому наші колеги вже займаються цим питанням і зв'яжуться за результатом з вами.
Коментарі (1)
Блокировка карты
При проживанні на підконтрольній території достатньо звернутись до найближчого відділення нашого банку і надати потрібну довідку, що не викличе складності і надасть в подальшому можливість обслуговувати при необхідності ваші валютні операції.
Якщо по якимось причинам до відділення самостійно звернутись немає змоги, то пройти актуалізацію може довірена особа.
Коментарі (2)
Заблокировали без объяснение причин
Відмітимо, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
Коментарі (1)
Оскорбительные и незаслуженные обвиненя сотрудником банка ! Не справедливое отношение к клиенту!
Данные мошенника в ссылке следующие: Покупатель Савельев Алексей Горбачев, адрес Днепр ул. Днепровская ,63, Новая почта 23.
Я начала заполнять реквизиты карты для получения средств за свою кроватку. Но мне позвонили с банка и сказали что это идет списание средств с моей карты на сумму 1700 грн (только в рублях) а не зачисление средств и они блокируют мою карту, что бы я подошла на отделение за новой картой. Я в шоковом состоянии, что кто то пытался украсть деньги с моей карты, пошла на отделение банка за новой картой.
Но Приват Банк и особенно менеджер по обслуживанию клиентов Ткаченко Валентина, на ул Генерала Алмазов 2, отнеслись ко мне крайне не красиво, менеджер сказала мне что Приват Банк отказывается для обслуживания меня как клиента без всяких объяснений, я попросила что бы я смогла хотя бы снять остаток своих денег с заблокированной карты, она долго этого не хотела делать и сказа мне следующие не позволительные и оскоробительные вещи для любого человека, глядя мне в глаза она сказала: «Что возможно я и есть тот самый человек совершивший эти мошеннические действия», а после она добавила, что она разблокирует на несколько минут мою карту что бы я сняла свой остаток, НО ТЕМ САМЫМ Я ПОДВЕРЖДАЮ ЧТО ИМЕННО Я СОВЕРШАЛА ЭТИ МОШЕНИЧЕСКИЕ ДЕЙСВИЯ! Это прямой шантаж клиента и обвинение человека который стал жертвой в такой ситуации, я не могла сама у себя хотеть списать 1700 грн с собственной карты.
Я абсолютно порядочный человек который оказался всего лишь жертвой в от мошенников и банка!!! Банк вместо того что быв чем то разобраться прикратилл сотрудничество, зачем в че то разбираться? прекратили и забыли!!! Но это ударяет по моей деловой репутации и по моей личности как человека. На следующий день, я подала заявления в Правоохранительные органы и другие контролирующие государственные органы, что бы разобрались в данной ситуации о мошенничестве от третьих лиц и таком не справедливом отношение от Приват Банка к клиенту.
Так к же менеджер сказала что что бы мне возобновить работу с Приват Банком мне нужно пойти на суд, то есть платить адвокатам, возможно я так и сделаю, потому что нарушены мои Права потребителя честь и права достоинства личности и здоровью ( а это моральные удержки )
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Коментарі (39)
Списание пособия по беременности.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Коментарі (16)
Терминал самообслуживания
На даний час бачимо, що ваше питання було успішно вирішено.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Коментарі (2)
Безопасность и сервис
Ну ладно, я обращаюсь снова к консультанту онлайн, чтобы разблокировать карты. Переписка заняла больше двух часов, приходилось по 10-15 минут ждать каждого сообщения от сотрудника банка! Я ответила на все вопросы, сделала необходимые фото. Мне сообщают, что карты разблокированы. Пытаюсь зайти в Приват24 — не выходит. Дважды я не смогла дозвониться в контакт-центр, затем сделала запрос на обратный звонок. Естественно, никто мне не перезвонил. Консультант на сайте отвечает, что мой номер отвязали от карт и необходимо переподвязать через банкомат. Ок, подвязываю через банкомат.
Снова пытаюсь провести оплату, и она снова висит в обработке (никаких сообщений от банка, я должна сама звонить/писать, чтобы узнать, почему не проводят платеж). Я еще раз пишу консультанту, мне снова(!) рекомендуют обратиться на 3700. И снова я узнаю, что мой платеж попал под проверку службы безопасности и задают те же вопросы, что и 4 часа тому. Какой в этом смысл?
Впервые я столкнулась с такой глупостью. В общем, чтобы провести один платеж, мне пришлось дважды звонить на 3700, общаться с тремя (!) разными консультантами онлайн, дважды отвечать на одни и те же вопросы анкеты, делать свое фото, идти к банкомату, еще трижды безуспешно пытаться дозвониться в контакт-центр (поскольку один из консультантов был на редкость медлительный). На мою жалобу мне ответили, что контакт-центр был по всей видимости перегружен, и вообще они имеют право проверять любой платеж. Это прекрасно, но я поняла, что здесь совершенно не уважают клиентов и не ценят их время.
З метою забезпечення безпеки ваших платежів в мережі і захисту коштів на рахунках ПриватБанк використовує передові алгоритми моніторингу операцій в режимі он-лайн.
Вибірково ваші платежі можуть випадати на перевірку. Перевірка проводиться, як автоматизованими програмними комплексами так і співробітниками.
Перевіривши інформацію, зазначимо, що банком було надіслано вам повідомлення у мобільний додаток Приват24 з інформацією про необхідність підтвердження платежу.
Також, з вам додатково зв'яжеться співробітник банку після перевірки інформації за вашими зверненнями.
Написати коментар
Приват дно
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна :(
. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов´язково відправимо вам повідомлення про зміну ліміту.
Також, зазначимо, що при зменшенні кредитного ліміту не виникає додаткова заборгованість, лише залишається та сума, що була використана при наявності ліміту.
Написати коментар
Осторожно мошенник !
Рожков Максим Денисович
5168 8777 0276 9595
выставляет товар на продажу, получает деньги на карту и не отправляет оплаченный товар.
Переписку ведёт, якобы его супруга, и для оплаты товара указывает этот номер карты и имя (якобы своего мужа).
Больше на связь в переписке не выходит.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (3)
Банк дно
Дальше больше — хотел уточнить в чате поддержки относительно данных купюр, а именно как они оказываются в обороте, я не обязан знать все банковские тонкости, но тут меня решил потроллить некий КВНщик Дмитро, ответив «Ви хочете уточнити зараз в чаті де Ви взяли купюру, вірно?»
Понмаю, что квалифицированных кадров малов, но скоро будет прямое хамство нормой???
Зазначимо, що критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
Також, нами буде перевірено ваше звернення у підтримку і, у разі виявлення порушень, проведено роботу зі співробітником.
Коментарі (1)
Шахрайські дії з картою Приват Банку
На моїй карті були здійсненні шахрайські дії, тобто був піднятий кредитний ліміт з 5000 тис на 35000грн і була оформлена оплата частинами на суму 10700грн кошти шахраї повідправляли на різні рахунки.
Вранці 26.08 я помітила що на моїй карті мінус звернулася на гарячу лінію Приват Банку, співробітник банку мені порекомендувала закрити рахунок способом оплати заборгованості по карті.Тобто допомоги з банку не отримала ВЗАГАЛІ. Жодних даних своєї карти нікому не надавала, карта находилася в мене в гаманці.
Наразі відкрита в поліції справа по шахрайству, і кинула заявку в Приват банк на зупинення нарахування відсотків по моєму рахунку, чекаю відповіді.
Співробітники банку телефонують щодня щоб оплачувала заборгованість. Скажіть чому ж не телефонувати вночі 26.08 коли піднімали шахраї кредитний ліміт, банк не телефонував щоб почути чи справді це я а зараз телефонує щодня…
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, в свою чергу, завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином. Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (5)
Заказал наличные в USD? Получи в гривне.
Коментарі (4)
Не санкционированное списание средств!
Зачем ложить деньги в банк и быть уверенным за их сохранность, если ими может потом распоряжаться практически любой!
Банк не в состоянии надежно сохранять деньги своих клиентов. Доказательство тому не однократное списание средств без моего подтверждения.
По выписке можно увидеть только «Компьютерная техника: GOOGLE* app heroes g.co/helppay# —
Можно поговорить в чате, можно сходить в отделение — всё равно выяснить толком нечего не удастся. Как мне ответил консультант –
» Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.”
Мою просьбу о том что-бы все списания и платежи сделать только с подтверждением банк не может. У меня есть карты и иностранных банков – и всегда приходит оповещение мне на мобильный телефон для подтверждения.
Любую другую информацию по выписке в Банке узнать нельзя, не знают или не видят или что еще. Вернуть средства не могут.
Порекомендовали открыть новую карту и обратится в Полицию. Гарантий что это не повторится с следующей картой нет.
Вывод следующий:
Cистема сама решает и принимает решение за держателя без подтверждения.
То есть программист написал алгоритм, по которому на его взгляд все хорошо и этот алгоритм сам распоряжается средствами без ведома клиента, а где гарантия что завтра алгоритм не начнёт перечислять деньги просто так кому угодно в силу « Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв ».
Банк завжди гарантує збереження ваших коштів, але і ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Існує ряд умов, при яких пароль не вимагається:
— різні типи операцій, наприклад — регулярний платіж. Дані картки зберігаються в компанії за угодою з клієнтом і з певною періодичністю надходять в банк до списання;
— різні типи самих терміналів, наприклад довірений магазин. Платіжна система сама визначає параметри довірених точок за сукупністю великого переліку критеріїв.
Для платежів в інтернеті ми рекомендуємо використовувати окрему віртуальну картку. Ви можете переводити на неї кошти перед оплатою і не турбуватися про стан основної картки — її номер Ви не будете вказувати при оплаті.
З боку банку ми можемо зробити запит на оскарження операції до міжнародної платіжної системи. Ця процедура займає до 120 днів. Зверніть, будь ласка, увагу, що в разі оскарження операції до 155 грн, банк може відмовити згідно з Умовами та Правилами роботи, пункт 2.1.4.57.2 https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-75/?lang=uk
Коментарі (3)
Обслуживание
1. Начнем с того что он стал грязнющим
2. Им наплевать какого статуса клиент. они не пытаются помочь в решении каких-то вопросов. Один поют терминалы привата есть везде, осталось только чтобы случайно этот терминал который ужасно обслуживается не съел вашу карту.
Якщо у вас залишились невирішені питання з банком, то просимо написати нам про це.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар