Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Работал в Привате почти 2 года. И в ноябре 2020 года, когда мне нужно было взять отпуск чтобы поехать на похороны моего дяди я позвонил своему руководителю Александру Владимировичу К. Он сказал что пришел приказ на мое увольнение и что не подпишет заявление на отпуск до тех пор пока я не напишу заявление на увольнение. Воспользовавшись моим уязвимым состоянием он обманом (как выяснилось позже, никакого приказа на мое увольнение не существовало) заставил меня уволиться. Принимать меры вышестоящее начальство не собиралось. Это повлекло за собой потерю работы, недополучение годовой премии и моральное унижение. Ведь если ты просто «пешка», то и разбираться в ситуации никто не будет
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2021, 11:53
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Зазначимо, що в банку діють програми по захисту співробітників, подати сигнал за внутрішніми каналами э можливість у кожного сотрудника.
Банк завжди готовий працювати та розглядати справи згідно з нормами, що передбачені діючим законодавством.
IvanKalyta 19 січня 2021, 18:48
Мне нужно было закрыть несколько банковских карт по моему счету, но возникли проблемы из-за того что я не помнил пин код, но через оператора Виктория я смог восстановить возможность закрыть карты и с ее работой мне были закрыты ненужные.
От меня осталось только подтвердить закрытие карты! Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 20:28
Ми раді, що після звернення в нашу підтримку у вас залишилися позитивні враження. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди :)
Irinaira1978 19 січня 2021, 17:58
У меня был украден телефон, с него мошенниками через приват24 были сняты деньги с кредитной карты. Я позвонила на гарячую линию 3700, специалисты составили заявление о пропаже денег с карты. Расмотрением моего заявления занялся специалист Максим. Деньги мне вернули. Я очень благодарна работникам которые решили мой вопрос, а особенно МАКСИМУ.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 18:13
Нам дуже приємно, що ви задоволені взаємодією з нами.
Завжди поруч та раді допомогти :)
q14q14 19 січня 2021, 13:25
выиграл два суда с приватом!!! почему банк не снимает меня с должников??? а считает меня им… и грозят на 3700 бросить в боржныки через какуюто частного нотариуса и исполнительную службу??? смешно как-то т. е. решения суда для них пустое место
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 14:28
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ak200365 19 січня 2021, 12:21
10 февраля 2020 купил авиабилет в П24, рейс был перенесен из-за карантина, затем отменен.
Авиакомпания деньги за билет может вернуть только через компанию, в которой покупался билет, т. е. через Приватбанк.
Приватбанк каждый раз предлагает связаться попозже в течение нескольких месяцев.
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 13:14
Йдемо до приватних повідомлень, щоб допомогти розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 січня 2021, 17:40
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 2101.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Vikivi 19 січня 2021, 11:53
Помилково написала неправильне призначення в платіжці. Оператор Айсель сказала, що повернути неможливо, що треба скласти листа на повернення. Ок. Склали. Чекала добу. Прийшли. Не на ті платіжки! Напутала все. Хоча й було все з‘ясовано з нею. Після цього написала в чат. Інший оператор, Іван, все зрозумів, що не так і все зробив правильно. Листи прийшли не через добу, а через 5 хв. Молодець! Виправив ситуацію! Дайте йому премію!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 13:13
Щоб більш детально розглянути ситуацію, написали вам в приватному повідомленні для уточнення деталей.
Проблема вирішена
Evgeniy241282 19 січня 2021, 9:14
Мне на новой работе выдали зарплатную карту Приватбанка, которую нужно активировать в отделении банка. Когда я пришел в отделение активировать, сотрудник банка сказал мне, что банк не может активировать мне карту без обьяснения причины. На мой вопрос как мне активировать карту, ведь у меня на ней уже 2 недели моя зарплата, сказали «рекомендуем поменять банк». Как мне быть? как можно решить эту проблемму?
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 10:26
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
asd37 18 січня 2021, 23:51
Користувалась послугами 3700.

Андрій — 295773 кваліфіковано і швидко вирішив питання
Олена — 295773 відносилась також дуже чемно і терпляче
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 10:26
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Мінфін
Відповідь адміністратора
21 січня 2021, 17:55
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 21.01.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
SultanElena 18 січня 2021, 20:23
Сделали вклад на депозит без досрочного расторжения 11.07.2015 на 12 мес., срок вклада закончился и был автоматически пролонгирован. К сожалению, появились причины, по которым срочно необходимо снять деньги, для лечения тяжелобольного вкладчика. Обратились в отделение Приватбанка г. Днепр, пер. Диевский 32, для расторжения депозитного договора, было написано заявление и приложены направление на госпитализацию в хирургию и отделение эндокринологии. Через 10 дней получили ответ в отделении Приватбанка с отказом!!! в расторжении договора и снятия денег с депозита!!! Вкладчику срочно необходимо лечение … но денег на лечения нет … кроме депозита, который приватбанк не отдает!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 січня 2021, 10:27
За договором банківського строкового вкладу банк зобов´язаний видати вклад і нараховані відсотки по цьому вкладу зі спливом строку, визначеного в договорі банківського вкладу. Повернення вкладнику банківського строкового вкладу і нарахованих відсотків за цим вкладом, на його вимогу до спливу строку або до настання інших обставин, визначених договором, можливе лише у випадках, якщо це передбачено умовами договору банківського строкового вкладу. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
OlenaCHepel 18 січня 2021, 17:01
4246 0010 0046 1289 Secret торгове підприємство,
Без двух дней месяц — ни оплаченного товара, ни денег на возврат!
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 18:09
Добрий день!
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
DarkWhite 18 січня 2021, 15:34
Привіт!
Приватбанк, ваш віртуальний помічник «Яна» так погано розпізнає слова, що повторювати доводиться по 20 разів. Врешті фраза розпізнається, але її повторювання багато разів підся заданого питання: «що саме вас цікавіть»? змушує то сміятись, то нервувути. Розмовляю я
чітко, робота така. По-різному переформульовую для «Яни» запит за ключовими словами, але розуміє вона через раз. Стається це не лише зі мною, тут пролема в аналізаторі голосу (чи як ця фіча називається)? Будь ласка, зробіть «Яні» апгрейд, бо не розпізнавши запит, с-ма не перемикає користувача на живого менеджера.
А потреба поговорити з живим працівником інколи буває дуже нагальна.
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 16:44
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
l2x8 18 січня 2021, 14:52
Есть в ПБ очень удобный сервис интернет-карт. Хочешь оплатить услугу онлайн — заведи интернет-карту, говорили они, и больше знать проблем с интернет-платежами не будешь. Наличные с нее не снять, магнитной полосы для кардинга тоже не имеется — благодать.
Первую интернет-карту получилось создать сразу на 10 лет с хорошо запоминающимся сроком действия 01/25 (создавалась в январе 2015). Пришла пора 2020 года, а с ней и желание сделать новую карту до 2030 года (и со сроком действия по первый месяц «того» года включительно). Карты создавались и закрывались, т.к. никак не получалось попасть в «нужный год» (2027, 2028, …, и последняя 11/29).
Пришел момент и сервис создания новой интернет-карты стал сообщать, что «согласно решения банка открытие карты отклонено».
Как оказалось есть ограничение на использование интернет-карт, а именно их количество. Не больше 11 в одни руки (пару рук). Ограничение это касается не одновременно открытых карт, а вообще открытых интернет-карт.
Вы — банк, решение это ваше. Мне, как клиенту, оно не понятно (особенно ограничение касательно закрытых карт, которые, все равно, считаются) и не приятно. Не то чтобы я отговаривал от использования услуг банка, но и количество рекомендаций изменится в меньшую сторону.
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 16:12
Вдячні вам за відгук та за те, що активно користуєтеся продуктами банку, однак в зазначеній вами ситуації, мусимо констатувати, що, дійсно, існують певні правила при оформленні карток даного типу.
Не варто засмучуватись. Є можливість оформити та користуватись віртуальними картками. Це платіжні картки, які мають всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще, з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Сподіваємося на ваше розуміння та будемо раді подальшій співпраці.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення.
Demetrea15 18 січня 2021, 14:47
Здравствуйте.
Сегодня была проблема с оплатой на олх.
Не проходила оплата.
Обратилась в помощь приват 24.
Мне помог специалист Ярослав.
Всё объяснил доклано в чем проблема.
Очень сильно ему благодарна!
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 14:56
Добрий день!
Нам приємно, що професіоналізм Ярослава залишив у вас позитивні враження.
Беремо і робимо все, щоб ви отримували тільки якісне обслуговування :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bomberman 18 січня 2021, 9:01
Моя дружина має картку в доларах, на яку я постійно пересилаю гроші, так як працюю за кордоном. Карткою жінка взагалі не користується, вона просто лежить в дома. Одного дня жінці в приват 24 почали приходити повідомлення про спробу зняття коштів з картки, жінка картку зразу заблокувала, хоча працівники наполягали прийти в відділення і перевипустити картку!!! На запитання звідки шахраї знають дані картки, відповіли що ви самі десь комусь сказали ці дані!!!)))) Ще раз нагадаю карткою ні разу не користувалися, вона просто лежить в дома, діти ще малі. В мене запитання як шахраї можуть знати реквізити картки, а выходить що працівники привату самі заливають дані шазраям
Приватбанк
Відповідь банку
18 січня 2021, 10:34
Добрий день!
Судячи з вашого відгуку, картку було скомпрометовано.
Хочемо звернути вашу увагу, що проведення оплати в інтернеті або прив'язки картки на сторонньому сайті можливе лише в тому разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення платежів. Співробітники банку не мають доступу до даної інформації.
В даному випадку, радимо вашій дужині перевипустити картку в найближчому відділенні, або за декілька секунд здійснити перевипуск на віртуальну. Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Natalia15 17 січня 2021, 19:36
15.01.2021 я звернулася на гарячу лінію приват банку з проблемою що потрапила під шахрайський обман і перевела кошти на рахунок шахраїв за послугу доставки яку так і не було виконано!
Працівники банку з розумінням поставилися до моєї проблеми і допомогли повернути гроші.
Працівники спрацювали дуже швидко, на наступний день гроші були повернені.
Щиро вдячна за швидко виконану роботу працівникам приватбанку за розуміння і відповідальне стевлення до своїх клієнтів!!!
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2021, 20:20
Добрий вечір!
Можете на нас розраховувати! Завжди раді допомогти :)
Slavakot 17 січня 2021, 14:55
На прикінці минулого року звернувся до відділення приватбанку для отримання нової дебітової карти, оскільки термін дії старої закінчився, де мені повідомили, що банком прийнято рішення розірвати зі мною ділові відносини, і отримати нову карту не можливо.
На моє прохання прояснити ситуацію, чому банком прийнято таке рішення працівники відділення нічого сказати не змогли. При звернені на гарячу лінію та на email Приватбанку отримував одну відповідь, радимо відкривати рахунки в іншому банку, а пояснень щодо такого рішення з боку банку також ніхто не надавав.
Після цього мною був складений письмовий запит з посиланням на норми законодавства, та направлений в м. Дніпро до головного офісу. Приблизно днів через 10 мені зателефонували з головного відділення та ще разрозпитали про деталі мого звернення, та зазначили що моє питання буде винесено на розгляд.
Через два дні мені знову зателефонували та повідомили, що всі обмеження з мене як клієнта Приватбанку знято, та принесли вибачення за таку ситуацію. На моє прохання повідомити чому так сталося, мені повідомили що це була технічна помилка.
Тому якщо ви опинилися в такій ситуації раджу вам звертатися письмово до головного офісу, там як виявилося працюють притомні та адекватні спеціалісти.
P. S. Якщо потрібно більше інформації про складення письмових запитів, пишіть мені на email: slavakot.87@gmail.com буду радий допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2021, 16:19
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами.
Будемо раді подальшій співпраці :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
larisaroeva 17 січня 2021, 13:29
хочу работать Днепр оператор колл центра Роева Лариса Валериевна…02.02.1967…опыт работы есть. согласна с любым графиком смен на полную занятость. 2 высших образования.
просила передать оператору онлайн линии и получила отказ.
по звонку телефона 3700 на просьбу отказ не получила. вежливо попросили оставить информацию на сайте
я год в поиске работы и на хэдхантер неоднократно отправляю резюме и со мной никто не связывается. хотя компания в поиске таких сотрудников.
звонила и писала сотрудникам того отдела. где хочу работать. чтобы передали информацию руководителю отдела
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2021, 15:18
Добрий день!
Уточнюємо інформацію за вашим питанням. Додатково повідомимо вас про результат.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oleynik77 17 січня 2021, 13:19
Відділення за адресою: Полтава, вул. Станіславського,14/2
Обращалась в банк по факту замены карты, в связи с окончанием ее срока действия. В отделении девушка экономист, не смогла выдать новую карту, по причине что Приват банк по непонятным обстоятельствам разрывает со мной договор в одностороннем порядке без обьяснения причин.
После написания мной отзыва на Минфине, сотрудники банка перезвонили и уладили этот вопрос! так что я с удовольствием продолжаю обслуживаться в ЛЮБИМОМ привате и не держу на Вас зла))
Спасибо) продолжайте и дальше нас радовать качественным обслуживанием))
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2021, 14:51
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Дякуємо, за ваш вибір :)
Kolunya 17 січня 2021, 12:17
При переводе с карты для выплат снимают коммисию. Хотя они уже брали коммисию когда деньги заходили на карту!
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2021, 14:00
Добрий день!
Наявність та розмір комісії залежить від типу операції та картки, з якої вона проводиться. Наприклад, цільові кошти, такі як пенсія, стипендія та інші, зараховуються на картку для виплат без комісії. Також без комісії ви можете знімати з неї готівку в банкоматах по Україні, проводити оплати в магазинах чи мережі інтернет, або ж переказувати кошти на інші картки ПриватБанку. Комісія 0.5% при зарахуванні суми стягується з отримувача по картці для виплат, якщо це були не цільові кошти.
На нашому сайті ми розміщуємо всю необхідну інформацію про наші продукти і тарифи, а також корисні поради, наприклад, як користуватись картками і не платити зайвих комісій: https://privatbank.ua/kak
Детальніше ознайомитись з тарифами за карткою для виплат можна тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
rugbyallison 17 січня 2021, 9:29
Нахожусь за рубежом (ОАЭ), недавно изменил финансовый номер с украинского на свой местный в Эмиратах. При авторизации СМС приходят примерно в одном случае из пяти.
Обращался на этот счёт к операторам, ответ всегда один: ПБ отправляет СМС, обращайтесь к местному оператору.
При этом СМС от других банков и учреждений в разных странах доходят на этот номер без проблем, только с сообщениями от ПБ эта проблема, и, как видно из комментариев, не только у меня.
Но, конечно же, легче сказать, что проблема не в ПБ, чем эту самую проблему наконец решить.
Молчу уже, что приложение разлогинивает каждые несколько дней, тем не мене, непонятно зачем предлагая каждый раз включить Touch ID)))
Приватбанк
Відповідь банку
17 січня 2021, 11:07
Добрий день!
Зі своєї сторони бачимо, що повідомлення успішно відправляються на ваш номер та мають статус доставлених.
Щоб розібратись в ситуації детальніше, запросили додаткову інформацію в особистому повідомленні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝