Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Анатолій Шкурін 9 квітня 2024, 10:01
Приватбанк заблокував кошти на підставі того, що прізвища відправників співпадають з прізвищами підсанкційних осіб РНБО. Цікава тільки, що МОЖЛИВО ЧЕРЕЗ ТРИ МІСЯЦІ розблокують, якщо отримувач коштів надасть особисті дані відправника (паспорт, код, адресу), або відправник відкриє рахунок в Приватбанку і буде проводити розрахунки через Приватбанк. Зважаючи на те, що оплата проходить за комунальні послуги, всіх однофамільців і за всі комунальні послуги заблоковано?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 11:37
Вітаємо.
Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Taisa21 8 квітня 2024, 23:27
Раніше не стикалась з подібними ситуаціями та проблем з Приватом не виникало. Цього разу виникла така проблема: при переказі коштів з Моно на Приват (карту для виплат) почало писати, що банк-емітент блокує переказ, як мені пояснили в цьому випадку блокує переказ Приват (є банком-емітентом в цій ситуації). Почала дзвонити в підтримку, там сказали, що вони не бачать проблем і блокувань, якщо вони були б, то мені прийшло повідомлення, запропонували дзвонити в Моно. Моно сказали, що також нічого не бачать і потрібно дзвонити в Приват. В підтримці Привату мені ще раз відповіли, що вони не мають таких прав, щоб переглянути, а повідомити когось вище ☝️ вони також не можуть. Працівників я розумію, вони роблять те що їм кажуть. Невже немає ніякого варіанту допомогти в такій ситуації клієнту? Чому немає можливості повідомити людей більш компетентних? Невже на стільки всеодно?
Приватбанк
Відповідь банку
9 квітня 2024, 9:48
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Черненко 8 квітня 2024, 13:22
Доброго дня! питання: як працює служба безпеки банку та фін моніторигну якщо не реагують на здійсненні 167 операцій шахраями… Чому Ви телефонуєте при малєйшій оплаті, якщо у Вас підозра чи це я, а підняти кредитний ліміт без відому власника і перегнати ці кошти — ніяких дій і повідомлень… Де служба фін моніторингу, яка пропускає таку кількість операцій за 1.5 години і про те, що в мене кредитна історія, я дізнаюся не від свого банку, на жаль? Як можна довіряти тепер вашому банку власні кошти і не тільки? Я так пишалася вашим банком, що я і мої кошти захищені, а тепер розумію, що буду усім без виключення, говорити про не надійність банку…
Приватбанк
Відповідь банку
8 квітня 2024, 14:05
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Bogdan Suvorov 7 квітня 2024, 3:50
Звертаюся неодноразово за 23 роки в розділ Пропозиції в Приват24. Пропозиції щодо законопроектів та реалізації програмних рішень для України. Завжди виконуються.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2024, 9:58
Добрий день. Ми вдячні вам за співпрацю і дякуємо, що ви з нами!
Проблема вирішена
Valerij000 6 квітня 2024, 21:22
Хотел войти в Приват24 но меня какого-то х**на выбросило на страницу восстановления пароля. Вход у меня по отпечатку пальца, пароль я не вводил и восстановление не инициировал… В итоге, в Приват24 войти не могу, пароль изменить/восстановить не дает…
Обратился в службу поддержки через чат. В чате после очень долгой нервотрепки с бесполезным ботом (думаю специально так сделано, чтобы отбить желание связываться с оператором), каким-то чудом я таки получил аудиенцию с живым оператором. Прошёл видеоверификацию, пообещали разблокировать вход (почему-то аж через 12 часов) — не разблокировали. Подождав несколько дней обратился снова в службу поддержки. Пройдя все процедуры получил обещание разблокировать мне доступ до Приват24, но на этот раз уже через 24 часа. Прождал два дня…
В третий раз, обратился в службу поддержки и о чудо. Мне снова таки пообещали разблокировать вход… И как водится, по устоявщейся традиции — Не разблокировали…
И вот так, уже вторую неделю.
А если бы я был в дороге.
Пластика у меня нет, только диджитал карты (без Приват24 никак).

P.S — Спасибо Европейскому государству, выдавшему мне карту своего банка…
Ато совсем была бы беда…
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2024, 9:53
Вітаємо. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Проблема вирішена
shapovalov220 6 квітня 2024, 15:41
Вижу, что таких отзывов много, аналогичная ситуация и у меня. Сегодня были в МРЕО. Как нам сказали «таких людей как вы — тысячи».
Я понимаю что банк не должен платить штрафы за всех заемщиков-нарушителей, но удивительно, что приват, содержащий сотни юристов, уже больше года никак не решает эту проблему. Наверно ждут пока люди объединятся и подадут коллективный иск. Отмечу, что это не первая машина, которую я брала через приват. Раньше, году в 2017 тоже какие-то непонятки с переоформлением были, но потом какое-то время нормально все работало. И вот опять ((
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 16:51
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
sakun 6 квітня 2024, 12:40
Якщо вирішили взяти в лізінг авто у ПриватБанку, подумайте ще раз)
Є велика вірогідність того що ви залишитесь і без грошей і без авто.

Ситуація: Лізінг погашено, документи отримано, в МРЕО лізінгові авто ПриватБанка не переоформлюють бо банк у реєстрі боржників. Банк і надалі видає лізінг і вам, звичайно, при оформленні не скажуть що можливо ви не зможете переоформити на себе авто. По суті це шахрайство, бо банк прекрасно знає про проблему і продовжує видавати лізінг на авто яке ви не отримаєте.

Потім вам будтуть розповідати що юристи вирішують цю проблему, а поки ви можете поїздити на авто за яке ви заплатили і яке належить не вам. Але по факту такі відгуки можна знайти ще за 2018 рік, юристи працюють непокладаючи рук.

Якщо є якісь колективні позови з цьго привиду, маякніть будь ласка.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 13:16
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Mkushnirenko 5 квітня 2024, 23:59
Сталося так, що я потрапила на шахраїв, заблокували рахунки, кинулась відновлювати, але 05.04.2023 були тривоги і у відділення я не потрапила, а наступний день це субота, не має ніякого чергового відділення яке працює в суботу в Полтаві, я вимушена сидіти голодна ще 2 дні, тому що не можу відновити рахунки з грошима, в мене навіть позичити ні в кого. Я просто обурена. І не знаю, що робити.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 11:22
Вітаємо. Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть відновити доступ до акаунту Приват24, створити новий рахунок для переказу коштів з заблокованого рахунку.
Svidika 5 квітня 2024, 22:51
Відкриваю ПРИВАТ24, воду пароль, пише ведіть пін від карти (віртуальної)(який я ніколи і не знала >бо не було потреби)Заходжу на підтримку, вказую номер телефону, Ф.І.П, дата народження, відправляю фото з паспортом, не пройшла авторизацію
Як відновити доступ до банку?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 10:40
Вітаємо. Якщо у вас немає можливості увійти до Приват24, у нас є ще декілька альтернатив для вас для отримання пін-коду:
1. Відправити смс (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700,
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри вашої картки.
Як тільки ми отримаємо дану команду, вам надійде відповідь від банку з новим PIN-кодом.
2. Також можливо запросити змінити пін-код через автовідповідач на 3700 (Якщо ви знаходитесь в Україні).

У випадку виникнення труднощів при вході до Приват24 наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту.

Для успішної авторизації за допомогою фото, необхідно відправити якісне фото при гарному освітленні.
Для підключення співробітника у діалог чату — оберіть будь-яку тематику питання або ту, що найбільше підходить до Вашого питання. Також можете описати в чаті Ваше питання вручну короткими висловами, далі слідувати підказкам та очікувати з'єднання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Світлана Черненко 5 квітня 2024, 19:34
Відділення за адресою: Київ, вул. А. Ахматової, 46
Сердечно дякую всім працівникам відділення, а особливо менеджеру Світус Софії, Аллі, на жаль не знаю прізвища, за дуже високий професіоналізм і швидке вирішення усіх моїх питань та звернень. Коли не прийдеш — завжди все вирішують швидко і професійно. Касиру також величезна подяка за швидке обслуговування, просто молодець. Від щирого серця бажаю Вам міцного здоров’я, успіху, благополуччя вам і вашим родинам та Божої підтримки у всьому і завжди! Дякую за вашу людяність та професіоналізм!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 20:28
Вітаємо.
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
maxn1 5 квітня 2024, 17:44
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 78
Все доллары которые выдают с депозита — старые, обрисованные, потёртые, в пятнах, пописанные ручкой, с какими-то неизвестными печатями. Пытался через техподдержку решить вопрос чтобы под заказ привезли что-то красивей туалетной бумаги — отказали. Они пишут что все их доллары хорошие и «Ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ «- вы их сами видели?
Даже сами кассиры на кассе говорят что вы перед тем как подтвердить снятие по телефону: «посмотрите на их пожалуста, они скорей всего вам не понравятся, а других у меня нет»
Пжлста избегайте этого банка
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 18:34
Вітаємо.
Сума формується та доставляється для замовлення з купюр того номіналу та року випуску, що є в наявності. Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання.
Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату.
Valya1st 5 квітня 2024, 15:54
https://newpromos.privatbank.ua/Apple_za_perekazy_na_zakordonni_kartky_Visa
ПОДАРУНОК від БОГА! Дякую Приватбанку за подарунок за 50 тис грн. Я до цих пір в шоці
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 16:27
Доброго дня.
Вітаємо з перемогою, Ваші слова дають нам додаткову мотивацію та енергію для подальшої роботи.
З повагою, ПриватБанк!
Полезный комментарий
Valya1st 5 квітня 2024, 17:34
Спеціально зареєструвалась, щоб виразити подяку. Бо люди, коли добре, то не пишуть, а коли аж надто погано, тоді жаліються. Класно, дуже рада. Бо я не з оточення «приближених» чи чиясь знайома, отримала телефон в офісі фірми, що проводила акцію. Справді рандомно, ніколи нічого не вигравала. Просто в шоці. Дуже дякую.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
dribon 5 квітня 2024, 13:57
Відділення за адресою: Полтава, вул. Івана Мазепи, 45/4
Дуже гарне обслуговування! Особиста подяка Кропівній Наталії! Швидко! Зрозуміло! Доступно все розповіла! і головне по ділу!!! Ще раз дякую за обслуговування!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 14:14
Вітаємо.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Проблема вирішена
Koen1957 5 квітня 2024, 4:33
Не рекомендую приват 24, зокрема купівля авіаквитків через приват 24.Виступаючи в моєму випадку провайдером не несе жодної фінансової відповідальності за некомпетентно надану послугу.Не рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 9:39
Вітаємо.
Шкодуємо, що вам довелося зіткнутися з цією ситуацією. Вже перевіряємо чим можемо зарадити і прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо.
Проблема вирішена
Dorian Gray 4 квітня 2024, 21:18
Банк взял комиссию в размере 85.75 гривен за покупку в OLX, котоаря была отменена не с моей стороны, за покупку деньги вернулись, но за комиссию нет. Просто на ровном месте эта контора украла у меня 85 гривен за ничего, за по сути еще не осуществленную пересылку денег.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 9:03
Вітаємо.
Банком було виконано свої зобов'язання з перерахуванням коштів, рішення відносно повернення приймає саме торгова мережа отримувач. Тому підстав для повернення комісії банку за успішне перерахування коштів немає.
Olenauser 4 квітня 2024, 16:40
Щиро дякую працівникам банка! Помилково були переведені кошти. Банк, а особливо завдяки оперативній і бездоганній роботі natalija.korkhovaja.01@privatbank.ua моє питання за кілька один було позитивно вирішено. Щиро дякую за роботу!!! Тому хто сумнівається в таких випадках однозначно рекомендую звертатись до працівників банку!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2024, 17:05
Вітаємо.
Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк!
Проблема вирішена
Lordwar 3 квітня 2024, 20:47
Не рекомендую вкладывать в данный банк валюту в USD, так как после оконьчания депозита ты получаеш рвание, старые с пятнами купюры и никто на это не обращает внимания всем наплевать!!! А всё потому что ты ждёш смс о снятии наличных, а эта смс приходит после 12.00, когда новых купюр нет, потому как они может и были, но их уже разобрали утром, так что замкнутый круг получается и повлиять на это никто неможет. Так что прежде чем вкладывать в этот банк подумайте хорошенько и сделайте для себя вывод.Благодарю всех, кто меня понял и прочитал!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2024, 9:32
Вітаємо.
Банк приймає і видає тільки таку валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах відповідно ознак зношеності. На поточний момент згідно Постанови 75 НБУ Банкам, небанківським установам заборонено відмовляти клієнтам у здійсненні валютно-обмінних операцій з банкнотами іноземної валюти будь-якого року випуску в разі повної відповідності за дизайном і елементами захисту зразкам, справжність яких підтверджена з використанням відповідного обладнання.
Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Pb683430 2 квітня 2024, 20:45
Добрый вечер
30.04.2024 около 19:00 так как плохо работал экран на терминале Приват Банка ошибся в пополнении своей карты на 2 последних цифры.Сразу же позвонил в банк, они сказали что платеж успешный и не чем помочь не могут
Сумма 4500, сегодня перезвонили с службы поддержки и сказали что верунуть не смогут
Деньги нужно было перевести маме в больницу, которая лежит в Киеве с инсультом
Спасибо больше Привату ((ужастный банк
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2024, 10:16
Добрий день! Наші фахівці прикладали максимум зусиль, щоб повернути вам кошти, однак, на жаль, в даній ситуації не все залежить від нас. Без згоди отримувача, ми не можемо здійснювати переказ коштів з його картки.
Для подальшого врегулювання ситуації, радимо звернутися в правоохоронні органи, а ми, в свою чергу, з радістю посприяємо якнайшвидшому вирішенню питання після офіційного запиту поліції.
Mari44 2 квітня 2024, 17:56
Ніколи не звʼязуйтесь з цим банком, особливо щодо депозитів в долларах. Вони видають тільки старими банкнотами, а якщо хочете нові, ходіть туди щодня. Так можна ходити і рік… Навіть не йдуть на компроміс, щоб взяти номер телефона клієнта, щоб не ганяти його по місту щодня. Жахливо. Обслуговуюсь близько 15 років і такого ще не бачила. ДЕТРАКТОР!!!
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 18:36
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема вирішена
TheF0cus1 . 2 квітня 2024, 15:59
Потрібно було вирішити питання нарахування відсотків по кредитній картці. Звернувся на гарячу лінію. Голосовий помічник банку не може вирішити практично ніяке питання, спамить вас непотрібними гайдами (які я не просив) і не дає зв’язатись із оператором. Якимось чудом, 10 разів змінивши формулювання мого запитання, нарешті вдалось зв’язатись з оператором, яка за пів хвилини вирішила питання. Складається враження, що голосовий помічник був доданий навмисне щоб дошкуляти клієнтам і витрачати їх час попусту.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 17:33
Вітаємо. Приносимо вибачення, за можливі незручності. У разі виникнення непорозумінь з віртуальним помічником Яною, для з'єднання з оператором просто достатньо перефразувати питання для коректного визначення необхідного вам фахівця. Також варто не забувати, що ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку pb.ua/chat або в мобільному застосунку Приват24.
Наші оператори працюють для вас цілодобово і завжди з радістю допоможуть вирішити питання. Спасибі за розуміння!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.3
USD 41.65 42.25
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝