×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Всі курси банку |
ГАНЬБА
Вибачте, що похід у відділення викликав у вас негативні емоції та змусив написати цей відгук. Дійсно, у касах ПриватБанку приймаються монети національної валюти в сумі до 200 гривень на день на одного клієнта. На жаль, касир не може прийняти монети в більшій сумі в зв´язку з тим, що у нього немає місця для зберігання монет.
Проте, є спеціалізовані відділення, які приймають монети без обмежень в сумі (але з урахуванням фізичного об´єму касового сховища — не більше 5 кг). Дізнатися їх адресу ви можете, звернувшись в нашу підтримку, де наші оператори з радістю підкажуть та зорієнтують.
Ми обов'язково проведемо перевірку дій співробітника відділення та по результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (3)
Мошенник.с.картой.ПриватБ
5168755904430374
Берет.предоплату.товар.не.отправляет
Мошенник
ПриватБ.прошу.разобраться
Для проведення розслідування ми рекомендуємо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми в свою чергу приймемо усі необхідні міри для покарання зловмисника після запиту поліції.
Нам дуже шкода людей, які все частіше стають жертвами недобросовістних осіб.
Якщо ви здійснюєте купівлі через інтернет в маловідомих вам людей, рекомендуємо використовувати післяплату.
З більш детальною інформацією стосовно того, як убезпечити себе від шахрайських дій ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банк в односторонньму порядку відмовляється оформляти нові карти
В приваті маю фоп рахунок котрий генерує N-у суму грошей згідно всіх законів і всі податки вчасно сплачую, але картку в приваті не можу відкрити щоб користуватися своїми грошима бо так вирішив банк.
Держ банк України не обслуговує громадянина України і причин не пояснює «Причин немає можливості уточнити відмова за рішенням банку»
Кредитів не маю, якийсь брєд з приватом)
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Звернулись в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію.
Коментарі (4)
Грубость и хамство сотрудника банка
Судячи з вашого відгуку, по картці була здійснена операція за якою вже створено запит на опротестування в міжародну платіжну систему. Отримати виписку по картці чи стандартну довідку можна абсолютно безкоштовно та не виходячи з дому в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги».
Щоб перевірити інформацію детальніше звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Отказ в перевыпуске $ карты.
Фахівці вже перевіряють інформацію та за результатом розгляду питання проведуть з вами зворотній зв'язок. Очікуйте на дзвінок від наших колег.
Коментарі (4)
Блокировка Првиат24
Зачем так делать? Уничтожать человека? не понимаю. Как восстановить работу, пока не знаю.
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Коментарі (4)
Спасибо огромное Вашему консультанту Андрею!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Отказали в обслуживании
Дозвольте розібратись в ситуації детальніше. Для цього звернулись в особистому повідомленні.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Написати коментар
Нав’язування додаткових непотрібних продуктів
Допоможіть, будь ласка, нам розібратися у ситуації, яка відбулася з нами при спробі перевипустити «Картку для виплат»:
У роз’ясненні НБУ (ПИТАННЯ ДНЯ: Банк видає кредитну картку разом із зарплатною. Чи можна відмовитися?: https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-bank-vidaye-kreditnu-kartku-razom-iz-zarplatnoyu-chi-mojna-vidmovitisya) вказано, що «… якщо банк стверджує, що не може видати зарплатну чи пенсійну картку без кредитної, – він уводить вас в оману та нав’язує послугу. Українське законодавство забороняє такі дії (стаття 55 Закону України «Про банки і банківську діяльність»). Клієнт має повне право відмовитися від нав’язаної кредитної картки…».
09.11.2020 я з колегою звернувся у відділення ПриватБанка (м. Київ) для того, щоб перевипустити «Картку для виплат», термін дії якої закінчується. Менеджеру відділення було відразу повідомлено, що ми хочемо перевипустити дану картку (тобто отримати «Картку для виплат» ) та інших додаткових карток нам не потрібно. На що нам менеджер відділення відповів, що не може виконати це без відкриття «Універсальної картки» (звертала увагу на те, що «Універсальна картка» є основною і програма не здійснить перевипуск «Картки для виплат», без її оформлення.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги роз’яснення НБУ та те, що на сайті ПриватБанка вказано, що «рaзом із Карткою для виплат Ви можете отримати картку „Універсальна“ (акцент на » Ви можете", а не «Ви повинні», «Вам оформлять» … ), а також те, що ПриватБанк репрезентує картку «Універсальна», як кредитну, виникає запитання: чи дійсно станом на сьогодні при випуску/перевипуску «Картки для виплат» нам необхідно було оформляти непотрібну для нас картку «Універсальна»? Чи може ми щось не зрозуміли? Дякую.
P.S.
Менеджер відділення у Вас молодець, витримала усі наші обурення, навіть не подала виду на негатив у нашу сторону. Хоча щоб залишитися спокійною у дані ситуації в неї повинні бути «залізні нерви» (не всі працівники банку так професійно та спокійно працюють із моїми запереченнями). Тут конкретно претензія до банку, а не до менеджера (так як раніше працював у декількох банках, знаю їх діяльність із середини)
При оформленні Картки для виплат чи Універсальної не є обов'язковим оформлення інших продуктів банку, які можуть бути запропоновані.
Щоб розібратись в ситуації та уточнити ваші контактні дані, звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (3)
Свіфтплатежі
Наші колеги вже розглядають питання та зв'яжуться з вами за результатом.
Написати коментар
Страховка
Рішення про виплату компенсації приймає страхова компанія на основі договору, який був укладений між вами. Щоб страхова мала підстави для виплати грошових коштів з вашої сторони мають бути надані документи, що підтверджують отриману травму чи захворювання.
У разі виникнення питань ви завжди можете звернутись до нас на сайті pb.ua. Наші колеги 24/7 онлайн та готові допомогти.
Коментарі (1)
5168 7422 3989 6842 это номер карты Мошенника
Дуда сергей Владимирович аферист который работает в вайбере в колесных группах.в вайбере подписан иван иванович.на аве нарисованы шины.вот этот номер 0981500153 не перечисляйте ему предоплату -он преступник.я обратился в приват банк за помощью -сказали чтоб я звонил на 102
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
LiqPay не принимает сертификат лицензии о купле скрипта с codecanyon
Прохання надати прямі договори з правовласниками на право продажу \ поширення \ відтворення ОІВ Договір з агентством (посередником), що володіє правами на передачу прав продажу \ поширення \ відтворення ОІВ Письмова гарантія від мерчанта про наявність прав продажу \ поширення \ відтворення ОІВ
Что я ещё могу в таком случае предоставить? Это сервис по продаже авторских скриптов, все что есть — я прислал. Не думал, что с этим могут быть такие проблемы. Надеюсь на скорейшее решении проблемы.
Ми перевіряємо інформацію за лізенцією та повідомимо вас за результатом.
Коментарі (2)
Нарушение банком статьи 1074 ЦКУ и постановления правления НБУ № 42 от 25 мая 2017 г.
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (4)
Банкомат не выдал деньги, но списал с карты
Перевіряємо інформацію за вашим питанням.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Коментарі (1)
Про роботу банка
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написати коментар
Безобразие направленное на развод клиентов
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Коментарі (21)
Терминал самообслуживания съел деньги
Коментарі (1)
Отказ в реструктуризации
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 30.11.2020.
У разі наявності у банку пропозиції реструктуризації для вас, ми додатково з вами зв'яжемося.
Коментарі (1)
Проблема со входом
По телефону сказали, что помочь не могут.
Выходит никаких вариантов, кроме как заказывать новый кусок пластика и лично забирать нет, что тут сказать, отличный сервис.
Коментарі (13)